Η Παιδεία στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό

Αν έχετε όρεξη και αν έχετε εύκαιρα μερικά 15-16χρονα που κάνουν στο σχολείο δευτεροβάθμιες εξισώσεις, απόλυτες τιμές, κλπ κάντε τους το εξής τεστ:

"Στο νοιζ ρωτήσαμε κάποια μέλη ποιες κιθάρες τους αρέσουν: οι 132 προτιμούν τις Σεχτερ, 97 τις PRS, 75 τις Ντανελεκτρο και 15 τις Duesenberg. Πως εκφράζεται αυτό σε ποσοστά %;"

και τα συμπεράσματα δικά σας

spy είπε:
[ρουφάει σκεπτικός τον φραπέ του και παίρνει μία τζούρα από το τσιγάρο του]

-Τότε γιατί έχουν τόσες πολλές αυτοκτονίες εκεί; Χο, χο, χο.

[φυσάει τον καπνό του τσιγάρου του]
Γιατί στην Ελλάδα άμα πεις ότι αυτοκτόνησες, βρίσκεις το μπελά σου, ούτε να σε θάψουν δεν μπορείς. Οπότε λες ότι γλίστρησες στο μπαλκόνι και καταχωρείται στα ατυχήματα

 
gdevelek είπε:
τώρα εγώ γιατί βλέπω μια τεράστια αντίφαση εδώ;

...και βέβαια διαφωνώ μαζί σου κάθετα
Δεν καταλαβαίνω που βλέπεις την αντίφαση. Μήπως στην ύλη της γενικής που δεν πρόλαβα να βγάλω; Πάντως εγώ την ανέφερα γιατί είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα Φυσική που κάνουν τα παιδιά στα Λύκειο.Το να διαφωνείς είναι απολύτως σεβαστό, εξάλλου δεν είμαι σίγουρος αν αυτό που πιστεύω εγώ θα είναι ντε και καλά το καλύτερο. Μπορεί να κάνω και λάθος.

Για τη μη κατάργηση των φροντιστηρίων πάντως είμαι σχεδόν σίγουρος!

 
πραγματικά εκπλήσσομαι που δεν κατάλαβες  πού βρίσκω την αντίφαση, αφού όχι μόνο απομόνωσα τα δύο σημεία αλλα τα υπογράμμισα κιόλας

από τη μια λές:

δεν ενδιαφέρονται για φυσική στη Γ΄γυμνασίου γιατί δεν δίνουν φυσική σε εξετάσεις

κι από την άλλη λες

τα πράγματα θα βελτιωθουν αν αποδευσμευτεί το εκπαιδευτικό σύστημα απο τις εξετάσεις

 
skantzos είπε:
Αν έχετε όρεξη και αν έχετε εύκαιρα μερικά 15-16χρονα που κάνουν στο σχολείο δευτεροβάθμιες εξισώσεις, απόλυτες τιμές, κλπ κάντε τους το εξής τεστ:

"Στο νοιζ ρωτήσαμε κάποια μέλη ποιες κιθάρες τους αρέσουν: οι 132 προτιμούν τις Σεχτερ, 97 τις PRS, 75 τις Ντανελεκτρο και 15 τις Duesenberg. Πως εκφράζεται αυτό σε ποσοστά %;"

και τα συμπεράσματα δικά σας
Στατιστική κάνουμε στα μαθηματικά γενικής παιδείας στην τρίτη...

Αν ένας μαθητής της τριτης λυκείου δεν μπορεί να σου απαντήσει αυτη την ερώτηση τότε δεν φταίει ουτε ο καθηγητής ουτε οποιαδήποτε άλλη "δυσκολία έχει αναφερθεί σε αυτό το θρεντ, ο μαθητής φταίει ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ

Είπαμε να βρούμε τα σκ@τα της παιδείας μας αλλά όχι οτι και οι μαθητές δεν φταίνε σε τιποτε. Και μιας και κάνω και εγώ στατιστική:

Σέχτερ 41%

Prs  30%

ντανελεκτρο 23%

Duesenberg 5%

[τα αποτελέσματα είναι στο περίπου καθώς με πλήθος ίσο με 319, δεν προκειται να βγάλεις νορμαλ αριθμο...]

 
Michelle είπε:
Στατιστική κάνουμε στα μαθηματικά γενικής παιδείας στην τρίτη...

Αν ένας μαθητής της τριτης λυκείου δεν μπορεί να σου απαντήσει αυτη την ερώτηση τότε δεν φταίει ουτε ο καθηγητής ουτε οποιαδήποτε άλλη "δυσκολία έχει αναφερθεί σε αυτό το θρεντ, ο μαθητής φταίει ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ
κάνεις μεγάλο λάθος

φίλε μου ο μαθητής τα φορτώνει στον κόκκορα γιατί τόσο στροφάρει τόσα κάνει, ή μάλλον τόσο ώριμος είναι τόσα κάνει

οι (ωριμότατης  ηλικίας) καθηγητές που τον περνούσαν από τάξη σε τάξη δεν έχουν καμία ευθύνη; λες να μην το ξέρουν πως είναι σκράπας; γιατί τον περνάνε;

στενός μου συγγενής είνα καθηγητής φυσικής, συνήθιζε να μου δείχνει τραγικά γραπτά που τα πίστευα ΜΟΝΟ γιατί τα έβλεπα, μου έλεγε (και συμφωνούσα) πως το γραπτό άξιζε 2/20, αλλά τους έβαζε μπροστά μου 9 και 10 και 11, με σκοπό βέβαια να τους περάσει στο τέλος

όταν κατάλαβε πως δεν μου άρεσε καθόλου να τον βλεπω να το κάνει, σταμάτησε να μου δείχνει γραπτά, χωρίς φυσικα να σταματήσει να το κάνει

σε γονείς δεν θέλω να ρίξω ευθύνη γιατί αν δεν έχουν οι ίδιοι κάποια μόρφωση πιθανόν δεν μπορούν να ψιλιαστούν ότι ο γιός τους στερείται βασικών γνώσεων

 
gdevelek είπε:
πραγματικά εκπλήσσομαι που δεν κατάλαβες  πού βρίσκω την αντίφαση, αφού όχι μόνο απομόνωσα τα δύο σημεία αλλα τα υπογράμμισα κιόλας

από τη μια λές:

δεν ενδιαφέρονται για φυσική στη Γ΄γυμνασίου γιατί δεν δίνουν φυσική σε εξετάσεις

κι από την άλλη λες

τα πράγματα θα βελτιωθουν αν αποδευσμευτεί το εκπαιδευτικό σύστημα απο τις εξετάσεις
gd εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι θέλει να πει:

Οι μαθητές εστιάζουν στα μαθήματα των εξετάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ, οπότε οτιδήποτε μη σχετικό είναι excess baggage. Αν το λύκειο σαν σύνολο αποδεσμευτεί από την υπάρχουσα φιλοσοφία των εξετάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ τότε δεν θα έχουν λόγω να βλέπουν κάποια πράγματα ως άχρηστα.

Γράψε λάθος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
gdevelek είπε:
κάνεις μεγάλο λάθος

φίλε μου ο μαθητής τα φορτώνει στον κόκκορα γιατί τόσο στροφάρει τόσα κάνει, ή μάλλον τόσο ώριμος είναι τόσα κάνει

οι (ωριμότατης  ηλικίας) καθηγητές που τον περνούσαν από τάξη σε τάξη δεν έχουν καμία ευθύνη; λες να μην το ξέρουν πως είναι σκράπας; γιατί τον περνάνε;

στενός μου συγγενής είνα καθηγητής φυσικής, συνήθιζε να μου δείχνει τραγικά γραπτά που τα πίστευα ΜΟΝΟ γιατί τα έβλεπα, μου έλεγε (και συμφωνούσα) πως το γραπτό άξιζε 2/20, αλλά τους έβαζε μπροστά μου 9 και 10 και 11, με σκοπό βέβαια να τους περάσει στο τέλος

όταν κατάλαβε πως δεν μου άρεσε καθόλου να τον βλεπω να το κάνει, σταμάτησε να μου δείχνει γραπτά, χωρίς φυσικα να σταματήσει να το κάνει

σε γονείς δεν θέλω να ρίξω ευθύνη γιατί αν δεν έχουν οι ίδιοι κάποια μόρφωση πιθανόν δεν μπορούν να ψιλιαστούν ότι ο γιός τους στερείται βασικών γνώσεων
Δηλαδή για να καταλάβω..

αν κάποιος σε ρίξει μέσα σε μια τρύπα (χωρις φυσικά να προλάβεις να αντισταθείς και χωρίς να το θες) σημαίνει πως δεν πρεπει να προσπαθήσεις να βγεις καθως φταιει φυσικα αυτος που σε έριξε, και καθως ποτέ κανείς δεν σου έμαθε να προσπαθείς για την ζωη σου.

Γενικα είμαι της αποψης οτι αν δεν κανεις πρωτος εσυ κατι για την ζωή σου, ο,τι και να κανουν (ή οχι) οι αλλοι είναι δευτερευουσας σημασίας, και φυσικα δεν αναφέρομαι στην ηλικία των 5 ή 6, αλλα ένας άνθρωπος που έχει μυριστεί λίγο τι παίζει γενικα μπορει να συνειδητοποιήσει κάποια πραγματα και να λαβει δράση.

 
gdevelek είπε:
πραγματικά εκπλήσσομαι που δεν κατάλαβες  πού βρίσκω την αντίφαση, αφού όχι μόνο απομόνωσα τα δύο σημεία αλλα τα υπογράμμισα κιόλας

από τη μια λές:

δεν ενδιαφέρονται για φυσική στη Γ΄γυμνασίου γιατί δεν δίνουν φυσική σε εξετάσεις

κι από την άλλη λες

τα πράγματα θα βελτιωθουν αν αποδευσμευτεί το εκπαιδευτικό σύστημα απο τις εξετάσεις
Οκ το έπιασα, είμαι και λίγο νυσταγμένος. Λοιπόν τό ότι δεν ενδιαφέρονται για κάποια μαθήματα έστω και αν είναι του αντίστοιχου κλάδου με αυτόν που έχουν διαλέξει, (π.χ. οι μαθητές θετικής κατεύθυνσης συνήθως δεν δίνουν δεκάρα για τη φυσική γενικής, ενω διαβάζουν σαν τρελοί την αντίστοιχη της κατεύθυνσης), οφείλεται ακριβώς στις εξετάσεις και στο σύστημα. Τις ώρες της Γενικής Παιδείας θέλουν να χαλαρώσουν, να κοιμηθούν,να κάνουν κοπάνα, να σκεφτούν τον έρωτα (τους) και οτιδήποτε άλλο, επειδή είναι σκασμένα από το διάβασμα και τα φροντιστήρια.Άρα έχει απόλυτη σχέση. Τώρα δεν ξέρω , το ξαναλέω αν η πρόταση μου θα ήταν λύση, δεν είμαι τόσο είδικός εξάλλου. Απλά παραθέτω αυτό που ζω στο Σχολείο.

Καληνύχτα.

Υ.Γ. Τώρα που το σκέφτομαι μια καλή λύση θα ήταν να καταργηθεί εντελώς η Γ Λυκείου και τα παιδιά να πηγαίνουν μόνο φροντιστήριο. Δν θα ήταν πιο ξεκούραστα και ευτυχισμένα;

 
Jasemeister είπε:
Οι μαθητές εστιάζουν στα μαθήματα των εξετάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ, οπότε οτιδήποτε μη σχετικό είναι excess baggage. Αν το λύκειο σαν σύνολο αποδεσμευτεί από την υπάρχουσα φιλοσοφία των εξετάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ τότε δεν θα έχουν λόγω να βλέπουν κάποια πράγματα ως άχρηστα.
Αυτο ακριβώς ειναι δυστυχώς

Παρόλη την καλη μου διάθεση και το ενδιαφέρον μου προς τα μαθήματα γενική παιδείας,

όσο και να θέλω φέτος δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω.

