Ενισχυτές που άλλαξαν την μουσική .

Δεν μπορω να σκεφτω καποιον ενισχυτη μετα το 2005 που να εφερε καινουριο ηχο,ποσο μαλιστα να πω οτι αλλαξε τη μουσικη.

 
Oλοι οι παλιοι fender αλαξαν και εγραψαν την μουσικη που ακους και μαλον ακομα την γραφουν αυτοι και μερικοι ακομα.Αυτο που επρεπε να ρωτησεις ειναι ακουμε τπτ καινουργιο τελικα με ολο αυτον τον καινουργιο εξοπλισμο?χαχαχαχα να ενα καλο ερωτημα.

 
panorios είπε:
Ψάχνω για τους ενισχυτές της τελευταίας δεκαετίας που έφεραν καινούργιο ήχο όχι αυτούς που μας αρέσουν απαραίτητα .

Την άποψή σας.



Προετοιμάσου για αέναο ψάξιμο... ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
BillTrantos είπε:
Sorry παίδες, αλλά σε extreme metal καταστάσεις, ο ήχος άλλαξε με αυτούς τους ενισχυτές και αυτούς τους ενισχυτές χρησιμοποίησαν ως μοντέλο οι κατασκευαστές της δεκαετίας των '10s.

Δε μίλησα ούτε για rock, ούτε για blues, ούτε για jazz. Μίλησα για metal. Πάμε παρακάτω.
ΞΑΝΑ-διαβαζε την original ερωτηση  ;D

 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Βρίσκω ανησυχητικό το ότι ο χρόνος σταμάτησε για τους κιθαρίστες στα 90s και αυτή την βιντατζολαγνεία ,θέλω να πιστεύω ότι είναι μόδα και θα περάσει .

Ελπίζω σε νέους ενισχυτές που στην αρχή θα τους βρίζουμε και μετά θα τους λατρέψουμε για τον χαρακτήρα τους .

 
Μια χαρά καινούργιοι ενισχυτές δημιουργούνται.

Απλώς δεν έχει ηχογραφηθεί με αυτούς τους ενισχυτές πρόσφατα κάτι με τόσο ειδικό βάρος στον κιθαριστικό ήχο ώστε να γίνουν classic.

Τώρα που το σκέφτομαι πάντως, ασχέτως ενισχυτών, δεν έχει ηχογραφηθεί πρόσφατα κάτι με σημαντικό ειδικό βάρος γενικά.

 
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε με τι ενισχυτή γράφει  κάποιος στο studio, και ίσως ποια album( τα πιο γνωστά-επιτυχημένα??) των τελευταίων 10 χρόνων,  έδωσαν ηχητικά κάτι διαφορετικό η καινοτόμο, που να οφείλεται πιθανόν στον εκάστοτε ενισχυτή.

Τώρα με τι παίζει ο κάθε μουσικός στα live είναι άλλη υπόθεση.

 
Θα έλεγα οι Laney Lionheart με το παράλληλο τελικό τους στάδιο κλάσης α.

 
Μα οι ενισχυτές που άλλαξαν τη μουσική δεν είναι ενισχυτές που χρησιμοποίησαν εύστοχα μουσικοί που με τις συνθέσεις/στυλ/ηχόχρωμά τους άλλαξαν τη μουσική (ευρεία επιρροή); Ε ποιός έκανε κάτι τέτοιο την τελευταία δεκαετία στη ροκ;

Μπορώ να σκεφτώ ενισχυτές παλιούς που χρησιμοποιήθηκαν για να βγάλουν καινούρια ηχοχρώματα. Πχ τους καθαρούς fender (πχ twin, super reverb) που με άπειρο reverb φτιάξαν τον post rock ήχο που ήταν πολύ της μοδός πριν κάμποσα χρόνια.

Επίσης πολλές stoner μπάντες (κυρίως πιο underground) χρησιμοποιούν orange (ή παλιούς marshall) με fuzz. Βέβαια κ τα δύο είδη πάνε άλλη μια δεκαετία πίσω απ'ό,τι λες.

 
ο μονος τομεας που μπορω να σκεφτω οτι εγινε κατι καινουργιο (στους ενισχυτες αφου εξαιρουμε το modeling απο το thread) ειναι αυτος της φορητοτητας. Ειτε μιλαμε για ακουστικους ενισχυτες η μινι PA, ειτε για ηλεκτρικους D-Class ενισχυτες, πριν απο δεκα-εικοσι χρονια δεν μπορουσες να παιξεις λαιβ με εναν ενισχυτη 5 κιλων, ενω σημερα γινεται

αν μιλαμε μετα για αλλαγη στην ροκ μουσικη τα τελευταια χρονια, ο σημαντικοτερος gear παραγοντας ειναι .. τα κομπιουτερ και οχι οι ενισχυτες. Ποσες μπαντες δεν γραφουν CDς σημερα βασισμενα σε επεξεργασια/editing σε pro tools η κατι αντιστοιχο, πραγμα που δεν γινοταν ευκολα ουτε σε τετοια εκταση πριν 20 χρονια

 
panorios είπε:
Βρίσκω ανησυχητικό το ότι ο χρόνος σταμάτησε για τους κιθαρίστες στα 90s και αυτή την βιντατζολαγνεία ,θέλω να πιστεύω ότι είναι μόδα και θα περάσει .
Γιατι ειναι ανησυχητικο?

Μια χαρα μουσικη δημιουργειται και στην εποχη μας και κακα τα ψεμματα ΤΡΕΙΣ ενισχυτες υπαρχουν/υπηρξαν και ΘΑ υπαρχουν για ΠΑΝΤΑ....Fender (bf & tweed),VΟΧ AC & Marshall......ΟΛΟΙ οι αλλοι ειναι αντιγραφα....(αντε να βαλω και τους Boogie που ηταν οι πρωτοι high gain & τους ΗIWATT & ORANGE που ειναι...ομορφοι  ;D)   ;D

Δεδομενου οτι ο ΚΑΘΑΡΟΣ/ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ηχος ειναι το Α & το Ω στην ΚΑΛΗ μουσικη και δεδομενου οτι ο ΚΑΘΑΡΟΣ/ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ηχος των παραπανω ειναι απλα ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ δεν υπαρχει λογος να βγει καποιος αλλος ενισχυτης... ;D

Εξαλλου οσο ανεβαινει το gain τοσο καταστρεφεται ο ηχος και η μουσικη.. ;D ;D ;D

Παντως εχουν βγει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ενισχυτες με vintage χαρακτηρα/προσανατολισμο για ΟΛΑ τα βαλαντια και μαλιστα τα οχι και τοσο....παχουλα...κατι που μονο καλο ειναι (καλα δε μιλαμε για high end ενισχυτες οπου κυκλοφορουν πλεον ισως οι καλυτεροι ενισχυτες που εχουν κατασκευαστει ποτε απο κατασκευαστες οπως οι DR.Z,MATCHLESS,BAD CAT,DIV.13,CARR,SWART,VICTORIA,TWO ROCK κτλ)

 
Κατά τη γνώμη μου, μία αλλαγή που είναι άξια αναφοράς στο θέμα, είναι η σειρά ID: της Blackstar. Και αυτό γιατί έχουν πάρει το όρο "modeling" ένα βήμα παραπέρα.

Σε αυτούς τους ενισχυτές η προσομοίωση είναι στις λάμπες και όχι σε συγκεκριμένους ενισχυτές. Δηλαδή, σε αφήνει να επιλέξεις τύπο λυχνίας (EL84, 6V6,EL34, KT66 κλπ κλπ) και σε συνδυασμό με το γνωστό πλέον (και πολυαντιγραμμένο) ISF τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά.

Οπότε κατά κάποιο τρόπο, ξεπεράστηκε το κλασικό "Προσομοιώνω ενισχυτή" και πήγε στο "Στήνω ενισχυτή με προσομοίωση των components".

Βέβαια και αυτό το κομμάτι έχει μέλλον και σηκώνει περαιτέρω εξέλιξη. Δηλαδή, για παράδειγμα, θα μπορούσαμε να δούμε έναν ολοκληρωμένο ενισχυτή που να "τρέχει" το ReValver της Peavey.  

Επίσης άλλο ένα κομμάτι που έχει γίνει "ψιλό-στάνταρ" σε πολλούς ενισχυτές/εταιρίες (αν και προϋπήρχε απ'την Mesa Boogie) είναι το auto bias και η χρήση λυχνιών κατ'επιλογή του χρήστη. Πολύ σημαντικό και αυτό κατά τη γνώμη μου.  

 
Γιατί είναι ανησυχητικό?

Αυτός ο υπέροχος/θεϊκός ήχος, όπου αρχίζει η παραμόρφωση.

Το πιο σημαντικό, κατά την άποψη μου, είναι ο παίκτης να μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τις δυνατότητες ενός ενισχυτή, ο τρόπος που παίζει και με χρήση πεταλακιων the sky is limit. Με λίγα λόγια θέλω να πω πως οι μουσικοί αλλάζουν την μουσική και λιγότερο οι ενισχυτές.

Bεβαίως, μέχρι να εμφανιστεί κάτι διαφορετικό σχετικά. Aλλά, και στα hi end μηχανήματα δεν είναι περίπου το ίδιο περιβάλλων.

 
Οι ενισχυτές δεν αλλάζουν την μουσική, οι μουσικοί αλλάζουν την μουσική.

 
Συμφωνώ,το γράφω παραπάνω.

Ο φίλος στην αρχή γράφει το εξής

Ψάχνω για τους ενισχυτές της τελευταίας δεκαετίας που έφεραν καινούργιο ήχο[/b]

Νομίζω  πως αναφέρετε κυρίως στον ήχο και την όπια επίδραση του στην μουσική.

 
Alter είπε:
ο μονος τομεας που μπορω να σκεφτω οτι εγινε κατι καινουργιο (στους ενισχυτες αφου εξαιρουμε το modeling απο το thread) ειναι αυτος της φορητοτητας. Ειτε μιλαμε για ακουστικους ενισχυτες η μινι PA, ειτε για ηλεκτρικους D-Class ενισχυτες, πριν απο δεκα-εικοσι χρονια δεν μπορουσες να παιξεις λαιβ με εναν ενισχυτη 5 κιλων, ενω σημερα γινεται
Και επειδή αναφέρεστε (κακώς) μόνο σε ενισχυτές κιθάρας, να υπερθεματίσω τα λεγόμενα του Alter τα οποία αποκτούν τεράστια βαρύτητα στους ενισχυτές μπάσου, που πλέον μπορείς να έχεις τα απαραίτητα (εκατοντάδες) watt για live/πρόβα μαζί με όλες τις ευκολίες (pre-post di, eq, tube preamp, tuner κλπ) που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, σε συσκευασία (εξαιρουμένων των ηχείων) που δεν ξεπερνάει τα τρία κιλά, μέγεθος που χωράει στην μπροστινή τσέπη της μπασοθήκης και αξιοπρεπέστατο ήχο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω μετα απο πολλη σκεψη θα τολμησω να πω τελικα οι bugera.

Οχι,δεν εφεραν καινουριο ηχο,αντιγραφα ειναι εξαλλου,αλλα εκαναν προσιτο το να βγαλουν καλο ηχο αυτοι που ακομη δεν μπορουν να διαθεσουν μεγαλα ποσα για εξοπλισμο,που κυριως ειναι οι πιτσιρικαδες,που απο αυτους περιμενουμε να ακουσουμε καινοτομα και νεα πραγματα στη μουσικη και οχι απ τους δεινοσαυρους.

Βεβαια το ως ειπαμε ολοι ως τωρα δεν ειναι απαντηση ακριβως στο αρχικο ερωτημα,αλλα απ οτι βλεπω ηδη ψαχνουμε διαφορετικες οπτικες του ερωτηματος,με τον περιορισμο της τελευταιας δεκαετιας.

Παντως σε δεκα χρονια πιθανον να μιλαμε σε αντιστοιχο ερωτημα για kemper,axe fx,axe για τον αντρα κλπ

 
audiokostas είπε:
Και επειδή αναφέρεστε (κακώς) μόνο σε ενισχυτές κιθάρας, να υπερθεματίσω τα λεγόμενα του Alter τα οποία αποκτούν τεράστια βαρύτητα στους ενισχυτές μπάσου, που πλέον μπορείς να έχεις τα απαραίτητα (εκατοντάδες) watt για live/πρόβα μαζί με όλες τις ευκολίες (pre-post di, eq, tube preamp, tuner κλπ) που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, σε συσκευασία (εξαιρουμένων των ηχείων) που δεν ξεπερνάει τα τρία κιλά, μέγεθος που χωράει στην μπροστινή τσέπη της μπασοθήκης και αξιοπρεπέστατο ήχο.
+100000

το break through στους ενισχυτές μπάσου είναι απλά συγκλονιστικό.

Τα ασήκωτα «νταμάρια» που κουβαλούσαμε κάποτε είναι (ευτυχώς) μακρινό παρελθόν.

Το mobility έγινε η λέξη κλειδί στο μπάσο.

Αλλά ακόμα και στα ηχεία, μας παραπέμπω στο εξαίρετο test με τις πανάλαφρες καμπίνες που είχε οργανώσει ο Κώστας.

Ακόμα και σε αυτόν τον τομέα έχουν γίνει άλματα- ευτυχώς για την ταλαίπωρη μέση μας  ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top