Live σε μαγαζιά στην Αθήνα εν έτει 2025

@Σαμη Παραγκα Προσπάθησα να σου στείλω ευχαριστήριο Π.Μ. για τις πληροφορίες που μας διέθεσες, αλλά μάλλον με έχεις μπλοκάρει. Σου αφιερώνω λοιπόν την παρακάτω ταινία:

Δεν έχω μπλοκαρισμένο κανέναν, την έχω δει τη ταινία.... φτιάχνω κι εγώ μία, χωρίς κουτσομπολιά, βασικά αναφέρεται στο παρεάκι πιο πολύ, μέσω του γκρουπ
 
@Σαμη Παραγκα Προσπάθησα να σου στείλω ευχαριστήριο Π.Μ. για τις πληροφορίες που μας διέθεσες, αλλά μάλλον με έχεις μπλοκάρει. Σου αφιερώνω λοιπόν την παρακάτω ταινία:

Μόλις το κοίταξα, λοιπόν χωρίς να το γνωρίζω, είχα μια ρύθμιση στο λογαριασμό, να μη μου στέλενει ΚΑΝΕΝΑΣ προσωπικο μνμ, το άλλαξα
 
Μόλις το κοίταξα, λοιπόν χωρίς να το γνωρίζω, είχα μια ρύθμιση στο λογαριασμό, να μη μου στέλενει ΚΑΝΕΝΑΣ προσωπικο μνμ, το άλλαξα
'Άρα τώρα μπορούμε να σου στείλουμε επιτέλους? Τώρα θα δεις τι θα γίνει. :ROFLMAO:
 
'Άρα τώρα μπορούμε να σου στείλουμε επιτέλους? Τώρα θα δεις τι θα γίνει. :ROFLMAO:
Είσαι νεκρός και δε το γνωρίζεις, τα στιβαρά μου μπράτσα θα σε συνθλίψουν κανάγια, μα το Τουτάτη και μα τα χίλια ακέφαλα βουβαλια
 
@hampis πάντως δεν πρεπει να εχεις παράπονο.
Μπορεί απάντηση να μην πήρες για το τι γίνεται εν ετει 2025 αλλά έμαθες πως γινόταν η φάση τη δεκαετία του 80.

Σαμυ πρέπει να τα γραψεις σε βιβλίο. Εγώ θα αγοράσω. Μπορει και ο Trolley
 
Οπωσδήποτε.

Αν κατάλαβα, το 2025 δεν γίνεται τίποτε, ειδικώς σε σχέση με το τι γινόταν εκείνα τα χρόνια. Δεν είναι και δα και ασήμαντη διαπίστωση.
Καταιγίδα της ερήμου ήταν η φάση τότε, μαγαζί-ραδιόφωνο-περιοδικό-τηλεόραση-δισκογραφικές τι άλλο θες?
 
Κάπου εδώ, να (σου) παρουσιάσω το πρώτο ποστ που έκανα ποτέ στο noiz, έτσι για να ξέρεις where i am coming from. Μπορείς να δεις και τις σχετικές αντιδράσεις / απαντήσεις των τότε μελών.

 
Χαλάλι για τους YELOW αλλά αυτοί οι Σάουθ-δεν μπορώ να πιω, το διαχειρίστηκαν καυλά, όσο για τος Βίλα, όχι ρε φίλε με τπτ. Ο Ποθουλάκης τέζαρε τον ενισχυτή, τα πάντα βούιζαν, δεν ακουγόταν τπτ σκέτη καταστροφή. Οι Σάουθ, ακόμα και σήμερα το παν καυλά για το τίποτά τους τότε
 
@hampis πάντως δεν πρεπει να εχεις παράπονο.
Μπορεί απάντηση να μην πήρες για το τι γίνεται εν ετει 2025 αλλά έμαθες πως γινόταν η φάση τη δεκαετία του 80.

Σαμυ πρέπει να τα γραψεις σε βιβλίο. Εγώ θα αγοράσω. Μπορει και ο Trolley
Εγώ ήπια τι έζησα τότε και αυτό είχε να κάνει με τη διαπίστωση πως ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής ταίριαξε με τα αυτιά των ανθρώπων τότε και από δίπλα έσκασε ένα μαγαζί, ένα ραδιόφωνο, ένα περιοδικό και 5-6 δημοσιογράφοι.
Δεν θα με ήταν καθόλου δύσκολο σήμερα να ανοίξω ένα μαγαζί και να βάζω άνθρωπες να παίζουν μουσικούλα, το πρόβλημα είναι πως πλέον έχω χάσει οποιαδήποτε επαφή με αυτό που κάμνουν οι νεότεροι σήμερα και σα να μην έφτανε αυτό, διαπιστώνω πως δεν ενδιαφέρεται κανένας για τη μουσική και γενικά με τις τέχνες όπως εγώ το αισθάνομαι. Θέλω να πιω πως οι τέχνες εξακολουθούν να υπάρχουν και φαντάζομαι πως θα συνεχίσουν να υπαρχουν, απλά εγώ αδυνατώ να καταλάβω πλέον το νέο.
Επουδενί αυτό δε σημαίνει πως γίνονται σήμερα σπουδαία πράγματα ή δε θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, στη τελική πάντα θα βρίσκεται ένα παρεάκι, ένα μαγαζί και μια μόδα. Το ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα ακούνε ένα είδος μουσικής που έχει ΨΟΦΗΣΕΙ δεν σημαίνει απολύτως τπτ για τη τέχνη και την ανθρψπότητα
 
ένα μαγαζί, ένα ραδιόφωνο, ένα περιοδικό και 5-6 δημοσιογράφοι

Αυτά είναι και τα απολύτως ελάχιστα για να στηθεί μία μουσική σκηνή. Στα επόμενα χρόνια, οι Έλληναι τα ξεπάστρεψαν τα παραπάνω, ένα-ένα. Ας κάτσουν τώρα με την Αστερομάτα.
 
@Koz φάτωνα
Και οι δύο φάγωμα θέλετε γιατί είστε εκτός πραγματικότητας με αυτά που γράφετε αλλά βαρέθηκα να ασχολούμαι μαζί σας. Εγώ είμαι πραγματικός πληκτράς. Εσυ τουλάχιστο, βαράς και καμια νότα. Ο άλλος βαράει τα πλήκτρα του και ζει τη ζωή από το Google. 🤣
 
Τελικά επαέ μέσα κανένας δεν παίζει μουσική, φταίει βέβαια και η ηλικία σας καθότι κωλόγεροι . Ο άλλος δε πήγε ποτέ στο Ρόδον
, γιατί δεν ήθελε να βρίσκεται με ξένους, φαντάζομαι και με τη γυναίκα του θα συνευρίσκετο μόνο όποτε είχε λεφτά για προφυλακτικό.
Τελικά καταλαβαίνω πως όχι μόνο υπήρξα, αλλά και είμαι ΠΑΝΚΣ
 
Τελικά επαέ μέσα κανένας δεν παίζει μουσική, φταίει βέβαια και η ηλικία σας καθότι κωλόγεροι .

Εγώ παίζω, θα σου αρέσουν όταν τα ακούσεις.

Ο άλλος δε πήγε ποτέ στο Ρόδον
, γιατί δεν ήθελε να βρίσκεται με ξένους, φαντάζομαι και με τη γυναίκα του θα συνευρίσκετο μόνο όποτε είχε λεφτά για προφυλακτικό.

Η ευκολία με την οποία υπερβαίνετε μερικές φορές τον Ρουβίκωνα, μπλέκοντας σε συζητήσεις ανθρώπους που δεν ξέρετε και μέλη οικογενειών, είναι ενδιαφέρουσα. Είναι απαράδεκτο, αλλά απ' την άλλη δεν είναι δικό μου το μαγαζί.

Άσε που χάνετε και το χιούμορ σας... ο ένας πιστεύει εδώ και ένα χρόνο ότι πηδάω στο πλυσταριό (λες και έχουν πλυσταριό τα σύγχρονα σπίτια) ο άλλος πιστεύει ότι δεν πήγα ποτέ στο Ρόδον επειδή δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι.

Τελικά καταλαβαίνω πως όχι μόνο υπήρξα, αλλά και είμαι ΠΑΝΚΣ

Θα το δούμε αυτό όταν κάμεις την συναυλία.
 
Ως γέννημα-θρέμα Εξαρχειώτης αλλά μισή γενιά μικρότερος, διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τα post του @Σαμη Παραγκα και ήθελα κατ αρχάς να σε ρωτήσω σε ποιά μπάντα της εποχής έπαιζες.

Η δική μου άποψη είναι τη δεκαετία του '70 κάπου εκεί μεταξύ χούντας και φτώχειας, το ροκ στην Ελλάδα ήταν αποκλειστική υπόθεση της Αθηναϊκής μπουρζουαζίας. Τη δεκαετία του '80 έγινε μια μεγάλη προσπάθεια από κάποιους κόντρα στο κυρίαρχο ρεύμα του ΠΑΣΟΚοζεϊμπέκικου και του πολιτικο-έντεχου. Αν και βέβαια το πανκ και οι μπαουχαουζίλες των Εξαρχείων ήταν πάντα μια υπόθεση πολύ πιο κουλτουρο-αστική σε σχέση πχ με το εργατικό μέταλ των δυτικών προαστίων...

Τέλος πάντων. Αυτοί που την έκαναν την προσπάθεια αυτή και μας "ξεβλάχεψαν", για μένα καλώς κι απέκτησαν αυτό το cult status. Κι ας είχε και κάποια δηθενιά και λίγο αντιγραφή όλο αυτό. Το να καθήσουμε να λέμε τώρα για το πώς έπαιζαν οι Last Drive τότε παρεμβάλλει μια θολούρα κοντά 40 ετών. Εγώ πχ δε θυμάμαι την καθεστηκυια ταξη των δημογράφων της underground rock να είναι τόσο ευγενική μαζί τους, αλλά αυτοί συνέχισαν να κάνουν αυτό που έκαναν και να το αλλάζουν όπως γουστάραν και κάπου στα μέσα των 90s απέκτησαν τον μύθο που τους ακολούθησε μέχρι το πενθήμερο sold-out live που κάνουν αυτές τις μέρες.

Όσο για τα υπόλοιπα, δεν υπάρχει καμία σύγκριση εποχών. Το να αγοράσει κάποιος εξοπλισμό, το να ηχογραφήσει, το να ακουστεί, απαιτούσε εκπληκτικές θυσίες. Απ' την αλλη ο κόσμος ήταν διψασμένος, οι πιτσιρικάδες άκουγαν ροκ και με την εμφάνιση του CD είχαν κάποιοι και το οικονομικό κίνητρο να προωθήσουν μπάντες.
 
Τελικά καταλαβαίνω πως όχι μόνο υπήρξα, αλλά και είμαι ΠΑΝΚΣ

πλέον ήταν παρηκμασμένα τα Εξάρχεια και όσο πέρναγαν τα χρόνια φοβόσουν και να κυκλοφορήσεις. Τελευταία μεταξύ 07-2011 περνάγαμε κανά Σάββατο μεσημέρι απ το ''στέκι μεταναστών'' δίπλα σε ένα καφέ με το Μήτσο και ένα παρεάκι, αλλά ποτέ βράδυ. Γενικά ΠΟΤΕ δεν μπόρεσα τα φρικιά και τη πρέζα, αλλά και οι φουνταίοι κατεστραμμένοι ήταν ως επί το πλείστον.
ΤΟΣΟ ΠΑΝΚΣ
 
Ως γέννημα-θρέμα Εξαρχειώτης αλλά μισή γενιά μικρότερος, διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τα post του @Σαμη Παραγκα και ήθελα κατ αρχάς να σε ρωτήσω σε ποιά μπάντα της εποχής έπαιζες.

Η δική μου άποψη είναι τη δεκαετία του '70 κάπου εκεί μεταξύ χούντας και φτώχειας, το ροκ στην Ελλάδα ήταν αποκλειστική υπόθεση της Αθηναϊκής μπουρζουαζίας. Τη δεκαετία του '80 έγινε μια μεγάλη προσπάθεια από κάποιους κόντρα στο κυρίαρχο ρεύμα του ΠΑΣΟΚοζεϊμπέκικου και του πολιτικο-έντεχου. Αν και βέβαια το πανκ και οι μπαουχαουζίλες των Εξαρχείων ήταν πάντα μια υπόθεση πολύ πιο κουλτουρο-αστική σε σχέση πχ με το εργατικό μέταλ των δυτικών προαστίων...

Τέλος πάντων. Αυτοί που την έκαναν την προσπάθεια αυτή και μας "ξεβλάχεψαν", για μένα καλώς κι απέκτησαν αυτό το cult status. Κι ας είχε και κάποια δηθενιά και λίγο αντιγραφή όλο αυτό. Το να καθήσουμε να λέμε τώρα για το πώς έπαιζαν οι Last Drive τότε παρεμβάλλει μια θολούρα κοντά 40 ετών. Εγώ πχ δε θυμάμαι την καθεστηκυια ταξη των δημογράφων της underground rock να είναι τόσο ευγενική μαζί τους, αλλά αυτοί συνέχισαν να κάνουν αυτό που έκαναν και να το αλλάζουν όπως γουστάραν και κάπου στα μέσα των 90s απέκτησαν τον μύθο που τους ακολούθησε μέχρι το πενθήμερο sold-out live που κάνουν αυτές τις μέρες.

Όσο για τα υπόλοιπα, δεν υπάρχει καμία σύγκριση εποχών. Το να αγοράσει κάποιος εξοπλισμό, το να ηχογραφήσει, το να ακουστεί, απαιτούσε εκπληκτικές θυσίες. Απ' την αλλη ο κόσμος ήταν διψασμένος, οι πιτσιρικάδες άκουγαν ροκ και με την εμφάνιση του CD είχαν κάποιοι και το οικονομικό κίνητρο να προωθήσουν μπάντες.
Στο Πήγασο παίξαμε ως ... δε μου βγαίνει με τπτ
, παρότι είχαμε ελληνικό στίχο . Δεν έχει σημασία αν ήμουν και ποιοί ήμασταν και δε σημαίνει για κανέναν από αυτούς τότε τπτ. Φαντάζομαι πως όπως εγώ έτσι και οι υπόλοιποι απλά είχαν την ανάγκη να παίξουν μουσική

Σόρυ ρε Παναγιώτη για τα προφυλακτικά ήταν ολίγον χονδρό, μα ξέρεις όταν ήρθαν πρώτη φορά οι Fall τότε στο Σπόρτιγκ ένας απ τη παρέα με πέταξε μέσα στο πόνγκο
 
ΤΟΣΟ ΠΑΝΚΣ
Ε ναι μεθαύριο γίνομαι 60 ε δε γουστέρνω να τις τρώω απ το κάθε κωλόπαιδο χωρίς λόγο. Έχεις ράμματα δια τη γούνα μου. Φαντάζομαι είσαι 10 χρόνια μικρότερος με πεθερό στη Μάνη. Όλα καυλά το ΚΟΖ πχ τον έχω για πλάκα σήμερα, που είμαι ντεφορμέ
 
Ε ναι μεθαύριο γίνομαι 60 ε δε γουστέρνω να τις τρώω απ το κάθε κωλόπαιδο χωρίς λόγο. Έχεις ράμματα δια τη γούνα μου. Φαντάζομαι είσαι 10 χρόνια μικρότερος με πεθερό στη Μάνη. Όλα καυλά το ΚΟΖ πχ τον έχω για πλάκα σήμερα, που είμαι ντεφορμέ
Πουσαι παιδί μπικ-ζιελετ και οτιδήποτε δεν κόβει καμιά; φλέβα
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top