Εχεις δίκιο σε κάποια πράγματα , σε κάποια άλλα εγώ το βρίσκω λίγο πιο σύνθετο το θέμα. Πχ. αν ακούσουμε το καινούριο cd των ταλαντούχων αν μη τι άλλο ΡΟΔΕΣ νιώθω ότι ήταν μια χαρά η μίξη αλλά τους κατέστρεψε το μαστερινγκ (έγινε στο εξωτερικό). Αρα έχεις δίκιο σε κάποια πράγματα.Το οτι δεν γίνονται και πολλά Mastering στην Ελλάδα φταίει στο οτι ο Έλληνας καλιτέχνης δεν εμπιστεύεται τους Έλληνες ηχολήπτες και Μαστεράδες. Νομίζει οτι αν γράψει και μειξάρει στο σπίτι του με μια κάρτα ήχου και μετά κάνει Mastering σε Studio του εξωτερικού θα γίνει το τραγούδι του φοβερό και θα πουλήσει 1 εκατομύριο CD's. Ενώ αν το κάνει στην Ελλάδα θα είναι δεύτερης ποιότητας ανάλογης αυτής που θα έκανε ο ίδιος στο σπίτι του.
Αν ομως κάποιος παίζει ροκ πανκ και δεν ξέρω τι που στην Ελλάδα να πάει και ποιον να εμπιστευτεί; Η ελλάδα καλως ή κακώς κυριαρχείται από το trash λαικο και ούτε καν απο το ποπ. Αλλα είδη δεν υπάρχουν. Οι ηχολήπτες λοιπόν και οι enginneers και όλοι δεν έχουν καν το υλικό για να εντρυφήσουν σε άλλα είδη. Ενδεικτικά κάποια είδη στα οποία δεν υπάρχει ουτε μουσική παιδεία στην Ελλάδα ούτε ρευμα. ΠΑΝΚ, NU METAL, TZAZ, COUNTRY, TRIP HOP, ETHNIC, SYMPHONIC, LOW FI, ALTERNATIVE, και πολλά αλλα.. Πιστεύω λοιπόν ότι όσοι είναι σε φάση λαικο ή ποπ πάνε απευθείας σε ελληνικά στουντιο. Αλλοι είναι αυτοί που την ψάχνουν για έξω και δεν νομίζω ότι ειναι λόγο έλειψης σεβασμου στους Ελληνες ηχολήπτες αλλά καθαρά λόγο εμπειρίας σε συγκεκριμένα είδη..