Η λαμαρίνα, η λαμαρίνα όλα τα σβήνει

odis13 είπε:
Θα ειναι μαζι μας για αρκετο καιρο ακομα, ειτε ως μια πολυτελεια για τους νοσταλγικους ειτε ως εργαλειο δουλειας στους τομεις οπου υπερεχει των ψηφιακων υλοποιησεων.
Ασφαλώς θα είναι μαζί μας. Αποτελεί εργαλείο τόσο στην επαγγελματική φωτογραφία όσο και στο σινεμά. Φίλοι φοιτητές της σχολής κινηματογράφου του ΑΠΘ μου είχαν κάποτε εξηγήσει τις εφαρμογές που έχει σήμερα το φιλμ και το πόσο απαραίτητο είναι για τους επαγγελματίες του χώρου και έπαθα πλάκα.

Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με το τι τεχνολογία "πεθαίνει". Π.χ. τα βινύλια(ακόμα και οι..κασέτες) έχουν επανέλθει δυναμικά.

Συγνώμη για το off.

 
kostri είπε:
Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με το τι τεχνολογία "πεθαίνει". Π.χ. τα βινύλια(ακόμα και οι..κασέτες) έχουν επανέλθει δυναμικά.
Όταν η ίδια η Kodak καταργεί το Ektachrome...δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια και συναισθηματισμοί.

Το 99,9% των φωτογράφων των Ολυμπιακών του 2004 ήταν ψηφιακοί (από τα χέρια μου πέρασε ΟΛΟ το database)... και έχουμε 2010.

Ναι σίγουρα οι κασέτες έχουν πάρει το 0,00001% της αγοράς...

και ο Κοτσώβολος έχει γεμίσει κασετόφωνα από την πολλή ζήτηση.

Οι φοιτητές μπορεί να λένε ότι θέλουν, συνήθως αλλάζουν γνώμη όταν βγούνε στη πραγματική εργασία.

Συγνώμη για το off.

 
marathon είπε:
Το 99,9% των φωτογράφων των Ολυμπιακών του 2004 ήταν ψηφιακοί (από τα χέρια μου πέρασε ΟΛΟ το database)... και έχουμε 2010.
Εννοειται οτι θα ηταν ψηφιακοι, σε μια τετοια εφαρμογη. Για κοιτα ομως τι γινεται στο χωρο του landscape photography ή των πορτραιτων σε περιβαλλον studio... το φιλμ μεσαιου φορματ εχει ελαχιστο ανταγωνισμο σε αυτες τις περιπτωσεις. Και οι λιγες μηχανες που μπορουν να κοντραρουν μια medium format film σε αυτες τις εφαρμογες κοστιζουν τα μαλλιοκεφαλα τους (η Mamiya ZD, απο τις φτηνοτερες, ξεκιναει στα 10 χιλιαρικα).

To Εktachrome ειχε μια ιδιαιτερη διαδικασια εμφανισης με αποτελεσμα να μπορεις να εμφανισεις τετοια φιλμ μονο σε συγκεκριμενα εργαστηρια (που δεν ηταν και πολλα). Λογικο ηταν λοιπον να καταργηθει, οταν μαλιστα βρεθηκαν ψηφιακες υλοποιησεις που επιφεραν ιδιου επιπεδου αποτελεσματα.

Τα βινυλια και οι κασσετες επιβιωνουν σε μεγαλο βαθμο χαρην ρομαντισμου. Λιγοι ειναι αυτοι που επιλεγουν βινυλιο υπερ του cd καθαρα για λογους ποιοτητας (ειναι ελαχιστοι εξαλλου αυτοι που εχουν ενα συστημα ικανο να υποστηριξει και να αναδειξει μια τετοια διαφορα). Το φιλμ απο την αλλη, ειναι καθαρα αντικειμενικα και επιστημονικα μετρησιμα καλυτερο σε ορισμενες εφαρμογες. Και οσο παραμενει καλυτερο, επιβιωνει. Υπαρχουν φυσικα και οι ρομαντικοι που χρησιμοποιουν φιλμ κυριως για το χαβαλε (οπως εγω καλη ωρα).

 
marathon είπε:
Το 99,9% των φωτογράφων των Ολυμπιακών του 2004 ήταν ψηφιακοί (από τα χέρια μου πέρασε ΟΛΟ το database)... και έχουμε 2010.
Αυτό που πέρασε απ'τα χέρια σου ήταν μια συγκεκριμένη εφαρμογή της φωτογραφίας σε συγκεκριμένο περιβάλλον. Δεν πέρασε το σύνολο της σύγχρονης φωτογραφίας φαντάζομαι.

Ναι σίγουρα οι κασέτες έχουν πάρει το 0,00001% της αγοράς...

και ο Κοτσώβολος έχει γεμίσει κασετόφωνα από την πολλή ζήτηση.
Δεν μιλώ για τον..Κοτσώβολο. Αναφέρομαι σε τάσεις και, συγκεκριμένα για την κασέτα, καλό θα ήταν πριν ειρωνευθείς να κοιτούσες την εμπορική τους κίνηση στην Αμερική. Ακόμα και στα δικά μας το περιοδικό velvet π.χ. κυκλοφορεί με δώρο..κασέτα. http://velvetmagazine.gr/2010/09/collectable-diy-party/

Οι φοιτητές μπορεί να λένε ότι θέλουν, συνήθως αλλάζουν γνώμη όταν βγούνε στη πραγματική εργασία.
Ο ρόλος των φοιτητών είναι να ερευνούν και να μαθαίνουν. Όχι να ξέρουν τι πουλάει ο Κωτσόβολος.

 
lgbesios είπε:
19376d1255383737-game-called-cars-bmw507.jpg


Ονείρωξη    που θα πάει θα γυρίσει και ο τροχός......  8)
ΚΟΥΚΛΑΡΑ! :P

Επειδή έχω αδυναμία στις Porsche,πάρτε μιά γεύση του πόσο ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ και ΕΞΩΚΟΣΜΟ ήχο έχει αυτή η κούκλα...(εντάξει δεν είναι ακριβώς vintage,but it's destined to be... 8))


:o :o :o :o :o :o :o :P :P :P :P : :D :D :D :D :D-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :P :P :P

 
odis13 είπε:
Για κοιτα ομως τι γινεται στο χωρο του landscape photography ή των πορτραιτων σε περιβαλλον studio... το φιλμ μεσαιου φορματ εχει ελαχιστο ανταγωνισμο σε αυτες τις περιπτωσεις. Και οι λιγες μηχανες που μπορουν να κοντραρουν μια medium format film σε αυτες τις εφαρμογες κοστιζουν τα μαλλιοκεφαλα τους (η Mamiya ZD, απο τις φτηνοτερες, ξεκιναει στα 10 χιλιαρικα).

To Εktachrome ειχε μια ιδιαιτερη διαδικασια εμφανισης με αποτελεσμα να μπορεις να εμφανισεις τετοια φιλμ μονο σε συγκεκριμενα εργαστηρια (που δεν ηταν και πολλα). Λογικο ηταν λοιπον να καταργηθει, οταν μαλιστα βρεθηκαν ψηφιακες υλοποιησεις που επιφεραν ιδιου επιπεδου αποτελεσματα.
Εktachrome εμφάνιζα κατά τη θητεία μου στο στρατό το 1984 (σιγά την επιστήμη...)...και στα μαγαζιά ήταν πλέον βιομηχανοποιημένο...καταργήθηκαν απλά γιατί δεν υπήρχε ζήτηση.

Ας μην ξεχνάμε ότι το φιλμ είναι ένα πρωτότυπο για να κάνεις κάτι άλλο...συνήθως να τυπώσεις. Οι σημερινές τεχνολογίες τυπώνουν όλο και καλύτερα (και εξελίσονται συνέχεια πάνω σε αυτό τον τομέα) όσο πάει και με μικρότερες αναλύσεις...

Στην Ελλάδα, δεν γνωρίζω σχεδόν κανένα που να χρησιμοποιεί το φιλμ μεσαιου φορματ.

Προφανώς και το φίλμ χρησιμοποιείται ακόμα...σε ιατρικές εφαρμογές συνήθως.

Ο ρόλος των φοιτητών είναι να ερευνούν και να μαθαίνουν. Όχι να ξέρουν τι πουλάει ο Κωτσόβολος.
Ίσως ο Κωτσόβολος είναι το πραγματικό σχολείο...

Δεν πέρασε το σύνολο της σύγχρονης φωτογραφίας φαντάζομαι.
Φαντάζεσαι...δεν είσαι όμως και σίγουρος.

Αναφέρομαι σε τάσεις και, συγκεκριμένα για την κασέτα, καλό θα ήταν πριν ειρωνευθείς να κοιτούσες την εμπορική τους κίνηση στην Αμερική.
Θα με ενδιέφερε εάν έχεις συγκεκριμένα στοιχεία.

 
odis13 είπε:
To Εktachrome ειχε μια ιδιαιτερη διαδικασια εμφανισης με αποτελεσμα να μπορεις να εμφανισεις τετοια φιλμ μονο σε συγκεκριμενα εργαστηρια (που δεν ηταν και πολλα).
Νομίζω πως ούτε για "συμβατικά" φιλμ βρίσκεις πλέον εμφανιστήριο που να μην είναι minilab. Μιλώ για φωτογραφικό φιλμ και όχι κινηματογραφικό (για το οποίο βρίσκεις).

 
marathon είπε:
Ίσως ο Κωτσόβολος είναι το πραγματικό σχολείο...
Έχει δίκιο όμως και το ξέρεις.  ;)

Ή ξέχασες πως ήταν όταν ήσουν φοιτητής;

 
Sonic X είπε:
Νομίζω πως ούτε για "συμβατικά" φιλμ βρίσκεις πλέον εμφανιστήριο που να μην είναι minilab.
Στην ελλαδα ειναι ελαχιστα...τα περισσοτερα ειναι minilab που αναλαμβανουν σχεδον αποκλειστικα C41 εμφανισεις. Σε 2-3 που ρωτησα στη Θεσσαλονικη μου ειπαν οτι για αλλους τυπους φιλμ συνεργαζονται με καποια εργαστηρια στην Αθηνα.

Στην Αγγλια που ειμαι υπαρχουν αρκετα...στο Bristol που μενω εγω ξερω 3 labs που αναλαμβανουν εμφανιση ολων των τυπων φιλμ, και δεν ειναι και καμια τεραστια πολη.

 
Μιλώντας πριν από λίγο με τον φίλο μου (γιατί με βάλατε στα αίματα)...ιδιοκτήτη μίας από τις καλύτερες σχολές φωτογραφίας στην Ελλάδα, εάν διδάσκουν θάλαμο...μου είπε "όχι γιατί δεν έχει νόημα"...

http://www.focus.edu.gr/programma.htm

Και τα 2-3 ΙΕΚ που το κάνουν είναι γιατί (ένας Θεός ξέρει πώς το κάνουν...), έχοντας καταθέσει πρόγραμμα στο Υπουργείο που διαρκεί 3-4 χρόνια, το κάνουν γιατί έχει πολύ γραφειοκρατεία να καταθέσουν καινούργιο.

audiokostas είπε:
Έχει δίκιο όμως και το ξέρεις.  ;)

Ή ξέχασες πως ήταν όταν ήσουν φοιτητής;
Έχεις δίκιο...και εγώ παλιόπαιδο ήμουν ;D

 
Παιδιά,ενδιαφέροντα όλα αυτά περί φωτ. μηχανών,φιλμ κτλ.,but let's stay on track... :)

