Καλο μηνα.
Το να βλεπεις ταινιες,απο το να κανεις ταινιες ειναι 2 διαφορετικα πραματα (παρ'οτι τις περισσοτερες φορες το πρωτο,απαιτει και προυποθετει το δευτερο).
Τ'οτι ολοι εχουν δει 200.000 ταινιες (επειδη ο κινηματογραφος καλως η κακως ειναι μια τεχνη που παραγεται (και) μεσω τηλεορασης,συνεπως ο οποιοσδηποτε γινεται θεατης του καθημερινα,δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση πως ο καθενας μπορει να μιλησει για τα τεχνικα-σκηνοθετικα του ζητηματα(βλεπε οδηγιες υποκριτικης,αναφορες στο σινεμα βεριτε κ.λπ)
Το να αναφερει κανεις Τριερ,Σοντεμπεργκ και ξερω 'γω τον Κασσαβετη για σκηνοθετικη επιρροη του Κυνοδοντα ειναι τραγικο δειγμα ημιμαθειας (οπως και το να αναφερεις συνεχως τον Σιαμαλαν ως πρωτυπο σκηνοθεσιας και κυριο Ταινιαρα επισης)
Αυτο βεβαια ειναι λογικο να συμβαινει.Εχει να κανει με το ποσα αλλα και τι ερεθισματα εχεις.
Δηλαδη,εγω αν στη ζωη μου εχω ακουσει Αννα βισση,Γου-ταν κλαν,R.E.M και Καζαντζιδη(τυχαια επιλογη ονοματων),ε,λογικο ειναι οταν ακουσω Ονιραμα πρωτη φορα,να πω:«Α,ωραιοι αυτοι,θυμιζουν λιγο R.E.M».
Αν ειμαι κακοπροαιρετος και νομιζω οτι τα χω ακουσει και ολα με τη σεσουλα δε:«Δε μ'αρεσει,βγαλτους.Κλεβουν τους R.E.M»
Δεν ξερω αν με καταλαβαινει κανεις.
Για τα σκηνοθετικα τωρα,θα ηθελα πολυ να με παραπεμψει καποιος σε εναν σοβαρο κριτικο ο οποιος ειπε οτι εκλεβε ο Λανθιμος στην ταινια τον Τριερ-Σοντεμπεργκ.
Επισης να πω πως μια απο τις ιδιοτητες του καλου ηθοποιου ειναι να μπορει να κανει αυτο που θα του ζητηθει απο τον σκηνοθετη-το σεναριο και καθε αφηγηματικο μεσο.
Σας διαβεβαιω-καθως τους εχω δει να παιζουν και αλλου,πως μπορουν να παιξουν καλα με τον τροπο που εσεις εννοειτε καλα,και πως οι ερμηνιες που ειδαμε στον Κυνοδοντα ηταν επιτιδευμενες και κατοπιν σκηνοθετικης καθοδηγησης(και κατα τη γνωμη μου ορθως)γιατι εξυπηρετουσαν στην αφηγηση της συγκεκριμενης ταινιας.
Συνεπως ατακες τυπου αταλαντοι-αχρηστοι-παιζαν αισχρα ειναι λιγο ακυρες.Καναν οτι τους ζητηθηκε ακριβως.Το δεν μου αρεσει ειναι πιο συνετο
Η εμμονη με το σεξ παλι ειναι πολυ λογικη εδω, και στη συγκεκριμενη ταινια εξυπηρετει τους ιδιους λογους που ανεφερα πανω(και οχι τους συνηθησμενους εμπορικους σκοπους που βλεπουμε στις περισσοτερες Ελληνικες ταινιες).Ενα απο τα θεματα που θιγει ειναι ο χειρισμος.Σχεσεις χειρισμου και εξαρτησης χωρις το σεξ(η με πρισμα αυτο)δεν γινονται
Τελος,το οτι ακουω μια ζωη μουσικη,δεν σημαινει πως μπορω να πω πολλα και για την οργανοπαιξια,και το οτι δεν καταλαβα το ανεκδοτο,δεν σημαινει πως ηταν χαζο εκεινο απαραιτητα
Αφηστε λιγο τους ανθρωπους να κανουν τη δουλεια τους.Κατι παραπανω θα ξερουν απο μας οι κριτες στις Κανες και σε τοσα αλλα φεστιβαλ.Εκτος αν πιστευει κανεις οτι τιυς πηρε τηλεφωνο ο Λαζοπουλος και τους τρομαξε με το κυρος του στην Ευρωπη και τον υπολοιπο κοσμο