Εντυπωσεις απο την εμφανιση του Scott Henderson

mij sorry κιόλας...γιατι αναφέρεσαι σε μένα σαν "παιδάκι" που δεν αντιλαμβάνομαι... την "τεχνική"??? θεωρείς οτι ξέρεις κατι για μένα?!? θα ήθελα να είσαι πιο προσεκτικός στις κρίσεις σου...

anyway... περι τεχνικής και Beck και Henderson..ο Βeck είναι τεράστιος χεράς...κοινός παιζει αρκετά δύσκολα πράγματα...και το θέμα με το τρέμολο είνια καθαρά δικό του παίξιμο... το θέμα τεχνικής που έθεσα είναι οτι δεν κάνει sweep στο 749234 ούτε εναλασόμενς πένες παντού...ούτε άλλες "βιρτουοζέ τεχνικές" ...αυτό εννοώ όχι οτι είναι άτεχνος μουσικά... επίσης...ματάκια έχω και ξέρω τι είναι το youtube..ευχαριστώ!

ο Henderson...έχει δηλώσει πααααααρα πολλές φορες...οτι δεν μελετάει τεχνική και ταχύτητα και δεν αισθάνετα άνετα...σε blistering speeds...επίσης κρατάει την πένα παντα ανάποδα...γιατι θεωρεί οτι βγάζει πιο στρογγυλό...και γλυκο ήχο... τέλος δεν ασχολείται αν παίζει alternate picking ή ότι ναναι... ΠΡΟΦΑΝΈΣΤΑΤΑ... ΕΊΝΑΙ ΤΕΡ¶ΣΤΙΟς ΜΟΥΣΙΚΌς... και απο τους αγαπημένους μου... αυτά εννοώ τεχνικά οργανοπαιχτικά χαρακτηριστικά... και όχι μουσικότητας...

 
και να συμπληρώσω...οτι φυσικά το command πάνω στο όργανο είναι ένα μεγάλο κομμάτι...τεχνικής...αλλά και ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ... όχι το μονο... όμως

 
mij, NightCrawler δεν καταλαβαινω γιατι συνεχιζετε να ασχοληστε...

Προφανως προκειται για ξιπασμενους μαλακες που δεν θα καταλαβουν ποτε τιποτα ουσιαστικο για τη μουσικη οσα χρονια και να ασχοληθουν..

οκ... δεν μπορουμε ολοι να ακουμε Coltrane, ουτε Prokofieff αλλα τετοιες αποψεις σε ενα forum μουσικων παει πολυ!

 
mij έγραψε: ΕΞ'ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ!!!!!!!!!

ΤΙ ΑΛΛΟ Θ'ΑΚΟΥΣΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτό ήταν χιούμορ, αναφερόμενο στην αποδόμηση του κοματιού το οποίο έπαιζε σε εκείνο το βίντεο-κλιπ. Απορώ πως δεν το κατάλαβες

...αποδομηση... :o :o :o :o :o :o :o

 
mij' date=' NightCrawler δεν καταλαβαινω γιατι συνεχιζετε να ασχοληστε...
Προφανως προκειται για ξιπασμενους μαλακες που δεν θα καταλαβουν ποτε τιποτα [u']ουσιαστικο[/u] για τη μουσικη οσα χρονια και να ασχοληθουν..

οκ... δεν μπορουμε ολοι να ακουμε Coltrane, ουτε Prokofieff αλλα τετοιες αποψεις σε ενα forum μουσικων παει πολυ!
Ετσι μπράβο αγορίνα μου, επανέφερε μας στην τάξη εμάς τους γελοίους...

 
Σωστός ο Silot αλλά για να το δούμε κι από μια άλλη σκοπιά...

mij' date=' NightCrawler δεν καταλαβαινω γιατι συνεχιζετε να ασχοληστε...
Προφανως προκειται για ξιπασμενους μαλακες που δεν θα καταλαβουν ποτε τιποτα [u']ουσιαστικο[/u] για τη μουσικη οσα χρονια και να ασχοληθουν..

οκ... δεν μπορουμε ολοι να ακουμε Coltrane, ουτε Prokofieff αλλα τετοιες αποψεις σε ενα forum μουσικων παει πολυ!
Προφανώς είσαι ένας αγενής ξερόλας που δεν πρόκειται ποτέ να μπει στον κόπο (ή απλά δεν μπορεί) να συζητήσει πολιτισμένα, όσες κοινωνικές συναναστροφές και να κάνει.

ΟΚ, δεν μπορούμε να είμαστε και τέλειοι στις σχέσεις μας με τους άλλους αλλά τέτοιες κουβέντες σε ένα forum μουσικών πάει πολύ!

Για πες μου τώρα, σου ακούγεται καλό το παραπάνω; Σημειωτέον, απλά θέλω να σου δείξω πόσο άσχημα τοποθετήθηκες και τι θα μπορούσε να σου απαντήσει κανείς...

 
Παιδια με τον καημενο τον Scott τι εγινε τον ξεχασαμε ? Εγω λεω να τα αφησουμε αυτα . Σε αλλους αρεσε πολυ σε αλλους λιγο σε αλλους καθολου , ενταξει καθενας με τα γουστα του και με αυτα που ξερει. Προσωπικα ειδα τον Scott χτες σαββατο και μπορω να πω οτι με αφησε με ανοιχτο το στομα . Ειναι ΜΟΥΣΙΚΟΣ τελος . Οταν μπορει με τρεις νοτες να σε κανει να αναπηδησεις απο την καρεκλα , οταν σε φορτιζει τοσο πολυ τι μπορεις να πεις ? Ας καθομαστε τωρα σε τεχνικες και ηχους μουσικη ειναι οχι μαθηματικα . Το μονο που εχω να πω ειναι οτι αυτο που ακουγονταν προς τα εξω θα μπορουσε να ηταν καλυτερο αλλα εχει φταει ο ηχοληπτης οχι ο Scotty . Ειναι τοσα χρονια μουσικος λετε να μην ξερει να στησει τον ηχο του ( οχι την χροια αλλα την ενταση και την διαυγεια ) Αυτα εν ολιγης . Ακουτε μην κοιτατε.

 
Προφανώς είσαι ένας αγενής ξερόλας που δεν πρόκειται ποτέ να μπει στον κόπο (ή απλά δεν μπορεί) να συζητήσει πολιτισμένα, όσες κοινωνικές συναναστροφές και να κάνει.

Δεκτο!!! (δεν ειρωνευομαι...)

Απλα βαρεθηκα τους καθωσπρεπεισμους και τη δεκτικοτητα στις πιπες των 35χρονων γυμνασιοπαιδων.

Οποτε επιλεγω το θρασος για να γινω αισθητος με σκοπο να καταφερω εστω και ενας να καταλαβει οτι η μουσικη δεν ειναι vintage κιθαρες, vintage πεταλακια, vintage ενισχυτες και απο μουσικη σκατα!!

Οσον αφορα την εκτιμηση σας στο προσωπο μου,ο πρωταρχικος ρολος του forum θα πρεπε να εινα η ανταλλαγη μουσικων πληροφοριων και μουσικης παιδειας!!! Δεν μπαινω για να κανω φιλους

 
mij sorry κιόλας...γιατι αναφέρεσαι σε μένα σαν "παιδάκι" που δεν αντιλαμβάνομαι... την "τεχνική"??? θεωρείς οτι ξέρεις κατι για μένα?!? θα ήθελα να είσαι πιο προσεκτικός στις κρίσεις σου...
NightCrawler που το είδες αυτό; Δεν αναφερόμουν σε σένα. Μιλούσα σε τρίτο πρόσωπο. Δεν συνηθίζω στη ζωή μου να προσβάλω.

@Wow!

1) Τα λόγια σου ήταν;

"Εντάξει φίλε, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για να επιλεχθεί να παίξει σε ένα...ωδείο, με κοινό... 100 άτομα, κάποια αμαρτία πρέπει να έχει κάνει στη ζωή του καθώς οι πιο πολλές λυκειακές μπάντες έχουν περισσότερο κοινό (ούτως ειπείν)."

