Γκρινια για τις μεταφορικες

Όχι δεν είναι το ίδιο.

Εσύ δίνεις το συνθ σου και λες φτιάξτε το.

Αν αυτοί δεν το φτιάξουν και το σπάσουν και εγκαταστήσουν και ένα περιστέρι να τραγουδάει εκεί μέσα, έχουν ευθύνη να το αντικαταστήσουν (και το περιστέρι).

Στη μεταφορική σου λέει, είναι εύθραυστο πληρώνεις 11ε να πάει στον παραλήπτη χ.

Αν ΔΕΝ πάει στον παραλήπτη χ, Αν πάει σπασμένο στον παραλήπτη χ, έχουν υποχρέωση να τον αποζημιώσουν, και ο παραλήπτης πρέπει να μην δεχτεί το αντικείμενο. Τι πρόβλημα υπάρχει με αυτή τη συμφωνία;

Εβρι με έχεις μπερδέψει. Σου λέει να πληρώσεις ένα χ ποσό ώστε να φτάσει το πακέτο, και ουσιαστικά ότι δηλώνεις ότι το στέλνεις σε καλή κατάσταση.

Αν ο παραλήπτης το βρει σπασμένο, δεν το δέχεται και ζητάει αποζημίωση και η εταιρία σε καλύπτει και σου ασφαλίζει το πακέτο σου.

Διαβάζω τώρα τους όρους γνωστής ταχυμεταφορικής οι οποίοι λένε,

"Ασφάλιση Αποστολών

Όλες οι αποστολές εσωτερικού είναι αυτόματα ασφαλισμένες χωρίς επιβάρυνση του αποστολέα ή του παραλήπτη μέχρι του ποσού των 70€ για τα έγγραφα και μέχρι του ποσού των 400€ για τα λοιπά ταχυδρομικά αντικείμενα, ή στο εκάστοτε ισόποσο σε € των 100$ ΗΠΑ (για διεθνείς αποστολές)

Για προαιρετική ασφάλιση μεγαλύτερη από 400€ υπάρχει επιβάρυνση ίση με ποσοστό 0,6% επί της δηλωμένης αξίας του αντικειμένου. Για οποιαδήποτε ασφάλιση πάνω από 3.000€ απαιτείται προσυνεννόηση με το κατάστημα εξυπηρέτησης"

 
Το φανταζομαι με ιατρους.

- Θελω μια εγχειρηση.

- Μαλιστα. Ποια?

- Αυτην.

- Μαλιστα. Εχετε κανει το καταλληλο αμπαλαζ για πτωση απο χειρουργικο κρεβατι υψους 1μ? Για καταπλακωση απο δοκο σε περιπτωση καταρρευσης του κτηριου κατα την εγχειρηση ?

- Εχω παρει καποια μετρα. Να, οσο το παιδι μου θα ειναι μαζι σας, εχω να σας δωσω αυτο το κρανος, την πανοπλια να του φορεσετε...

- Τι να κανει αυτο το κρανος κυριε αν ερθει ενας Σουμοκα στο νοσοκομειο βγει στην ταρατσα και βουτηξει πανω του απο τον 3 οροφο? Και η πανοπλια αυτη που τη βρηκατε καλε? Αστεια ειναι? Δεν αντεχει ουτε 2 δεσμιδες απο υποπολυβολο, αν τυχει....

- Ξερω γω? τι να φορεσουμε τοτε? Εχετε εσεις τιποτα της προκοπης?

- Εμεις δεν εχουμε κυριε. Νοσοκομειο ειμαστε.

- Και τοτε?

- Ε τοτε θα κανουμε την εγχειρηση του παιδιου αλλα με δικη σας ευθυνη για την εκβαση και οτι ειναι να γινει ας γινει. Τετοια ανευθυνοτητα κυριε σπανια μας τυχαινει σε πελατες μας...

 
Οκ έχει πλάκα μέχρι ένα σημείο, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι λες ότι να ναι έτσι;

Πήγαινε και διάβασε τους όρους μιας οποιασδήποτε μεταφορικής και δες σε τι σε καλύπτουν.

 
evris είπε:
Σε αυτο διαφωνω τοσο καθετα, που το κανω ξεχωριστη απαντηση.

Το οτι μια Τραπεζα εχει στους ορους της τυπωμενο το εξης: "Αν αργησεις μια μερα στο Δανειο σου σου κοβουμε 2 δακτυλα" δε σημαινει οτι ειναι ενταξει αν απλα το εχει με μεγαλα γραμματα. Το οτι εχω επιλογη να παω σε αλλη τραπεζα δεν το κανει ενταξει. Ουτε το οτι μου το εδωσαν και το διαβασα και θεωρουν οτι καταλαβα. Ουτε η γενικη παραδοχη οτι μπορει να υπαρχουν και αλλες τραπεζες χωρις τον ορο αυτο το κανει καλυτερο. Ουτε το αν εχω χρονο, αν αντιλαμβανομαι τι αναλαμβανω, αν μπορω να παω σε αλλο μερος κλπ το αλλαζει. Ειναι παρανομο και καταχρηστικο και η εγκυροτητα του αν παει σε ενα δικαστηριο αγγιζει το μηδεν. Για να μην πω οτι θεωρειται οτι μπορει να αντιβαινει και στην νομοθεσια του κρατους αυτου που τους στελνει στο δικαστηριο η του κρατους στο οποιο δραστηριοποιειται η τραπεζα.
Μα δε λεω αυτό.

 
Wow! είπε:
Απ' την άλλη, πόσο άβουλος μήκυτας πρέπει να είναι μία γυναίκα που κάθεται και ζητάει 12 ευρώ (περισσότερα απ' όσα η ίδια θα ξόδευε κάθε μέρα) για τη μεταφορά ενός πακέτου στη Θεσσαλονίκη;
Και αν 11 ευρω κανει το πεταλακι που πιανει χωρο ισα με 2 χουφτες, ταξιδευει πατικωμενο κατω απο αλλα, χωρις οξυγονο, τουαλετα και συνθηκες που μπορουν να συντηρησουν ζωη, οτι ωρα να'ναι, χωρις να του παρεχονται απο τον μεταφορεα στοιχειωδεις προστασιες (αλλα αφηνεται ως ευθυνη στον ιδιοκτητη) και δεν εγγυαται κανεις οτι θα φτασει σε ενα τεμαχιο, τοτε ποσο κανει εν τελει ρε παιδια να παει ενας ανθρωπος ολο μυς, 2μετρα και 10 εκατοστα, βαρους 140 κιλων με 3 βαλιτσες γεματες πεταλια κιθαρας, τριπλες καλτσες, 8 μπουφαν φορεμενα το ενα πανω απο το αλλο, 12 καδενες απο χρυσο, παντελονι σκι και απο μεσα στρατιωτικη σκελαια,  κασκολ, πλεκτο πουλοβερ, τιραντε σιθρου δικτυωτο μπλουζακι, 6 δακτυλιδια, 12 χρυσα δοντια, δερματινη παχια ζωνη, αρβυλες μεχρι το γονατο, μπερτα του σουπερμαν, γυαλια μηχανης Β Παγκοσμιου Πολεμου, μαλι μεχρι το γονατο με τα ΚΤΕΛ η με το τρενο στη Θεσ/κη, ακομα και αν δεν μπει ΚΑΝΕΙΣ αλλος στο τρενο η στο πουλμαν και παει prive? 5.000.000.000 ευρω?

(και ποιος θα τον ρωτησει εξυπναδες για το αν τον εχει πακεταρει ο ιδιοκτητης του να αντεχει απο πτωση 2 μετρων)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κάποτε που ξεκίνησαν οι ιδιωτικοί couriers στην Ελλάδα όταν τα ΕΛΤΑ ήταν μονοπώλιο διαφήμιζαν τα εξής πλεονεκτήματα:

1. Παράδοση άμεσα εντός πόλης (μετράγαμε 1-2 ώρες).

2. Παράδοση την επομένη για εκτός Αθηνών και εξωτερικό.

3. Ασφάλεια παράδοσης. Χέρι με χέρι.

Φαίνεται ότι οι δουλειές πηγαν πολύ καλά και όλα τα παραπάνω έχουν ξεχαστεί και επιστρέψαμε στην ελληνική φασολάδα μας.

Π.χ. Χτες επέστρεψα σπίτι μου στις 2 το μεσημέρι και βρήκα μηνυμα από την ACS που έλεγε ότι περασαν 13.45 για να μου παραδόσουν ένα φακελο. Τους καλεσα αμεσως στον αριθμό που αναφερόταν και μια πολύ βαριεστημένη φωνή με ύφος βολεμένου ή τελείως αδιάφορου για την εξυπηρέτηση μου (του πελάτη) που μου είπε ότι αύριο πάλι θα περάσουν και μου το'κλεισε.

Επείδή όμως συνειδητοποίησα ότι αύριο παλι το ιδιο πρόβλημα θα υπήρχε, πήρα ξανά και μια πιο φρέσκια φωνή (άλλη βάρδια) βρήκε την ειδοποίηση μου και μου επνέλαβε το "αύριο".  Και ρωτάω:

-Τι ώρα;

-Την ίδια ώρα κύριε.

-Δεν βρίσκομαι εδώ τετοια ώρα κυρία.

-Ε.. πότε μπορείτε;

-Πριν τις 12.

-Δεν γίνεται. Βγαίνει μετά. (?)

-Τι εννοείτε;

-Βγαίνει μετά!

-Δηλαδή ένας μεταφορέας "βγαίνει" το μεσημέρι;

-Δεν υπάρχει προσωπικό κύριε.

-Οπότε πως θα πάρω το δέμα;

-Ελάτε από δω.

-Από ποιόν είναι;

-Από τον "Ταδε". (Σημείωση: ο "τάδε" βρίσκεται στο Κουκάκι.)

-Να πάω καλύτερα από εκεί που περνάω όταν πάω στη δουλειά μου να το παραλάβω;

-....

-Θα τον πάρω τηλέφωνο να συνεννοηθώ μαζί του.

-Δηλαδή δεν μπορείτε να περάσετε από δω;

-Οχι. Είστε έξω από τις καθημερινές διαδρομές μου. Κι εσείς τι δουλεια κάνετε; Δεν πληρώνεστε για να μου το παραδόσετε στο χώρο μου το συντομότερο;

-Ναι αλλά δεν υπάρχει προσωπικό...

-Καλά, στείλτε το όσο πιο νωρίς γίνεται.

-Εντάξει.

Ο φάκελος ήρθε στις 2 όπως και την προηγούμενη. Ευτυχώς βρήκα άνθρωπο να βρίσκεται εκεί. Ημουν σίγουρος ότι δεν θα έκαναν κατι για να με εξυπηρετήσουν. Οι άνθρωποι αυτοί είναι χειρότεροι από δημόσιο (ΕΛΤΑ) καθώς διαθέτουν το κληρονομικό γνώρισμα του ραγιά. Ιδιωτικά ή δημόσια, οι ρυθμοί και η αποτελεσματικότητα έχουν όρια. +/- αργάμισι.

Γινανε κι αυτοί κατεστημένο και μας μεταφέρουν τα προβλήματα τους για την ανεπάρκεια και αδυναμία να ανταπεξέλθουν στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Αυτός που πληρώνει τι πρέπει να κάνει;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Yameth το ιδιο τραβηξα με την Ups. Ερχοταν επι 5 μερες το πρωι που δεν ημουν εκει και δεν ειχα κανεναν να το παραλαβει. Και καθε μερα μου ελεγαν να παω μεχρι την Καλαμαρια να το παρω. Τους ελεγα να ερθουν μετα τις 2 αφου παρεδιδαν μεχρι τις 5. Και καποιες δεν ερχοταν καθολου, καποιες αφηνε ειδοποιηση. Τελικα το πηρα την 6η μερα, οταν πετυχα μια πολυ ευγενικη κοπελα στο τηλεφωνο η οποία εκανε το προφανες και που για καποιον λόγο κανενας αλλος δεν εκανε. Ειπε στον διανομεα να το φερει μετα τις 2 8)

