- Μηνύματα
- 5,187
- Πόντοι
- 36
Ακόμα και η οπτική γωνιά του ηλιοβασιλέματος σε περίοδο κρίσης είναι πολιτική ματιά ;D
Μάλλον θα διαφωνήσω με όσους πέρασαν τις Τρύπες στο ντούκου ,όλα έχουν ακμή και παρακμή ,ας μη τα συνδέουμε πάντα με τις εταιρίες και το εύκολο χρήμα, ούτε με τις ξεκομμένες δηλώσειςτου Αγγελάκα .Έτυχε να γνωρίζω το γκρουπ πολύ πριν γίνει γνωστό εις τας Αθήνας ,οι άνθρωποι έπαιζαν μουσική ,εξέφραζαν τις αγωνίες τους καλώς ή κακώς και τπτ άλλο .Δεν ήταν στρατευμένοι ,απλά οι αγωνίες τους είχαν ΚΑΙ πολιτική χροιά .Πολιτική χροιά σαν τις ανησυχίες του Σιδηρόπουλου σε κάποια τραγούδια ,που τελικά πέθανε και τον είχαν αποκηρύξει όλοι ,γιατί έπαιξε για τα φράγκα σε κάποιες συναυλίες του υπουργείου νέας γενιάς .
Σα το Πανούση που -κατ εμέ -έγραψε κάποιους συγκλονιστικούς στίχους ,αλλά στη πορεία ξέχασε το όχημά του -τη μουσική- και ασχολήθηκε με τη παρλάτα.
Σαν το Σαβόπουλο που έγραψε μερικά καταπληκτικά τραγούδια και καλύτερα θάταν να του απαγορεύεται η έξοδος απ το στούντιο ,μη τύχει και ξεστομίσει κι άλλες αρλούμπες σε συνεντεύξεις.
Σα το Μήτσο το Πουλικάκο που έβγαλε ένα δίσκο και σταμάτησε γιατί θεωρεί πως στο συρτάρι του έχει περισσότερα ακυκλοφόρητα από τους Ρόλλινκγ Στόουνς ;D
Σα τους ρεμπέτες που είπαν κουβέντες βαριές χωρίς να έχουν συναίσθηση ποιό κοινό θα τα ακούσει μετά από χρόνια .................και τόσους άλλους .
Τα γνωστά πανκ συγκροτήματα της δεκαετίας του 80 που τύχαινε να γνωρίζω ,ήταν χειρότερα σε συμπεριφορά από την ΚΟΒΑ Εξαρχείων ;D,όχι στράτευση ,αλλά πειθαναγκασμό πρέσβευαν ,μόνο τέχνη δεν έκαναν
Μάλλον θα διαφωνήσω με όσους πέρασαν τις Τρύπες στο ντούκου ,όλα έχουν ακμή και παρακμή ,ας μη τα συνδέουμε πάντα με τις εταιρίες και το εύκολο χρήμα, ούτε με τις ξεκομμένες δηλώσειςτου Αγγελάκα .Έτυχε να γνωρίζω το γκρουπ πολύ πριν γίνει γνωστό εις τας Αθήνας ,οι άνθρωποι έπαιζαν μουσική ,εξέφραζαν τις αγωνίες τους καλώς ή κακώς και τπτ άλλο .Δεν ήταν στρατευμένοι ,απλά οι αγωνίες τους είχαν ΚΑΙ πολιτική χροιά .Πολιτική χροιά σαν τις ανησυχίες του Σιδηρόπουλου σε κάποια τραγούδια ,που τελικά πέθανε και τον είχαν αποκηρύξει όλοι ,γιατί έπαιξε για τα φράγκα σε κάποιες συναυλίες του υπουργείου νέας γενιάς .
Σα το Πανούση που -κατ εμέ -έγραψε κάποιους συγκλονιστικούς στίχους ,αλλά στη πορεία ξέχασε το όχημά του -τη μουσική- και ασχολήθηκε με τη παρλάτα.
Σαν το Σαβόπουλο που έγραψε μερικά καταπληκτικά τραγούδια και καλύτερα θάταν να του απαγορεύεται η έξοδος απ το στούντιο ,μη τύχει και ξεστομίσει κι άλλες αρλούμπες σε συνεντεύξεις.
Σα το Μήτσο το Πουλικάκο που έβγαλε ένα δίσκο και σταμάτησε γιατί θεωρεί πως στο συρτάρι του έχει περισσότερα ακυκλοφόρητα από τους Ρόλλινκγ Στόουνς ;D
Σα τους ρεμπέτες που είπαν κουβέντες βαριές χωρίς να έχουν συναίσθηση ποιό κοινό θα τα ακούσει μετά από χρόνια .................και τόσους άλλους .
Τα γνωστά πανκ συγκροτήματα της δεκαετίας του 80 που τύχαινε να γνωρίζω ,ήταν χειρότερα σε συμπεριφορά από την ΚΟΒΑ Εξαρχείων ;D,όχι στράτευση ,αλλά πειθαναγκασμό πρέσβευαν ,μόνο τέχνη δεν έκαναν