Και η απάντηση:

"Δεν αναφερόμουν στο πλήθος των ανθρώπων, αλλά στην ποιοτική σύσταση του κοινού που μπορεί να συγκεντρωθεί σε μία τέτοια περίσταση. Εννοούσα ότι (καλώς ή κακώς, κακώς κατά τη γνώμη μου) ο Χέντερσον θεωρείται εδώ ως κατάλληλος για αυτό το κοινό, κάτι που τον απομακρύνει από τα πράγματα που με ενδιαφέρουν, όχι μουσικά αλλά εννοιολογικά."

Κατα την αντίληψη μου καμία σχέση δεν εχουν οι δυο σου τοποθετήσεις. Και η "ποιοτική σύσταση του κοινού που μπορεί να συγκεντρωθεί σε μία τέτοια περίσταση" μάλλον είναι η περισσότερο κατάλληλη για να καταλάβει κάτι περισσότερο σε αυτά που παίζει ο Henderson. Σε όλες τις μουσικές σχολές του πλανήτη συνηθίζεται να παίζουν live-σεμινάρια όλοι αυτοί που υπηρετούν το όργανο πραγματικά και δεν έχουν (εξ'ορισμού) εμπορική απήχηση.

2) Λυπάμαι που στο λέω αλλά ο Metheny είναι σε άλλο χώρο. Στον ίδιο χώρο είναι οι Gambale, Holdsworth, Krantz, Hallebeek κτλ.

3)Δεν υπάρχει καμμια ελιτίστικη βλακεία απο μεριά μου. Είπα οτι τώρα πλέον ΑΚΟΥΩ τι παίζει κάποιος και έχω διαφορετικό κριτήριο σε σχέση με κάποτε που δεν άκουγα. Αν αυτό ακούγεται κάπως το πρόβλημα δεν το έχω εγω.

4) Για τη συναυλία νόμιζα οτι ήταν για μένα - γράψε λάθος

5)Όταν κάνεις χιούμορ σε post για να καταλάβει κάποιος νομίζω ότι πρέπει να βάλεις κανα θαυμαστικούλι, κανα smile emotion κτλ. Τουλάχιστον εγω έτσι ξέρω οτι λειτουργει το θέμα.

6)Κανεις μουσικός δε νομίζω ότι ακούει με μουσικολογικά κριτήρια. Για να μου αρέσει κάτι πρέπει να με ικανοποιεί ακουστικά πρώτα.

ΟΜΩΣ:

Όταν δεν έχεις εξοικειωθεί ακουστικά με την φρασελογία του αυτοσχεδιασμού (jazz) αυτή μοιάζει ανούσια. Όταν αρχίσεις και μπαίνεις μέσα στην ουσία, πλέον αλλάζει όλη σου η αντίληψη γι'αυτά που ακούς. Και αυτο είναι αναπόφευκτο. Λέω τίποτα παράλογο;

Αυτά το ολίγα (pt 2)

 
Φίλε Mij, επανέρχομαι μόνο και μόνο για να είναι σαφές αυτό που είπα: δεν μου έχει ξανατύχει να με μέμψουν για ασυναρτησία στον γραπτό λόγο :).

Λοιπόν: Όπως προκύπτει και από το "θράσος" του tasos1984 (δική του κουβέντα, όχι δική μου), στην Ελλάδα του 2007 καλά κρατεί η μυθολογία του εκπαιδευμένου-καταρτισμένου-διπλωματούχου μουσικού που χάρη στην παιδεία του μπορεί να καταλάβει περισσότερα από μουσική απ' ότι εμείς οι υπόλοιποι. Ως εκ' τούτου, το συγκεκριμένο βιολογικό είδος (ο εκπαιδευμένος, διπλωματούχος μουσικός) θεωρεί εαυτόν ανώτερο των υπολοίπων και συνεπώς (που και που) τους τη λέει. Μάλιστα, ακριβώς λόγω του αεριοθούμενου καλαμιού που συχνότατα έχει καβαλήσει, το συγκεκριμένο άτομο αντιλαμβάνεται εαυτόν και ως συγκενή μεγάλων παρόντων και απόντων, όπως ο Χέντερσον ή (συχνότερα) ο Χατζιδάκις.

Οι αντιρρήσεις μου:

Αντίρρηση πρώτη: έχουμε 2007 και είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, σήμερα δεν χρειάζεται να είσαι εκπαιδευμένος διπλωματούχος μουσικός για να κάνεις ενδιαφέρουσα και σημαντική μουσική. Περισσότερα, στη σχετική βιβλιογραφία για όποιον ενδιαφέρεται.

Αντίρρηση δεύτερη: το όποιο κόμπλεξ ανωτερότητας, καλό θα ήταν να σχετίζεται με την παραγωγή έργου και όχι με θεωρητική κατάρτιση. Οι εκπαιδευμένοι, καταρτισμένοι, διπλωματούχοι μουσικοί στην Ελλάδα (πλήν ελαχιστοτάτων εξαιρέσεων) καταλήγουν συνήθως να παίζουν μουσική σε πρωϊνές εκπομπές της τηλεόρασης ή να παίζουν σεσσιονάδες σε δίσκους του Παπακωσταντίνου ή του Χατζηγιάννη. Για εμένα που παρακολουθώ τη διεθνή μουσική σκηνή, η παραπάνω μουσική προσφορά μου φαίνεται επιεικώς αστεία, οπότε προτείνω τη σεμνοτητα αν όχι τη σιωπή σε τέτοιους τύπους.

Αντίρρηση τρίτη: ειδικά για τις μουσικές που σχετίζονται με αυτοσχεδιασμό, ο τελευταίος που δικαιούται να έχει γνώμη είναι ακριβώς αυτός ο τύπος μουσικού διότι (και πάλι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι φορέας μίας παιδείας και μίας ιδεολογίας που έχει εξορίσει τον αυτοσχεδιασμό από τη ζωή είς όφελός της παρτιτούρας και της θεωρητικής μελέτης συγχορδιών εβδόμης και ενάτης με βιβλιογραφία γύρω από αυτές τις συγχορδίες δυσανάλογα μεγάλη της δισκογραφίας που έχουν να επιδείξουν.

----

Τι είπα λοιπόν (ειρωνικά/χιουμοριστικά) ότι "κάποια αμαρτία πρέπει να έχει κάνει στη ζωή του" ο άνθρωπος για να βρεθεί να παίζει σε ελληνικό ωδείο με κοινό 100 ατόμων - εννοώντας ότι περισσότερες ευκαιρίες θα είχε να γινει κατανοητή η μουσική του αν έπαιζε σε μία ακτή με κοινό 100 ψαράδες. Το καταλαβαίνεις τώρα (έστω); Δεν αμφισβήτησα την αξία του Χέντερσον, αλλά την αξία αυτής της νοοτροπίας που θέλει τη μουσική του αυτοσχεδιασμού να είναι αντικείμενο ωδειακής μελέτης (περισσότερα για τις κοινωνικές, ιστορικές, μουσικές καταβολές της τζαζ, μπορεί να βρει κάθε ενδιαφερόμενος στη σχετική βιβλιογραφία).

Τα όσα ακολούθησαν σε αυτό το thread είναι (κατά τη γνώμη μου) επιβεβαίωση αυτών που έγραψα, με αποκορύφωμα τις βρισιές του τυπάκου που δεν ενδιαφέρεται να κάνει φίλους, αλλά θέλει ανταλλαγή μουσικής πληροφορίας ( :) :) :) :) ).

Τώρα, για το σε ποιον χώρο ανήκει ο Χέντερσον, είδες βρε μπαγάσα που είχα δίκιο που σου είπα ότι μου θυμίζεις μουσικοκριτικό; Ο διαχωρισμός που έκανες είναι όντως ο "ορθόδοξος" διαχωρισμός του παγκόσμιου μουσικού τύπου: εγώ αναφερόμουν στη τζαζ γενικότερα. Δεν πειράζει όμως, δεκτό το επιχείρημα - θα μελετήσω περισσότερο και ίσως επανέρθω.

Φιλικά

 
Μια παρατήρηση μόνο σε αυτά που γράφεις Wow!, αν μου επιτρέπεις.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να υπάρχει αυτή η διάσταση ανάμεσα στους ¨ωδειακούς¨ και τους αυτδίδακτους.

Εγώ τελειώσα ωδειο κλασική κιθάρα-ανήκω στους άσχετους διπλωματούχους- και παραδίδω μαθήματα είτε ιδιαίτερα έιτε, παλίοτερα, σε ωδεία εδώ πολλά χρόνια. Σε όλους μου τους μαθητές προσπαθώ να περάσω τόσο τη ¨σοβαρότητα¨και την προσπάθεια να μάθουν να πάιζουν ¨σωστά¨μουσική μέσω της σοβαρής μελέτης και να ακούν τι πραγματικά παίζουν και όχι τι νομίζουν οτι παίζουν, ενώ παράλληλα προσπάθώ να αποφεύγω απο τα κλασικά πρότυπα και τους παροτρύνω να μάθουν να αυτοσχεδιάζουν.

Πολλές φορές στη ζωή μου έχω συναντήσει τους τύπους που αναφέρεις στα ωδεία, όπως επίσης πολλές περισσότερες έχω γνωρίσει ανθρώπους που θεωρούν οτι παίζουν αυτοσχεδιάζοντας ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, και αυτοί είναι το ίδιο αστείοι με τους πρώτους.

Εξάλλου μην υπερτονίζουμε και την αξία του να ξέρεις όλες τις συγχορδίες εκτός αυτές της 7ης, το θέμα δεν είναι να ξέρεις τις ονομασίες των χρωμάτων χρειάζονται και άλλα για να είσαι ζωγράφος... ;)

Υ.Γ. δεν διαφωνώ στις απόψεις σου για τους ωδειακούς, ωστόσο μπορεί κάποιος να τις θεωρήσει μεροληπτικές

Υ.Γ. 2 - Υπάρχουν ζωγράφοι που οι πινακές τους εκτίθενται σε γκαλερί και άλλοι που ζωγραφίζουν στο δρόμο, και οι 2 κατηγορίες είναι αξιόλογοι, ΥΠΑΡΧΕΙ ομως διαφορά μη τα μπερδεύουμε.

 
Φίλε Wow! απο που προκύπτει ότι εγω κάνω διαχωρισμο του κπαιδευμένου-καταρτισμένου-διπλωματούχου μουσικού απο τον εμπειρικό-αυτοδίδακτο;

Απο που προκύπτει οτι εγω θεωρω τον εαυτό μου ανώτερο απο τους υπόλοιπους; Αν διαβασεις ολα το post μου στο noiz θα δεις οτι μονο αυτο δεν θεωρω. Πες μου που φαίνεται απο τα λογια μου κατι τετοιο. Είπα ακριβως; "Μέσα απο τα χρόναι που "ξεκουφάθηκα" και κατάλαβα τι έπαιζε (για τον Coltrane)ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΑ και χώθηκα στη τρύπα μου για σοβαρή μελέτη... " Βλέπεις κάποια έπαρση σε αυτό;

Αν είναι κακό να έχεις σπουδάσει μουσική τότε αμάρτησα. Εξάλλου είναι κακό να έχει κάποιοος σπουδάσει μουσική; Τουλάχιστον οι Henderson, Metheny που έχουν σπουδάσει κάτι ξέρουν...όπως ξέρουν επίσης και αμέτρητοι που δεν εχουν σπουδάσει (αν και το να ορίσουμε το τι σημαίνει "σπουδάζω" είναι μεγάλη ιστορία) ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ "ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ".

Αυτοι που έχουν "σπουδάσει" και καταλήγουν session μουσικοί για βιοποριστικούς λόγους εμένα προσωπικά δεν με πειράζει. Αυτο γίνεται με το 99% των μουσικων παγκοσμίως. Μονο το 1% ζει απο την μουσική του. Και είναι μεγάλη τιμή σε πολλες περιπτωσεις να είσαι session...

Αν 100 ψαράδες καταλάβαιναν καλύτερα αυτή τη μουσική τότε πάω να αγοράσω μια τράτα και παραγάδι...

Όσο για το χώρο που ανηκουν οι Henderson και Metheny, αν οτι είναι jazz είναι στον ίδιο χώρο τότε o Kenny G με τον Ornette Coleman είναι το ίδιο...όπως επίσης και Scorpions με τους Morbid Angel γιατι και οι δύο είναι metal...

Καλώς ή κακώς η κατηγοριοποίηση των μουσικών ειδών γίνεται είτε το θέλουμε είτε όχι ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ. Αν εσύ μπορείς και δεν το κάνεις τότε μπράβο...

Τελειώνοντας θέλω να πω οτι είμαι επαγγελματίας μουσικός. Και επειδη έχω κάνει πολύ session στη ζωή μου μάλλον θα πρέπει τωρα στα γεραματα να γίνω ιχθυέμπορος...

Φιλικά, αυτά τα ολίγα (pt 3)

 
Βρε παιδιά αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ σε αυτού του είδους τις διενέξεις είναι ότι με το που θα βγει κάποιος να πει κάτι για κάποιον "τρισμέγιστο" καλλιτέχνη, πάντα κάποιοι βρίσκονται και τον υπερασπίζονται με νύχια και με δόντια (λες και έχουν και κάποιο συμφέρον από πάνω! ). Και μετά τα πάντα καταλήγουν να λέει ο 1 στον άλλο περί συναισθήματος, τεχνικής κατάρτισης, ποιος είσαι εσύ που τολμάς να τον πιάσεις στο στόμα σου και πάει λέγοντας....

1λέξη μόνο: ΕΛΕΟΣ.....

Και mij οφείλω να πω ότι με αυτό:

Αν 100 ψαράδες καταλάβαιναν καλύτερα αυτή τη μουσική τότε πάω να αγοράσω μια τράτα και παραγάδι...
σε μια πρόταση έδωσες δίκιο στον eye... Πολύ ελιτίστικο, καθώς έχω δει εγώ ψαράδες να μαζεύονται και να παίζουν για την πάρτη τους, μετά την ψαριά, (καθαρά στο μεταξύ μας φάση ) και να με πιάνουν τα κλάματα....

 
Πέστα ρε boukaw7.

@mij, σχετικά με την φράση που επικαλείσαι:

Είπα ακριβως; "Μέσα απο τα χρόναι που "ξεκουφάθηκα" και κατάλαβα τι έπαιζε (για τον Coltrane)ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΑ και χώθηκα στη τρύπα μου για σοβαρή μελέτη... " Βλέπεις κάποια έπαρση σε αυτό;
έχω να πω ότι κάποιος μπορεί να την εκλάβει ως

" Δεν έχετε "ξεκουφαθεί" ακόμα, γι αυτό δεν καταλαβαίνετε τι παίζει με τον "τάδε", και κάθεστε και μιλάτε αντί να μπείτε στην τρύπα σας να μελετήσετε"

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι το είπες έτσι, ούτε ότι προσωπικά το εκλαμβάνω έτσι. Προσπαθώ μόνο να δείξω από που μπορεί κάποιος να οδηγηθεί σε παρεξήγηση :wink:

Παρεπιπτόντως, -αν και προσωπικά είμαι μουσικά απαίδευτος με την έννοια των σπουδων- δεν υποτιμώ καθόλου την αξία της μελέτης και των σπουδών.

 
σε μια πρόταση έδωσες δίκιο στον eye... Πολύ ελιτίστικο' date=' καθώς έχω δει εγώ ψαράδες να μαζεύονται και να παίζουν για την πάρτη τους, μετά την ψαριά, (καθαρά στο μεταξύ μας φάση ) και να με πιάνουν τα κλάματα....[/quote']

Ακριβώς !!!!!
 
eye.... συμφωνώ με πολλά απο όσα λες... απλα μην ξεχνάμε οτι οι "διαβασμένοι" μουσικοι που παίζουν στα πρωινάδικα...μπορεί να να μην έχουν άλλες ευκαιρίες... γιατι στην Ελλάδα...δεν είναι και πολύ εύκολο να κάνεις κάτι διαφορετικό...

περί διαβασμένων διπλώματούχων μουσικών... θα έλεγα.. οτι οκ φυσικά δεν είναι το παν η μελέτη... αλλα πρέπει να δεχτείς...οτι μέσα απο αυτή την διαδικασία... του διαβάσματος και της μελέτης καποιοι άνθρωποι αποκτούν μουσικότητα... ίσως κάποιοι άλλοι την χάνουν τελείως... αλλα νομίζω πως και αυτός είναι ενας πολύ θεμιτός δρόμος ώστε κάποιος να μπορέσει αν εκφραστει μουσικά... οπότε ο αφορισμός είναι λίγο άσχημος...

επίσης είναι γεγονός η ημιμάθεια που υπάρχει... και συνχρόνως η έκφραση ταυτόχρονης κριτικής απο τέτοια άτομα...που απλά είναι άκρως ενοχλητική.... γιατι είναι τερααααααααααστιο άλλοθι να λες ...α οκ... ο hendrix δεν ήξερε μουσική... εγώ γιατί να ξέρω? νομίζω πως διάφοροι άνθρωποι που απλά είναι τεμπέληδες...υοθετούν αυτές τις απόψεις και δυστυχώς κάνουν κακό γενικά στον μουσικό κόσμο....

 
Και mij οφείλω να πω ότι με αυτό:

Αν 100 ψαράδες καταλάβαιναν καλύτερα αυτή τη μουσική τότε πάω να αγοράσω μια τράτα και παραγάδι...
σε μια πρόταση έδωσες δίκιο στον eye... Πολύ ελιτίστικο, καθώς έχω δει εγώ ψαράδες να μαζεύονται και να παίζουν για την πάρτη τους, μετά την ψαριά, (καθαρά στο μεταξύ μας φάση ) και να με πιάνουν τα κλάματα....
Συγγνωμη αλλα πραγματικα δεν νομιζω πως ενας που δεν εχει ασχοληθει επι χρονια με τη μουσικη και δεν την εχει μελετησει σε βαθος (και φυσικα δεν εχει φαει με το κουταλακι θεωρια και πραξη τον αυτοσχεδιασμο) μπορει να "καταλαβει" και αν θες να εκτιμησει σε βαθος εναν μεγαλο τζαζ αυτοσχεδιαστη, αυτο δεν ειναι ουτε ελιτιστικο ουτε τιποτα, ειναι η πραγματικοτητα .

Αυτο δε σημαινει πως ενας ψαρας η φουρναρης δεν μπορει να παιξει ομορφη μουσικη που θα με κανει καποιον "να τον πιασουν τα κλαματα" και δεν νομιζω να το ειπε κανεις αυτο.

(προς αποφυγη παρεξηγησεων εγω ανηκω σε αυτους που δεν σκαμπαζουν μια, οχι τιποτε αλλο δηλαδη αλλα εδω πρεπει να προσεχω πολυ μπας και χαρακτηριστω ελιτιστης, ψωνιο, παιδι του ωδειου η δεν ξερω κι εγω τι αλλο...)

 
ειναι η πραγματικοτητα.
ΔΕΝ είναι η πραγματικότητα!!

Η τζαζ (και οι μεγάλοι αυτοσχεδιαστές της) έπαιζαν σε μπουρδέλα.

Μερικοί μάλιστα, τα διαχειριζόντουσαν κιόλας.

 
Μα -τουλάχιστον- εγώ ποτέ δεν αμφισβήτησα την χρησιμότητα καμιάς γνώσης. Αλλά άλλο αυτό και άλλο η γνώση να γίνεται ευαγγέλιο και να χάνεται η μπάλα. Και να σκάνε και διάφορες κριτικές σε κάποιον επειδή πολύ απλά είπε την άποψή του (και ούτε ο eye δεν είπε ποτέ ότι είναι άχρηστη η γνώση - αυτό ως άκυρο συμπέρασμα αποσπασμάτων των όσων είχε πει βγήκε).

Και σε αυτό που λες ότι φοβάσαι μην χαραχτηριστείς ψώνιο, παιδί του ωδείου και άλλα τέτοια, απλώς κοίτα να δεις από πια "παράταξη" (δεν φτάνει που έχουμε τους κουρδισμένους-ακούρδιστους, τώρα θα λέμε και για το ωδείο-άσχετοι χαχαχαχαχα) έσκασαν οι πρώτοι βαρείς χαραχτηρισμοί.

 
Εν τέλει, η μουσική μάς "αγγίζει" (sic) όπως και να'χει (αρκεί να μην έχει μπουκώσει η εγωπαθής ηλιθιότητα τις απολήξεις μας).

Θυμάμαι, χρόνια πριν, ακούει τυχαία η μάνα μου Ξενάκη και λέει "τι ωραία μουσική είναι αυτή..."

¶σε μας ρε μάνα, δείξε μου πρώτα τα πτυχία σου και μετά μίλα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top