Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη διότι δεν δόθηκε η ευκαιρία στους ηχολήπτες να ασχοληθούν με αυτά τα είδη μουσικής. Βλέπεις οι μουσικές αυτές δεν πουλάνε στην Ελλάδα και αυτό γιατί η Ελληνική παιδεία όσον αφορά την μουσική είναι πίσω!
Το κακό ξεκινάει από την ηλικία που αρχίζει το παιδί να ακούει....π.χ αν πας στο εξωτερικό θα δείς π.χ μια γιαγιά σε ένα κατάστημα που πουλάει τσιγάρα να ακούει STING. εδώ μάλλον θα ακούει ΒΑΣ-ΒΑΣ .
Στο εξωτερικό π.χ οι μαθητές που έχουν ένα συγκρότημα παίρνουν επιδότηση από το ίδιο τους το σχολείο να πάνε σε ένα στούντιο να ηχογραφήσουν...
Εδώ....? Από το μπαμπά....! Αν και αυτός ο καημένος με τον μισθό που παίρνει τα διαθέτει.
Πως λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια περιμένεις από τους Έλληνες ηχολήπτες και αναφέρομαι στους μεγαλύτερους από μας να μπορούν να έχουν τέτοια ακούσματα και άποψη για τον ήχο όπως του εξωτερικού από την στιγμή που 9 στους 10 δίσκους είναι λαικοί με κλεμένα ανατολικά και αραβικά στοιχεία.
Τα πράγματα πιστεύω όμως έχουν αλλάξει εδώ και κάποια χρόνια με την ίδρυση μουσικών σχολέιων, με την τεχνολογία που τώρα πια μπορείς να επιλέξεις με μεγαλύτερη ευχερια το είδος της μουσικής που σε εκφράζει, με την δημιουργία των home studios που μέσα από αυτά τα παιδιά καλιεργούν το μουσικό τους ταλέντο προσπαθόντας να δημιουργήσουν, με την δημιουργία σχολών ηχοληψίας, με την δημιουργία σύνχρονων recording & mastering studios από νέους ανθρώπους που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από του εξωτερικού, με την δημιουργεία forum που ασχούνται με όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά.........
Θέλω να πω πως μπορεί πολλά από τα ξένα είδη μουσικής να μην πουλάνε από τις δισκογραφικές της Ελλάδας αλλά σίγουρα ακούει περισσότερος κόσμος από όσος νομίζουμε.
Πρέπει λοιπόν να εμπιστευθούμε τους Έλληνες ηχολήπτες γιατί δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι!
Το κακό ξεκινάει από την ηλικία που αρχίζει το παιδί να ακούει....π.χ αν πας στο εξωτερικό θα δείς π.χ μια γιαγιά σε ένα κατάστημα που πουλάει τσιγάρα να ακούει STING. εδώ μάλλον θα ακούει ΒΑΣ-ΒΑΣ .
Στο εξωτερικό π.χ οι μαθητές που έχουν ένα συγκρότημα παίρνουν επιδότηση από το ίδιο τους το σχολείο να πάνε σε ένα στούντιο να ηχογραφήσουν...
Εδώ....? Από το μπαμπά....! Αν και αυτός ο καημένος με τον μισθό που παίρνει τα διαθέτει.
Πως λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια περιμένεις από τους Έλληνες ηχολήπτες και αναφέρομαι στους μεγαλύτερους από μας να μπορούν να έχουν τέτοια ακούσματα και άποψη για τον ήχο όπως του εξωτερικού από την στιγμή που 9 στους 10 δίσκους είναι λαικοί με κλεμένα ανατολικά και αραβικά στοιχεία.
Τα πράγματα πιστεύω όμως έχουν αλλάξει εδώ και κάποια χρόνια με την ίδρυση μουσικών σχολέιων, με την τεχνολογία που τώρα πια μπορείς να επιλέξεις με μεγαλύτερη ευχερια το είδος της μουσικής που σε εκφράζει, με την δημιουργία των home studios που μέσα από αυτά τα παιδιά καλιεργούν το μουσικό τους ταλέντο προσπαθόντας να δημιουργήσουν, με την δημιουργία σχολών ηχοληψίας, με την δημιουργία σύνχρονων recording & mastering studios από νέους ανθρώπους που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από του εξωτερικού, με την δημιουργεία forum που ασχούνται με όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά.........
Θέλω να πω πως μπορεί πολλά από τα ξένα είδη μουσικής να μην πουλάνε από τις δισκογραφικές της Ελλάδας αλλά σίγουρα ακούει περισσότερος κόσμος από όσος νομίζουμε.
Πρέπει λοιπόν να εμπιστευθούμε τους Έλληνες ηχολήπτες γιατί δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι!
Τελευταία επεξεργασία από moderator: