Ενισχυτες- τεχνικες ερωτησεις.

Status
Not open for further replies.
Καλα ολα αυτα αλλα εχω την υποψια πως αναφερομαστε σε ενισχυτες  οπου εχουμε power amp distortion. Oταν το clipping γινεται μονο στα προενισχυτικα σταδια δεν νομιζω πως αλλαζει η ταξη λειτουργιας αφου το τελικο σταδιο δεν παραμορφωνει την καμπυλη. Δεν ειναι απαραιτητο δηλαδη να θελουμε ντε κ καλα παραμορφωση στο σημα επειδη εχουμε ενισχυτη κιθαρας!

 
alderbody είπε:
Οποτε το οτι μαλλον ξερεις καλα ηλεκτρονικα με γεια σου - με χαρα σου, αλλα θεωρω οτι η δηλωση σου αυτη ηταν αν μη τι αλλο εμπρηστικη.

Τις γνωσεις που εχεις θελουμε να μας τις δινεις για να μας οφελησουν σε κατι και οχι για να σε ανακυρηξουμε ως τον Μεγα λυχνιο-guru.

Απο τετοιους δοξα τω Θεω ειναι γεματο το web...  ::)
Φιλοι ηλεκτρονικοι, μην στραβωσετε, εκλιπαρουσα για βοηθεια!  ;D

Alderbody, δεν ηθελα να αποδειξω κατι... γι'αυτο και υποχωρησα σε καποια φαση... αλλα τελικα δεν ηθελα να συνεχιστει να φαινεται εσφαλμενη η αποψη μου. Και, πιστευω οτι σε καποιους ωφελησε κατι το ολο σκηνικο... δεν θα τους κοροιδευουν πια!  ;D

 
bloody_sunday είπε:
Αυτό από ότι θυμάμαι είχε γίνει περισσότερο τυχαία και όχι ηθελημένα, γιατί τότε τους ενισχυτές τους έβαζαν όλο και πιο δυνατά για να ακούν τι παίζουν πάνω από το μαινόμενο πλήθος και πάνω από τους υπόλοιπους αιμοδιψείς συμπαίκτες τους, με αποτέλεσμα αυτοί να παραμορφώνουν. Μετά είδαν ότι είναι και ωραία φάση... ;D Aληθεύει;

Απο οσο ξερω, ναι.

 
λοιπόν θα ήθελα να μου πεί κάποιος που ξέρει συγκεντρωτικά τις διαφορές μεταξύ ενισχυτών single ended και push-pull.

απο ηλεκτρονικης πλευράς κάτι βρήκα στο ιντερνετ, το θέμα είναι ομώς όταν το βλέπεις σαν κιθαρίστας, ποια ειναι τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε μεθόδου σε σχέση με την άλλη?

διάβασα κάπου οτι το push-pull βγάζει λιγότερο distortion. τι ακριβώς σημαίνει αυτό ηχητικά?

γενικά οπιαδήποτε πληροφορία πάνω στις διαφορές των 2 τύπων θα με ενδιέφερε πολύ!

ευχαριστώ!

 
Γύρνα ξανά στην αρχή του θρεντ και διάβασε όλα τα ποστς για την Class A εναντίον της ΑΒ, και πέρνα και από τα Απαντημένα, κάτι υπάρχει κι εκεί από λινκς (πχ. http://www.noiz.gr/index.php?topic=153605.msg175601#msg175601)

Single ended, όπως ήδη γράφτηκε, είναι ένας ενισχυτής που έχει μόνο μια λυχνία στην τελική του ενίσχυση, πχ. μια EL84. Η Push-pull εξηγείται επίσης προηγουμένως. Οι Class A (ή αυτοί που βαφτίζονται έτσι επειδή μοιάζουν με αυτή) συνήθως έχουν μικρότερο headroom, "αρπάζουν" πιο εύκολα, και το ηχόχρωμά τους όπως έγραψα έχει ταυτιστεί με τα πλούσια, "γυάλινα", ελαφρώς πληθωρικά μεσουψηλά και ψηλά ενός Vox. Ορισμένοι λένε ότι έχουν και καλύτερη απόκριση σύμφωνα με το παίξιμό σου, αλλά αυτό σύμφωνα με τη δικιά μου πείρα δεν ισχύει περισσότερο από έναν προσεγμένο ενισχυτή τάξης AB.

Oι Class AB έχουν υψηλότερο headroom (θα αρχίσουν να παραμορφώνουν πιο αργά) αλλά αυτό δεν θα το πολυκαταλάβεις σαν ιδιότητα γιατί παίζουν και άλλα 50 πράγματα ρόλο - ο σχεδιασμός του κυκλώματος, οι προενισχύτριες, οι μετασχηματιστές, ο αριθμός των βατ, το μεγάφωνο, oι διαιτητές, οι παράγοντες, το γήπεδο, το παρκέ, οι μπασκέτες, ο Αλεξάντερ που κάθεται και κλαίει στα αποδυτήρια κλπ.

 
το παρακολουθούσα το θρέντ κατα τη ..δημιουργία του (όσο μπορούσα φυσικά γιατί έχει πολλούς τεχνικούς όρους ;D) αλλά δυστυχώς και με το ξαναδιάβασμα δε μου έδωσε παρα έμμεσες πληροφορίες σχετικά με την απορία μου.

το άλλο θρεντ που έδωσες ήταν πάρα πολύ διαφωτιστικό!

και μάλιστα δε το είχα βρει-κάτι τρέχει με το search απο τότε που έγινε googloειδες, πολλά θέματα που τα βρίσκω με το χέρι δε τα "βλέπει" ό,τι keyword και να βάλω... :(

συγκρατώ αυτά

Όχι η τάξη Α υπάρχει και σε push pull ενισχυτές απλά είναι λίγο διαφορετική ηλεκτρικά κ ηχητικά από την single ended

The wiring configuration is switched as well - from

Push-Pull to Single-Ended. This configuration - the first way tubes were ever wired – is again far less efficient but puts emphasis on

the even order harmonics. These are the second harmonic that lives one octave above the notes that are being played and they’re

the most pleasing of all harmonics. They sound sweet and add a fullness to the sound like no other, almost like a super subtle octaver

that is way back in the mix. Push-Pull circuits cancel out this second harmonic when the wave form is split in half and each half is

amplified separately, and the sweet second harmonic is replaced by the punchier odd-order third harmonic… thus the substantially

louder impact of the Push-Pull configuration. Use the 5 WATT setting anytime you want the sweetest little amp response at home or

in the studio. It produces gorgeous clean sounds at very low volumes and when pushed, clips in the coolest way… even beyond our

favorite vintage classics.
όντως υπάρχουν λινκ με πολλές πληροφορίες στο θρέντ που έδωσες, θα τσεκάρω κι αυτά και βλέπουμε. :)

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα