Μαμά, πότε η κιθάρα είναι... ''κουπί''?

Το καλυτερο ειναι να'χει τ'οργανο απ'ολα και να το χειριζομαστε καταλληλως!
ΣΥΜΦΩΝΩ,για αυτο αλλωστε και προτιμω (αλλα και προτεινω)  το τελειο οργανο δηλ. την Telecaster... :) ...μια και παιζει τα ΠΑΝΤΑ με χαρακτηριστικη ευκολια (οπως αλλωστε και η strat) ,κατι που αλλωστε δεν χρειαζεται καν να το πω εγω αλλα η..ιστορια της μουσικης... ;)

Σε οποιες μουσικες δεν χρειαζεται sustain υπαρχει η τεχνικη του "στακατο"!
καλα δωσε στον Brent Mason την...tiger του Garcia με τους 13 humbuckers,τα... 40 κιλα της,και την neck through...ebony/wenge/bubinga/unobtaniu κατασκευη της και πες του να παιξει ....  country twang με..στακατο.... ;D

ΕΣΥ και ΕΓΩ,δεν ειμαστε μονοι μας,εκφραζουμε και αλλους νομιζω! Wink
εγω οταν μιλαω παντως ΠΑΝΤΑ μιλαω για τον εαυτο μου,μισω τις ..ομαδες και τους spokesman τους...

-Οι flatwound υπαρχουν γιατι ηταν οι πρωτες που "βγηκαν"!!
οχι...δευτερες βγηκαν...οι πρωτες μεταλλικες χορδες ηταν roundwound (για ακουστικες κιθαρες)...

αλλα αυτο δεν εχει σημασια,οι παραδοσιακοι τζαζ παικτες τις προτιμουν ακομα ακριβως επειδη δεν εχουν το sustain των roundwound και εχουν αυτη την παχια αττακα (και φυσικα δεν εχουν finger noise)

 
καλό θα ήταν να μπερδέψετε το sustain με τα overtones, γιατί στην ανάλυση σήματος, είναι σαφέστατο οτι όταν τροποποιείται το ένα δεν μπορεί να μην τροποποιηθεί και το άλλο.

Το να δούμε το ίδιο φαινόμενο σε δύο διαφορετικά πεδία (στο πεδίο του χρόνου και στο πεδίο συχνοτήτων) δεν αλλάζει το φαινόμενο, αλλά την οπτική μας γωνία (blue, 2011 ;D)

Aναφέρατε τις flat χορδές : η διαφορά που έχουν στο sustain σε σύγκριση με τις roundwound είναι δεδομένη και γνωστή σε όλους. Τη διαφορά τους μπορούμε να τη δούμε και στο φάσμα τους (τη συχνοτική απεικόνιση). Σαφέστατα είναι πιο φτωχές συχνοτικά από τις round. Εξαιτίας αυτού έχουν και λιγότερο sustain. Γιατί η κατασκευή τους επιτρέπει την ταλάντωσή τους σε διαφορετικά (και λιγότερα) modes από αυτά που επιτρέπει η κατασκευή των round. Νομίζω οτι : διεγείρω χορδή (δίνω ενέργεια) => η ενέργεια κατανέμεται στους διάφορους τρόπους ταλάντωσης που επιτρέπει η κατασκευή της χορδής (κ.α. παράγοντες) =>ο κάθε τρόπος φθίνει διαφορετικά (για αυτό το λόγο δεν είναι ποτέ σταθερή μια νότα στο συχνοτικό της περιεχόμενο)=> οι τρόποι της flat συνολικά φθίνουν πιο γρήγορα από τους τρόπους της round=> έχουμε μικρότερη διάρκεια στη νότα.

εδώ τα καλά λινκς για το τι είναι οι τρόποι ταλάντωσης : http://www.phys.unsw.edu.au/jw/strings.html (δεν το διάβασα, αλλά είδα τις "ζωγραφιές" και νομίζω είναι οκ ;D)

Όμοια, βάζοντας distortion ή comp ή κάτι αλλο που πειράζει την κυματομορφή μιας νότας της κιθάρας, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ, αλλάζει ΚΑΙ το αρμονικό περιεχόμενο της νότας (τα συστατικά που της δίνουν τη χροιά της) ΚΑΙ η διάρκειά της.


