Ανάλυση και εξήγηση του αρχικού θέματος σε απλά Ελληνικά για μουσικούς με καμένα αυτιά η και χωρίς . :lol:
Λοιπών, τα τσιπάκια που δουλεύουν όλες οι Behringer εκτός από την σειρά XENYX, έχουν το εξής απλό μειονέκτημα .
Σταματούν να ενισχύουν τους ήχους από τα 9KHz και επάνω , ενώ αφήνουν τους πρίμους ήχους να περνούν χωρίς καμία ενίσχυση μέχρι τους 15KHz .
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δημιουργούν σφάλμα στο ακουστικό σήμα ( Θάβονται ακουστικές συχνότητες), το οποίο, για να διορθωθεί χρειάζεται ένα εξωτερικό ισοσταθμισθεί ήχου ( Κοινός Equalizer ) Το οποίο πρέπει να ρυθμιστεί ώστε να προσθέτει πρίμα + 3db σε όλες τις συχνότητες από τα 8 – 15 KHz .
Και έτσι φτάνουμε να έχουμε ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στο βασικό ακουστικό φάσμα , εάν υποθέσουμε ότι ξεκινάει από τα 60Hz – 12KHz .
Και σίγουρα κάπου εδώ, κάποιος θα πει ….μα η κονσόλα έχει Equalizer με +12db .
Καλή η παρατήρηση, το θέμα είναι σε ποια είσοδο το έχει, και εάν κάνει πραγματικά δουλεία.
Ένας φίλος έγραψε , … Η κονσόλα δεν φυσάει , άρα είναι καλή !!
Όχι φίλε μου, η κονσόλα που δεν φυσάει είναι ( πειραγμένη για να μην φυσάει ) .
Η σωστή ερώτηση είναι ποσά Μποφόρ πρέπει να φυσάει μια κονσόλα , έτσι ώστε να λέγετε αποδεκτή κονσόλα και όχι καταιγίδα . :lol:
Τρεις είναι η βασικές χρήσεις τέτοιον μηχανημάτων .
1) Προενισχυτής μικροφώνου : Επειδή τα κανάλια είναι άδεια από σήματα ( φωνή – μουσική) μας δίνουν τη δυνατότητα να ακούσουμε εάν ο ίδιος ο προενισχυτής έχει βασικά ελαττώματα .
Το γνωρίζει όμως αυτό, και ο κατασκευαστής, και για αυτό έκανε τα κόλπα του , δίνοντας την εντύπωση στον απλό χρήστη ότι πήρε μια τέλεια κονσόλα, ούτε φυσάει αλλά ούτε βόμβο έχει.
Βέβαια το καλύτερο τεστ για μια κονσόλα είναι να την βάλεις να οδήγηση έναν βαρβάτο τελικό στα 500 RMS , διότι εκεί, κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί .
( Για δυο χρόνια, επισκεύαζα τα ηχητικά από τις περισσότερες Ντίσκο Τεκ , στην Σκιάθο και έχω δει αρκετά πράγματα , και σε ποσότητα αλλά και σε όγκο.
2) Μικτής ήχου : Εδώ είναι το θέμα μας, η σφαγή των πρίμων από το ανάρμοστο τσιπάκι , είναι εγκληματική.
Και μη διορθώσιμη, από κανένα ρυθμιστικό της κονσόλας.
Και εάν φανταστούμε πόση προσπάθεια κάνουμε και πόσο χρήμα πετάμε για ηχεία μόνιτορ – κάρτες ήχου ποιοτικές - υψηλές δειγματοληψίες εγγραφής και κατά επέκταση ακριβά όργανα μουσικής και ακριβά καλώδια ( εεε Βεβαία να μην έχουμε απώλειες !! ) …… Και τέλος να στα κόβει όλα αυτά μια κονσόλα και να μην το ξέρεις .. ΕΕεεε Εκεί είναι που χρειάζεται ο Ευαγγελάτος …
Ευαγγελάτο έχουμε πρόβλημα σοβαρό με το Line In !!
3) Εμπλουτισμός ενός καναλιού με ένα ηχητικό εφέ από εξωτερικό μηχάνημα.
Και αυτό γίνετε μέσο της λειτουργίας Aux Send και Aux Return.
Συμπέρασμα με κουτσό άλογο ,δεν παίρνεις πρωτάθλημα μάστορα ..
Έχω ένα φίλο με επαγγελματικό ραδιοφωνικό σταθμό, και δουλεύει Behringer , είχε την ΜΧ1604 την οποία μου την έκανε Δώρο λόγο φθοράς στα ποντεσιόμετρα , και πήρε άλλη, πάλι μια Behringer, πριν από έναν χρόνο ως αντικατάσταση της άλλης .
Έχει σκυλιάσει ο άνθρωπος , δεν έχω πρίμα… δεν έχω πρίμα , ψάξαμε τα πάντα … τηλέφωνα στην Βραζιλία που έφτιαξαν τη στέρεο γεννήτρια , δώστε μας εξηγήσεις να φτιάξουμε την προέμφαση στα 50ms μπας και βγάλουμε πρίμα ( Ήταν στα 75ms USA standard)…. Αλλαγή δυο μηχανήματα PLL , μπας και βγάλουμε πρίμα ..
Εεε τώρα έμαθα γιατί ο άνθρωπος πλήρωσε 2 φορές από 250 Ευρώ για κονσόλα, και ακόμα δεν έχει πρίμα .
Τέλος, μια που φτάσαμε έως εδώ , να πούμε και το άλλο , όχι δεν χαρίζω ούτε μια δεκάρα τρύπια , σε ένα προϊόν που δεν κάνει αυτά που λέει ότι κάνει .
Πριν από 18 χρόνια είχα ερασιτεχνικό ραδιοφωνικό σταθμό, όπου είχα ρίξει πέντε εκατομμύρια για εξοπλισμό .
Όμως εκείνη την εποχή δουλεύαμε όλοι Phonic, όχι γιατί ήταν η φθηνότερη αλλά διότι είχε κάποια πετυχημένα μοντέλα , που πραγματικά πρόσφεραν απόδοση σε χαμηλό κόστος , και φαντασθείτε ότι εκείνη την εποχή η Phonic ήταν μόνη της στην αγορά . (¶ντε και καμία Better που πραγματικά φυσάγανε σαν τυφώνας στο EQ ).
Δεκαοχτώ χρόνια μετά, έχω την απαίτηση από τα προϊόντα να είναι σύγχρονα και βελτιωμένα .
Δεν τρελαίνομαι σε προσωπικό επίπεδο, για πολύχρωμες χάντρες και καθρεφτάκια., και όταν μου τα προσφέρουν είναι σαν να υποτιμούν την νοημοσύνη μου.
Λιτή ποιότητα ζητάω.
Να πούμε και δυο λέξεις για την σειρά Xenyx .
Πρώτων δεν έχω ακουμπήσει ακόμα ούτε μια τέτοια .
Δεύτερων όπως καταλάβατε , έκανα τον πράκτορα 07 ,για να ξετρυπώσω τη παίζεται.
Τρίτων, παρά το γεγονός ότι τα εύρετρα μου βρίσκονται στη σφαίρα του αντικειμενικού, δεν είναι απόλυτα η επίσημα ,εάν θέλετε , βεβαιωμένα.( Για την για την σειρά Xenyx πάντα μιλάω ).
Για αυτό σας ζήτησα με πλάγιο τρόπο , να βρεθεί ένας τολμηρός, να το ξεβιδώσει το κουτί , να δούμε, τι στην ευχή έχει μέσα.
Το μόνο που με ησυχάζει είναι ότι το τσιπάκι των Xenyx ,κοστίζει ως υλικό τα δίπλα σχεδόν λεφτά από το προηγούμενο ( 2 Ευρώ το ένα 3.40 το άλλο ) !!
Σήμερα πήρα τηλέφωνο στην Πάτρα, ναι ναι στο γνωστό μαγαζί, και μίλησα με τον τεχνικό τους, μου είπε ότι η Behringer … Δεν τους έχει στείλει ακόμα service manual για Xenyx , και ότι δεν έχει τύχη να χαλάσει ακόμα καμία !!
Δηλαδή, δεν μπορούσε ο άνθρωπος να μου πει πιο τσιπάκι υπάρχει μέσα στη κονσόλα !!
Και κλείνω λέγοντας τα εξής , εγώ δεν έχω κανένα συμφέρον να κατηγορώ εταιρείες , έχω όμως να προστατέψω το προσωπικό μου συμφέρων ώστε να μην εξαπατηθώ ως καταναλωτής.
Αλλά ταυτόχρονα, οφείλω να προστατέψω και το συμφέρων όλων όσον ζητάν τη γνώμη μου, για το πιο προϊόν είναι καλό για να το πάρουν , μιλώντας πάντα με την ιδιότητα μου ως τεχνικός, άρα ειδήμων του είδους .
Έτσι λοιπών και εγώ οφείλω να ψάχνω τα πράγματα σε βάθος, για να κρατήσω το σεβασμό όσων με εμπιστεύονται .
Και όσο για το φίλο που έγγραψε …. Εεε άμα ξέρεις τόσα πολλά ..γιατί δεν πας να πιάσεις δουλεία στην Behringer .
Θα του απαντήσω χαμογελαστά και καλοσυνάτα, ότι είναι της μόδας ,οι εργάτες στην Behringer να είναι σκηστομάτιδες και όχι γαλανομάτηδες .. :lol:
Τέλος θα ανεβάσω πάλι τον πήχη απευθυνόμενος σε συνάδελφους ηλεκτρονικούς και θα πω ότι τα ολοκληρωμένα της JRC , τα φοράνε οι κονσόλες Phonic εδώ και είκοσι χρόνια τουλάχιστον , και ναι έχουν αποδεικτή αξιόλογα.
Έχω μια χούφτα από αυτά στα συρτάρια μου από τότε, διότι καίγονταν από την ραδιοσυχνότητα στους ερασιτεχνικούς σταθμούς.
Το θέμα είναι να έχουμε τίμια προϊόντα , και συμβατά με την τρέχουσα τεχνολογία , όπου την πληρώνουμε αδρά , για να μας προσφέρει δυο γραμμάρια ευχαρίστησης και ηρεμίας .
Και ένα τελευταίο σχόλιο για ένα τραγούδι που κάποιοι θαυμαστές του παλιού καλού καιρού τραγουδάνε , λέει …. Έλα τώρα, τα μηχανήματα φταίνε για την ποιότητα του ήχου, και πριν 30 χρόνια με λιγότερη τεχνολογία πάλι κάναμε όμορφη μουσική…
Ναι – ναι, δεν λέω , και πριν 500 χρόνια οι αφρικανοί παίζανε με τα Ταμ-Ταμ , να πάρουμε όλοι από ένα ?
Υστερόγραφο , και εγώ την συμπαθώ την Behringer , έχει δώσει δείγματα ότι ενδιαφέρετε για το εμπορικό κομμάτι, μηχανημάτων παραγωγής μουσικής .
Δεν είναι τυχαίο ότι η Phonic βγάζει στην αγορά αντίστοιχα μοντέλα, με 4 μήνες καθυστέρηση ,κάθε φορά που η Behringer θα επιλέξει ένα νέο προϊόν με νέες ιδιότητες.
( Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει εάν κοιτάξετε τις ημερομηνίες δημιουργίας των τεχνικών εντύπων των προϊόντων τα γνωστά PDF. )
Ναι συμπαθώ την Behringer, διότι προσφέρει παγκόσμια αλυσίδα στον τομέα ανταλλακτικών. (εάν και υπερτιμημένα ) .
Ενώ η Phonic λέει, στείλτε το σε μας ,και εμείς θα βρούμε την άκρη, εσείς δεν χρειάζεται να ξέρετε τίποτα , και η γνωστή συνέπεια είναι μια φουσκωμένη τεχνική εκτίμηση που καταλήγει πάντα στο συμπέρασμα …δεν σας συμφέρει η επισκευή πάρτε καινούργια..
Ναι συμπαθώ την Behringer , και τον Έλληνα αντιπρόσωπο, διότι είναι ανοιχτόμυαλος και δραστήριος , και ξέρει να ακούει.
Αλλά είναι στον χαραχτήρα μου, να λέω πάντα τα σύκα, σύκα, και την σκάφη, σκάφη.
Φιλικά πάντα Κυριάκος Τριανταφύλλου .
Τεχνικός μηχανών γραφείου - Panasonic.
Δεν κάνω διαφήμιση προς θεού, απλά δεν κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία του Ιντερνετ .
Είμαι ένας πάρα πολύ καλός τεχνικός, και τίποτα περισσότερο.
Και θέλω να πιστεύω ότι με τη βοήθεια της παρέας του Νοιζ , θα μετατραπώ σιγά σιγά, σε ερασιτέχνη μουσικό παραγωγό , που είναι και ο τελευταίος μου νταλκάς .