glam metal

Ναι ρε παιδιά δεν λέω τον κ*λ% τους πούλησαν όλες οι μπάντες που ανέφερα.ΌΜΩΣ το ότι κάποια μπάντα πουλάει πολύ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πάντα συνάρτηση του εμπορικού 'καλουπιού' της.Η φύση ειδικά των grunge σχημάτων που πάνε προς noise rock δεν μπορεί κανείς να πει ότι υπηρετεί κομματάκια ελαφριά που εύκολα τα αυτιά των περισσότερων αποδέχονται.Επίσης οι περισσότεροι ροκάδες των 90's ήταν συγκροτημένες προσωπικότητες και ουδέποτε πρόδωσαν τις αρχές τους.ΠΑΜΠΟΛΛΟΙ μαζεύτηκαν όταν αρχίσανε να τους μεταχειρίζονται σαν την αγκιλέρα.Πρώτα ξεκίνησε σαν underground κίνημα,με μια συγκεκριμένα μουσική στάση.Το ότι μετά μπήκε στα σαλόνια είναι άλλο θέμα.Και το ρεμπέτικο μπήκε στα σαλόνια κάποτε.Τι να κάνουμε να πούμε ότι ο Βαμβακάρης έγραφε για τα κονομάει;

Και τα δύο στυλ που συζητήθηκαν έχουν τα καλά και κακά τους.Μην βγάζουμε άχρηστο όμως το διαφορετικό.

Εν τέλει είπαμε καλή η λακ αλλά και οι αφανοφόροι κάτι μπορεί να προσφέρουν.  ;D

 
Green St είπε:
Και η αλήθεια είναι ότι η δεκαετία του 90 πήγε πίσω την μουσική σε πολλά επίπεδα.

Αυτό δεν είναι υποκειμενική άποψη αλλά αντικειμενική, και μάλιστα είναι μια άποψη που έχουν εκφράσει πολλοί από τους μεγάλους κιθαρίστες / δασκάλους που όλοι μας σεβόμαστε.
Αν και απάντησαν και άλλοι, μου φαίνεται πολύ αστείο το παραπάνω.

Θα με ενδιέφερε να ακούσω  :

  • ποιά ακριβώς είναι τα πολλά επίπεδα της μουσικής
  • πώς μια άποψη δασκάλων είναι ταυτόσημα αντικειμενική
  • ποιοί είναι αυτοί οι δάσκαλοι που σεβόμαστε όλοι
  • πώς η έννοια μουσική μπορεί να πάει πίσω χωρίς κάποιος να κάψει τις παρτιτούρες του Bach



My 2 drachmas.

 
blue είπε:
 
πώς η έννοια μουσική μπορεί να πάει πίσω χωρίς κάποιος να κάψει τις παρτιτούρες του Bach
Του Sebastian Bach;

 
blue είπε:
Αν και απάντησαν και άλλοι, μου φαίνεται πολύ αστείο το παραπάνω.

Θα με ενδιέφερε να ακούσω  :

  • ποιά ακριβώς είναι τα πολλά επίπεδα της μουσικής
Προφανώς μιλάει για τα τεχνικά επίπεδα και για μένα έχει τα δίκια του.

  • πώς μια άποψη δασκάλων είναι ταυτόσημα αντικειμενική
Όντας δάσκαλοι, πάει να πει ότι έχουν κάποιες γνώσεις που με βάση αυτές μπορούν να κρίνουν αντικειμενικά τι είναι σωστό και τι λάθος και καλό είναι εδώ να μην χρησιμοποιούμε την "ποιητική αδεία", συγγνώμη ;D "μουσική αδεία" ως δικαιολογία.

Το αν αρέσει κάτι στον κόσμο ή όχι είναι πολύ διαφορετικό απ'το αν είναι καλό ή όχι.

  • ποιοί είναι αυτοί οι δάσκαλοι που σεβόμαστε όλοι
Μερικά ονόματα στα γρήγορα χωρίς να το πολυσκεφτώ.

Satriani, Vai, Malmsteen, Beck, Blackmore, Roth, Rhoads, Vandenberg, Gilbert, Masi, Norum, Batio, Impelliteri, Tipton, Tafolla, Marshall (Wolf), Stump, Iommi, Page κλπ κλπ κλπ.

  • πώς η έννοια μουσική μπορεί να πάει πίσω χωρίς κάποιος να κάψει τις παρτιτούρες του Bach
Έλα μου ντε?

Και εδώ έχω να πω ότι όλοι αυτοί "οι της glam" κιθαροπαίχτες, έχουν πάααρα πολύ bach (και όχι μόνο) στα κομμάτια τους, οι άλλοι τώρα...μπορεί και νόμιζαν ότι ο λόγος είναι για την Barbara Bach ;D ;D ;D

Άρα ποιος έκαψε τις παρτιτούρες του J.S.Bach?

 
Επειδη απο οτι φαινεται δεν τ γλιτωνουμε το flame war ας παρω και εγω μερος ;D

Προς ολα τα γεροντια που στα νιατα τους ξημεροβραδιαζονταν στα κομμωτηρια.

Για πολλους απο εμας(η μπορει μονο για μενα δν ειμαι σιγουρος) η δεκαετια του 80 ηταν ενα τεραστιο και γελοιο μουσικο λαθος.Οποτε ακουω παραγωγη δεκαετιας 80 μου ερχερται ν χτυπησω το κεφαλι μου στον τοιχο(καλυτερο ηχο θα κανει απο τα drums).Αποδεχομαι ομως οτι σε πολλους αρεσει.Το να προσπαθεις να πεισεις με "αντικειμενικα επιχειρηματα " για την υπεροχη του ενος η του αλλου μουσικου ειδους ειναι γελοια γιατι βασιζεται καθαρα στο προσωπικο γουστο.Η προσπαθεια αυτη ειναι ανταξια των τηλε evvangelists και των e αθεων που κοντραρωνται στο youtube.Ας σεβαστουμε τα γουστα του καθενος, ας παρουσιασουμε κομματια που γουσταρουμε απο το ειδος σε αυτο το θρεντ και ας αφησουμε τις παπαρολογιες

 
blue είπε:
Αν και απάντησαν και άλλοι, μου φαίνεται πολύ αστείο το παραπάνω.

Θα με ενδιέφερε να ακούσω  :

  • ποιά ακριβώς είναι τα πολλά επίπεδα της μουσικής
  • πώς μια άποψη δασκάλων είναι ταυτόσημα αντικειμενική
  • ποιοί είναι αυτοί οι δάσκαλοι που σεβόμαστε όλοι
  • πώς η έννοια μουσική μπορεί να πάει πίσω χωρίς κάποιος να κάψει τις παρτιτούρες του Bach



My 2 drachmas.
Ήδη για εμένα έχουν απαντήσει οι sottos & WilliamSats. Δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο. Το μόνο που θα προσθέσω είναι ότι μην ξεχνάς πως οι πιο μεγάλες επιτυχίες,  της δεκαετίας του 90 έρχονται από συγκροτήματα που ερχόντουσαν με φόρα από την δεκαετία του 80 πχ Metallica Nothing Else matters, REM Loosing My Religion κοκ.

Τεσπα το grunge έχει τους οπαδούς του όπως και το glam. Την σύγκριση στη συζήτηση αυτή, που τιτλοφορείτε Glam metal, μεταξύ του glam & του grunge δεν την έκανα πρώτος εγώ και μου φαίνεται παράξενο το πως κολλάει το grunge σε αυτή την συζήτηση.  Και το λέω από την άποψη ότι το grunge δεν έχει σχέση με τον γενικότερο χώρο του Heavy Metal.

 
WilliamSats είπε:
Προφανώς μιλάει για τα τεχνικά επίπεδα και για μένα έχει τα δίκια του.
Προφανώς, αλλά ανέφερε τη λέξη "μουσική", διαφορετικά δεν θα είχα επιχείρημα. Έτσι, το επιχείρημά μου παραμένει στο τραπέζι.