Το τραγικο είναι ότι το σύστημα (εξετάσεις) με έχει κανεί να οφείλω να τα αγνοώ

 
Jasemeister είπε:
gd εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι θέλει να πει:

Οι μαθητές εστιάζουν στα μαθήματα των εξετάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ, οπότε οτιδήποτε μη σχετικό είναι excess baggage. Αν το λύκειο σαν σύνολο αποδεσμευτεί από την υπάρχουσα φιλοσοφία των εξετάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ τότε δεν θα έχουν λόγω να βλέπουν κάποια πράγματα ως άχρηστα.
πράγματι, θα τα βλέπουν ΟΛΑ ως άχρηστα

το ΜΟΝΟ κίνητρο που μπορεί να ξεκουνήσει ένα αδιάφορο μαθητή, είναι οι εξετάσεις

γιατί απευθύνεται στο φοβικό ένστικτο που ΚΑΘΕ άνθρωπος διαθέτει, ΚΑΙ οι σκράπες

ο φόβος της αποτυχίας, ο φόβος της σύγκρισης με τον άλλο που πέτυχε, ο φόβος της καταμέτρησης της αξίας που θα δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα σε φίλους, καθηγητές, γονείς, συγγενείς, που θα ΕΚΘΕΣΕΙ το μαθητή που μέχρι τις εξετάσεις έκανε όσο bullshiting χρειαζόταν για να λουφάρει ανενόχλητος

καθώς πήγαινα από γυμνάσιο --> λύκειο και έφτανα στη Γ' λυκείου, μου ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ ξεκάθαρο πως η σαφέστατη ωρίμανση όλης της τάξης οφειλόταν στις πανελλαδικές που πλέον ήταν μπροστά μας

χωρίς εξετάσεις πατάς ΜΟΝΟ στην αυθόρμητη αγάπη και έφεση του μαθητή για γνώση, η οποία σήμερα βρίσκεται στα τάρταρα και πέφτει με κάθε νέα φουρνιά, το ξέρουμε πολύ καλά και ειδικά ο φίλος καθηγητής που το ζει κάθε μέρα

μισελ

αυτά που λές προϋποθέτουν μια ωριμότητα, αντίληψη και αίσθηση ευθύνης, αυτά συχνότατα δεν τα διαθέτει ο 15άρης/16άρης/17άρης, γι' αυτό υπάρχει ο καθηγητής να παρέμβει, αυτός ΔΕΝ έχει ελαφρυντικά, παρά μόνο επιβαρυντικά, την ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΤΟΥ και την αδιαφορία του

 
Δε σε πρόλαβα, το ξαναδιάβασα πριν ποστάρεις και διέγραψα τα προηγούμενα οπότε no need to comment on it  :)

 
gskar είπε:
Υ.Γ. Τώρα που το σκέφτομαι μια καλή λύση θα ήταν να καταργηθεί εντελώς η Γ Λυκείου και τα παιδιά να πηγαίνουν μόνο φροντιστήριο. Δν θα ήταν πιο ξεκούραστα και ευτυχισμένα;
:o  :o  :o

το διαβάζω... το ξαναδιαβάζω... όχι, δε με γελούν τα μάτια μου...  :-\

 
@ gskar

Η φυσική γενικής της τριτης λυκείου πάντως ειναι πολυ ενδιαφέρουσα !

Και στο δεύτερο τετράμηνο στην τάξη δεν έλειψε κανεις απο την φυσικη γενικης ουτε τόλμησε να αδιαφορήσει...

ήρθε καινούρια καθηγήτρια, 26 χρονων που είναι σαν να έχει ξεφύγει απο καλλιστεία...

απο μάθημα βεβαια είναι........... hasta na pane

 
gdevelek είπε:
:o  :o  :o

το διαβάζω... το ξαναδιαβάζω... όχι, δε με γελούν τα μάτια μου...  :-\
Μεταξυ σοβαρού και αστείου το έχω σκεφτει πάρα πολλες φορές φέτος...

 
freerock1974 είπε:
Συμφωνω απολυτα αλλα διαφωνω στο να φυγουμε.

Το βρισκω ηττοπαθες και φυγοπονο.

Εκτος αν εχεις εξαντλησει τα ορια σου.

Και οταν λεω ορια,δεν εννοω την υπομονη σου βριζοντας απ τον καναπε...

(ο οποιοσδηποτε οχι εσυ).
Συμφωνώ, έτσι το βλέπω κι εγώ γι αυτό και μένω. Αλλά αυτό δε θα πει ότι θα το έδινα και ως συμβουλή ;D ;D

 
menelaos είπε:
Συμφωνώ, έτσι το βλέπω κι εγώ γι αυτό και μένω. Αλλά αυτό δε θα πει ότι θα το έδινα και ως συμβουλή ;D ;D
H συμβουλη σου μπορει να ειναι και ''κατσε εδω και πολεμα να αλλαξουμε ο,τι μπορουμε.Ειμαστε περισσοτεροι.''

Ουτοπια?

Ναι.

Υπηρξαν ομως και ουτοπιες που πολεμουσαν ενω ηταν λιγοτεροι... ;)

 
gskar είπε:
Υ.Γ. Τώρα που το σκέφτομαι μια καλή λύση θα ήταν να καταργηθεί εντελώς η Γ Λυκείου και τα παιδιά να πηγαίνουν μόνο φροντιστήριο. Δν θα ήταν πιο ξεκούραστα και ευτυχισμένα;
Μα εκεί πάει το πράγμα. Λίγο κατάληψη, πενθήμερη, καμιά 150ρια απουσίες (φανερές) τι νομίζεις ότι γίνεται;  ;)

Στατιστική κάνουμε στα μαθηματικά γενικής παιδείας στην τρίτη...
ναι για αυτό είπα 16χρονοι, να έχουν κάνει μόνο... δευτεροβάθμιες και απόλυτες τιμές :)

 
freerock1974 είπε:
H συμβουλη σου μπορει να ειναι και ''κατσε εδω και πολεμα να αλλαξουμε ο,τι μπορουμε.Ειμαστε περισσοτεροι.''

Ουτοπια?

Ναι.

Υπηρξαν ομως και ουτοπιες που πολεμουσαν ενω ηταν λιγοτεροι... ;)
Φοβάμαι πως είμαστε όμως ελάχιστοι...

 
menelaos είπε:
Φοβάμαι πως είμαστε όμως ελάχιστοι...
Έτσι θα λεγε κ ο Λεωνίδας;; ;D

(sorry επηρεασμένη από το άλλο θεματάκι)

 
menelaos είπε:
Φοβάμαι πως είμαστε όμως ελάχιστοι...
Αν μιλας γι αυτους που συμφωνουν οτι ειναι απαραδεκτο να σπας και να καταστρεφεις

τα πανεπιστημια,ειμαστε σιγουρα περισσοτεροι με μεγαλη διαφορα,απλα ειμαστε κοτες που καθονται και κοιτανε να τους χαλανε το κοτετσι γιατι φοβομαστε τον κοκορα που τα χει κανει πλακακια με την αλεπου.

Αν μιλας για αυτους που βαζουν πανω απ το κοινο καλο τον εαυτουλη τους,ναι,ειμαστε ελαχιστοι.

Αλλα θα γινουμε περισσοτεροι αν τον φαμε στιφαδο.(τον κοκορα..) ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top