Είναι ο ήχος θέμα ψυχολογίας;

pantelis51 είπε:
Πως δηλαδή ακριβό μηχάνημα δεν σημαίνει πως το τραγούδι σου θα γίνει HIT SONG ή μόνο με αυτά γράφονται τα HIT SONG.
Aυτό είναι ευκόλως εννοούμενο και παραλείπεται από την συζήτηση.

Άλλωστε ακόμα κι αν γράψεις σε ένα εξωφρενικό sample rate ο περισσότερος κόσμος ακούει μουσική από mp3. Τι ανάλυση έχουνε τα τελευταία; Που πάνε όλες αυτές οι υψηλές συχνότητες που τόσο κόπιασες να τις φτιάξεις;
Πρέπει να καταλάβεις οπωσδήποτε κάτι: η αξία των καλών (πραγματικά καλών και ξεχωριστών) μηχανημάτων, όσο και των υψηλών δειγματοληψιών (48, 96 ή και παραπάνω για τους πολύ θαρραλέους ή κολλημένους) έγκειται στο σύνολο/πλούτο των συχνοτικών πληροφοριών που θα βρεθούν στην ηχογράφηση, στον "αέρα", στην "πολυτέλειά" της, στο πλήθος των πληροφοριών που θα ψηφιοποιηθούν στο τέλος.

Η απώλεια ορισμένων λεπτομερειών όταν φτάνουμε στο cd (44100Ηz/16bit) ΔΕΝ είναι τέτοια που να αναιρεί τα χαρίσματα που έχει μια ακριβή ηχογράφηση. Αν ήταν έτσι, θα ηχογραφούσαν όλοι στα 44100/16 κι όξω απ'την πόρτα. Για κάνε μερικές ερωτήσεις δεξιά/αριστερά για να μάθεις τα στάνταρτς στις δειγματοληψίες ενός στούντιο...

Και μάλιστα, από κει και πέρα, το τι θα γίνει με το τελικό δισκογραφημένο αποτέλεσμα ΔΕΝ μας αφορά. Κι εγώ μπορώ να το κατεβάσω στα 22050 και να το κάνω mp3 για ringtone στο κινητό μου. Τι σημαίνει αυτό; Ότι εξ αρχής δεν έπρεπε να προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα λόγω "ωχαδερφισμού";

Ένας καθωσπρέπει παραγωγός που σέβεται τον εαυτό του, τον καλλιτέχνη και γενικά τους πελάτες του έχει μηχανήματα αξίας, τέτοια που κάνουν και κάτι ακόμη που παραβλέπεις: τον φέρνουν στο ποθητό αποτέλεσμα με χαρακτηριστική άνεση, κάτι που για να το καταφέρει με υποδεέστερο εξοπλισμό θα χάσει χρόνο, χρήμα και θα του σπάσουν τα νεύρα μέχρι να φτάσει εκεί που θέλει. Και οπωσδήποτε συμφωνώ και με τον "χαρακτήρα" των πολύ καλών μηχανημάτων που ανέφερε ο Silot.

Και ο περισσότερος κόσμος ακούει μουσική από ΦΤΗΝΑ ακουστικά κάτω των 12 ευρώ οπότε η "λεπτομέρεια" που χρυσοπλήρωσες για το home studio σου είναι μάλλον πολυτέλεια για πολλούς.
Bλέπε τα ανωτέρω...

Είμαι κατά του κομπλεξαρισμού που έχουνε πολλοί νεόπλουτοι και της 3χρονης αντίδρασης τους "α καραγκιώζη, παίζεις με behringer!" και όλων εκείνων των ατάλαντων που πιστεύουν πως Η ΜΟΥΣΙΚΗ τους ακούγεται χάλια επειδή δεν έχουνε τα πανάκριβα μηχανήματα...
Συμφωνώ απόλυτα. Και για να γυρίσουμε στην αρχική ερώτηση, και βέβαια ο ήχος είναι θέμα ψυχολογίας... τι άλλο θα μπορούσε να είναι;

ΦΥΣΙΚΑ και ένα επαγγελματικό στούντιο θα πρέπει να έχει τα super wow μηχανήματα έτσι ώστε να καλύψει και το 3% των λεφτάδων του πλανήτη που μπορούν να έχουνε ΤΑ απίστευτα ηχοσυστήματα...
Όχι, κάνεις λάθος. Ξαναλέω ότι η ποιότητα του ηχογραφημένου αποτελέσματος φαίνεται και σε απλούστερα μηχανήματα. Δεν μιλάμε για το 80% από ό,τι κυκλοφορεί, αλλά ούτε και για το 3%...

ουχου... συμφωνώ 1000% με τα λεγόμενα του bloody.
Κι εγώ σε συμπαθώ ιδιαιτέρως αλλά μάλλον μιλούσες για τον boody κι όχι εμένα...  ;D

 
longshadow είπε:
ΧΜΜΜ...Αναρωτιέμαι γιατί έβαλες τη λέξη λαμπάτο σε εισαγωγικά!!?.....

http://www.record-producer.com/learn.cfm?a=2838
το έβαλα στα εισαγωγικά, καθώς οι λάμπες του είναι μόνο για φωτισμό τη νύχτα, χώρια που ηχητικά είναι από τα πλέον απαίσια που έχω ακούσει, μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που ούτε τα 150€ να μην αξίζει. Βεβαίως με ξαναπρόλαβε ο boody, που τον μπέρδεψα με τον bloody (τι σου κάνει ένα L) και ξανά πάλι θα συμφωνίσω ότι δεν ισχύει ότι λάμπα=καλύτερο, πόσο μάλλον το άλλο με τις φωτισμένες λάμπες (άλλο πάλι και τούτο). Εξάλλου σε καταστάσεις που επιθυμητή είναι η απουσία χρώματος (στο μαστεριγκ πχ) οι λάμπες αποφεύγονται.

Τες πα. Αυτά!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top