Μαμά, πότε η κιθάρα είναι... ''κουπί''?

Υπαρχουν και ορισμενα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτηρια που δεν τα λαμβανουν ολοι υπ΄οψιν τους

Οι κυριωτεροι ''αρνητες''  των  ΚΣυλων  ειναι  α) ενας που πολλακις εχει παραδεχθει οτι

ειναι ...κουφος  ;D  και  β) ενας αλλος, που δεδομενα ειναι κουφος , λογω ηλικιας  ;D

φιλικοτατα.....

 
dkall είπε:
β) ενας αλλος, που δεδομενα ειναι κουφος , λογω ηλικιας  ;D

φιλικοτατα.....
δεν έχουμε πεί ότι απαγορεύονται τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη? ;D

 
Θα πρότεινα να αφήσουμε κατά μέρος τις γενικεύσεις του τύπου «αυτό που λένε όλοι», φίλτατε Mike G.  Είναι παραπάνω από προφανές ότι ΔΕΝ «λένε ΟΛΟΙ» αυτό που συμβαίνει να λες εσύ ή και κάποιοι άλλοι.  Κάθε άλλο μάλιστα.  Πάντως, στο δικό μου λεξικό, το «όλοι» είναι μια κάπως πιο  ευρεία έννοια, που  προσδιορίζει ένα σύνολο προσώπων κατά πολύ μεγαλύτερο από τους φίλους μου με τους οποίους συμβαίνει να μοιράζομαι  κοινές αντιλήψεις,  σ’  ένα φόρουμ.

Καλύτερα θα ήταν να πεις ότι στη δική σου κλίμακα, αξιολογείς και κατατάσσεις τα ξύλα ως τον τελευταίο, τον πλέον αμελητέο,  παράγοντα διαμόρφωσης της χροιάς του ήχου. Οπότε, φαντάζομαι ότι θα μπορούσες, συνακόλουθα, να μας προσδιορίσεις και την ποσόστωση της συμβολής κάθε επιμέρους κρίσιμου τμήματος της κιθάρας στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. Μαγνήτες τόσο τοις εκατό, γέφυρα τόσο τοις εκατό, nut τόσο τοις εκατό και πάει λέγοντας, προκειμένου να δούμε τελικά τί ποσοστό απομένει στα ξύλα, κατά την άποψή σου ασφαλώς.

Από την άλλη πλευρά, σου υπενθυμίζω ότι εγώ ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι τα ξύλα συνιστούν τον πλέον καθοριστικό παράγοντα του χαρακτήρα ενός ηλεκτρικού οργάνου. Ουδέποτε. Υπενθυμίζω ακόμη –για πολλοστή φορά- ότι ο πυρήνας του συγκεκριμένου topic είναι η εξήγηση του φαινομένου, δύο  ακριβώς πανομοιότυπα (θεωρητικά, έστω) όργανα να ακούγονται διαφορετικά, σε οποιονδήποτε βαθμό. Σ’ αυτό ακριβώς το θέμα παρενέβην και δεν είχα καμία διάθεση εξαρχής να υπεισέλθω σε ατέρμονη συζήτηση περί ξύλων, γενικώς.

Τέλος, αν θες, ξαναδές –αλλά με άλλη οπτική- αυτό που γράφει ο Yann παραπάνω, ότι δηλαδή «αν δε γινει τιποτα καλυτερο,τοτε ξερουμε οτι κατι δεν παει καλα με τα ξυλα ή τη συνδεση τους».

 
Mike G είπε:
ότι να ναι,κανείς δεν το πε αυτό.αυτό που λένε όλοι είναι

αχέμ.. κάτσε να στο κάνω λιανά ;)

ΤΑ ΞΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΕΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΑΠΤΟΝΤΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΦΛΟΥ ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΛΕΙΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΗΧΟ

Εσύ ακούς και διαβάζεις ότι θες.

Πάντα φιλικά.
Αυτο ισχυει για παικτες που αγοραζουν ΕΤΟΙΜΑ οργανα,

και για απειρους ή αταλαντους κατασκευαστες ή παρτκαστεραδες.

Ακομα και αν τα οποια ξυλα ειναι "αχρηστα",ο ηχος που θα βγει μπορει ευκολα

να ειναι ευχαριστος.

(ως γνωστον αυτο που ο ανθρωπινος εγκεφαλος αναγνωριζει ως "ευχαριστο ηχο" ειναι το λεγομενο "V",δηλαδη κατι "πριμομπασσο" με βυθισμα στις (συνηθως ενοχλητικες) μεσαιες.

Ομως αυτος ακριβως ο ηχος ειναι που μπερδευει ή χανεται στη μπαντα ή στη μιξη...

Ολα παιζονται στην (τεραστια) περιοχη των μεσαιων,χαμηλο- ή υψηλο-)!

-Ηχο καλο μπορουμε να βγαλουμε ευκολα επομενως...Θα'χει ομως δυναμικες και διαυγεια?

Τα ακκορντα θα ακουγονται καθαρα και ξαστερα,

ή θα φταιξει παλι ο χαμπακερας που ειναι πολυ..."muddy"?

-Για τις νοτες που δεν ακουγονται,και τις αλλες που φωναζουν (στο ιδιο οργανο)

ποιος φταιει τελικα?Τα ξυλα,οι μαγνητες ή το σεταπ?? ;D ;D ;D

Thank you...
Wellcome!  :)

Εάν αγοράσεις ένα Carvin kit (ας πούμε), είσαι σίγουρη ότι θα πάρεις το ίδιο όργανο που θα έφτιαχνε η Carvin εάν το μοντάριζε και το έβαφε...κάποια τέτοια ποιοτικά κριτήρια σου δίνει και η rockinger και η warmoth. Kαι το μεγαλύτερο πρόβλημα στα φτηνά κιτ δεν είναι συνήθως το σώμα αλλά το μπράτσο.
To προβλημα στα φτηνα κιτ,ειναι και τα δυο,

συν οτι οσο πιο φτηνο ειναι,τοσο πιο αθλια "δουλεμενο",οποτε και χοντρα προβληματα στο μονταζ...

(που να βλεπατε τι τραβηξα μεχρι να κανω το fiber κιτ του Μαραθου κιθαρα... ;D )

Οτι πληρωσεις παιρνεις,τα κιτ των Carvin,All Parts,Warmoth και Rockinger,

δεν συγκρινονται σε καμμια περιπτωση με τα φτηνα ασιατικα! ;)

 
Vkbob είπε:
Θα πρότεινα να αφήσουμε κατά μέρος τις γενικεύσεις του τύπου «αυτό που λένε όλοι», φίλτατε Mike G.  Είναι παραπάνω από προφανές ότι ΔΕΝ «λένε ΟΛΟΙ» αυτό που συμβαίνει να λες εσύ ή και κάποιοι άλλοι.  Κάθε άλλο μάλιστα.  Πάντως, στο δικό μου λεξικό, το «όλοι» είναι μια κάπως πιο  ευρεία έννοια, που  προσδιορίζει ένα σύνολο προσώπων κατά πολύ μεγαλύτερο από τους φίλους μου με τους οποίους συμβαίνει να μοιράζομαι  κοινές αντιλήψεις,  σ’  ένα φόρουμ.

Καλύτερα θα ήταν να πεις ότι στη δική σου κλίμακα, αξιολογείς και κατατάσσεις τα ξύλα ως τον τελευταίο, τον πλέον αμελητέο,  παράγοντα διαμόρφωσης της χροιάς του ήχου. Οπότε, φαντάζομαι ότι θα μπορούσες, συνακόλουθα, να μας προσδιορίσεις και την ποσόστωση της συμβολής κάθε επιμέρους κρίσιμου τμήματος της κιθάρας στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. Μαγνήτες τόσο τοις εκατό, γέφυρα τόσο τοις εκατό, nut τόσο τοις εκατό και πάει λέγοντας, προκειμένου να δούμε τελικά τί ποσοστό απομένει στα ξύλα, κατά την άποψή σου ασφαλώς.

Από την άλλη πλευρά, σου υπενθυμίζω ότι εγώ ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι τα ξύλα συνιστούν τον πλέον καθοριστικό παράγοντα του χαρακτήρα ενός ηλεκτρικού οργάνου. Ουδέποτε. Υπενθυμίζω ακόμη –για πολλοστή φορά- ότι ο πυρήνας του συγκεκριμένου topic είναι η εξήγηση του φαινομένου, δύο  ακριβώς πανομοιότυπα (θεωρητικά, έστω) όργανα να ακούγονται διαφορετικά, σε οποιονδήποτε βαθμό. Σ’ αυτό ακριβώς το θέμα παρενέβην και δεν είχα καμία διάθεση εξαρχής να υπεισέλθω σε ατέρμονη συζήτηση περί ξύλων, γενικώς.