Αν μετράμε τον ήχο με πάχος, τότε ο παχύσαρκος ήχος έχει άπειρο sustain
(blue, 2011 ;D ;D)

Κατά δεύτερον :


Στην ανάδραση (feedback) ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ αρμονικοί ΔΕΝ αφαιρούνται
(Τέρενς Κουίκ, 1453  :P)

Kαι το overtone είναι αυτό που λέμε αρμονικός, δηλαδή ένα πολλαπλάσιο της θεμελιωδούς συχνότητας, είναι αυτό που κάνει έναν ήχο να είναι νότα, ΔΕΝ είναι αυτό στο οποίο "μεταπίπτει" (εκφυλίζεται/μετατρέπεται/.../μετασχηματίζεται) μια νότα.

Ξέρω τι εννοείς (oτι κατά το feedback μπορεί να απουσιάζει η θεμελιώδης συχνότητα και έτσι είναι), αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Η θεμελιώδης συχνότητα ΔΕΝ είναι η νότα και τα overtones είναι συστατικά της νότας. Δεν με καίει τόσο η ακριβολογία, αλλά βλέπω οτι μαλώνετε για διαφορετικά πράματα, γιατί μιλάτε άλλη γλώσσα  ;)

ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D

 
blue είπε:
ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D
Καλός είσαι και του λόγου σου...για σαχλοφωνίστα σε βλέπω σύντομα...

 
blue είπε:
ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D
Πες τα χρυσόστομε. Κ για μένα αυτό είναι το πρώτο κριτήριο αλλά εδώ κ ενάμιση χρόνο που μπήκα στο noiz μ' αυτά που διαβάζω με κάνατε και ντρεπόμουν αλλά όχι πια. Λευτεριά στην επιλογή λόγω αισθητικής....

 
Μα κι εμένα....

Η strat που ήθελα έβγαινε σε 2 χρωματάκια..

fender_artist_buddy_guy_plka_dot_stratocaster.jpg


fender_artist_buddy_guy_stratocaster.jpg


Μάντεψε ποιό διάλεξα...

 
longshadow είπε:
Μάντεψε ποιό διάλεξα...
δεν ξέρω τι έκανες αλλά εγώ βλέπω το πουά σαν μονόδρομο ;D

(θέλει όμως ασπρο pickguard και r/w)

 
longshadow είπε:
Μάντεψε ποιό διάλεξα...
Εγώ θα υποθέσω απο αυτά που έχεις γράψει πως έκανες το λάθος να πάρεις αυτή που σου ακουγόταν καλύτερα... :P την sunburst

 
Λοιπόν, δεν πήρα τελικά την πουά γιατί για να παίξει σωστά έπρεπε να μπω και σε άλλα έξοδα.

Ήθελε matching shirt, matching strap...

Screen%2Bshot%2B2011-05-23%2Bat%2B6.47.29%2BPM.png


...και matching wha για να ακουστεί η κιθάρα.

846_01.jpg


Συμβιβάστηκα με την χειρότερη ηχητικά sunburst, η οποία όμως ακούγεται αξιοπρεπώς ό,τι κι αν φορέσω.

(Η πουά χωρίς τα παρελκόμενα ακούγεται ψιλοχάλια...)

 
longshadow είπε:
Λοιπόν, δεν πήρα τελικά την πουά γιατί για να παίξει σωστά έπρεπε να μπω και σε άλλα έξοδα.

(Η πουά χωρίς τα παρελκόμενα ακούγεται ψιλοχάλια...)
Και θα πρεπε να αγοράσεις άλλες 100

 
yann είπε:
Kανενα γκουγκλαρισμα...εγω ειμαι πρακτικος οχι "κομπιουτερας"!

Δεν υπαρχει ομοιοτητα με το sustain...ειναι τροπος "μιμησης" του,

ειναι και η φυσικη εξελιξη της νοτας (με τις συνθηκες που προανεφερες) και μαλιστα ακουστη,οταν απο νοτα μετατρεπεται σε overtone

λογω της αναδρασης,και ο ηχος της αρχιζει να αλλαζει...

Στην ουσια δηλαδη,ειναι μια μιξη της νοτας και του μικροφωνισμου του μαγνητη,που κατα μηκος χρονου χανει αρμονικες.

Θα χεις προσεξει οτι οσο πιο κοντα στο ηχειο πας,τοσο πιο ευκολα ο ηχος της νοτας μετατρεπεται σε overtone,αλλα και τοσο πιο γρηγορα θα "μικροφωνισεις"...

Και για ολα φταιει η αναδραση...και εχθρος,και φιλος... ;)
Δυο απαντήσεις (τόσο προβλέψιμες που θα μπορούσα να τις είχα γράψει ώρες πριν και να τις έβαζα εδώ με copy-paste) υπάρχουν πάνω σε αυτά:

(α) Aφού λοιπόν σύμφωνα με τα γραφόμενά σου δεν υπάρχουν ομοιότητες, πού βασίζεται ο κίνδυνος να τα μπερδέψουμε όπως είπες πριν? Αποκλείεται να μπερδέψεις δυο πράγματα, έννοιες, ανθρώπους κλπ. αν δεν έχουν καμία ομοιότητα... n'est ce pas?

(β) Σε μια ηχογράφηση ή σε συναυλία τι θα κάνει ο κιθαρωδός? Θα πιάσει έναν-έναν απ'το κοινό και θα του πει "ξέρεις, αυτό που ακούς δεν είναι σουστέην αλλά οβερτόουνς?"

ΥΓ. Το κακό με τόσο flashy χρώματα όσο τα πουά (πχ. στο πολύ ωραίο Βuddy Guy wah που θέλω κι εγώ) είναι πως αν δεν είσαι παιχταράς όπως ο Longshadow (δεν αστειεύομαι), δεν σε παίρνει να κάνεις φιγούρα...

 
Superfunk είπε:
οχι...δευτερες βγηκαν...οι πρωτες μεταλλικες χορδες ηταν roundwound (για ακουστικες κιθαρες)...
Για μια βδομαδα...και τριφτηκαν αμεσως γιατι χαλουσαν τα (μπρουτζινα τοτε) ταστα!  ;)

Α,ρε ιστορικε... ;D

καλό θα ήταν να μπερδέψετε το sustain με τα overtones, γιατί στην ανάλυση σήματος, είναι σαφέστατο οτι όταν τροποποιείται το ένα δεν μπορεί να μην τροποποιηθεί και το άλλο.

Το να δούμε το ίδιο φαινόμενο σε δύο διαφορετικά πεδία (στο πεδίο του χρόνου και στο πεδίο συχνοτήτων) δεν αλλάζει το φαινόμενο, αλλά την οπτική μας γωνία (blue, 2011 ;D)

Aναφέρατε τις flat χορδές : η διαφορά που έχουν στο sustain σε σύγκριση με τις roundwound είναι δεδομένη και γνωστή σε όλους. Τη διαφορά τους μπορούμε να τη δούμε και στο φάσμα τους (τη συχνοτική απεικόνιση). Σαφέστατα είναι πιο φτωχές συχνοτικά από τις round. Εξαιτίας αυτού έχουν και λιγότερο sustain. Γιατί η κατασκευή τους επιτρέπει την ταλάντωσή τους σε διαφορετικά (και λιγότερα) modes από αυτά που επιτρέπει η κατασκευή των round. Νομίζω οτι : διεγείρω χορδή (δίνω ενέργεια) => η ενέργεια κατανέμεται στους διάφορους τρόπους ταλάντωσης που επιτρέπει η κατασκευή της χορδής (κ.α. παράγοντες) =>ο κάθε τρόπος φθίνει διαφορετικά (για αυτό το λόγο δεν είναι ποτέ σταθερή μια νότα στο συχνοτικό της περιεχόμενο)=> οι τρόποι της flat συνολικά φθίνουν πιο γρήγορα από τους τρόπους της round=> έχουμε μικρότερη διάρκεια στη νότα.

εδώ τα καλά λινκς για το τι είναι οι τρόποι ταλάντωσης : http://www.phys.unsw.edu.au/jw/strings.html (δεν το διάβασα, αλλά είδα τις "ζωγραφιές" και νομίζω είναι οκ ;D)

Όμοια, βάζοντας distortion ή comp ή κάτι αλλο που πειράζει την κυματομορφή μιας νότας της κιθάρας, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ, αλλάζει ΚΑΙ το αρμονικό περιεχόμενο της νότας (τα συστατικά που της δίνουν τη χροιά της) ΚΑΙ η διάρκειά της.


Αν μετράμε τον ήχο με πάχος, τότε ο παχύσαρκος ήχος έχει άπειρο sustain
(blue, 2011 ;D ;D)

Κατά δεύτερον :


Στην ανάδραση (feedback) ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ αρμονικοί ΔΕΝ αφαιρούνται
(Τέρενς Κουίκ, 1453  :P)

Kαι το overtone είναι αυτό που λέμε αρμονικός, δηλαδή ένα πολλαπλάσιο της θεμελιωδούς συχνότητας, είναι αυτό που κάνει έναν ήχο να είναι νότα, ΔΕΝ είναι αυτό στο οποίο "μεταπίπτει" (εκφυλίζεται/μετατρέπεται/.../μετασχηματίζεται) μια νότα.

