Οχι. Στα ειδικά, πρέπει να γράψεις άνω της βάσης, και μετρούν με μεγαλύτερο συντελεστή (neeq ή όποιος κσέρει, με διορθώνετε).marathon είπε:Ποιό είναι το κάτω όριο όμως? Εσύ έγραψες 19 στα ειδικά, με...9, μήπως μπαίνεις πάλι?
Οχι. Στα ειδικά, πρέπει να γράψεις άνω της βάσης, και μετρούν με μεγαλύτερο συντελεστή (neeq ή όποιος κσέρει, με διορθώνετε).marathon είπε:Ποιό είναι το κάτω όριο όμως? Εσύ έγραψες 19 στα ειδικά, με...9, μήπως μπαίνεις πάλι?
Θέλω να ελπίζω...ότι είναι τουλάχιστον, "δοσμένος" στη μουσική :neeq είπε:Αυτό σημαίνει δηλαδή Ανέστη, ότι ο 6500 παίζει να εγραψε και 3 ;D
Εκτός από το Μουσικης επιστήμης και τεχνης, που εχει σε μεγάλο ποσοστό πρακτικά μαθήματα οργανων και φωνής, ναι τα υπόλοιπα είναι θεωρητικά πιο πολύ. Αυτό δε σημαίνει όμως πως βγάζουν μονο μουσικολογους. Βγάζουν και ικανότατους συνθετες. Μαλιστα του ΑΠΘ, νομιζω ειχε 3 διεθνή βραβεια στα τελευταια 2 χρονια,από φοιτητές της συνθεσης.Reborn είπε:Έχω να κάνω κάποιες διευκρινήσεις....
Καταρχήν, ο τίτλος του θέματος δεν αφορά τους μουσικούς, αλλά τους μουσικολόγους!
Έδωσα και εγώ τα ειδικά μαθήματα το οποία έχουν σαφέστατη κατάρτηση.
Μέσα στις σχολές αυτές αν δεν κάνω λάθος ο πυρήνας είναι καθαρά θεωρητικά μαθήματα, που εξετάζουν διάφορους τομείς της μουσικής και των επιστημών γύρω από αυτή...
Τέλος, έχω δει Και άτομα τα οποία μου λένε συνεχώς ότι δεν έχουν και τρομερή ιδέα από τη μουσική (απλά χαζοπαίζουν λίγο πιάνο) και επειδή έχουν μάθει ένα κάρο κανόνες και προετοιμάζουν τα θέματα και γράφουν ένα 10 περνάνε εκεί.Ε, δε συμφωνώ με τον neeq(ο οποίος είναι πολύ καλός Μουσικός πρώτα από όλα) σε αυτό το θέμα που δεν έχουν τίποτα οι μουσικολογίες να ζηλέψουν από τις άλλες έξω. Άλλα κριτήρια έχουν οι σχολές του εξωτερικού για να μπεις...Όχι να μάθεις 75 στανταρντ κανόνες αρμονίας και να κάνεις multiple choice αν άκουσες 6η μικρή ή 6η μεγάλη.
Όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών, την κατάρτηση των καθηγητών ναι έχεις δίκιο, νομίζω πως ισχύει και για τα 5 τμήματα μουσικολογίας που έχω στο νου μου!neeq είπε:Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ.
Ευτυχως θεου θελοντος και τροϊκας επιτρεπουσας... ;D σε λιγο καιρο η προταση σου θα ειναι ως εξης:Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές. Τώρα, για τα μουσικά πανεπιστήμιά μας, δεν έχω άποψη. Γενικά το θέτω..
Εδώ και πολλά χρόνια. Το πτυχίο δεν ήταν άμεσα "εξαγοράσιμο".Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου το να σου ανοίγει πόρτες ένα κομμάτι χαρτί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μετράει η δουλειά, η προϋπηρεσία, η εμπειρία, η καινοτομία, κ.τ.λ.
Αν και οι δύο όμως έχουν αντίστοιχες παροχές, μάλλον δεν μπορεί.Σίγουρα ένας καθηγητής μουσικής που έχει τελειώσει το... Μπέρκλεϋ αποτελεί μεγάλο δελεάρ, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι ένας αντίστοιχος που έχει τελειώσει σε μια χαμηλόβαθμη σχολή στην Ελλάδα δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί. Αν έχει έναν περιποιημένο, καθαρό χώρο και ευχάριστο, είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του, τρέχει για τους μαθητές του, διοργανώνει δημιουργικά events για τους μαθητές, έχει μεταδοτικότητα στη μάθηση, και γενικά είναι στο τρέξιμο όλη μέρα, πιστεύω ότι άνετα μπορεί να τον συναγωνιστεί.
Για το διδακτορικό ίσως (και βέβαια μιλάμε για Ελλάδα που η λέξη διδακτορικό είναι συνώνυμο πολλών αρνητικών εννοιών). Για το μεταπτυχιακό δεν συμφωνώ.Πλέον γεμίσαμε όλοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι παντελώς άχρηστα. Αυτά είναι καλά αν θέλεις να γίνεις ακαδημαϊκός, αλλά όπως και να το κάνουμε ακαδημαϊκοί δεν γίνεται να γίνουμε όλοι μας.
Εξαρτάται τι ζητάει ο εργοδότης. Όταν δε η υπηρεσία υφίσταται και στους δύο, μάλλον προτιμάται το διδακτορικό. Με την εκπαίδευση δεν μπορείς να το παρακάνεις. Με την αντίληψή σχετικά με την "εξαργύρωσή" της όμως, σαφέσταταΜια προϋπηρεσία είναι πολύ πιο σημαντική από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κατα τη γνώμη μου την σήμερον ημέρα. Νομίζω ότι το παρακάναμε με τους τίτλους. Τον εργοδότη δεν τον ενδιαφέρει αν έχεις εντρυφήσει σε διδακτορικό επίπεδο σε κάποιο εντελώς θεωρητικό κομμάτι κάποιας επιστήμης αλλά αν έχεις τα απαραίτητα πρακτικά ή εμπειρικά προσόντα που θα τον βοηθήσουν στο να λειτουργήσει την επιχείρησή του.
Από την άλλη εγώ που τελείωσα πτυχίο και μεταπτυχιακό σε άλλη χώρα (η οποία διατηρεί πάνω από 100 πανεπιστήμια τα περισσότερα ακριβά και μετριότατα) σε ειδικότητες που δεν είναι υδραυλικός, ψυκτικός, ηλεκτρολόγος ή το αντίστοιχο, μου είναι δύσκολο να νουθετήσω με κηρύγματα τη καινούρια γενιά που προχωράει σε μονοπάτια δύσβατα (και όχι αχαρτογράφητα όπως είναι της μόδας να λέγεται)."Συνέφερε πολλούς ΚΑΠΟΤΕ να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι ΕΙΧΑΝ δικαίωμα στην μόρφωση και το σεβομουν απόλυτα... Γενικά ηταν ενα δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές αλλα η απολυτη αφραγκια του κρατους το ελυσε ΑΜΕΣΑ...και τωρα με μονο 3 πολεις στην Ελλαδα να εχουν απο 2 πανεπιστημια και με 10 χιλιαδες φοιτητες το χρονο (φυσικα το νουμερο ειναι υπερβολικο ακομα αλλα ηδη εχουν ξεκινησει τα σχεδια για την εισαγωγη το πολυ 3000 φοιτητων τον χρονο μια και μονο τοσους μπορει να απορροφησει η ελληνικη οικονομια)...τα παιδια ασχολουνται με εργασιες απο τις οποιες ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ χρηματα οπως αυτη το υδραυλικου,του ψυκτικου,του ηλεκτρολογου,του αγροτη και του ναυτικου και δεν ‘‘ζουνε‘‘ πλεον με 450 ευρω το μηνα που ειναι ο μεσος μισθος του εκπαιδευτικου στο δημοσιο... τρωγοντας την κουτσουρεμενη συνταξη των γονιων τους. "![]()
audiokostas είπε:Αμήχανα προτείνω το "ακολούθα αυτό που πραγματικά αγαπάς και θα σου δώσει και ένα κομμάτι ψωμί και κάντο όσο καλύτερα μπορείς και λίγο παραπάνω".
αν δεν κανω λαθος σε αυτα φοιτουν επι το πλειστον....αλλοδαποι..απο τον τριτο κοσμο οπως οι Ελληνες ,ετσι δεν ειναι? ;DΑπό την άλλη εγώ που τελείωσα πτυχίο και μεταπτυχιακό σε άλλη χώρα (η οποία διατηρεί πάνω από 100 πανεπιστήμια τα περισσότερα ακριβά και μετριότατα) σε ειδικότητες που δεν είναι υδραυλικός, ψυκτικός, ηλεκτρολόγος ή το αντίστοιχο, μου είναι δύσκολο να νουθετήσω με κηρύγματα τη καινούρια γενιά που προχωράει σε μονοπάτια δύσβατα (και όχι αχαρτογράφητα όπως είναι της μόδας να λέγεται).
Για τι τομέα συζητάμε; Διότι αν μιλάμε π.χ. για σπουδές jazz μουσικής (όχι μουσικολογία ή κάτι τέτοιο), η σύγκριση του Berklee με οποιοδήποτε ελληνικό ίδρυμα είναι μάλλον ένα κακόγουστο αστείο, εις βάρος φυσικά του 2ου. Για κλασσικές σπουδές μουσικής εκτέλεσης, θα βάλει κανείς σε σύγκριση π.χ. το ΠΑΜΑΚ με το Julliard? Δεν πιστεύω να υπάρχει κανείς που το πιστεύει αυτό, έτσι;neeq είπε:Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ.
Θα σε παραπέμψω (για μία ακόμα φορά...) στο dvd του Stanley Clarke για το Musicians Institute College (http://www.mi.edu/) :neeq είπε:Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ.
όταν τα παιδιά σου γράψουν 3 για το Πανεπιστήμιο (και θα μπούν)...θα ξανασυζητήσουμε για οξεία μιζέρια και αυτολύπηση...Γι αυτό το λόγα άνοιξα το θέμα και όχι για συγκρίσεις (που είναι αυτονόητες και δεδομένες).Nikolas είπε:Πάντως αυτή η συζήτηση, όπως και τόσες άλλες ανα τους καιρούς εδώ στο νοιζ έχει το εξείς "προβληματάκι": Πάσχει από οξεία μιζέρια και αυτολύπηση...
Επίσης αστεία είναι η συγκριση του Berklee με το ΑΠΘ, στον τομέα της Βυζαντινής και της Νεοελληνικής μουσικής. Υπάρχουν και κάποια γεωγραφικά και λαογραφικά στοιχεία που δίνουν κατευθυνσεις στα ιδρυματα. Τι δουλειά εχει ενα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, να διδάσκει τζαζ? Και η βυζαντινή που θα διδαχτει? Στη Βαλτιμόρη?Sami Amiris είπε:Για τι τομέα συζητάμε; Διότι αν μιλάμε π.χ. για σπουδές jazz μουσικής (όχι μουσικολογία ή κάτι τέτοιο), η σύγκριση του Berklee με οποιοδήποτε ελληνικό ίδρυμα είναι μάλλον ένα κακόγουστο αστείο
Υπερβαλεις τωρα.. ;Djacob26 είπε:Για μενα , Ελληνας που δεν εχει διαβασει και καταλαβει τι λεει η "Ιθακη" του Καβαφη (πολλοι δεν ξερουν ποιανου ειναι κιολας ) ειναι αμορφωτος και ας εχει 100 ντοκτορα !