Το μονο πραγμα που πραγματικα με εκνευριζει με τα mac ειναι το life style περιτυλιγμα, το οποιο δεν τεριαζει με το χαρακτηρα μου, το γεγονος οτι μου αρεσει σαν μηχανημα ειναι αλλο καπελο.
Μου τι δινει οταν βλεπω το αυτοκολητο μηλαρακι στα αυτοκινητα, ειναι σαν το αυτοκολητο σημα της Κρητης λες και μας νιαζει αν το παληκαρι που ειναι μεσα ειναι κρητικος…χεστηκαμε…
Απο τη δικη μου εμπειρια παντως που δουλευα ως μοντερ απο το 1998 εως 2010 οι περισοτεροι pc-αδες ηταν πιο μαστορες στο μονταζ, ακριβως επειδη αντιμετωπιζαν περισοτερα προβληματα και επρεπε να δοσουν λυση αμεσα, αυτο τους εδινε μια βαθυτερη γνωση του αντεικιμενου, δεν ξερω αν το καταλαβενεται αλλα το εχω δει στη πραξη.
Δεν ξερω αν γνωριζεται μια αλλη ‘’αγαπημενη’’ κοντρα μεταξυ final cut pro και adobe priemer…
ε…απο τοτε το adobe priemer διαχειριζοταν πολυ καλυτερα τα διαφορα αρχεια βιντεο που δουλευαμε ενω το final cut pro εμφανιζοταν πολυ πιο ‘’δυσκιλιο’’ το αστειο ειναι οτι οταν το
adobe priemer αρχεισαι να τρεχει σε mac κληρονομησε μερικες απο τις ιδιοτροπιες του
final cut pro.
Επεισης εμεις οι mac-αδες εχουμε λιγο πολυ μια φιλοσοφια οτι το mac ‘’κανει παπαδες΄΄ξεχνωντας οτι το μηχανημα ειναι ενας ‘’καθρεφτης’’, οσο ασχετος ειναι ο χρηστης του τοσο αχρηστο ειναι και το μηχανημα.
Η συμβουλη μου ειναι αφηστε τα ποντικια και πιαστε την πενα…στη τελικη προτιμω να ακουσω ενα κοματι που να με ιντριγκαρει και ας εχει βγει απο ενα ταπεινο συστημα, παρα ενα αδιαφορο κοματι με τελειο ηχο.
Μου τι δινει οταν βλεπω το αυτοκολητο μηλαρακι στα αυτοκινητα, ειναι σαν το αυτοκολητο σημα της Κρητης λες και μας νιαζει αν το παληκαρι που ειναι μεσα ειναι κρητικος…χεστηκαμε…
Απο τη δικη μου εμπειρια παντως που δουλευα ως μοντερ απο το 1998 εως 2010 οι περισοτεροι pc-αδες ηταν πιο μαστορες στο μονταζ, ακριβως επειδη αντιμετωπιζαν περισοτερα προβληματα και επρεπε να δοσουν λυση αμεσα, αυτο τους εδινε μια βαθυτερη γνωση του αντεικιμενου, δεν ξερω αν το καταλαβενεται αλλα το εχω δει στη πραξη.
Δεν ξερω αν γνωριζεται μια αλλη ‘’αγαπημενη’’ κοντρα μεταξυ final cut pro και adobe priemer…
ε…απο τοτε το adobe priemer διαχειριζοταν πολυ καλυτερα τα διαφορα αρχεια βιντεο που δουλευαμε ενω το final cut pro εμφανιζοταν πολυ πιο ‘’δυσκιλιο’’ το αστειο ειναι οτι οταν το
adobe priemer αρχεισαι να τρεχει σε mac κληρονομησε μερικες απο τις ιδιοτροπιες του
final cut pro.
Επεισης εμεις οι mac-αδες εχουμε λιγο πολυ μια φιλοσοφια οτι το mac ‘’κανει παπαδες΄΄ξεχνωντας οτι το μηχανημα ειναι ενας ‘’καθρεφτης’’, οσο ασχετος ειναι ο χρηστης του τοσο αχρηστο ειναι και το μηχανημα.
Η συμβουλη μου ειναι αφηστε τα ποντικια και πιαστε την πενα…στη τελικη προτιμω να ακουσω ενα κοματι που να με ιντριγκαρει και ας εχει βγει απο ενα ταπεινο συστημα, παρα ενα αδιαφορο κοματι με τελειο ηχο.