Mastering στο εξωτερικό...Αξίξει τελικά;

Παντως μεταξυ μας ειναι ΠΟΛΥ μεγαλος κιθαριστας... :lol: :lol: ξερεις ποσο ΓΡΗΓΟΡΑ και ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ παιζει??

Παιζει ΤΟΣΟ γρηγορα που μπορει να παιξει ολη τη myxolydian στα 343,5 bmp ,να αφησει την κιθαρα να φτιαξει φραπε και η κιθαρα να συνεχισει να παιζει!!! :lol: :lol: :lol: (ασε που ξερει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Smoke on the water !! :lol: :lol: )

(πλακα κανω Τολη βεβαια!! :lol: :lol: )

 
Παντως μεταξυ μας ειναι ΠΟΛΥ μεγαλος κιθαριστας... :lol: :lol: ξερεις ποσο ΓΡΗΓΟΡΑ και ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ παιζει??
Παιζει ΤΟΣΟ γρηγορα που μπορει να παιξει ολη τη myxolydian στα 343' date='5 bmp ,να αφησει την κιθαρα να φτιαξει φραπε και η κιθαρα να συνεχισει να παιζει!!! :lol: :lol: :lol: (ασε που ξερει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Smoke on the water !! :lol: :lol: )

(πλακα κανω Τολη βεβαια!! :lol: :lol: )[/quote']

16.gif


Hell yeah, I rule !!!! :lol: :lol:
 
Δεν θα κανω το δικηγορο του Silot ' date='αλλα τετοιου ειδους προσωπικες επιθεσεις ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ......καταρχην ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ αν ειναι πολυ μεγαλος κιθαριστας (και ΔΕΝ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ αλλωστε...) και κατα δευτερον ο ανθρωπος απλα σου λεει οτι το να πεταμε μια ρηση του τυπου "ολα για τα φραγκα τα κανετε" ειναι ΑΔΙΚΟ και ΑΣΤΟΧΟ,τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω... :roll:[/quote']
Το επιεικώς απαράδεκτο είναι η παράθεση βιογραφικού για να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.

Σαν να μας λέει δηλ. ότι την έχει μεγάλη την ..κιθάρα του.

Αυτό λοιπόν είναι απαράδεκτο όπως και τα λεγόμενα του... Θιβετιανού.

Και οι δύο μπορεί να είναι μεγάλοι..παίχτες όμως όταν θες να είσαι μεγάλος πρέπει να είσαι και ταπεινός.
 
Harry νομίζω ότι θα πρέπει η προσωπική σου επίθεση στον Silot δεν έχει καμία βάση και μάλιστα μου φαίνεται ότι κρύβει εμπάθεια....

Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να του ζητήσεις συγνώμη.

ΥΓ: Κάτι τέτοιες συμπεριφορές βλέπουν διάφορα σοβαρά μέλη του ΝΟΙΖ, των οποίων η άποψη έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από αυτή του μέσου όρου (συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου στον μέσο όρο), και ...λακίζουν :roll: :? :cry:

 
Το επιεικώς απαράδεκτο είναι η παράθεση βιογραφικού για να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.Σαν να μας λέει δηλ. ότι την έχει μεγάλη την ..κιθάρα του.

Αυτό λοιπόν είναι απαράδεκτο όπως και τα λεγόμενα του... Θιβετιανού.

Και οι δύο μπορεί να είναι μεγάλοι..παίχτες όμως όταν θες να είσαι μεγάλος πρέπει να είσαι και ταπεινός.
Κάνεις λάθος. Γιατί αυτό που έγραψε ο Tolis δεν ήθελε να δείξει με ποιους έχει συνεργαστεί.

Αντίθετα έδειχνε ότι ακόμη και σε διαφορετικά στυλ μουσικής ("ποιοτικά" ή μη) ο μουσικός πρέπει να δίνει τα μέγιστά του και να μη "δημοσιοϋπαλληλίζει"...

 
Harry, σου έστειλα πμ για αποφυγή παρεξηγήσεων και για να μην ξεφύγουμε απο το thread, αλλά προφανώς δεν καταδέχεσαι να μιλάς με επιδειξιομανής όπως εγώ..

Anyway, αυτοί που κατάλαβαν τί εννοούσα δεν δείχνουν παρεξηγημένοι κι αυτό με χαροποιεί...

 
Το επιεικώς απαράδεκτο είναι η παράθεση βιογραφικού για να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.Σαν να μας λέει δηλ. ότι την έχει μεγάλη την ..κιθάρα του.

Αυτό λοιπόν είναι απαράδεκτο όπως και τα λεγόμενα του... Θιβετιανού.

Και οι δύο μπορεί να είναι μεγάλοι..παίχτες όμως όταν θες να είσαι μεγάλος πρέπει να είσαι και ταπεινός.
Κάνεις λάθος. Γιατί αυτό που έγραψε ο Tolis δεν ήθελε να δείξει με ποιους έχει συνεργαστεί.

Αντίθετα έδειχνε ότι ακόμη και σε διαφορετικά στυλ μουσικής ("ποιοτικά" ή μη) ο μουσικός πρέπει να δίνει τα μέγιστά του και να μη "δημοσιοϋπαλληλίζει"...
Δηλ. αν δεν παρέθετε ονόματα δεν θα καταλαβαίναμε τι ήθελε να πεί?

Anyway,το ύφος μου ήταν ειρωνικό μέχρι ...αηδίας και του ζητώ συγγνώμη για αυτό ,απλά δεν εξέφρασα σωστά αυτό που με ενόχλησε.

 
Γιατι στη χωρα μας το να βγαζεις χρηματα απο τη μουσικη (την ΟΠΟΙΑ μουσικη & την οποιαδηποτε δραστηριοτητα γυρω απο αυτη...) εχει καταντησει ΑΜΑΡΤΗΜΑ?? 8O
Ποιος το είπε αυτό; Έτσι όπως το έθεσε ο freemind μπορεί κάποιος να του προσδώσει πολλές ερμηνείες και όχι μόνο αυτής που δίνεις εσύ :wink:

Τες πα άσχετο θα μου πεις! :D

 
Harry' date=' σου έστειλα πμ για αποφυγή παρεξηγήσεων και για να μην ξεφύγουμε απο το thread, αλλά προφανώς δεν καταδέχεσαι να μιλάς με επιδειξιομανής όπως εγώ..
Anyway, αυτοί που κατάλαβαν τί εννοούσα δεν δείχνουν παρεξηγημένοι κι αυτό με χαροποιεί...[/quote']

Έχεις pm.
 
Ένα mastering μπορεί εύκολα να βλάψει τις ευαίσθητες ισορροπίες μιας καλής δουλειάς παραγωγού. Σαν παράδειγμα σκέφτομαι τον Albini' date=' παραγωγό του In Utero των Nirvana.
Αυτοί τον είχαν διαλέξει συνειδητά γιατί τους άρεσε ο ήχος του στις προηγούμενες δουλειές του (Pixies κλπ). Μετά τις ηχογραφήσεις και το mixing, ακούστηκε ότι ο Cobain είχε δυσαρεστηθεί με τα φωνητικά κι ότι σκεφτόταν να τα ανεβάσει γύρω στα 7db στο mastering... κι έγινε Τούρκος βέβαια, μιας και είχε πασχίσει να φτιάξει ένα ξεχωριστό άλμπουμ μακριά από το απελπιστικά radio friendly Nevermind. Νομίζω ότι τα mixes του δεν υπάρχουν πια...

Είτε υπάρχουν είτε όχι, είναι μια απόδειξη ότι πρέπει να βρίσκεσαι από πάνω τους (ή έστω δίπλα τους!!). Συνηγορεί και υπέρ της άποψης ότι "αν θες να γίνει κάτι καλά, κάν'το μόνος σου". Μπορεί να μην γίνει απαραίτητα καλά αλλά τουλάχιστον θα σε αντιπροσωπεύει...[/quote']

