- Μηνύματα
- 6,355
- Πόντοι
- 36
Όχι δεν είναι το ίδιο.
Εσύ δίνεις το συνθ σου και λες φτιάξτε το.
Αν αυτοί δεν το φτιάξουν και το σπάσουν και εγκαταστήσουν και ένα περιστέρι να τραγουδάει εκεί μέσα, έχουν ευθύνη να το αντικαταστήσουν (και το περιστέρι).
Στη μεταφορική σου λέει, είναι εύθραυστο πληρώνεις 11ε να πάει στον παραλήπτη χ.
Αν ΔΕΝ πάει στον παραλήπτη χ, Αν πάει σπασμένο στον παραλήπτη χ, έχουν υποχρέωση να τον αποζημιώσουν, και ο παραλήπτης πρέπει να μην δεχτεί το αντικείμενο. Τι πρόβλημα υπάρχει με αυτή τη συμφωνία;
Εβρι με έχεις μπερδέψει. Σου λέει να πληρώσεις ένα χ ποσό ώστε να φτάσει το πακέτο, και ουσιαστικά ότι δηλώνεις ότι το στέλνεις σε καλή κατάσταση.
Αν ο παραλήπτης το βρει σπασμένο, δεν το δέχεται και ζητάει αποζημίωση και η εταιρία σε καλύπτει και σου ασφαλίζει το πακέτο σου.
Διαβάζω τώρα τους όρους γνωστής ταχυμεταφορικής οι οποίοι λένε,
"Ασφάλιση Αποστολών
Όλες οι αποστολές εσωτερικού είναι αυτόματα ασφαλισμένες χωρίς επιβάρυνση του αποστολέα ή του παραλήπτη μέχρι του ποσού των 70€ για τα έγγραφα και μέχρι του ποσού των 400€ για τα λοιπά ταχυδρομικά αντικείμενα, ή στο εκάστοτε ισόποσο σε € των 100$ ΗΠΑ (για διεθνείς αποστολές)
Για προαιρετική ασφάλιση μεγαλύτερη από 400€ υπάρχει επιβάρυνση ίση με ποσοστό 0,6% επί της δηλωμένης αξίας του αντικειμένου. Για οποιαδήποτε ασφάλιση πάνω από 3.000€ απαιτείται προσυνεννόηση με το κατάστημα εξυπηρέτησης"
Εσύ δίνεις το συνθ σου και λες φτιάξτε το.
Αν αυτοί δεν το φτιάξουν και το σπάσουν και εγκαταστήσουν και ένα περιστέρι να τραγουδάει εκεί μέσα, έχουν ευθύνη να το αντικαταστήσουν (και το περιστέρι).
Στη μεταφορική σου λέει, είναι εύθραυστο πληρώνεις 11ε να πάει στον παραλήπτη χ.
Αν ΔΕΝ πάει στον παραλήπτη χ, Αν πάει σπασμένο στον παραλήπτη χ, έχουν υποχρέωση να τον αποζημιώσουν, και ο παραλήπτης πρέπει να μην δεχτεί το αντικείμενο. Τι πρόβλημα υπάρχει με αυτή τη συμφωνία;
Εβρι με έχεις μπερδέψει. Σου λέει να πληρώσεις ένα χ ποσό ώστε να φτάσει το πακέτο, και ουσιαστικά ότι δηλώνεις ότι το στέλνεις σε καλή κατάσταση.
Αν ο παραλήπτης το βρει σπασμένο, δεν το δέχεται και ζητάει αποζημίωση και η εταιρία σε καλύπτει και σου ασφαλίζει το πακέτο σου.
Διαβάζω τώρα τους όρους γνωστής ταχυμεταφορικής οι οποίοι λένε,
"Ασφάλιση Αποστολών
Όλες οι αποστολές εσωτερικού είναι αυτόματα ασφαλισμένες χωρίς επιβάρυνση του αποστολέα ή του παραλήπτη μέχρι του ποσού των 70€ για τα έγγραφα και μέχρι του ποσού των 400€ για τα λοιπά ταχυδρομικά αντικείμενα, ή στο εκάστοτε ισόποσο σε € των 100$ ΗΠΑ (για διεθνείς αποστολές)
Για προαιρετική ασφάλιση μεγαλύτερη από 400€ υπάρχει επιβάρυνση ίση με ποσοστό 0,6% επί της δηλωμένης αξίας του αντικειμένου. Για οποιαδήποτε ασφάλιση πάνω από 3.000€ απαιτείται προσυνεννόηση με το κατάστημα εξυπηρέτησης"