Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ

Status
Not open for further replies.
Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ' date=' αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.[/quote']
παιδια αυτο οντως ισχυει;
 
Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ, αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια
Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε να τα κλείσουμε τα μαγαζιά μας.

Εγώ πουλάω γυναικεία ενδύματα και αντιμετοπίζω το εξής πρόβλημα: Κάποιες γυναίκες έρχονται και αγοράζουν βραδινό επίσημο ρούχο (αμπιγέ τουαλέτα ) και μάλιστα πολύ ακριβό, προκειμένου να πάνε σε κάποια εκδήλωση πχ σε γάμο.

Το επίσημο αυτό ένδυμα όποια το αγοράσει, δεν πρόκειται να το ξαναφορέσει ποτέ διότι την επόμενη φορά που θα βρεθεί σε γάμο, τα μισά άτομα θα είναι και πάλι από το σόι της ή το περιβάλλον της γενικότερα, και δεν θέλει να εμφανιστεί και πάλι με το ίδιο ρούχο.

Τι να το κάνει λοιπόν μετά;

Πάει λοιπόν στο γάμο, κάνει το «κομμάτι της», και μετά από 2 ημέρες το φέρνει πίσω για «αλλαγή», και παίρνει κάποια άλλη τουαλέτα για τον επόμενο γάμο, ή κάποια πιο συμβατικά ρούχα, να τα φοράει και στην δουλειά της ας πούμε.

Στο Μαγαζί μου αλλαγές στα αμπιγέ δεν γίνονται! :!: :twisted:

Δηλαδή σκέψου να το επιτρέπει και η νομοθεσία!

Θα έρχεται σήμερα η κάθε μια να παίρνει ένα ρούχο για να κάνει την εμφάνισή της αύριο, και μεθαύριο θα μου το φέρνει πίσω και θα ζητάει τα χρήματά της;

Τι το κάναμε εδώ;

Και δεν μου λέτε, για να έρθουμε και στο θέμα μας, μπορώ εγώ δηλαδή να πάρω την Παρασκευή ένα πανάκριβο επεξεργαστή, το Σαββατοκύριακο να «περάσω» όλα τα κανάλια μου από τα σύνθια μου σε όλα τα κομμάτια μου μέσα από αυτόν, ηχογραφώντας τα στο PC μου, και την Δευτέρα αφού έχω κάνει την δουλειά μου, να τον πάω πίσω και να πάρω πίσω τα λεφτά μου; :wink:

Και το επόμενο να πάρω έναν άλλο και πάει λέγοντας; :idea:

Η λογική λέει πως πας σε ένα κατάστημα, βλέπεις ένα προϊόν, το δοκιμάζεις :!: να δεις αν δουλεύει και αν σου κάνει ή όχι, και αφού το αποφασίσεις το παίρνεις και φεύγεις. :arrow:

Τι πάει να πεί «δεν σου κάνει» μετά; Αφού πρίν το πάρεις το δοκίμασες!

Αν δεν το δοκίμασες καλά να πάθεις! Αν είχες απαιτήσει να λειτουργήσει το μηχάνημα στο κατάστημα πριν το πάρεις, δεν θα είχες προβλήματα.

Και αν το χάλασες ΕΣΥ στην μεταφορά (πχ, σού έπεσε κάτω), να το πληρώσεις εσύ!

Μιλάω παράλογα; :roll:

Μήπως ο νόμος αυτός μιλάει για εμπορεύματα που αγοράζει κανείς εξ αποστάσεως πχ παραγγελία μέσω ιντερνετ ή περιοδικά κ.τ.λ.;

Εκεί θα είχε νόημα ένας τέτοιος νόμος, γιατί εξ αποστάσεως μπορεί και να παρασυρθείς και να πάρεις κάτι που δεν κάνει τους «παπάδες» όπως σου τους υποσχέθηκε η διαφήμισή του. :roll:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
στην αμερικη ισχυει σιγουρα γιαυτο ρωταω αν ισχυει και ευρωπη...

 
Μήπως ο νόμος αυτός μιλάει για εμπορεύματα που αγοράζει κανείς εξ αποστάσεως πχ παραγγελία μέσω ιντερνετ ή περιοδικά κ.τ.λ.;

Εκεί θα είχε νόημα ένας τέτοιος νόμος' date=' γιατί εξ αποστάσεως μπορεί και να παρασυρθείς και να πάρεις κάτι που δεν κάνει τους «παπάδες» όπως σου τους υποσχέθηκε η διαφήμισή του. :roll:[/quote']

Και μένα λίγο ακραίο μου ακούγεται IxNiLaTiS... :roll: :roll:

Από την άλλη (μιας και δεν έχω ζήσει ποτέ στο εξωτερικό για να μεταφέρω προσωπική εμπειρία) θα μεταφέρω την εμπειρία ενός φίλου μου που ζούσε στο Λονδίνο και ψώνιζε σαν κλασικός Ελληνάρας CD, τα αντέγραφε, και μετά τα επέστρεφε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ με τη δικαιολογία ότι "δεν ήταν αυτό που περίμενε..." και το άλλαζε με κάτι άλλο!!! :lol:

Ίσως στην Ευρώπη δηλαδή, που δεν κυριαρχεί η Ελληνική (κουτο)πονηριά ο εμπορικός κόσμος να λειτουργεί διαφορετικά...

Ίσως λέω... :roll:
 
εγω ξερω οτι υσχει αυτο στην αμερικη για ενισχυτες κιθαρας συγκεκριμενα...για αλλα δεν ξερω...

 
Ίσως στην Ευρώπη δηλαδή, που δεν κυριαρχεί η Ελληνική (κουτο)πονηριά ο εμπορικός κόσμος να λειτουργεί διαφορετικά... Ίσως λέω...
Όπα λέμε!

Σκιάθος περίπου 10 – 15 χρόνια πριν σε παραλιακό ταβερνάκι....

Μια παρέα Γερμανών φάγανε κάτι αστακούς, ΝΑ, με το συμπάθιο, και μετά φωνάξανε το γκαρσόνι και του λέγανε πως ο αστακός ήταν «no Good».

Ήθελαν με λίγα λόγια να πληρώσουν για όλα εκτός των αστακών, απειλώντας να φωνάξουν την Τουριστική Αστυνομία. Το γκαρσόνι και το αφεντικό έδειξαν να λυγίζουν … μέχρι που τους μίλησα και τους είπα πως αν δεν ήταν καλοί οι αστακοί τότε γιατί τους κατάπιανε και έγλυψαν και τα πιάτα;

Τελικά την αστυνομία την φώναξε ο ταβερνιάρης έχοντας εμένα μάρτυρα, και απεδίχθει πως ήταν η τελευταία τους μέρα στη Ελλάδα και πως δεν είχαν χρήματα για να πληρώσουν.

Και τουλάχιστον δεν παραγγείλανε κάτι φθηνό τα μπατήρια, αλλά θέλανε και αστακό, τα γαϊδούρια!

Τότε ο ταβερνιάρης τους είπε πως αν του ζητούσαν να φάνε αλλά δεν είχαν χρήματα δεν θα τους άφηνε νηστικούς, και δεν τους πήρε ούτε φράγκο.

Αυτό σημαίνει Έλληνας!

 
Αυτό σημαίνει Έλληνας!
Καλά... :roll:

Μάλλον θα ήταν φρόνιμο να λείπουν κάτι τέτοιες 'εθνικίζουσες' κορώνες...

Γιατί όλοι στην Ελλάδα ζούμε και μάτια έχουμε να δούμε την κακομοιριά και την κουτοπονηριά που μας δέρνει (αλύπητα).

Δείγματα σαν αυτών των Γερμανών που λες τα έχω συναντήσει σε όλη την Ευρώπη, δυστυχώς για εμάς αποτελούν μάλλον την εξαίρεση στον κανόνα..

Σε ότι αφορά στο (προσωπικό) παράδειγμά σου, είναι σίγουρο ότι οι κανόνες περί επιστροφής δεν ισχύουν για εσώρουχα, για παράδειγμα (για προφανέστατους λόγους υγειινής). Για τα ρούχα σίγουρα ισχύουν, φαντάσου το παράδειγμα να πάρεις κάτι δώρο στη φιλενάδα σου και να μην της αρέσει.

Και τελικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς χάνεις εσύ; Το ρούχο που σου επιστρέφουν δεν μπορείς να το ξαναπουλήσεις; Έχει πρόβλημα; Και αν ναι γιατί κάνεις δεκτή την επιστροφή; Και, τελικά, τα χρήματά σου δεν τα παίρνεις; (αφού είπες ότι τελικά οι πελάτισσες αγοράζουν κάτι άλλο...). Δηλαδή το μόνο που μόνο που θίγεται μου φαίνεται πως είναι το 'περί δικαίου' αίσθημά σου :roll:

 
Οπως το βλεπω εγω το πραγμα μιας και μιλαμε για κιθαριστικα προιοντα κυριως.

Παω εγω να παρω εναν ενισχυτη, τον δοκιμαζω στο μαγαζι, μου αρεσει, αλλα μολις τον παω στον χωρο μου ξενερωνω γιατι η ακουστικη του μαγαζιου μου εδωσε τελειως διαφορετικη εντυπωση για τον ηχο. Θα πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?

Παιρνω ενα πεταλι εφφε, και επισης παω σπιτι το δοκιμαζω με το δικο μου ριγκ και δε μου κανει. Δεν πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?

Παιρνω οποιοδιποτε κιθαριστικο προιον το οποιο μου βγαζει προβλημα μεσα στην εγγυηση. Δεν θα πρεπει ή να μου το αντικαταστησουν, ή να μου το επισκευασουν "ωστε ΕΓΩ να ειμαι ικανοποιημενος" ή να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω?

Πραγματικα περιμενω μια απαντηση στα 3 παραπανω ερωτηματα.

 
Παίδες είμαι λίγο εκτός θέματος, αλλά μήπως μπορείτε να μου συστήσετε (με πμ) κανένα καλό, φτηνό και δοκιμασμένο μαγαζί για ντραμς; Έχω ψιλοαγανακτήσει

 
θα μεταφέρω την εμπειρία ενός φίλου μου που ζούσε στο Λονδίνο και ψώνιζε σαν κλασικός Ελληνάρας CD' date=' τα αντέγραφε, και μετά τα επέστρεφε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ με τη δικαιολογία ότι "δεν ήταν αυτό που περίμενε..." και το άλλαζε με κάτι άλλο!!! :lol:

[/quote']

Mια χαρά λειτουργεί παντού η κουτοπονηριά! Όταν είχαν πρωτοβγεί τα copy controled cd και είχαν τα γνωστά προβλήματα όλοι αγοράζαν, τα αντιγράφανε και πηγαίναν πίσω το cd και λέγανε ότι δεν το παίζει το cd player μου!

Εγώ απορώ γιατί παραπονιούνται οι μαγαζάτορες. Αφού ότι τους επιστρέφετε μπορούν να το επιστρέψουν και αυτοί στον προμηθευτή τους...

Όπως είπε και ο Abraxas δεν έχω ακούσει ποτέ κανένας να δίνει χρήματα πίσω. Όλοι λένε πάρτε κάτι άλλο....
 
Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια, με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...

για τους άπιστους...

 
Τάκη, αυτά που έγραψα γύρω από αυτό το θέμα ισχύουν. Επίσης ισχύει ότι κάθε εγγύηση παίζει μόνο όσο ο εξοπλισμός χρησιμοποιείται μέσα στα πλαίσια των προδιαγραφών του. Δηλαδή αν πάρεις έναν ενισχυτή κιθάρας και τον πετάξεις σε μία πισίνα, δεν δικαιούσαι μετά να λες ότι ήταν ελαττωματικός. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, το πιθανότερο είναι ότι αν κάποιος έχει "πιαστεί κορόιδο" από κάποιον έμπορο, θα βρει το δίκιο του και μάλιστα εύκολα. Αν όμως πραγματικά έχει κάνει κάποια πατάτα, τότε δεν θα το βρει.

 
Αυτό σημαίνει Έλληνας!
Έλα μωρέ ιχνηλάτη τώρα... Σωστοί άνθρωποι υπάρχουνε παντού, και καραγκιόζηδες επίσης παντού υπάρχουνε. Τι "αυτό σημαίνει έλληνας;", γιατί έξω δηλαδή θα τους αφήνανε να πεθάνουν στο δρόμο ενώ "εμείς" θα τους δίναμε φαΐ; Γενικώς όμως ότι η κουτοπονηριά και η κοντόφθαλμη "λογική" επικρατεί παντού γύρω μας, δυστυχώς είναι γεγονός. Τα νοσοκομεία δουλεύουν για τους γιατρούς, τα σχολεία για τους δασκάλους και τα καταστήματα για τους εμπόρους. Μέχρι να καταλάβουμε ότι πρέπει τα νοσοκομεία να δουλεύουν για τους ασθενείς, τα σχολεία για τους μαθητές και τα καταστήματα για τους πελάτες, δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει αλλαγή.

 
στην αμερικη παντως ισχυει 100% και σε ρουχα και σε κιθαρες κλπ κλπ κλπ . βεβαια εκει αν σε δουν να το γυριζεις το προιον πισω δε τους καιγεται καρφι γιατι πληρωνουν υποχρεωτικα ασφαλειες οι οποιες σε καθε τετοια περιπτωση τους αποζημιωνουν για το προιον . και γιαυτο παιρνεις τα λεφτα σου πισω μεσα σε 5 λεπτα. το εχω κανει κι εγω και δε μου ζητησαν την παραμικρη εξηγηση.

στην ελλαδα δεν ειμαι σιγουρος αν ισχυει.

ιχνηλατη τωρα τι λες για τον αντιστοιχο αμεριικανο ιχνηλατη :) που πουλαει γυναικεια φορεματα? εκει γιατι δε κανουν αυτα που λες? Αυτο σημαινει ελληνας! :) :)

 
Wow!

Δηλαδή αν πάρεις έναν ενισχυτή κιθάρας και τον πετάξεις σε μία πισίνα, δεν δικαιούσαι μετά να λες ότι ήταν ελαττωματικός. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, το πιθανότερο είναι ότι αν κάποιος έχει "πιαστεί κορόιδο" από κάποιον έμπορο, θα βρει το δίκιο του και μάλιστα εύκολα. Αν όμως πραγματικά έχει κάνει κάποια πατάτα, τότε δεν θα το βρει.
Αν τον πετάξεις στην πισίνα και μετά τον στεγνώσεις και τον καθαρίσεις

δεν θα φαίνεται ότι τον έβρεξες.

Εσύ μετά θα κάνεις τον ανήξερο και το «θύμα»…. :cry:

Όμως κι αν ακόμα δεν έκανες καμία «πατάτα»

αλλά ο τεχνικός της εταιρείας …. «αποφανθεί» ότι φταις εσύ,

τράβα μετά και βρές δίκιο…. :?

Menelaos

Έλα μωρέ ιχνηλάτη τώρα... Σωστοί άνθρωποι υπάρχουνε παντού, και καραγκιόζηδες επίσης παντού υπάρχουνε. Τι "αυτό σημαίνει έλληνας;",
Εντάξει, σωστά μιλάς αλλά σε τι ποσοστό όμως; Αυτό είναι που κάνει την διαφορά.

Δεν είναι τυχαίο που ο μέγας θεός των Ελλήνων, Ζευς,

ήταν ταυτόχρονα και θεός της φιλοξενίας.

Οι άλλοι λαοί έφτιαξαν θεό φιλοξενίας, και αν ναι από πότε;

Τέςπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας !

boody

στην αμερικη παντως ισχυει 100% και σε ρουχα και σε κιθαρες κλπ κλπ κλπ . βεβαια εκει αν σε δουν να το γυριζεις το προιον πισω δε τους καιγεται καρφι γιατι πληρωνουν υποχρεωτικα ασφαλειες οι οποιες σε καθε τετοια περιπτωση τους αποζημιωνουν για το προιον . και γιαυτο παιρνεις τα λεφτα σου πισω μεσα σε 5 λεπτα. το εχω κανει κι εγω και δε μου ζητησαν την παραμικρη εξηγηση.
Φίλε boody εδώ δεν έχουμε τέτοιες ασφάλειες …

Και γιατί να έχουμε δηλαδή;

ιχνηλατη τωρα τι λες για τον αντιστοιχο αμεριικανο ιχνηλατη που πουλαει γυναικεια φορεματα? εκει γιατι δε κανουν αυτα που λες?
Εσύ πως το γνωρίζεις ότι δεν τα κάνουν;

Αν δεν τα έκαναν δεν θα υπήρχε και η ανάγκη

να ασφαλίζονται σε αυτό το θέμα οι μαγαζάτορες.

Δεν γνωρίζουμε επίσης αν τα ονόματα όσων επιστρέφουν προϊόντα,

καταγράφονται στην βάση δεδομένων της Ασφαλιστικής

και όταν δούνε πως κάποιος τα κάνει σύστημα,

τον περιλάβουν οι δικηγόροι της και του «εξηγήσουν».

Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αμερική. ¶λλη οικονομία αυτή!

Arpegios

Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια, με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...
Ναι, εκεί όμως υπάρχει συμβόλαιο… με όρους.

Abraxas

Για τα ρούχα σίγουρα ισχύουν, φαντάσου το παράδειγμα να πάρεις κάτι δώρο στη φιλενάδα σου και να μην της αρέσει.
Λές πως το θές για δώρο και μαζί σου δίνουν μια κάρτα αλλαγής με τους ανάλογους όρους. :wink:

Και τελικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς χάνεις εσύ; Το ρούχο που σου επιστρέφουν δεν μπορείς να το ξαναπουλήσεις; Έχει πρόβλημα; Και αν ναι γιατί κάνεις δεκτή την επιστροφή; Και, τελικά, τα χρήματά σου δεν τα παίρνεις; (αφού είπες ότι τελικά οι πελάτισσες αγοράζουν κάτι άλλο...). Δηλαδή το μόνο που μόνο που θίγεται μου φαίνεται πως είναι το 'περί δικαίου' αίσθημά σου
Δεν το πιστεύω αυτό που ακούω εδώ μέσα! 8O 8O 8O

1. Ένα ένδυμα που θα επιστραφεί μπορεί να μην έχει τίποτα που να δηλώνει μεταχείριση. Αλλά όταν αυτό επιστραφή πχ 3 ή 5 φορές, που σημαίνει ότι έχει φάει 5 φορές καθαριστήριο, η κάθε φορά θα το επηρεάζει (φθείρει) ελάχιστα. Στο τέλος όμως θα δείχνει κάπως παλιό. Στην γλώσσα μας το λέμε «θαμπωμένο». Δεν θα πουλιέται μετά.

2. Αν ένα ένδυμα αν το πάρει κάποια και κάνει την δουλειά της και σε 5 μέρες το φέρει πίσω, μετά από 10 μέρες το πάρει άλλη και πάλι το φέρει πίσω κλπ, στο τέλος θα περάσει η σεζόν του και η μόδα του, και εμένα θα μου μείνει να κρέμεται. Σιγά σιγά το μαγαζί μου θα μεταμορφωθεί σε «σκουπιδοντουλάπα».

3. Υπάρχουν καταστήματα που ενοικιάζουν επίσημα ενδύματα. Είναι αυτά που ενοικιάζουν και νυφικά. Όποια θέλει τουαλέτα επίσημη, να πάει εκεί και να νοικιάσει μία, να πληρώσει και το νοίκι της σαν κυρία, και να κάνει την δουλειά της. Όχι να έρθει με πονηρία πως δήθεν ενδιαφέρεται να αγοράσει, να δοκιμάζει μία μέρα ολόκληρη όλο μου το μαγαζί, να με έχει και δίπλα της στο «ένα πόδι», και μετά αφού κάνει την δουλειά της να μου την φέρει πίσω και να θέλει και τα λεφτά της. Για μάλθακες μας περνάει;

math2014

Παω εγω να παρω εναν ενισχυτη, τον δοκιμαζω στο μαγαζι, μου αρεσει, αλλα μολις τον παω στον χωρο μου ξενερωνω γιατι η ακουστικη του μαγαζιου μου εδωσε τελειως διαφορετικη εντυπωση για τον ηχο. Θα πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?
Ένα σοβαρό κατάστημα ηχητικών σαφώς και έχει μεριμνήσει ώστε το demo room να έχει και την ανάλογη ακουστική, ενώ ο χώρος σου ίσως όχι! ¶λλωστε αν είσαι σοβαρός με τον ήχο, την διαφορά της ακουστικής του χώρου την έχεις υπ όψιν σου.

Αγόρασες το μηχάνημα, όχι την ακουστική του δωματίου! Φτιάξε λοιπόν το δωμάτιό σου. ( και πίστεψέ με δεν κοστίζει και … αξίζει! :wink: )

Παιρνω ενα πεταλι εφφε, και επισης παω σπιτι το δοκιμαζω με το δικο μου ριγκ και δε μου κανει. Δεν πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?
Όχι! Δεν τα παίρνεις.

Το βάζεις αγγελία στό Noiz και το πουλάς 20% φθηνότερα, και παίρνεις άλλο. Εγώ αυτό κάνω!

Εκτώς και αν το είχες αγοράσει με αυτή την συμγωνία.

Για παράδειγμα αν σε κάποιο κατάστημα με HI END μηχανήματα ζητήσεις για ένα χρονικό διάστημα ένα μηχάνημα να το ακούσεις αν συνεργεί με τα υπόλοιπά σου, και σε γνωρίζουν (τους έχεις ακουμπήσει πολύ χρήμα) και ξέρουν ότι είσαι σοβαρός, τότε σου λένε εντάξει.

Κοίταξε να δείς.

Την ψυχολογία του αγοραστή την γνωρίζεις: «Πληρώνω καινούργια θέλω καινούργιο»!

 

Όταν εσύ επιστρέψεις το μηχάνημα πίσω, τότε το πως είναι ανοιγμένο και παιγμένο φαίνεται από το κουτί του, τη σκισμένη σακούλα από το μανιουαλ, το άταχτα τυλιγμένο καλώδιο κλπ. Εσύ θα το αγόραζες αυτό μετά για καινούργιο; Τι θα σκεπτόσουν μόλις το έβλεπες; Ότι ήταν χαλασμένο, το ψιλοφτιάξανε και προσπαθούνε να μου το «φορτώσουν». Ναι;

Παιρνω οποιοδιποτε κιθαριστικο προιον το οποιο μου βγαζει προβλημα μεσα στην εγγυηση. Δεν θα πρεπει ή να μου το αντικαταστησουν, ή να μου το επισκευασουν "ωστε ΕΓΩ να ειμαι ικανοποιημενος" ή να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω?
Να το επισκευάσουν ΝΑΙ. Το να είσαι εσύ ικανοποιημένος θέλει συζήτηση

Καινούργιο ή τα χρήματά σου πίσω, θα πάρεις μόνον αν δεν είναι ικανοί να το επισκευάσουν, ή δεν τους συμφέρει.

Fleamail

Όπως είπε και ο Abraxas δεν έχω ακούσει ποτέ κανένας να δίνει χρήματα πίσω. Όλοι λένε πάρτε κάτι άλλο....

Αν επέστρεψες ένα προϊόν λόγω προβλήματος, είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει ή επισκευάσει ανάλογα την περίπτωση. Αν δεν γίνεται αυτό, σε «προτρέπει» να πέρεις κάτι άλλο για να μην χάσει την πώληση. Αν δεν θέλεις κάτι άλλο, τότε θα σου δώσει πίσω τα χρήματα.

Παιδιά κοιτάξτε, μία αγοραπωλησία θεωρείται από τον νόμο ως «αμφοτεροβαρή» σύμβαση.

Για να αποχωρήσει κάποιος από αυτήν,

θα πρέπει να υπάρχει «πραγματικό» ελάττωμα.

Αστικός Κώδικας Αρθρα 513, 514, 534, 540 και βάλε …

Ούφ, πιάστηκε το χέρι μου Κυργιακάτικα!

:lol: :lol: :lol:

 
Σε πάρα πολλά απ'αυτά που λέει ο Ιχνηλάτης έχει δίκιο. Ούτε κι εγώ θεωρώ παράλογο να μη μπορείς να επιστρέψεις το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. Για παράδειγμα δε μπορείς να επιστρέψεις ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ανοιγμένο software :lol: Με την ίδια λογική δεν είναι παράλογο και να μη μπορείς να επιστρέψεις ρούχα χωρίς κάρτα αλλαγής ας πούμε. Τέλος πάντων ο κάθε έμπορος βρίσκει τη δικιά του μέθοδο. Πχ να πει ότι σε ακριβά φορέματα δε γίνονται επιστροφές ξέρω γω. ΑΛΛΑ θα πρέπει αυτό να αναγράφεται ώστε να το γνωρίζουν οι πελάτες. Από κει και πέρα αν θέλουν το παίρνουν, αλλιώς δεν το παίρνουν και όλα μια χαρά.

Επίσης ένας σοβαρός πωλητής σε ένα σοβαρό κατάστημα θα σε αφήσει να δοκιμάσεις κάποια πράγματα στο χώρο σου, ακριβώς όπως σε αφήνουν να κάνεις ένα test drive σε ένα αυτοκίνητο.

Θα συμφωνήσω ότι η αγορά και οι κανόνες της στην αμερική είναι πολύ πιο user friendly, και είναι αυτό που έλεγα ότι τα μαγαζιά δουλεύουν για τον πελάτη και όχι για τον έμπορο, αλλά για να γίνει αυτό και στην Ελλάδα (που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει), θα πρέπει να αλλάξουν διάφορα πράγματα, ώστε να είναι εξασφαλισμένοι και οι έμποροι.

 
Παιδιά, ας μην το συζητάμε το θέμα θεωρητικά. Δεν έχει σημασία τι πιστεύουμε εμείς, διότι υπάρχουν νόμοι που καθορίζουν αυτά τα πράγματα. Το thread δεν έχει σαν αντικείμενο τις προσωπικές μας απόψεις για το θέμα, αλλά το κατά πόσον ο αγοραστής μουσικού ή συναφούς εξοπλισμού μπορεί να επιστρέψει το προϊόν αν βγει ελαττωματικό. Οποιοσδήποτε έχει πρακτική εμπειρία του ζητήματος θα σας διαβεβαιώσει ότι υπάρχουν τρόποι να βρεις το δίκιο σου.

Τις πιο πολλές φορές (όπως στην περίπτωση του ρούχου), η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη του εμπόρου, ο οποίος (αν έχει μυαλό) δεν δυσαρεστεί τους πελάτες του. Στις σπάνιες περιπτώσεις που πέφτουμε πάνω σε τοίχο, υπάρχουν όπως είπα, οι νόμοι.

----

Ιχνηλάτη, η ελληνολατρεία είναι κάτι που δεν έχει θέση στο φόρουμ. Και εμείς έλληνες είμαστε και αγαπάμε την πατρίδα μας (ότι και αν σημαίνει για τον καθένα αυτό), αλλά αυτό όλο δεν έχει σχέση με τις απόψεις του Λιακόπουλου ο οποίος έχει πεισθεί και ο ίδιος για τις ανιστόρητες ηλιθιότητες που λέει. Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή μία από τις χειρότερες χώρες του δυτικού κόσμου και οι κλεφτές ματιές προς το απώτατο παρελθόν της ΔΕΝ πρόκειται να την απαλλάξουν από αυτή τη κατάντια. Όλοι εσείς που έχετε πεισθεί για αυτά τα πράγματα, είσαστε κατά τη γνώμη μου επικίνδυνοι και κακώς νοούμενοι εθνικιστές με την έννοια ότι βλέπετε ένα κόσμο γεμάτο με σύνορα. Οι μουσικοί βλέπουν ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, αυτή είναι η διαφορά, καταλαβαίνεις;

Επί τη ευκαιρία, θα δυσκολευτείς να βρεις ένα λαό σε ολόκληρο τον πλανήτη που να μην έχει θεό για την φιλοξενία - μάλιστα σε πολλούς από αυτούς ο εν' λόγω θεός (άκουσον άκουσον) δεν έχει την συνήθεια να παίζει τις καβάλες με τις κόρες και τους γυιούς του.

 
Αυτό που βλέπω είναι ότι ο Ιχνιλάτης (sic!) κατάφερε να εκτροχιάσει ένα ακόμα θέμα, με όλους εμάς να ακολουθούμε πρόθυμα τις ψευδοφιλοσοφικές, απολογητικές των 'αρχαίων ημών προγόνων' (sic! again) και λοιπές δασκαλίστικες απόπειρές του. :roll:

Να υπενθυμίσω ότι αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα φόρουμ για μουσικούς και λοιπούς ασχολούμενους με τον ήχο και τη μουσική τεχνολογία. Όχι με φορέματα...

Επίσης να σημειώσω ότι οι φιλοσοφίες είναι καλές (ακόμα και υπό το βαρύ φορτίο της ημιμάθειας) μέχρι να έρθει το θέμα στη μαρμίτα και το μαγαζάκι μας. :twisted:

Γεια σου ρε Ελληνάρα!! :lol: :lol: :lol: :lol:

 
ο εν' λόγω θεός (άκουσον άκουσον) δεν έχει την συνήθεια να παίζει τις καβάλες με τις κόρες και τους γυιούς του.
χαχαχα σωστή παρατήρηση...γεια σου ρε ΔΙΑ κα.........η!!!! :D :D

ixnilati εισαι εξυπνο παιδι,άλλαξε μοτίβο να σε αγκαλιάσει το forum! :wink:

 
Νομιζω οτι εαν ενα προιον σου βγαλει ελλατωμα μεσα σε λιγο καιρο (μερες/εβδομαδες) θα πρεπει να σου το αντικαταστησουν και οχι να στο επισκευασουν (εκτος εαν η επισκευη ειναι κατι πολυ απλο οπως πχ μια κοληση η` αλλαγη λυχνιων).

Δηλαδη εαν παρω εναν ενισχυτη 2000ευ και μου βγαλει προβλημα πανω στο μηνα (για παραδειγμα) και ειναι κατι σοβαροτερο απο μια ψυχρη κολληση ή μια λυχνια ... δε θα πρεπει να μου δωσουν καινουριο? (φυσικα εννοειται οτι δεν μιλαω για λαθος χρηστη)

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top