glam metal

theoctapus είπε:
Το glam metal ευθύνεται για την τρύπα του όζοντος.   ;)
+ 1000

Οι χλωροφθοράνθρακες (CFC) από τις λακ και τα λοιπά spay καλλωπισμού των 80's κατέστρεψαν το περιβάλλον και κατ'επέκταση και τους ανθρώπους(καρκίνοι κτλπ).

Ο buzz osbourne ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε υδροφθοράνθρακες.  ;D 

 
ndnikola είπε:
τι σχεση εχει το glam rock με τη grunge?διαβαστε εδω το πρώτο entry
;D ;D ;D

[Η αφεντομουτσουνάρα μου που γελάει, κατά τα 80's επέδειξε φανατική πίστη στο metal και ως εκ τούτου έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα σε Pretty Maids, Wasp, Winger, Cinderella, Bon Jovi, Europe, YJM, Dokken, Motley Crue, Stryper, Quiet Riot, Twisted Sister και ό,τι άλλη κιτσιά μπορεί κανείς να φανταστεί, μουσική που σήμερα θεωρεί επιεικώς αστεία, και ως εκ τούτου ξέρει ότι στην πορεία της ζωής του ανθρώπου τα γούστα ενδέχεται να αλλάξουν ριζικά, και αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος που δεν έχει νόημα να τα κάνουμε σημαία για μας ή κανόνα για τους άλλους]

 
sfaku είπε:
[Η αφεντομουτσουνάρα μου που γελάει, κατά τα 80's επέδειξε φανατική πίστη στο metal και ως εκ τούτου έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα σε Pretty Maids, Wasp, Winger, Cinderella, Bon Jovi, Europe, YJM, Dokken, Motley Crue, Stryper, Quiet Riot, Twisted Sister και ό,τι άλλη κιτσιά μπορεί κανείς να φανταστεί, μουσική που σήμερα θεωρεί επιεικώς αστεία, και ως εκ τούτου ξέρει ότι στην πορεία της ζωής του ανθρώπου τα γούστα ενδέχεται να αλλάξουν ριζικά, και αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος που δεν έχει νόημα να τα κάνουμε σημαία για μας ή κανόνα για τους άλλους]
Τα bold μπορεί να μου τα εξηγήσει σοβαρά κάποιος?

Έχω ξαναδεί τέτοιου είδους τοποθετήσεις (τότε άκουγα και τώρα έχω σοβαρευτεί) και πραγματικά απορώ.

 
ndnikola είπε:
Αγαπητέ Green St, ο λόγος που η συζήτηση πήρε μια τέτοια τροπή (η οποία δεν εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τον τίτλο του thread) είναι το αφοριστικό post σου προς την μουσική των 90's και η επίκληση σε αντικειμενικές αλήθειες και δασκάλους που πρέπει όλοι να σεβόμαστε. Κατά τα άλλα, δεν υπήρχε κανένας λόγος να σκάσουν μύτη οι grung-άδες του noiz και να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Live and let live, λοιπόν, αλλά να ισχύει για όλους :).
Καταρχήν κακώς μου ρίχνεις την ευθύνη για την τροπή που πήρε η συζήτηση. Δεν αναφέρθηκα εγώ σε σκυλάδικους στίχους του glam από την πρώτη κιόλας σελίδας αυτού του τόπικ. Η αναφορά μου στο grunge έγινε γιατί βρήκα τους οπαδούς του είδους να σχολιάζουν ήδη μια μουσική που δεν τους αρέσει ή δεν τους εκφράζει.

Και αυτό είναι σεβαστό, δεν γίνεται σε όλους να μας αρέσουν όλα.

Λες ότι το ποστ μου ήταν αφοριστικό. Πρίν από εμένα ένας άλλος φίλος έχει γράψει, και από ότι κατάλαβα μάλλον είναι φαν του grunge, αυτό:

Το grunge αυτο που ευτυχως εκανε ηταν να γυρισει τον κοσμο back to the basics.
Που με απλά λόγια ο φίλος λέει ότι το grunge γύρισε πίσω στα βασικά. Άρα γύρισε και η μουσική πίσω στα βασικά δεν γίνεται να γύρισε μόνο ο κόσμος, αφού είναι γνωστό ότι ο κόσμος είναι αποδέκτης και κριτής του αποτελέσματος. Και αυτή η στροφή σαφώς αφορά και την τεχνική, και την σύνθεση και την παραγωγή και την σκηνική παρουσία κοκ.  Γιατί λοιπόν είμαι εγώ αφοριστικός;;;; Ή μήπως είναι μια πραγματικότητα;;

Γιατί θα καταλάβαινα να μου έλεγες ότι ήταν κάπως άκομψος ο τρόπος που το είπα, και να το δεχτώ, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι πήγε πίσω η μουσική των 90'ς, θες να το λέμε back to the basics? Οκ κανένα πρόβλημα.

Τώρα όσον αφορά μεγάλους μουσικούς με τεχνική που δεν αμφισβητείτε συνεπώς είναι δάσκαλοι για εμάς σε αρκετά πράγματα και καταξιωμένους μάλιστα και εμπορικά, θεωρώ ότι η άποψη τους είναι σεβαστή, όταν μιλάνε για μουσική. Το έχει αποδείξει η σταδιοδρομία τους και σίγουρα η απόψή τους έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την δική μου πχ. Και είναι αντικειμενική η άποψή τους γιατί προσεγγίζουν την συζήτηση από άλλη οπτική γωνία. Και σίγουρα πιο αληθινή από την προσέγγιση του στυλ «και επειδή το είπε πχ ο Vai τι έγινε;»

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Green St είπε:
Γιατί θα καταλάβαινα να μου έλεγες ότι ήταν κάπως άκομψος ο τρόπος που το είπα, και να το δεχτώ, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι πήγε πίσω η μουσική των 90'ς, θες να το λέμε back to the basics? Οκ κανένα πρόβλημα.

Τώρα όσον αφορά μεγάλους μουσικούς με τεχνική που δεν αμφισβητείτε συνεπώς είναι δάσκαλοι για εμάς σε αρκετά πράγματα και καταξιωμένους μάλιστα και εμπορικά, θεωρώ ότι η άποψη τους είναι σεβαστή, όταν μιλάνε για μουσική. Το έχει αποδείξει η σταδιοδρομία τους και σίγουρα η απόψή τους έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την δική μου πχ. Και είναι αντικειμενική η άποψή τους γιατί προσεγγίζουν την συζήτηση από άλλη οπτική γωνία. Και σίγουρα πιο αληθινή από την προσέγγιση του στυλ «και επειδή το είπε πχ ο Vai τι έγινε;»
Η λογική σου πάσχει πολλαπλώς.

1) Το back to the basics δεν σημαίνει και πίσω γενικά με την κακή έννοια.

2) Το back to the basics ήταν μια διαπίστωση του φίλου που την ανάφερε και σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι ίσχυε για όλη την μουσική των 90s

3) Συνεχίζεις να επιμένεις ότι η μουσική πήγε πίσω στα 90s (και το παρουσιάζεις ως γεγονός) ακόμα και αφού έχουμε προσπαθήσει να σου εξηγήσουμε ότι η τέχνη ΔΕΝ μπορεί να πάει πίσω (ως κομμάτι της ανθρώπινης δραστηριότητας πάντα προσθέτει, δεν αφαιρεί διαγράφοντας ιστορία). Πάει μόνο μπροστά άλλες φορές σε μέρη που μας εκφράζει και άλλες όχι.

4) Δεν έχεις καταλάβει ότι ο Χ πετυχημένος μουσικός μπορεί για τον Ψ ακροατή/φιλόμουσο να είναι παντελώς άγνωστος και αδιάφορος.

5) Πετυχημένος μουσικός δεν σημαίνει και ιστορικός της τέχνης.

6) Ιστορικός της τέχνης δεν σημαίνει και φορέας αντικειμενικής αλήθειας.

7) Υψηλή τεχνική κατάρτιση δεν σημαίνει και επαρκής διορατικότητα σε θέματα τέχνης.

8 ) κ.α.

Κοινώς anything goes

 
WilliamSats είπε:
Τα bold μπορεί να μου τα εξηγήσει σοβαρά κάποιος?

Έχω ξαναδεί τέτοιου είδους τοποθετήσεις (τότε άκουγα και τώρα έχω σοβαρευτεί) και πραγματικά απορώ.
Θα συμφωνησω απολυτα. Εξαιρουμενης της περιπτωσης βαρβατων mainstream ασματων της καθε γενιας που μπορει καποιος να ακουει μεχρι τα 10 του ετη, θεωρω οτι δηλωσεις του τυπου "ακουγα Χ καποτε και τωρα πια γελαω/ντρεπομαι/κλπ" μου φαινονται εντελως ακυρες.

Και για πες μας αν εχεις την καλοσυνη κυριε sfaku ποια ειναι τα τωρινα ακουσματα σου που κανουν τους Pretty Maids, Wasp, Winger, Cinderella, Bon Jovi, Europe, YJM, Dokken, Motley Crue, Stryper, Quiet Riot, Twisted Sister να φανταζουν αστειοι κ κιτσατοι ?

Θα παρακαλεσω αν η απαντηση περιεχει της λεξεις Θανασης/μ#λ#μ#ς/εντεχνο να προειδοποιησεις ωστε να εχω τα χαπια μου κοντα...

 
"......κοιτα φιλος, εγω οταν ημουνε μικρουλης ακουγα μεταλ ναουμε και ποζεριες ναουμε, Φαιαχαουζ, Σιρεκιελα, Κουαη Ραιο, Βασπ, Βινγερ και Σκορπαιονς και ειχα κι ενα μαλλι μεχρι τον λωλο. Τωρα μεγαλωσα κι ακουω μονο ποιοτητα, Nick Cave, Tom Waits, Colpleis κι αμα βαλω και το μαντηλι με τη σατεν πυτζαμα και το μαλτ βαραω μεχρι και Coltrain αμα λαχει, σορυ ΝΑΟΥΜΕ....."