Ξέρω τι εννοείς (oτι κατά το feedback μπορεί να απουσιάζει η θεμελιώδης συχνότητα και έτσι είναι), αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Η θεμελιώδης συχνότητα ΔΕΝ είναι η νότα και τα overtones είναι συστατικά της νότας. Δεν με καίει τόσο η ακριβολογία, αλλά βλέπω οτι μαλώνετε για διαφορετικά πράματα, γιατί μιλάτε άλλη γλώσσα  ;)

ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D
Πετρο,προσπαθησα να τα πω οσο πιο απλα και πρακτικα γινεται.

(Και σιγουρα οσο και αν τα αντιλαμβανομαι,δεν μπορω να τα εκφρασω οπως καποιος θεωριτικος...)

Βεβαιως και ξερεις τι εννοω.Οχι την επιστημονικη ορολογια,(την οποια δεν κατεχω)

αλλα την ορολογια της σκηνης,οπου overtone = η εναλλαγη ή "μιξη" της κυριως νοτας

και του ηχου της,σε εναν αλλο ηχο πιο "αδειο" που ομως κραταει και εξελισεται μεχρι να γινει ενοχλητικο feedback...

Δυο απαντήσεις (τόσο προβλέψιμες που θα μπορούσα να τις είχα γράψει ώρες πριν και να τις έβαζα εδώ με copy-paste) υπάρχουν πάνω σε αυτά:

(α) Aφού λοιπόν σύμφωνα με τα γραφόμενά σου δεν υπάρχουν ομοιότητες, πού βασίζεται ο κίνδυνος να τα μπερδέψουμε όπως είπες πριν? Αποκλείεται να μπερδέψεις δυο πράγματα, έννοιες, ανθρώπους κλπ. αν δεν έχουν καμία ομοιότητα... n'est ce pas?

(β) Σε μια ηχογράφηση ή σε συναυλία τι θα κάνει ο κιθαρωδός? Θα πιάσει έναν-έναν απ'το κοινό και θα του πει "ξέρεις, αυτό που ακούς δεν είναι σουστέην αλλά οβερτόουνς?"
(α) Εγω σιγουρα οχι,ακουω καλα που τελειωνει το sustain και που "πεφτει σε overtone"

οπως λεμε οι παλιοι (τωρα το διευκρινιζω).

-Ελπιζω τωρα να καταλαβες τι εννοω,και να αφησεις τις ειρωνιες γιατι θ'αρχισω κι εγω...

(β) Υπαρχει ηδη σε απειρες ηχογραφησεις,και γινεται σχεδον σε καθε (ροκ ευρυτερα) συναυλια...

Το θεμα δεν ειναι τι ακουει ο ακροατης,αλλα τι νομιζει πως κανει ο καθε παικτης...

 
yann είπε:
Το θεμα δεν ειναι τι ακουει ο ακροατης,αλλα τι νομιζει πως κανει ο καθε παικτης...
+1

Δεν ξερω αν, οπως το εννοεις κι εκει που εχει παει, ειναι αμμεσα συνδεδεμενο με το θεμα, αλλα αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα περι του καθε παικτη και τι θεωρει σωστο και τι θεωρειται απο κατω απ' τους υπολοιπους, καθως ειμαι παθων...  ;D

Επι του θεματος ομως τωρα, πιστευω πως ειναι τελειως υποκειμενικο το τι θεωρει ο καθεις μας μαπα οργανο.

Αν δεν ισχυε κατι τετοιο, δεν θα υπηρχαν μεταχειρισμενα οργανα, ή θα υπηρχαν σε πολυ πιο περιορισμενη διαθεσιμοτητα...

Αντικειμενικα, δεν προκειται ποτε να βρεθει ενας μονο παραγοντας που θα ευθυνεται για τον κακο ηχο ενος μοντελου σε σχεση με τα υπολοιπα ομοια του.

Καθως μονο ετσι λες μαπα κατι, συγκρινoντας μηλα με μηλα, οχι telecaster με ES-335...

Γι'αυτο το λογο και μονο δεν μπορεις να αποκλεισεις κατι απο τα συστατικα του.

Εκτος (ισως και εντος...) του θεματος ομως, πιστευω πως μονο ενας ελληναρας θα μπορουσε να βγαλει τον Tobias, που παρουσιαστηκε εδω (και αλλους τοσους που δεν), ως λαθος.