 
Yameth, το μαγικό τηλέφωνο είναι: 801-11-17200

(http://kepka.org/)

Όπου μπορείς να κάνεις μια ωραία καταγγελία στην ACS, σαν τις 2 που έκανα και εγώ μέχρι σήμερα. Και τις δυο φορές όταν ανέφερα το όνομα της κούριερ, η αντίδραση από την κοπέλα στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν "Α! H ACS πάλι ε?"  ::)

Και δεν είναι χτεσινό το πρόβλημα, η πρώτη από τις παραπάνω καταγγελίες έγινε πριν 3 χρόνια.  :-\

Θα μου πείτε, και τι άλλαξε? Έγινε κάτι? Το σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται να γίνει ΤΙΠΟΤΑ αν καθόμαστε ήσυχοι και δεν διαμαρτυρόμαστε για οποιαδήποτε συμπεριφορά που θίγει τα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές.

 
Force Majeur! Υπάρχει παντου και μερικοί ηλίθιοι αδυνατούν να το εξηγήσουν (αναφέρομαι στο βλαμένο που δούλευε στην εταιρία στο στόρυ το Εύρη).

ΚΕΠΚΑ εεε; Από Δευτέρα τηλ, γιατί έχω 2 θεματάκια να αναφέρω... (Στο ένα πάω για μήνυση επι τι ευκαιρία).

 
Nikolas είπε:
Force Majeur!
However, force majeure is not intended to excuse negligence or other malfeasance of a party, as where non-performance is caused by the usual and natural consequences of external forces (e.g., predicted rain stops an outdoor event), or where the intervening circumstances are specifically contemplated.

το να πακεταρεις ενα πεταλι ως τανξ επειδη μπορει να πεσει απο το κοντεινερ απο τα δυο μετρα, κατα την μεταφορα με τα μεσα και το προσωπικο που αυτοι διαθετουν και επιλεγουν να συνεργαζονται, η το να το βαλουν κατω απο 20 τονους μελαμινες και φορμαικες που επισης μεταφερουν στο ιδιο δρομολογιο και να το λιωσουν (αν το αμπαλαζ μου δεν ειναι απο χαλυβδροφυλλο παχους 1 cm) δεν ειναι δυναμη ανωτερη του ανθρωπου και μη προβλεψιμη. Ειναι απλα ευθυνη τους και προσπαθεια μειωσης του κοστους τους (μεσω αμελων υπαλληλων, στριμωγματων, τσατρα-πατρα φορτωματων) που θελουν να στην πασαρουν, σε πολυ ακριβη τιμη και με το που μπαινεις στο μαγαζι. Και το οτι δεν ασφαλιζουν το εμπορευμα απο ατυχηματα κατα τη μεταφορα παλι δεν ειναι δικο μου προβλημα. Εγω θα πρεπει αν το σπασουν να αποζημιωθω, ειτε απευθειας απο αυτους (αν ρισκαρουν τη μεταφορα χωρις ασφαλιστικη) ειτε απο την ασφαλιστικη τους (αν εχουν επιλεξει να πληρωνουν μια). Και δεν εχει να κανει με το αμπαλαζ μου. Αν δεν το ριξεις και δεν το χτυπησεις, δεν σπαει, ουτε απο τα 2 μετρα, ουτε απο τα 2 χιλιομετρα. Εγω πως το καταφερα τοσα χρονια και τους το εφτασα χωρις να πεσει; Ε με τον ιδιο τροπο, μια που αυτη ειναι και η δουλεια τους και θα πληρωθουν ας το καταφερουν και αυτοι για μια μερα (μερικες ωρες).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το θέμα της κακής/ λάθος ώρας παράδοσης είναι κλασσικό (παρεπιπτόντως η ACS είναι χαλαρά η χειρότερη μεταφορική χρόνια τώρα)

Εξ' αρχής όποτε στελνω κάτι με κούριερ ορίζω στους τύπους ότι οι ώρες που πρέπει να παραληφθεί το συγκεκριμένο δέμα είναι από 12-2 πχ. Το γράφω και πάνω στο δέμα, και βάζω και τον τύπο να το γράψει στο χαρτάκι του. Φυσικά έτσι συνεννοούμαι και για όσους μου στέλνουν κάτι με κούριερ.

