• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

ερωτησεις αποριες συμβουλες για iem (in ear monitors)

iola11

Νέο μέλος
Μηνύματα
23
Πόντοι
1
καλησπερα λοιπον. πριν ρωτησω επακριβως αυτα που θελω , να σας περιγραψω λιγο την μπαντα. ειμαστε ντραμς, φωνη, και ενας μπασιστας που το σημα το ριχνει σε ενα σπλιτερ και παει σε 2 ενισχυτες, εναν κιθαρας και εναν μπασου.

οποιος θελει να ακουσει, ( www.facebook.com/iola11 )

λογω του οτι μια ζωη θαχουμε θεμα με τον ηχο στις συναυλιες, το ψαχνουμε για in ear monitoring. οι επιλογες ομωςειναι απειρες, τα λεφτα περιορισμενα και εχουμε και τρελες αποριες.

πρωτα απολα να αναφερω οτι εχουμε δικο μας ηχοληπτη (τουλαχιστον στα εντος αθηνας). οποτε το θεμα του να φτιαξουμε σωστες μονιτορ μιξεις κτλ κτλ δε χρειαζεται καν να το θιξουμε).

στο θεμα μας. αρχικα σκεφτομουν για wireless in ear monitors. η καλυτερη και συναμα πιο φτηνη επιλογη ειναι τα sennheiser ew300 g2. αυτα ομως αντε να τα βρεις μεταχειρισμενα και στανταρ θα παει ενα χιλιαρικακι το μαλλι χωρις καν να εχουν καλα ακουστικα πανω οποτε αυτο απο μονο του με κανει να σκεφτω το να στραφουμε σε wired iems.

και εδω ξεκινουν οι αποριες μου. βασικα εχω 2 πλανα στο μυαλο μου. το ενα περιλαμβανει την υπαρξη κονσολας, το αλλο την απουσια της.

ας ξεκινησουμε με το σεναριο που δεν περιλαμβανει κονσολα.

αν εχω καταλαβει σωστα, τα wired iems δεν ειναι τιποτε αλλο παρα ενισχυτες που εχουν πανω και καποιο λιμιτερ. οποτε εχει ο καθενας μας απο ενα τετοιο και καθαρισε. αυτο που δεν καταλαβαινω και θελω να εξετασω (οποτε και χρειαζομαι τη βοηθεια σας) ειναι το πως θα πηγαινει το σημα στο μαραφετι αυτο. προφανως φανταζομαι οτι δε θα τραβαμε εμεις καλωδια απο την κονσολα του ηχοληπτη, καταμηκος του μαγαζιου οοπου θα χτυπιεται (λεμε τωρα) ο κοσμος , και να να φτανει στη σκηνη. γιατι στανταρ θα τραβηχτει. οποτε το σημα πως φτανει στα ιν ιαρ?

ξεβισματωνουμε τα εκαστοτε μονιτορ του μαγαζιου απο πισω, και το καλωδιο το κοτσαρουμε στα ιν ιαρ μας? γινεται ετσι απλα αυτο? τα wired in ears μας θελουν ειδικο βυσμα να εχουν για να μπορει να συμβει αυτο?

εναλακτικα, αν εχουν τα μονιτορ καποιο line out, aux κτλ, μπορουμε με καλωδιο να συνδεσουμε τα μονιτορ με τα δικα μας ιν ιαρ?

ή απο την πλεξουδα καλωδιων (δε ξερω πως ειναι ο τεχνικος ορος) που υπαρχει στη σκηνη πρεπει να βυσματωσουμε καλωδια και την αλλη ακρη να τη στειλουμε στα ιν ιαρ μας?

αν καποιος απαντησει στο τι απο τα παραπανω ισχυει, επειτα θα μπορω να κανω καλυτερα την επομενη ερωτηση που εχει να κανει με το τι ιν ιαρ να παρουμε. τι εξοδους εισοδους πρεπει να εχουν?

πχ εχω δει αυτο http://www.thomann.de/gr/fischer_amps_inear_monitor_bp.htm αλλα ειναι πρωτον πολυ ακριβο και δευτερον ισως να εχει παραπανω πραγματα που δε χμας χρειαζονται...

εχετε να προτεινετε καποιο αλλο οικονομικοτερο να κανουμε τη δουλεια μας, που να εχει λιμιτερ ομως πανω?

ή εναλακτικα, επειδη τα χερια του μπασιστα πιανουν, ειναι ευκολο να κατασκευασουμε μονοι μας κατι τετοιο? εχει κανενας schematics που να περιλαμβανουν λιμιτερ? (ο μπασιστας μας εχει φτιαξει το σπλιτερ του και το πεταλι του μονος του)

παμε τωρα στην πιο ενδιαφερουσα περιπτωση που θα εχουμε κονσολιτσα πανω στη σκηνη. σκεφτομουν το εξης. να μας στελνει ο ηχοληπτης τις 3 μονιτορ μιξεις στην κονσολα που θα εχουμε πανω στη σκηνη. και εκει ο καθενας μας να βαζει την καθε μια μιξη του σε ενα καναλι, το οργανο του σε ενα αλλο και μεσω του wired ιεμ να κανει τη μιξη των υπολοιπων οργανων και του δικου του, οπως του αρεσει. αρα επειδη ειμαστε 3 φανταζομαι θελουμε κονσολα με 6 καναλια? και 3 εξοδους?ή 6 εξοδους? επισης η μιξη που λεω πρεπει να γινεται μεσω της κονσολας ή μπορει να γινει πιο σωστα μεσω των ιν ιαρ μονιτορς?( αν γινει μεσω των ιν ιαρς χρειαζεται η κονσολα 6 εξοδους αλλιως αν γινει η μιξη στην κονσολα θελουμε 3 εξοδους?

επισης η απορια μου ειναι πως στελνει τις μιξεις στην κονσολα ο ηχοληπτης. μεσω της πλεξουδας που υπαρχει στη σκηνη, ή συνδεει καθε μονιτορ της σκηνης σε καποια εισοδο της κονσολας (πολυ νουμπικες ερωτησεις το ξερω. σορυ)

γενικα η δευτερη περιπτωση με την κονσολα μας εμπνεει πιο πολυ γιατι θα μπορουμε να συνδεσουμε και κανα μπλιμπλικι πανω στην κονσολα να κανουμε δουλεια, αμα θελουμε. απο Ipad mexri monotron κτλ κτλ.απλα μπορει καποιος να μας πει για το τι χαρακτηριστικα πρεπει να εχει απαραιτητως η κονσολα μας για να τα πετυχουμε αυτα? εξοδους εισοδους βυσματα καναλια κτλ κτλ.

τελος, οσον αφορα τα ακουστικα αυτα καθεαυτα, μαλλον εγω προσωπικα καταληγω σε custom in ear monitors. ειναι πιο ακριβα αλλα υπαρχει μια εταιρια η cosmic ears η οποια ειναι πολυ φθηνη και νταξ, μια φορα παιρνεις το καλο πραγμα και το εχεις για παντα... το προβλημα ειναι το αποτυπωμα (εκμαγειο) του ακουστικου πορου. ξερετε εδω που παμε και το κανουμε? καναν αξιοπιστο? γιατι γενικα διαβαζω οτι ειναι μπελαλιδικο το ολο πραγμα και δεν ειναι απαραιτητο οτι θα πετυχει. ασε που μπορει να σου πιασουν τον ****. εχει βγαλει κανενας και ξερει ποσο του στοιχησε? ευχαριστω

υγ. αν καποιος θελει, ας προτεινει συγκεκριμενες κονσολες iem κτλ να δω που κυμενομαστε οικονομικα. ναστε καλα

εντιτ. τωρα που το σκεφτομαι, υπαρχουν κονσολες που στις εξοδους τους να εχουν λιμιτερ? γιατι αν υπαρχει κατι τετοιο, τοτε πολυ ευκολα μπορουμε να κατασκευασουμε μονοι μας τα wired iem πολυ οικονομικα αφου ουσιαστικα ενισχυτες απλοι θα ειναι. ευχαριστω και παλι

 
iola11 είπε:
... αυτο που δεν καταλαβαινω και θελω να εξετασω (οποτε και χρειαζομαι τη βοηθεια σας) ειναι το πως θα πηγαινει το σημα στο μαραφετι αυτο. προφανως φανταζομαι οτι δε θα τραβαμε εμεις καλωδια απο την κονσολα του ηχοληπτη, καταμηκος του μαγαζιου οοπου θα χτυπιεται (λεμε τωρα) ο κοσμος , και να να φτανει στη σκηνη. γιατι στανταρ θα τραβηχτει. οποτε το σημα πως φτανει στα ιν ιαρ?
Οχι,μεσω του multi θα τραβηχτουν οι επιστροφες σας.

Αλλα αυτο προυποθετει να εχει το multi ελευθερα R (ή εστω κανονικες γραμμες εισοδου και να εχει ο ηχοληπτης ανταπτορακια male-male και female-female για να τις χρησιμοποιεισει ως επιστροφες)

ξεβισματωνουμε τα εκαστοτε μονιτορ του μαγαζιου απο πισω, και το καλωδιο το κοτσαρουμε στα ιν ιαρ μας? γινεται ετσι απλα αυτο? τα wired in ears μας θελουν ειδικο βυσμα να εχουν για να μπορει να συμβει αυτο?

εναλακτικα, αν εχουν τα μονιτορ καποιο line out, aux κτλ, μπορουμε με καλωδιο να συνδεσουμε τα μονιτορ με τα δικα μας ιν ιαρ?
Αν τα μονιτορ ειναι active,ναι μπορεις να παρεις το (xlr συνηθως) που τα τροφοδοτει με σημα.

Αν ομως ειναι passive δεν γινεται (καθως τροφοδοτουνται με μερικες εκατονταδες watt ισχυος και δεν ειναι ο καλυτερος και πιο ανωδυνος τροπος για να ανατιναχτεις  ;D)

ή απο την πλεξουδα καλωδιων (δε ξερω πως ειναι ο τεχνικος ορος) που υπαρχει στη σκηνη πρεπει να βυσματωσουμε καλωδια και την αλλη ακρη να τη στειλουμε στα ιν ιαρ μας?
Ναι,οπως στα εγραψα παραπανω

αν καποιος απαντησει στο τι απο τα παραπανω ισχυει, επειτα θα μπορω να κανω καλυτερα την επομενη ερωτηση που εχει να κανει με το τι ιν ιαρ να παρουμε. τι εξοδους εισοδους πρεπει να εχουν?

πχ εχω δει αυτο http://www.thomann.de/gr/fischer_amps_inear_monitor_bp.htm αλλα ειναι πρωτον πολυ ακριβο και δευτερον ισως να εχει παραπανω πραγματα που δε χμας χρειαζονται...

εχετε να προτεινετε καποιο αλλο οικονομικοτερο να κανουμε τη δουλεια μας, που να εχει λιμιτερ ομως πανω?
Δεν εχω υποψιν μου καποιο οικονομικοτερο με λιμιτερ.

Το αντιστοιχο της shure πο εχω δουλεψει ειναι ακριβοτερο.

Αν παντως δεν θελετε στερεο μιξεις και λιμιτερ,απ οτι βλεπω μπορειτε να κανετε οικονομικα τη δουλεια σας και με κατι τετοιο (αν και μαλλον μπορει να "ταιστει" και με στερεο σημα με "ανταπτορικη" πατεντα) http://www.thomann.de/gr/fischer_amps_mini_bodypack_mit_lsregler.htm

οι οποιοι απ τη σελιδα τους δινουν και το δωρακι τους στον μπασιστα σας

http://fischer-amps.de/fileadmin/user_upload/pdf/Mini-BP-XLR-schematic.pdf

παμε τωρα στην πιο ενδιαφερουσα περιπτωση που θα εχουμε κονσολιτσα πανω στη σκηνη. σκεφτομουν το εξης. να μας στελνει ο ηχοληπτης τις 3 μονιτορ μιξεις στην κονσολα που θα εχουμε πανω στη σκηνη. και εκει ο καθενας μας να βαζει την καθε μια μιξη του σε ενα καναλι, το οργανο του σε ενα αλλο και μεσω του wired ιεμ να κανει τη μιξη των υπολοιπων οργανων και του δικου του, οπως του αρεσει. αρα επειδη ειμαστε 3 φανταζομαι θελουμε κονσολα με 6 καναλια? και 3 εξοδους?ή 6 εξοδους? επισης η μιξη που λεω πρεπει να γινεται μεσω της κονσολας ή μπορει να γινει πιο σωστα μεσω των ιν ιαρ μονιτορς?( αν γινει μεσω των ιν ιαρς χρειαζεται η κονσολα 6 εξοδους αλλιως αν γινει η μιξη στην κονσολα θελουμε 3 εξοδους?

επισης η απορια μου ειναι πως στελνει τις μιξεις στην κονσολα ο ηχοληπτης. μεσω της πλεξουδας που υπαρχει στη σκηνη, ή συνδεει καθε μονιτορ της σκηνης σε καποια εισοδο της κονσολας (πολυ νουμπικες ερωτησεις το ξερω. σορυ)

γενικα η δευτερη περιπτωση με την κονσολα μας εμπνεει πιο πολυ γιατι θα μπορουμε να συνδεσουμε και κανα μπλιμπλικι πανω στην κονσολα να κανουμε δουλεια, αμα θελουμε. απο Ipad mexri monotron κτλ κτλ.απλα μπορει καποιος να μας πει για το τι χαρακτηριστικα πρεπει να εχει απαραιτητως η κονσολα μας για να τα πετυχουμε αυτα? εξοδους εισοδους βυσματα καναλια κτλ κτλ.

Ωχχχ  ;D

Εφοσον ο ηχοληπτης θα μπει στη διαδικασια να κανει ξεχωριστες μιξεις για ολους,γιατι να μπειτε στη διαδικασια να δεθειτε κομπο ετσι οπως το περιγραφεις?

Καταρχην η μονιτορ κονσολα απο καπου πρεπει να παρει σηματα,και αυτο ειναι ενα splitter,οποτε ηδη αρχιζει να ανεβαινει το κοστος.

Δευτερον μονιτορ κονσολα χωρις μονιτορ ηχοληπτη = δωρον αδωρον

Εγω λεω να χαλαρωσετε,3 ατομα μονο ειστε,καντε ενα σωστο soundcheck με τον ηχοληπτη σας,αφηστε να σας στειλει τις μιξεις αυτος,μην πειραζετε τιποτα ωστε να του-σας χαλασετε τις ισορροπιες που φτιαξατε και απολαυστε το live σας.

Ο τροπος που θελεις να περιγραψεις γινεται ευκολος (και ακριβος) με ενα συστημα τυπου aviom (ή behringer powerplay για πιο φθηνα-αλλα παλι ακριβα),αλλα μου φαινεται καπως υπερβολικο για μια δεμενη τριμελη μπαντα.

τελος, οσον αφορα τα ακουστικα αυτα καθεαυτα, μαλλον εγω προσωπικα καταληγω σε custom in ear monitors. ειναι πιο ακριβα αλλα υπαρχει μια εταιρια η cosmic ears η οποια ειναι πολυ φθηνη και νταξ, μια φορα παιρνεις το καλο πραγμα και το εχεις για παντα... το προβλημα ειναι το αποτυπωμα (εκμαγειο) του ακουστικου πορου. ξερετε εδω που παμε και το κανουμε? καναν αξιοπιστο? γιατι γενικα διαβαζω οτι ειναι μπελαλιδικο το ολο πραγμα και δεν ειναι απαραιτητο οτι θα πετυχει. ασε που μπορει να σου πιασουν τον ****. εχει βγαλει κανενας και ξερει ποσο του στοιχησε? ευχαριστω

Δεν την εχω ακουσει τη συγκεκριμενη εταιρια,σε καλα custom ακουστικα εχω δουλεψει πολλακις ultimate και westone που ηταν εξαιρετικα.

Κανενα προβλημα δεν ειναι το εκμαγειο.

Πας σε οποιονδηποτε ΩΡΛ και σου φτιαχνει. Το στελνεις στην εταιρια που παρηγγειλες τα ακουστικα και μετα απλα περιμενεις να στα στειλουν. Δεν γινεται λαθος.

 
σε ευχαριστω φιλε για το ποστ σου. αναλυτικοτατο και κατατοπιστηκοτατο.

οσον αφορα το multi. δε θα μπορουσαμε απλα, να βγαλει απο το multi ο ηχοληπτης, τα καλωδια που πανε στα μονιτορ του μαγαζιου, και στις ελευθερες θυρες να συνεδεσουμε τα καλωδια που θα πανω στ ιν ιαρ μας? αν οχι θα φροντισουμε να εχουμε τα ανταπτορακια που λες. δεν πολυ καταλαβα τι ειναι αυτα αλλα φανταζομαι ο ηχοληπτης μας θα ξερει...

επειδη λογικα τα πιο πολλα μονιτορ ειναι πασιβ, προφανως και δε παιζει να ξεβισματωσουμε απο πισω λοιπον τα μονιτορ, ευχαριστω για το heads up.

οσον αφορα τα ιν ιαρ αυτα καθεαυτα, θελουμε το λιμιτερ οπωσδηποτε, γιατι στο παραμικρο φιντμπακ που θαγινει θα μας τρυπησει τα τυμπανα. τωρα δε ξερω βεβαια αν θα ηταν καλυτερο να παρουμε ξεχωριστα λιμιτερ ο καθενας, αλλα καλυτερα να τα εχουμε ολα σε ενα και να κανουμε ετσι τη δουλεια μας φανταζομαι...

οσον αφορα την κονσολα, δεν ηξερα οτι χρειαζονται ολα αυτα. προφανως και αποριπτεται σαν λυση και σε ευχαριστω που με κατατοπησες φιλε.

α, μια τελευταια ερωτηση. το καλωδιο που φευγειθ απο το μουλτι ειναι xlr?  και για να παει στο ιν ιαρ πρεπει να ειναι λογικα καρφι? ρωταω για να ξερω τι ενισχυτη ακριβως να ψαξω. και καλωδια. να εισαι καλα και χιλια ευχαριστω και παλι

edit

κατι που σκεφτηκα. αντι να παει καλωδιο απο το μουλτι στα wired iem που θα εχει ο καθενας μας (3 καλωδια αφου ειμαστε 3 ατομα), δε θα μπορουσαν αυτα τα 3 καλωδια να πανε σε 3 εισοδους μια κονσολας και απο εκει να παρει ο καθενας τη δικια του εξοδο σε ακουστικα? χωρις να αλειωσουμε τη μιξη απλα να μεσολαβει η κονσολα. ετσι αν υπαρχει (δε ξερω αν υπαρχει) κονσολα που οι εξοδοι της εχουν ενισχυμενο σημα (αν εχουν και λιμιτερ ειμαστε κομπλε), τοτε απλα καρφωνουμε τα ακουστικα στις εξοδους (ο καθενας μας στη δικια του εξοδο0 και ετσι δε χρειαζομαστε καθολου το wired iem . αλλα μαλλον ζηταω πολλα και δε γινεται ε?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
κατι που σκεφτηκα πανω σε αυτο που εγραψα πριν

μιας και εμαθα οτι ολες οι κονσολες εχουν ουσιαστικα ενισχυτη στις εξοδους, αν επαιρνα πχ αυτην http://www.thomann.de/gr/mackie_profx8.htm

δε θα μπορουσα απο το μουλτι, να παρω τις 3 μιξεις του καθενος, να τις πεταξω στις εισοδους της κονσολας και μετα απο καθε μια εξοδο της κονσολας να φυγει και ενα ακουστικο. και να παει στον καθενα απο εμας.

και επειδη η συγκεκριμενη κονσολα βλεπω οτι εχει και παραπανω απο 3 εισοδους, δε θα μπορουσα στη δικια μου μιξη πχ να εχω και τη μονιτορ μιξη και να την μιξαρω πχ και με ενα κλικ τρακ λουπα ορ γουατεβερ? γινεται κατι τετοιο? γιατι ετσι, δε καθομαστε να παρουμε 3 headphone amps εναν για τον καθενα μας, απλα παιρνουμε την κονσολα και τελειωσαμε.

το θεμα ειναι τι εισοδους πρεπει να παιρνει η κονσολα, και τι εξοδους πρεπει να εχει. πρεπει να ψαξω κατι αλλο? πχ η κονσολα που ειπα θα μας βολευε?

συγνωμη για το πρηξιμο αλλα παλεευω να καταλαβω ποια θα ηταν η καλυτερη λυση. ναστε καλα

iola11 είπε:
κατι που σκεφτηκα. αντι να παει καλωδιο απο το μουλτι στα wired iem που θα εχει ο καθενας μας (3 καλωδια αφου ειμαστε 3 ατομα), δε θα μπορουσαν αυτα τα 3 καλωδια να πανε σε 3 εισοδους μια κονσολας και απο εκει να παρει ο καθενας τη δικια του εξοδο σε ακουστικα? χωρις να αλειωσουμε τη μιξη απλα να μεσολαβει η κονσολα. ετσι αν υπαρχει (δε ξερω αν υπαρχει) κονσολα που οι εξοδοι της εχουν ενισχυμενο σημα (αν εχουν και λιμιτερ ειμαστε κομπλε), τοτε απλα καρφωνουμε τα ακουστικα στις εξοδους (ο καθενας μας στη δικια του εξοδο0 και ετσι δε χρειαζομαστε καθολου το wired iem . αλλα μαλλον ζηταω πολλα και δε γινεται ε?
 
Θα προσπαθησω να τα βαλω καπως σε μια σειρα,γιατι εισαι αρκετα μπερδεμενος (και καλα κανεις,ειναι ωραιο να ασχολεισαι)

iola11 είπε:
οσον αφορα το multi. δε θα μπορουσαμε απλα, να βγαλει απο το multi ο ηχοληπτης, τα καλωδια που πανε στα μονιτορ του μαγαζιου, και στις ελευθερες θυρες να συνεδεσουμε τα καλωδια που θα πανω στ ιν ιαρ μας?
Ναι

οσον αφορα τα ιν ιαρ αυτα καθεαυτα, θελουμε το λιμιτερ οπωσδηποτε, γιατι στο παραμικρο φιντμπακ που θαγινει θα μας τρυπησει τα τυμπανα. τωρα δε ξερω βεβαια αν θα ηταν καλυτερο να παρουμε ξεχωριστα λιμιτερ ο καθενας, αλλα καλυτερα να τα εχουμε ολα σε ενα και να κανουμε ετσι τη δουλεια μας φανταζομαι...
Μπορειτε να παρετε ενα 4καναλο ή 2 δικαναλα limiters τα οποια θα συνδεσει στα sends απο τα οποια τροφοδοτει με σημα τα iem σας ο ηχοληπτης σας (παλι θα σας περισσεψει ενα καναλι βεβαια αφου μιλαμε για 3 μονοφωνικες μιξεις).

Εκτος και αν σας μιξαρει σε ψηφιακη κονσολα η οποια θα εχει τη δυνατοτητα limiter στις εξοδους,οποτε δεν χρειαζεστε τιποτα αλλο.

α, μια τελευταια ερωτηση. το καλωδιο που φευγειθ απο το μουλτι ειναι xlr?  και για να παει στο ιν ιαρ πρεπει να ειναι λογικα καρφι? ρωταω για να ξερω τι ενισχυτη ακριβως να ψαξω. και καλωδια. να εισαι καλα και χιλια ευχαριστω και παλι
Στο 99,9% που θα συναντησετε ναι,θα ειναι xlr,αλλα μην σε ανησυχει αυτο.

Και καρφι trs να παιρνει το ενισχυτακι ακουστικων σας με το καταλληλο καλωδιο female xlr->male trs εισαι μια χαρα

edit

κατι που σκεφτηκα. αντι να παει καλωδιο απο το μουλτι στα wired iem που θα εχει ο καθενας μας (3 καλωδια αφου ειμαστε 3 ατομα), δε θα μπορουσαν αυτα τα 3 καλωδια να πανε σε 3 εισοδους μια κονσολας και απο εκει να παρει ο καθενας τη δικια του εξοδο σε ακουστικα? χωρις να αλειωσουμε τη μιξη απλα να μεσολαβει η κονσολα. ετσι αν υπαρχει (δε ξερω αν υπαρχει) κονσολα που οι εξοδοι της εχουν ενισχυμενο σημα (αν εχουν και λιμιτερ ειμαστε κομπλε), τοτε απλα καρφωνουμε τα ακουστικα στις εξοδους (ο καθενας μας στη δικια του εξοδο0 και ετσι δε χρειαζομαστε καθολου το wired iem . αλλα μαλλον ζηταω πολλα και δε γινεται ε?
Δεν ξερω καμια κονσολα που να βγαζει 3 ανεξαρτητες εξοδους ακουστικων

 
φιλε μου χιλια ευχαριστω! αρχιζει και ξεκαθαριζει το τοπιο.

αρα ξεχνω την κονσολα. ουσιαστικα θελουμε 3 ενισχυτες που να εχουν εισοδο xlr  κατα προτιμηση (αλλιως και καρφι να εχουν υπαρχουν και οι ανταπτορες) και λιμιτερς (αν δεν εχουν πανω τους). και ειμαστε κομπλε. νομιζω αν βρουμε τα καταλληλα schematics μπορει να γινει πολυ φθηνα η φαση.

οποτε χιλια ευχαριστω που μου τα ξεδιαλυνατε γιατι ειχα μπουρδουκλωθει.

το μονο εξτρα που σκεφτομαι ειναι αν θελω να περασω καποιο μετρονομο στα ακουστικα μου μονο εγω. αλλα φανταζομαι οτι αν παρω ενα σπλιτερακι σηματος και το βαλω πριν τα ακουστικα και σε αυτο ερχεται απο τη μια το μονιτορ και απο την αλλη ο μετρονομος, θα κανω δουλεια, και το ποσο δυνατα θαναι ο μετρονομος το ρυθμιζω απο το βολιουμ του μετρονομου. σωστα?

αμα θελαμε να περασουμε καποια λουπα στα ακουστικα μας, φανταζομαι θα μπορει να μας τη στειλει ο ηχοληπτης σωστα?

να ειστε ολοι καλα παιδια

 
Και μια συμβουλη: keep it simple

Ειδικα αν δεν παιζετε σε εναν σταθερο και συγκεκριμενο χωρο,δυστυχως αυτο το καταλαβαινεις οταν ειναι πια αργα και εχει προκυψει καποιο προβλημα και δεν προλαβαινεις να ψαξεις σημειο σημειο εναν ολοκληρο κομπο.

Οσο πιο απλα τοσο πιο καλα,και ας στερηθεις ενα (υπερβολικο συνηθως και αχρησιμοποιητο) μερος της ευελιξιας που θα ειχες.

 
georgekz750 είπε:
Και μια συμβουλη: keep it simple

Ειδικα αν δεν παιζετε σε εναν σταθερο και συγκεκριμενο χωρο,δυστυχως αυτο το καταλαβαινεις οταν ειναι πια αργα και εχει προκυψει καποιο προβλημα και δεν προλαβαινεις να ψαξεις σημειο σημειο εναν ολοκληρο κομπο.

Οσο πιο απλα τοσο πιο καλα,και ας στερηθεις ενα (υπερβολικο συνηθως και αχρησιμοποιητο) μερος της ευελιξιας που θα ειχες.
σε ευχαριστω για ολα φιλε. να εισαι καλα θα εχω τη συμβουλη σου στο μυαλο μου
 
iola11 είπε:
το μονο εξτρα που σκεφτομαι ειναι αν θελω να περασω καποιο μετρονομο στα ακουστικα μου μονο εγω. αλλα φανταζομαι οτι αν παρω ενα σπλιτερακι σηματος και το βαλω πριν τα ακουστικα και σε αυτο ερχεται απο τη μια το μονιτορ και απο την αλλη ο μετρονομος, θα κανω δουλεια, και το ποσο δυνατα θαναι ο μετρονομος το ρυθμιζω απο το βολιουμ του μετρονομου. σωστα?

αμα θελαμε να περασουμε καποια λουπα στα ακουστικα μας, φανταζομαι θα μπορει να μας τη στειλει ο ηχοληπτης σωστα?

Μπορεις τον μετρονομο (η το ... λουποπλευερ  ;D) να το εχεις εσυ διπλα σου και να το στελνεις στον ηχοληπτη που θα σας το μοιραζει στα iem ή οπου αλλου χρειαζεται.

 
georgekz750 είπε:
Μπορεις τον μετρονομο (η το ... λουποπλευερ  ;D) να το εχεις εσυ διπλα σου και να το στελνεις στον ηχοληπτη που θα σας το μοιραζει στα iem ή οπου αλλου χρειαζεται.
αυτο δεν το ειχα σκεφτει να εισαι καλα φιλε. σωστος!!! χιλια ευχαριστω και παλι
 
παρολο που τα εχω πλεον ολα ξεκαθαρισμενα στο μυαλο μου, εχω μια τελευταια σημαντικοτατη ερωτηση.

αν δεν κανω λαθος, το ρευμα που φευγει απο τα μουλτι, ειναι 220 βολτ (σωστα?). μιλαμε για μεγαλες τασεις, και ολοι οι headphone amps  που εχω δει δουλευουν ειτε με 15 βολτ εναλλασομενο ειτε με συνεχες παλι χαμηλης τασης. για να δουλεψει λοιπον το ιν ιαρ συνεωντας απευθυθειας καλωδιο απο το μουλτι στον headphone amp τι πρεπει να παιξει? πρεπει να φτιαξουμε καποιον μετασχηματιστη? εχει κανεις καμια ιδεα? ευχαριστω

 
Δεν φευγει κανενα ρευμα απο το μουλτι,σηματα περνανε απο εκει.

Μην μπερδευεσαι,μεσω του μουλτι το μοναδικο πραγμα που θα μεταφερθει προς το ενισχυτακι των ακουστικων θα ειναι σημα.

Το αν το ενισχυτακι δουλευει με μετασχηματιστη,με μπαταριες,με ανεμογεννητρια κλπ δεν εχει καμια σχεση με το μουλτι.

 
σε ευχαριστω πολυ φιλε μου. ο μπασιστας μου μου εστειλε αυτο

1. ta on-stage monitor παιρνουν speaker level σημα που φευγει απο PA

2. to speaker level σημα ειναι πολυ μεγαλο!

3. αυτο που θα βαλεις στη θεση του μονιτορ πρεπει να ριχνει το σημα πολυ χαμηλα για να μπορει να το στειλει μετα σε headphone amp

προφανως εγω μπερδευτηκα λιγο

αρα τελικα εγω πρεπει να κατασκευασω κατι για να ριξω το σημα? ισως καποιο διαιρετη τασης? εχω λιγο μπερδευτει. ή δε χρειαζεται να κανω κατι? σε ευχαριστω φιλε

 
Τιποτα απο αυτα.

Εσυ πρεπει να παρεις το line level σημα ΠΡΙΝ μπει στους ενισχυτες των μονιτορ (τους οποιους δεν θα χρησιμοποιησετε ετσι κι αλλιως) και να το στειλεις στα ενισχυτακια ακουστικων σας.

Καμια σχεση με ενισχυμενο σημα (τι να το κανατε αλλωστε αφου τα μονιτορ θα τα βγαλετε εκτος χρησης?)

 
Ουαου!  ;D

Εντυπωσιακο αλλα ειναι για hifi εφαρμογες,καθαρα στερεο (δηλαδη δινεις ενα σημα εκους ενα ακουστικο-παλι διαδικασια με ανταπτορες δηλαδη) και ξεχνας το λιμιτερ που ηθελες εξαρχης.

Αμα ειναι ετσι γιατι να μην παρεις κατι τετοιο?

http://www.thomann.de/gr/behringer_ma_400.htm

 
μα το λιμιτερ εχουμε σκοπο να το φτιαξουμε ξεχωριστα και να το βαλουμε σε σειρα με τον ενισχυτη, δεν το ξεχναω! απλα ηθελα να ρωτησω αν το κυκλωμα σαν κυκλωμα ενισχυτη θα μου κανει. αυτο που λες εσυ φιλε φαινεται μια χαρα, και δεν ειναι ακριβο, αν και νομιζω οτι αν το φτιαξουμε εμεις για πειραματισμο, θα παει ακομα πιο φθηνα. αν οχι, παιρνω και αυτο ποθυ ειπες ουσιαστικα. αρκει να εχει εισοδο xlr, που θα βαζαμε εμεις στο diy. αν και φανταζομαι και να μην εχει, με εναν ανταπτοραθα ειμαι κομπλε (ή οχι?). σε ευχαριστω πολυ

 
iola11 είπε:
αρκει να εχει εισοδο xlr, που θα βαζαμε εμεις στο diy. αν και φανταζομαι και να μην εχει, με εναν ανταπτοραθα ειμαι κομπλε (ή οχι?).
Δεν εχει xlr για τη χρηση που θελετε (αυτη που εχει ειναι mic level αλλα εχει trs για line level,οποτε ναι,με ενα καλωδιο female xlr->male trs εισαι ΟΚ (απεφευγε τα ανταπτορακια στα live,"μυριζουν" προβληματα,καλυτερα φτιαξε καλωδια απο οτι θελεις σε οτι θελεις)  ;)

 
εγινε φιλε μου σε ευχαριστω πολυ για ολες σου τις συμβουλες να εισαι καλα!!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top