- Μηνύματα
- 12,256
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Εγώ τι λέω; Το θέμα είναι τι λες (ή μάλλον τι είπες) εσύ. Έβαλες ένα δικηγόρο να τους πάρει τηλέφωνο; Τους έστειλες ένα εξώδικο; Έκανες καμιά μήνυση;ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ eyprotocol??? :roll: :roll:
Μα καλά, δεν καταλαβαίνεις ότι βρίσκουν και τα κάνουν; Εσύ νομίζεις ότι ο γερμανός είναι σωστός επειδή μας αγαπάει και μας εκτιμάει; Όχι βέβαια. Είναι σωστός διότι ξέρει ότι μπορείς να τον σκίσεις αν έχεις δίκιο και είσαι αποφασισμένος να χάσεις λίγο χρόνο.
Πάντως, να ξέρετε ένα πράγμα. Ένα τηλέφωνο από δικηγόρο (εγώ έχω ένα φίλο μου που τον βάζω και κάνει τέτοιες δουλειές - αληθινό δικηγόρο, εννοώ) είναι συνήθως αρκετό απέναντι σε τέτοια σκουλήκια, διότι ένα από τα χαρακτηριστικά τους είναι ότι είναι θρασύδειλοι.
Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ, αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.
Μην στενοχωριέσαι όμως, και εγώ τα έχω περάσει αυτά και τα ξέρω. Από τότε που άρχισα να σπάω πράγματα, όταν ακούω too many λακαμίες, έχουν σταματήσει να μου συμβαίνουν.