Εάν δεν έρθει τις ώρες που ζήτησα τρώνε άμεσα κράξιμο, το χω κάνει επανειλημμένα με μεγάλη επιτυχία. Σας το συστήνω είναι πάρα πολύ ευχάριστη διαδικασία.

Επίσης σε αγορές με καταστήματα που στέλνουν με κούριερ να τους ορίζετε είτε να χρησιμοποιούν την εταιρία που θέλετε εσείς, είτε να ορίζουν την ώρα ΓΡΑΠΤΩΣ επάνω στο δέμα, να σας παίρνουν τηλέφωνο πριν παραδώσουν, ναι ναι μπορούν να τα κάνουν όλα αυτά και να σας ενημερώνουν επακριβώς ποια εταιρία χρησιμοποίησαν, με ποιο κωδικό έστειλαν το δέμα, να σας δώσουν τηλέφωνο της μεταφορικής εταιρίας κτλ κτλ.

Κοινώς πρήξτε τους για να μην ταλαιπωρείστε εσείς, υποχρέωσή τους είναι όλα αυτά :)

 
Παμε στο ζητημα ωρας παραδοσης και συνενοησης. Το απολυτως σημαντικοτερο για μενα.

Παιρνω ενα επιπλο. Πληρωνω μια προκαταβολη. Τα αλλα οταν παραδοθει.

Η τοποθεσια παραδοσης ειναι στο χωριο μου.

Τους λεω: Δε μενω εκει, ειναι ολοκληρο ταξιδι. Δεν μπορω να παρω αδεια μια καθημερινη. Θελω παραδοση Σαββατο. Να εχω παει απο Παρασκευη, να ανοιξω, να αδειασω το χωρο, να περιμενω να ερθετε. Αλλα θα μου το πειτε 2-3 μερες πριν. Να εχω κανονισει με παιδια, σκυλια, φροντιστηρια, αυτοκινητο, γυναικα κλπ. Και μη και συμβει κατι και με ξεχασετε να περιμενω εκει...

- Ναι βεβαια κυριε.

Ε το αποτελεσμα ηταν:

Χτυπαει το τηλεφωνο.... [Αυστηρη φωνη] Που εισαστε κυριε; Εχει ερθει ο μεταφορεας (ειναι Πεμπτη πρωι) με το επιπλο και το συνεργειο των 2 ατομων να το μονταρουν/κουβαλησουν. Το σπιτι ειναι κλειστο. Δεν ειναι κανεις εκει. Θα σας περιμενουν για λιγο ακομα σε μια πλατεια στο χωριο...

Αγοραζω Η/Υ μεσω ιντερνετ. (2 φορες αυτο)

- Να παραδοθει σπιτι, αλλα μετα τις 3 το μεσημερι. Μονο τοτε μπορω.

- Κανενα προβλημα. Θα το βαλουμε στο τελευταιο δρομολογιο.

Και τις δυο φορες ηρθαν κατα τις 10 το πρωι. Και τις δυο μου τηλεφωνησαν. Και τις δυο τους ειπα να τα αφησουν στο υποκαταστημα τους που ειναι κοντα στο σπιτι μας. Και τις δυο περασα τελικα απο κει και τα πηρα εγω.

 
yameth είπε:
Χτες επέστρεψα σπίτι μου στις 2 το μεσημέρι και βρήκα μηνυμα από την ACS που έλεγε ότι περασαν 13.45 για να μου παραδόσουν ένα φακελο. Τους καλεσα αμεσως στον αριθμό που αναφερόταν και μια πολύ βαριεστημένη φωνή με ύφος βολεμένου ή τελείως αδιάφορου για την εξυπηρέτηση μου (του πελάτη) που μου είπε ότι αύριο πάλι θα περάσουν και μου το'κλεισε.
Μάλλον οι υπάλληλοι της ACS περνάνε από σεμινάρια αγένειας όταν προσλαμβάνονται. Δεν εξηγείται αλλιώς, το γεγονός ότι αυτό που περιγράφεις μου συνέβη πολύ πρόσφατα κι εμένα, με την ACS Ιωαννίνων.