Εξελιξις ;D

 
Καταρχήν να συγχαρώ τον οκτάποδα για την άνωθι εξαίρετη και διαυγέστατη τοποθέτηση.

WilliamSats είπε:
Τα bold μπορεί να μου τα εξηγήσει σοβαρά κάποιος?

Έχω ξαναδεί τέτοιου είδους τοποθετήσεις (τότε άκουγα και τώρα έχω σοβαρευτεί) και πραγματικά απορώ.

Και για πες μας αν εχεις την καλοσυνη κυριε sfaku ποια ειναι τα τωρινα ακουσματα σου που κανουν τους Pretty Maids, Wasp, Winger, Cinderella, Bon Jovi, Europe, YJM, Dokken, Motley Crue, Stryper, Quiet Riot, Twisted Sister να φανταζουν αστειοι κ κιτσατοι ?
Παιδιά, κόφτε το μέταλ. Δημιουργεί σοβαρής μορφής ασυνέχειες στην κατανόηση του σύμπαντος. Ειλικιρινά δεν θυμάμαι από ποια τάξη του σχολείου (και ποια βαθμίδα του τελευταίου) έχω να ακούσω τόσο απόλυτες απόψεις, σε συνδυασμό με αδυναμία κατανόησης της θέσης του άλλου.

Καταρχήν, είπα κάπου ότι ντρέπομαι; Όχι μόνο δεν ντρέπομαι, αλλά γελάω με τον εαυτό μου, αβίαστα και ακομπλεξάριστα. Τα 80's για μένα ήταν χρόνια αθωότητας και αναπολώ με νοσταλγία την αίσθηση εκείνης της εποχής, παραδεχόμενος ότι μουσικά είχα πολύ απόλυτες, πολύ μονόχνοτες και πολύ κιτς απόψεις. Ουδέν κακό: έφηβος ήμουν, κιθάρα ήθελα να μάθω, το shredding ήταν φρέσκο πράγμα και για κιθαρίστες ταμάμ.

Όπως γελάω λοιπόν όταν βλέπω τις φωτογραφίες μου εκείνης της εποχής με το χνούδι, τη φράτζα που προσπαθεί να μακρύνει και το κολάν τζιν παντελόνι, έτσι γελάω και με αυτά που άκουγα. Απλώς δεν μπορώ να ακούσω πια αυτή τη μουσική. Τρία τραγούδια το χρόνο μαξ, για λόγους αναμνήσεων, και αν.

Αυτό που είπα λοιπόν είναι ότι έχω ακούσει τόσο πολύ τέτοια μουσική, και έχω τόσο αντιδιαμετρικά αντίθετα γούστα τώρα, που έχω καταλάβει ήδη ότι το γούστο αλλάζει πολύ συχνά για να το παίρνω τόσο στα σοβαρά, πόσο μάλλον να το μοστράρω και για κανόνα των άλλων. Αυτό ακριβώς που κάνετε εσείς. Παίρνετε τον εαυτό σας και ιδίως το γούστο σας πολύ στα σοβαρά.

Αδυνατείτε να καταλάβετε ότι τα γούστα είναι γούστα. Εμένα μου αρέσει ο Θανάσης, το αμερικάνικο indy, το αυστραλιανό γκαράζ πανκ και οι αργοί  κιθαρίστες που κάνουν βαβούρα. Του αλλουνού του αρέσει η κολοκυθόπιτα και εσάς π.χ. οι Άιρον Μέιντεν, το Κοτ Σαμγουέρ Ιν Τάιμ (για να κάνουμε ένα 80άδικο μέταλ αστείο). Σας λείπει παρατηρητικότητα όταν αδυνατείτε να διακρίνετε πόσο διαφορετικά είναι τα γούστα του κάθε ανθρώπου, και προσπαθείτε να επιβάλλετε κανόνες σε ένα πράγμα που ολοφάνερα δεν λειτουργεί με τέτοιους. Και το κυριότερο, τα γούστα αλλάζουν, στον ίδιο άνθρωπο.

Σε 10 χρόνια μπορεί να ακούτε Χόλντσουορθ και Τσίκο Ρία, και να γελάτε με τα σημερινά σας ακούσματα. Δεν το ξέρετε, κρατήστε και κάνα μικρό καλάθι...

Αλλά και στα αντικειμενικά ζητήματα δεν τα πάτε καλά. Αδυνατείτε να καταλάβετε ότι η αγαπημένη σας μουσική είναι αντικειμενικά κιτς. Πώς είναι δυνατόν να πιάνεις άλλους μουσικούς στο στόμα σου όπως ο Θανάσης, όταν σου αρέσουν τύποι με σκισμένα δικτυωτά καλτσόν, άσπρο μεϊκάπ και κόκκινα κραγιόν; Λίγος αυτοσαρκασμός δεν βλάπτει...

O Dee Snider δεν είναι κιτς; Οι Stryper δεν ήταν κιτς; Τα μαλλιά κομμωτηρίου του Tempest δεν ήταν κιτς; Τα εξώφυλλα των Pretty Maids με κάτι στραβοχυμένα Cyborg Pin Ups δεν ήταν κιτς; Η μουσική με τις μελοδραματικές μπαλάντες, τις πομπώδεις κορόνες και τους καψουροστίχους γάμα διαλογής (sic) δεν είναι κιτς;

Έχετε στοιχειώδεις γνώσεις της ιστορίας της δυτικής μουσικής; Να σας πω για έναν παραλληλισμό κοινά παραδεκτό. Το μπλουζ έχει πολλά κοινά με το ρεμπέτικο. Και υπάρχουν πολλές αναλογίες στην εξέλιξη της αμερικάνικης μουσικής με αυτή της ελληνικής.

Από το μπλουζ βγήκε το σουίνγκ, από το σουίνγκ το ροκενρόλ, από το ροκενρόλ το ροκ, από το ροκ το χαρντ ροκ και από το χαρντ ροκ το μέταλ.

Σαν 5ης-6ης γενιάς απόγονος του μπλουζ που είναι το γκλαμ, πού νομίζετε ότι αντιστοιχεί; Στο δικό μας σκυλάδικο, και μάλιστα το γάμα διαλογής (sic). Και αυτό είναι αντικειμενικό. Ρωτήστε οποιονδήποτε Αμερικάνο ξέρετε. Για τους Αμερικάνους οι Winger είναι κάτι σαν τον Βαλάντη και οι Motley Crue κάτι σαν τη Στανίση (και ο Coverdale που είναι λαϊκός τραγουδιστής α΄διαλογής είναι κάτι σαν τον Πάριο).

Χαλαρώστε παιδιά, μουσική είναι. Αν σας αρέσει μαγκιά σας. Για τους αφορισμούς σας  όμως που απευθύνονται σε εμάς τους υπόλοιπους, μην σας κάνει εντύπωση που ενοχλούν ούτε που προκαλούν σχόλια.

Θα παρακαλεσω αν η απαντηση περιεχει της λεξεις Θανασης/μ#λ#μ#ς/εντεχνο να προειδοποιησεις ωστε να εχω τα χαπια μου κοντα...
Να ρωτήσω πόσων χρονών είσαι και μου θες και χάπια;

 
sfaku είπε:
Καταρχήν να συγχαρώ τον οκτάποδα για την άνωθι εξαίρετη και διαυγέστατη τοποθέτηση.

Παιδιά, κόφτε το μέταλ. Δημιουργεί σοβαρής μορφής ασυνέχειες στην κατανόηση του σύμπαντος. Ειλικιρινά δεν θυμάμαι από ποια τάξη του σχολείου (και ποια βαθμίδα του τελευταίου) έχω να ακούσω τόσο απόλυτες απόψεις, σε συνδυασμό με αδυναμία κατανόησης της θέσης του άλλου.

Καταρχήν, είπα κάπου ότι ντρέπομαι; Όχι μόνο δεν ντρέπομαι, αλλά γελάω με τον εαυτό μου, αβίαστα και ακομπλεξάριστα. Τα 80's για μένα ήταν χρόνια αθωότητας και αναπολώ με νοσταλγία την αίσθηση εκείνης της εποχής, παραδεχόμενος ότι μουσικά είχα πολύ απόλυτες, πολύ μονόχνοτες και πολύ κιτς απόψεις. Ουδέν κακό: έφηβος ήμουν, κιθάρα ήθελα να μάθω, το shredding ήταν φρέσκο πράγμα και για κιθαρίστες ταμάμ.

Όπως γελάω λοιπόν όταν βλέπω τις φωτογραφίες μου εκείνης της εποχής με το χνούδι, τη φράτζα που προσπαθεί να μακρύνει και το κολάν τζιν παντελόνι, έτσι γελάω και με αυτά που άκουγα. Απλώς δεν μπορώ να ακούσω πια αυτή τη μουσική. Τρία τραγούδια το χρόνο μαξ, για λόγους αναμνήσεων, και αν.

Αυτό που είπα λοιπόν είναι ότι έχω ακούσει τόσο πολύ τέτοια μουσική, και έχω τόσο αντιδιαμετρικά αντίθετα γούστα τώρα, που έχω καταλάβει ήδη ότι το γούστο αλλάζει πολύ συχνά για να το παίρνω τόσο στα σοβαρά, πόσο μάλλον να το μοστράρω και για κανόνα των άλλων. Αυτό ακριβώς που κάνετε εσείς. Παίρνετε τον εαυτό σας και ιδίως το γούστο σας πολύ στα σοβαρά.

Αδυνατείτε να καταλάβετε ότι τα γούστα είναι γούστα. Εμένα μου αρέσει ο Θανάσης, το αμερικάνικο indy, το αυστραλιανό γκαράζ πανκ και οι αργοί  κιθαρίστες που κάνουν βαβούρα. Του αλλουνού του αρέσει η κολοκυθόπιτα και εσάς π.χ. οι Άιρον Μέιντεν, το Κοτ Σαμγουέρ Ιν Τάιμ (για να κάνουμε ένα 80άδικο μέταλ αστείο). Σας λείπει παρατηρητικότητα όταν αδυνατείτε να διακρίνετε πόσο διαφορετικά είναι τα γούστα του κάθε ανθρώπου, και προσπαθείτε να επιβάλλετε κανόνες σε ένα πράγμα που ολοφάνερα δεν λειτουργεί με τέτοιους. Και το κυριότερο, τα γούστα αλλάζουν, στον ίδιο άνθρωπο.

Σε 10 χρόνια μπορεί να ακούτε Χόλντσουορθ και Τσίκο Ρία, και να γελάτε με τα σημερινά σας ακούσματα. Δεν το ξέρετε, κρατήστε και κάνα μικρό καλάθι...

Αλλά και στα αντικειμενικά ζητήματα δεν τα πάτε καλά. Αδυνατείτε να καταλάβετε ότι η αγαπημένη σας μουσική είναι αντικειμενικά κιτς. Πώς είναι δυνατόν να πιάνεις άλλους μουσικούς στο στόμα σου όπως ο Θανάσης, όταν σου αρέσουν τύποι με σκισμένα δικτυωτά καλτσόν, άσπρο μεϊκάπ και κόκκινα κραγιόν; Λίγος αυτοσαρκασμός δεν βλάπτει...

O Dee Snider δεν είναι κιτς; Οι Stryper δεν ήταν κιτς; Τα μαλλιά κομμωτηρίου του Tempest δεν ήταν κιτς; Τα εξώφυλλα των Pretty Maids με κάτι στραβοχυμένα Cyborg Pin Ups δεν ήταν κιτς; Η μουσική με τις μελοδραματικές μπαλάντες, τις πομπώδεις κορόνες και τους καψουροστίχους γάμα διαλογής (sic) δεν είναι κιτς;

Έχετε στοιχειώδεις γνώσεις της ιστορίας της δυτικής μουσικής; Να σας πω για έναν παραλληλισμό κοινά παραδεκτό. Το μπλουζ έχει πολλά κοινά με το ρεμπέτικο. Και υπάρχουν πολλές αναλογίες στην εξέλιξη της αμερικάνικης μουσικής με αυτή της ελληνικής.

Από το μπλουζ βγήκε το σουίνγκ, από το σουίνγκ το ροκενρόλ, από το ροκενρόλ το ροκ, από το ροκ το χαρντ ροκ και από το χαρντ ροκ το μέταλ.

Σαν 5ης-6ης γενιάς απόγονος του μπλουζ που είναι το γκλαμ, πού νομίζετε ότι αντιστοιχεί; Στο δικό μας σκυλάδικο, και μάλιστα το γάμα διαλογής (sic). Και αυτό είναι αντικειμενικό. Ρωτήστε οποιονδήποτε Αμερικάνο ξέρετε. Για τους Αμερικάνους οι Winger είναι κάτι σαν τον Βαλάντη και οι Motley Crue κάτι σαν τη Στανίση (και ο Coverdale που είναι λαϊκός τραγουδιστής α΄διαλογής είναι κάτι σαν τον Πάριο).

Χαλαρώστε παιδιά, μουσική είναι. Αν σας αρέσει μαγκιά σας. Για τους αφορισμούς σας  όμως που απευθύνονται σε εμάς τους υπόλοιπους, μην σας κάνει εντύπωση που ενοχλούν ούτε που προκαλούν σχόλια.

Να ρωτήσω πόσων χρονών είσαι και μου θες και χάπια;
Γενικα εχεις γραψει ενα καρο αντιφασεις,αλλα συγκεκριμενα στο σημειο αυτο εισαι καραφαουλ του κερατα!!!!
 
7ενδερ VS Γιβσον

Μαχόγκανι (αφτο ίνε) VS Μαπλέ

Κανιμόθριοι VS Πολότους

Μονοπήνιοι VS Χαμπούργκερ

Πγιότητα VS Κολοκυθόπιτας

Ας ξεκολλήσουμε λίγο από τις στερεότυπες δογματικές αντιπαραθέσεις περί... «καλυτερότητας»  :D

Άλλες εποχές, άλλες μόδες, άλλα κυρίαρχα αποδεκτά, άλλη αισθητική.

Όπως και σε ατομικό επίπεδο, άλλες προσλαμβάνουσες, διαφορετικά κριτήρια, άλλος βαθμός εμπειρίας.

Art is... art ασχέτως χρονικής περιόδου και ως είθισται θα αρέσει ή δεν θα αρέσει σε μια μερίδα του κοινού.

Αναλόγως με την εμπλοκή μας σε αυτή την εποχή της «παντοκρατορίας» ενός ρεύματος, θα είμαστε περισσότερο η λιγότερο συναισθηματικά involved με αυτό.

Από εκεί και πέρα κάθε εποχή έχει τα λιγότερο ή περισσότερο αισθητικά «extremes»  της- εντονότερα στον χώρο της τέχνης- τα οποία (συνήθως) απορρέουν από την γενικότερη αισθητική της περιόδου. Και πάντα σε συνάρτηση με τους γενικότερους κοινωνικοπολιτικούς παράγοντες της εποχής.

Έτσι χονδρικά:

50ς- Μπριγιαντίνη στο μαλλί και image των συγκροτημάτων «το σκάσαμε από την δεξίωση του πρέσβη», με αμπιγιέ κοστουμάκια και γραβάτες.

60ς- Flower power, η θεία μου η χίπισσα, love, peace, αντιπολεμικό κίνημα, λαχούρι και χρωματική πανδαισία.

70ς- Καμπάνα παντελόνι (αρχικά), πουκάμισα με γιακάδες Tony Montana, «σωλήνες» παντελόνια (μετά), δερμάτινα, γιλέκα, πανκ look, μοϊκάνα μαλλί κλπ...

80ς- Βάτες, πολύχρωμα «κουρέλια», κολάν, σκισμένα παντελόνια,νεορομαντικοί, νεό... καθώς πρέπει, νέο ότι κάτσει...

90ς- Τζινάκι, tshirt, Seattle (φάτε τους G8), επιστροφή στη πολιτικοποίηση- οι ημέρες της «αθωότητας» των 80ς μας τελείωσαν. «Νέκρουλες», κρανία κλπ...

Ποίοι απ' όλους αυτούς ήταν οι... καλύτεροι; Και τι λένε οι μεν για τους δε; Ποιοι έπαιζαν τις καλύτερες μουσικές; Τα κάστανα είναι καλύτερα ή τα φιρίκια;

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
50ς- Μπριγιαντίνη στο μαλλί και image των συγκροτημάτων «το σκάσαμε από την δεξίωση του πρέσβη», με αμπιγιέ κοστουμάκια και γραβάτες.

60ς- Flower power, η θεία μου η χίπισσα, love, peace, αντιπολεμικό κίνημα, λαχούρι και χρωματική πανδαισία.

70ς- Καμπάνα παντελόνι (αρχικά), πουκάμισα με γιακάδες Tony Montana, «σωλήνες» παντελόνια (μετά), δερμάτινα, γιλέκα, πανκ look, μοϊκάνα μαλλί κλπ...

80ς- Βάτες, πολύχρωμα «κουρέλια», κολάν, σκισμένα παντελόνια,νεορομαντικοί, νεό... καθώς πρέπει, νέο ότι κάτσει...

90ς- Τζινάκι, tshirt, Seattle (φάτε τους G8), επιστροφή στη πολιτικοποίηση- οι ημέρες της «αθωότητας» των 80ς μας τελείωσαν. «Νέκρουλες», κρανία κλπ...
Όλα ωραία ήταν και όλα χρειάζονται. Στυλιστικά μιλώντας...... ;D

 
sfaku είπε:
O Dee Snider δεν είναι κιτς; Οι Stryper δεν ήταν κιτς; Τα μαλλιά κομμωτηρίου του Tempest δεν ήταν κιτς; Τα εξώφυλλα των Pretty Maids με κάτι στραβοχυμένα Cyborg Pin Ups δεν ήταν κιτς; Η μουσική με τις μελοδραματικές μπαλάντες, τις πομπώδεις κορόνες και τους καψουροστίχους γάμα διαλογής (sic) δεν είναι κιτς;

Σαν 5ης-6ης γενιάς απόγονος του μπλουζ που είναι το γκλαμ, πού νομίζετε ότι αντιστοιχεί; Στο δικό μας σκυλάδικο, και μάλιστα το γάμα διαλογής (sic). Και αυτό είναι αντικειμενικό. Ρωτήστε οποιονδήποτε Αμερικάνο ξέρετε. Για τους Αμερικάνους οι Winger είναι κάτι σαν τον Βαλάντη και οι Motley Crue κάτι σαν τη Στανίση (και ο Coverdale που είναι λαϊκός τραγουδιστής α΄διαλογής είναι κάτι σαν τον Πάριο).

Χαλαρώστε παιδιά, μουσική είναι. Αν σας αρέσει μαγκιά σας. Για τους αφορισμούς σας  όμως που απευθύνονται σε εμάς τους υπόλοιπους, μην σας κάνει εντύπωση που ενοχλούν ούτε που προκαλούν σχόλια.
 Εντάξει βρε παιδιά, δεν υπάρχει λόγος ο ένας να ακυρώνει τον άλλο, απόψεις λέμε και κάποια ιστορικά στοιχεία(αυτά είναι αντικειμενικά μόνο). Π.χ. όταν αναφέρθηκα στην οικονομική πλευρά της μουσικής των 80-90ς δεν ήταν κάποια άποψή μου αλλά ό,τι έχω διαβάσει σε ξένο τύπο εδώ και χρόνια.

 Ως προς τις ενδυματολογικές επιλογές των 80ς, νομίζω τα έχετε μπλέξει πολύ: ποιος είπε ότι σήμερα γουστάρει να βλέπει λακ στα μαλιά, φράτζες, καλτσόν σκισμένα και λεοπαρδαλέ πουκάμισα?

 Άλλο αυτό το κιτς στυλάκι που προκαλούσε την τότε συντηρητική αντίληψη (και ακόμη προκαλεί απ ό,τι φαίνεται) και ΆΛΛΟ πράγμα η μουσική που έγραφαν οι κιτς ντυμένοι καλλιτέχνες. Δε με νοιάζει τι φορούσε ο Jimi Jamison ή ο Steve Perry όταν τραγουδούσε αλλά το πως τραγουδούσε!

Ως προς την άποψη για τα ελληνικά σκυλάδικα και παραλληλισμός με τα glam bands, να πω απλά ότι οι δικοί μας σκυλάδες έχουν "πεθάνει" οικονομικά αλλά και σε αποδοχή απ το κοινό (αντικειμενικά, μη μου πείτε ότι τα μπουζούκια ανθίζουν!) αλλά τα glam bands του 80 που συνεχίζουν γεμίζουν ακόμη αρένες στον Κόσμο (US, UK, Japan). Αυτό διότι συνεχίζουν να έχουν αποδοχή τα hit τους και συνεχίζουν να γράφουν κομμάτια, να εξελίσσονται, να ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ! Οι σκυλάδες αντιγράφουν λαλακιούλες από Τουρκία και Άραβες εδώ και χρόνια, πιάνουν πάτο σε πωλήσεις album και ο μόνος που (αντι)γράφει εδώ είναι δυστυχώς ο Φοίβος... Από τεχνική δε, άσ' τα να πάνε, ποιος δεν είναι τραγουδιάρης πλέον?

 
Sottos είπε:
  Εντάξει βρε παιδιά, δεν υπάρχει λόγος ο ένας να ακυρώνει τον άλλο, απόψεις λέμε και κάποια ιστορικά στοιχεία(αυτά είναι αντικειμενικά μόνο). Π.χ. όταν αναφέρθηκα στην οικονομική πλευρά της μουσικής των 80-90ς δεν ήταν κάποια άποψή μου αλλά ό,τι έχω διαβάσει σε ξένο τύπο εδώ και χρόνια.

  Ως προς τις ενδυματολογικές επιλογές των 80ς, νομίζω τα έχετε μπλέξει πολύ: ποιος είπε ότι σήμερα γουστάρει να βλέπει λακ στα μαλιά, φράτζες, καλτσόν σκισμένα και λεοπαρδαλέ πουκάμισα?

  Άλλο αυτό το κιτς στυλάκι που προκαλούσε την τότε συντηρητική αντίληψη (και ακόμη προκαλεί απ ό,τι φαίνεται) και ΆΛΛΟ πράγμα η μουσική που έγραφαν οι κιτς ντυμένοι καλλιτέχνες. Δε με νοιάζει τι φορούσε ο Jimi Jamison ή ο Steve Perry όταν τραγουδούσε αλλά το πως τραγουδούσε!

Ως προς την άποψη για τα ελληνικά σκυλάδικα και παραλληλισμός με τα glam bands, να πω απλά ότι οι δικοί μας σκυλάδες έχουν "πεθάνει" οικονομικά αλλά και σε αποδοχή απ το κοινό (αντικειμενικά, μη μου πείτε ότι τα μπουζούκια ανθίζουν!) αλλά τα glam bands του 80 που συνεχίζουν γεμίζουν ακόμη αρένες στον Κόσμο (US, UK, Japan). Αυτό διότι συνεχίζουν να έχουν αποδοχή τα hit τους και συνεχίζουν να γράφουν κομμάτια, να εξελίσσονται, να ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ! Οι σκυλάδες αντιγράφουν λαλακιούλες από Τουρκία και Άραβες εδώ και χρόνια, πιάνουν πάτο σε πωλήσεις album και ο μόνος που (αντι)γράφει εδώ είναι δυστυχώς ο Φοίβος... Από τεχνική δε, άσ' τα να πάνε, ποιος δεν είναι τραγουδιάρης πλέον?
Σώτο, δεν επικρίνω το να αρέσει σε κάποιον αυτή η μουσική. Και πώς θα μπορούσα, αφού κάποτε μου άρεσε και μένα. Αλλά, ξαναλέω, αυτή η μουσική (και καμία μουσική, ούτε καν η αγαπημένη μου) δεν μπορεί να αποτελέσει χρυσό κανόνα της μουσικής που ισχύει για όλους μας. Δεν υπάρχει χρυσός κανόνας στη μουσική. Και αν υπήρχε, η μουσική θα ήταν απίστευτα βαρετή.

Γενικα εχεις γραψει ενα καρο αντιφασεις,αλλα συγκεκριμενα στο σημειο αυτο εισαι καραφαουλ του κερατα!!!!
Φάουλ; Πού νομίζεις ότι είσαι φίλτατε; Σε γήπεδο; Κατά τ' άλλα σε συγχαίρω για τον πλούτο της επιχειρηματολογίας σου. Αντί να αναλώνεστε σε οπαδικές φαγωμάρες για τη μουσική, ή σε ποστ που προσπαθούν να με πικάρουν, δοκιμάστε στοιχειωδώς να επιχειρηματολογήσετε.

Αλλά δεν υπάρχει επιχείρημα απέναντι στο αυτονόητο που αναφέρω και που αρνείστε να δείτε. Η μουσική δεν έχει σωστό και λάθος, αλλά υποκειμενικά ωραίο και υποκειμενικά άσχημο. Δικαίωμά σας να μη το βλέπετε. Υποχρέωσή μου και μένα να γράψω (όσο γράψω) απέναντι σε τέτοιες απόψεις, γιατί οι απόλυτοι άνθρωποι χρειάζονται αντίλογο. Και ας τον αγνοήσουν, κάποια στιγμή που θα χαλαρώσουν, αργά ή γρήγορα δηλαδή, βλέπουν ότι δεν υπάρχει μόνο η δική τους αλήθεια. Εκτός βέβαια αν είναι αθεράπευτοι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως μια που μιλάμε για κολοκυθόπιτες, απ' τον Θανάση προτιμώ το κλύσμα με αμμοβολή, ή τον αιμορραγικό πυρετό.  ;D

 
theoctapus είπε:
Πάντως μια που μιλάμε για κολοκυθόπιτες, απ' τον Θανάση προτιμώ το κλύσμα με αμμοβολή, ή τον αιμορραγικό πυρετό.  ;D
Γούστα είναι αυτά...

;D

 
Ποιος ειναι ρε παιδια αυτος ο Τσίκο Ρία? Εχει καμια συγγενεια με τον Κρις Ρία?.... ;D ;D ;D

 
Παιδιά, όπως και σε προηγούμενες παρόμοιες συζητήσεις δεν έχει κανένα νόημα ούτε να προσβάλλεται κάποιος επειδή του θίχτηκε ένα στυλ που ακούει και αγαπά, ούτε να πετάγεται κάποιος με την λογική παλέουρα (πχ. "το άκουγα πριν καν γεννηθείς, επομένως τουμπεκέισιον"), ούτε να ξεκινά σταυροφορίες κάποιος για να "αποδείξει" το πόσο ευτελές ή σουπεργουάου ήταν μουσικά ένα είδος. Δεν κερδίζετε πόντους έτσι - καλύτερα να ξεχαρμανιάσετε με λίγο πινγκ-πονγκ που ενδείκνυται για κάτι τέτοιο... Επίσης, δηλώσεις στυλιστικής μετάνοιας τύπου "ήμουν ροκάς και έγινα χαρτογιακάς" ανήκουν στο ύφος Κωστοπουλικού τρέντι γραψίματος (μεταφορικά και κυριολεκτικά) τύπου ΚΛΙΚ-Νίτρο που ευτυχώς έχει μειωθεί αρκετά σήμερα, και έχει τεθεί στο σωστό πλαίσιο του γραφικού.

Μερικά είδη ήταν ή έγιναν καλτ για πολλούς λόγους που είναι γνωστοί. Αλλά αυτό δεν μπορεί να βρίσκεται σε θέση να επηρεάζει μια μουσικολογική θεώρηση. Ας επικεντρωθούμε σε αυτή - όλοι μεγάλη την έχετε... (αλλά μικρότερη από εμένα  ;D )

 
Waterfall-K είπε:
Ποιος ειναι ρε παιδια αυτος ο Τσίκο Ρία? Εχει καμια συγγενεια με τον Κρις Ρία?.... ;D ;D ;D
Όχι είναι ο μεξικανός ξάδερφος της Ρία Κούρτη  ;D

Επίσης, δηλώσεις στυλιστικής μετάνοιας τύπου "ήμουν ροκάς και έγινα χαρτογιακάς" ανήκουν στο ύφος Κωστοπουλικού τρέντι γραψίματος (μεταφορικά και κυριολεκτικά) τύπου ΚΛΙΚ-Νίτρο που ευτυχώς έχει μειωθεί αρκετά σήμερα, και έχει τεθεί στο σωστό πλαίσιο του γραφικού.
Συγνόμι φίλως, γιου τόκιν του μι;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top