ManosX Tsampa kai Verese clip

manosx

Soli Deo Gloria
Μηνύματα
6,321
Πόντοι
453
  Το κλιπακι αυτο ειναι σαν μια συνεχεια αυτου του θεματος







 Λοιπον. Αυτο που παρελειψα να αναφερω σε εκεινο το θεμα ειναι οτι, και ολο το βραδυ να καθομουνα, θα εβγαζα καινουργιους ηχους.

 Οποτε. Ξαναανοιξα σημερα το project. Τα 16 freeware synth ηταν στη θεση τους.

 Εκανα λοιπον αυτο το κομματακι, χωρις να αλλαξω τιποτα στα synth, και χωρις φυσικα να πειραξω παραμετρους.

 Ολοι οι synth ηχοι του κομματιου λοιπον ειναι με την ιδια λογικη που αναφερει το original θεμα.

Δεν ειναι να το υποτιμας το layering, με αυτο μας επαιρναν τα λεφτα οι korg, η roland και η yamaha, επαιζες με τα τοτε rompler στο καταστημα, σου ειχαν φτιαξει τα τσακαλια ηχους με 8 διαφορετικα preset στακαρισμενα σε performance, και το χερι εμπαινε τσεπη κατευθειαν.

noiztsampaverese.mp3

 



 

Attachments

Είσαι καλύτερος από τον Jarre, σε αδίκησα που έγραψα πως μου τον θυμίζεις. ?

 Από MONTAGE ξέρεις όμως??

 Καταπληκτικός!!!!!!!

 The Best!!!!!!

 ????

 ???

image.gif

Δεν ειναι να το υποτιμας το layering, με αυτο μας επαιρναν τα λεφτα οι korg, η roland και η yamaha, επαιζες με τα τοτε rompler στο καταστημα, σου ειχαν φτιαξει τα τσακαλια ηχους με 8 διαφορετικα preset στακαρισμενα σε performance, και το χερι εμπαινε τσεπη κατευθειαν.
+1

 
  • Like
Reactions: manosx
Στα 40 δευτερόλεπτα πάτησα το like.

Μπράβο ρε Μάνο, μπράβο.

Δεν μου λες, τα κιθαρόμπασα είναι πλήχτρα?

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: manosx
Καλέ είναι ΜΟΥΡΛΙΑ ??

 Πέραν των τεχνικών πληροφοριών που ότι μαθαίνωμεν  καλόν είναι?

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
Σταλληνικά πώς είναι?

Στρωματσάδα?
Ναι, το στρωματσάδα νομίζω ταιριάζει καλύτερα. Υπάρχει το λόγιο στρωμάτωση, που μπορούμε να το χρησιμοποιοήσουμε και με πρώτο συνθετικό, π.χ. διαστρωμάτωση για να θίξουμε την αλληλεπίδραση των στρωμάτων μεταξύ τους, πολυστρωμάτωση αν θέλουμε να σχολιάσουμε το πλήθος των στρωμάτων, ρημαδοστρωμάτωση αν έχουμε αδύναμη cpu κοκ. Αλλιώς χρησιμοποιούμε το λαϊκό πλακοήχι, που στην ουσία έχουμε βάλει 5 διαφορετικά όργανα και απλά πετάμε το ίδιο midi part με τον πόντικα σε όλα κοπυπάστε, και το οποίο περιγράφει καλύτερα την άρνηση εύρεσης ισορροπιών στον ήχο, δηλαδή τον θέλουμε μείγμα κι όχι διάλυμα.

Κι επι του θέματος:

"Παραγωγαί Μάνος! Σκατά πιάνουμε, χρυσάφι γίνεται! Μάθε την τέχνη κωλόπαιδο γιατί μια ζωή εργαλεία θα δίνεις!"

Τι ευκολία που έχεις ρε μάστορα...?

 
Υπάρχει το λόγιο στρωμάτωση, που μπορούμε να το χρησιμοποιοήσουμε και με πρώτο συνθετικό, π.χ. διαστρωμάτωση για να θίξουμε την αλληλεπίδραση των στρωμάτων μεταξύ τους, πολυστρωμάτωση αν θέλουμε να σχολιάσουμε το πλήθος των στρωμάτων ...


Εσύ είσαι σπουδαγμένος παλικάρι μου ...

 
 Το να σκεφτεσαι με layers το τι ηχο θελεις να φτιαξεις, ειναι το κλειδι για να προχωρησεις στο επομενο βημα την συνθεση ηχου.

 Και δε μιλαω για να βαλεις ενα ηχο strings και εναν ηχο ηλεκτρικου πιανου και εναν φλαουτου μαζι και να κανεις ενα performance.

 Αλλα μιλαω στο οτι για να φτιαξεις εναν ηχο analog strings θα βαλεις πολλαπλες γεννητριες detuned γιατι ενα string section εχει πολλα βιολια που δεν παιζουν ακριβως ολα μαζι τη σωστη νοτα. Και το ( synth )φλαουτο που θα βαλεις, εκτος απο τη γεννητρια που θα δινει τον τονο, θα εχει και λιγο θορυβο στην ατακα της νοτας, γιατι ο φλαουτιστας φυσαει για να ακουστει η νοτα. Και το ( FM ) ηλεκτρικο πιανο δε θα εχει μονο μια γεννητρια με αυστηρα καθορισμενο τονο, θα εχει και μια δευτερη που θα ειναι μη- αρμονικη και συντομη, για να μοιαζει με το "κλονκ" απο το σφυρακι που χτυπαει το tine.

 Ενας ηχος σπανια αποτελειται απο ενα και μονο στοιχειο, και ας ειναι μονος του.

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
Αλλα μιλαω στο οτι για να φτιαξεις εναν ηχο analog strings θα βαλεις πολλαπλες γεννητριες detuned γιατι ενα string section εχει πολλα βιολια που δεν παιζουν ακριβως ολα μαζι τη σωστη νοτα. Και το ( synth )φλαουτο που θα βαλεις, εκτος απο τη γεννητρια που θα δινει τον τονο, θα εχει και λιγο θορυβο στην ατακα της νοτας, γιατι ο φλαουτιστας φυσαει για να ακουστει η νοτα. Και το ( FM ) ηλεκτρικο πιανο δε θα εχει μονο μια γεννητρια με αυστηρα καθορισμενο τονο, θα εχει και μια δευτερη που θα ειναι μη- αρμονικη και συντομη, για να μοιαζει με το "κλονκ" απο το σφυρακι που χτυπαει το tine.

 Ενας ηχος σπανια αποτελειται απο ενα και μονο στοιχειο, και ας ειναι μονος του.


Έχεις απόλυτο δίκιο.

Απελπίστηκα τώρα, είναι άπειρες οι παράμετροι.

 
 Ειναι απειρες οι παραμετροι, γιατι ειναι απειροι οι ηχοι.

 Τα building blocks ομως δεν ειναι απειρα. Καθε αλλο.

 Μοιαζει με τη μουσικη. Ειναι απειρες οι μελωδιες, αλλα οι νοτες στην κλιμακα ειναι μολις 7.

 Μονο την περιβαλλουσα του φιλτρου και το ενισχυτη να μαθεις να ρυθμιζεις, εχεις ενα απιστευτο αριθμο ηχων, και ας εχεις τη γεννητρια μονιμα στην ιδια κυμματομορφη.

  Εμαθες και τα LFO τους; Ποιος σε πιανει.

 Αλλα για να γινει αυτο, πρεπει να το κανεις hand on την ωρα που παιζεις. Σαν την μουσικη, θα μαθεις την κλιμακα, αλλα αν δεν κατσεις να την ανεβοκατεβασεις, και σε αυτην τη θεση, και στην αλλη, και ετσι και γιουβετσι, δεν κανεις τιποτα.

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
 Ειναι απειρες οι παραμετροι, γιατι ειναι απειροι οι ηχοι.


Εννοώ ότι είναι άπειρες οι παράμετροι για κάθε ήχο.

Πρέπει να σκεφτείς πολλάαααα πράγματα σχετικά με την υλοποίηση κάθε ήχου.

Θυμάμαι παλιά διάβαζα ένα άρθρο που κάποιος προσπαθούσε να φτιάξει οκτάβες στην κιθάρα με guitar synth (μιλάμε για πολύ παλιά) παίζοντας μια χορδή, και έλεγε ότι δεν είναι καλές, γιατί δεν είχε λάβει υπόψιν του, την ελάχιστη χρονική υστέρηση του χτυπήματος της μιας χορδής με την άλλη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: manosx
 Και αν δεν κανουμε σηκωματα, slides, και χρωματικα ?

Εννοώ ότι είναι άπειρες οι παράμετροι για κάθε ήχο.

Πρέπει να σκεφτείς πολλάαααα πράγματα σχετικά με την υλοποίηση κάθε ήχου.

Θυμάμαι παλιά διάβαζα ένα άρθρο που κάποιος προσπαθούσε να φτιάξει οκτάβες στην κιθάρα με guitar synth (μιλάμε για πολύ παλιά) παίζοντας μια χορδή, και έλεγε ότι δεν είναι καλές, γιατί δεν είχε λάβει υπόψιν του, την ελάχιστη χρονική υστέρηση του χτυπήματος της μιας χορδής με την άλλη.




 Ετσι ειναι.  Για να φτιαξεις με συνθεση ηχου, ή για να προγραμματισεις στο sequencer, ή ακομα και για να γραψεις στην παρτιτουρα ενα οργανο, θα πρεπει να το κατεχεις απο αποψη οργανογνωσιας.

 Οσο αφορα το θεμα της συνθεσης ηχου, το ολο θεμα ειναι να φτιαχνεις δικους σου ηχους και να γουσταρεις. Αν μπεις στο τριπακι της εξομοιωσης, καλο ειναι να μπεις με τη λογικη οτι θα φτιαξεις εναν ηχο που απλα θα θυμιζει ενα φυσικο οργανο.

 Το λεω αυτο με την εννοια οτι εχει προχωρησει η φαση, εχει μπει σε sampling και σε physical modelling, το να περιμενεις π.χ. με ενα απλο subtractive synth να βγαλεις το τελειο solo βιολι ειναι λιγο ματαιοπονια. Having said that, το πιο πειστικο βιολι που ειχα ακουσει, μεχρι την υπερεξελιξη του physical modelling that is, ηταν απο το nord modular, αλλα ο τυπος ειχε φαει τα νιατα του για να το φτιαξει ?

 ΙΜΗΟ η ολη φαση ειναι να φτιαχνεις SYNTH ηχους με τα Synth. Ενα subtractive δε θα σου δωσει ορχηστρικα strings, αλλα θα σου δωσει ωραια analog strings, δε θα σου δωσει Fender jazz bass αλλα θα σου δωσει ωραια synth bass κλπ. Αλλωστε η ξερη εξομοιωση των φυσικων οργανων ειναι παντα ενα ημιμετρο, ποιος προτιμαει την εξομοιωση απο το πραγματικο;

 
 ΙΜΗΟ η ολη φαση ειναι να φτιαχνεις SYNTH ηχους με τα Synth. Ενα subtractive δε θα σου δωσει ορχηστρικα strings, αλλα θα σου δωσει ωραια analog strings, δε θα σου δωσει Fender jazz bass αλλα θα σου δωσει ωραια synth bass κλπ. Αλλωστε η ξερη εξομοιωση των φυσικων οργανων ειναι παντα ενα ημιμετρο, ποιος προτιμαει την εξομοιωση απο το πραγματικο;


Η ατέλεια στην προσπάθεια εξομοίωσης δεν ήταν όπως φάνηκε κάτι κακό, ήταν αυτή που τελικά έδωσε τον χαρακτήρα σε αγαπημένους μας ήχους. Πολύ απλό παράδειγμα, τα string machines (για τα analog strings που προανέφερες) τα οποία φτιάχτηκαν για να δώσουν την δυνατότητα "φυσικών" strings, καθόρισαν όμως στον δικό τους βαθμό τον ήχο του '70 παράγοντας το χαρακτηριστικό γλυκό, νοσταλγικό και εμβληματικό ηχόχρωμα (το οποίο δεν θα το άλλαζα για τα καλύτερα συμφωνικά strings, έτσι μεγάλωσα, αυτό έχω στα αυτιά μου, τι να κάνουμε... )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Πολυ σωστα. Και με το DX7 το ιδιο, και με τα early romplers το ιδιο, ηταν μια προσπαθεια για εξομοιωση, που τελικα εχει το δικο της χαρακτηρα.

 
  • Like
Reactions: cos_dr

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα