Ειχα δει την ταινια σε θερινο πριν καιρο.
Το thread μολις το πηρα πρεφα, αλλιως ισως να ειχα ηδη συμμετασχει...
Η ταινια θεωρω πως ειναι τουλαχιστον τραγικη.
Αν οντως υπηρχε εμπρακτη δεοντολογια, θα χρωσταγαν απο τα προστιμα.
Ορθως ειπωθηκε για το σεναριο πως ειναι παραφραση αλλου εργου.
Μου το ειχε πει λιγο καιρο αφοτου το ειδα ενας φιλος.
Απο κει κι υστερα, σκηνοθετικα, ο τυπος ανακαλυψε τον Godard με τριακονταετη καθυστερηση.
Πλανα κομμενα που δεν δειχνουν προσωπα και ποιος ειναι σε δραση, χρωμα σαν να ειναι απο φιλμ 70s, κενα δρασης χωρις μουσικη, χωροι μεγαλοι σχετικα και ολα βαλμενα σε μια, προφανως, μεγαλοαστικη οικογενεια.
Περι ερμηνειων να μη σχολιασω καλυτερα...
Εχει γινει μοδα ο καθε τραχανουλης να παιρνει και καλα "ερασιτεχνες" για να κανει κατι.
Ειτε λεγεται θεατρο, ειτε σινεμα, ειτε οτιδηποτε.
Επειδη δουλεψε καποτε το κολπο, με καποιους ανθρωπους (Sean Connery π.χ.) δεν παει να πει οτι το κανουμε κανονα.
Γι'αυτο το λογο εχει σταματησει ο κοσμος να πηγαινει θεατρο κ σινεμα.
Να παει να δει τι?
Τα ξερασματα του καθε νευρωτικου?
Δεν εννοω να υπαρχουν μονο εμπορικες η χαζοταινιουλες, αλλα, εχω βαρεθει να βλεπω τα ψυχολογικα κομπλεξ του καθε δηθεν (που ορθως ειπωθηκε επισης, οτι πατροναρονται απο εφημεριδες τυπου lifo κλπ) να βγαινουν στη φορα σα να ειναι το δεδομενο.
Εχουμε γεμισει με ηθοποιους, μουσικους, σκηνοθετες, τραγουδιστες και μετα απορουμε για τα σκουπιδια.
Εχω γενικα βαρεθει να βλεπω καταστασεις τραβηγμενες απο τα μαλλια, απλα και μονο για να σοκαρουν, επειδη δεν εχουν αλλο τροπο να πρωτοτυπησουν.
Πιθανον επειδη γενικα δεν εχουν κατι αλλο να πουν.
Ειδικα οταν βλεπω οτι ο σκηνοθετης αναφερει πως στην επομενη ταινια του οι ερωτικες σκηνες θα ειναι πραγματικες, ε, ξερω γω?
Δηλαδη, αν οχι για να προωθηθει, μεσω και καλα ενος "σοκ", τοτε για ποιο λογο?
Τεχνη, ε?
Καλο σινεμα, ε?
Και μετα απορουμε που οι Γερμανοι μας θεωρουν την βορειοτερη χωρα της Αφρικης...