 
S9F είπε:
Παιδιά,ενδιαφέροντα όλα αυτά περί φωτ. μηχανών,φιλμ κτλ.,but let's stay on track... :)
Σωστά...Odis...σφάξτο...

 
marathon είπε:
Θα με ενδιέφερε εάν έχεις συγκεκριμένα στοιχεία.
Σε πρόχειρη αναζήτηση που έκανα βρήκα ένα ενδιαφέρον άρθρο του pitchfork. Αφορά την κουλτούρα της κασέτας, πώς εξελίχθηκε και πώς επιβίωσε. Σε περίπτωση που όντως σ'ενδιαφέρει εδώ είναι το λινκ:

http://pitchfork.com/features/articles/7764-this-is-not-a-mixtape/

Ίσως ο Κωτσόβολος είναι το πραγματικό σχολείο...
Ζητώ συγνώμη αλλά δεν μπορώ να πάρω σοβαρά αυτήν την άποψη. Σε σέβομαι ως συνομιλητή μου και δεν θα επεκταθώ. Εκτός κι αν θες να μιλήσουμε για τον λόγο ύπαρξης των πανεπιστημίων και της επιστημονικής έρευνας, να κάνουμε δηλαδή μια συζήτηση που έχει λυθεί -ελπίζω- απ'τον 18ο αιώνα.

Φαντάζεσαι...δεν είσαι όμως και σίγουρος.
Φυσικά και δεν είμαι σίγουρος. Όμως,υποθέτω, αν δούλευες με τον Bernard Plossu θα είχες άλλη άποψη και γνώση για το φιλμ.

 
Και για να κάνω την αρχή,πριν περίπου 4 μήνες ο Chris Evans "έδωσε" £12,000.000.00 (πόσο είπατε περικαλώ...? :o) γιάυτήν την -ομολόγουμένως- πανέμορφη Ferrari...

1963-Ferrari-250-GTO.jpg

 
audiokostas είπε:
Aγορι μου.... :) αυτα τα παθαινουν τα Αμερικανακια... ;D ;D,απο το ΝΥ στο LA & απο το Wyoming στο New Mexico με πηγε η Caddy & ηταν ενα velvet ride (& ζω ακομα... ;D)

Στη κατηφόρα, καλά τα βλέπω...στην ανηφόρα τι έκανες? GrinΠέρναγε λεωφορείο?
αυτα τα παθαινουν κατι κουβαδες των 2000 κυβικων ,ο 7λιτρος τι να καταλαβει?? ;D

Εξω απο τη πλακα αν ειναι να γυρισεις την Αμερικη χρειαζεσαι ενα τετοιο αμαξι ;),να οδηγας τωρα στα Highways με κανα γιαπωνεζικο ή κανα ευρωπαϊκο κουβαδακι ...δε λεει..... ;D

 
Superfunk είπε:
ο 7λιτρος τι να καταλαβει?? ;D
Κρίμα πάντως που δεν το φερες στο Ελλάντα...Είναι ότι πρέπει για αυτόν τον -διαχρονικά- φορολογικό παράδεισο του Παπακωνσταντίνου και των προκατόχων "φωστήρων"... ;D

 
Το χω ξαναπεί.

Αν ήταν ιδανικές οι συνθήκες, αυτό θα έπαιρνα.

merlin_plus_two.jpg


Από τότε (89) που το είδα στο Bristol Kit Car Show, το ερωτεύτηκα....

 
S9F είπε:
Κρίμα πάντως που δεν το φερες στο Ελλάντα...
Στους μισους δρομους της Αθηνας δε θα χωραει να στριψει ;D ;D

 
odis13 είπε:
Στους μισους δρομους της Αθηνας δε θα χωραει να στριψει ;D ;D
Ναι,αλλά αν του βάλεις bouncy σούστες θα βγάλεις πολλά γέλια στις autobahn της Ελλάντας... ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top