Τέλος, αν θες, ξαναδές –αλλά με άλλη οπτική- αυτό που γράφει ο Yann παραπάνω, ότι δηλαδή «αν δε γινει τιποτα καλυτερο,τοτε ξερουμε οτι κατι δεν παει καλα με τα ξυλα ή τη συνδεση τους».
Ο καλά καθίστε να μαλώνετε τότε.Εγώ πάω να πάιξω καμιά νότα.

Πάντως για ξύλα τόση ώρα που μιλάτε δεν αναφέρατε και το κούρδισμα τους ;)

 
dkall είπε:
Υπαρχουν και ορισμενα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτηρια που δεν τα λαμβανουν ολοι υπ΄οψιν τους

Οι κυριωτεροι ''αρνητες''  των  ΚΣυλων  ειναι  α) ενας που πολλακις εχει παραδεχθει οτι

ειναι ...κουφος  ;D  και  β) ενας αλλος, που δεδομενα ειναι κουφος , λογω ηλικιας  ;D

φιλικοτατα.....
Αμ,ο αλλος...

που δε ΘΕΛΕΙ σαστεϊν σε καμμια περιπτωση... ;D

Και τι θα κανεις αν ο παραγωγος σου ζητησει ενα τελικο ακορντο που θα "σβηνει" μαζι με τα πιατινια ή το decay απο τα συνθια,η να κρατησεις την τελευταια νοτα απο το σολο οσο γινεται?

Θα αλλαξεις κιθαρα,ή θα αλλαξει ο παραγωγος κιθαριστα? ;D ;D

Ο καλά καθίστε να μαλώνετε τότε.Εγώ πάω να πάιξω καμιά νότα.

Πάντως για ξύλα τόση ώρα που μιλάτε δεν αναφέρατε και το κούρδισμα τους ;)
Ετσι σε θελω! ;)

(εννοω περισσοτερο στις νοτες παρα στα κατσαβιδια,αλλιως θα γινεις σαν και μενα..

ενα μηνα κατσαβιδια,μια ωρα νοτες... :( )

-Το κουρδισμα ειναι μυστικο,δεν το βγαζουμε στα φορα... ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Mike G είπε:
Ο καλά καθίστε να μαλώνετε τότε.Εγώ πάω να πάιξω καμιά νότα.

Πάντως για ξύλα τόση ώρα που μιλάτε δεν αναφέρατε και το κούρδισμα τους ;)
-Έχεις δίκιο. Πάμε κι εμείς, ΟΛΟΙ*, να παίξουμε επίσης καμμιά νότα.

*Μόνος στο σπίτι...

 
Vkbob είπε:
ΟΛΟΙ*,
Αυτό κάνουν οι περισσότεροι,άντε πήγαινε και συ και μην το κουράζεις άλλο.Δεν σου επιτέθηκε και κανένας στην τελική

 
yann είπε:
που να βλεπατε τι τραβηξα μεχρι να κανω το fiber κιτ του Μαραθου κιθαρα... ;D
Υπερβολικέ. ;D ;D...τα καλύτερα υλικά σου έφερα...εκτός από τους μαγνήτες  ;)

 
marathon είπε:
Υπερβολικέ. ;D ;D...τα καλύτερα υλικά σου έφερα...εκτός από τους μαγνήτες  ;)
Mια χαρα ητανε οι μαγνητες...η γνωμη σου αλλαξε... ;D

(χωρις πλακα:τι ητανε? θυμαμαι μονο τον ηχο της!!)

εντιτ-

απο ιμπανεζακι νομιζω?

 
yann είπε:
(χωρις πλακα:τι ητανε? θυμαμαι μονο τον ηχο της!!)

εντιτ-

απο ιμπανεζακι νομιζω?
Di MArtzio για ξύρισμα....

 
Αμ,ο αλλος...που δε ΘΕΛΕΙ σαστεϊν σε καμμια περιπτωση...
εχει δικιο το παλικαρι που ειπε παραπανω οτι ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ... ::)

ΞΑΝΑδιαβασε λοιπον αυτα που ειπα περι sustain....(μιλησα για ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ sustain ) ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ.....τον ΑΠΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ κατω....το twang & το SUSTAIN ειναι δυο ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ οροι οποτε για να εχεις το ενα πρεπει να ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ το αλλο,αρα αυτο που ψαχνεις ειναι η ΙΣΟΡΟΠΙΑ μεταξυ τους,προσωπικα θεωρω ΗΛΙΘΙΟ να θυσιασω το twang που ειναι ενα εξαιρετικα ΔΥΣΚΟΛΟ, να βγει απο εφε και ενισχυτη (πρεπει να το ΕΧΕΙ δηλ η κιθαρα)  χαρακτηριστικο  , για χαρη  ενος χαρακτηριστικο οπως το sustain  που ειναι   ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ να βγει απο την...υπολοιπη ηλεκτρικη αλυσιδα (εφε,ενισχυτη)

ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΛΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΒΙΑΣΤΙΚΑ αυτα που εγραψα παραπανω και θα τα ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ σου ΞΑΝΑ-λεω οτι μιλαω ΜΟΝΟ (οκ? ΜΟΝΟ) για κλασσικη twangy vintage tele αντε και strat...αντε και ...ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ FENDER .  (& οχι για την κιθαρα του JERRY GARCIA  ;D ;D) μια και αυτες ΓΝΩΡΙΖΩ και απο αυτες ειχα ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ (στην κυριολεξια) ωστε να μπορεσω να τις παρατηρησω & να βρω τι κανει τις..καλες....καλες.... ;)

Οι αλλες κιθαρες ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ..γιατι ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ (το προσεξες αυτο?ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ μονο ;D) ειναι κατωτερες και δεν μου κανουν,κιθαρες που δεν εχουν ηχο Fender απλα δεν με απασχολουν και αφηνω τα θεματα ...ηχου & κατασκευης τους σε ΑΛΛΟΥΣ

Φυσικα αν καποιος θελει Tele με υπερβολικο sustain και αυτο γινεται και μαλιστα πολυ ευκολοτερα μια και τα ...κσυλα της θα ειναι και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.... ;D

Και τι θα κανεις αν ο παραγωγος σου ζητησει ενα τελικο ακορντο που θα "σβηνει" μαζι με τα πιατινια ή το decay απο τα συνθια,η να κρατησεις την τελευταια νοτα απο το σολο οσο γινεται?
δινεις ..150 ευρω και αγοραζεις εναν ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ & ΕΝΑ DELAY (μαλλον εχεις καιρο να γραψεις σε στουντιο ε??? ;D) .

 
yann είπε:
Αμ,ο αλλος...

που δε ΘΕΛΕΙ σαστεϊν σε καμμια περιπτωση... ;D

Και τι θα κανεις αν ο παραγωγος σου ζητησει ενα τελικο ακορντο που θα "σβηνει" μαζι με τα πιατινια ή το decay απο τα συνθια,η να κρατησεις την τελευταια νοτα απο το σολο οσο γινεται?

Θα αλλαξεις κιθαρα,ή θα αλλαξει ο παραγωγος κιθαριστα? ;D ;D

Ετσι σε θελω! ;)
Yπάρχουν τριακόσιοι εικοσιεφτά χιλιάδες τρόποι να αποκτήσεις σουστέην, και αν παίζεις με καινούργιες χορδές (όπως οφείλεις) και σε εντάσεις σκηνής αυτό εννιά φορές στις δέκα ερχεται από μόνο του, εκτός από ειδικές περιπτώσεις όπως πχ. σκάφη για τζαζ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
δινεις ..150 ευρω και αγοραζεις εναν ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ & ΕΝΑ DELAY (μαλλον εχεις καιρο να γραψεις σε στουντιο ε??? ;D) .
Κι'ετσι χανεις την εκφραση της εκτελεσης...ολα φλατ... ;)

Βρε Sf,πρεπει μια μερα να καταλαβεις οτι εκτος τις τελε,

υπαρχουν και οι κιθαρες!! ;D ;D ;D

-Και γιατι να'χω το τελειο "twang"?Για να ακουγομαι οπως ολοι οι αρχαιοι και ολοι οι νεοι "αρχαιοκαπηλοι"? ;D

Ε,προτιμω λιγοτερο twang με περισσοτερη προσωπικοτητα! ;)

Yπάρχουν τριακόσιοι εικοσιεφτά χιλιάδες τρόποι να αποκτήσεις σουστέην, και αν παίζεις σε εντάσεις σκηνής αυτό εννιά φορές στις δέκα ερχεται από μόνο του, γιου νόου?
Μην μπερδευουμε το σουστεϊν με το οουβερτοουν... ;)

Αντερστέϊν?  ;D

-Το sustain το μετραμε παντα χωρις ενισχυση (με καινουριες παντα χορδες),

και στο τελευταιο ταστο,οχι με ανοιχτες χορδες ή στα πρωτα ταστα!

Εκει "δειχνει" τι ειναι κιθαρα και τι μπαγλαμαδακι...

(και το βιμπρατο προς κερδος sustain ειναι τεχνικη,αλλα οχι sustain! ;) )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και τι είναι ακριβώς το overtone? Mπορείς να μου γράψεις έναν ορισμό? (Όπως ίσως καταλαβαίνεις είναι ερώτηση-παγίδα μιας και το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να γκουγκλάρεις. Η πραγματική ερώτηση είναι να μου περιγράψεις την ομοιότητά του με το σουστέην, και γιατί θα μπορούσαμε να τα μπερδέψουμε.)

 
Κι'ετσι χανεις την εκφραση της εκτελεσης...ολα φλατ.
παντως τοσα..χρονια μεσα στα στουντια με την τελε μου και ΧΩΡΙΣ κομπρεσσορα μια χαρα...sustain εχω οπως αλλωστε εχει και ο Danny Gatton & o Buchanan & o Κeith Richards.... ;)  αν θελω 50 δευτερολεπτα sustain το γυρναω στο...ΒΙΟΛΙ... ;D 

Ε,προτιμω λιγοτερο twang με περισσοτερη προσωπικοτητα!
ΕΣΥ προτιμας ΕΓΩ ομως οχι...γιατι σου ειναι τοσο ΔΥΣΚΟΛΟ να το αφησεις εκει το θεμα...? :)

Για να ακουγομαι οπως ολοι οι αρχαιοι και ολοι οι νεοι "αρχαιοκαπηλοι"?
σε αυτο θα μπορουσα να σου απαντησω με ενα ,εξισου ΑΔΙΚΟ,"τι να το κανω το sustain για να ακουγομαι σαν τους καγκουρες με τα σπαντεξ απο τα 80s?" ;D...αλλα δεν το κανω... ;D

σου ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ παντως οτι το sustain δεν ειναι επιθυμητο σε ΟΛΑ τα ειδη μουσικης υπαρχουν καποια μαλιστα που ουτε να το...βλέπουν δεν θελουν ...για αυτο αλλωστε υπαρχουν και οι FLATWOUND χορδες..... ;)  

Μην μπερδευουμε το σουστεϊν με το οουβερτοουν... WinkΑντερστέϊν?
μη φοβασαι δεν τα μπερδευω.... ;)

 
bloody_sunday είπε:
Και τι είναι ακριβώς το overtone? Mπορείς να μου γράψεις έναν ορισμό? (Όπως ίσως καταλαβαίνεις είναι ερώτηση-παγίδα μιας και το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να γκουγκλάρεις. Η πραγματική ερώτηση είναι να μου περιγράψεις την ομοιότητά του με το σουστέην, και γιατί θα μπορούσαμε να τα μπερδέψουμε.)
Kανενα γκουγκλαρισμα...εγω ειμαι πρακτικος οχι "κομπιουτερας"!

Δεν υπαρχει ομοιοτητα με το sustain...ειναι τροπος "μιμησης" του,

ειναι και η φυσικη εξελιξη της νοτας (με τις συνθηκες που προανεφερες) και μαλιστα ακουστη,οταν απο νοτα μετατρεπεται σε overtone

λογω της αναδρασης,και ο ηχος της αρχιζει να αλλαζει...

Στην ουσια δηλαδη,ειναι μια μιξη της νοτας και του μικροφωνισμου του μαγνητη,που κατα μηκος χρονου χανει αρμονικες.

Θα χεις προσεξει οτι οσο πιο κοντα στο ηχειο πας,τοσο πιο ευκολα ο ηχος της νοτας μετατρεπεται σε overtone,αλλα και τοσο πιο γρηγορα θα "μικροφωνισεις"...

Και για ολα φταιει η αναδραση...και εχθρος,και φιλος... ;)

 
Εμένα αυτό που μ'αρέσει είναι ότι το κλίμα εδώ είναι πιο "φορτισμένο" απ'οτι στο άλλο περί επικαιρότητας... Μήπως πρέπει να ξανάσκεφτουμε τα απαγορευμένα θέματα στο forum ? ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
παντως τοσα..χρονια μεσα στα στουντια με την τελε μου και ΧΩΡΙΣ κομπρεσσορα μια χαρα...sustain εχω οπως αλλωστε εχει και ο Danny Gatton & o Buchanan & o Κeith Richards.... ;)  αν θελω 50 δευτερολεπτα sustain το γυρναω στο...ΒΙΟΛΙ... ;D 

ΕΣΥ προτιμας ΕΓΩ ομως οχι...γιατι σου ειναι τοσο ΔΥΣΚΟΛΟ να το αφησεις εκει το θεμα...? :)

σε αυτο θα μπορουσα να σου απαντησω με ενα ,εξισου ΑΔΙΚΟ,"τι να το κανω το sustain για να ακουγομαι σαν τους καγκουρες με τα σπαντεξ απο τα 80s?" ;D...αλλα δεν το κανω... ;D

σου ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ παντως οτι το sustain δεν ειναι επιθυμητο σε ΟΛΑ τα ειδη μουσικης υπαρχουν καποια μαλιστα που ουτε να το...βλέπουν δεν θελουν ...για αυτο αλλωστε υπαρχουν και οι FLATWOUND χορδες..... ;) 

μη φοβασαι δεν τα μπερδευω.... ;)
Σε οποιες μουσικες δεν χρειαζεται sustain υπαρχει η τεχνικη του "στακατο"!  ;)

Το καλυτερο ειναι να'χει τ'οργανο απ'ολα και να το χειριζομαστε καταλληλως!

-ΕΣΥ και ΕΓΩ,δεν ειμαστε μονοι μας,εκφραζουμε και αλλους νομιζω! ;)

-Οι flatwound υπαρχουν γιατι ηταν οι πρωτες που "βγηκαν"!!

(μεταλλικες εννοω)

 
Το καλυτερο ειναι να'χει τ'οργανο απ'ολα και να το χειριζομαστε καταλληλως!
ΣΥΜΦΩΝΩ,για αυτο αλλωστε και προτιμω (αλλα και προτεινω)  το τελειο οργανο δηλ. την Telecaster... :) ...μια και παιζει τα ΠΑΝΤΑ με χαρακτηριστικη ευκολια (οπως αλλωστε και η strat) ,κατι που αλλωστε δεν χρειαζεται καν να το πω εγω αλλα η..ιστορια της μουσικης... ;)

Σε οποιες μουσικες δεν χρειαζεται sustain υπαρχει η τεχνικη του "στακατο"!
καλα δωσε στον Brent Mason την...tiger του Garcia με τους 13 humbuckers,τα... 40 κιλα της,και την neck through...ebony/wenge/bubinga/unobtaniu κατασκευη της και πες του να παιξει ....  country twang με..στακατο.... ;D

ΕΣΥ και ΕΓΩ,δεν ειμαστε μονοι μας,εκφραζουμε και αλλους νομιζω! Wink
εγω οταν μιλαω παντως ΠΑΝΤΑ μιλαω για τον εαυτο μου,μισω τις ..ομαδες και τους spokesman τους...

-Οι flatwound υπαρχουν γιατι ηταν οι πρωτες που "βγηκαν"!!
οχι...δευτερες βγηκαν...οι πρωτες μεταλλικες χορδες ηταν roundwound (για ακουστικες κιθαρες)...

αλλα αυτο δεν εχει σημασια,οι παραδοσιακοι τζαζ παικτες τις προτιμουν ακομα ακριβως επειδη δεν εχουν το sustain των roundwound και εχουν αυτη την παχια αττακα (και φυσικα δεν εχουν finger noise)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top