Mastering στο εξωτερικό...Αξίξει τελικά;

..Ολα στο χαρακωμα της τσεπης τελικα...ηθος, υφος και επιχειρηματικοτητα για μια χουφτα διαφημιση και πελατεια..Και δεν αφορα το Athens mastering μονο ( γιατι παλι θα πρεξηγηθω γιατι ο,τι λεω )

 
'Aιντε παιδιά όλοι μαζί να πούμε και πόσο μεγάλη την έχουμε.

Αλλά να είναι και σε cm για να δείχνει μεγαλύτερη.

Edit: mm ήθελα να πω

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ατακα ΑΜΑΝ:

Ο ηρωας πηγαινει σε φαρμακειο για να παρει προφυλακτικα και ο φαρμακοποιος του δινει ενα χαρακα για να μετρησει τα πληθη...Οποτε βγαινει με τον χαρακα κρατημενο αναποδα και κανει στον φαρμακοποιο

"Οριστε κυριε"

Αναυδος ο φαρμακοποιος κοιταει και τα 15 εκατοστα του χαρακα και του κανει:

"Και που να σηκωθει"..

Και του απανταει ο δυστυχης ηρωας:

"Εε..απο την κατω πλευρα" ( δειχνοντας συγχρονως την πλευρα που βρισκεται πισω απο το 0 του χαρακα )

αχ..καλες εποχες!

 
..Ολα στο χαρακωμα της τσεπης τελικα...
Σωστά.

Μ'αυτόν τον γνόμωνα είσαι πολλές φορές αναγκασμένος να ξεπετάς τις κιθάρες ολόκληρου άλμπουμ σε 4 ώρες, με τη δικαιολογία ότι όλα θα "φτιάξουν" στο editing.

Αφού λοιπόν η μίξη έχει πάει περίπατο, σου λένε ότι όλα θα "έρθουν" στο mastering.

Αυτή είναι και η μεγαλύτερη παγίδα.

Ας αφιερώσουμε λοιπόν ώρες (=χρήμα) για σώστό recording και ας βελτιώσουμε τα παιξίματά μας στα sessions.

Έτσι εξασφαλίζουμε σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του mastering είτε αυτό γίνεται στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

 
+10000 για όλους σας....είπατε πολύ σωστά πράγματα...

 
Εγώ πάντως συμφωνώ ότι τα πάντα ξεκινάνε από την μίξη, το panning, και όλα αυτά που προηγούνται λίγο πριν πάει για mastering η παραγωγή, όπως πολύ σωστά είπαν κάποιοι προλαλήσαντες. Μπορούν να γίνουν κάποιες αξιοθαύμαστες βελτιώσεις, (και αυτό έχει να κάνει με την ικανότητα του masterα), όμως όλα έχουν ένα όριο. :)

Όσον αφορά το ΑΜ και τον ChrisΗ, (όχι ότι χρειάζεται δικηγόρο ο άνθρωπος), σε προσωπική συνεργασία που είχα πριν δύο μήνες, περίπου μπορώ να πω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος. Και από το αποτέλεσμα, συγκρίνοντας το pre mastering υλικό με το after mastering, αλλά και από το customer servis. Γιατί ζητώντας πληροφορίες με ένα απλό email, και περιμένοντας ότι στην καλύτερη περίπτωση θα έπαιρνα ένα απαντητικό email με γενικές πληροφορίες ίσως από κάποια γραμματέα, μου τηλεφώνησε στα Χανιά ο ίδιος ο ChrisΗ, και μου μιλούσε κοντά μία ώρα για τις όποιες απορίες μου.

Αλλά και με συμβουλές μίξης που στο κάτω κάτω δεν ήταν υποχρεωμένος να μου αναλύσει.

Το παλικάρι ούτε το ήξερα ούτε με ήξερε. Και μιλήσαμε λες και πίναμε καφέ μαζί την προηγούμενη. Αυτό το λέω γιατί απλά είναι το λιγότερο άδικο να λέμε ότι έχει κάποια υπεροψία όσον αφορά την δουλειά του. :)

 
...Βασικα ειναι απλα τα πραγματα κατα καποιο τροπο...εχοντας στειλει αρκετους δισκους για μαστερινγ στο εσωτερικο και το εξωτερικο τα τελευταια 2 χρονια εχω να πω τα εξης....το μαστερινγ ειναι μια πολυ λεπτη διαδικασια...που μπορει να φτιαξει η να χαλασει ενα δισκο...το σημαντικο και αυτο που πληρωνεις πιο ακριβα ειναι 1ον η εμπειρια αυτου που το κανει(μετρημενη σε επιτυχιες κυριως) 2ον την επενδυση που εχει κανει σε εξοπλισμο/χωρο και 3ον και εξισου σημαντικο το γεγονος οι δεν εχει ερτηει σε επαφη με τα κομματια για αρκετο χρονο οστε να χασει την αντικειμενικοτητα τοθ απεναντι σε αυτα...Σε οποιον πελατη ερχεται στο στουντιο μου τους λεω οτι για μαστερινγ ειναι καλυτερα να το στειλουν εξω....οι λογοι?πολυ απλοι...καταρχην δεν μπορο να καταλαβω γιατι οι μαστεραδες στιν ελλαδα εχουν την εντυπωση οτι η μιξη που εχεις στειλει ειναι λαθος και θελει διορθωσεις....με οσους εχω ερτηει σε επαφη εχουν προβλημα να καταλαβουν οτι υπαρχουν περιπτωσεις που ΔΕΝ θες να εχεις δυναμικο ευρως....και μην ακουσω τις γελειωτητες για το αν ειναι καλο η κακο...ολοι το χερουμε οτι το συγχρονο μαστερινγ σκοτωνει τισ δυναμικες....αλλα υπαρχει λογος για αυτο...αν δεν μπορεις να κανεις τη δουλεια σου συμφωνα με τις οδηγιες του πελατη τοτε ο πελατης θα παει αλλου.Αυτο που μου αρεσει οσες φορες εχω παει εξω ειναι οτι θα τους πεις το θελω οσο πιο δυνατα γινεται και δεν εχουν κανενα προβλημα να το κανουν...εννοειται οτι δεν θα πεις σε καποιος πως να κανεις τη δουλεια του...αλλα μπορεις απλα να πας αλλου....εδω εχω ακουσει το εξωρενικα γελειο οτι ζητουν stems για να ξανακανουν τη μιξη....το ποιο γελειο που εχω ακουσει....επισης σχετικα με την εμπειρια ενταξει...εγω προτιμω υτος που θα μαστεραρει τους δισκους ποπυ στελνω να εχει κανει δουλειες που εχουν πουλησει παγκοσμιως και πολυ...ευκολο να λες οτι οι πεππερς εχουν χαλια μαστερινγ...αλλα σιγουρα δεν εχεις ακουσει τις μιξεις πριν του μαστερινγ...απο εκει και περα τελος δεν δεχομαι με τις τιμες (που ειναι ιδιες με πολλα εξω) να μου κανει οα λλος ματερινγ με τη uad....μπακαλικο το καναμε?

 
μπερδέψαμε την βουρτσα με την ...(να μη πω τι :oops: )

ξεφνικά επειδή έχουμε όλα τα σπασμένα plug ins και τα ηχειακια μας των 300 ευρώ νομίζουμε οτι γίναμε και μαστεράδες (εκτός βέβαια απο γαματοι μουσικοί και παραγωγοί).

εγώ προτείνω όποιος αρχίζει κουβέντες θάβοντας καταξιωμένους απο την δουλειά τους επαγγελματίες ,σε έναν -κακα τα ψέμματα- μικρό χώρο, να έχει τουλάχιστον επιχειρήματα.

οι αερολογίες και οι μεγαλοστομίες που το κυριότερο είναι ανώνυμες μόνο κακό κάνουν.

εδώ ρε μάγκες μπήκε ο bruce swedien (συμπαραγωγός του thriller και πολλών άλλων δίσκων) στο gearslutz και όλοι αυτοί οι επαγγελματίες με τον φοβερό εξοπλισμό τον αντιμετώπισαν με ειλικρινή σεβασμό. αυτό δυστυχώς ΠΟΤΕ δε γίνεται εδώ.

ps:το τελευταίο κομμάτι του χατζηγιάννη (χέρια ψηλα) αν μη τι άλλο έχει φοβερή παραγωγή. (και είμαι απο αυτούς που τον αντιπαθούν 8O )

 
Τι επιχειρήματα θα μπορούσε πάντως να έχει κάποιος όταν πρόκειται για κάτι έντελώς προσωπικό; Και η μίξη, αλλά και το mastering είναι υποκειμενεικά πράγματα. Εκεί παίζει ρόλο και η αισθητική του καθενός. Η μίξη δεν είναι τίποτε άλλο από μια γνώμη. "Opinions are like a***oles. Everybody has one".

Μάλλον χρειαζόμαστε τις διακοπές.....

 
οταν λέω επιχειρήματα στο συγκεκριμένο πράγμα εννοω :

-να έχει το premaster υλικό

-το postmaster

-και να πει τις προσωπικες του εντυπώσεις απο την διαδικασία,την αντιμετώπιση κλπ

απλά πράγματα

 
Λοιπόν, επανέρχομαι για μία τελευταία τοποθέτηση. Οι πληροφορίες που διασταύρωσα τις τελευταίες ώρες επιβεβαιώνουν ότι ο κ. Χατζηστάμου είναι πολύ ικανός επαγγελματίας και (κατα γενική ομολογία) καλό παιδί. Η φερόμενη ως "υπεροψία" στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται δημοσίως, είναι εν' μέρει δικαιολογημένη (μου λένε) εξαιτίας της ταλαιπωρίας στην οποία τον υποβάλλει συχνά-πυκνά η "ελληνική πραγματικότητα".

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν τον βασικό ισχυρισμό μου, ότι δηλαδή πρέπει να προσέχει περισσότερο το δημόσιο προφίλ του. Είναι αστείο, ένας άνθρωπος με γνώσεις και γούστο να καταφεύγει στο τρυκ της αφ'υψηλού θέασης προκειμένου να ισχυροποιήσει τις προσωπικές του άμυνες. Αστείο και εντελώς περιττό, αφού δεν βρίσκεται (στο noiz τουλάχιστον) ανάμεσα σε εχθρούς.

Η αναφορά μου σε δουλειές των οποίων το καλλιτεχνικό περιεχόμενο δεν εγκρίνω (π.χ. Χατζηγιάννης) δεν έγινε για να μειώσει την αξία του Athens Mastering, αλλά για να υπογραμμίσει το παράλογον του να προσποιούμαστε ότι δεν είμαστε τμήμα της ελληνικής πραγματικότητας, ενώ είμαστε. Κάθε δουλειά έχει και τη λάντζα της, αυτό είναι γνωστό. Στην Ελλάδα, κάθε εστιάτορας είναι και λαντζέρης και δεν υπάρχει τίποτε μεμπτό σε αυτό.

Τέλος, οι εκτιμήσεις που έκανα για το μέλλον (τα περιβόητα 10 χρόνια μετά), δεν αφορούν βέβαια ειδικά το Athens Mastering, αλλά αφορούν (κατά τη γνώμη μου) όλο τον συναφή χώρο και όλο τον επαγγελματικό αυτό κλάδο. Ο κ. Χατζηστάμου παραγνώρισε ότι επί της ουσίας συμφωνούμε (εγώ π.χ. μίλησα για υποβάθμιση των υπηρεσιών) για το ότι δεν είναι η ποιότητα που καθορίζει τις προτεραιότητες των δισκογραφικών εταιρειών. Επίσης, δεν πρόκειται καθόλου για τη "γνώμη μου" αλλά για εκτίμηση που συνάδει με τα στοιχεία που δίνουν διάφοροι οργανισμοί για τη βιώσιμότητα διαφόρων επαγγελμάτων στην Ελλάδα του αύριο - όποιος θέλει μπορεί να τα αναζητήσει και να τα βρει.

 
Πάντως eye αυτό που δεν κατάλαβα, είναι από πότε το να λες, ότι κάποιος έχει υπεροπτικό ύφος και ότι αυτό το "δημόσιο προφίλ" όπως το ονομάζεις, του κάθεται περίεργα, σημαίνει απαραιτήτως, ότι δεν κάνει καλή δουλειά;

Τες πα, μπορεί ο Chrish να είναι ο τοπ μαστεράς στον κόσμο, αλλά αυτό το ύφος του (πάλι μιλάω υποκειμενικά) προσωπικά δεν με εμπνέει (χέστηκε η φοράδα μες στο αλώνι θα μου πει). Και το να σε "εμπνεύσει" ο άλλος, για μένα αποτελεί το 1ο.

Μπορεί να είναι έτσι ως άνθρωπος, μπορεί να ήταν της στιγμής, ενώ κανονικά είναι χαλί να τον πατήσεις, δεν ξέρω. Απλά αυτά τα 7 μηνύματα, μου έβγαλαν κάποια υπεροψία.

Τώρα για να λήξει το θέμα, θα ήθελα την άποψή του και περί του αρχικού ερωτήματος της κουβέντας αυτής. Επίσης αν έχει χρόνο, να ανατρέξει και σε παλιότερα θέματα περί mastering και να απαντήσει στα όποια ερωτήματα θέτονται. Ίσως έτσι και να ανέβει το επίπεδο του φορουμ αυτού :wink:

[κακία mode]Χώρια που όταν μίλησα για το ύφος των συνεντεύξεων, δεν αναφέρθηκα σε κανέναν συγκεκριμένα. :roll: [/κακία mode]

Ουφ τέλος. Ειρήνη αδέρφια! :D

 
Nα φωνάξουμε όλοι μαζί λοιπόν τον δάσκαλο από το Θιβέτ να μας μάθει και να μας ανεβάσει το επίπεδό μας.

Καιρό έχω να πάω σχολείο. :D

Εdit: Ωχ,ξέχασα μάλλον πρέπει να πάμε εμείς εκεί.

 
Παίζει καμμία περίπτωση μπάντας/μουσικού με το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ εργο σε δύο διαφορετικούς "μάγους" του μάστερινγκ για να πάρω και γώ μυρουδιά ???

 
..Ολα στο χαρακωμα της τσεπης τελικα...ηθος' date=' υφος και επιχειρηματικοτητα για μια χουφτα διαφημιση και πελατεια..Και δεν αφορα το Athens mastering μονο ( γιατι παλι θα πρεξηγηθω γιατι ο,τι λεω )[/quote']
Και τί κακό υπάρχει στο κυνήγι του φράγκου αν γίνεται με συνέπεια και επαγγελματισμό ?

Με την ίδια αφοσίωση και προσοχή που γράφω κιθάρες για τη μπάντα μου, το έχω κάνει και για την Αρβανιτάκη, τον Θεοφάνους και την Ελεάνα Παπαϊωάννου....και φροντίζω να το κάνω όσο γίνεται καλύτερα προκειμένου να συντηρήσω μια καλή φήμη, και να μεγιστοποιήσω το εισόδημα μου.

Τί λάθος κάνει ο Χατζηστάμου εν προκειμένω και θα πρέπει να βάλλεται με τον τρόπο που έχει γίνει εδώ μέσα (και μάλιστα απο ανθρώπους που σηκώνουν την παντιέρα του γνώστη χωρίς να έχουν δώσει το παραμικρό δείγμα δουλειάς) ?

Και μην αναμασήσουμε τα περι υπεροψίας ξανά, γιατί ο κομπλεξική υπεροψία που εμφανίζεται εδω μέσα κατα καιρούς σε συζητήσεις για ξύλα, τάστα, μαγνήτες, λάμπες κτλ είναι ανευ προηγουμένου !
 
Πες τα χρυσοστομε..... :!:

Γιατι στη χωρα μας το να βγαζεις χρηματα απο τη μουσικη (την ΟΠΟΙΑ μουσικη & την οποιαδηποτε δραστηριοτητα γυρω απο αυτη...) εχει καταντησει ΑΜΑΡΤΗΜΑ?? 8O

Συνηθως βεβαια η "κριτικη" αυτη γινεται απο ατομα που θα ηθελαν να μπορουσαν και αυτοι αλλα βεβαια δεν μπορουν....... :roll: (ναι,ναι η ...ατιμη η.... κενωνια φταιει... :lol: )

Απο τη στιγμη που οτι κανεις το κανεις ΣΩΣΤΑ δεν μπορω να καταλαβω ΠΟΥ ειναι το προβλημα.........

 
--Λάθος ειρωνική έκφρασή μου -- :oops:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν θα κανω το δικηγορο του Silot ,αλλα τετοιου ειδους προσωπικες επιθεσεις ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ......καταρχην ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ αν ειναι πολυ μεγαλος κιθαριστας (και ΔΕΝ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ αλλωστε...) και κατα δευτερον ο ανθρωπος απλα σου λεει οτι το να πεταμε μια ρηση του τυπου "ολα για τα φραγκα τα κανετε" ειναι ΑΔΙΚΟ και ΑΣΤΟΧΟ,τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω... :roll:

 
Mόνο σε αυτούς έχεις παίξει κιθάρα? Πες μας κι άλλους' date='πρέπει να είσαι πολύ μεγάλος κιθαρίστας.[/quote']
ΕΛΕΟΣ
 
Παντως μεταξυ μας ειναι ΠΟΛΥ μεγαλος κιθαριστας... :lol: :lol: ξερεις ποσο ΓΡΗΓΟΡΑ και ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ παιζει??

Παιζει ΤΟΣΟ γρηγορα που μπορει να παιξει ολη τη myxolydian στα 343,5 bmp ,να αφησει την κιθαρα να φτιαξει φραπε και η κιθαρα να συνεχισει να παιζει!!! :lol: :lol: :lol: (ασε που ξερει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Smoke on the water !! :lol: :lol: )

(πλακα κανω Τολη βεβαια!! :lol: :lol: )

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top