Ένα mastering μπορεί εύκολα να βλάψει τις ευαίσθητες ισορροπίες μιας καλής δουλειάς παραγωγού. Σαν παράδειγμα σκέφτομαι τον Albini' date=' παραγωγό του In Utero των Nirvana.
Αυτοί τον είχαν διαλέξει συνειδητά γιατί τους άρεσε ο ήχος του στις προηγούμενες δουλειές του (Pixies κλπ). Μετά τις ηχογραφήσεις και το mixing, ακούστηκε ότι ο Cobain είχε δυσαρεστηθεί με τα φωνητικά κι ότι σκεφτόταν να τα ανεβάσει γύρω στα 7db στο mastering... κι έγινε Τούρκος βέβαια, μιας και είχε πασχίσει να φτιάξει ένα ξεχωριστό άλμπουμ μακριά από το απελπιστικά radio friendly Nevermind. Νομίζω ότι τα mixes του δεν υπάρχουν πια...
Είτε υπάρχουν είτε όχι, είναι μια απόδειξη ότι πρέπει να βρίσκεσαι από πάνω τους (ή έστω δίπλα τους!!). Συνηγορεί και υπέρ της άποψης ότι "αν θες να γίνει κάτι καλά, κάν'το μόνος σου". Μπορεί να μην γίνει απαραίτητα καλά αλλά τουλάχιστον θα σε αντιπροσωπεύει...[/quote']
φιλε, το mix του Steve Albini ΥΠΑΡΧΕΙ. Ψαξε σε soulseek και θα το βρεις σιγουρα με ενα search του στυλ In Utero Albini mix. Εγω το εχω απο το καλοκαιρι και δεν εχει καμια σχεση! Ειναι πολυ πιο γαματο. Επισης η εταιρια δεν γουσταρε τον ηχο του album, γιαυτο και το μιξαρανε παλι. Παντως, on topic, και μεις στειλαμε εξω το cd για mastering και δε μειναμε ικανοποιημενοι, οποτε και το τελειωσαμε εδω. Αλλα, ειμαι σιγουρος, οτι με λιγοτερες ωρες στη μιξη (αρα με καλυτερες πηγες στην ηχογραφηση) με ενα mastering εξω οπως σε αυτο το studio εδω www.tonteknik.se γινεται μια χαρα δουλεια. Το θεμα ειναι να γινει το mastering με αναλογικο εξοπλισμο. Τοτε κανει μπαμ η διαφορα.