new product KORG KRONOS 3

Νέα προϊόντα
Μα δεν ειπα να το κανουνε mac :D Ενα μαμημενο raspberry ελεγα και στην αρχη του thread μηπως ειχαν βαλει, για να σηκωσει και καμια νεα μηχανη, απλα αυτοι τεμπελιασαν τελειως, αυτουσιο το προηγουμενο πρεπει να εβαλαν, που ηταν αδυναμο και με τα 2011 δεδομενα.


Τελος παντων, ειναι οπως τα λες, performances ετοιματζιδικα να παιζουν και μεχρι εκει, αυτα που αναφερω δηλαδη περι πηγης ηχου. Εχει απομονωθει εντελως η φαση απο τις εξελιξεις, και δεν ειναι μονο θεμα korg, εδω ακομα με τις αναλογικες στρακαστρουκες ασχολουνται οι περισσοτεροι κατασκευαστες.


Απο τη στιγμη που βαλτωσε η ιδια η μουσικη, θα βαλτωσουν και ολα τα συμπαρομαρτουντα.
 
Αυτό περί ίδιου/παρόμοιου επεξεργαστή και γενικά πλατφόρμας με το παλιότερο Kronos είναι όντως ξενέρωμα αν τελικά ισχύει. Και να μην ισχύει όμως, είναι τρελό να έχει ίδια πολυφωνία το μοντέλο του 2025 με αυτό του 2011, όχι ότι δεν αρκεί η πολυφωνία του παλιότερου βέβαια για το 99% των χρηστών.

Αν το πάμε τεχνοοικονομικά, και αν υποθέσουμε ότι ακόμα μπορεί να βρεθεί ένα Nautilus (το απλό, όχι το AT) καινούριο στα 1800κάτι Ευρώ, υπάρχει πραγματικός λόγος να πάρει κανείς το Kronos 3 με 60-70% παραπάνω λεφτά;
 
Οχι, οι οποιες διαφορες με τους παραπανω controllers και το KARMA αντι των arps, ΙΜΗΟ δε δικαιολογουν τοσα λεφτα παραπανω.

Και η πολυφωνια ειναι σχετικη. Ενα απλο layer απο FM πιανο και ενα virtual analog pad, ευκολα θα ετρωγε την μιση πολυφωνια του οργανου. Αυτο σε κατασταση performance- sound source δε θα ηταν προβλημα, αλλα αν μιλουσαμε για workstation εφαρμογες θα ηταν.

Θα επρεπε δηλαδη να το κανεις audio αναγκαστικα, οπως δηλαδη δουλευαμε με τους επεξεργαστες- σαλιγκαρια της εποχης, αντιστοιχους του atom. Θα μου πεις γινεται και ετσι, με ενα καλυτερο cpu και την αναλογη εξελιξη ομως θα ηταν αλλιως η φαση.
 
Last edited:
Κάπου εδώ να θυμηθούμε και τον μικρό θεούλη που πριν κάποια χρόνια έκανε αυτό που έπρεπε να έχει κάνει η ίδια η Korg: https://marcan.st/2016/06/hacking-and-upgrading-the-korg-kronos/

Το παραπάνω είναι πολύ ενδιαφέρον για όποιον έχει περιέργεια και για τα inner workings του οργάνου γενικά, προσωπικά έμαθα πολλά διαβαζοντάς το.
 
Last edited:
Οπως μπορει να δει κανεις, ακομα και με το DIY χακαρισμα η πολυφωνια πηγε στο 200 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ μηχανης, μεγαλη υποθεση.

Ομως, ουτε αυτον τον πολυ αργο για τα σημερινα δεδομενα επεξεργαστη μπορεσε να αξιοποιησει τκ Kronos, κανονικα ας πουμε η πολυφωνια επρεπε να παει στο θεο τελειως, αλλα υπαρχει οριο στο software. Ουτε η μνημη μπορεσε να αξιοποιηθει, διοτι το OS του kronos ειναι... 32 bit!


Δηλαδη δε φτανει να βαλεις απλα το cpu, θελει και δουλιτσα, δουλιτσα που δεν υπαρχει προφανως ουτε ζητηση απο το κοινο, ουτε σοβαρος ανταγωνισμος απο τις αλλες εταιριες για να γινει.
 
Αν το πάμε τεχνοοικονομικά, και αν υποθέσουμε ότι ακόμα μπορεί να βρεθεί ένα Nautilus (το απλό, όχι το AT) καινούριο στα 1800κάτι Ευρώ, υπάρχει πραγματικός λόγος να πάρει κανείς το Kronos 3 με 60-70% παραπάνω λεφτά;
NAI ειναι 2 τελειως διαφορετικα οργανα σε αποκριση, χειρισμο, φορτωση ειγματων, βιβλιοθηκες ηχων κτλ... ειδικα στην ποιοτητα και ποσοτητα ελληνικων ηχων

το KRONOS απευθυνεται στον επαγγελματια μουσικο πιστας οχι στον εραασιτεχνη ο επαγγελματιας καταλαβαινει τη διαφορα on stage..... επισης δεν καταλαβαινω γιατι η συγκριση με DAW τα workstation απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο για διφορερικη χρηση.... κυριως live&gigs musicians.
 
Το να λες οτι ενα workstation προοριζεται για live χρηση ειναι οξυμωρο.

Ουτε το sequencer που διαθετει το Kronos αφορα live χρηση, ΟΚ ισως triggαρεις καποια πραγματα αλλα sequencing στο live δε θα κανεις, ουτε audio recording θα κανεις, ουτε sampling, ουτε ολα τα υπολοιπα workstation features θα χρησιμοποιησεις.

Τα workstation πανω απο ολα ειναι, ΗΤΑΝ, αυτονομες συσκευες οπου μπορουσες να φτιαξεις το κομματι σου.

Πλεον πραγματι, τα περισσοτερα επαψαν να ειναι πραγματικα workstation, και εχουν προσανατολιστει στο να παρεχουν οντως σε αυτονομο mode μονο αυτα που χρειαζεται καποιος για live παιξιμο, διατηρησαν δηλαδη τα synth engines τους, τη δυνατοτητα να αναπαραγουν audio αρχεια, οπως και καποιο υποτυπωδες sequencer για triggering. Οσο αφορα ομως το sampling, τα αναλυτικο sequencing κλπ, αυτα τα πραγματα που αφορουν τις καθαρα workstation λειτουργιες τα αφηνουν για τον υπολογιστη, με τον οποιο και επικοινωνουν ενσωματωντας καρτα ηχου και DAW controlling δυνατοτητες.


Το kronos ομως, σε αντιθεση με τον ανταγωνισμο, παραμενει ενα workstation. Και απο αυτη την αποψη, οντως εχει σαν αντιπαλο δεος τα DAW, τα οποια ειναι και αυτα workstations, το W στο ονομα τους αυτο σημαινει. Και οπως καποτε τα synth workstations ηταν πιο δυνατα απο τα αρχαια σαλιγκαρια PC, τωρα εχει γινει το αναποδο. Η εργασια ειναι η ιδια, να φτιαξεις το δικο σου κομματι, ο τροπος ειναι ο ιδιος, να χρησιμοποιησεις ενα workstation, το τι αρεσει στον καθενα hardware η software ειναι διαφορετικο. Καποιος που προτιμαει το Kronos για να φτιαχνει τα κομματια του θα βρει πλεονεκτηματα σε αυτο, την αμεσοτητα, το hands on interface, τη σταθεροτητα, την απουσια conflicts και set up προβληματων, και ολα αυτα ειναι σεβαστα. Το να λες ομως οτι το Kronos δεν κανει καν για αυτη τη δουλεια και ειναι μονο για live, αυτο στην ουσια ειναι υπεκφυγη για το γεγονος του οτι πραγματι, η εξελιξη στα software workstations εχει μεινει εν πολλοις αναπαντητη απο το hardware.
 
Το να λες οτι ενα workstation προοριζεται για live χρηση ειναι οξυμωρο.
Είναι ένα workstation παράλληλα σχεδιασμένο και πολύ δημοφιλές για live χρήση και με μεγάλη γκάμα λαϊκών ήχων γι αυτό. Και ροκάς, και σκύλος και κλασσικός, για όλα τα είδη κορυφαίο. Με 3000 ευρώ.
Τα παλιά kronos κρατάνε τιμή, είναι επένδυση. :D
 
Είναι ένα workstation παράλληλα σχεδιασμένο και πολύ δημοφιλές για live χρήση και με μεγάλη γκάμα λαϊκών ήχων γι αυτό. Και ροκάς, και σκύλος και κλασσικός, για όλα τα είδη κορυφαίο. Με 3000 ευρώ.
Τα παλιά kronos κρατάνε τιμή, είναι επένδυση. :D

Να ξεκαθαρισω λοιπον οτι η οποια γκρινια και οι συγκρισεις εχουν να κανουν καθαρα με τη workstation λειτουργια. Για live οχι απλα ειναι αρκετο, ειναι φουσκα, ετσι και αλλιως το μονο παραπονο απο τους live performers ηταν το boot time το οποιο και βελτιωθηκε, η μονη βελτιωση μαλλον, τυχαιο; Δε νομιζω.

Φαινεται οτι οι workstation λειτουργιες μαλλον ειναι ενα απλο απομειναρι απο την εποχη που σχεδιαστηκε το μηχανημα. Ειναι πιθανο μαλιστα, αν οντως το επανασχεδιαζαν απο την αρχη με καλυτερο επεξεργαστη κλπ, να προχωρουσαν στην αφαιρεση αυτων των λειτουργιων για να ακολουθησουν το ρευμα της εποχης: Την πληρη παραδοση των workstation λειτουργιων στους υπολογιστες.
 
Να ξεκαθαρισω λοιπον οτι η οποια γκρινια και οι συγκρισεις εχουν να κανουν καθαρα με τη workstation λειτουργια. Για live οχι απλα ειναι αρκετο, ειναι φουσκα, ετσι και αλλιως το μονο παραπονο απο τους live performers ηταν το boot time το οποιο και βελτιωθηκε, η μονη βελτιωση μαλλον, τυχαιο; Δε νομιζω.

Φαινεται οτι οι workstation λειτουργιες μαλλον ειναι ενα απλο απομειναρι απο την εποχη που σχεδιαστηκε το μηχανημα. Ειναι πιθανο μαλιστα, αν οντως το επανασχεδιαζαν απο την αρχη με καλυτερο επεξεργαστη κλπ, να προχωρουσαν στην αφαιρεση αυτων των λειτουργιων για να ακολουθησουν το ρευμα της εποχης: Την πληρη παραδοση των workstation λειτουργιων στους υπολογιστες.
Θέλω να μου πεις ξεκάθαρα :D
Αν τώρα έπρεπε να πάρεις υποχρεωτικά ένα από τα δυο ποιο θα διάλεγες. Σου είχαν βάλει πιστόλι στο κεφάλι:D
Ξεκάθαρα.
Το KRONOS 3 ή το MONTAGE?
Με το χέρι στην καρδιά.
 
Αν ηταν να κανω τις workstation λειτουργιες ( sequencing, sampling κλπ) στο PC, τοτε Montage. Αν ηταν να δουλεψω με σκετο το μηχανημα, Kronos.
 
Αν ηταν να κανω τις workstation λειτουργιες ( sequencing, sampling κλπ) στο PC, τοτε Montage. Αν ηταν να δουλεψω με σκετο το μηχανημα, Kronos.
Ένα από τα δύο υποχρεωτικά, ανεξαρτήτως τις ανάγκες σου, το ποιο επιλέγεις για κάθε περίπτωση. Υποχρεωτικά ένα από τα δύο. Ποιο❓
 
Το Kronos εχει graded hammer action, πληρες sampler που για μενα ειναι εκ των ουκ ανευ, και μπορω να καρφιτσωσω και την κιθαρα πανω και να τη γραψω, οποτε θα επαιρνα το Kronos που μου ταιριαζει και στα πληκτρα, και στο sound design και στα εγχορδα :ROFLMAO:
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top