Φυσικά. Και νωρίτερα από το 2:08 (1:27) και αργότερα το κάνει. Το "αλλά" σου δεν κατάλαβα πού κολλάει.αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό;
Πράγματι και στο 1:27, δεν το έγραψα γιατί το βρήκα λιγώτερο χτυπητόJazzjoker είπε:Φυσικά. Και νωρίτερα από το 2:08 (1:27) και αργότερα το κάνει. Το "αλλά" σου δεν κατάλαβα πού κολλάει.
Για πολλάαααα δευτερόλεπτα. Έτσι "ακούει".gdevelek είπε:δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό;
Δεν του φεύγουν νότες, αυτός τις "διώχνει".να το καταλάβει ταχύτατα και να το μαζέψει (όπως έγινε στο 1:27 όπου του έφυγαν ελάχιστες νότες)
Τι θα πει αυτό? ;Dδεν τίθεται θέμα "λάθος τονικότητας".
Μεχρι το 2:08 παιζει μη διατονικα και μετα διατονικα.... 8)Ο άνθρωπος είναι τεράστιος μουσικός, και το κομμάτι υπέροχο, αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό;
Παρόλο που πόσταρες ένα τέτοιο βίντεο με αυτό που ρωτάς θα πίστευα ότι δεν έχεις και πολλά ακούσματα από αυτό το είδος μουσικής. Αν ισχύει κάτι τέτοιο να πώ ότι αυτό το out που ακούς γίνεται κατά κόρον στην jazz μουσική από όλα τα όργανα ακόμα και από την ντραμς.gdevelek είπε:Ο άνθρωπος είναι τεράστιος μουσικός, και το κομμάτι υπέροχο, αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό;
Μάλλον έχεις παρεξηγήσει τι μαθαίνουν οι κιθαρίστες ή τουλάχιστον έτσι επικρατεί!!Nikolas είπε:Δε νομίζω ότι μπορώ να απαντήσω ως γνώστης τζαζ (που δεν είμαι), ή ως συνθέτης (που είμαι, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)...
Μπορώ να απαντήσω σαν πιανίστας για κάτι που μπορεί να σας ξεφεύγει...
Οι πιανίστες μαθαίνουν να παίζουν νότες. Όχι κλίμακες (ντάξει το μαθαίνουν κι αυτό αλλά δεν είναι η ραχοκοκαλιά των σπουδών τους). Δεν είναι δηλαδή ότι μπήκε σε άλλο τάστο και άρα όλα πάνε πάνω/κάτω. Το να ξέφυγε είναι εξαιρετικά απίθανο. Το 1:17 ειδικά δεν είναι καθόλου εκτός (ξεκινάει και βάζει Σι αναίρεση και μετά το προχωράει). Το 2:08 καταλαβαίνω γιατί το λες, αλλά και πάλι δεν είναι εκτός... (πάει προς μι ύφεση ελ. αν δεν κάνω λάθος)... Και δεν παίζει με polychords, γιατί το αριστερό είναι ostinato...
Αλλά είναι σπουδαίο σόλο!
Σωστός, έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα!Nikolas είπε:Οι πιανίστες μαθαίνουν να παίζουν νότες. Όχι κλίμακες
Εννοείται, το έγραψα σαν πιθανότητα του τι μπορεί να συμβεί!Και δεν παίζει με polychords, γιατί το αριστερό είναι ostinato...
πιθανόν...notlrac είπε:Μάλλον έχεις παρεξηγήσει τι μαθαίνουν οι κιθαρίστες ή τουλάχιστον έτσι επικρατεί!!
Αυτό είναι το θέμα. Τι κάνει κανείς με τις νότες (όχι κλίμακες) που μαθαίνει!Nikolas είπε:Αλλά σοβαρά, ακόμη και κλασσικούς κιθαρίστες που ξέρω καμμιά φορά πήγαιναν λίγο "στα τυφλά"...
Μήπως απλά να παραδεχόμασταν πως είναι άνθρωπος και όχι ημίθεος;fusiongtr είπε:Δεν του φεύγουν νότες, αυτός τις "διώχνει".
Guilty, your Honor.Παρόλο που πόσταρες ένα τέτοιο βίντεο με αυτό που ρωτάς θα πίστευα ότι δεν έχεις και πολλά ακούσματα από αυτό το είδος μουσικής.
Αγαπητέ gdevelek, σε διαβεβαιώνω ότι λάθος σε αυτό το βίντεο δεν υπάρχει. Ούτε εκ παραδρομής ούτε τίποτα. Ό,τι παίζει είναι ακριβώς αυτό που ήθελε να παίξει. Τώρα, αν στα δικά σου αυτιά ακούγεται σα λάθος, αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού μουσικού γούστου.gdevelek είπε:Μήπως απλά να παραδεχόμασταν πως είναι άνθρωπος και όχι ημίθεος;
Είναι παράλογο να κάνει 1-2 λάθη μέσα σε ένα αυτοσχεδιασμό;
Έχω ακούσει πολλούς αυτοσχεδιασμούς του σε λάιβ, που έχουν κυκλοφορήσει στο εμπόριο, και τέτοια αίσθηση δεν έλαβα πουθενά αλλού. Μάλιστα το συγκεκριμένο σόλο δεν κυκλοφορεί ηχογραφημένο, τυχαίο;
Το 1:27 πιστεύω πως ήταν εκ παραδρομής. Το 2:08 το κράτησε ως "πειραματικό σκέλος", σαν να είπε "ωραία, μου ξέφυγε, ας δούμε τι θα βγεί τώρα...".
Αυτή είναι τουλάχιστον η γνώμη μου.
Δεν δηλώνω ειδήμων σαν τον:
Guilty, your Honor.