Mastering θέματα...

Διαβάζεις σανσκριτικά?

Να σου δώκω να διαβάσεις μια αρχαία γραφή, που λέει τα πάντα για το noiz 10.000 χρόνια προ χριστού.

Αφτοί τα ήξεραν όλα!

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Διαβάζεις σανσκριτικά?

Να σου δώκω να διαβάσεις μια αρχαία γραφή, που λέει τα πάντα για το noiz 10.000 χρόνια προ χριστού.

Αφτοί τα ήξεραν όλα!
Πολλοι ιστορικοί πιστεύουν πως τον Χριστό τον σταυρωσανε για τις απόψεις του για το mastering. 

 
Πολλοι ιστορικοί πιστεύουν πως τον Χριστό τον σταυρωσανε για τις απόψεις του για το mastering. 


Μεγάλος μαστεράς.

Έκανε λένε .... θαύματα.

EDIT: Μια φορά του ξηγήθηκε άσχημα ο ηχολήπτης και τα έκανε μπουρ#%λο.

Στο ναό του Σολομώντα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φλατσα φλουτσα τα κυματακια... και που σας διαβαζω πολιυ μου παει ... το καλυτερο μαστερινγκ στο μιξ του μπακαλιαρου σκορδαλια με το ψητο χταποδακι το κανιει του ουζακι μ´... επιφυλασομαι για τεστακι  οταν με το καλο επιστρεψω... σας αγαπω...

 
τι λέγαμε?

δείτε μετά το 9.40




 
52 λεπτά πριν, dimsonic είπε

τι λέγαμε?

δείτε μετά το 9.40


μεχρι να πιούν τον καφέ θα με πάρει ο ύπνος, θα το δω αύριο.

 
Τι λέγαμε?

Στο 5.00 ολο το ζουμι.....






 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:


Εγώ πάντως όταν τελειώσω όλο το υλικό από τους Road kings Muff σε αυτόν θα το στείλω,που μιλάει και ελληνικά και έχει και ωραία κώμη.Θεσπέσιος νέος,συμπαθητικότατος!Ο άλλος από πάνω ακουμπάει τον αγκώνα σε μια Ferrari και σου λέει,"μα εννοείτε αγαπητέ ότι και με ένα  Fiat 128 μια χαρά κάνεις την δουλειά σου".Θα του έδινα ευχαρίστως όλα τα plugins που έχω να μου έδινε την κονσόλα που έχει πίσω του αφού δεν την χρειάζετε πια.Superfunk...αγόρι μου,αφού ξέρεις ότι καταβάθος σε αγαπώ,όπως και τον yameth που όποτε γράφω κάτι πάει πάνω κάτω και μαζεύει ξύλα να με κάψει στην φουνάρα και με λέει και witch doctor(Θα το κάνω κομμάτι,μου άρεσε πολύ).Ψάξε ένα session βίντεο οποιουδήποτε από αυτά τα μεγάλα ονόματα που κάνει μίξη και μάστερινγκ αποκλειστικά με plugins και το κομμάτι από το βίντεο να βγήκε έτσι στο εμπόριο.Το recording δεν το βάζω μέσα για να έχουν και ένα προβάδισμα.

Το Stadium Arcadium με plugins το έκανε?

 
12 λεπτά πριν, MGs είπε






αΦτο τι ινε?

πλαγκ ιν ή χαρντγουερ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
βλέπω σας ιντριγκάρει το flame....

Λοιπόν

εμένα με ενδιαφέρει να μάθω, ή αν υποθέσουμε ότι ξέρω χ, να μάθω +χ1

Ξέρω ότι παλιά, δεκαετία 60, mastering ήταν κυρίως να ετοιμάσουν την τελική master tape για το μέσον που ήταν το βινύλιο. Κοινώς να κόψουν χαμηλές έτσι ώστε να μην πηδάει η βελόνα και να χωράνε άνετα 17 λεπτά ανα πλευρά.

Όταν μας τελείωσε το βινύλιο γύρω στο 198τόσο τί στο καλό κάνουν οι άνθρωποι αυτοί?

Από όσο διαβάζω το ζουμί είναι eq, comp, limit

Η "κακιά" wiki λέει ότι σήμερα ο μαστεράς θα κάνει:

  1. Editing minor flaws
  2. Applying noise reduction to eliminate clicks, dropouts, hum and hiss
  3. Adjusting stereo width
  4. Equalize audio across tracks for the purpose of optimized frequency distribution
  5. Adjust volume
  6. Dynamic range compression or expansion
  7. Peak limit
  8. Inserting ISRC codes and CD text
  9. Arranging track in their final sequential order
  10. Fading out the ending of each song (if required)
  11. Dither


και σχολιάζω 1. οκ, 2...σήμερα ίσως αχρείαστο, 3. οκ, 4. αυτό που φωνάζω, 5. το αυτό. 6. εμπίπτει στα 2 προηγούμενα νομίζω, 7. το καταφέρνω, 8. ψιλοαδιάφορο, 9. το κάνω ουτως ή άλλως, 10. το κάνεις και στο μιξ, 11. λογικό

Και να προσθέσουμε το 12 που δεν ξέρω αν εμπίπτει στο 5,6,7 να ετοιμάσεις το loudness για το streaming καθώς αυτό είναι το μέσον σήμερα.

Και συνεχίζω. Στα 5-6 χρόνια που ασχολούμαι κάνω αρκετά καλές μίξεις, αλλά ακόμα δεν καταλαβαίνω τι κάνω και τι πρέπει να κάνω (αν πρέπει να κάνω)στο μάστερ.

Για μένα που φωνάζω στο παρόν νήμα είναι το 4,5,6.

Τώρα γιατί την πατάω και εκεί είναι το θέμα μου με το mix. Ψάχνω να το βρω. Και ρωτάω ευθέως. Μήπως κατα την διάρκεια του βασικού mix δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε dynamic εργαλεία? Δηλαδή, compression, maximizers, mastering tools τα οποία όμως βλέπουμε ότι τα γυρεύει το κομμάτι. Αλλιώς πχ ένα σόλο rhodes θα βγεί ψοφίμι αν δεν κομπρεσάρεις. Μήπως πρέπει να μην κάνεις τίποτα και να το κάνεις αυτό στο τέλος? Μήπως πρέπει να βρεις τρόπο να το ξεχωρίσεις στο μιξ μόνο με eq και χαμήλωμα των άλλων? Παράδειγμα δίνω.

Ρωτάω...

 
Μήπως κατα την διάρκεια του βασικού mix δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε dynamic εργαλεία?


Φυσικά και πρέπει να χρησιμοποιούμε.

Διακρίνω μια σύγχυση μεταξύ master bus και individual tracks.

Στο master bus πολλοί δεν χρησιμοποιούν τίποτα , πολλοί ένα πολύ ελαφρύ "glue" bass comp και κάποιο ελαφρύ character eq.

Εγώ ανήκω στους δεύτερους.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φυσικά και πρέπει να χρησιμοποιούμε.

Διακρίνω μια σύγχυση μεταξύ master bus και individual tracks.
elaborate freely

πχ....

όταν είμαι σε φάση mastering του stereo out...

πολλές φορές αν δεν μου κάθεται κάτι στο τελικό αποτέλεσμα, γυρνάω πάλι στο μιξ και ξαναδοκιμάζω το μαστερ.

Πρέπει να επιμείνω με το master σώνει και καλά?

τι είναι glue comp?

(μη μου πεις google it, το έχω κάνει και δεν έχω καταλάβει ποτέ.)

 
Πρέπει να επιμείνω με το master σώνει και καλά?


Όχι κανονικά η μίξη σου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο τέλεια γίνεται.

Το μαστερινγκ ποτέ δεν θα σου διορθώσει τεράστια προβλήματα συχνοτικου περιεχομένου και ΠΟΤΕ δεν θα σου διορθώσει πρόβλημα ξεχωριστών tracks (οργάνων δηλ.)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι κανονικά η μίξη σου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο τέλεια γίνεται.

Το μαστερινγκ ποτέ δεν θα σου διορθώσει τεράστια προβλήματα συχνοτικου περιεχομένου και ΠΟΤΕ δεν θα σου διορθώσει πρόβλημα ξεχωριστών tracks (οργάνων δηλ.)
ΟΚ, αρα καλά το έχω ως εδώ.

Προσπαθώ, αλλά...οκ δε μενω πάντα ευχαριστημένος.

Ερώτηση ...θα προσπαθήσω να το κάνω λιανά....

Πολλές φορές, το τελικό μου αποτέλεσμα, δεν λέω μάστερ, τελικό λεω, είναι...πως να το πω... raw, είναι brutal, είναι τραχύ, χωρίς η αρχική πρόθεση να είναι να βγεί ως έτσι αγριωπό. Πως μπορεί να γίνει πιό....ευγενικό, το ακούω σε πολλά δείγματα, αλλά ακόμα δεν το κατάφερα

 
ΟΚ, αρα καλά το έχω ως εδώ.

Προσπαθώ, αλλά...οκ δε μενω πάντα ευχαριστημένος.

Ερώτηση ...θα προσπαθήσω να το κάνω λιανά....

Πολλές φορές, το τελικό μου αποτέλεσμα, δεν λέω μάστερ, τελικό λεω, είναι...πως να το πω... raw, είναι brutal, είναι τραχύ, χωρίς η αρχική πρόθεση να είναι να βγεί ως έτσι αγριωπό. Πως μπορεί να γίνει πιό....ευγενικό, το ακούω σε πολλά δείγματα, αλλά ακόμα δεν το κατάφερα


Επικεντρωσου στο να καταλάβεις τις βασικές συχνοτικες περιοχές ,χοντρά χοντρά τα 50,100,500,1000 και 10000 hz και πως μπορείς να διορθώσεις και το κάθε όργανο ξεχωριστά αλλά και το stereo out.

Τα μεγαλύτερα λάθη εκεί γίνονται συνήθως.

 
Έλα ρε συ, είναι αυτό που λέμε "κι από μωνή .... φουνάρα η κυρία". :classic_tongue:


Τι να την κάνει τη φωνή αφού υπάρχουν ΠΛΑΓΚ ΙΝ για αυτές τις δουλειές

βέβαια αν θες το κάνεις και με χαρντγουερ για πΓιο ζεστό ηχο.

Αλλά εκεί πρέπει να κΣερεις να μικΣαρεις ντραμΖ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι να την κάνει τη φωνή αφού υπάρχουν ΠΛΑΓΚ ΙΝ για αυτές τις δουλειές

βέβαια αν θες το κάνεις και με χαρντγουερ


Εσύ είσαι πολύ προχώ φίλως, χρησιμοποιείς και τα ανάλογα βοηθήματα για δουλειά .... σε βάθος. :classic_biggrin:

Τελικά ο μαστεράς βάζει ένα τελευταίο χεράκι πριν την βγάλουν στο κλαρί.

Αφτό ήνε?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εσύ είσαι πολύ προχώ φίλως, χρησιμοποιείς και τα ανάλογα βοηθήματα για δουλειά .... σε βάθος.


Πάντα.

Γεια μεια υπολιπΣις ζουμαι.

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα