Αυτό μπορείς να το καταλάβεις και απο το είδος των συζητήσεων που πλημυρίζουν τα διάφορα φόρα' date=' οπού ο ίδιος χρήστης ρωτάει πως παίζεται μια κλίμακα και απο την άλλη κριτικάρει το παίξιμο ενός μουσκού με αναγνωρισμένη πορεία και μάλιστα τανθρώπων που παίζουν παπάδες :wink:
[/quote']
Εντάξει λοιπόν, απο δώ και πέρα δεν πρόκειται να ξαναπώ "σαχλαμάρα η τάδε ταινία που είδα στον κινηματογράφο". Πρώτα πρέπει να αποκτήσω γνώσεις σκηνοθέτη, μοντέρ, φωτισμού, ηχολήπτη, να έχω κινηματογραφίσει ο ίδιος μερικά αριστουργήματα και μετά να δικαιούμαι να ομιλώ. :twisted:
Αλλο να εκφέρεις προσωπική άποψη για ένα οποιοδήποτε έργο πάνω στα άν σου άρεσε ή όχι αισθητικά, με καθαρά προσωπικά κριτήρια.Κάτι που έιναι απόλυτα φυσιολογικο και δεκτό απο όλους, και άλλο να κάνεις κριτική πάνω στην καλλιτεχνική υπόσταση ενός αναγνωρισμένου π.χ. μουσικού.
Στη πρώτη περίπτωση το μόνο προαπαιτούμενο είναι να είσαι ένας οποιοσδήποτε άνθρωπος ( που μάλλον όλοι είμαστε :roll: ) ενώ στη δευτερη, για να έχει βαρύτητα η άποψη σου θα πρέπει, τουλάχιστον, να έχεις γνώση του θέματος τέτοια που να σου επιτρέπει να μπορείς να καταλάβεις την τεχνοτροπία που χρησιμοποιείται, την τεχνική που έχει ο κρινόμενος, το αν πήγε παραπέρα τη μουσική π.χ. , δλδ αν λεει κατι προτώτυπο ή αν αναμασάει χιλιοειπωμένα πράγματα και πολλά άλλα, που δεν συζητιούνται μέσα σε ένα φόρουμ...
Αυτό μπορει να το κάνει θεωρητικά κάποιος που έχει τη θεωρητική παιδεία όπως και κάποιος που είναι πρακτικός - να στο πω έτσι.Αρκεί να έχει την αυτογνωσία να καταλαβαίνει μέχρι που μπορεί να κρινει και πότε να σωπαίνει. Και ο χειρότερος κριτής και δάσκαλος για τον εαυτό μας είναι , συνήθως , ο εαυτός μας.