Οκ, σόρρυ mea culpa. Απλώς το υπέθεσα (εμφανώς λανθασμένα) από το...
Τώρα βέβαια αν θεωρείς εκτός μόδας Europe, Bon Jovi, Metallica ή στάση ζωής τους Slipknot, Korn (τα γλυκά μου έχουν και Grammy nominations) και τα άλλα δεν ξέρω βαθυστόχαστα γκρουπ του Ερέβους, δεν μου χαλάς το πάρτυ και δικαίωμά σου. Όπως επίσης δεν με ενοχλεί διόλου εάν πιστεύεις με χαρακτηριστική χεβυμεταλική αφέλεια ότι το μάρκετινγκ δεν έχει σχέση με το Heavy. (Απλώς για να μη χαλιέσαι, όπου υπάρχουν έσοδα δισεκατομυρίων και δισκογραφικές εταιρείες υπάρχουν και εμπορικά συμφέροντα, μαρκετινγκ, διαπλοκές κλπ κλπ. Που τα τρέχουν "έμποροι". De facto κι αν σου αρέσει.)
Having said that, θα προτιμήσω η κόρη μου κι ο γιός μου να ακούει Forks of Splinanteron από την κάθε Spitmey Bears. Αλλά θα ήθελα να έχουν την αίσθηση του ότι "οκ πλάκα κάνουμε".
Και να είμαστε χαλαροί με το ζήτημα.
Εκείνη τη θεϊκή διαφήμιση του Lemmy για την British Telecom την έχετε δει; Πρέπει.