1. Έκανα πολλές πρόβες στο τι θα γράψω και έγραφα φυσικά πολλές φορές την προσπάθεια μου μέχρι να καταλήξω σε κάποια ανεκτά ακουστή. Τώρα...μία (άντε δύο...) προσπάθεια-εγγραφή χωρίς πολλά πολλά και μετά editing, που σημαίνει περισσότερος χρόνος με το ποντίκι στα χέρια αντί του οργάνου!.
2. Κατά τ'άλλα γίναμε όλοι παραγωγοί-ηχολήπτες-μηχανικοί ήχου-κ.τ.λ. παρά μουσικών με όλα αυτά τα (μια χαρά και πολύ χρήσιμα όταν τα δουλεύουμε σωστά) μηχανήματα του διαβόλου.
3. Για τα τύμπανα το μόνο που έχω να πω είναι ότι ευτυχώς που υπάρχει το humanize.....
Θα συμφωνήσω κι εγώ, αλλά ... every cloud has a silver linning που λεν κι οι φίλοι μας από την Ινγκλαντέρα.
Πάμε ένα-ένα, να δούμε πώς μπορεί να γίνει χρήσιμο (όπως είπες κι εσύ Φώταρε).
1. Αν υποθέσουμε ότι το editing το έκανες στα πλαίσια μιας μελέτης και όχι στα πλαίσια μιας παρουσίασης/έκδοσης ενός κομματιού, τότε μπορείς στο τέλος του editing να δεις πώς θα μπορούσες να παίζεις στην πραγματικότητα (εσύ τα παίζεις όλα αυτά έτσι κι αλλιώς), και προς τα που θα πρέπει να στραφεί η μελέτη σου στο φραζάρισμα, για να αποκτήσεις real time το αποτέλεσμα του editing.
2. Σωστό, αλλά βοηθάει στο να βρεις τον ήχο (τους ήχους) σου, καθώς και στην διαπίστωση του πώς ακούγονται μέσα σε μπάντα.
Η παρανόηση αυτή είναι τεράστια (έχω ηχάρα, αλλά .... δεν ακούγομαι καλά με άλλους).
Αν δεν είναι το φετίχ σου (γενικά μιλάω, όχι για σένα φυσικά) να γίνεις ηχολήπτης, μόνο καλό θα σου κάνει να ξέρεις τα αποτελέσματα των παραμέτρων του ήχου σου.
3. Εγώ έχω να πω, ότι μπορώ να έχω μια μπάντα στο σπίτι μου, που δέχεται να κάνει κάθε παραξενιά μου, που ανέχεται την ασχετοσύνη μου, αν και δεν ξέρω να της πω ακριβώς πώς θέλω να παίζει.
Ένα σωρό κόσμος έχει την εκπληκτική δυνατότητα (ποτέ στα χρονικά δεν υπήρξε κάτι τέτοιο) να μελετάει/δοκιμάζει/πειραματίζεται/διασκεδάζει/κλπ με μουσική υποστήριξη αντίστοιχη των δυνατοτήτων του να ακούει και να οργανώνει αυτό το άκουσμα σε άλλα όργανα (άλλη μια τεράστια ωφέλεια, πρέπει να ξέρει ή να μάθει και την λογική άλλων οργάνων).
Όπως και να έχει, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την λογική του βίντεο, απλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να βλέπει κανείς τα πράγματα, αλλά και να τα βάλει να δουλέψουν γι' αυτόν.