Επιστρεφει το βινυλιο?

  • Thread starter Thread starter VangelisV
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 135
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 15K
trolley είπε:
Όχι ίσως... ΠΑΝΤΟΤΕ το μέσο λαμβάνεται υπ'όψιν στην υλοποίηση του έργου (αποφεύγω το "εκτέλεση" ως μακάβριον). Μόνο πολύ αφελείς δημιουργοί το ξεχνούν αυτό το σκέλος.
Για το σινεμά μιλάς; Για την μουσική πάντως, δεν νομίζω πως θα κάτσει κανείς μουσικός να αλλάξει μια σύνθεση γιατί έχει στο μυαλό του π.χ. το dithering του CD. Ομοίως αμφιβάλλω αν κανείς απ' τους παλιούς είχε στο μυαλό του τον θόρυβο της βελόνας όταν έβαζε νότες σε χαρτί. Μπορεί να υπήρχαν κάποιοι ... καμμένοι αλλά δεν νομίζω να ήταν πολλοί.

Ως εκ τούτου δεν υπάρχει παρέμβαση στο έργο, όπως λέει ο Λάκης, αλλά στην εμπειρία της ακρόασης.

Ποιος μου λέει ότι δεν θα είχε διαφορετικό mix , master και αν θες και ενορχήστρωση, ένα μουσικό έργο, αν δεν υπήρχαν αυτές οι «αλλοίωσεις» κατά τη μεταφορά από τη μήτρα στην μαζική παραγωγή ή αν θες στην ίδια τη μήτρα.
Εγώ, δεν σου φτάνει; ;D ;D

Δεν ξέρω, μου φαίνεται υπερβολική η υπόθεσή σου.

 
theoctapus είπε:
Εγώ, δεν σου φτάνει; ;D ;D

Δεν ξέρω, μου φαίνεται υπερβολική η υπόθεσή σου.
Ωρε μου φτάνει. ;D ;D

Δεν σου χει τύχει να ακούσεις σε album που έκαναν remaster την ατάκα "ακούμε πράγματα που δεν τα ακούγαμε στό αρχικό release";

Δεν το αμφισβητώ.

Ισχύει.

Νομίζω τα άκουσα και εγώ, όταν άκουσα το "sketches of spain" σε SACD (ήμουν συνιθισμένος στον δίσκο) ή μπορεί να τα φαντάστηκα  ;D ;D ;D.

Εδώ τίθεται το φιλοσοφικόν (και νομικόν) ερώτημα....μετά την επεξεργασία μιλάμε για άλλο έργο ή όχι;

Ναι , λέγω εγώ, αν ακούμε πράγματα που πριν δεν τα ακούγαμε.  :P ;D ;D

 
LK είπε:
Εδώ τίθεται το φιλοσοφικόν (και νομικόν) ερώτημα....μετά την επεξεργασία μιλάμε για άλλο έργο ή όχι;

Ναι , λέγω εγώ, αν ακούμε πράγματα που πριν δεν τα ακούγαμε.  :P ;D ;D
Οχι. Πριν δεν τα ακουγαμε γιατι το μεσο αναπαραγωγης (LP) δεν ηταν ικανο να τα αναπαραγει. Ολα αυτα εκει ηταν, στην ηχογραφηση και στο Master, εμεις δεν τα ακουγαμε. Θυμαμαι πριν πολλα χρονια διαβαζα ενα review ενος κλασσικου εργου, δεν θυμαμαι τωρα ποιο, ορχηστρικο ηταν και live, και ο τυπος που εγραφε συγκρινε την εκδοση CD  με την εκδοση βινυλιου, λεγοντας οτι στην Remastered/CD version σε καποια πολυ σιγανα σημεια, ακουγαν_για πρωτη φορα φυσικα_ως και τα...αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας. :P
 
Waterfall-K είπε:
Οχι. Πριν δεν τα ακουγαμε γιατι το μεσο αναπαραγωγης (LP) δεν ηταν ικανο να τα αναπαραγει. Ολα αυτα εκει ηταν, στην ηχογραφηση και στο Master, εμεις δεν τα ακουγαμε. Θυμαμαι πριν πολλα χρονια διαβαζα ενα review ενος κλασσικου εργου, δεν θυμαμαι τωρα ποιο, ορχηστρικο ηταν και live, και ο τυπος που εγραφε συγκρινε την εκδοση CD  με την εκδοση βινυλιου, λεγοντας οτι στην Remastered/CD version σε καποια πολυ σιγανα σημεια, ακουγαν_για πρωτη φορα φυσικα_ως και τα...αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας. :P
Άρα το ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ μέσο είναι η μπομπίνα (που εγένετο η αρχική ηχογράφισης και το master) , και την αναπαράγει όσο πιο πιστά μπορεί το cd  :P :P :P ;D ;D ;D ;D.

Καλά κάμω εγώ και έχω μπομπινόφωνα.  ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Εδώ τίθεται το φιλοσοφικόν (και νομικόν) ερώτημα....μετά την επεξεργασία μιλάμε για άλλο έργο ή όχι;
Αυτό

Οχι. Πριν δεν τα ακουγαμε γιατι το μεσο αναπαραγωγης (LP) δεν ηταν ικανο να τα αναπαραγει. Ολα αυτα εκει ηταν, στην ηχογραφηση και στο Master, εμεις δεν τα ακουγαμε.
 
theoctapus είπε:
Δηλαδής ο καλλιτέχνης ήθελε να εντάξει τα αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας στο έργο του;

Δεν λέει δόξα τω Θεώ, που το βινύλιο του τα κοψε με το "horn reduction system" που χει built in  :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D

Σοβαρά, επιμένω στην αρχική προσέγγιση , της έστω "σιωπηρής αποδοχής" του περιορισμού του μέσου αναπαραγωγής.

 
Ακολουθεί ακραίο παράδειγμα:

Εγώ είμαι πολύ όμορφος γενικά.

Δυνατό δε σημείο μου είναι το πως στήνεται ο σβέρκος μου, όταν ο φακός είναι στην μούρη μου.

Αυτό όμως δεν φαίνεται, γιατί δεν υπάρχουν ακόμα οθόνες που προβάλουν σε ολόγραμμα.

Αν μετά από x χρόνια , μπορέσουν να πάρουν την ανφάς φώτο μου και να προβάλουν τον σβέρκο μου , δεν θα πρόκειται για "άλλο έργο" (από την αρχική δισδιάστατη φώτο) ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο σβέρκος μου ήταν όντως εκεί, κατά την αρχική φωτογράφηση;  ;D ;D

 
LK είπε:
Άρα το ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ μέσο είναι η μπομπίνα (που εγένετο η αρχική ηχογράφισης και το master) , και την αναπαράγει όσο πιο πιστά μπορεί το cd  :P :P :P ;D ;D ;D ;D.
Τοτε(ς) Ναι, ηταν το καλυτερο μεσο για να ακουσεις πιστα το ηχογραφημενο εργο. Αν ειχες στουντιο ηχογραφησης, καλως. Αν ησουν ενας απλος κοινος θνητος, ακουγες το βινυλιακι σου και ελεγες κι ευχαριστω. ;DΠαντως Λακη αυτες οι μαυρες μερες περασαν πλεον, μπορεις τωρα να χαρισεις καπου (δεν λεω "να πεταξεις"... :P) τις μπομπινες σου. Τα CDs ειναι εκει και σε περιμενουν να ανακαλυψεις εναν νεο και ανηκουστο κοσμο...
image.gif


Δηλαδής ο καλλιτέχνης ήθελε να εντάξει τα αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας στο έργο του;

Δεν λέει δόξα τω Θεώ, που το βινύλιο του τα κοψε με το "horn reduction system" που χει built in  :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D
Το προβλημα ηταν οτι, μαζι με τα αυτοκινητα, το βινυλιο εκοψε και το μισο του εργο. ;D

Ακολουθεί ακραίο παράδειγμα:

Αν μετά από x χρόνια , μπορέσουν να πάρουν την ανφάς φώτο μου και να προβάλουν τον σβέρκο μου , δεν θα πρόκειται για "άλλο έργο" (από την αρχική δισδιάστατη φώτο) ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο σβέρκος μου ήταν όντως εκεί, κατά την αρχική φωτογράφηση;  ;D ;D
Αν και αυτο δεν προκειται να γινει ποτε, στην περιπτωση που οι ελεφαντες αρχισουν να πετανε και οι φωτογραφοι καταφερουν να δειξουν τον σβερκο καποιου απο μια ανφας φωτο, τοτε Ναι, θα μιλαμε για αλλο "εργο".
 
LK είπε:
...

Δυνατό δε σημείο μου είναι το πως στήνεται ο σβέρκος μου, όταν ο φακός είναι στην μούρη μου.

...
Lakis παίζεις σε άλλο επίπεδο, κι εγώ στο σβέρκο το έχω το δυνατό σημείο το είδα στον καθρέφτη του κουρέα που είχα πάει για γυάλισμα.

 
Waterfall-K είπε:
Τοτε(ς) Ναι, ηταν το καλυτερο
Μην επιμένεις για το καλλίτερο, έχεις χάσει τεύχη της ορνιθογραφίας. Βρες άλλο λόγο να του τη πεις. Μη καταντάς Χάρης που βλέπει στο καθρέφτη του κουρέα με γυαλί ηλίου το σβέρκο του καθόσον αντανακλά ο ήλιος 8)

  Όταν ''γράφεις'' κάτι το γράφεις, είτε έχεις γραμμόφωνο, είτε δεν ξέρω κι εγώ τι έσιαξε η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Τη μύξα, τη παραγωγή και το τελικό αποτέλεσμα, θα την ακούσουμε σύμφωνα με τα μέσα που βγήκε το πρωτότυπο. Τα αυτοκίνητα που κόπηκαν και η λάμψη της κεφαλής του Χάρη που μπορεί να κόπηκαν ο καλλιτέχνης δεν τα χρειάζεται, τα χρειάζονται τα φρικιά σα το Καταρράχτη.

  .........Απλά ο Τρόλλεις δεν κατάλαβε πως έβαλε στη κουβέντα τη καλλιτεχνία σε σχέση με το μέσον, απ τη πίσω πόρτα

 
Αλλος ενας που δεν καταλαβε γρι.... ;D

Samy σταματα να τρως μανιταρια γιατι τα συγκεκριμενα που τρως (αφου πρωτα φωτογραφηθεις μαζι τους) ειναι παραισθησιογονα καργα.
jointman_hasis.gif


Oσο για το "καλλιτερα", ριξε ενα ματι παρακατω:

Καλύτερα ή Καλλίτερα; ==> καλύτερα


"Σπάνια βλέπει κανείς πια τους παλιότερους τύπους καλλίτερα, καλλίτερος/η/ο καθώς όλοι ορθογραφούμε καλύτερα, καλύτερος/η/ο. Υπάρχει κόσμος που θεωρεί τους παλιότερους τύπους εξορισμού ορθότερους. Οι ορθογραφικές διορθώσεις, όμως, προτείνονται από γλωσσολόγους και καταγράφονται από λεξικογράφους, κι αυτό ύστερα από μελέτη κι όταν διαπιστωθεί πως ο ετυμολογικός δρόμος μιας λέξης δεν είναι αυτός που είχε υποτεθεί και πως μια διαφορετική γραφή είναι, από ετυμολογική τουλάχιστον σκοπιά, ορθότερη.


 


Κατά τους επιστήμονες που ασχολούνται με την γλώσσα, λοιπόν, η λ. καλύτερος έρχεται εύλογα απευθείας από το καλός και ομαλά κατά τον συγκεκριμένο σχηματισμό του συγκριτικού βαθμού σε –ύτερος όπως στα βαθύτερος, ευρύτερος, παχύτερος, ταχύτερος κτλ. Βέβαια, αυτές οι λέξεις (βαθύς, ευρύς, παχύς, ταχύς) το έχουν το ύψιλον στην κατάληξη αλλά καθώς ο σχηματισμός εδώ είναι κατά αναλογία κρατάμε και το ύψιλον ενώ τα δύο λάμδα δεν δικαιολογούνται.


 


Από ότι βλέπω να σημειώνει το Λεξικό Μπαμπινιώτη, την ορθογραφία καλύτερος την πρότεινε ο Γεώργιος Χατζηδάκις, ο πατέρας της γλωσσολογίας στην χώρα μας, ήδη το 1888, και αποτελεί την ορθογραφία που σημειώνουν όλα τα σύγχρονα λεξικά.



Φαίνεται, λοιπόν, πως η καλύτερη ορθογράφηση εδώ είναι η...
καλύτερη". 8)

Την επομενη φορα που θα σκεφτεις να διορθωσεις τον Master, κανε πρωτα μια μικρη ερευνα.

Google is your best friend, αλλα τον εχεις παραμελησει τελευταια...
meditation.gif


 
Λογικό, Ακόμα και οι κασσέτες πουλαν περισσότερο από τα cd.

 
εχω τρια πικαπ. ενα στημένο και δυο στην αποθηκη. Αυτό τον καιρο κυνηγάω ενα στο ebay για τα 45αρια

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πικάπ βρίσκεις , να φανε και οι κότες (και ειναι κατασκευες με εύκολο service) .

Cd player (που να δουλεύει ) βρες και αυτό εξηγεί πολλά (ακόμα και τις πωλήσεις απο τα δισκάκια).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
θες; εχω 4
Όχι φχαριστω έχω και εγω πολλά.

Στον  μέσο χρηστη αναφερομαι.

Εγώ πάιρνω backup ακόμα και σε IDE 3.5 σκληρό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
σε 8ιντσες δισκετες εχει περισοτερη ασφαλεια
Εχει, αλλά εγω έχω μονο 2 και δεν μου φτάνουν. 3,5" δουλέυω κυρίως.

Αν και ο 8 ηταν read only αρχικά αν θυμαμαι καλα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top