Βρίσκω ολίγον τι ολίσθημα να μπαίνεις στην διαδικασία να ποσοτικοποιείς την πολιτιστική παραγωγή με βιομηχανικούς όρους. Το φταίξιμο το ρίχνω φυσικά και σε μένα, καθότι δεν έκανα ξεκάθαρο ότι σάρκαζα με το μπλέξιμο των δύο εννοιών. Αρκεί σε αυτήν την φάση να επισημάνω ότι για μένα ο πολιτισμός δεν είναι μια έννοια η οποία μετριέται σήμερα σε Parthenones.
. Μπορείς να μου αποδείξεις ότι σε παλιότερες (και καλύτερες κατ' εσένα) εποχές η ενασχόληση με λιγότερο εύπεπτες μορφές διασκέδασης (όπως τα μπουζόυκια) αφορούσε μεγαλύτερο ποσοστό του κοινωνικού συνόλου?
Τέλος, καλό θα είναι να μην μπούμε στην διαδικασία να κατονομάζουμε και να συγκεκριμενοποιούμε την αποδεκτή ώς 'πολιτιστική' δραστηριότητα: είναι πολύ εύκολο για τον καθένα να αμφισβητήσει την αξία του κάθε καλλιτέχνη, πολλώ μάλλον δε ενός που βρίσκεται ακόμη εν ζωή, όπως έχει δυστυχώς αποδειχθεί πολλάκις εδώ.
Two can play that gametrolley είπε:Ευχαριστώ για την ερώτηση, αλλά είμαι υποχρεωμένος να την αντιστρέψω: υπέδειξέ μου (μας) μία πολιτιστική δραστηριότητα ή οντότητα η οποία να παρέμεινε ενεργή για πάνω από λίγες εβδομάδες χωρίς κάποιο είδος άμεσης ή έμμεσης κρατικής επιχορήγησης - εκτός από τα "μπουζούκια".
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Τέλος, καλό θα είναι να μην μπούμε στην διαδικασία να κατονομάζουμε και να συγκεκριμενοποιούμε την αποδεκτή ώς 'πολιτιστική' δραστηριότητα: είναι πολύ εύκολο για τον καθένα να αμφισβητήσει την αξία του κάθε καλλιτέχνη, πολλώ μάλλον δε ενός που βρίσκεται ακόμη εν ζωή, όπως έχει δυστυχώς αποδειχθεί πολλάκις εδώ.