Ρε παιδιά ξέχασα να σας πω ότι έχω ηχεία.
Το θέμα είναι ότι κάνουν στάσιμα κύματα βουιζουν και δεν γίνεται δουλειά έτσι
OK, παρε καλα ακουστικα τοτε.
Προσωπικα δε θα μπορουσα να ξηγιεμαι μονο ακουστικα. Ειναι πολυ χρησιμα βεβαια για μια επιπλεον ματια στον ηχο, αλλα μονο ακουστικα δε θα μπορουσα. Αν ομως μπουμπουναει και βρονταει το δωματιο, χιλιες φορες ακουστικα.
Χωρις λοιπον να ειμαι σε αυτη τη φαση, θα σου ελεγα τα εξης:
Πρωτο και βασικοτερο: Πολλα διαλειμματα. Σε ηχεια ανα 40 λεπτα φαση καλο ειναι να αραζεις κανα 5-10 λεπτα, στα ακουστικα θα το πηγαινα στα 20 λεπτα. Δεν ειναι μονο το θεμα της υγειας, που ειναι το βασικο, ειναι οτι απο ενα σημειο και μετα δεν ακους και σωστα, και παιρνεις λαθος αποφασεις.
Δευτερο: Παρα πολυ προσοχη στη συνθεση ηχου και στο ακραιο sound editing. Υπαρχουν καποιες παραμετροι στα synthesizers, τα φιλτρα η το distortion ας πουμε, και καποιες πατεντες στo sound editing οπως τα feedback loops, που πραγματικα μπορουν με μια κινηση να ανεβασουν τα db τοσο πολυ που να παθεις ζημια. Οταν κανεις κατι τετοιο ( δυστυχως) με ακουστικα, θα πρεπει να εχεις την ενταση στο ελαχιστο δυνατο για να αποφυγεις τις μαλακιες.
Τριτο: Τα reference τρακ σε ιδιο υφος με τη μουσικη που φτιαχνεις, ειναι παντα χρησιμα ωστε να εχεις ενα σημειο αναφορας. Αυτο που πρεπει να στοχευεις ειναι το να πετυχεις μια ισορροπια. Δε θα πρεπει να στοχευεις στο να ειναι ο ηχος "εντυπωσιακος", διοτι για να εισαι σιγουρος οτι το εντυπωσιακο το δικο σου δεν ειναι υπερβολικο στο ηχητικο συστημα του αλλου, θα πρεπει το δικο σου συστημα να ειναι συστημα αναφορας. Αντιθετα αν ο στοχος σου ειναι ενα μαζεμενο και ισορροπημενο αποτελεσμα χωρις υπερβολες, ειναι λιγοτερο πιθανο να το παρακανεις.
Ειναι πολυ ωραιο χομπι η μουσικη, δε χρειαζεται να το παρακανουμε με τα τεχνικα και τους ηχητικους στοχους, αν φτιαχνεις ωραιες μελωδιες και ωραιους ρυθμους ο ακροατης θα γουσταρει, και οταν γουσταρει καποιος το περιεχομενο, το μεσο μπαινει σε δευτερη μοιρα.