Mastering στο εξωτερικό...Αξίξει τελικά;

Κατηγορείται δηλαδή ένα επαγγελματικό Mastering Studio

ότι δεν κάνει καλή δουλειά; 8O
Όχι, συζητάμε για το γεγονός ότι στην Ελλάδα δεν γίνονται τόσο καλα mastering όσο έξω. Και αφού αυτό το επαγγελματικό studio είναι το πιο γνωστό και αντιπροσωπευτικό, το παίρνει η μπάλα.

 
Το ότι "στην Ελλάδα δεν γίνονται τόσο καλα mastering όσο έξω" το λαμβάνουμε ως δεδομένο; Γιατί ακούγεται λίγο γενικό κ αόριστο.

Εγώ δεν είμαι "μέσα" στην δουλειά, κάποιοι απο εσάς είναι, και ίσως ξέρετε καλύτερα - αλλά δεν έχετε και όλοι την ίδια άποψη για το θέμα απ'ότι είδα.

Και κάτι άλλο, μόνο το mastering είναι χειρότερο στην Ελλάδα; στο υπόλοιπο μέρος της παραγωγής σκίζουμε; Αν δεν μας αρέσει πως ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα, μπορείς να ξέρεις ότι είναι το mastering που φταίει; Στα δικά μου αυτιά πάντως συνήθως υπάρχουν βασικότερα προβλήματα (πχ. ενορχήστρωση, βασικές στάθμες κλπ) αλλά δεν είμαι και ειδικός, το ξέρω.

 
Wow! έχεις κάποια προσωπική εμπειρία για αυτά που λες? ή έστω κάποιες γνώσεις (σε επίπεδο mastering) ? πολλές φορές νομίζω γινόμαστε άδικοι χωρίς λόγο...

 
χωρίς να είμαι και εγώ ειδικός, αυτό που ξέρω είναι ότι αυτός που έκανε την μίξη, καλό θα ήταν να βρίσκετε μαζί με την μπάντα στην διαδικασία του mastering για να έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα.

γνωρίζω μια φάση σε γνωστό στούντιο mastering τους κινήθηκε η ταχύτητα και από μπάσος ο τραγουδιστής βγήκε λίγο αδελφίζον :) με ρώταγε πως το ακούω :) μια χαρα!!! γα@@τα.

ωραίες δουλειές γίνονται και στην Αγγλία στο unity mastering studio, London είχε κάνει "το άδειο δωμάτιο" ο Σωκράτης Μάλαμας που πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες "εγχώριες" παραγωγές.

 
Αν δεν μας αρέσει πως ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα' date=' μπορείς να ξέρεις ότι είναι το mastering που φταίει; Στα δικά μου αυτιά πάντως συνήθως υπάρχουν βασικότερα προβλήματα (πχ. ενορχήστρωση, βασικές στάθμες κλπ) αλλά δεν είμαι και ειδικός, το ξέρω.[/quote']
με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο,ειδικά την ενορχήστρωση δεν την προσεχουν όπως θα έπρεπε
 
Μισό λεπτό παίδες: εγώ δεν είπα τίποτε για την ποιότητα της δουλειάς που γίνεται στο Athens Mastering, δουλειά για την οποία έχω ακούσει και καλά και μη-καλά λόγια.

Είπα και εννόησα ότι δεν πρόκειται (σαν συζητητής) να ανεχτώ υποτιμητικές αναφορές στην "ελληνική πραγματικότητα" από ανθρώπους που είναι χωμένοι σε αυτή τη πραγματικότητα μέχρι το λαιμό. Μπορεί να συμφέρει τον επιχειρηματία να θέλει να δώσει έναν αέρα ανωτερότητας στις δραστηριότητές του (και καλά κάνει) αλλά αυτό ας το εκτιμήσουν (αν το εκτιμήσουν) οι άλλοι.

Γράψαμε (εγώ και ο boukaw), με τον οποίον δεν γνωριζόμαστε, δεν έχουμε παρόμοιες ηλικίες, δεν κάνουμε το ίδιο επάγγελμα ότι : διαβάζοντας εκείνες τις συνεντεύξεις εισπράξαμε έναν αέρα άσκοπης υπεροψίας που μας ενόχλησε. Και εμφανίζεται ο υπεύθυνος του Athens Mastering, όχι για να δικαιολογηθεί, ή να λύσει την παρεξήγηση με αντίρροπες δηλώσεις, αλλά για να μας πει ότι "τώρα καταλαβαίνει" το γιατί η ελληνική πραγματικότητα είναι αυτή που είναι.

Αυτό εμένα με προσβάλλει - πείτε με εύθικτο, πείτε με βλάκα, πείτε με ότι θέλετε, αλλά η "ελληνική πραγματικότητα"* έχει ονοματεπώνυμο και αυτό δεν είναι το δικό μου.

* Αναφέρομαι στην "ελληνική πραγματικότητα" με την υποβαθμιστική διάθεση που αναφέρθηκε ο κύριος, όχι ότι συμφωνώ με αυτή τη θέση.

 
Γράψαμε (εγώ και ο boukaw)' date=' με τον οποίον δεν γνωριζόμαστε, δεν έχουμε παρόμοιες ηλικίες, δεν κάνουμε το ίδιο επάγγελμα ότι : [u']διαβάζοντας εκείνες τις συνεντεύξεις εισπράξαμε έναν αέρα άσκοπης υπεροψίας που μας ενόχλησε[/u]. Και εμφανίζεται ο υπεύθυνος του Athens Mastering, όχι για να δικαιολογηθεί, ή να λύσει την παρεξήγηση με αντίρροπες δηλώσεις, αλλά για να μας πει ότι "τώρα καταλαβαίνει" το γιατί η ελληνική πραγματικότητα είναι αυτή που είναι.
Ακριβώς αυτό είναι. Μου έβγαινε πολύ αέρας από όσα διάβαζα. Και είπα μάλιστα ότι μου φάνηκε (υποκειμενικός λόγος και όχι αντικειμενικός). Χώρια που συνεντεύξεις (ξένων) δεν έχω διαβάσει μόνο από το περιοδικό αυτό. Οπότε πάει και το επιχείρημα περί γραπτών και σύντομων απαντήσεων.

Και θα συμφωνήσω, ότι άτομα που συνεργάζονται με την ελληνική πραγματικότητα, ας μην την κρίνουν αρνητικά... Έχει φτάσει αυτές οι 2 λέξεις να είναι άλλη μια καραμελίτσα στα στόματα άπαντων!

Πάντως πραγματικά εύχομαι ChrisH το AM να κάνει τέτοιες δουλειές, που να έρθει η στιγμή να επιζητούν την συνεργασία τα sterling (πχ) με αυτό και όχι το αντίθετο.

Και μιας και γράφτηκες στο site ίσως θα μπορούσες να βοηθήσεις κι εσύ τα μέλη με τις όποιες απορίες (όποτε έχεις χρόνο εννοείται)

Α ναι.... και καλώς όρισες ChrisH :)

 
Αγαπητέ ChrisH' date=' εγω θυμάμαι πολύ καλά ότι (όταν ερωτήθηκε ο συνεντευξιαζόμενος του Athens Mastering) αναφέρθηκε ως σημαντική δουλειά που είχε γίνει την προηγούμενη χρονιά, το live του Χατζηγιάννη.[/quote']
Για surround mastering και DVD Authoring και έχει σημασία η διευκρίνηση,

γιατι η ερώτηση ήταν αν προχωράει το πράγμα με τα νέα format.

Σαν εργασία ήταν πράγματι υποδειγματική (οχι σημαντική) στο μέτρο που αφορά το Athens Mastering

Αυτό το παράδειγμα, εμπίπτει στην κατηγορία των εργασιών που κάνατε για να βιοπορίσετε, ή στις δουλειές που κάνατε επειδή είναι σύμφωνες με την αισθητική σας και τις προδιαγραφές σας;
Στο σπίτι μου ακoύω Bach, Monteverdi, Thelonious Monk, Albert King,Amy Whinehouse αυτό το μήνα.
 
Γράψαμε (εγώ και ο boukaw)' date=' με τον οποίον δεν γνωριζόμαστε, δεν έχουμε παρόμοιες ηλικίες, δεν κάνουμε το ίδιο επάγγελμα ότι : [u']διαβάζοντας εκείνες τις συνεντεύξεις εισπράξαμε έναν αέρα άσκοπης υπεροψίας που μας ενόχλησε[/u]. Και εμφανίζεται ο υπεύθυνος του Athens Mastering, όχι για να δικαιολογηθεί, ή να λύσει την παρεξήγηση με αντίρροπες δηλώσεις, αλλά για να μας πει ότι "τώρα καταλαβαίνει" το γιατί η ελληνική πραγματικότητα είναι αυτή που είναι.
Ας το κάνω πιο απλό. Ξέχασε για λίγο την ιδέα περί υπεροψίας και κοίταξε την ουσία όσων λέω σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο.Σου λέει τίποτα ..??

Αν δεν σου λέει δεν μπορώ να κάνω κάτι, και δεν είναι ο σκοπός μου.

Ξαναδιάβασε τη σε 10 χρόνια.

Πάντως πραγματικά εύχομαι ChrisH το AM να κάνει τέτοιες δουλειές, που να έρθει η στιγμή να επιζητούν την συνεργασία τα sterling (πχ) με αυτό και όχι το αντίθετο.
¨Εχουμε κάνει δεκάδες δουλειές με ξένα γκρούπ και μουσικούς απο διαφορετικά είδη αλλά δεν είναι η δουλειά μου να διαφημίζω τι κάνουμε η τα σχόλια που παίρνουμε σε αυτό το forum. Είναι σίγουρο οτι οταν ανακαλύψεις πολλά απο αυτά τα CD θα έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα.

Βέβαια δεν έχω κάνει τoύς Green Day η την Madona οπότε οτι και να προσπαθώ να πω είμαι χαμένος...

Και μιας και γράφτηκες στο site ίσως θα μπορούσες να βοηθήσεις κι εσύ τα μέλη με τις όποιες απορίες (όποτε έχεις χρόνο εννοείται)
Α ναι.... και καλώς όρισες ChrisH :)
Ευχαρίστως, αν έχω χρόνο και υπάρχει ενα επίπεδο....
 
ωραίες δουλειές γίνονται και στην Αγγλία στο unity mastering studio, London είχε κάνει "το άδειο δωμάτιο" ο Σωκράτης Μάλαμας που πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες "εγχώριες" παραγωγές.
Είναι πολύ καλή δουλειά.

Το προηγούμενο του Μάλαμα πως σου φαίνεται ?

Η η "Αγρύπνια" του Θ.Παπακωνσταντίνου ?

 
Παντως eye, εχω την εντύπωση ότι ChrisH είναι Ό ίδιος ο Athens Mastering. Και δεν νομίζω να μην έχει καταλάβει κανείς πια τον ρόλο του Athens Mastering. Πρόσφατα γνωστοί μου έστειλαν δίσκο στο Α.Μ. και μετά από 2 προσπάθειες δεν έφτασαν εκεί που ήθελαν, για να το κάνει σωστά σε μια μέρα η Fabel :?
Πρόσφατες εργασίες πολύ γνωστών ονομάτων που έγιναν στο Sterling κατέληξαν επίσης στην Fabel η την Digital Press αυτό σημαίνει οτι δεν έκαναν καλό mastering ?

Δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα, το πράγμα είναι απλό αν ξέρεις γιατί πηγαίνεις στο Sterling (και σε ποιόν ηχολήπτη) αν ξέρεις γιατι πηγαίνεις στο Athens Mastering ξέρεις και τι να περιμένεις. Αν είσαι στο ψάξιμο και τη ανασφάλεια, αν δεν έχεις ολοκληρωμένη άποψη για το υλικό σου αν περιμένεις γενικώς "κάτι" τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπάρξουν θέματα.

Η δουλειά του mastering engineer είναι να βλέπει το δάσος, βλέπει ολόκληρο τον πίνακα,προσέχει όσο μπορεί και κάθε δένδρο. Οι μουσικοί κυρίως και οι ηχολήπτες σε δεύτερο επίπεδο βλέπουν τα δένδρα.Έτσι γίνεται...Μπορεί κάποιο δένδρο να είναι πράγματι σημαντικό αλλά οι περισσότεροι ακροατές όταν ακούν ένα δίσκο προσέχουν το δάσος.

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσες φορές πελάτες μου, μου ομολόγησαν οτι μετα απο 1-2-3 χρόνια κατάλαβαν πως το αρχικό mastering που είχα κάνει ήταν καλύτερο τελικά απο την εκδοχή στο CD που κυκλοφόρησε.

Δυστυχώς πολλές φορές οτι λάμπει δεν είναι χρυσός.

 
Ευχαρίστως' date=' αν έχω χρόνο και υπάρχει ενα επίπεδο....[/quote']
Οκ, δεν θα ξανασυμμετέχω σε συζήτηση που συμμετέχεις... να μη χαλάω το επίπεδο... αλλά πριν αποχωρήσω επίτρεψέ μου μία τελευταία τοποθέτηση πριν ανανεώσουμε το ραντεβού μας για μία δεκαετία :) :) :) .. όπως πρότεινες.

Ξαναδιάβασε τη σε 10 χρόνια.
Κοίταξε φίλε μου. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχεις επαγγελματικά. Ξέρεις πολύ καλά το γιατί: οι πιέσεις που δέχεστε από τις εταιρείες για διαρκώς χαμηλότερες τιμές είναι το μονοπάτι που ακολούθησαν πολλοί άλλοι "ειδικοί" πριν από εσάς. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην υποβάθμιση των υπηρεσιών και την επαναξιολόγηση ανθρώπων.

Θυμάμαι (σαν πρόχειρο παράδειγμα) τους "διαχωριστές", επαγγελματική ειδικότητα του κόσμου της τυπογραφίας. Αυτοί και αν αντιστάθηκαν με νύχια και με δόντια στην σημερινή τεχνολογική πραγματικότητα - θεωρούσαν ότι αυτό που έκαναν ήταν κάτι μαγικό και (για ένα διάστημα) χρέωναν αστρονομικές τιμές για τις υπηρεσίες τους. Σήμερα, ο καθένας μπορεί να κάνει διαχωρισμούς από το Photoshop και οι πάλαι-ποτέ "μάγοι" παλεύουν για δουλειές του πενηντάρικου (τα λέω καλά Brain;).

Η παρόμοια συντεχνιακή σου αντίληψη και η μυθοπλασία που αναπαραγάγεις σχετικά με το πόσο δύσκολη και απαιτητική είναι η δουλειά σου δεν θα σε σώσει από το αδηφάγο τέρας που λέγεται δισκογραφική εταιρεία και από το οποίο εξαρτάσαι 100%. Αν συνεχίσει να υπάρχει επαρκής όγκος εργασιών στην τοπική δισκογραφία (κάτι εξαιρετικά αμφίβολο), τότε οι εταιρείες θα κάνουν το mastering in-house, όπως πλέον κάνουν τα περιοδικά τις φωτογραφήσεις, την σελιδοποίηση, όπως κάνουν οι εταιρείες τα εξώφυλλα των δίσκων (γραφιστικώς και εννίοτε φωτογραφικώς).

Οπότε, τα επόμενα χρόνια θα χρειαστείς την βοήθεια όλων των ανθρώπων του χώρου για να καταφέρεις να συντηρήσεις την επαγγελματική σου αυτοδυναμία για λίγο καιρό παραπάνω - παράτα τις παρόλες για "επίπεδα" και κατάλαβε ότι με το σημερινό σου τουπέ δίνεις λάθος εντύπωση και μάλλον σπρώχνεις τον κόσμο για το εξωτερικό, όπως άλλωστε δηλώνει και το θέμα του thread (το οποίο δεν άνοιξα εγώ αν δεν το πρόσεξες).

Υ.Γ. Έχω και μερικές ακόμη απορίες, αλλά δεν τις απευθύνω σε εσένα, απλά τις αφήνω στον αέρα για όσους μας διαβάζουν: κάπου λες "δεν είναι αυτός ο σκοπός μου", αλλά δεν μας λες ποιος είναι ο σκοπός σου. Ποιος είναι λοιπόν; Και πως βρέθηκες εδώ, ακριβώς την περίοδο που κάποιος άνοιξε ένα thread μέσα από το οποίο εκφράστηκαν απόψεις που δυνάμει θίγουν τα επιχειρηματικά σου συμφέροντα; Πέραν αυτού, ποιο καλό παιδί σε ειδοποίησε γι' αυτές τις εξελίξεις και ποια θα είναι η προσφορά σου από εδώ και πέρα στο φόρουμ; Λέω τώρα...
 
...πως βρέθηκες εδώ' date=' ακριβώς την περίοδο που κάποιος άνοιξε ένα thread μέσα από το οποίο εκφράστηκαν απόψεις που δυνάμει θίγουν τα επιχειρηματικά σου συμφέροντα; Πέραν αυτού, ποιο καλό παιδί σε ειδοποίησε γι' αυτές τις εξελίξεις και ποια θα είναι η προσφορά σου από εδώ και πέρα στο φόρουμ; Λέω τώρα...[/quote']
+3,14.
 
ωραίες δουλειές γίνονται και στην Αγγλία στο unity mastering studio' date=' London είχε κάνει "το άδειο δωμάτιο" ο Σωκράτης Μάλαμας που πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες "εγχώριες" παραγωγές.[/quote']
Είναι πολύ καλή δουλειά.

Το προηγούμενο του Μάλαμα πως σου φαίνεται ?

Η η "Αγρύπνια" του Θ.Παπακωνσταντίνου ?


είναι εξίσου καλές δουλειές!

αλλά αν κατάλαβα καλά από τον τίτλο του θέματος,

θέμα ήταν η αναζήτηση studio mastering στο εξωτερικό.
 
Υ.Γ. Έχω και μερικές ακόμη απορίες' date=' αλλά δεν τις απευθύνω σε εσένα, απλά τις αφήνω στον αέρα για όσους μας διαβάζουν: [/quote']Βρε μπαγασα είχες δεν είχες με έκανες να παραβώ την αποφασή μου να μην ξαναγράψω εδώ. Ομολογώ οτι κατα καιρούς περναω και ριχνω τις ματιες μου μηπως και "σκάσει" τιποτα εξελιξιμο, αλλα τιποτα μια απο τα ίδια...Και να που έσκασε το φοβερο θέμα "mastering στο εξωτερικο". Καποιοι ανακαλυψαν την Αμερική, και ταυτοχρονα κάποιοι ανακαλυψαν οτι οι ντόπιοι ειναι άχρηστοι και υπεροπτες.

κάπου λες "δεν είναι αυτός ο σκοπός μου"' date=' αλλά δεν μας λες ποιος είναι ο σκοπός σου.[/quote']Ε τώρα τι να σου πώ! Ουτε εγω ηξερα τον σκοπό που εμπενακαι εγραφα στο παρελθόν. Οταν καταλαβα ποιος ηταν ο σκοπός μου απλά έπαψα να γράφω.:)

Και πως βρέθηκες εδώ' date='[/quote']Ειναι πολύ απλό! Εγώ του το είπα:) Πέρασε απο το studio που ηχογραφώ και του ειπα, κανοντας πλακιτσα, οτι οι συνεντεύξεις περι mastering έχουν γινει θέμα εδω μεσα. Και μαλιστα έπεσε και γέλιο.

Με τον Mr Athens mastering ειμαστε φιλοι και συνεργαζομαι μαζι του συστηματικα σε πολλα επίπεδα. Εκτός οτι κανει συτηματικα mastering τα τελευταια χρονια στους δισκους μου, με συμβουλευει και στις αγορές γυρω απ τον εξοπλισμό μου.

Επειδή το θεωρώ "κατινια" να θαβουμε ή να επαινούμε καποιον (ο οποιος γραφει επωνυμως) κρυμενοι πισω απο την ανωνυμία μας, θα μου επιτρέψετε να ειμαι εγώ τουλαχιστον επωνυμος : www.zevgadellis.gr.

Για να προσπαθήσουμε λοιπον να προσγειώσουμε τα πραγματα απ τον αέρα:

ακριβώς την περίοδο που κάποιος άνοιξε ένα thread μέσα από το οποίο εκφράστηκαν απόψεις που δυνάμει θίγουν τα επιχειρηματικά σου συμφέροντα;
Σατανική σκέψη:) Πέρα απο την πλακα εγω δεν νομιζω οτι θιγονται τα συμφεροντα κανενος' date=' παρα μονο των ανίκανων. Αυτο λέει ο ανταγωνισμός, οταν μαλιστα ενα εισαγώμενο προϊον, οπως ειναι το "mastering opos Ameriki", ανεβαζει το επίπεδο, ειναι μοιραιο να κινδυνευουν οι ανίκανοι.

Πέραν αυτού, ποιο καλό παιδί σε ειδοποίησε γι' αυτές τις εξελίξεις
Αυτο ειναι οντως μυστήριο... Ελπίζω να το δείξει η ανακριση:)

και ποια θα είναι η προσφορά σου από εδώ και πέρα στο φόρουμ; Λέω τώρα...
Νομιζω οτι chrisH εχει ήδη τοποθετηθεί επ αυτού.

Εγώ προσωπικά δεν νομιζω οτι έχει να προσφέρει τιποτα εδω μέσα. Το ΝΟΙΖ έχει λυσει με απολυτο τροπο καθε ζητημα που αφορα την Ελληνική και παγκοσμια μουσικη σκηνή 'οπως και ολα τα τεχνολογικά θέματα.

ADIOS

και μη ξεχνατε οτι οσο ευκολο ειναι να περιπλέξεις κανεις την σκεψη και την κριση του, τοσο δυσκολο ειναι να την ξαναβαλει σε ταξη.

ΥΣ: Παντως μου κανει εντυπωση, ενώ εχετε κανει link δεκαδες φορές στο site του Athens mastering για πληροφοριες και αναφορες στα κειμενα του Χατζησταμου, μολις ηρθε αντρικια να υπερασπιστεί μια συνετευξη του τον περασατε ανακριση 3ου βαθμου.

Αυτη ειναι συναδελφοι η "Ελληνικη πραγματικοτητα" που παραγει την Ελληνικη δισκογραφία.
 
Οσο και να σας ...αγαπαω :)....θα διαφωνησω μαζι σας.

Καταρχην τι σχεση εχει αν ο ChrisΗ (ΑΜ) εχει μαστεραρει Χ''γιαννη ή Νινο ή οτιδηποτε "μη ποιοτικο" δεν αρεσει σε εσας (και σε μενα )?

Και η Cheline Dion ειναι για τα μπαζα απο μουσικη αποψη αλλα τα μαστερινγκ της ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.

Μη μπερδευουμε τα πραγματα...εκτος κι αν πιστευεις οτι το ΑΜ φταιει που ο Χ'γιαννης γραφει μουσικη που δεν σου αρεσει... :lol:

Και μαλλον τον αδικεις τον ChrisΗ γιατι μπορει να εχει κανει "εμπορικες" δουλειες για τις οποιες (και δεν μπορω να καταλαβω γιατι μια και επαγγελματιας ειναι ο ανθρωπος...8O ) τα "ακουει" εδω μεσα αλλα εχει κανει και μια ΥΠΕΡΟΧΗ κασσετινα με ολα τα εργα του Γιαννη ΧΡΗΣΤΟΥ,ενα εξαιρετικο ρεμαστερινγκ του ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΗΣ ΤΖΟΚΟΝΤΑΣ,παρα πολλες εξαιρετικες "ποιοτικες" δουλειες & εδω και ΠΟΛΛΑ χρονια ειναι ο μονος "μαστερας" που βοηθαει την "εναλλακτικη" ελληνικη σκηνη.

Προσωπικα και απο τις φορες που εχω συνεργαστει μαζι του συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι ο top mastering engineer στην Ελλαδα (φτανει να τον αφησεις να κανει τη δουλεια του......:) :) ) & εχει αυτο που πρεπει να εχει καθε σωστος επαγγελματιας του χωρου δηλ. ΑΠΟΨΗ.... και ΑΥΤΙ.

Μπορει η καθε δισκογραφικη εταιρια με 4 plug in να "μαστεραρει" στα πεταχτα τις δουλειες των καλλιτεχνων της (αλλωστε αυτο ηδη το κανουν παρα πολλοι ηχοληπτες που δινουν για μαστερινγκ final stereo tracks τιγκα στο multiband,eq & limiter....:),αντε κανε μαστερινγκ μετα αν μπορεις...) αλλα σε διαβεβαιωνω οτι αυτο ΔΕΝ ειναι μαστερινγκ...... σορρυ κι ολας αλλα δεν μπορουμε ΟΛΟΙ μας να γινουμε mastering engineers επειδη η Waves εβγαλε σε plug in το finalizer της SSL..... :) :)

Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.... :lol: λοιπον....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οκ, δεν θα ξανασυμμετέχω σε συζήτηση που συμμετέχεις... να μη χαλάω το επίπεδο... αλλά πριν αποχωρήσω επίτρεψέ μου μία τελευταία τοποθέτηση πριν ανανεώσουμε το ραντεβού μας για μία δεκαετία :) :) :) .. όπως πρότεινες.
Είναι προφανές οτι δεν έχεις επίπεδο γιατι αν είχες θα καταλάβαινες πόσο χρήσιμος σου είμαι για να μάθεις.

Ξαναδιάβασε τη σε 10 χρόνια.
Κοίταξε φίλε μου. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχεις επαγγελματικά. Ξέρεις πολύ καλά το γιατί: οι πιέσεις που δέχεστε από τις εταιρείες για διαρκώς χαμηλότερες τιμές είναι το μονοπάτι που ακολούθησαν πολλοί άλλοι "ειδικοί" πριν από εσάς. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην υποβάθμιση των υπηρεσιών και την επαναξιολόγηση ανθρώπων.
Όταν ξεκινά κάποιος να πάει στον "guru" ψηλά στο βουνό να μάθει Κούγκ-Φου πρέπει να ξεκινάει με πίστη και αιδώ.Όταν στόν δρόμο βρει κάποιον που του λέει : " Μα που πάς ? Σ'αυτόν που κουνάει τα χέρια του ? και εγώ το κάνω κοίτα ! και έχω και ένα αλγόριθμο που σου γυμνάζει τέλεια' date=' χέρια και πόδια, κοίτα !

Και τότε έρχεται η παρακμή απο την ημιμάθια και την έλλειψη οράματος μιάς κονωνίας που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην διαιώνηση της γνώσης.

Σήμερα, ο καθένας μπορεί να κάνει διαχωρισμούς από το Photoshop και οι πάλαι-ποτέ "μάγοι" παλεύουν για δουλειές του πενηντάρικου (τα λέω καλά Brain;).
Αν θές να ακούσεις μαγεία άκου μερικές δουλειές του Doug Sax και άφησε

το super market του Sterling. Αν θέλεις σου στέλνω και μερικές δικές μου.

Το πρόβλημα είναι πως και αυτό θέλει παιδεία...

Η παρόμοια συντεχνιακή σου αντίληψη και η μυθοπλασία που αναπαραγάγεις σχετικά με το πόσο δύσκολη και απαιτητική είναι η δουλειά σου δεν θα σε σώσει από το αδηφάγο τέρας που λέγεται δισκογραφική εταιρεία και από το οποίο εξαρτάσαι 100%.
Είσαι μακρυά νυχτωμένος. Όλοι ξέρουν τον τρομακτικό πόλεμο που ζω χρόνια απο την "Ελληνική Δισκογραφία" και τον ελάχιστο αριθμό δίσκων που κάνω.

Είναι σίγουρο οτι θα είμαι εδώ και σε 10 χρόνια καλά νάμαστε, είναι αλήθεια οτι δεν ξέρω αν θα έχω όρεξη και ενέργεια πλέον για να κάνω mastering, πελάτες σίγουρα θα έχω γιατί εκτός όλων των άλλων όσοι κάνουν τις βόλτες τους εξωτερικό (όχι μόνο για mastering) καταλαβαίνουν πολύ καλά και συνειδητά γιατί θα ξαναέλθουν.

Και βέβαια υπάρχουν και αρκετοί που έχουν βιώσει εκτός απο το τυπικά καλό mastering και το "magic touch" και είναι πλέον συνοδοιπόροι.

Γιατί η μαγεία προυποθέτει κατ' αρχας πίστη, ηρεμία και θετική ενέργεια ....

 
Μου φαίνεται :roll: ότι χρειαζόμαστε όλοι διακοπές…. να ξελαμπικάρουμε … :lol:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top