Λάθος! Η αξία εμφανίζεται δεξιά! (15 MHz). Στα 10kHz γράφει "Test Condition"
Η άλλη μου ερώτηση:
Πού λέει για το NJM4580 ότι έχει
"Frequency Response max: 15kHz" όπως γράφεις στο πρώτο σου άρθρο;
Τέλος πάντων' date=' δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακό η Behringer να χρησιμοποεί συγκεκριμένα υλικά εδώ και πολλά χρόνια. Εδώ άλλοι πασχίζουν να χρησιμοποιήσουν λυχνίες, που είναι εφεύρεση προπολεμικιά![/quote']
Βρε άπιστε Θωμά, πως ειναι δυνατον ? να δοκιμάζει η εταιρεια η ιδια, το υλικο μεχρι τα 10kHz , εαν ειχε κουράγια, να παει το ιδιο παραπανω !!
Any way !!
Για τις λάμπες δεν εχω γνωμη.
Με αυτο το λινκ βγαινουν αποτελεσματα αναζητησης για το 4580
Βρε άπιστε Θωμά' date=' πως ειναι δυνατον ? να δοκιμάζει η εταιρεια η ιδια, το υλικο μεχρι τα 10kHz , εαν ειχε κουράγια, να παει το ιδιο παραπανω !!Η αλλη μετρηση !! EQUIVALENT INPUT NOISE VOLTAGE VS FREQUENCY , Δεν βλεπεις οτι την μετρησανε μεχρι το 1 KHz !![/quote']
Και πάλι λάθος! Εσύ δεν βλέπεις ότι σε άλλες μετρήσεις πάνε παραπάνω;
Για κοίτα στο Maximum Voltage Swing vs. Frequency και στο πολύ σημαντικό Voltage Gain vs. Frequency.
Και δεν είναι θέμα "απιστου θωμα"! Σε ότι αφορά τεχνικά θέματα έχω μάθει να είμαι ακριβής και να μιλάω/γράφω με στοιχεία.
Επίσης δεν πήρα απάντηση για τρίτη φορα στο ερώτημά μου:
Πού λέει για το NJM4580 ότι έχει "Frequency Response max: 15kHz" όπως γράφεις στο πρώτο σου άρθρο;
Τα 15 ΜΗΖ ειναι KHz ' date=' δεν υπαρχουν τετοια νουμερα σε τετοιου τυπου ηλεκτρονικα υλικα. Η JRC ειναι μια Ιαπωνεζικη εταιρεια φθηνων υλικων, αλλα απο οτι φαινετε η φθήνεια τους φτανει μεχρι και τις μεταφρασεις !! [/quote']
¶λλη θεωρία και τούτη ... Μάλιστα, βρήκαμε ακόμα έναν λαγό, που λέγεται JRC !! :lol:
Οι μονάδες μέτρησης κατά SI είναι οι ίδιες παγκοσμίως και ως εκ τούτου δεν επιδέχονται "μετάφρασης" ... Όταν ο Γιαπωνέζος γραφει "15 MHz", που ακριβώς μπορεί να γίνει λάθος στη μετάφραση ;;;
Επίσης, οι χιλιάδες (kilo, k) γράφονται με πεζό "k". Είναι δλδ. kHz, και όχι KHz. Επιπλέον, όταν μία μονάδα μέτρησης προέρχεται από κάποιο όνομα, γράφεται με κεφαλαίο : Ampere, Volt, Farad, Bell κτλ. ¶ρα είναι dB και όχι db. Δες και εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/International_System_of_Units
Και email δεν χρειάζεται να στείλω στην JRC, γιατί δεν αμφισβήτησα το περιεχόμενο των datasheets τους.
Ειλικρινά, δεν αισθάνθηκα ότι μου επιτέθηκες, άλλωστε επιχειρήματα έχω.
Και ο λαγός έβρασε και τα κρεμμύδια έλιωσαν , συμφωνώ απόλυτα !
Αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση, όλες αυτές τις μέρες , δεν είναι φυσικά, τα μαθήματα ορθογραφίας !
Αλλά το ΓΕΓΟΝΟΣ , ότι τέσσερις μέρες έπειτα από την εγγραφή του θέματος αυτού , στην Γερμανία, και ιδιαίτερα στην σελίδα της pms-electronics.com, εξαφανίσθηκε ως δια μαγείας , η σελίδα του υλικού NJM5532 .
Τυχαίο ήταν ? κάποιος το σφύριξε ? Είναι πάντως αρκετά περίεργο ως συμβάν .
Πάντως, αποκλείετε να είδα, το τσιπάκι, στον ύπνο μου.
Υπάρχει αναπάντητο, το αρχικό μου ερώτημα , το οποίο είναι το εξής :
Ποίος είναι ο κωδικός ή όνομα, του προενισχυτή στην σειρά Xenyx Behringer ?
Μου έγινε έμμονη ιδέα, και θα το συνεχίσω να το ψάχνω.
Μόνο αυτός που θα έχει την ζητούμενη πληροφορία, έχει το δικαίωμα να γράψει την επόμενη απάντηση στο υπάρχων θέμα !!
Δεν απευθύνομαι στους φίλους του φόρουμ, ως κάποιος με εξουσία , απλά υπενθυμίζω πιο είναι το ζητούμενο της αναζήτησης, οτιδήποτε άλλο είναι εκτός θέματος, και κατά συνέπεια αδιάφορο.
Υστερόγραφο .
1) Για τα νεαρά ψαχτήρια του φόρουμ στα ηλεκτρονικά , παραθέτω και αυτή την εικόνα από την προσωπική μου βιβλιοθήκη, ως ένα επιπλέον ίσως, βοήθημα.
2) Ας διατηρήσουμε ένα ουδέτερο κλίμα , όσον αφορά τα τεχνικά θέματα, έτσι ώστε να μην δώσουμε το δικαίωμα, να μας πουν, το γνωστότατο ελληνικό ρητό !!
Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα !!
3) Στην εποχή μας, όπου η τεχνολογία είναι το πιο κερδοφόρο αντικείμενο, να μην ξεχνάτε ότι !!
Α) Ότι οι ίδιες, οι εταιρείες καμουφλάρουν την αλήθεια στα τεχνικά τους έντυπα έτσι ώστε, να προστατευθούν από την αντιγραφή των προϊόντων τους.
Β) Μόνο ένα έμπειρο μάτι μπορεί απλά να μαντέψει την αλήθεια από τα συμφραζόμενα ενός τέτοιου κειμένου.
Γ) Με το ίδιο σκεπτικό, ένας έμπειρος μουσικός εάν δει μια νότα σε μια παρτιτούρα να είναι ξεκάρφωτη , θα του κάνει εντύπωση και θα την διορθώσει !! ενώ ο άπειρος μουσικός θα προσπαθήσει πρώτα να την παίξει !!
*Υπάρχει αναπάντητο' date=' το αρχικό μου ερώτημα , το οποίο είναι το εξής :
Ποίος είναι ο κωδικός ή όνομα, του προενισχυτή στην σειρά Xenyx Behringer ?
Μου έγινε έμμονη ιδέα, και θα το συνεχίσω να το ψάχνω.
*Γ) Με το ίδιο σκεπτικό, ένας έμπειρος μουσικός εάν δει μια νότα σε μια παρτιτούρα να είναι ξεκάρφωτη , θα του κάνει εντύπωση και θα την διορθώσει !! ενώ ο άπειρος μουσικός θα προσπαθήσει πρώτα να την παίξει !!
Φιλικά πάντα Κυριάκος .[/quote']
*Οι εταιρείες ξοδεύουν πάρα πολλά πάνω στην έρευνα για να δίνουν φόρα παρτίδα στον καθένα κωδικούς και διαγράματα για τα πρϊόντα τους απο την στιγμή που όποιος είχε τις πληροφορίες θα μπορούσε να τους αντιγράψει.
*Ο μόνος που έχει δικαίωμα να διορθώσει κάτι επάνω σε μία παρτιτούρα είναι ο ίδιος ο δημιουργός.Ο εκτελεστής εάν του αρέσει το κομμάτι και έχει την άδεια του δημιουργού το παίζει αλλιώς το προσπερνάει.Εάν προσθέσεις ή αφαιρέσεις νότες κάνεις διασκευή και πρέπει να έχεις την άδεια του δημιουργού!!!
*Οι εταιρείες ξοδεύουν πάρα πολλά πάνω στην έρευνα για να δίνουν φόρα παρτίδα στον καθένα κωδικούς και διαγράματα για τα πρϊόντα τους απο την στιγμή που όποιος είχε τις πληροφορίες θα μπορούσε να τους αντιγράψει.
Το πρόβλημα σας δεν είναι οι προενισχυτές, με παραμορφώσεις του σήματος στο 000,4% ή 000.2,5%...
Το πρόβλημα μας είναι στο 14% και βάλε, που έχουν τα ηχεία που ακούτε!
Το ακουστικό φάσμα του ανθρώπου είναι ιδανικά 20Hz - 20kHz. Εσύ σαν κυνηγός θα πρέπει να ξέρεις ότι οι σφυρίχτρες για τους σκύλους είναι υπερηχητικές καθώς υπερβαίνουν το ανθρώπινο ακουστικό φάσμα.
Όταν σου δίνουν χαρακτηρηστικά 0Hz – 160kHz (-1dB)' date=' δηλαδή ένα φάσμα πολύ μεγαλύτερο, με σχεδόν μηδαμινή απόκλιση από την ευθεία γραμμή, τότε καταλαβαίνεις ελπίζω σε τι αναφέρομαι.
Κάνουν τη δουλειά τους πολύ καλύτερα από το επιθυμητό.Δηλαδή υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του κυκλώματος κατα πολύ.
Το πρόβλημα σας δεν είναι οι προενισχυτές, με παραμορφώσεις του σήματος στο 000,4% ή 000.2,5%...
Το πρόβλημα μας είναι στο 14% και βάλε, που έχουν τα ηχεία που ακούτε!
Τα ηχεία σου στην καλύτερη περίπτωση διαθέτουν μια απόκριση 60Hz - 18kHz (+-3db).
Με τα σημερινά δεδομένα αυτό μπορεί να αποκαλεστεί ένα σωστό ηχείο.
Όμως όπως καταλαβαίνεις οι αποκλίσεις από την ευθεία γραμμή (δηλ. +-0db) απέχουν κατά πολύ και προσθέτουν αλλιώσεις στο σήμα σε μεγαλύτερο βαθμό από οποιοδήποτε άλλο μέρος της αλυσιδας.
Και μιλάμε για monitor!
Γιατί σε ηχεία όπως τα NS-10 πχ, που αν θυμάμαι καλά διαθέτεις, η απόκλιση από την ευθεία είναι της τάξης των 7db σε κέρια σημεία του φάσματος.
Και καλύτερα να μη μιλήσουμε για boomboxes και ηχεία υπολογιστών... γιατί εκεί γίνεται το "έλα να δείς!".
Παρά τον κίνδυνο που διατρέχω !! Από το να παρεξηγηθώ από την ηγεσία του φόρουμ , θα απαντήσω στον φίλο ιχνηλάτη .
Διότι, ΚΑΙ , από θέμα προσωπικής ευγένειας ( Πρέπει να απαντώ όταν με ρωτούν) , και ως πολίτης της Ευρωπαϊκής ένωσης που είναι , έχει το νόμιμο δικαίωμα να μάθει, κάθε λεπτομέρεια που αναγράφετε στο φυλλάδιο του προϊόντος που τον ενδιαφέρει.
Βέβαια, ίσως να είμαι αναρμόδιος να απαντήσω, για κάτι που δεν είναι δικό μου έργο , αλλά σαν απλός καταναλωτής και τεχνικός, ας μου επιτραπεί για μια ακόμη φορά να κάνω μια απλή υπόθεση.
¶λλωστε υποτίθεται, ότι τα στοιχεία στα τεχνικά έγγραφα απευθύνονται στους καταναλωτές ,και υποτίθεται, ότι μέσα από αυτά ο καταναλωτής θα έρθει στην τελική απόφαση αγοράς.
¶ρα έχει την σημασία του, η περαιτέρω εξήγηση τους !!
Στο ψητό τώρα .. ..
Έπεσε και στην δικιά μου αντίληψη εδώ και βδομάδες , ότι δηλαδή ο συγκεκριμένος κατασκευαστής , άλλα γράφει ως τεχνικά χαρακτηριστικά, στα βιβλία από τα μηχανήματα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ το έχτρα κύκλωμα με τα εφέ !! Και άλλα γράφει στα μοντέλα ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ εγκατεστημένο μέσα τους την πλακέτα με τα εφέ !!
Η δε πλακέτα με τα εφέ , πωλείτε επίσημα ως ανταλλακτικό κάπου στα 32 – 42 Ευρώ, δεν θυμάμαι ακριβώς .
Ο κατασκευαστής αυτός , τελείως αυθαίρετα βάπτισε με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει η πλακέτα εφέ , ολόκληρο το προϊών !!
Έτσι οποίος διαβάζει τα συγκεκριμένα τεχνικά βιβλία χρήσης , από οποιαδήποτε κονσόλα που περιλαμβάνει το λογότυπο FX !!! Πέφτει θύμα προφανώς, παραπληροφόρησης .
Το δεύτερο, και κατά εμένα, μικρότερο ατόπημα του ίδιου κατασκευαστή , είναι η χρήση της γνωστής συχνότητας δειγματοληψίας, ονομαζόμενη ως 192/24 , όπου θα μπορούσε να εγγραφή μαθηματικά και ως 192.000 / 24 .
Και εδώ λοιπών, έχουμε αυθαίρετη χρήση της παραπάνω μαθηματικής περιγραφής , παρουσιαζόμενη ως φάσμα ακουστικών συχνοτήτων !!
Και εγώ ο ίδιος, την πάτησα την μπανάνα , εκεί που έγραφα ότι προσπαθώ να βρω υψήσυχνα προϊόντα ήχου !! για να κάνω ένα καλό σύνολο ηχογράφησης με υπολογιστή !!
Τελικώς, αυτό που μπορώ, όχι μόνο να το πω, αλλά και να το υπογράψω !! είναι ότι εάν κάποιος δει ως απλά νούμερα περιγραφής του φάσματος ακουστικών συχνοτήτων τα κάτωθι : 192kHz ή 192.000Hz - 200.000Hz ή 80.000Hz ή 80kHz, είναι όμοια, στην έννοια , μεγέθη !!!!!! (Περιγράφουν δηλαδή το προϊών ως υψήσυχνο !!! και τα μεγάλα νούμερα απλά γράφονται για να εντυπωσιάσουν τον αναγνώστη . )
Τι να σας πω περισσότερο δεν ξέρω !! είμαι και εγώ, εκνευρισμένος από το γεγονός, ότι για πατάτες άλλων, χαλάμε την ψυχολογία μας στο φόρουμ.
Πάντως το ομολογώ, ΟΤΙ δηλαδή ! στα 37 χρόνια της ζωής μου, πρώτη φορά είδα τεχνικά έγγραφα προϊόντων, να έχουν το ίδιο περιεχόμενο, όπως το παραμύθι , !! Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων !! ΕΝΤΑΞΕΙ κύριε κατασκευαστή !! να πουλήσεις θέλεις !! Εεεε να μην μας τρελάνεις κιόλας .. ΕΛΕΟΣ …
Λυπάμαι εάν δημιούργησα εκνευρισμό άθελα μου, πάντα η πρόθεση μου ήταν άσπρη, σαν το χιόνι .
Εάν τέλος, τροποποιηθούν τα συγκεκριμένα έγγραφα και διορθωθούν, τότε θα πάψουν να είναι λόγος σχολιασμού παγκοσμίως !
Αυτή είναι η δικιά μου εξήγηση.
Εάν είναι ικανοποιητική, η όχι ,θα το κρίνεται εσείς !! και θα το κρατήσετε για τον εαυτό σας !!!!
Βλέποντας το μετρητή αναγνώσεων , έρχομαι στο συμπέρασμα , ότι αρκετή δημοσιότητα κέρδισε ο συγκεκριμένος κατασκευαστής , δεν του χρειάζεται άλλη, θα κάνει καλές χριστουγεννιάτικες πωλήσεις και χωρίς την περαιτέρω προσωπική μας βοήθεια .
Βαριέμαι να καθίσω να απαντήσω λεπτομερώς σε κάθε στάδιο του θέματος, αλλά ξη ουσία είναι ότι έγραψες ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΕΝΤΟΝΙ χωρίς πραγματική ουσία!!!
Και φυσικά όσοι γνωρίζουν δεν θα σοκαριστούν, γιατί αφενός δεν έβγαλες κανέναν "λαγό" κι αφετέρου το να ψυρίζεις τη γάτα με γάντια του μποξ, είναι επιεικώς παιδιαριώδες και άκρως αστείο για να μην πω γελοίο!!!
Απλά είσαι αριθμομανής... κι επίσης ασχολείσαι με ανούσιες λεπτομέρειες...
Τέλος, ήδη σου πάντησαν κάποιοι πιο πάνω: Σχετικά με το τι πληρώνεις, έχεις και τις ανάλογες "απαιτήσεις΄"!
Είδαμε όμως και κάποιες άλλες εταιρίες, με τρανταχτά ονόματα, τι είδους "πατάτες" έβγαζαν στο εμπόριο και ζητούσαν κάποια μυθικά ποσά για πανηλίθια κατασκευάσματα!!!
Μεγάλη κουβέντα που δεν γίνεται μέσα από φόρουμς και μπλογκς!!!
Βαριέμαι να καθίσω να απαντήσω λεπτομερώς σε κάθε στάδιο του θέματος, αλλά ξη ουσία είναι ότι έγραψες ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΕΝΤΟΝΙ χωρίς πραγματική ουσία!!!
Και φυσικά όσοι γνωρίζουν δεν θα σοκαριστούν, γιατί αφενός δεν έβγαλες κανέναν "λαγό" κι αφετέρου το να ψυρίζεις τη γάτα με γάντια του μποξ, είναι επιεικώς παιδιαριώδες και άκρως αστείο για να μην πω γελοίο!!!
Απλά είσαι αριθμομανής... κι επίσης ασχολείσαι με ανούσιες λεπτομέρειες...
Τέλος, ήδη σου πάντησαν κάποιοι πιο πάνω: Σχετικά με το τι πληρώνεις, έχεις και τις ανάλογες "απαιτήσεις΄"!
Είδαμε όμως και κάποιες άλλες εταιρίες, με τρανταχτά ονόματα, τι είδους "πατάτες" έβγαζαν στο εμπόριο και ζητούσαν κάποια μυθικά ποσά για πανηλίθια κατασκευάσματα!!!
Μεγάλη κουβέντα που δεν γίνεται μέσα από φόρουμς και μπλογκς!!!
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.