φιλε, το mix του Steve Albini ΥΠΑΡΧΕΙ. Ψαξε σε soulseek και θα το βρεις σιγουρα με ενα search του στυλ In Utero Albini mix. Εγω το εχω απο το καλοκαιρι και δεν εχει καμια σχεση! Ειναι πολυ πιο γαματο. Επισης η εταιρια δεν γουσταρε τον ηχο του album, γιαυτο και το μιξαρανε παλι. Παντως, on topic, και μεις στειλαμε εξω το cd για mastering και δε μειναμε ικανοποιημενοι, οποτε και το τελειωσαμε εδω. Αλλα, ειμαι σιγουρος, οτι με λιγοτερες ωρες στη μιξη (αρα με καλυτερες πηγες στην ηχογραφηση) με ενα mastering εξω οπως σε αυτο το studio εδω www.tonteknik.se γινεται μια χαρα δουλεια. Το θεμα ειναι να γινει το mastering με αναλογικο εξοπλισμο. Τοτε κανει μπαμ η διαφορα.
 
Το θεμα ειναι να γινει το mastering με αναλογικο εξοπλισμο. Τοτε κανει μπαμ η διαφορα.
πουθενα πλεον στον πλανητη δεν γινεται το μαστερινγκ μονο με αναλογικο εξοπλισμο,παντου χρησιμοποιειται ενας συνδιασμος analog/digital (& τωρα τελευταια ακομα και το full digital παιζει παρα πολυ...βεβαια μη φανταζεσαι οτι μαστεραρουν με Ableton... :lol: :lol: :lol: )

τα περισσοτερα mastering studios στον κοσμο εχουν ...καπου κρυμμενα τα (100% digital) προϊοντα αυτου του ...τυπου

http://www.weiss.ch/

http://www.joystick.be/brands/weiss.html

 
Καλησπέρα σε όλους....

Διάβασα την σηζήτηση σας εχθές το βράδυ και μπορώ να πώ ότι με στεναχώρησε κάπως. Θα μιλήσω επώνυμα λοιπόν γιατί πιστεύω ότι σε τέτοιες συζητήσεις πρέπει να δηλώνει ο καθένας μας την θέση του και τον ρόλο του στον χώρο του ήχου ετσι ώστε να γίνεται πιό σωστά η συζήτηση.

Δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας μας ανώνυμα και να χαρακτηρίζει ή να κρίνει κάποιον που βγήκε επώνυμα στο chat για να μιλήσει...

Λοπόν. Λέγομαι Κολτσίδας Γιώργος και είμαι ο ιδιοκτήτης των Digisound Studios και της SCETCH A.A.C.C. όπου και συμετέχω ενεργά σε επαγγελματικό επίπεδο στον χώρο του ήχου τα τελευταία 10 χρόνια. www.digisoundstudios.com. Όσον αφορά τον κύριο Χατζηστάμου τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά <<και αυτό το τονίζω για να μην φανεί οτι βγήκαν οι φίλοι και οι γνωστοί του να τον υποστηρίξουν στο chat>> οτι πρέπει να τον σεβόμαστε όλοι μας γιατί οταν εκείνος ασχολούνταν με τον ήχο και έχτισε κάτι πρωτόγνωρο για την χώρα μας όπως είναι το ΑΜ εμείς παίζαμε κυνηγητό και κρυφτό στην γειτονιά μας.

Εαν θέλει λοιπόν κάποιος να χαρακτηρίσει και να κρίνει κάποιον να αναλογιστεί πρώτα τι προσέφερε ό ίδιος στον τομέα του <<ήχου>>.

Όσον αφορά τώρα στην ποιότητα και το ήθος της μουσικής στην Ελλάδα πρέπει να πω οτι είναι αξιόλογο και αξιέπαινο. Αν σε κάποιον δεν αρέσει ο Χατζηγιάννης σαν τραγουδιστής ας μην τον ακούσει...Εδώ δεν είμαστε να κρίνουμε ούτε τον Χατζηγιάννη ούτε και το Mastering του κυρίου Χατζηστάμου. Εξάλου γιαυτό υπάρχουν και τόσα διαφορετικά είδη μουσικής. Ο καθένας στο είδος του. Δεν μπορεί ένας που του αρέσει η Rock π.χ να μιλάει για Pop!

Το οτι δεν γίνονται και πολλά Mastering στην Ελλάδα φταίει στο οτι ο Έλληνας καλιτέχνης δεν εμπιστεύεται τους Έλληνες ηχολήπτες και Μαστεράδες. Νομίζει οτι αν γράψει και μειξάρει στο σπίτι του με μια κάρτα ήχου και μετά κάνει Mastering σε Studio του εξωτερικού θα γίνει το τραγούδι του φοβερό και θα πουλήσει 1 εκατομύριο CD's. Ενώ αν το κάνει στην Ελλάδα θα είναι δεύτερης ποιότητας ανάλογης αυτής που θα έκανε ο ίδιος στο σπίτι του.

Ας μάθουν μερικοί πρώτα να παίζουν μουσική σωστά, έπειτα να την ηχογραφήσουν σωστά, μετά να την μειξάρουν σωστά, και μέτα να την Μαστεράρουν, και αν αυτά που έκαναν στην Ελλάδα δεν τους ικανοποιούν γιατί η κλάση της μουσικής παιδείας τους και της αντίληψης τους για τον ήχο είναι ανώτερη από την δική μας, τότε ας πάνε έξω, γιατί η Έλλάδα μάλλον είναι πιά πολύ μικρή γι' αυτούς.

 
Ανέσυρες ένα παλιό σχετικά θέμα, για να μιλήσεις για την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στην Ελλάδα. Σεβαστή η άποψή σου, αλλά δε συμφωνώ με αυτήν, καθώς η ίδια η ποιότητα των ηχογραφήσεων από αυτές που κυκλοφορούν σε αδικεί.  Σε αυτό θα πεις ότι δεν αφήνουν τους ηχολήπτες να κάνουν απερίσκεπτοι τη δουλειά τους, αλλά μπαίνουν και άλλοι τρίτοι στη μέση, ή ότι σε παγκόσμιο επίπεδο ζούμε το λεγόμενο loudness war, οπότε πες ότι συμφωνώ με αυτά.

Ως προς τον κ.Χατζηστάμου και θα μιλήσω για μένα, από την αρχή έκανα λόγο για το ότι βγήκε περίεργα προς τα έξω ένα ύφος, από τους Έλληνες που έδωσαν αυτή την συνέντευξη στα πλαίσια ενός άρθρου ενός περιοδικού. Αυτό και τπτ άλλο. Ούτε δουλειές του θίχτηκαν, ούτε η υπόληψή του ως επαγγελματίας, ούτε η προσφορά του σε αυτόν τον χώρο  ;)

 
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά δε συμφωνώ με αυτήν, καθώς η ίδια η ποιότητα των ηχογραφήσεων από αυτές που κυκλοφορούν σε αδικεί. 
πιστεψε με φιλε μου ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ που φταιει για την "ποιοτητα" αυτη ειναι ο μαστερας...

 
Δεν αναφερόμουν σε κάποιο μαστερά. Εξάλλου αν σκ@τούλες του δώσεις, σκ@τούλες θα πάρεις και είναι γνωστό αυτό

 
Α,και κατι ακομα το Μastering ΕΙΝΑΙ μονο ενα "πειραγμα" με εναν κομπρεσορα (και λιμιτερ) & ενα eq,το ζητημα ειναι ΠΟΙΟΣ χειριζεται αυτα τα μηχανησματα :lol:  (και ΤΙ μηχανησματα ειναι αυτα βεβαια....)
Αυτό όσο αφορά τον ήχο ενός κομματιού.

Απο τα σημαντικότερα στο mastering είναι να ακούγεται όλο το album στα ίδια levels, και περίπου με τον ίδιο ήχο.

Επίσης στο mastering συμπεριλαμβάνεται η δημιουργία Redbook συμβατών Audio CD's, δημιουργία σωστής σειράς των tracks με σωστά Crossfades, PQ coding και άλλα που πολλούς απο εμάς μπορεί να μην μας ενδιαφέρουν, αλλά αν είναι σοβαρή δουλειά που πρόκειτε να κυκλοφορήσει είναι απαραίτητα.

 
Δεν το αφήνουμε το "χάι-έντ" στην ..ησυχία μας?  ;D

 
Είναι μια ενημέρωση σχετικά με τα CD's και τον τροπο που δουλεύουν και αν μη τι άλλο αναφέρεται σε  high end systems....

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top