Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ

Status
Not open for further replies.
ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ eyprotocol??? :roll: :roll:
Εγώ τι λέω; Το θέμα είναι τι λες (ή μάλλον τι είπες) εσύ. Έβαλες ένα δικηγόρο να τους πάρει τηλέφωνο; Τους έστειλες ένα εξώδικο; Έκανες καμιά μήνυση;

Μα καλά, δεν καταλαβαίνεις ότι βρίσκουν και τα κάνουν; Εσύ νομίζεις ότι ο γερμανός είναι σωστός επειδή μας αγαπάει και μας εκτιμάει; Όχι βέβαια. Είναι σωστός διότι ξέρει ότι μπορείς να τον σκίσεις αν έχεις δίκιο και είσαι αποφασισμένος να χάσεις λίγο χρόνο.

Πάντως, να ξέρετε ένα πράγμα. Ένα τηλέφωνο από δικηγόρο (εγώ έχω ένα φίλο μου που τον βάζω και κάνει τέτοιες δουλειές - αληθινό δικηγόρο, εννοώ) είναι συνήθως αρκετό απέναντι σε τέτοια σκουλήκια, διότι ένα από τα χαρακτηριστικά τους είναι ότι είναι θρασύδειλοι.

Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ, αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.

Μην στενοχωριέσαι όμως, και εγώ τα έχω περάσει αυτά και τα ξέρω. Από τότε που άρχισα να σπάω πράγματα, όταν ακούω too many λακαμίες, έχουν σταματήσει να μου συμβαίνουν.

 
Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ' date=' αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.[/quote']
Αυτό ειλικρινά ΔΕΝ το ήξερα!

ΠΕΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!! :lol:

Και να φανταστείς ότι με ψάρωσαν με τη δικαιολογία ότι στον Στόλλα δεν κάνουν αλλαγές γιατί κόπηκε παραστατικό με το serial number του μηχανήματος και ότι δεν μπορούν να δώσουν άλλο...
 
κλεφτες ειναι οι μπατσοι που μου πηρανε το αμαξι και τις πινακιδες με γερανο για να τους πληρωσω 260 ευρω με το ετσι θελω ενω ημουν στην αθηνα για να βγαλω το μεροκαματο..κρεμασμα!!!!!!! :evil:

Υ.Γ ενω με αυτα τα λεφτα θα επαιρνα μια ωραιοτατη harley benton :D :D :D
ειχες παρκαρει παράνομα?

γιατι αν ειχες παρκαρει παρανομα στο κεντρο της πολης εισαι πολυ τυχερος που πληρωσες τοσα λιγα :wink:

στο Βερολινο θα πληρωνες 1000 ευρω & θα εχανες το αμαξακι σου για κανα τριμηνο... :wink: (& αν το ξαναεκανες μεσα στο χρονο θα πληρωνες 2000 ευρω και θα εχανες το αμαξακι σου για 6 μηνες....και καλα θα παθαινες...)

Για εμενα παντως ΑΥΤΟΣ ειναι ενας απο τους βασικους λογους που ψωνιζω απο εξω αποκλειστικα (η αποφυγη της καθοδου δηλ. στο κεντρο' date='αν και μενω κεντρο...,με Ι.Χ. για το κουβαλημα,μια και εννοειται οτι ΠΟΤΕ δεν μπαινουμε στο κεντρο με Ι.Χ αν σεβομαστε τους εαυτους μας & τους αλλους...)[/quote']

ειπαμε πηγα για το μεροκαματο..

1) δεν πήγα για καφέ, ούτε για να δω τις βιτρίνες, ουτε για να πιάσω χώρο όπως κάνει το 70 % που κυκλοφορούν στο κέντρο.

2) δεν κάνω δουλεία γραφείου ωστε να κυκλοφορώ με την συγκοινωνία (αν γινόταν πολύ ευχαρίστως να έπαιρνα την συγκοινωνία αλλά για να δουλέψω χρειάζομαι ενα αμάξι γεματο εργαλεία)

και ρωτώ λοιπόν, ποιος είναι αυτός που βοη8α την χώρα να πάει μπροστά?

αυτός που μπήκε στο δημαρχείο (δημόσιος υπάλληλος με βύσμα)και παίρνει 1200 το μήνα ξύνοντας τα αρχ...α του φορώντας γραβάτα και πίνοντας καφεδάκι?

η ο ελευ8ερος επαγγελματίας που δουλεύει και το τελευταίο Ευρώ που βάζει στην τσέπη του?

του παίρνει το 30% απτο 40% του παροχής υπηρεσιών η εφορία οποτε καταλαβαινεις ποσο δυσκολα είναι να πληρωνεις αυτά τα ποσα όταν για να δουλεύεις αναγκάζεσε να έχεις και χαμηλή τιμή!

όταν πας στην Αθήνα για να πάρεις 45 Ευρώ απτά οποία τα 20 είναι βενζίνη, τα 5 είναι εφορία, μπορείς να πληρώσεις και 10 ευρω PARKING??

ποια ειναι η λυση?να κλεβω την εφορια?να μην δουλευω?να χρεωνω ακριβοτερα να τρωω αερα κοπανιστο?

απλά έπρεπε να πάρουν το δώρο των Χριστουγέννων όλοι οι αχαΐρευτοι δημόσιοι υπάλληλοι... :evil:
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό ειλικρινά ΔΕΝ το ήξερα!
¶κου μία ιστορία. Αγοράσαμε στο γραφείο μου έναν έγχρωμο εκτυπωτή της Xerox, όχι από την Xerox αλλά από ένα μαγαζί στην Πεύκη. Ο εκτυπωτής έκανε 1500 ευρώ. Τον άνοιξα, τον έβαλα στην πρίζα, περίμενα είκοσι λεπτά για να ζεσταθεί και... τζίφος, έβγαλε στην οθόνη του ότι θέλει σέρβις. Νομίζω ότι ξέρεις ακριβώς πως αισθάνθηκα.

Πρώτα πήρα στο τηλέφωνο τον μαγαζάτορα στην Πεύκη, ο οποίος ήταν δύσπιστος διότι η Xerox είναι τρομερή εταιρεία (και όντως είναι). Μου λέει λοιπόν "πάρε τηλέφωνο εκεί". Παίρνω εκεί, το σηκώνει μία ευγενέστατη κυρία και της λέω "Γεια σας, αγοράσαμε τον τάδε εκτυπωτή, έχει κάποιο πρόβλημα και σας τηλεφωνώ για να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να μας φέρετε έναν άλλο". Επί λέξει, φίλε αυτό της είπα. Μου λέει "τι λέτε κύριε;" οπότε της ξαναλέω ακριβώς το ίδιο. Απαντάει "Μα τι πρόβλημα έχει ο εκτυπωτής;" οπότε της λέω "εγώ κυρία μου θα βρω τι πρόβλημα έχει; Μόλις τον πάρετε, βρείτε τι πρόβλημα έχει εσείς". Οπότε άρχισε τα γνωστά "μήπως τον χαλάσατε εσείς, μήπως δεν έχετε βάλει σωστά τα μελάνια, μήπως είστε ξανθός, μήπως σας λένε Αρτέμη" κλπ κλπ. Οπότε της λέω αγριεμένος πλέον να μου δώσει τον προϊστάμενό της και της είπα όλα αυτά που σου έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Δέκα λεπτά μετά, με παίρνει τηλέφωνο, πρώτα ο μαγαζάτορας στην Πεύκη και μου λέει "καλά ρε μαλάκα, έπρεπε να τους βρίσεις τους ανθρώπους;". Απτόητος εγώ, του εξηγώ ότι ακόμη δεν έχω αρχίσει να βρίζω και ότι όταν αρχίσω θα γίνει άμεσα αντιληπτό. Μετά με παίρνουν από την Xerox (την αντιπροσωπεία της δηλαδή) και κανονίστηκε το ραντεβού.

Αποδείχτηκε, μετά από μέρες ότι α) δεν είχαν άλλον εκτυπωτή του ίδιου τύπου, οπότε μας δώσανε έναν που ήταν 200 ευρώ ακριβότερος, β) το κομάτι που μας δώσανε ήταν το τελευταίο, το οποίο το μαζέψανε από κάποια έκθεση τους, γ) ότι το error code που ο ίδιος ο εκτυπωτής είχε βγάλει σήμαινε (σύμφωνα με τα βιβλία τους) ότι ο εκτυπωτής είχε κτυπηθεί στη μεταφορά !!!!

Αν είχα φανεί λίγο (έστω λίγο) πιο μαλακός, θα μας τον είχανε φορέσει κολάρο, και ναι μεν θα τον είχανε φτιάξει δωρεάν, αλλά καταλαβαίνεις πως θα αισθανόμασταν. Ο νέος εκτυπωτής δεν είχε κανένα πρόβλημα.

Βεβαίως, δεν είναι τυχαίο ότι βρήκαμε το δίκιο μας : όπως έγραψα ήδη η Xerox είναι φανταστική εταιρεία, αλλά απ' την άλλη ξέρεις εσύ πολλούς εκτυπωτές που να κάνουν τόσα λεφτά; Ο καθένας θέλει να αποφύγει την επιστροφή ενός μηχανήματος στη μαμά-εταιρεία, διότι χαλάει την εικόνα του προς τη μαμά-εταιρεία, οπότε πρέπει κανείς να προσποιηθεί αντριλίκι και σκληρότητα για να βρει το δίκιο του.

Πολλά χρόνια πριν, είχα πάρει ένα synthesizer το οποίο επίσης είχε πρόβλημα, αλλά τότε ήμουν ψάρακας και δέχτηκα να μην μου το αλλάξουν, αλλά να το επιδιορθώσουν. Κάθε φορά που το θυμάμαι, αυτομουντζώνομαι φίλε.

 
File EyeProtocol ,δουλευω στην Xerox στα κεντρικα γραφεια στην Συγγρου,παρακαλω οι καταγγελιες για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να γινονται επωνυμα .Δεν θα μπω στο τρυπακι να σε ρωτησω μοντελο εκτυπωτη κτλ γιατι δεν ενδιαφερει κανεναν εδω...παρακαλω ομως να μην γινονται για εταιρεια κολοσσο τετοιες νυξεις...δεν ειναι Νακας ουτε τοπικος εμπορακος.

Σε Ευχαριστω Πολυ

Υ.Γ Δυσκολο ανθρωπος απο τα κεντρικα να σου μιλησε ασχημα...Ξερω τι σου λεω...ισως μιλησες με την θυγατρικη Docusys Xerox στην Βουλιαγμενης

Y.Γ 2 Γεια σας, αγοράσαμε τον τάδε εκτυπωτή, έχει κάποιο πρόβλημα και σας τηλεφωνώ για να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να μας φέρετε έναν άλλο....Ποτε δεν λες κατι τετοιο οταν παιρνεις τηλεφωνο(τουλαχιστον σε σοβαρες εταιρειες).Τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα..Πρεπει να κινηθουν διαδικασιες..Τοποθετεισαι αλλιως χωρις να χανεις το δικιο σου...

Τελως παντων ασ μεινει εδω το ζητημα σε παρακαλω....

Y.Γ 4 Κακως τον αγορασες απο μεταπωλητη....

 
Παιδια επιγραμματικά τα πραγματα ειναι απλά:

1.Προβληματικό καινούργιο προιόν αντικαθίσταται(ταδε έφη αστικός κώδικας)

2.Μην δεχεσθε να περνετε τηλ. εσείς τις αντιπροσωπείες. Εσεις ξερετε μόνο το μαγαζί που αγοράσατε το προιόν και κανέναν άλλον.

3.Στην τελικη βαλτε στο παιγνίδι το ΙΝΚΑ. Αναλαμβανει καποιος αμέσως την υποθεση και σε ενημερώνει συνεχώς για την υπόθεση σου. Τα μαγαζια με το που ακούνε ΙΝΚΑ τρέμουν γιατι ξέρουν οτι ο ΙΝΚΑ διατηρεί λιστες και μπορεί να τους πάει εως και τα δικαστήρια.

 
παρακαλω ομως να μην γινονται για εταιρεια κολοσσο τετοιες νυξεις...δεν ειναι Νακας ουτε τοπικος εμπορακος.
??

Φίλε Αντουαν με τρέλανες τώρα!¶λλο ποστ διάβασες?Είπε οτι είναι φοβερή εταιρεία, και μίλησε για το πως την αντιμετώπησε αυτός για την αλλαγή του προιόντος που ήθελε.Δεν βλέπω καμμία "νύξη"...

Δεύτερον τι σχέση έχει το μέγεθος της εταιρείας?για μεγάλες εταιρείες δεν επιτρέπεται να μιλάμε δηλαδή?Δεν μπορούμε να που με τη γνώμη μας για τη Microsoft πχ, που είναι ακόμα πιο μεγάλη εταιρεία?Εσύ δεν την έχεις σχολιάσει ποτέ?

Τρίτον πού είπε οτι του μίλησε κάποιος απο την εταιρεία άσχημα?

Τώρα θα μου πεις οτι εσύ το δικηγόρο του κάνεις, αλλά ναι, τρελλάθηκα όταν διάβασα το ποστ, αφου παρεξηγούσε τελείως το αρχικό...

 
File EyeProtocol ' date='δουλευω στην Xerox στα κεντρικα γραφεια στην Συγγρου,παρακαλω οι καταγγελιες για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να γινονται επωνυμα[/quote'] Antouan, όταν έγραψα αυτή την πέρα-για-πέρα αληθινή ιστορία, το φαντάστηκα ότι κάποιος από τους αναγνώστες μπορεί να εργάζεται στην Xerox. Δεν είμαι τόσο μπομπούνας.
Μάλλον δεν πρόσεξες ότι (σε δύο σημεία) αναφέρω ότι είναι μία πραγματικά πολύ καλή εταιρεία, και την αναφέρω σαν παράδειγμα προς μίμηση όχι σαν παράδειγμα προς αποφυγήν. Το ξαναλέω : παράδειγμα προς ΜΙΜΗΣΗ. Είναι πράγματι οι άριστες πολιτικές της εταιρείας που βοήθησαν στην αποκατάσταση του ζητήματος, και είναι αλήθεια ότι δεν έχουν καμία σχέση με τα διάφορα ελληνικά μικρομάγαζα.

Το νόημα του ποστ μου είναι ότι ακόμη και σε μία τέτοιας κλάσης εταιρεία, πρέπει κανείς να εμφανίζεται σαν αποφασισμένος να βρει το δίκιο του - πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με επαρχιώτες κάφρους μίας φθίνουσας αγοράς όπως η αγορά μουσικών οργάνων.

Αν θέλεις το όνομά μου και τα λοιπά στοιχεία, πες το μου και θα σου τα στείλω με πμ, αλλά με μία προϋπόθεση: ότι θα ελέγξεις την ιστορία μου (είναι αρκετά πρόσφατη) και θα επανέρθεις εδώ επιβεβαιώνοντας ότι έτσι έχουν τα πράγματα, προς αποκατάσταση της εντιμότητός μου. Είσαι μέσα;

Είναι ψέματα ότι η Xerox έχει εκτυπωτές έγχρωμους σε αυτή τη τιμή; Είναι ψεματα ότι βγάζουν κωδικό στην οθονίτσα τους όταν βγάζουν βλάβη; Είναι ψέματα ότι κάποιοι από αυτούς τους κωδικους σημαίνουν πρόβλημα στην μεταφορά; Τα διάβασα αυτά κάπου, ή τα έζησα πραγματικά; Για σκέψου το.
 
Αntouan πολύ καλά φέρθηκε ο Wow!, μακάρι όλοι να είχαμε το θάρρος να μιλάμε έτσι, θα άλλαζαν πολλά.

Τώρα για το αν δουλεύεις εκεί μικρή σημασία έχει, όλοι κάπου δουλεύουμε.

Δεν ξέρω αν υπάρχει θεσμοθετημένο πρωτόκολλο για το πως μιλάμε όταν παίρνουμε τηλέφωνο σε μια εταιρεία, και το αν πρέπει να κινηθούν διαδικασίες σε μια εταιρεία είναι δικό της εσωτερικό πρόβλημα, δεν αφορά στον πελάτη, και οφείλει να το λύσει για να τον εξυπηρετεί καλύτερα.

 
ισως μιλησες με την θυγατρικη Docusys Xerox στην Βουλιαγμενης
Χωρίς να με ενδιαφέρει και πολύ το θέμα' date=' αλλά μάλλον είναι πρόβλημα της Xerox αν έχει τέτοιες θυγατρικές.

Γεια σας, αγοράσαμε τον τάδε εκτυπωτή, έχει κάποιο πρόβλημα και σας τηλεφωνώ για να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να μας φέρετε έναν άλλο....Ποτε δεν λες κατι τετοιο οταν παιρνεις τηλεφωνο(τουλαχιστον σε σοβαρες εταιρειες).Τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα..Πρεπει να κινηθουν διαδικασιες..Τοποθετεισαι αλλιως χωρις να χανεις το δικιο σου...
Το δίκιο σου δεν χάνεται από τον τρόπο που μιλάς στο τηλέφωνο. Αυτή είναι ελληνική πατέντα. Δηλαδή, οι πιο απαίδευτοι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν εύκολα το δίκιο τους; Το δίκιο σου είναι κατοχυρωμένο με νόμους για την προστασία του καταναλωτή. Αυτό το θέμα δεν είναι καθόλου άσχετο από αυτό που συζητάμε για τους αντιπροσώπους γιατί ακολουθείται η ίδια νοοτροπία.

Κακως τον αγορασες απο μεταπωλητη....
Μήπως η ίδια η εταιρεία πρέπει να ελέγχει τους μεταπωλητές της; Τι θα πει "κακώς"; Ίσα-ίσα που πρέπει το περιφεριακό δίκτυο κάθε εταιρείας να υποστηρίζεται και από την ίδια την εταιρεία, παρέχοντας τους καλύτερες τιμές και από τους ίδιους τους πελάτες.

Γεράσιμος

 
Θα συμφωνήσω κι εγώ 1000% με τους προλαλήσαντες. Είναι περιττό να ξαναγράψω κι εγώ τα ίδια...

Θα ήθελα όμως να παροτρύνω τον antouan_z να δεχτεί την πρόταση του Wow!:

Αν θέλεις το όνομά μου και τα λοιπά στοιχεία, πες το μου και θα σου τα στείλω με πμ, αλλά με μία προϋπόθεση: ότι θα ελέγξεις την ιστορία μου (είναι αρκετά πρόσφατη) και θα επανέρθεις εδώ επιβεβαιώνοντας ότι έτσι έχουν τα πράγματα, προς αποκατάσταση της εντιμότητός μου. Είσαι μέσα;
να ελέγξει την αλήθεια των γραφόμενών του και εν τέλει να τα διαψεύσει ή να τα επιβεβαιώσει...

 
φίλε antouan_z έχω αλλάξει πράγματα για λιγότερο συμαντικούς λόγους προκειμένου να εξυπηρετηθει πελάτης μου (ναι είμαι μικρομάγαζο) και δεν το λέω για λόγους διαφίμησης! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ , να ξέρεις ότι το μέγεθος της επιχείρησης ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ κανένα ρόλο όσο το δίκιο του καταναλωτή που πλήρωσε για κάποιο αγαθό, και εσύ έβγαλες ένα μεροκάματο και πρέπει να το σέβεσαι. ΚΑΙ επιπροσθέτως καλό θα ήταν και έχει δίκιο στους συλλογισμούς του ο Wow!, όταν θέλουμε να κάνουμε καταγγελίες επωνύμως (εφ' όσον αφορόυν μεγάλες εταιρείες) μετά να επανερχόμαστε και να γράφουμε ένα ποστ προς αποκατάσταση της τάξης και της εντιμότητος των λεγομμένων.

Επίσης εφ' όσον κατάλαβα ότι γνωρίζεις το αντικείμενο, και με στόμφο υποστηρίζεις κτλ κτλ την XEROX (που πραγματικά είναι από τις καλύτερες εταιρείες) δεν σε πάω πολύ παρακάτω ..... αδερφικός φίλος αγόρασε ένα προιόν SONY (monitor 19'') πολύ πολύ πρόσφατα και η οθόνη ήταν προβληματική από την αρχή είδε και έπαθε ..... να βρεί άκρη ...... γνώρισε με το μικρό τους όνομα τους περισσότερους υπαλλήλους της SONY και μόλις απείλησε (ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑΑΑ) ότι θα τους πάει στο ΥΠ. ΕΜΠΟΡΙΟΥ και στον ΙΝΚΑ του έκαναν αντικατάσταση προιόντος..... αυτά και μάλιστα η SONY υποστήριζε και το συγκεκριμμένο προιόν on site..... :lol: :lol: :lol:

 
Kαλημερα σας.......

Πω πω ρε παιδια...τι εγινε εδω;;;Πηραν ολα τα μελη του νοιζ καθε μου λεξη και αρχισαν να την αναλυουν ο καθενας με τον δικο του τροπο...

Υπευθυνη για τις πωλησεις της Xerox ειναι η θυγατρικη της Docusys,εκεινη εχει αναλαβει να κανει τις πωλησεις στην Ελλαδα,η Xerox ειναι ο συντονιστης.

Να ξερετε οτι οταν ενας μαγαζατορας εχει Χerox δεν το εχει παρει κιαι απαραιτητα απο Xerox,το οποιο σημαινει πολλα....Τετοια περιστατικα αντιμετωπιζουμε και εμεις..

Φιλε Eyeprotocol γιατι μιλας για αποκατασταση της εντιμοτητας σου...τεθηκε αραγε τετοιο ζητημα απο εμενα;;

Το να παρω την περιπτωση σου και να αρχιζω να την διερευνω,θα ηταν κατι εντελως ανορθοδοξο διοτι το ποστο μου ειναι εντελως διαφορετικο και δεν ειμαστε οπως πολυ καλα βλεπω γνωριζεις ενα μαγαζι 20 ατομων για να μπορει ο καθενας να ασχοληθει με οποιοδηποτε ζητημα...πιστευω οτι ειναι κατανοητο αυτο

Δεν κανω τον δικηγορο της Xerox,oυτε λεω οτι δεν γινονται λαθη,απλα ειπα οτι ειναι πολυεθνικη εταιρεια κολοσσος και ειναι κακο μεσα απο τον μη επαγγελματισμο ενος μαγαζατορα να δινονται λαθος εντυπωσεις και να εχει αντικτυπο στο ονομα Xerox….

Το νόημα του ποστ μου είναι ότι ακόμη και σε μία τέτοιας κλάσης εταιρεία, πρέπει κανείς να εμφανίζεται σαν αποφασισμένος να βρει το δίκιο του - πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με επαρχιώτες κάφρους μίας φθίνουσας αγοράς όπως η αγορά μουσικών οργάνων.

Σε αυτο με βρισκεις απολυτως συμφωνο......

Το δίκιο σου δεν χάνεται από τον τρόπο που μιλάς στο τηλέφωνο. Αυτή είναι ελληνική πατέντα.

Ακου φιλε μου......Εγω πιστευω οτι το δικιο σου χανεται απο τον τροπο που μιλας,που κινεισαι,που συμπεριφερεσαι....οχι μονο στη Xerox αλλα και σε καθε κοινωνικη και επαγγελματικη επαφη σου...

Δηλαδή, οι πιο απαίδευτοι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν εύκολα το δίκιο τους

Δεν νομιζω οτι καποιος απο εδω μεσα δεν εχει την στοιχειωδη γνωση και μορφωση για να μπορεσει να στηριξει και να τεκμηριωσει το λογο του

Γενικα ομως πιστευετε οτι αν συνεχιστει αυτη η ανταλλαγη αποψεων μεσα απο το νετ και απο ενα φορουμ εντελως διαφορετικο με τετοια ζητηματα,θα βγει καμμια ακρη;;;

Eyeprotocol παντως θα χαρω πολυ να τα πουμε προσωπικα....

 
...με όλα αυτα γυρνάμε στο αρχικό θέμα...σαν καταναλωτής ΔΕΝ θα έπρεπε να περάσεις μέσα απο όλα αυτα για να κάνεις τη δουλειά σου. Αγοράζεις κάτι?ακόμα και αν δεν σου αρεσει μπορείς να το αλλάξεις...ναι κυριοι ειναι αληθεια. υπάρχουν 1002 λόγοι να γυρισεις ενα προιον πισω και ειναι δικειομα σου....εγω αν επρεπενα κινησω ολες αυτεσ τισ διακιδασιες για να γυρισω ενα προιον πισω ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΝΑΓΟΡΑΖΑ απο το συγκεκριμενο μαγαζι/μεγαλοεταιρια.κολλοσο η οτιδηποτε. γιαυτο και δεν θελω να αγοραζο απο ελλαδα. παιρνεις ενα audio interface και την αλλη μερα το πας πισω λεγοντασ οτι ο ηχος ειναι χαλια...παιρνεις ενα εκτυποτη και λες η ποιοτητα ειναι χαλια...προβλημα σου...σας φαινεται περιεργο?το εχω κανει πολλες φορες και πραγματικα γελάω με ολη την ιστορία. Ουτε ο τροπος που θα το ζητησεις εχει να κανει ουτε τιποτα...ειχα αγορασει πριν λιγο καιρο μια καρτα οθόνης απο γνωστο κατάστημα στο λονδινο τεραστίω διαστάσεων εταιρια (HMV) γιατι φοβομουν οτι ενα παιχνιδι που ειχα αγορασει δεν θα ετρεχε..φυσικα απο εκει την πληρωσα χρηση και οταν την ινσταλλαρα ειδα οτι οι διφορες ηταν πολυ μικρες...την πηγα πισω την επομενη μερα και ηθελαν να μου δωσουν credit να παρω κατι αλλο (αυτο μπορουν να το κανουν) αλλα ειμουν τυχερος γιατι δεν ειχαν τιποτα αλλο σε αυτη την τιμη οποτε μετα απο 5 λεπτα αναγκαστηκαν να μου δοσουν πισω τα χρηματα...και αυτο ειναι κατα του policy τους. σιγα τωρα μην πρεπει καθε φορα που εχω ενα παραπονο για ενα προιον να ωαζω δικηγορους...και αυτοι δλδ που δεν εχουν κολλητους δικηγορους τι πρεπει να κανουν να πληρωνουν?Απλα ολη η διαδικασία ειναι λιγο αστεια...τι παει να πει να βρεις το δικιο σου..αυτοι πρεπει να κοψουν το λαιμο τους...και ακομα και να προσλαβουν ατομα που θα σου μιλουν ευγενικα ακομα και οταν εσυ τους βριζεις...και δεν θα χρειαζονταν να βρισεις κανενα αν εκαναν σωστα τη δουλεια τους...αν εσυ Wow! δεν ηξερες οτι θελει μεγαλη προσπαθεια για να ανταλλαξεις ενα ελλατωματικο προιον τοτε νομιζω οτι η συνομιλια θα ηταν πιο ηρεμη. Οχι οτι τους μιλησες και ασχημα μια χαρα τους μιλησες. Αν επρεπε να μιλησω με οποιοδηποτε customer support και μου ελεγε κανεις "τι λετε κυριε δεν υπαρχει περιπτωση" θα γινόταν χαμός...ειναι γελειες δικαιολογιες απο πλευρας των πωλητων δεν εχουν κανενα μα κανενα δικαιομα να σου λενε τι να κανεις..δεν με ενδιαφεραι αν καποιος θεωρει μια εταιρια "καλη" τι παει να πει αυτο αλλωστε?στην τελικη η καλη εταιρα λενε οτι ειναι οσο καλη οσο το customer support της. η ιστοριουλα σου Wow! παρολο που την χρησιμοποιεις ως επιχειρημα οτι μπορεις να βρεισ το δικιο σου στην ελλαδα δειχνει καθαρα οτι δεν πρεπει να ψωνιζεις απο τετοια μαγαζια. για καθε Wow! που βρισκει το δικιο του υπαρχουν δεκα αλλα ατομα που το χανουν και φανταζομαι με τα σχολια του πωλητη πισω απο την πλατη τους (χαχα το μ****α ηθελε να το αλλαξει κιολας)...

 
...με όλα αυτα γυρνάμε στο αρχικό θέμα...σαν καταναλωτής ΔΕΝ θα έπρεπε να περάσεις μέσα απο όλα αυτα για να κάνεις τη δουλειά σου. Αγοράζεις κάτι?ακόμα και αν δεν σου αρεσει μπορείς να το αλλάξεις...ναι κυριοι ειναι αληθεια. υπάρχουν 1002 λόγοι να γυρισεις ενα προιον πισω και ειναι δικειομα σου....εγω αν επρεπενα κινησω ολες αυτεσ τισ διακιδασιες για να γυρισω ενα προιον πισω ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΝΑΓΟΡΑΖΑ απο το συγκεκριμενο μαγαζι/μεγαλοεταιρια.κολλοσο η οτιδηποτε. γιαυτο και δεν θελω να αγοραζο απο ελλαδα. παιρνεις ενα audio interface και την αλλη μερα το πας πισω λεγοντασ οτι ο ηχος ειναι χαλια...παιρνεις ενα εκτυποτη και λες η ποιοτητα ειναι χαλια...προβλημα σου...σας φαινεται περιεργο?το εχω κανει πολλες φορες και πραγματικα γελάω με ολη την ιστορία. Ουτε ο τροπος που θα το ζητησεις εχει να κανει ουτε τιποτα...ειχα αγορασει πριν λιγο καιρο μια καρτα οθόνης απο γνωστο κατάστημα στο λονδινο τεραστίω διαστάσεων εταιρια (HMV) γιατι φοβομουν οτι ενα παιχνιδι που ειχα αγορασει δεν θα ετρεχε..φυσικα απο εκει την πληρωσα χρηση και οταν την ινσταλλαρα ειδα οτι οι διφορες ηταν πολυ μικρες...την πηγα πισω την επομενη μερα και ηθελαν να μου δωσουν credit να παρω κατι αλλο (αυτο μπορουν να το κανουν) αλλα ειμουν τυχερος γιατι δεν ειχαν τιποτα αλλο σε αυτη την τιμη οποτε μετα απο 5 λεπτα αναγκαστηκαν να μου δοσουν πισω τα χρηματα...και αυτο ειναι κατα του policy τους. σιγα τωρα μην πρεπει καθε φορα που εχω ενα παραπονο για ενα προιον να ωαζω δικηγορους...και αυτοι δλδ που δεν εχουν κολλητους δικηγορους τι πρεπει να κανουν να πληρωνουν?Απλα ολη η διαδικασία ειναι λιγο αστεια...τι παει να πει να βρεις το δικιο σου..αυτοι πρεπει να κοψουν το λαιμο τους...και ακομα και να προσλαβουν ατομα που θα σου μιλουν ευγενικα ακομα και οταν εσυ τους βριζεις...και δεν θα χρειαζονταν να βρισεις κανενα αν εκαναν σωστα τη δουλεια τους...αν εσυ Wow! δεν ηξερες οτι θελει μεγαλη προσπαθεια για να ανταλλαξεις ενα ελλατωματικο προιον τοτε νομιζω οτι η συνομιλια θα ηταν πιο ηρεμη. Οχι οτι τους μιλησες και ασχημα μια χαρα τους μιλησες. Αν επρεπε να μιλησω με οποιοδηποτε customer support και μου ελεγε κανεις "τι λετε κυριε δεν υπαρχει περιπτωση" θα γινόταν χαμός...ειναι γελειες δικαιολογιες απο πλευρας των πωλητων δεν εχουν κανενα μα κανενα δικαιομα να σου λενε τι να κανεις..δεν με ενδιαφεραι αν καποιος θεωρει μια εταιρια "καλη" τι παει να πει αυτο αλλωστε?στην τελικη η καλη εταιρα λενε οτι ειναι οσο καλη οσο το customer support της. η ιστοριουλα σου Wow! παρολο που την χρησιμοποιεις ως επιχειρημα οτι μπορεις να βρεισ το δικιο σου στην ελλαδα δειχνει καθαρα οτι δεν πρεπει να ψωνιζεις απο τετοια μαγαζια. για καθε Wow! που βρισκει το δικιο του υπαρχουν δεκα αλλα ατομα που το χανουν και φανταζομαι με τα σχολια του πωλητη πισω απο την πλατη τους (χαχα το μ****α ηθελε να το αλλαξει κιολας)...

 
Ottomo, μικρή παρατήρηση: ¶φηνε κανένα κενό όταν γράφεις, γιτί με πιάνει (και όχι μόνο εμένα) πονοκέφαλος μόνο που βλέπω το post σου. Πόσο μάλλον όταν προσπαθήσω να το διαβάσω... :wink:

 
...αν βαριέσαι να το διαβάσεις τότε μάλλον δεν απευθυνεται σε σενα...μην κοιτας το δάχτυλο....και αυτο το (οχι μόνο εμένα) γιατί το είπες?για να μου απεοδείξεις οτι ειμαι λάθος?θα προτιμουσα να κρινομαι για αυτα που λέω και οχι για το πως τα λεω. Εχοντας πει αυτα παραδεχομαι οτι μου βγαινουν λιγο αποτομα. αλλα δεν το παιζω και συγγραφεας no offence intended either..:)

 
Ottomo, μην παρεξηγείσαι έτσι. Μία συμβουλή είπε ο gangster για να είναι καλύτερα αναγνώσιμο το κείμενο, όχι για να κριτικάρει το περιεχόμενό του. Δίκιο έχει σε αυτό που λέει, άλλωστε δεν είναι και τίποτε δύσκολο, για μερικά enter μιλάμε.

Φιλικά

 
... μα δεν παρεξηγηθηκα..ειναι φανερό αλλωστε και απο το ποστ αλλα και απο το emoticon...

 
... μα δεν παρεξηγηθηκα..ειναι φανερό αλλωστε και απο το ποστ αλλα και απο το emoticon...

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top