Όντας δάσκαλοι, πάει να πει ότι έχουν κάποιες γνώσεις που με βάση αυτές μπορούν να κρίνουν αντικειμενικά τι είναι σωστό και τι λάθος και καλό είναι εδώ να μην χρησιμοποιούμε την "ποιητική αδεία", συγγνώμη ;D "μουσική αδεία" ως δικαιολογία.
Εδώ διαφωνώ. Μουσική αδεία είναι να εκφράζεσαι μέσω της μουσικής. Φυσικά παραδέχομαι οτι χρειάζεται να κατακτήσεις τα εργαλεία της έκφρασης και αυτή είναι η δουλειά του δασκάλου. Όποιος δάσκαλος προσπαθεί να ποσοτικοποιήσει το αντικειμενικά σωστό στην τεχνη μάλλον δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Ιν φακτ όσους δασκάλους έχω γνωρίσει παρουσιάζουν την άποψή τους ως άποψή τους και δεν την πουλάνε ως κάτι παραπάνω. Αλήθεια, τι είναι σωστό και λάθος στη μουσική? Έχετε ακούσει κάποιο λάθος σε δίσκο των Nirvana?

Μερικά ονόματα στα γρήγορα χωρίς να το πολυσκεφτώ.

Satriani, Vai, Malmsteen, Beck, Blackmore, Roth, Rhoads, Vandenberg, Gilbert, Masi, Norum, Batio, Impelliteri, Tipton, Tafolla, Marshall (Wolf), Stump, Iommi, Page κλπ κλπ κλπ.
H ερώτηση ήταν ποιοί είναι αυτοί που τους σεβόμαστε όλοι. Εγώ σέβομαι απεριόριστα και τον Cobain. Όποιος δεν τον σέβεται θα έπρεπε να καταλαβαίνει οτι αυτή η "ολότητα" είναι του περιβάλλοντός του και μόνο. Και λίγο πιο σοβαρά : αν είναι να σεβαστώ έναν "δάσκαλο" θα προτιμήσω να σεβαστώ ονόματα τύπου Joe Pass.

Έλα μου ντε? Και εδώ έχω να πω ότι όλοι αυτοί "οι της glam" κιθαροπαίχτες, έχουν πάααρα πολύ bach (και όχι μόνο) στα κομμάτια τους, οι άλλοι τώρα...μπορεί και νόμιζαν ότι ο λόγος είναι για την Barbara Bach ;D ;D ;D

Άρα ποιος έκαψε τις παρτιτούρες του J.S.Bach?
Ναι, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν παρωδίες κλασικών έργων. Βλέπεις πώς μπορεί να παρουσιάσει τα ίδια συμβάντα κάποιος άλλος (εγκάθετος ;D)? Τότε ποιος είναι αυτός που καίει τις παρτιτούρες?  :P

Συνοψίζω : η μέγιστη σύγχυση βρίσκεται στη συνάφεια που εντοπίζετε μεταξύ τεχνικής και μουσικής. Για τον "κόσμο" (όρο που συνήθως χρησιμοποιούμε ως απαξιωτικό μέτρο σύγκρισης απέναντι σε μια ελίτ) η μουσική είναι τέχνη και ως τέτοια είναι ευρέως αναγνωρίσιμη από το μεγαλείο που περικλείει στην απλότητα.

Κλείνοντας θέλω να ξεκαθαρίσω οτι ποτέ δεν με ενδιέφερε το glam metal ή οτιδήποτε σχετικό. Στην κουβέντα αυτοπροσκαλέστηκα για να υπερασπιστώ τα δικά μου ακούσματα που υποτιμάτε, ενώ παρακολουθούσα ουδέτερος για να τσεκάρω κανα καλό δερμάτινο σωβρακάκι ;D. Έχει τεράστια διαφορά το "αδιαφορώ" με το "υποτιμώ", καθώς με το πρώτο κατανοώ οτι υπάρχει κάτι να αρέσει σε κάποιον, ενώ με το δεύτερο ισχυρίζομαι οτι κάποιος δεν έχει την ικανότητα να αντιληφθεί ένα "κακό πράγμα". Σε αυτό το επίπεδο, φυσικά δεν ήρθα για να ανταλλάξω απόψεις, αλλά να flame-άρω σαν καλός φορουμίστας ;D, οπότε για το καλό του χρόνου όλων μας θα πρότεινα να συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε και να live and let live :)

 
Τη λογικη που λεει οτι τρια ακκορντα = μουσικη χαμηλου επιπεδου φυσικα και δε τη δεχομαι γιατι ετσι αποκλειω πολλες δεκαετιες και πολλα ειδη μουσικης.
  Τώρα εδώ που τα λέμε, το grudge δεν μου κολλάει στη λογική 'τρία ακόρντα'. Εκτος, αν μένουμε στο 'smells like teen spirit'. Έχοντας ακούσει λίγο nirvana, alice in chains, soundgarden κλπ. δεν τους κατατάσσω εύκολα στα group των 'τριών ακκόρτων' επειδή θεωρώ ότι τέτοιες μπάντες είχαν πάντα πολυ ενδιαφέρον progression στις συγχορδίες τους, και απέφευγαν την κοινοτυπία και την επανάληψη συνθετικά.

  Εμένα (για να τελειώνω εδώ) μ'αρέσει πιο πολύ φερ'ειπείν το chord progession του 'on a plain' των Nirvana παρά πχ. του 'to be with you' των Mr Big (πιάνεται αυτό; περνάει; ;D ;D ;D) παρ'ότι και το δεύτερο κομμάτι μια χαρά είναι, εννοείται...

  JMHO

 
Ρε, 90's for eva.

DJ,  βάλε να παίζει 2 Unlimited, Dr. Alban και Snap να γουστάρουμε. Όσο οι άλλοι προσπαθούσαν να κουνήσουν την περμανάντ, άλλοι κουνούσαν τα κορμιά τους (πςςςς, κάτσε καλά ατάκα)  ;D

 
WilliamSats είπε:
Satriani, Vai, Malmsteen, Beck, Blackmore, Roth, Rhoads, Vandenberg, Gilbert, Masi, Norum, Batio, Impelliteri, Tipton, Tafolla, Marshall (Wolf), Stump, Iommi, Page κλπ κλπ κλπ.
Με όλο μου το... σεβασμό, δεν σέβομαι κανέναν από αυτούς.

Ο σεβασμός δεν είναι συναίσθημα για μουσικούς αλλά για εκκλησιαζόμενους.

Μου αρέσει/λατρεύω/αγαπώ/εκτιμώ/θαυμάζω το παίξιμο του τάδε, αλλά όχι σέβομαι. Σέβομαι υπονοεί ότι πρέπει να μου αρέσει ενώ δεν μου αρέσει. Κάτι το οποίο γενικώς δεν κάνω.

Μέσα στα ονόματα που παραθέτεις και που οφείλουμε να σεβόμαστε είναι εκτός από κάποιους κλασικούς όπως Beck, Page, Iommi που τους εκτιμώ (αλλά δεν τους σέβομαι) και κάποια από το πιο κιτς (καρακίτς για την ακρίβεια) ονόματα της κιθαριστικής κουλτούρας, προεξάρχοντος του Gilbert (πιο κουραστικός κιθαρίστας ever) και με την αγαστή συμπαρουσία των Tafolla, Impelliteri, Vanderberg και φυσικά του αρχιερέα της όλης ορδής, YJM (σε αυτόν αναγνωρίζω μόνο το ελαφρυντικό του πρώτου διδάξαντος, δηλαδή της κάποιας πρωτοτυπίας).

Ας μη σταθούμε στο ότι η λίστα μπλέκει πρωτοκλασάτους (Roth, Iommi κλπ) με τριτοκλασάτους (Tafola, Impeliterri κλπ).

Σου διαφεύγει ότι οι μισοί από αυτά τα ονόματα που παραθέτεις, προκαλούν στομαχικές αντιδράσεις σε όποιον δεν ακούει μέταλ/shredding; Και είμαστε πολλοί αυτοί. Για την ακρίβεια οι περισσότεροι μουσικοί (εκτός κιθαριστών φαν του είδους) σπανιότατα  ακούνε τέτοια είδη. Και ελάχιστο σεβασμό τρέφουν (εγώ είπαμε καθόλου) για τη συνεισφορά του shredding στην ιστορία της μουσικής.

Δεν είναι αντικειμενικότητα να κάνουμε τα γούστα μας κανόνα.

Για να συνεχίσουμε με άλλα "αντικειμενικά" συμπεράσματα που γράφτηκαν στο νήμα, όλες οι γενικεύσεις του τύπου: "οι Γερμανοί είναι φασίστες", "οι Σκοτσέζοι είναι τσιγκούνηδες", "οι Έλληνες είμαστε φάκερς ενώ οι Γιαπωνέζοι ανατομικά χλωμοί" και "η μουσική των '90s πήγε τη μουσική πίσω" είναι εξορισμού λάθος.

 
Εμένα ο δάσκαλός μου σεβόταν τη μαντολινάτα του...


 
sfaku είπε:
Για να συνεχίσουμε με άλλα "αντικειμενικά" συμπεράσματα που γράφτηκαν στο νήμα, όλες οι γενικεύσεις του τύπου: "οι Γερμανοί είναι φασίστες", "οι Σκοτσέζοι είναι τσιγκούνηδες", "οι Έλληνες είμαστε φάκερς ενώ οι Γιαπωνέζοι ανατομικά χλωμοί" και "η μουσική των '90s πήγε τη μουσική πίσω" είναι εξορισμού λάθος.
Ακριβώς. Αυτά παθαίνει κανείς όταν θεωρεί τα γούστα του σημείο αναφοράς, πρώτο κάνει λανθασμένες γενικεύσεις και δεύτερο ανακαλύπτει "δασκάλους" και "γκουρού".

 
sfaku είπε:
Για να συνεχίσουμε με άλλα "αντικειμενικά" συμπεράσματα που γράφτηκαν στο νήμα, όλες οι γενικεύσεις του τύπου: "οι Γερμανοί είναι φασίστες", "οι Σκοτσέζοι είναι τσιγκούνηδες", "οι Έλληνες είμαστε φάκερς ενώ οι Γιαπωνέζοι ανατομικά χλωμοί" και "η μουσική των '90s πήγε τη μουσική πίσω" είναι εξορισμού λάθος.
Εξ ορισμού λάθος, είναι να συζητάς και να υπερασπίζεσαι μια μουσική που σου αρέσει πχ το grunge σε μια συζήτηση που αφορά μια άλλη μουσική από αυτή που σου αρέσει πχ glam metal.

Aν ο τίτλος της συζήτησης ήταν Glam Metal vs Grunge να καταλάβω την ανάγκη υπεράσπισης του Grunge. Αλλά η συζήτηση αφορά ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής που έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του. Αλλά συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την ανάγκη υπέρασπισης του Grunge στην συζήτηση για το Glam αφού έτσι και αλλιώς θα καταλήξουμε στο:

  • οπότε για το καλό του χρόνου όλων μας θα πρότεινα να συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε και να live and let live :)
 
 
 

 
Διαβάζοντας όλα αυτά, θεωρώ, και λόγω ηλικίας, και λόγω ότι γνώρισα την άνθιση του glam rock, από τα τέλη των 70ς, πως πρέπει κι εγώ να γράψω κάποιες προσωπικές απόψεις.

Ξεκίνησε και αναπτύχθηκε στην Αμερική, κυρίως λόγω της ύπαρξης μιας διαρκώς ανανεούμενης μουσικής αγοράς που βασίζεται στον συναισθηματισμό του Αμερικανικού λαού και τις εκφάνσεις του, το "επιστημονικό" μάρκετινγκ που συνοδεύει και προωθεί κατάλληλα τα προϊόντα σ' αυτή τη χώρα, και την κουλτούρα των Αμερικανών (πολιτισμική, φυλετική, ταξική, ακόμα και 'μετεωρολογική') (βλ. Sunny California).

Τα 80ς ακολούθησαν τα 70ς, τα bars υποδέχτηκαν τον νεαρόκοσμο που έβγαινε πλέον από τα parties των 70ς, το ουΐσκι αντικατάστησε τα λικέρ, τα convertibles εμφανίστηκαν κατα δεκάδες στους δρόμους, και η διάθεση για ξεσάλωμα ήρθε για να μείνει.

Η νέα δεκαετία έφερε την ευημερία, τον καταναλωτισμό, και μια larger than life στάση ζωής.

Η μουσική, σαν καταναλωτικό προϊόν, δεν θα μπορούσε να μείνει απέξω. Η Αμερική, ιδιαίτερα δε η west coast, άρχισε να παράγει ήχους και στίχους που μιλούσαν ή παρέπεμπαν σε γρήγορα αυτοκίνητα, 'γρήγορα' κορίτσια, και ηλιοκαμένα αγόρια. Φθηνή διασκέδαση, εύκολο χρήμα, και απελευθέρωση. Nothing But A Good Time!!

Αυτές οι XL καταστάσεις επενδύθηκαν με το κατάλληλο soundtrack και χτύπησαν την πόρτα του Αμερικανού της διπλανής πόρτας. Το ίδιο και οι εκφραστές της.

Τα μαλλιά βάφτηκαν στο χρώμα του Καλιφορνέζικου ήλιου, τα jeans ξεβάφτηκαν, τα t-shirts ψαλιδίστηκαν, και ready to go!!

Μουσικά, το κίνημα, αν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι, διακρίθηκε για τις κεφάτες μελωδίες των τραγουδιών του, τις εμπνευσμένες μπαλάντες του, την άρτια τεχνική κατάρτιση των μελών του, τα βιντεοκλιπ-υπερπαραγωγές, και την ατμόσφαιρα πάρτυ στις συναυλίες, τόσο πάνω όσο και κάτω από το stage.

Πομπώδη rhythm sections, high pitched φωνές, και εδώ να σταθώ στις κιθάρες. Υπήρχε σχεδόν πάντα το κλασσικό δίδυμο, rhythm - lead, αλλά οι ρόλοι δεν εναλλάσονταν. Ο lead κιθαρίστας συχνά μονοπωλούσε το stage, αλλά και το show, πολλές φορές, εξυψωνόταν από το κοινό, και με την βοήθεια του μουσικού τύπου ενίοτε, σε god on earth, εξ ου και ο όρος guitar hero. Μαζί με τον τραγουδιστή αποτελούσαν το δίπολο.

Τα σόλο ήταν χορταστικά, από κάθε άποψη, από απλά και προβλέψιμα μέχρι σύνθετα στη δομή τους (Vito Bratta), απαραίτητα εκεί, μετά το δεύτερο ρεφραίν και το cut του κομματιού.

Οι μπαλάντες 'για το κορίτσι που με άφησε κι έφυγε', συνήθως, με τον άφθαστο λυρισμό τους, και τα επιμόνως ηλεκτρικά σόλο τους, αγαπήθηκαν και από οπαδούς άλλων μουσικών ιδιωμάτων, και χορεύτηκαν, ψιθυρίστηκαν, κι αποτέλεσαν διαχρονικές αγάπες των απανταχού μουσικόφιλων.

Κλείνοντας εδώ, να γράψω πως, κατά την γνώμη μου, το glam, αλλά και γενικότερα το λεγόμενο "ραδιοφωνικό" ροκ, "εξαναγκάστηκε", στις αρχές των 90ς σε παραγκωνισμό, πριν ολοκληρώσει τον κύκλο του. Κι αυτό γιατί ακόμα και στις αρχές των 90ς, παρά την είσοδο του grunge, μπάντες συνέχιζαν να κυκλοφορούν δίσκους - διαμάντια, που όμως, λόγω της μικρής πλέον απήχησης, λόγω του βάρους του μαρκετινγκ αλλού, δεν ευδοκίμησαν, και μοιραία οδήγησαν τις μπάντες, είτε σε αλλαγή ύφους, είτε σε διάλυση.

Πιστεύω και εύχομαι, πως το comeback πολλών από τα σχήματα εκείνης της εποχής, πολλά με το original line up, θα θυμήσει σε μας τους παλιότερους, αλλά και θα μάθει σε νεότερους, την υφή της καλής και εμπνευσμένης μουσικής, από μουσικούς, που δεν τελείωσε ακόμα η προσφορά τους, ούτε στο κοινό τους, ούτε στους επίδοξους συνεχιστές της μουσικής τους κληρονομιάς.

 
Green St είπε:
Εξ ορισμού λάθος, είναι να συζητάς και να υπερασπίζεσαι μια μουσική που σου αρέσει πχ το grunge σε μια συζήτηση που αφορά μια άλλη μουσική από αυτή που σου αρέσει πχ glam metal.
Αγαπητέ Green St, ο λόγος που η συζήτηση πήρε μια τέτοια τροπή (η οποία δεν εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τον τίτλο του thread) είναι το αφοριστικό post σου προς την μουσική των 90's και η επίκληση σε αντικειμενικές αλήθειες και δασκάλους που πρέπει όλοι να σεβόμαστε. Κατά τα άλλα, δεν υπήρχε κανένας λόγος να σκάσουν μύτη οι grung-άδες του noiz και να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Live and let live, λοιπόν, αλλά να ισχύει για όλους :).
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Green St είπε:
Και η αλήθεια είναι ότι η δεκαετία του 90 πήγε πίσω την μουσική σε πολλά επίπεδα. Αυτό δεν είναι υποκειμενική άποψη αλλά αντικειμενική, και μάλιστα είναι μια άποψη που έχουν εκφράσει πολλοί από τους μεγάλους κιθαρίστες / δασκάλους που όλοι μας σεβόμαστε.
Παιδιά καλή η συζήτηση "δόουζ γουέρ δε γκούντοουλ ντέιζ" σε στυλ καφενείου των φιλάθλων, αλλά ας μείνει εκεί γιατί με τέτοιες αστείες γενικότητες αποκλείεται να πάει παραπάνω (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων)...

 
Green St είπε:
το grunge δεν έχει σχέση με τον γενικότερο χώρο του Heavy Metal.
Μέγα λάθος!Έχει πολύ βαρύ ήχο.Αρκετοί δηλώσαν ότι είχαν πολλές heavy επιρροές.Οι Soundgarden ειδικά είχαν πολλά brutality riffs.

Όχι ότι έχει σχέση με την αξία αυτών το συγκροτημάτων με το αν είχαν σχέση με το metal...απλώς λέω λάθος η εκτίμηση σου.

Αγαπητέ Green St, ο λόγος που η συζήτηση πήρε μια τέτοια τροπή (η οποία δεν εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τον τίτλο του thread) είναι το αφοριστικό post σου προς την μουσική των 90's και η επίκληση σε αντικειμενικές αλήθειες και δασκάλους που πρέπει όλοι να σεβόμαστε. Κατά τα άλλα, δεν υπήρχε κανένας λόγος να σκάσουν μύτη οι grung-άδες του noiz και να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Live and let live, λοιπόν, αλλά να ισχύει για όλους :).
+1

Παιδιά καλή η συζήτηση "δόουζ γουέρ δε γκούντοουλ ντέιζ" σε στυλ καφενείου των φιλάθλων, αλλά ας μείνει εκεί γιατί με τέτοιες αστείες γενικότητες αποκλείεται να πάει παραπάνω (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων)...
+1

Ανούσια σύγκριση ρε παιδιά.Και όλη η σύγκρουση ήρθε επειδή υπήρξαν τοποθετήσεις από glam fans που ισοπέδωναν όλο το στυλ που ονομάστηκε grunge.Το αντίθετο δεν έγινε.Ήταν πολύ πιο μαζεμένη η κριτική-άμυνα βασισμένη σε λογικές προτάσεις.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top