- Μηνύματα
- 9,821
- Πόντοι
- 198
Πάει, κλειδώθηκε κι αυτό. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Όχι, συζητάμε για το γεγονός ότι στην Ελλάδα δεν γίνονται τόσο καλα mastering όσο έξω. Και αφού αυτό το επαγγελματικό studio είναι το πιο γνωστό και αντιπροσωπευτικό, το παίρνει η μπάλα.Κατηγορείται δηλαδή ένα επαγγελματικό Mastering Studio
ότι δεν κάνει καλή δουλειά; 8O
Αν δεν μας αρέσει πως ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα' date=' μπορείς να ξέρεις ότι είναι το mastering που φταίει; Στα δικά μου αυτιά πάντως συνήθως υπάρχουν βασικότερα προβλήματα (πχ. ενορχήστρωση, βασικές στάθμες κλπ) αλλά δεν είμαι και ειδικός, το ξέρω.[/quote']
με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο,ειδικά την ενορχήστρωση δεν την προσεχουν όπως θα έπρεπε
Ακριβώς αυτό είναι. Μου έβγαινε πολύ αέρας από όσα διάβαζα. Και είπα μάλιστα ότι μου φάνηκε (υποκειμενικός λόγος και όχι αντικειμενικός). Χώρια που συνεντεύξεις (ξένων) δεν έχω διαβάσει μόνο από το περιοδικό αυτό. Οπότε πάει και το επιχείρημα περί γραπτών και σύντομων απαντήσεων.Γράψαμε (εγώ και ο boukaw)' date=' με τον οποίον δεν γνωριζόμαστε, δεν έχουμε παρόμοιες ηλικίες, δεν κάνουμε το ίδιο επάγγελμα ότι : [u']διαβάζοντας εκείνες τις συνεντεύξεις εισπράξαμε έναν αέρα άσκοπης υπεροψίας που μας ενόχλησε[/u]. Και εμφανίζεται ο υπεύθυνος του Athens Mastering, όχι για να δικαιολογηθεί, ή να λύσει την παρεξήγηση με αντίρροπες δηλώσεις, αλλά για να μας πει ότι "τώρα καταλαβαίνει" το γιατί η ελληνική πραγματικότητα είναι αυτή που είναι.
Αγαπητέ ChrisH' date=' εγω θυμάμαι πολύ καλά ότι (όταν ερωτήθηκε ο συνεντευξιαζόμενος του Athens Mastering) αναφέρθηκε ως σημαντική δουλειά που είχε γίνει την προηγούμενη χρονιά, το live του Χατζηγιάννη.[/quote']
Για surround mastering και DVD Authoring και έχει σημασία η διευκρίνηση,
γιατι η ερώτηση ήταν αν προχωράει το πράγμα με τα νέα format.
Σαν εργασία ήταν πράγματι υποδειγματική (οχι σημαντική) στο μέτρο που αφορά το Athens Mastering
Στο σπίτι μου ακoύω Bach, Monteverdi, Thelonious Monk, Albert King,Amy Whinehouse αυτό το μήνα.Αυτό το παράδειγμα, εμπίπτει στην κατηγορία των εργασιών που κάνατε για να βιοπορίσετε, ή στις δουλειές που κάνατε επειδή είναι σύμφωνες με την αισθητική σας και τις προδιαγραφές σας;
Ας το κάνω πιο απλό. Ξέχασε για λίγο την ιδέα περί υπεροψίας και κοίταξε την ουσία όσων λέω σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο.Σου λέει τίποτα ..??Γράψαμε (εγώ και ο boukaw)' date=' με τον οποίον δεν γνωριζόμαστε, δεν έχουμε παρόμοιες ηλικίες, δεν κάνουμε το ίδιο επάγγελμα ότι : [u']διαβάζοντας εκείνες τις συνεντεύξεις εισπράξαμε έναν αέρα άσκοπης υπεροψίας που μας ενόχλησε[/u]. Και εμφανίζεται ο υπεύθυνος του Athens Mastering, όχι για να δικαιολογηθεί, ή να λύσει την παρεξήγηση με αντίρροπες δηλώσεις, αλλά για να μας πει ότι "τώρα καταλαβαίνει" το γιατί η ελληνική πραγματικότητα είναι αυτή που είναι.
Αν δεν σου λέει δεν μπορώ να κάνω κάτι, και δεν είναι ο σκοπός μου.
Ξαναδιάβασε τη σε 10 χρόνια.
¨Εχουμε κάνει δεκάδες δουλειές με ξένα γκρούπ και μουσικούς απο διαφορετικά είδη αλλά δεν είναι η δουλειά μου να διαφημίζω τι κάνουμε η τα σχόλια που παίρνουμε σε αυτό το forum. Είναι σίγουρο οτι οταν ανακαλύψεις πολλά απο αυτά τα CD θα έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα.Πάντως πραγματικά εύχομαι ChrisH το AM να κάνει τέτοιες δουλειές, που να έρθει η στιγμή να επιζητούν την συνεργασία τα sterling (πχ) με αυτό και όχι το αντίθετο.
Βέβαια δεν έχω κάνει τoύς Green Day η την Madona οπότε οτι και να προσπαθώ να πω είμαι χαμένος...
Ευχαρίστως, αν έχω χρόνο και υπάρχει ενα επίπεδο....Και μιας και γράφτηκες στο site ίσως θα μπορούσες να βοηθήσεις κι εσύ τα μέλη με τις όποιες απορίες (όποτε έχεις χρόνο εννοείται)
Α ναι.... και καλώς όρισες ChrisH
Είναι πολύ καλή δουλειά.ωραίες δουλειές γίνονται και στην Αγγλία στο unity mastering studio, London είχε κάνει "το άδειο δωμάτιο" ο Σωκράτης Μάλαμας που πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες "εγχώριες" παραγωγές.
Πρόσφατες εργασίες πολύ γνωστών ονομάτων που έγιναν στο Sterling κατέληξαν επίσης στην Fabel η την Digital Press αυτό σημαίνει οτι δεν έκαναν καλό mastering ?Παντως eye, εχω την εντύπωση ότι ChrisH είναι Ό ίδιος ο Athens Mastering. Και δεν νομίζω να μην έχει καταλάβει κανείς πια τον ρόλο του Athens Mastering. Πρόσφατα γνωστοί μου έστειλαν δίσκο στο Α.Μ. και μετά από 2 προσπάθειες δεν έφτασαν εκεί που ήθελαν, για να το κάνει σωστά σε μια μέρα η Fabel :?
Ευχαρίστως' date=' αν έχω χρόνο και υπάρχει ενα επίπεδο....[/quote']
Οκ, δεν θα ξανασυμμετέχω σε συζήτηση που συμμετέχεις... να μη χαλάω το επίπεδο... αλλά πριν αποχωρήσω επίτρεψέ μου μία τελευταία τοποθέτηση πριν ανανεώσουμε το ραντεβού μας για μία δεκαετία .. όπως πρότεινες.
Κοίταξε φίλε μου. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχεις επαγγελματικά. Ξέρεις πολύ καλά το γιατί: οι πιέσεις που δέχεστε από τις εταιρείες για διαρκώς χαμηλότερες τιμές είναι το μονοπάτι που ακολούθησαν πολλοί άλλοι "ειδικοί" πριν από εσάς. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην υποβάθμιση των υπηρεσιών και την επαναξιολόγηση ανθρώπων.Ξαναδιάβασε τη σε 10 χρόνια.
Θυμάμαι (σαν πρόχειρο παράδειγμα) τους "διαχωριστές", επαγγελματική ειδικότητα του κόσμου της τυπογραφίας. Αυτοί και αν αντιστάθηκαν με νύχια και με δόντια στην σημερινή τεχνολογική πραγματικότητα - θεωρούσαν ότι αυτό που έκαναν ήταν κάτι μαγικό και (για ένα διάστημα) χρέωναν αστρονομικές τιμές για τις υπηρεσίες τους. Σήμερα, ο καθένας μπορεί να κάνει διαχωρισμούς από το Photoshop και οι πάλαι-ποτέ "μάγοι" παλεύουν για δουλειές του πενηντάρικου (τα λέω καλά Brain.
Η παρόμοια συντεχνιακή σου αντίληψη και η μυθοπλασία που αναπαραγάγεις σχετικά με το πόσο δύσκολη και απαιτητική είναι η δουλειά σου δεν θα σε σώσει από το αδηφάγο τέρας που λέγεται δισκογραφική εταιρεία και από το οποίο εξαρτάσαι 100%. Αν συνεχίσει να υπάρχει επαρκής όγκος εργασιών στην τοπική δισκογραφία (κάτι εξαιρετικά αμφίβολο), τότε οι εταιρείες θα κάνουν το mastering in-house, όπως πλέον κάνουν τα περιοδικά τις φωτογραφήσεις, την σελιδοποίηση, όπως κάνουν οι εταιρείες τα εξώφυλλα των δίσκων (γραφιστικώς και εννίοτε φωτογραφικώς).
Οπότε, τα επόμενα χρόνια θα χρειαστείς την βοήθεια όλων των ανθρώπων του χώρου για να καταφέρεις να συντηρήσεις την επαγγελματική σου αυτοδυναμία για λίγο καιρό παραπάνω - παράτα τις παρόλες για "επίπεδα" και κατάλαβε ότι με το σημερινό σου τουπέ δίνεις λάθος εντύπωση και μάλλον σπρώχνεις τον κόσμο για το εξωτερικό, όπως άλλωστε δηλώνει και το θέμα του thread (το οποίο δεν άνοιξα εγώ αν δεν το πρόσεξες).
Υ.Γ. Έχω και μερικές ακόμη απορίες, αλλά δεν τις απευθύνω σε εσένα, απλά τις αφήνω στον αέρα για όσους μας διαβάζουν: κάπου λες "δεν είναι αυτός ο σκοπός μου", αλλά δεν μας λες ποιος είναι ο σκοπός σου. Ποιος είναι λοιπόν; Και πως βρέθηκες εδώ, ακριβώς την περίοδο που κάποιος άνοιξε ένα thread μέσα από το οποίο εκφράστηκαν απόψεις που δυνάμει θίγουν τα επιχειρηματικά σου συμφέροντα; Πέραν αυτού, ποιο καλό παιδί σε ειδοποίησε γι' αυτές τις εξελίξεις και ποια θα είναι η προσφορά σου από εδώ και πέρα στο φόρουμ; Λέω τώρα...
...πως βρέθηκες εδώ' date=' ακριβώς την περίοδο που κάποιος άνοιξε ένα thread μέσα από το οποίο εκφράστηκαν απόψεις που δυνάμει θίγουν τα επιχειρηματικά σου συμφέροντα; Πέραν αυτού, ποιο καλό παιδί σε ειδοποίησε γι' αυτές τις εξελίξεις και ποια θα είναι η προσφορά σου από εδώ και πέρα στο φόρουμ; Λέω τώρα...[/quote']
+3,14.
ωραίες δουλειές γίνονται και στην Αγγλία στο unity mastering studio' date=' London είχε κάνει "το άδειο δωμάτιο" ο Σωκράτης Μάλαμας που πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες "εγχώριες" παραγωγές.[/quote']
Είναι πολύ καλή δουλειά.
Το προηγούμενο του Μάλαμα πως σου φαίνεται ?
Η η "Αγρύπνια" του Θ.Παπακωνσταντίνου ?
είναι εξίσου καλές δουλειές!
αλλά αν κατάλαβα καλά από τον τίτλο του θέματος,
θέμα ήταν η αναζήτηση studio mastering στο εξωτερικό.
Υ.Γ. Έχω και μερικές ακόμη απορίες' date=' αλλά δεν τις απευθύνω σε εσένα, απλά τις αφήνω στον αέρα για όσους μας διαβάζουν: [/quote']Βρε μπαγασα είχες δεν είχες με έκανες να παραβώ την αποφασή μου να μην ξαναγράψω εδώ. Ομολογώ οτι κατα καιρούς περναω και ριχνω τις ματιες μου μηπως και "σκάσει" τιποτα εξελιξιμο, αλλα τιποτα μια απο τα ίδια...Και να που έσκασε το φοβερο θέμα "mastering στο εξωτερικο". Καποιοι ανακαλυψαν την Αμερική, και ταυτοχρονα κάποιοι ανακαλυψαν οτι οι ντόπιοι ειναι άχρηστοι και υπεροπτες.
κάπου λες "δεν είναι αυτός ο σκοπός μου"' date=' αλλά δεν μας λες ποιος είναι ο σκοπός σου.[/quote']Ε τώρα τι να σου πώ! Ουτε εγω ηξερα τον σκοπό που εμπενακαι εγραφα στο παρελθόν. Οταν καταλαβα ποιος ηταν ο σκοπός μου απλά έπαψα να γράφω.
Και πως βρέθηκες εδώ' date='[/quote']Ειναι πολύ απλό! Εγώ του το είπα Πέρασε απο το studio που ηχογραφώ και του ειπα, κανοντας πλακιτσα, οτι οι συνεντεύξεις περι mastering έχουν γινει θέμα εδω μεσα. Και μαλιστα έπεσε και γέλιο.
Με τον Mr Athens mastering ειμαστε φιλοι και συνεργαζομαι μαζι του συστηματικα σε πολλα επίπεδα. Εκτός οτι κανει συτηματικα mastering τα τελευταια χρονια στους δισκους μου, με συμβουλευει και στις αγορές γυρω απ τον εξοπλισμό μου.
Επειδή το θεωρώ "κατινια" να θαβουμε ή να επαινούμε καποιον (ο οποιος γραφει επωνυμως) κρυμενοι πισω απο την ανωνυμία μας, θα μου επιτρέψετε να ειμαι εγώ τουλαχιστον επωνυμος : www.zevgadellis.gr.
Για να προσπαθήσουμε λοιπον να προσγειώσουμε τα πραγματα απ τον αέρα:
Σατανική σκέψη Πέρα απο την πλακα εγω δεν νομιζω οτι θιγονται τα συμφεροντα κανενος' date=' παρα μονο των ανίκανων. Αυτο λέει ο ανταγωνισμός, οταν μαλιστα ενα εισαγώμενο προϊον, οπως ειναι το "mastering opos Ameriki", ανεβαζει το επίπεδο, ειναι μοιραιο να κινδυνευουν οι ανίκανοι.ακριβώς την περίοδο που κάποιος άνοιξε ένα thread μέσα από το οποίο εκφράστηκαν απόψεις που δυνάμει θίγουν τα επιχειρηματικά σου συμφέροντα;
Αυτο ειναι οντως μυστήριο... Ελπίζω να το δείξει η ανακρισηΠέραν αυτού, ποιο καλό παιδί σε ειδοποίησε γι' αυτές τις εξελίξεις
Νομιζω οτι chrisH εχει ήδη τοποθετηθεί επ αυτού.και ποια θα είναι η προσφορά σου από εδώ και πέρα στο φόρουμ; Λέω τώρα...
Εγώ προσωπικά δεν νομιζω οτι έχει να προσφέρει τιποτα εδω μέσα. Το ΝΟΙΖ έχει λυσει με απολυτο τροπο καθε ζητημα που αφορα την Ελληνική και παγκοσμια μουσικη σκηνή 'οπως και ολα τα τεχνολογικά θέματα.
ADIOS
και μη ξεχνατε οτι οσο ευκολο ειναι να περιπλέξεις κανεις την σκεψη και την κριση του, τοσο δυσκολο ειναι να την ξαναβαλει σε ταξη.
ΥΣ: Παντως μου κανει εντυπωση, ενώ εχετε κανει link δεκαδες φορές στο site του Athens mastering για πληροφοριες και αναφορες στα κειμενα του Χατζησταμου, μολις ηρθε αντρικια να υπερασπιστεί μια συνετευξη του τον περασατε ανακριση 3ου βαθμου.
Αυτη ειναι συναδελφοι η "Ελληνικη πραγματικοτητα" που παραγει την Ελληνικη δισκογραφία.
Είναι προφανές οτι δεν έχεις επίπεδο γιατι αν είχες θα καταλάβαινες πόσο χρήσιμος σου είμαι για να μάθεις.Οκ, δεν θα ξανασυμμετέχω σε συζήτηση που συμμετέχεις... να μη χαλάω το επίπεδο... αλλά πριν αποχωρήσω επίτρεψέ μου μία τελευταία τοποθέτηση πριν ανανεώσουμε το ραντεβού μας για μία δεκαετία .. όπως πρότεινες.
Ξαναδιάβασε τη σε 10 χρόνια.
Όταν ξεκινά κάποιος να πάει στον "guru" ψηλά στο βουνό να μάθει Κούγκ-Φου πρέπει να ξεκινάει με πίστη και αιδώ.Όταν στόν δρόμο βρει κάποιον που του λέει : " Μα που πάς ? Σ'αυτόν που κουνάει τα χέρια του ? και εγώ το κάνω κοίτα ! και έχω και ένα αλγόριθμο που σου γυμνάζει τέλεια' date=' χέρια και πόδια, κοίτα !Κοίταξε φίλε μου. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχεις επαγγελματικά. Ξέρεις πολύ καλά το γιατί: οι πιέσεις που δέχεστε από τις εταιρείες για διαρκώς χαμηλότερες τιμές είναι το μονοπάτι που ακολούθησαν πολλοί άλλοι "ειδικοί" πριν από εσάς. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην υποβάθμιση των υπηρεσιών και την επαναξιολόγηση ανθρώπων.
Αν θές να ακούσεις μαγεία άκου μερικές δουλειές του Doug Sax και άφησεΣήμερα, ο καθένας μπορεί να κάνει διαχωρισμούς από το Photoshop και οι πάλαι-ποτέ "μάγοι" παλεύουν για δουλειές του πενηντάρικου (τα λέω καλά Brain.
Είσαι μακρυά νυχτωμένος. Όλοι ξέρουν τον τρομακτικό πόλεμο που ζω χρόνια απο την "Ελληνική Δισκογραφία" και τον ελάχιστο αριθμό δίσκων που κάνω.Η παρόμοια συντεχνιακή σου αντίληψη και η μυθοπλασία που αναπαραγάγεις σχετικά με το πόσο δύσκολη και απαιτητική είναι η δουλειά σου δεν θα σε σώσει από το αδηφάγο τέρας που λέγεται δισκογραφική εταιρεία και από το οποίο εξαρτάσαι 100%.
Γιατί η μαγεία προυποθέτει κατ' αρχας πίστη' date=' ηρεμία και θετική ενέργεια ....[/quote']
Σωστό!!! :!: