• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Έπαιξα πρώτη φορά ακριβή κιθαρα

Αυτό που σίγουρα εχει σχεδον εκλείψει πια ειναι να πληρωσεις κασμίρι και να σου φορεσουν λινάτσα. Ειδικα σε κιθάρες/μπασα κάτω ή μέχρι τα 500 ευρώ εχει δυναμώσει πολύ ο ανταγωνισμός. Πριν 20+ χρόνια όμως η αντιστοιχη κατηγορία (ας πουμε περι τις 150.000 δρχ) ήταν ποοοοοολυ πιο κατω ποιοτικά.

Θα θυμάστε σίγουρα αρκετοί.

Ειναι νομίζω δηλαδή πλεόν πιο απλό να "κάνεις τη δουλειά σου" με budget που άλλοτε δε θα σε περναγε πανω από ενα οργανο εκμάθησης. Φυσικά όσο προστιθονται χιλιόμετρα τόσο πιο σφαιρικη αποψη αποκτάς και γνώμη σχηματίζεις. Θεωρητικά κάποτε θα πάψει να σε καλύπτει η Cort και η Squier και η Epiphone, αλλά κι αυτό ακόμα δεν είναι καθόλου απόλυτο (για μένα). Απλά πιο πιθανό.

 
Ούτε εγώ εχω πια ακριβά όργανα. Την είδα και λίγο υπαρξιακά - σε φάση, τι να τα κάνω, όταν τα gigs που θα παίξω πλέον είναι σε μάλλον περιορισμένο κοινό. Δεν ξέρω, αλλά άρχισε να μου φαίνεται κάπως το να βγαίνω π.χ. σε ένα street party να παίξω με κιθάρα των 2 χιλιάδων και πεταλια των 300 ευρώ. Ετσι, έχω καταλήξει σε κάτι moderate για τα κυβικά μου - κιθάρες μεσαίου κόστους, προσπαθώντας να καλύπτω τις ηχητικές μου απαιτήσεις.
Δυο Squier Strat CV: upgraded με locking tuners και καλά tremoloblock, saddles κλπ , η μια με mini humbuckers και η άλλη με single coils. Και τις δυο τις αγόρασα από συμφορουμίτες για 180 και 280 ευρώ
Les Paul (Stagg) (η πρώτη μου κιθάρα), upgraded επίσης με locking tuners και Di Marzio Dual humbuckers, κόστος 15.000 δρχ και 17.000 οι μαγνήτες ΤΟΤΕ από το Do Re Mi . Όλα αυτά τα χρόνια της έχω αλλάξει μια φορά τάστα
Les Paul (Spear) βιετναμέζικη ! Σετ νεκ, με P90 - όλα στοκ, και ισως η καλύτερη κιθάρα που έχω αγοράσει ποτέ για 100 ευρώ! (σε ένα χωριό έξω απ τη Λιέγη, από έναν πιτσιρικά που μάλλον ήθελε κάτι πιο heavy metal). Εχει εντυπωσιακά καλό ήχο και με έχει βγάλει λάιβ σε φεστιβαλ, που μετά με ρωτούσαν τι κιθάρα είναι αυτή, γιατί δεν την είχαν ξαναδεί :)
Tele custom made (κάποιοι ίσως τη θυμάστε που την είχα ποστάρει, με 1 P90 και δυο single coils), που όμως την ανταλλάσσω, γιατί δεν με εμπνέει και έτσι ενέδωσα στην πρώτη custom ανταλλαγή με μια αξιόλογη συναρμολογημένη strat (πάλι!) από παλιά Fender parts , μανίκι, locking tuners planet waves κλπ. Aξία ανταλλαγής 600 ευρώ που είχα δώσει λίγα λίγα αρχικά για την τέλε...

Η συλλογή μου:

Untitled.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μαζεύτηκαν πολλά μυνηματα θα απαντήσω όσα είναι πριν την πέσω :p

1)Τι να κάτσω στο νεκρό φόρουμ να μιλάω μόνος μου? Το θεμα είναι η επικοινωνια

2)το ποστ δεν το ανέβασα με διάθεση να μαλώσω με κανέναν και δεν ήταν αιρετικό μόνο για να είναι αιρετικό, αυτό πιστεύω φάνηκε και από το τις μετέπειτα απαντήσεις μου που δεν ήταν εριστικες ή με υφακι σε αντίθεση με κάποιων που απάντησαν. Εκανα μια διαπίστωση όσοι ζοριζομαστε οικονομικά και μας έχουν πάρει τα μυαλά οι κιθαρες πρέπει να ξανασκεφτουμε πόσο value περνούμε. 

3)τι παρατηρείς όταν βλέπεις μια κιθάρα? Εγώ ομορφιά, ήχο, αν κρατάει κούρδισμα και playability. Αναφέρθηκα σε όλα αυτά στο ποστ... Και η δικιά μου είναι μια χαρά 

4)πως γίνεται να μην έχεις ακούσει μουσικούς να μιλάνε για ένα από τα πιο βασικα εργαλεία της μουσικής? Έπαιξα κλίμακες πάνω κάτω σε όλο τον λαιμό να τεστάρω την κιθάρα δεν κατάλαβα γιατί σου φάνηκε περίεργο. Για το ζορισμα που λες δεν είναι ότι δεν θα μπορέσεις να παίξεις επειδή είναι γκλος προφανώς, αλλά έχει αισθητή διαφορά από την αλλη ταστιερα προς το χειρότερο. 

5)το Floyd αναφερθηκε επειδή είναι περίπλοκο σύστημα και πιο ευκολα θα  φανεί η διαφορά μεταξύ φθηνού και ακριβού. 

6)τα χρόνια δεν είναι τόσο σημαντικά όσο νομίζεις έχω γνωρίσει άτομα που παίζουν 20 χρόνια αλλά παίζουν συγχορδίες έντεχνες και πεντατονικες της πλακας οπότε κάποιος που ενδιαφερεται να μελετήσει και να γίνει τεχνικά καλός στα 4 τους έχει κάνει σκόνη. Αυτό που έχει σημασία είναι πόση όρεξη έχεις να μελετας και να ζορίζεις τον εαυτό σου συνέχεια να βγει από το comfort zone. Και να υπάρχει χρόνος φυσικά γιατί παίζουν και υποχρεώσεις αλλα όσο σου επιτρέπει ο χρόνος που μπορείς να αφιερώσεις να μην μένεις στάσιμος 

7)δεν εξηγείς τι σου φάνηκε περίεργο οπότε δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα υπάρχει, έψαχνα δύσκολο υλικό γιατί μου αρέσει η κιθάρα και θέλω να γίνω όσο πιο καλός μπορώ ακομα και αν δεν ειμαι κάνα ταλεντο και είδα στο YouTube ότι πολλοι κορυφαίοι παίχτες ασχολούνται με μεταλ οπότε άρχισα να παίζω κάποια licks και σιγά σιγά μεγάλωσε ο ήχος μέσα μου και πλέον μαρεσει ενώ πριν δεν άκουγα. 

Στην τελική δεν κατάλαβα γιατι θίχτηκαν κάποια άτομα τόσο πολύ αυτό που είπα ήταν ότι επειδή έχω "υποφέρει" με αυτό το θέμα και έχω σκεφτεί πολλές φορές να μείνω ρεστος για μια κιθαρα κατάλαβα πλεον ότι αντικειμενικά με μια από το μεσαίο ράφι της τάξης των 300-500 ευρώ θα είσαι 90% in the zone και τις άλλες της αφήνω για όταν και άμα υπάρχει οικονομική άνεση, δεν χρειάζεται ούτε να φάει κάποιος τα λεφτά που έφτυσε αίμα να βγάλει όλη την σεζόν ούτε τίποτα παρόμοιο και αυτό είναι μια συμβουλή από εκεί κ πέρα ο καθένας ότι τον κάνει χαρούμενο πρέπει να κανει. Αν είναι να αρχίσουμε τα ψυχολογικά προφίλ θα έλεγα ότι αυτοί που μίλησαν άσχημα και άρχισαν ειρωνιες είναι κυρίως άτομα που πήραν ακριβές κιθάρες για το θεαθήναι και έχουν άγχος οτι πλήρωσαν αερα κοπανιστό και τριγκαραν, κάτι που εγώ δεν πιστεύω, το όνομα και η αίγλη είναι σημαντικα πράγματα δεν είναι αέρας, και σίγουρα θα εχουν το κατιτίς παραπάνω οι ακριβές αλλά οταν δεν έχεις κοιτάς να είσαι πρακτικός 
Προς τι η επίθεση; 

 
Ούτε εγώ εχω πια ακριβά όργανα. Την είδα και λίγο υπαρξιακά - σε φάση, τι να τα κάνω, όταν τα gigs που θα παίξω πλέον είναι σε μάλλον περιορισμένο κοινό. Δεν ξέρω, αλλά άρχισε να μου φαίνεται κάπως το να βγαίνω π.χ. σε ένα street party να παίξω με κιθάρα των 2 χιλιάδων και πεταλια των 300 ευρώ. Ετσι, έχω καταλήξει σε κάτι moderate για τα κυβικά μου - κιθάρες μεσαίου κόστους, προσπαθώντας να καλύπτω τις ηχητικές μου απαιτήσεις.
Δυο Squier Strat CV: upgraded με locking tuners και καλά tremoloblock, saddles κλπ , η μια με mini humbuckers και η άλλη με single coils. Και τις δυο τις αγόρασα από συμφορουμίτες για 180 και 280 ευρώ
Les Paul (Stagg) (η πρώτη μου κιθάρα), upgraded επίσης με locking tuners και Di Marzio Dual humbuckers, κόστος 15.000 δρχ και 17.000 οι μαγνήτες ΤΟΤΕ από το Do Re Mi . Όλα αυτά τα χρόνια της έχω αλλάξει μια φορά τάστα
Les Paul (Spear) βιετναμέζικη ! Σετ νεκ, με P90 - όλα στοκ, και ισως η καλύτερη κιθάρα που έχω αγοράσει ποτέ για 100 ευρώ! (σε ένα χωριό έξω απ τη Λιέγη, από έναν πιτσιρικά που μάλλον ήθελε κάτι πιο heavy metal). Εχει εντυπωσιακά καλό ήχο και με έχει βγάλει λάιβ σε φεστιβαλ, που μετά με ρωτούσαν τι κιθάρα είναι αυτή, γιατί δεν την είχαν ξαναδεί :)
Tele custom made (κάποιοι ίσως τη θυμάστε που την είχα ποστάρει, με 1 P90 και δυο single coils), που όμως την ανταλλάσσω, γιατί δεν με εμπνέει και έτσι ενέδωσα στην πρώτη custom ανταλλαγή με μια αξιόλογη συναρμολογημένη strat (πάλι!) από παλιά Fender parts , μανίκι, locking tuners planet waves κλπ. Aξία ανταλλαγής 600 ευρώ που είχα δώσει λίγα λίγα αρχικά για την τέλε...

Η συλλογή μου:

Προβολή συνημμένου 27536
Η άσπρη les paul είναι κούκλα!

 
Η άσπρη les paul είναι κούκλα!
Γιώργο αν και βιετναμέζικη, έχει στοκ μαγνήτες και ήχο που σπέρνουν. Τα καλύτερα 100 ευρώ που έχω δώσει (συν 15 για το τρένο). Την αγόρασα την πρώτη χρονιά που πήγα στο Βέλγιο
 




 
Ειχα κατα καιρους φτηνα και ακριβα οργανα. Ισως καποιοι να θυμαστε οτι η αγαπημενη μου ειναι ibanez prestige του 1000ρικου.

Ενα καλό οργάνο απο κάποια τιμή και πάνω πχ 1200+ ευρω ειναι πολύ αξιόλογο.

Για μενα η μαγκια/τυχη ειναι να βρεις και να δοκιμάσεις κιθαρα των 600 που για κάποιο λόγο (ξυλεία; μαγνήτες; βαφή; τύχη;) παίζει καταπληκτικά, εκεί ναι μπορεί μια φτηνη κιθάρα να χτυπήσει τις πιο ακριβές.

 
Μαζεύτηκαν πολλά μυνηματα θα απαντήσω όσα είναι πριν την πέσω :p

1)Τι να κάτσω στο νεκρό φόρουμ να μιλάω μόνος μου? Το θεμα είναι η επικοινωνια

2)το ποστ δεν το ανέβασα με διάθεση να μαλώσω με κανέναν και δεν ήταν αιρετικό μόνο για να είναι αιρετικό, αυτό πιστεύω φάνηκε και από το τις μετέπειτα απαντήσεις μου που δεν ήταν εριστικες ή με υφακι σε αντίθεση με κάποιων που απάντησαν. Εκανα μια διαπίστωση όσοι ζοριζομαστε οικονομικά και μας έχουν πάρει τα μυαλά οι κιθαρες πρέπει να ξανασκεφτουμε πόσο value περνούμε. 

3)τι παρατηρείς όταν βλέπεις μια κιθάρα? Εγώ ομορφιά, ήχο, αν κρατάει κούρδισμα και playability. Αναφέρθηκα σε όλα αυτά στο ποστ... Και η δικιά μου είναι μια χαρά 

4)πως γίνεται να μην έχεις ακούσει μουσικούς να μιλάνε για ένα από τα πιο βασικα εργαλεία της μουσικής? Έπαιξα κλίμακες πάνω κάτω σε όλο τον λαιμό να τεστάρω την κιθάρα δεν κατάλαβα γιατί σου φάνηκε περίεργο. Για το ζορισμα που λες δεν είναι ότι δεν θα μπορέσεις να παίξεις επειδή είναι γκλος προφανώς, αλλά έχει αισθητή διαφορά από την αλλη ταστιερα προς το χειρότερο. 

5)το Floyd αναφερθηκε επειδή είναι περίπλοκο σύστημα και πιο ευκολα θα  φανεί η διαφορά μεταξύ φθηνού και ακριβού. 

6)τα χρόνια δεν είναι τόσο σημαντικά όσο νομίζεις έχω γνωρίσει άτομα που παίζουν 20 χρόνια αλλά παίζουν συγχορδίες έντεχνες και πεντατονικες της πλακας οπότε κάποιος που ενδιαφερεται να μελετήσει και να γίνει τεχνικά καλός στα 4 τους έχει κάνει σκόνη. Αυτό που έχει σημασία είναι πόση όρεξη έχεις να μελετας και να ζορίζεις τον εαυτό σου συνέχεια να βγει από το comfort zone. Και να υπάρχει χρόνος φυσικά γιατί παίζουν και υποχρεώσεις αλλα όσο σου επιτρέπει ο χρόνος που μπορείς να αφιερώσεις να μην μένεις στάσιμος 

7)δεν εξηγείς τι σου φάνηκε περίεργο οπότε δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα υπάρχει, έψαχνα δύσκολο υλικό γιατί μου αρέσει η κιθάρα και θέλω να γίνω όσο πιο καλός μπορώ ακομα και αν δεν ειμαι κάνα ταλεντο και είδα στο YouTube ότι πολλοι κορυφαίοι παίχτες ασχολούνται με μεταλ οπότε άρχισα να παίζω κάποια licks και σιγά σιγά μεγάλωσε ο ήχος μέσα μου και πλέον μαρεσει ενώ πριν δεν άκουγα. 

Στην τελική δεν κατάλαβα γιατι θίχτηκαν κάποια άτομα τόσο πολύ αυτό που είπα ήταν ότι επειδή έχω "υποφέρει" με αυτό το θέμα και έχω σκεφτεί πολλές φορές να μείνω ρεστος για μια κιθαρα κατάλαβα πλεον ότι αντικειμενικά με μια από το μεσαίο ράφι της τάξης των 300-500 ευρώ θα είσαι 90% in the zone και τις άλλες της αφήνω για όταν και άμα υπάρχει οικονομική άνεση, δεν χρειάζεται ούτε να φάει κάποιος τα λεφτά που έφτυσε αίμα να βγάλει όλη την σεζόν ούτε τίποτα παρόμοιο και αυτό είναι μια συμβουλή από εκεί κ πέρα ο καθένας ότι τον κάνει χαρούμενο πρέπει να κανει. Αν είναι να αρχίσουμε τα ψυχολογικά προφίλ θα έλεγα ότι αυτοί που μίλησαν άσχημα και άρχισαν ειρωνιες είναι κυρίως άτομα που πήραν ακριβές κιθάρες για το θεαθήναι και έχουν άγχος οτι πλήρωσαν αερα κοπανιστό και τριγκαραν, κάτι που εγώ δεν πιστεύω, το όνομα και η αίγλη είναι σημαντικα πράγματα δεν είναι αέρας, και σίγουρα θα εχουν το κατιτίς παραπάνω οι ακριβές αλλά οταν δεν έχεις κοιτάς να είσαι πρακτικός 


Φίλε έχεις σχεδόν απόλυτο δίκιο σε όσα λες.

1. Οι κιθάρες είναι "λαχείο" και εχουμε δει εξαιρετικές πάμφθηνες και μάπα πανάκριβες. Η αλήθεια βέβαια είναι πως σε κάποιες πιο high end μαρκες, πχ suhr είναι δυσκολο έως απίθανο να πέσεις σε "μούφα", αλλά στις "κιθάρες του λαου" fender και gibson πάντα υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο όσα κι αν δώσεις.

2. Ζούμε σε μια καλομαθημένη εποχή που περισσότερο αγοράζουμε κιθάρες και συζητάμε γι αυτές, παρά παίζουμε η παράγουμε κάτι ουσιαστικό (ένα πραγματικά ωραίο κομμάτι πχ). Εγώ θυμάμαι όλοι μου οι δάσκαλοι που έπαιζαν με τα μεγάλα ονόματα στα 90's και τα 00's με μία κιθάρα έπαιζαν παντού.

3. Το πόσο καλά παίζει κάποιος δεν εξαρτάται από τα χρόνια που παίζει. Συνέχισε να μελετάς όσο μπορείς με την κιθάρα σου αφού σου κάθεται καλά, χωρίς να θυσιάζεις τα πολύ σημαντικά. Ενας καλός παίχτης θα ακουστεί καλά σε μια (υποτίθεται) μέτρια κιθάρα, ενώ ο κακός παίχτης (οσα κι αν ξέρει για τις κιθάρες ή όσο πολλές και καλές κιθάρες κι αν έχει) πάντα χάλια θα ακούγεται.

 
3. Το πόσο καλά παίζει κάποιος δεν εξαρτάται από τα χρόνια που παίζει. Συνέχισε να μελετάς όσο μπορείς με την κιθάρα σου αφού σου κάθεται καλά, χωρίς να θυσιάζεις τα πολύ σημαντικά. Ενας καλός παίχτης θα ακουστεί καλά σε μια (υποτίθεται) μέτρια κιθάρα, ενώ ο κακός παίχτης (οσα κι αν ξέρει για τις κιθάρες ή όσο πολλές και καλές κιθάρες κι αν έχει) πάντα χάλια θα ακούγεται.


...και θα το προχωρησω με τα παραδειγματα, λεγοντας πως το καλό παιξιμο ειναι σαν μια πετρα θαλασσας, λεια και στρογγυλη. Το κακο παιξιμο ειναι σαν μια πετρα του βουνου, αγρια, θολη, μυτερη κτλ. Αντιστοιχα το καλο ακριβο οργανο ειναι σαν το λουστρο. Οσο λούστρο και να βαλεις στου βουνου, το ιδιο αγρια, ασχημη και ενοχλητική στο χερι θα ειναι

Αν ομως περασεις λούστρο ενα χερι της θαλασσας, τοτε και γυαλιζει, και δειχνει τα χρωματα της και την ομοφια της κτλ.

?

 
Κρίμα που το Whole  lotta Rosie γράφτηκε για γυναίκα.....

Μια χαρά ταιριάζει για κιθάρα

;)

 
Προς τι η επίθεση; 
Δεν είναι επίθεση και ο άνθρωπος είχε αξιόλογα points και στην πρωτη και στην δευτερη ανάρτηση του. Ο καθένας εξήγησε τις σκέψεις του για να γίνουν κατανοητές επίσης αν ο άλλος δεν σου δώσει την εντύπωση ότι είναι καραγκιόζης θέλεις να κάτσεις να ασχοληθείς και να μιλησεις μαζί του για αυτό και έγραψα ολόκληρο κατεβατό :p

 
Η σημερινη ΝΕΟΛΑΙΑ.....ειναι κακομαθημένη.....?

Και φυσικα ΤΥΧΕΡΗ....μια και οντως στην εποχη μας μπορεις να βρεις ΦΤΗΝΑ οργανα που ειναι και αξιοπρεπή.

Πρεπει να καταλάβει όμως (η σημερινη νεολαια) οτι υπαρχει και μια ολοκληρη γενιά ,εμεις οι ΓΕΡΟΝΤΕΣ...? που επειδη ερχομαστε απο μια εποχη (pre 80s) οπου για να παρεις κιθαρα της προκοπης ,εννοούμε κιθαρα που απλα να μην ξεκουρδιζει,να εχει κατω απο 10 κακα τοπουετημενα ταστα και να μην διακόπτεται το σημα καθε 3 λεπτα παιξιματος,επρεπε να τα "σκασεις" γερα.....

Βλεπεις τοτενες ουτε παγκοΖμιοποιηση υπηρχε ,ούτε κινεζικα και κορεατικα εργοστασια με μηνιαιο μισθο εργατη ισο με τον ημερησιο του Αμερικάνου εργάτη..... και οι φτηνες κιθαρες ηταν κατι τραγικες Kumika,EKO κτλ,κτλ....

Οπότε σε πολλούς απο εμάς έχει μείνει το...χουι να μην "εμπιστευομαστε" τις "φτηνες" κιθαρες....

Αλλωστε μη ξεχναμε οτι ακομα και οι "φτηνες" Fender (καλά δεν μιλάμε για Gretsch,Gibson,Rickenbacker,Guild) οταν πρωτοβγήκαν μονο....φτηνες δεν ηταν ,έκαναν το 1950, $2300  (σημερινά) οπότε το γεγονος ότι τα αμερικάνικα μοντέλα της Fender ξεκινάνε στα $1000 δειχνει το ποσο ΦΤΗΝΕΣ ειναι σημερα ακομα και οι αμερικανικες κιθαρες....

Απο εκει και περα υπάρχει μεν το περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα ενα ΑΚΡΙΒΟ οργανο ειναι ΟΝΤΩΣ συνηθως και ΚΑΛΥΤΕΡΟ οργανο...

Εχουν περασει στην κυριολεξια χιλιαδες κιθαρες απο τα χερια μου και αυτο το βλεπεις...(αν ξερεις ΠΟΥ να κοιταξεις....φυσικα )

Ασε που υπαρχει και το....φλεγον θεμα των SPECS....οι περισσοτερες φτηνες κιθαρες ΔΕΝ εχουν τα specs που καποιοι παίκτες θελουν...(π.χ. φτηνη tele με μπρατσο με 1" παχος στο πρωτο τάστο,ταστιερα rosewood, medium jumbo frets & vintage radius ΔΕΝ υπαρχει απλα....) 

Αυτη τη στιγμη δεν έχω τιποτα ιδιαιτερα ακριβες κιθαρες στη συλλογη μου (οι περισσότερες μου κοστισαν κάτω απο 1000 ευρω (ναι θεωρω τις κιθαρες των 1000 ευρω φθηνες)  ,μεταχειρισμενες φυσικα...προσωπικα ΠΟΤΕ δεν αγοραζω καινουργιες κιθαρες...και βεβαια τις βασικες μου τις συναρμολογω μονος μου απο πολυ ποιοτικα parts) αλλα η ΜΙΑ πανακριβη που εχω....ΟΝΤΩΣ ειναι  ανωτερη της αντιστοιχης "φθηνης" ,σε ολα τα επιπεδα..

https://www.thomann.de/gr/gretsch_g6136t_62_white_falcon_ltd.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQiAvP6ABhCjARIsAH37rbTHCz_F-DkvGgQTms3_nY2dKh5l6HBL96DKBZahS2z2iozv7DzyqQUaAvK3EALw_wcB

https://www.thomann.de/gr/gretsch_g2622t_gm_streamliner.htm

Θα μου πεις...ειναι οντως ΟΚΤΩ φορες καλυτερη?

Οχι δεν ειναι..και οι δυο μια χαρα παιζουν,πολυ ωραια φτιαγμενες ειναι....ΑΛΛΑ......ναι μεν...αλλα...?        

Τωρα τα περι "για να παρεις κιθαρα θες 400 μεροκάματα" και αλλα...γραφικα τα αντιπαρερχομαι.... μια και δεν ισχυουν για ολους (αλλό μεροκάματο παιρνει ο Α και αλλο ο Β) και αλλωστε το μεροκάματο δεν ειναι μοναδα μετρησης.....αλλωστε πολλοι ,εμου συμπεριλαμβανομένου ,αγοραζουν τις κιθαρες τους με τα λεφτα που βγαζουν ΑΠΟ την μουσικη...οποτε ουσιαστικα ειναι σαν να...κρινεις αρνητικα εναν ταξιτζη που αγοραζει ενα TAXI Mercedes και οχι ενα LADA (αφου και το....LADA  σε πηγαινει....)  

Εξάλλου για ηλεΧΤΡΙΚΕς ΚΙΘΑΡΕΣ μιλαμε ... τι να πουνε και αυτοι που παιζουν ΒΙΟΛΙ,κλασσικη κιθαρα,σαξοφωνο ή  πιανο..... κανονικα λογω...μεροκαματου θα επρεπε να μη υπάρχουν καν.... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χοντρικα...Mια κιθάρα Gibson 5 φορές ακριβότερη από μια Epiphone είναι 15-20% καλυτερη ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ!Όμως αυτό το 15% είναι ανεκτίμητο ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ....Ε...αυτούς τους "κάποιους" αφορα αυτή η Gibson και σε αυτούς απευθύνεται και η ίδια η εταιρία στις κιθάρες με αυτό το price tag.Οι υπολοιποι (για τους οποίους δεν είναι ανεκτίμητο αυτό το 15-20%) ας πάρουν την Epiphone και όλα καλά.Το αν αξίζει κάποιος να τα σκάσει χοντρά για αυτό το κάτι παραπάνω ποιοτικά... είναι στην ευχέρεια του καθενός ανάλογα με τις γνώσεις του...το τι προοπτική και σχέδια έχει...και το βάθος της τσέπης του!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε πολλές περιπτώσεις πληρώνεις και το logo στο headstock της κιθάρας.Η ποιότητα κατασκευής και το ήχος μιας squier classic vibe με μια fender η μιας Tokai Japan και μιας Gibson δεν δικαιολογούν την διαφορά τιμής 2 και 3 φορές πάνω και μιλάω για το ηχητικό κομμάτι και όχι την αξία μεταπωλησης που φυσικά υπερτερούν οι fender και gibson

 
Σε πολλές περιπτώσεις πληρώνεις και το logo στο headstock της κιθάρας.Η ποιότητα κατασκευής και το ήχος μιας squier classic vibe με μια fender η μιας Tokai Japan και μιας Gibson δεν δικαιολογούν την διαφορά τιμής 2 και 3 φορές πάνω και μιλάω για το ηχητικό κομμάτι και όχι την αξία μεταπωλησης που φυσικά υπερτερούν οι fender και gibson
Όταν αγοράζεις μια κιθάρα στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και το mojo της...την ιστορία που κουβαλάει...η μεταπωλητικη αξία....κτλ...που ουδεμία σχέση έχουν με τον ήχο και το playability της... 

Πόσο κοστολογείται ας πούμε το να ξέρεις ότι την κιθάρα που πήρες (αν πεις ότι κάποτε την πουλάς) θα φύγει κατευθείαν είτε πολύ κοντά στην τιμή της η και γιατί όχι (αναλόγως) ακόμα πιο ακριβά.  :-) 

 
η πρώτη εντύπωση ενός πρωτάρη με μια ακριβή κιθάρα είναι συνήθως αυτή.  "Γιατί κάνει τόσα λεφτά κι η δικιά μου κάνει τα ίδια πράγματα".

Αν μπορώ να θυμηθώ καλά πάνω κάτω ίσως αυτή ήταν και η δική μου πρώτη σκέψη τότε.

Γι αυτό και δεν δίνει κανείς βάρος σε τέτοια σχόλια.

 
Είναι κοινός τόπος ότι το ιικό φορτίο του γνωστού ιού GAS είναι στο max στα μέλη του Noiz. 

 
(Αν δεν είστε ήδη φορείς να το προσέξετε λίγο αυτό. ?)
 
Εγώ, ως χρόνιος φορέας, έχω έναν και μόνον κανόνα - ειδικά για τις κιθάρες.

 
Η καλύτερη για εμένα κιθάρα είναι η ακριβότερη που μπορώ να πάρω με το μεροκάματό μου, στο είδος που ψάχνω, με 36 δόσεις. Ή, ίσως, η αμέσως επόμενη ακριβότερη. 
 
Οι μόνες φορές που το έχω μετανιώσει ήταν όταν δεν τήρησα τον κανόνα αυτόν 
 
Την σήμερον ημέρα, πέρα των 400-500 ευρώ πληρώνεις μόνο επειδή θες κάτι συγκεκριμένο και όχι επειδή ένα όργανο είναι ποιοτικά καλύτερο με κάποιον αντικειμενικό τρόπο. 

Μπορεί να θέλεις κάτι που να έχει ένα όνομα, να είναι ιστορικά ορθό, να έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά σε διαστάσεις ή ηλεκτρικά, συγκεκριμένα ξύλα ή εμφάνιση. 
Πάντως όλα αυτά είναι ανεξάρτητα του πόσο καλό είναι στο χέρι ή στο αυτί ένα όργανο.

Τώρα στον χώρο είμαστε όλοι σε κάποιον βαθμό θύματα του hype και ακούμε πράγματα που δεν θα ακούγαμε αν δεν μας τα είχανε μάθει, νιώθουμε πράγματα που δεν θα μας προέκυπταν ως ιδέες χωρίς το marketing κτλ. Αυτό είναι όχι μόνο εμφανές από το πως δεν μπορούμε να καταλάβουμε διαφορές με κλειστά τα μάτια σε πάρα πολλές περιπτώσεις, αλλά και γιατί οι ίδιες μας οι αντιλήψεις έχουνε στηθεί πάνω σε συναισθήματα που είχαμε παλιότερα. Μας αρέσει κάτι γιατί το ακούσαμε μικροί, και μάθαμε πως έτσι είναι ο ήχος για να ακουστεί το Χ είδος.

Το γιατί καταλήγουμε να πληρώσουμε μερικούς μισθούς για 5 κομμάτια ξύλο κολλημένα μεταξύ τους έχει πλάκα να αναλυθεί αλλά όποιος θεωρεί πως είναι για την "ποιότητα" προφανώς δεν μπορεί να κάνει 2 βήματα έξω από το άτομο του και να δει το αντικειμενικό του θέματος.

 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top