Γιατι;

Γιατι ο Tobias (και ο καθε ενας αναλογου μεγεθους κατασκευαστης/τεχνικος) που εχει τοσα χρονια πειρα, ξερει x πραγματα περι των οργανων.

Ο ελληνας ομως, που εχει πιασει δυο φορες κολλητηρι και μια φορα σεγα, ξερει x + 1.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απαντώντας στο αρχικό ποστ

Πόσοι απο εμάς έχουμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε πολλές ίδιες κιθάρες στον ίδιο ενισχυτή με τις ίδιες ρυθμίσεις στον ίδιο χώρο ώστε να αποφασίσουμε αν όντως ακούγονται ίδιες ή αν έχουν διαφορές

Κανείς? Εκτός αν κάποιος πάει και αγοράσει 20 κομάτια ίδια strat, tele, les paul και ότι αλλο και τα δοκιμάσει.

Οπότε είναι λίγο άκυρο να υποστηρίζουμε κάποια άποψη χωρίς να έχει προηγηθεί το παραπάνω.

Άρα μήπως δεν είμαστε ικανοί να πούμε πότε μια κιθάρα είναι κουπί σε σχέση με μια άλλη ίδια?

 
AndyC είπε:
Εκτος (ισως και εντος...) του θεματος ομως, πιστευω πως μονο ενας ελληναρας θα μπορουσε να βγαλει τον Tobias, που παρουσιαστηκε εδω (και αλλους τοσους που δεν), ως λαθος.

Γιατι;

Γιατι ο Tobias (και ο καθε ενας αναλογου μεγεθους κατασκευαστης/τεχνικος) που εχει τοσα χρονια πειρα, ξερει x πραγματα περι των οργανων.

Ο ελληνας ομως, που εχει πιασει δυο φορες κολλητηρι και μια φορα σεγα, ξερει x + 1.
Αυτο δεν ειδα,καθως δεν εχω παρακολουθησει το θεμα εξαρχης...

Τον Tobias βρηκανε?

Οταν ο τυπος παρουσιασε τα πρωτα χειροποιητα μπασσα του,

ο ορος "edelbass" αλλαξε ριζικα...(που υπαρχει στα γερμανικα αλλα οχι στα ελληνικα,εδω τα'χουμε ολα ιδια,απο τα fender μεχρι τα Tobias και τα Alembic!! ;D )

+1 στα υπολοιπα!

Απαντώντας στο αρχικό ποστ

Πόσοι απο εμάς έχουμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε πολλές ίδιες κιθάρες στον ίδιο ενισχυτή με τις ίδιες ρυθμίσεις στον ίδιο χώρο ώστε να αποφασίσουμε αν όντως ακούγονται ίδιες ή αν έχουν διαφορές

Κανείς? Εκτός αν κάποιος πάει και αγοράσει 20 κομάτια ίδια strat, tele, les paul και ότι αλλο και τα δοκιμάσει.

Οπότε είναι λίγο άκυρο να υποστηρίζουμε κάποια άποψη χωρίς να έχει προηγηθεί το παραπάνω.

Άρα μήπως δεν είμαστε ικανοί να πούμε πότε μια κιθάρα είναι κουπί σε σχέση με μια άλλη ίδια?
Σωστο κι αυτο...

Ο καθενας πρεπει να μενει "στα κυβικα" του!

Εχει ομως μεγαλη διαφορα το πως ενας εμπειρος μουσικος,ηχοληπτης ή κατασκευαστης ακουει κατι,απο καποιον απειρο.

(οπως πχ ενας καλος ηχοληπτης αναγνωριζει τον ηχο ενος προενισχυτη ηχ/σης,ή την ιδιαιτεροτητα μιας κονσολας μεσα σε μια μιξη που δεν εχει ξανακουσει,ουτε ξερει σε ποιο στουντιο εγινε!)

Καποιοι μπορουν να αξιολογησουν ηλεκτρικα οργανα ακομα και χωρις ενισχυση,

(οπως εγω,ειναι παραμετρος της δουλειας μου,αν δεν μπορω τοτε "δε μετραω" στη δουλεια).

Επισης οσοι ειναι εξοικιωμενοι με την αναλυση του ηχου,

διαχωριζουν και αναλυουν αυτοματως τον οποιο ηχο,διαχωριζοντας πχ το reverbation του χωρου απο τον κυριως ηχο.

Ομοιως,μπορουμε να καταλαβουμε και ηχο απο βιντεο,αφαιρωντας το lo-fi της οποιας καμερας και την αντηχηση του χωρου! ;)

 
yann είπε:
(α) Εγω σιγουρα οχι,ακουω καλα που τελειωνει το sustain και που "πεφτει σε overtone"

οπως λεμε οι παλιοι (τωρα το διευκρινιζω).

-Ελπιζω τωρα να καταλαβες τι εννοω,και να αφησεις τις ειρωνιες γιατι θ'αρχισω κι εγω...

(β) Υπαρχει ηδη σε απειρες ηχογραφησεις,και γινεται σχεδον σε καθε (ροκ ευρυτερα) συναυλια...

Το θεμα δεν ειναι τι ακουει ο ακροατης,αλλα τι νομιζει πως κανει ο καθε παικτης...
(α) Το ότι έχω καταλάβει προ πολλού είναι βέβαιο.

(β) Όντως, το θέμα δεν είναι τι ακούει ο ακροατής και το τι ήχο θες τελικά να δημιουργήσεις αλλά πχ. το "από πόσα δευτερόλεπτα και πάνω σουστέην έχει μια καλή Λεσπώλ".

 
παντως η καλυτερη αναλυση για το...σουστεϊν... ;D που εχω διαβασει ποτε ειναι αυτη

Sustain is perhaps the most over rated quality a guitar can have.(or not)
Sure, no one likes a totally dead instrument but sustain itself is such a meaningless part of the tonal equation that it barely warrants consideration.

No offense to anyone here, but it plays such a small role in playing that excessive pondering will cause one to miss a much bigger picture.

If you like to plug into a dead clean amp, strum a chord, and then sit there while it decays, then I guess sustain might be important, but it's not very musical.

Very often, "sustain" and "bright" go hand in hand. Not desirable.
All guitars sustain to certain extent and most can be improved with a good set-up. Acoustic sustain is of such little consequence on a good electric guitar that it's almost not worth being concerned over. Guitars sustain. It's what they do. Maybe I'm a little jaded having grown up in the 70's where heavy guitars with brass nuts and big metal tuners were the norm as everyone waffled on and on about sustain. The funny part was, after my buddies plugged their 13 lb Les Pauls into their amps, my 7 1/2 lb Tele with Kluson tuners sustained every bit as well and actually made a more full-bodied, pleasing sound.

Usually if a guitar is a dud in the sustain department, it's because of a bad set-up. I'll take a pine body, 6lb Tele, plug it into an amp with a mild drive and sustain just as long as anything anyone else has out there. I don't mean to be argumentive, I'm just saying that the mystique of this elusive sustain is highly over rated when evaluating a guitar. Any guitar with a proper set-up has adequate sustain to do what it's supposed to do. To single out sustain as a highly desirable quality is about as useful as persuing volume.

If I sit in my livingroom and have time to scrutinze every little nuance of my gear, I suppose the extra few milliseconds of sustain from a Les Paul played acoustically might be important. But on the gig, I have never noticed the difference, nor has the band or audience. It's fun to discuss, but in my experience, is of little real world consequence. YMMV
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Sustain is perhaps the most over rated quality a guitar can have.(or not)  
+1

If you like to plug into a dead clean amp, strum a chord, and then sit there while it decays, then I guess sustain might be important, but it's not very musical.
Εχει και αλλες χρησεις το sustain, εχει π.χ. προσεξει ποσο μουσικα χρησιμοποιειται στο parisienne walkways, εμενα προσωπικα "μουσικωνεται" η τριχα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχει και αλλες χρησεις το sustain, εχει π.χ. προσεξει ποσο μουσικα χρησιμοποιειται το sustain  στο parisienne walkways, εμενα προσωπικα "μουσικωνεται" η τριχα.
αυτο ειναι feedback ,δεν ειναι το ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ sustain της κιθαρας ,για το οποιο κουβεντιαζουμε. ;)

 
Superfunk είπε:
αυτο ειναι feedback ,δεν ειναι το ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ sustain της κιθαρας ,για το οποιο κουβεντιαζουμε. ;)
Και αυτο δηλ οφειλεται στο πολυ dirve και στους humbucker παρα στο οτι ειναι μια set-in κιθαρα με μπολικο sustain; Σορρυ λιγο ασχετος με τετοια πραματα εγω με τις fender μου τετοια πραματα δεν μπορω να κανω ασε που δε χρησιμοποιω τοσα πολλα γκαζια.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top