H συμπεριφορά της υπαλλήλου ήταν καρμπόν.

ΥΓ: ο evris ήταν τόσο συγχισμένος όταν ξεκίνησε το thread, που ξεχάστηκε και χρησιμοποίησε και τόνους, ενάντια στα πιστεύω του ;D ;D ;D

 
Evris: Τι έκανες με τα παραπάνω παραδείγματα κακής παράδοσης; Δεν τους τα χωσες να ξεδώσεις;

elavd είπε:
ΥΓ: ο evris ήταν τόσο συγχισμένος όταν ξεκίνησε το thread, που ξεχάστηκε και χρησιμοποίησε και τόνους, ενάντια στα πιστεύω του ;D ;D ;D
Αν κ το θεμα πλέον μιλάει για κάτι που έχει νόημα να διαμαρτύρεται κανείς, συνεχίζω να γελάω ;D

 
elavd είπε:
ΥΓ: ο evris ήταν τόσο συγχισμένος όταν ξεκίνησε το thread, που ξεχάστηκε και χρησιμοποίησε και τόνους, ενάντια στα πιστεύω του ;D ;D ;D
Ασε... δραμα... αποφασισα οτι θα βγει μεγαλο απο πριν και το εγραψα σε OpenOffice και δεν αντεχα να βλεπω ΚΑΘΕ λεξη κατσαρη. Μετα που το εφερα στη φορμα του νοιζ ηταν αργα... το κακο ειχε γινει

@Evilnye: Οχι, δε τους τα εχωσα... γιατι στο επιπλο ειχα ετσι και αλλιως το πανω χερι (αφου το ειχαν κατασκευασει αλλα δεν ειχαν πληρωθει για αυτο και ξαναηρθαν), ενω στους Η/Υ ειχα ηδη πληρωσει οποτε δε με επαιρνε για αγριαδες.

 
Πάντως κάποια φράσεις, στις τελευταίες γραμμές του πρώτου σου οστ, πρέπει να τα έγραψες εκ των υστέρων (στη φόρμα του ΝΟΙΖ) γιατί οι τόνοι πάνε περίπατο... ;D

 
elavd είπε:
Πάντως κάποια φράσεις, στις τελευταίες γραμμές του πρώτου σου οστ, πρέπει να τα έγραψες εκ των υστέρων (στη φόρμα του ΝΟΙΖ) γιατί οι τόνοι πάνε περίπατο... ;D
Με τρομαζεις με την παρατηρητικοτητα σου. Οντως ακριβως ετσι!

 
elavd είπε:
Μάλλον οι υπάλληλοι της ACS περνάνε από σεμινάρια αγένειας όταν προσλαμβάνονται. Δεν εξηγείται αλλιώς, το γεγονός ότι αυτό που περιγράφεις μου συνέβη πολύ πρόσφατα κι εμένα, με την ACS Ιωαννίνων.

H συμπεριφορά της υπαλλήλου ήταν καρμπόν.
Ακριβως τα ιδια και Θεσσαλονικη! Ακριβως! Ειμαι συνδρομητης του National Geographic, και εδω και αρκετο καιρο η διανομη γινεται μεσω της ACS. Καθε μηνα ο ιδιος νταβας, ερχονται πρωι, λειπουν ολοι, αφηνουν χαρτακι. Οκ, λογικοτατο. Παιρνεις τηλεφωνο να κανονισεις να στο ξαναφερουν, τονιζεις ποιες ωρες εισαι διαθεσιμος, ερχονται παλι οταν λειπεις! Και ξανα μανα η ιδια ιστορια, με τους περισσοτερους υπαλληλους που απαντανε τα τηλεφωνα να σπανε ρεκορ αγενειας.

Το πιο κορυφαιο ομως που κανουν ειναι οταν σου λενε να πας να το παρεις ο ιδιος απο τα κεντρικα τους. Ειδικα οταν προκειτε για καποια συνδρομη περιοδικου, ειναι απλα να τρελαινεσαι! Πληρωνω συνδρομη για να μου το φερνουν στην πορτα μου και μου ζητανε να παω στην αλλη ακρη της πολης για να το παρω? Και δε παω στο περιπτερο απεναντι να το παρω? Για ονομα του θεου δηλαδη!

Αναφερομαι (και εμενω) στις συνδρομες περιοδικων καθοτι η ACS ειναι η εταιρεια που συνεργαζεται με τον εκδοτικο οικο Λαμπροπουλο και αλλους μεγαλους εκδοτικους οικους της χωρας, τουτεστιν υπευθηνη για τη διανομη ενος πολυ μεγαλου ποσοστου των εφημεριδων/περιοδικων της χωρας. Δε μπορει να λενε στον κοσμο "Περαστε απο εμας να παρετε το περιοδικο σας (για το οποιο πληρωνετε εξτρα να ερθει στην πορτα σας αντι να πατε μεχρι το περιπτερο απεναντι) γιατι (ΠΑΛΙ) δεν ηρθαμε την ωρα που μας ειπατε !! "

 
Για το καλως εχειν, να σημειωθει εδω οτι εγω δεν μιλαγα για την μεταφορικη για την οποια λετε.

 
Ιδου και τα δικα μου παραπονα απο τις ελληνικες μεταφορικες:

1. Ιδιωτικη ACS: για οποιαδηποτε αντικαταβολη εκταμιευει το ποσο της αντικαταβολης μετα απο 20 (ολογραφως είκοσι) ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ημερες. Ητοι στελνεις κατι με αντικαταβολη σημερα και παιρνεις τα χρηματα σου μετα απο 1 (ολογραφως ενα)  μηνα. Υποθετω δε οτι ειναι μια παρα πολυ καλη μεθοδος για να τοκιζονται οι αντικαταβολες ολης της χωρας επι ενα μηνα. Μεσος χρονος για την ιδια διαδικασια μεσω ΕΛΤΑ γυρω στις 5-10 ημερολογιακες ημερες.

2. Ιδιωτικη Γεν. Ταχυδρομικη. Αδυναμια παραδοσης σε απογευματινες ωρες. Κυριε οι διανομεις μας δεν κανουν παραδοσεις μετα τις 4. Αν επιχειρησεις να τους πεις να στο φερουν στη δ/νση του γραφειου σου δε, σου λενε οτι δεν μπορουν οι ιδιοι να αλλαξουν την δ/νση παραδοσης....Για την ιδια διαδικασια οι ταχυμεταφορες των ΕΛΤΑ κανουν τουμπες και μου φερνουν με ακριβεια δευτερολεπτου δεμα απο 0,1cm εως και θηριωδων διαστασεων και βαρους δεκαδων κιλων σε χωρο και ωρα που τους υποδεικνυω

Για ολες τις ανωτερω περιπτωσεις και οσες φορες ειχα την ατυχια να χρειαστει να ειμαι παρων στα γραφεια τους, η εξυπηρετηση, η ευγενεια και οι ρυθμοι εργασιας δεν με απογοητευσαν ποτε.....ηταν καθαρα ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

ΕΥΤΥΧΩς ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΕΛΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ.

Και μια και ταξιδευω αρκετα ευχαριστως οποτε θελετε να σας πω και τις εμπειριες μου με ελληνικους ιδιωτικους (πολυβραβευμενους) αερομεταφορεις (και αυτοι μεταφορεις ειναι). Μπροστα στις Ελληνικες ιδωτικες αεροπορικες η (πρωην) ολυμπιακη μου φανταζει πλεον ως EMIRATES.

Kαι επειδη σιγουρα καποιοι θα βιαστουν να πουν οτι εθελοτυφλω και υποστηριζω το ελληνικο δημοσιο, με τα παραπανω το μονο που θελω να πω ειναι οτι ο ελληνας, δημοσιος ή ιδιωτικος θελει (και το πετυχαινει) να δουλευει σαν δημοσιος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα