Επάγγελμα "Μουσικός"?

neeq είπε:
Σε αυτές τις σχολές μπαίνεις δίνοντας 2 ειδικά μαθήματα.

Εγω λοιπόν εγραψα στις πανελλήνιες, 10...δηλαδή λίγο το όνομα και κανα 2 ερωτήσεις. Στα ειδικά μαθήματα όμως έγραψα 19...
Μαστα...τώρα γίνεται κατανοητότερο.  :D

Ποιό είναι το κάτω όριο όμως? Εσύ έγραψες 19 στα ειδικά, με...9, μήπως μπαίνεις πάλι?

 
marathon είπε:
Ποιό είναι το κάτω όριο όμως? Εσύ έγραψες 19 στα ειδικά, με...9, μήπως μπαίνεις πάλι?
Οχι. Στα ειδικά, πρέπει να γράψεις άνω της βάσης, και μετρούν με μεγαλύτερο συντελεστή (neeq ή όποιος κσέρει, με διορθώνετε).
 
Ναι, πρεπει να γραψεις πανω από τη βάση, και τα μορια σου είναι ο βαθμός x100. Πχ. (19+19)x100=3800

Αυτό σημαίνει δηλαδή Ανέστη, ότι ο 6500 παίζει να εγραψε και 3 ;D

 
neeq είπε:
Αυτό σημαίνει δηλαδή Ανέστη, ότι ο 6500 παίζει να εγραψε και 3 ;D
Θέλω να ελπίζω...ότι είναι τουλάχιστον, "δοσμένος" στη μουσική ::)

 
Έχω να κάνω κάποιες διευκρινήσεις....

Καταρχήν, ο τίτλος του θέματος δεν αφορά τους μουσικούς, αλλά τους μουσικολόγους!

Έδωσα και εγώ τα ειδικά μαθήματα το οποία έχουν σαφέστατη κατάρτηση.

Μέσα στις σχολές αυτές αν δεν κάνω λάθος ο πυρήνας είναι καθαρά θεωρητικά μαθήματα, που εξετάζουν διάφορους τομείς της μουσικής και των επιστημών γύρω από αυτή...

Τέλος, έχω δει Και άτομα τα οποία μου λένε συνεχώς ότι δεν έχουν και τρομερή ιδέα από τη μουσική (απλά χαζοπαίζουν λίγο πιάνο) και επειδή έχουν μάθει ένα κάρο κανόνες και προετοιμάζουν τα θέματα και γράφουν ένα 10 περνάνε εκεί.Ε, δε συμφωνώ με τον neeq(ο οποίος είναι πολύ καλός Μουσικός πρώτα από όλα) σε αυτό το θέμα που δεν έχουν τίποτα οι μουσικολογίες να ζηλέψουν από τις άλλες έξω. Άλλα κριτήρια έχουν οι σχολές του εξωτερικού για να μπεις...Όχι να μάθεις 75 στανταρντ κανόνες αρμονίας και να κάνεις multiple choice αν άκουσες 6η μικρή ή 6η μεγάλη.

 
Έχω αποφοιτήσει το 2006 από πανεπιστημιακό μουσικό τμήμα και κάθε χρόνο βλέπω την βάση να πέφτει αργά αλλά σταθερά..

Η δύσκολη πια, αξιοποίηση του πτυχίου στο δημόσιο, η στροφή προς πιο "σίγουρες" ??? ένστολες επιλογές και η αναντιστοιχία,όπως σε όλα τα ελληνικά τμήματα, της πραγματικής ζήτησης στην αγορά εργασίας με την ετήσια προκήρυξη θέσεων,μας έφερε εδώ..

Αλλά εδώ δεν μπορούμε καν να θεσπίσουμε  την βάση του 10, μην τυχόν και καταρρεύσει το "greek dream".

Ο γιόκας μας πρέπει να πάρει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πτυχίο,έστω και με το ζόρι..

Και αν δεν  καταφέρει να περάσει καμία από τις 3 φορές  π.χ.Μουσικολογία και δεν πιάσει ούτε βάση,δεν βαριέσαι,η Βουλγαρία να 'ναι καλά..

Με το πτυχίο μου είμαι για 4ο χρόνο αναπληρωτής σε Μουσικό Σχολείο,

δηλαδή Οκτ-Ιούν δουλειά,καλοκαίρι ταμείο ανεργίας.

Από την ερχόμενη χρονιά οι μισθοί των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών θα είναι 570 έως 640 ανάλογα με τα προσόντα.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=70818

Οπότε και να διοριστείς δεν είναι και για να κάνεις πάρτυ..

Κοντολογίς,αν θέλεις να σπουδάσεις Μουσικολογία από αγάπη για την Μουσική  go for it.

Αν ονειρεύεσαι διορισμούς και καθηγητηλίκια,είναι πλέον αργά..

Στην Ελλάδα υπάρχουν αμέτρητοι πτυχιούχοι κάθε ειδικότητας.

Ξέρετε πόσοι θα μπορούσαν να "υπερασπιστούν" το πτυχίο τους σε μια ενδεχόμενη αξιολόγηση από μια ανεξάρτητη αρχή;

Ελάχιστοι...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Τί σημασία έχουν τα μόρια πλέον...? Η ανεργία δεν κάνει διακρίσεις, είτε εισαχθείς με 6500 σε κάποια σχολή, είτε εισαχθείς με 16500 σε κάποια πολυτεχνική σχολή, είτε εισαχθείς με 18500 σε κάποια νομική ή ιατρική σχολή.

  Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου το να σου ανοίγει πόρτες ένα κομμάτι χαρτί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μετράει η δουλειά, η προϋπηρεσία, η εμπειρία, η καινοτομία, κ.τ.λ.

  Σίγουρα ένας καθηγητής μουσικής που έχει τελειώσει το... Μπέρκλεϋ αποτελεί μεγάλο δελεάρ, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι ένας αντίστοιχος που έχει τελειώσει σε μια χαμηλόβαθμη σχολή στην Ελλάδα δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί. Αν έχει έναν περιποιημένο, καθαρό χώρο και ευχάριστο, είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του, τρέχει για τους μαθητές του, διοργανώνει δημιουργικά events για τους μαθητές, έχει μεταδοτικότητα στη μάθηση, και γενικά είναι στο τρέξιμο όλη μέρα, πιστεύω ότι άνετα μπορεί να τον συναγωνιστεί. 

  Πλέον γεμίσαμε όλοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι παντελώς άχρηστα. Αυτά είναι καλά αν θέλεις να γίνεις ακαδημαϊκός, αλλά όπως και να το κάνουμε ακαδημαϊκοί δεν γίνεται να γίνουμε όλοι μας.

  Μια προϋπηρεσία είναι πολύ πιο σημαντική από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κατα τη γνώμη μου την σήμερον ημέρα. Νομίζω ότι το παρακάναμε με τους τίτλους. Τον εργοδότη δεν τον ενδιαφέρει αν έχεις εντρυφήσει σε διδακτορικό επίπεδο σε κάποιο εντελώς θεωρητικό κομμάτι κάποιας επιστήμης αλλά αν έχεις τα απαραίτητα πρακτικά ή εμπειρικά προσόντα που θα τον βοηθήσουν στο να λειτουργήσει την επιχείρησή του.

 
Reborn είπε:
Έχω να κάνω κάποιες διευκρινήσεις....

Καταρχήν, ο τίτλος του θέματος δεν αφορά τους μουσικούς, αλλά τους μουσικολόγους!

Έδωσα και εγώ τα ειδικά μαθήματα το οποία έχουν σαφέστατη κατάρτηση.

Μέσα στις σχολές αυτές αν δεν κάνω λάθος ο πυρήνας είναι καθαρά θεωρητικά μαθήματα, που εξετάζουν διάφορους τομείς της μουσικής και των επιστημών γύρω από αυτή...

Τέλος, έχω δει Και άτομα τα οποία μου λένε συνεχώς ότι δεν έχουν και τρομερή ιδέα από τη μουσική (απλά χαζοπαίζουν λίγο πιάνο) και επειδή έχουν μάθει ένα κάρο κανόνες και προετοιμάζουν τα θέματα και γράφουν ένα 10 περνάνε εκεί.Ε, δε συμφωνώ με τον neeq(ο οποίος είναι πολύ καλός Μουσικός πρώτα από όλα) σε αυτό το θέμα που δεν έχουν τίποτα οι μουσικολογίες να ζηλέψουν από τις άλλες έξω. Άλλα κριτήρια έχουν οι σχολές του εξωτερικού για να μπεις...Όχι να μάθεις 75 στανταρντ κανόνες αρμονίας και να κάνεις multiple choice αν άκουσες 6η μικρή ή 6η μεγάλη.
Εκτός από το Μουσικης επιστήμης και τεχνης, που εχει σε μεγάλο ποσοστό πρακτικά μαθήματα οργανων και φωνής, ναι τα υπόλοιπα είναι θεωρητικά πιο πολύ. Αυτό δε σημαίνει όμως πως βγάζουν μονο μουσικολογους. Βγάζουν και ικανότατους συνθετες. Μαλιστα του ΑΠΘ, νομιζω ειχε 3 διεθνή βραβεια στα τελευταια 2 χρονια,από φοιτητές της συνθεσης.

Το multiple choice, είναι πραγματικά τραγικός τρόπος εξέτασεις. Μαλιστα ειχε αλλάξει όταν εδινα εγω, και η αλλαγή έγινε το Μάρτιο. Με αποτέλεσμα, να εχουμε προετοιμαστεί με το παλιό σύστημα, και να μας φανει γελοίο το να διαλεξουμε αν ακουσαμε 2ας ή 7ης. Γι'αυτό και δεν περηφανεύομαι τόσο για το 19 μου εκει ;D Aλλά επιασε στη μανα μου και μου πηρε λαπτοπ τότε :D

Aπό κει και περα, εγώ δεν ειπα ότι δε βγαίνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ κάτω του μετριου. Απλά διαφώνησα στο ότι φταίνε τα ιδρυματα γι'αυτο. Ειμαι 100% πεπεισμένος πως είναι περισσότερο θεμα φοιτητών.

Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ.

 
neeq είπε:
Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ.
Όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών, την κατάρτηση των καθηγητών ναι έχεις δίκιο, νομίζω πως ισχύει και για τα 5 τμήματα μουσικολογίας που έχω στο νου μου!

Όσον αφορά την όλη οργάνωση όμως, ας μην επαναλαμβανόμαστε!

 
Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές. Τώρα, για τα μουσικά πανεπιστήμιά μας, δεν έχω άποψη. Γενικά το θέτω..
Ευτυχως θεου θελοντος και τροϊκας επιτρεπουσας... ;D σε λιγο καιρο η προταση σου θα ειναι ως εξης:

"Συνέφερε πολλούς ΚΑΠΟΤΕ να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι ΕΙΧΑΝ  δικαίωμα στην μόρφωση και το σεβομουν απόλυτα... Γενικά ηταν ενα δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές αλλα η απολυτη αφραγκια του κρατους το ελυσε ΑΜΕΣΑ...και τωρα με μονο 3 πολεις στην Ελλαδα να εχουν απο 2 πανεπιστημια και με 10 χιλιαδες φοιτητες το χρονο (φυσικα το νουμερο ειναι υπερβολικο ακομα αλλα ηδη εχουν ξεκινησει τα σχεδια για την εισαγωγη το πολυ 3000 φοιτητων τον χρονο μια και μονο τοσους μπορει να απορροφησει η ελληνικη οικονομια)...τα παιδια ασχολουνται με εργασιες απο τις οποιες ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ χρηματα οπως αυτη το υδραυλικου,του ψυκτικου,του ηλεκτρολογου,του αγροτη και του ναυτικου  και δεν ‘‘ζουνε‘‘ πλεον με 450 ευρω το μηνα που ειναι ο μεσος μισθος του εκπαιδευτικου στο δημοσιο... τρωγοντας την κουτσουρεμενη συνταξη των γονιων τους.  " ;)

 
Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου το να σου ανοίγει πόρτες ένα κομμάτι χαρτί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μετράει η δουλειά, η προϋπηρεσία, η εμπειρία, η καινοτομία, κ.τ.λ.
Εδώ και πολλά χρόνια. Το πτυχίο δεν ήταν άμεσα "εξαγοράσιμο".

Βέβαια στα παραπάνω θα πρόσθετα (σε μείζονα βαθμό) την τύχη (right place, right time) αλλά και σαφέστατα το "δόντι".  

 Σίγουρα ένας καθηγητής μουσικής που έχει τελειώσει το... Μπέρκλεϋ αποτελεί μεγάλο δελεάρ, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι ένας αντίστοιχος που έχει τελειώσει σε μια χαμηλόβαθμη σχολή στην Ελλάδα δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί. Αν έχει έναν περιποιημένο, καθαρό χώρο και ευχάριστο, είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του, τρέχει για τους μαθητές του, διοργανώνει δημιουργικά events για τους μαθητές, έχει μεταδοτικότητα στη μάθηση, και γενικά είναι στο τρέξιμο όλη μέρα, πιστεύω ότι άνετα μπορεί να τον συναγωνιστεί.  
Αν και οι δύο όμως έχουν αντίστοιχες παροχές, μάλλον δεν μπορεί.

Σκέψου εσύ που θα πήγαινες.

 Πλέον γεμίσαμε όλοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι παντελώς άχρηστα. Αυτά είναι καλά αν θέλεις να γίνεις ακαδημαϊκός, αλλά όπως και να το κάνουμε ακαδημαϊκοί δεν γίνεται να γίνουμε όλοι μας.
Για το διδακτορικό ίσως (και βέβαια μιλάμε για Ελλάδα που η λέξη διδακτορικό είναι συνώνυμο πολλών αρνητικών εννοιών). Για το μεταπτυχιακό δεν συμφωνώ.

Και βέβαια καμία γνώση δεν είναι άχρηστη

 Μια προϋπηρεσία είναι πολύ πιο σημαντική από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κατα τη γνώμη μου την σήμερον ημέρα. Νομίζω ότι το παρακάναμε με τους τίτλους. Τον εργοδότη δεν τον ενδιαφέρει αν έχεις εντρυφήσει σε διδακτορικό επίπεδο σε κάποιο εντελώς θεωρητικό κομμάτι κάποιας επιστήμης αλλά αν έχεις τα απαραίτητα πρακτικά ή εμπειρικά προσόντα που θα τον βοηθήσουν στο να λειτουργήσει την επιχείρησή του.
Εξαρτάται τι ζητάει ο εργοδότης. Όταν δε η υπηρεσία υφίσταται και στους δύο, μάλλον προτιμάται το διδακτορικό. Με την εκπαίδευση δεν μπορείς να το παρακάνεις. Με την αντίληψή σχετικά με την "εξαργύρωσή" της όμως, σαφέστατα

"Συνέφερε πολλούς ΚΑΠΟΤΕ να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι ΕΙΧΑΝ  δικαίωμα στην μόρφωση και το σεβομουν απόλυτα... Γενικά ηταν ενα δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές αλλα η απολυτη αφραγκια του κρατους το ελυσε ΑΜΕΣΑ...και τωρα με μονο 3 πολεις στην Ελλαδα να εχουν απο 2 πανεπιστημια και με 10 χιλιαδες φοιτητες το χρονο (φυσικα το νουμερο ειναι υπερβολικο ακομα αλλα ηδη εχουν  ξεκινησει τα σχεδια για την εισαγωγη το πολυ 3000 φοιτητων τον χρονο μια και μονο τοσους μπορει να απορροφησει η ελληνικη οικονομια)...τα παιδια ασχολουνται με εργασιες απο τις οποιες ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ χρηματα οπως αυτη το υδραυλικου,του ψυκτικου,του ηλεκτρολογου,του αγροτη και του ναυτικου  και δεν ‘‘ζουνε‘‘ πλεον με 450 ευρω το μηνα που ειναι ο μεσος μισθος του εκπαιδευτικου στο δημοσιο... τρωγοντας την κουτσουρεμενη συνταξη των γονιων τους.  " ;)
Από την άλλη εγώ που τελείωσα πτυχίο και μεταπτυχιακό σε άλλη χώρα (η οποία διατηρεί πάνω από 100 πανεπιστήμια τα περισσότερα ακριβά και μετριότατα) σε ειδικότητες που δεν είναι υδραυλικός, ψυκτικός, ηλεκτρολόγος ή το αντίστοιχο, μου είναι δύσκολο να νουθετήσω με κηρύγματα τη καινούρια γενιά που προχωράει σε μονοπάτια δύσβατα (και όχι αχαρτογράφητα όπως είναι της μόδας να λέγεται).

Αμήχανα προτείνω το "ακολούθα αυτό που πραγματικά αγαπάς και θα σου δώσει και ένα κομμάτι ψωμί και κάντο όσο καλύτερα μπορείς και λίγο παραπάνω".

 
audiokostas είπε:
Αμήχανα προτείνω το "ακολούθα αυτό που πραγματικά αγαπάς και θα σου δώσει και ένα κομμάτι ψωμί και κάντο όσο καλύτερα μπορείς και λίγο παραπάνω".
dream-job.png


 
Από την άλλη εγώ που τελείωσα πτυχίο και μεταπτυχιακό σε άλλη χώρα (η οποία διατηρεί πάνω από 100 πανεπιστήμια τα περισσότερα ακριβά και μετριότατα) σε ειδικότητες που δεν είναι υδραυλικός, ψυκτικός, ηλεκτρολόγος ή το αντίστοιχο, μου είναι δύσκολο να νουθετήσω με κηρύγματα τη καινούρια γενιά που προχωράει σε μονοπάτια δύσβατα (και όχι αχαρτογράφητα όπως είναι της μόδας να λέγεται).
αν δεν κανω λαθος σε αυτα φοιτουν επι το πλειστον....αλλοδαποι..απο τον τριτο κοσμο οπως οι Ελληνες ,ετσι δεν ειναι? ;D

καπου ειχα διαβασει οτι η πανεπιστημιακη εκπαιδευση ειναι μαζι με την ποπ μουσικη η βαρια εξαγωγικη βιομηχανια της γηραιας Αλβιονας...

η νεα ...πτυχιουχα γενιά δυστυχως πλεον αναζητει την τυχη της μονο εκει που υπαρχει ζητηση για τις δεξιοτητες της δηλ. στο εξωτερικο.....μια και στο εσωτερικο και ο Einstein να εισαι πολυ δυσκολα θα βρεις δουλεια γυρω απο το αντικειμενο σου  οπουδηποτε....

@ RayDTutto

εκπληκτικο!

Παντως μετα απο 35 χρονια φαντασιωσεων βλεπω με χαρα οτι τουλαχιστον οι ΑΜΕΣΑ ενδιαφερομενοι,δηλ. η νεα γενια,αρχιζει να ενδιαφερεται και για τη...μικρη λεπτομερεια της...συνδεσης των σπουδων της με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αγορα εργασιας και αυτο μονο καλο ειναι....αντε ετσι πως το παμε σε καμμια 20αρια χρονια θα αρχισει να ανακαλυπτει και το....εμπορικο ναυτικο... ;D

 
neeq είπε:
Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ.
Για τι τομέα συζητάμε; Διότι αν μιλάμε π.χ. για σπουδές jazz μουσικής (όχι μουσικολογία ή κάτι τέτοιο), η σύγκριση του Berklee με οποιοδήποτε ελληνικό ίδρυμα είναι μάλλον ένα κακόγουστο αστείο, εις βάρος φυσικά του 2ου. Για κλασσικές σπουδές μουσικής εκτέλεσης, θα βάλει κανείς σε σύγκριση π.χ. το ΠΑΜΑΚ με το Julliard? Δεν πιστεύω να υπάρχει κανείς που το πιστεύει αυτό, έτσι;

Όσον αφορά το τμήμα σύνθεσης του Αριστοτελείου, έχει κάποιους ικανότατους ανθρώπους, οι οποίοι όμως είναι όλοι από ξένα πανεπιστήμια - π.χ. Boston Uni, κτλ. (βλ. μαθητές του Θ. Αντωνίου). Λογικό λοιπόν.

Δυστυχώς, με φωτεινή εξαίρεση το συγκεκριμένο τμήμα, ή κάποα τμήματα του Ιονίου που έτυχε να στελεχώνονται από ικανότατους ανθρώπους και λόγω αυτών βοηθούν σε ατομικό επίπεδο τους μαθητές τους, από τους 1000 αποφοίτους μουσικών τμημάτων της ημεδαπής, καριέρα μουσικού σε διεθνές επίπεδο θα κάνει ίσως ο ένας. Και ναι, είναι χαμηλότερο ποσοστό από το αντίστοιχο του εξωτερικού. Μακάρι να ήταν αλλιώς τα πράγματα.

 
Πάντως αυτή η συζήτηση, όπως και τόσες άλλες ανα τους καιρούς εδώ στο νοιζ έχει το εξείς "προβληματάκι": Πάσχει από οξεία μιζέρια και αυτολύπηση...

Δε ξέρω αν ισχύει τελικά, αλλά η εντύπωσή μου είναι πως αν είναι κάτι να πάει καλύτερα, ή να φτιαχτεί η τόση μιζέρια και αυτολύπηση δε βοηθάει... Είναι αδύνατον να βελτιωθείς αν στέκεσαι μονάχα στα παραπάνω...

Τώρα θα μου πεις... τι να κάνουμε... δε ξέρω... και είμαι γνωστά ρομαντικός... αλλά τουλάχιστον εντοπίζω ένα πιθανό πρόβλημα. Εκτός αν αποφασίσουμε να φουντάρουμε την χώρα και ότι έχει να κάνει με αυτή και να φύγουμε όλοι.

 
Παιδια παντως για το πως ειναι οργανωμενη η μουσικη εκπαιδευση στην Ελλαδα , για μενα κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο φταινε τα ωδεια και εξηγουμαι :

Τα πτυχια και διπλωματα που δινονται απο τα ωδεια (και δινονται μονο για κλασσικα οργανα, πχ jazz κιθαρα δεν εχει διπλωμα κτλ αναγνωρισμενο απο το κρατος ! ) , δεν αντιστοιχουν σε καποια εκπαιδευτικη βαθμιδα ( δευτεροβαθμια , τριτοβαθμια κτλ ) . Δηλαδη παιρνοντας πχ το διπλωμα κλασσικης κιθαρας , στην Ελλαδα ειναι οτι περισσοτερο υπαρχει σε αυτο που λενε οι "ξενοι " music performance , ωστοσο εξω απο την Ελλαδα δεν μετραει πουθενα σαν τιτλος και αυτο εγινε 100% ετσι μετα τη συθηκη της Μπολονια !

Τα ωδεια ωστοσο αντι για να το καταλαβουν και να ιδρυθει στην Ελλαδα μουσικη ακαδημια η οποια θα δινει ακαδημαικους τιτλους και στο performance και σε αλλους κλαδους και οχι μονο στη μουσικολογια (που ειναι ξεχωριστος κλαδος απο μονος του πιο θεωρητικος )  (ξερετε οτι μεχρι και η γειτονες Αλβανοι αλλα και οι Κυπριοι εχουν μουσικες ακαδημιες ) , συνεχιζουν να εχουν ολοι το μαγαζακι τους .

Ωστοσο πια το δημοσιο εχει πεθανει για τους "ωδειακους" (οπως και για ολο τον κοσμο δλδ )  λογω της Μουσικολογιας που δινει ακαδημαικους τιτλους , οποτε η λυση ειναι εξωτερικο . Ελα μου ομως που δεν ισχυειουν οι τιτλοι του ωδειο στο εξωτερικο , οποτε εκει την πατησες .

Η πλακα ειναι οτι σαν προγραμμα , ρεπερτοριο κτλ αυτα που ζητουνται στην Ελλαδα (μιλαω για την κλασσικη κιθαρα για την οποια ξερω καλυτερα ) για εξετασεις πχ διπλωματος ειναι τα αντιστοιχα που ζητουνται στο master εξω !

Ακομα επειδη οι εποχες σφιξανε και τα ωδεια θελουν να εχουν μαθητες πτυχιουχους κτλ που να συνεχιζουν ολες τις ταξεις κτλ , πολλες φορες περνανε μαθητες η δινουν πτυχια και διπλωματα σε ατομα που πραγματικα δεν μπορουν για να συντηρησουν το μαγαζι (και μιλαω για μεγαλα ωδεια , οχι το ωδειακι της γειτονιας , φαντασου εκει τη γινεται ) . Γιατι σκεψουν να παει ο 16 αρης και να πει πατερα με κοψανε στην τριτη μεση στην κιθαρα και πρεπει να δωσεις αλλα 100 ευρω για εξεταστρα η ακομα χειροτερα πατερα κοπηκα στις εξετασεις πτυχιου και πρεπει να δωσεις αλλα 650 ευρω (ναι παιδια τοσο κανουν τα εξεταστρα του πτυχιου κλασσικης , τοσα πληρωσα εγω τον Γεναρη του 2011 !! ) . Οποτε αναγκαστικα πεφτει και το επιπεδο !

Παντως στην κλασσικη κιθαρα η Ελλαδα εχει σπουδαια παραδοση και παιχτικα εχουμε παρα πολυ καλους και νεους παιχτες οι οποιοι πια ειναι στο εξωτερικο οι πιο πολυ και τα πανε παρα πολυ καλα ! Και ξερετε πως πιγανε εκει ? Η μεσω μουσικολογιας παιρνοντας εναν ακαδημαικο τιτλο και πηγαινοντας εξω για master (αφου δωσουν οντισιον πρωτα ) η εχοντας τελειωσει καποια αλλη σχολη ( πχ Φυσικο ) , του οποιου ο τιτλος τους κανει σαν χαρτι για να πας για master (με οντισιον παντα ) αλλα για το πτυχιο-διπλωμα του ωδειου ουτε λογος (what is this ) και ας κανεις αυτο το πραγμα 12 χρονια και ας εχεις δωσει και ενα καραβι λεφτα και ας ειναι οτι "καλυτερο" στην Ελλαδα τουλαχστον μεχρι καποια χρονι α πριν ...

Ελλαδισταν Forever !!

Υσ: συγνωμη για το μεγαλο post αλλα με τρωει το δικιο  :P

 
Nikolas είπε:
Πάντως αυτή η συζήτηση, όπως και τόσες άλλες ανα τους καιρούς εδώ στο νοιζ έχει το εξείς "προβληματάκι": Πάσχει από οξεία μιζέρια και αυτολύπηση...
όταν τα παιδιά σου γράψουν 3 για το Πανεπιστήμιο (και θα μπούν)...θα ξανασυζητήσουμε για οξεία μιζέρια και αυτολύπηση...Γι αυτό το λόγα άνοιξα το θέμα και όχι για συγκρίσεις (που είναι αυτονόητες και δεδομένες).

Εσύ, σαν γονιός τι περιμένεις από ένα παιδί που γράφει 3 και από ένα Πανεπιστήμιο που το δέχεται...

 
Φιλε Marathon αυτο που λες εχει μια δωση αληθειας αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι για μενα .

Η βαση καθοριζεται απο τη ζητηση , ποσοι θελουν αν πανε εκει ? Αν του χρονου λεγανε θα διορισουμε μουσικους σε ολα τα σχολια με 2000 ευρω η βαση θα πηγαινε στο 19 , οπως εχει γινει και με το παιδαγωγικο μια πολυ ευκολη σχολη που μολις εγινε το κολπο με το δηποσιο εφτασε η βαση στο 18500 μορια .

Το προβλημα ειναι οπως ειπε και ενα παιδια πιο πανω , να μπαινουν ατομα που γραφουν τη βαση στα ειδικα , δηλαδη ψηλο ασχετοι που γρατζουνανε μια κιθαρα ( 5 ακορντα ) , και "καταφερνουν " να μπουν επειδη μαθανε παπαγαλια την ιστορια η το ΑΟΔΕ ! Εκει ειναι το προβλημα !

Συμφωνω οτι ισως η βαση του δεκα θα επρεπε να ξανα μπει , αλλα μονο για λογως prestige , για στην ουσια το προβλημα ειναι μεσα . Το λυκειο δεν παρεχει γενικες γνωσεις που θα σε βοηθησουν ως ενα βαθμο σε ολη σου τη ζωη αλλα ειναι ενας προθαλαμος των Πανε/ων που με το που θα πατησεις το ποδι σου εκει αρχιζει αυτη η κουβεντα . Τι να το κανω να εισαι στην Ιατρικη με 19500 μορια και να μην ξερεις τι ειναι η συνθηκη της Λωζανης και τη ειναι η συνθηκη του Μααστριχτ ( πραγματα που τα μαθαινεις στα μαθηματα γενικης παιδειας , που ομως ολοι οι μαθητες και γω οταν πηγαινα σχολειο τα σνομπαρουν και γινεται η ωρα του παιδου , επειδη δεν σε "βαζουν" στο πανεπιστημιο ) . Για μενα , Ελληνας που δεν εχει διαβασει και καταλαβει τι λεει η "Ιθακη" του Καβαφη (πολλοι δεν ξερουν ποιανου ειναι κιολας ) ειναι αμορφωτος και ας εχει 100 ντοκτορα !

 
Sami Amiris είπε:
Για τι τομέα συζητάμε; Διότι αν μιλάμε π.χ. για σπουδές jazz μουσικής (όχι μουσικολογία ή κάτι τέτοιο), η σύγκριση του Berklee με οποιοδήποτε ελληνικό ίδρυμα είναι μάλλον ένα κακόγουστο αστείο
Επίσης αστεία είναι η συγκριση του Berklee με το ΑΠΘ, στον τομέα της Βυζαντινής και της Νεοελληνικής μουσικής. Υπάρχουν και κάποια γεωγραφικά και λαογραφικά στοιχεία που δίνουν κατευθυνσεις στα ιδρυματα. Τι δουλειά εχει ενα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, να διδάσκει τζαζ? Και η βυζαντινή που θα διδαχτει? Στη Βαλτιμόρη?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top