Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ

Status
Not open for further replies.
Νομιζω οτι εαν ενα προιον σου βγαλει ελλατωμα μεσα σε λιγο καιρο (μερες/εβδομαδες) θα πρεπει να σου το αντικαταστησουν και οχι να στο επισκευασουν (εκτος εαν η επισκευη ειναι κατι πολυ απλο οπως πχ μια κοληση η` αλλαγη λυχνιων).

Δηλαδη εαν παρω εναν ενισχυτη 2000ευ και μου βγαλει προβλημα πανω στο μηνα (για παραδειγμα) και ειναι κατι σοβαροτερο απο μια ψυχρη κολληση ή μια λυχνια ... δε θα πρεπει να μου δωσουν καινουριο? (φυσικα εννοειται οτι δεν μιλαω για λαθος χρηστη)

 
Δεν ξέρω τι λένε οι νόμοι, αλλά μια σοβαρή εταιρία αυτό θα πρέπει να κάνει. Είναι αστείο να αγοράσω ένα πανάκριβο μηχάνημα και μετά από δυο βδομάδες να μου το *διορθώσουν*. Εκτός αν όπως λες κι εσύ η επισκευή είναι ουσιαστικά κάποια απλή αντικατάσταση μέρους του προϊόντως. Η επιχειρηματική λογική προστάζει πάντως να πεις 1000 συγνώμη, να αντικαταστήσεις το ελλατωματικό προϊόν και να δώσεις και ένα guitar strap δώρο για την ταλαιπωρία. Αυτό οι περισσότεροι έλληνες έμποροι όμως ΔΕΝ το καταλαβαίνουν.

 
Δεν ξέρω τι λένε οι νόμοι' date=' αλλά μια σοβαρή εταιρία αυτό θα πρέπει να κάνει. Είναι αστείο να αγοράσω ένα πανάκριβο μηχάνημα και μετά από δυο βδομάδες να μου το *διορθώσουν*. Εκτός αν όπως λες κι εσύ η επισκευή είναι ουσιαστικά κάποια απλή αντικατάσταση μέρους του προϊόντως. Η επιχειρηματική λογική προστάζει πάντως να πεις 1000 συγνώμη, να αντικαταστήσεις το ελλατωματικό προϊόν και να δώσεις και ένα guitar strap δώρο για την ταλαιπωρία. Αυτό οι περισσότεροι έλληνες έμποροι όμως ΔΕΝ το καταλαβαίνουν.[/quote']
+1000
 
Ιχνηλάτη' date=' η ελληνολατρεία είναι κάτι που δεν έχει θέση στο φόρουμ. Και εμείς έλληνες είμαστε και αγαπάμε την πατρίδα μας (ότι και αν σημαίνει για τον καθένα αυτό), αλλά αυτό όλο δεν έχει σχέση με τις απόψεις του Λιακόπουλου ο οποίος έχει πεισθεί και ο ίδιος για τις ανιστόρητες ηλιθιότητες που λέει. Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή μία από τις χειρότερες χώρες του δυτικού κόσμου και οι κλεφτές ματιές προς το απώτατο παρελθόν της ΔΕΝ πρόκειται να την απαλλάξουν από αυτή τη κατάντια. Όλοι εσείς που έχετε πεισθεί για αυτά τα πράγματα, είσαστε κατά τη γνώμη μου επικίνδυνοι και κακώς νοούμενοι εθνικιστές με την έννοια ότι βλέπετε ένα κόσμο γεμάτο με σύνορα. Οι μουσικοί βλέπουν ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, αυτή είναι η διαφορά, καταλαβαίνεις;
Επί τη ευκαιρία, θα δυσκολευτείς να βρεις ένα λαό σε ολόκληρο τον πλανήτη που να μην έχει θεό για την φιλοξενία - μάλιστα σε πολλούς από αυτούς ο εν' λόγω θεός (άκουσον άκουσον) δεν έχει την συνήθεια να παίζει τις καβάλες με τις κόρες και τους γυιούς του.[/quote']

+1000 :wink:

ihnilatis:

Δεν είναι τυχαίο που ο μέγας θεός των Ελλήνων, Ζευς, ήταν ταυτόχρονα και θεός της φιλοξενίας.

Οι άλλοι λαοί έφτιαξαν θεό φιλοξενίας, και αν ναι από πότε;
8O 8O 8O
 
Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια' date=' με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...[/quote']
Ναι, εκεί όμως υπάρχει συμβόλαιο… με όρους.
Όχι, αυτό λέω, οτι δεν χρειάζεται να υπάρχει στους όρους, και δεν χρειάζεται παρεπιπτόντως να υπάρχει συμβόλαιο, ισχύει για όλες τις αγοραπωλησίες, απλως είπα οτι επεκτείνεται κι εκεί. Κοίτα τα λινκς. Και ένα cd να πάρεις ισχυει, αρκεί να το επιστρέψεις όπως το πηρες (δεν το ανοίγεις, αν το ανοίξεις το επιστρέφεις μόνο αν είναι ελλατωματικό). Λέγεται cooling off system και είναι για να προστατεύει τον καταναλωτή απο παρορμήσεις του, ή/και "αθέμιτη" επιρροή των πωλητών. Ωραίο φαίνεται, και αν το γυρνάς το προιον όπως το πήρες, μάλλον δεν θα προκαλείται σημαντικό πρόβλημα και στους εμπόρους.
 
...λοιπόν οποιος εχει ζήσει σε καποια χώρα τησ ευρώπης για αρκετο καιρό ξερει καλά πως ακομα και ελλατωματικό να μην ειναι ενα προιον μπορει να επιστραφει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ no questions asked....δεν κανει τη δουλεια που νομιζα οτι έκανε...μου ειναι μεγαλο...δεν ειναι καλης ποιοητας κτλ...ολοι αυτοι ειναι πολύ σοβαροι λόγοι και υπάρχουν νομοι να προστατευοθν τον καταναλωτη απο την διαφημηση και τισ τακτικες των πωλητων...εξαιρουνται πολυ λίγες κατηγορίες οπως εσωρουχα και ONLINE software...οι ίδιοι οι πωλητες οταν τους επιστρεφεται κατι....εκτος του οτι εχουν φροντισει να αγοραζουν απο ντιλερς που θα τους καλυψουν με τη σειρα τους ελλατωματικα προιοντα..πουλανε τα ελλατματικα και τις επιστροφες ως τετοια...δεστε ebay....θα το πω για αλλη μια φορα...οι ελληνες πωλητες ειναι αξιοι της τυχης τους....δοκιμαστικα μπαινω σε 2-3 μαγαζια για να ρωτησω για ενα p-bass...εεεε φιλαράκο τα αμερικάνικα πανε σίγουρα πανω απο 1000 ευρω...το συγεκριμενο(που ηταν το us standard)1500.....αντε λεω γω 1500 εεε?δηλαδη....πρεπει να κανουμε π_πες για να παρουμε μια κανονικη τιμη?Ολοι οι αγοραστες ειναι κοροιδα?και μετα θα σου πουν οτι δεν στο αλλαζουν?...σας προκαλω να βρειτε καλυτερο service απο τον Bo του goldenagemusic στη σουηδια και αυτο συμπρεριλαμβανομενου και θωμα και ολα...κυριοι εμποροι οποιοι απο εσας που ερχεστε στο νοιζ θα χαρειτε να μαθετε οτι τον τελευταιο χρονο ξοδεψα γυρο στα 35000 ευρω για μηχανηματα και ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ μαζι με εκπτωσεις κτλ δεν με συνεφερε να αγορασω απο εδω....ποιος χανει?εγω? μπαι μπαι φιλοι μου...

 
οι ίδιοι οι πωλητες οταν τους επιστρεφεται κατι....εκτος του οτι εχουν φροντισει να αγοραζουν απο ντιλερς που θα τους καλυψουν με τη σειρα τους ελλατωματικα προιοντα..πουλανε τα ελλατματικα και τις επιστροφες ως τετοια...
Συμφωνώ στο ότι η ελληνική αγορά είναι ΑΘΛΙΑ, και σαφέστατα στο ότι οι περισσότεροι έμποροι μόνο έξυπνοι και επαγγελματίες δεν είναι (τα παράπονά μου τα έχω διατυπώσει ΠΑΡΑ πολλές φορές), αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα θα τονίσω ότι δε φταίνε μόνο οι έμποροι απ'όπου αγοράζουμε, αλλά όπως λες κι εσύ οι προηγούμενοι, και οι προηγούμενοι και οι προηγούμενοι dealers κλπ. Δηλαδή χρειαζεται σοβαρή αλλαγή στο όλο σύστημα, αλλιώς είναι παράλογο να απαιτούμε παπάδες από τους εμπόρους ;)

 
κυριοι εμποροι οποιοι απο εσας που ερχεστε στο νοιζ θα χαρειτε να μαθετε οτι τον τελευταιο χρονο ξοδεψα γυρο στα 35000 ευρω για μηχανηματα και ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ μαζι με εκπτωσεις κτλ δεν με συνεφερε να αγορασω απο εδω....ποιος χανει?εγω? μπαι μπαι φιλοι μου...
Σε αυτό +100000000000000000^1000! Κάποτε θα καταλάβουν ότι χρειάζονται αλλαγές και ελπίζω να τις δρομολογήσουν!

 
Για να πάρουμε και ένα παράδειγμα προς μήμυση ειδού μερικά quotes από το terms and conditions τεράστιου online καταστήματος:

"One reason for the big success of ******* is that we offer the best price possible to every customer. We guarantee that !

We do not calculate any buffer into our prices which we then can use for haggling customers, sponsoring or package-deals !

Therefore, you do not need to make an effort to set up a big order or package or to haggle about the price. You will not experience that a friend of yours will pay less for the same item."

"We are not interested in selling you only one product, but want to build a long term relationship.

Our prices are calculated to a realistic level and you can count on us working hard every single day in order to get you the best possible prices.

After calculating our prices in a fair way, we΄d rather spend the time finding the right products for you than focusing on further discounts worth a candy bar."

"For all items on our valid printed Hot Deals leaflet(excluding brass for reasons of hygiene, software only sealed), we offer you our 30 day money back guarantee - no ifs, no buts, no whens!

If you are not completely satisfied with the products or services you have received from ******, please don΄t hesitate to use the money back guarantee. We rather get back the equipment than see any customer regretting his/her order at *******."

" Please note small items are excluded from the Money Back Guarentee i.e. Strings for all intruments e.g. Guitars and Double Bases, Drum Sticks, and also items that come into bodily contact i.e. Reeds, mouth or ear piecesc and so on"

Έτσι κάνεις τζίρο 72 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο και κατέχεις το 32% της αγοράς ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ!!!

 
κυριοι εμποροι οποιοι απο εσας που ερχεστε στο νοιζ θα χαρειτε να μαθετε οτι τον τελευταιο χρονο ξοδεψα γυρο στα 35000 ευρω για μηχανηματα και ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ μαζι με εκπτωσεις κτλ δεν με συνεφερε να αγορασω απο εδω....ποιος χανει?εγω? μπαι μπαι φιλοι μου...
Αυτός που σίγουρα χάνει ... είναι η Ελλάδα με το τόσο συνάλλαγμα που στέλνουμε έξω, αλλά αυτό με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι μάλλον αναπόφευκτο... :roll:

 
Η ΒΑΣΙΚΗ διαφορα της εγχωριας αγορας μουσικων οργανων (δεν θα ασχοληθω με φορεματα & αλλα ειδη γιατι εχω χρονια να αγορασω φορεμα! :lol: ) ειναι ΜΙΑ και μοναδικη :

στο εξωτερικο (& συγκεκριμενα στη Γερμανια οπου πλεον ζω πολλες ημερες του χρονου αλλα & στις ΗΠΑ οπου εφαγα τα νιατα μου :lol: ) υπαρχει customer service & customer service σημαινει ΠΑΝΤΟΥ ενα & μονο πραγμα: Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!& εχει ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ!!

Επομενως επειδη εχει παντα δικιο του συμπεριφέρονται σαν σε ΑΝΘΡΩΠΟ & οχι σαν κινητο ΕΥΡΩ ΜΕ ΠΟΔΙΑ.

Αυτα και μονο αυτα,ολα τα αλλα ειναι λογια του αέρα.

Α,και κατι ακομα αγαπητε ΙΧΝΗΛΑΤΗ, ΠΟΥ την ειδες τωρα τελευταια αυτη την περιβόητη ελληνικη φιλοξενια ?γιατι ψαχνω να τη βρω τα τελευταια χρονια & δεν μπορω να την εντοπισω με τιποτα.. :cry:

Η αληθεια ειναι οτι τις ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ διαφορες μεταξυ της Ελλαδας και των...βαρβαρων(κουνια που μας κουναγε...) τις αντιλαμβανεσαι μονο αν ταξιδευεις ή αν ζεις στο εξωτερικο, για αυτο αλλωστε δεν εχει γινει ακομα επανασταση σε αυτη τη χωρα....... :cry:

 
Παιδιά δώστε μου να καταλάβω,

γιατί σε λίγο θα κάνω κολοτούμπες ! 8O 8O 8O

Αν εγώ ζούσα στην Γερμανία, στην Αμερική ή Ιαπωνία,

θα μπορούσα να πάρω σήμερα ένα Avalon,

να το κρατήσω μερικές μέρες για να κάνω την δουλειά μου,

και μετά από λίγες μέρες να τους το πάω πίσω γιατί έτσι μου γουστάρει

και μάλιστα να πάρω πίσω και τα χρήματά μου; 8O 8O 8O

Ναι;

Έτσι γίνεται εκεί;

:roll: :roll: :roll:

 
Παιδιά δώστε μου να καταλάβω' date=' γιατί σε λίγο θα κάνω κολοτούμπες ! 8O 8O 8O

Αν εγώ ζούσα στην Γερμανία, στην Αμερική ή Ιαπωνία,

θα μπορούσα να πάρω σήμερα ένα Avalon,

να το κρατήσω μερικές μέρες για να κάνω την δουλειά μου,

και μετά από λίγες μέρες να τους το πάω πίσω γιατί έτσι μου γουστάρει

και μάλιστα να πάρω πίσω και τα χρήματά μου; 8O 8O 8O

Ναι;

Έτσι γίνεται εκεί;

:roll: :roll: :roll:[/quote']

Ναι ετσι ειναι, με μια διαφορα ομως, ο Γερμανος θα περιμενει οτι ο πελατης του δεν ειναι κουτοπονηρος ωστε να κανει την δουλεια του για 2-3 μερες και μετα να το επιστρεψει. Γιαυτο και προσφερει αυτη την ευκολια. Στην Ελλαδα συνηθως ο εμπορος εχει την ιδιοτητα της ταμειακης μηχανης και τιποτε αλλο (υπαρχουν ομως και λαμπρες εξαιρεσεις)
 
Παιδιά δώστε μου να καταλάβω' date=' γιατί σε λίγο θα κάνω κολοτούμπες ! 8O 8O 8O

Αν εγώ ζούσα στην Γερμανία, στην Αμερική ή Ιαπωνία,

θα μπορούσα να πάρω σήμερα ένα Avalon,

να το κρατήσω μερικές μέρες για να κάνω την δουλειά μου,

και μετά από λίγες μέρες να τους το πάω πίσω γιατί έτσι μου γουστάρει

και μάλιστα να πάρω πίσω και τα χρήματά μου; 8O 8O 8O

Ναι;

Έτσι γίνεται εκεί;

:roll: :roll: :roll:[/quote']

Βέβαια!

Όπως ακριβώς θα μπορούσες να μπουκάρεις σε μια τράπεζα να κάνεις μια ωραία ληστεία, να πάρεις τα λεφτά να κάνεις την δουλεία σου και μετά από 2-3 μέρες να γυρίσεις στην τράπεζα και να τα καταθέσεις στον καινούργιο σου λογαριασμό!

Όλα είναι θέμα ήθους και ηθικής!
 
Όλα είναι θέμα ήθους και ηθικής!
Fleamail' date=' απορώ πως δεν έχεις καταλάβει πως η ιδέα του Ixnilatis (sic!) για το ήθος και την ηθική περιορίζεται στην θεωρητική αντιμετώπιση του ζητήματος, (τι είναι η Τέχνη, τι είναι ο ¶νθρωπος, τι είναι η Πατρίδα μας, κλπ). :lol:

Όταν αφορά στην [b']τσέπη[/b] του, αλλάζουν ελαφρώς τα πράγματα. :twisted:

 
Θα σου πω μια ΠΡΑΓΜΑΤΚΗ δικη μου εμπειρια με αγγλικο καταστημα (& μαλιστα της πλεον "κακοφημης" περιοχης του Λονδινου δηλ. την Denmark Str. (υψηλές τιμες,αρκετη "μούρη" μια & σε πολλα απο αυτα τα μαγαζια μπορεις & να πετυχεις καποιο μελός των OASIS η των COLDPLAY να ψωνιζει κ.ο.κ).

Πριν απο μερικα χρονια φορτωσα μερικες vintage Fender & Gretsch που ειχα στο αεροπλανακι της EASY JET (το οποιο btw με πηγε και με εφερε στο Λονδινο σε τιμη 1/10 απο αυτην του....... εθνικου μας αερομεταφορεα & χωρις καθυστερηση...) & πηγα να τις πουλησω σε γνωστο κιθαρομαγαζο της Denmark Street.

Tις ειχα αγορασει περιπου 400.000 δρχ. μια και σε παλαιοτερες εποχες εβρισκες ακομα τρομερες ευκαιριες στην Ελλαδα & ειπα οτι θα τα κονομουσα χοντρα πουλώντας της στην πανακριβη αγγλικη αγορα .

Οντως τις πουλησα περιπου 10.000 λιρες (κοντα στα 6 εκ.).

Εχοντας λοιπον το .... πακετακι στην τσεπη μου,ειπα να κανω μια χλιδατη αγορα & αρχισα να περιφερομαι στον παραδεισο της Tottenham Courtroad :lol:

Mου την ειχε βαρεσει εκεινη την εποχη με τις Rickenbacker & αφου δοκιμασα καμμια 30αρια (!) (εννοειται οτι στην Ελλαδα δεν υπηρχε ,ουτε υπάρχει ουτε ΜΙΑ!) αποφασισα να τα σκασω χοντρα και να παρω το ακριβοτερο μοντελλο της σειρας σηλ. την vintage reissue wb.

Ουτε λιγο ουτε πολυ 2300 λιρες (!).

Πηρα λοιπον την ολοκαινουργια κιθαρα μου (αφου βεβαια μου την σετάρανε & μου εβαλαν δωρεαν τις χορδες της αρεσκειας μου ,και μου εκαναν και δωρο 10 πακετα!!) και πανευτυχης (& ακομα "πλουσιος") πηγα στο ξενοδοχειο μου οπου οπως καθε gearhead που σεβεται τον εαυτο του "ασχοληθηκα" με την νεα μου κιθαρα μεχρι τα μεσάνυχτα.

Την επομενη μερα που λές & γυρω στο απογευματακι με...τρομο ανακάλυψα οτι το πολυ στενο & λεπτο μπράτσο της reissue δεν με βολευε καθόλου.

Ηταν Σαββατο βραδυ & το αερόπλανο μου :lol: αναχωρουσε Δευτερα ξημερωματα.

Με φρικη αναλογιστηκα οτι ειχα "φεσωθει" μια κιθαρα με την οποια πολυ δυσκολα θα "δενομουνα"¨.

Την επόμενη μερα (Κυριακη) ..δυστυχισμενος εκανα την πρωϊνη μου βολτα στην κιθαροπεριοχη & με εκπληξη ανακάλυψα οτι ΟΛΑ τα κιθαρομαγαζα ηταν ΑΝΟΙΧΤΑ!!!

Μπαινω λοιπον ψαρωμενος στο μαγαζι απο οπου αγορασα την κιθαρα & με ..ταπεινότητα πλησιαζω τον πωλητη απο τον οποιο ειχα παρει την κιθαρα (& βεβαια ειχε τσιμπησει και την ωραιοτατη προμηθειουλα του λογω της ακριβης αγορας μου)

Θα σου μεταφερω ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ τον διαλογο και βεβαια οσο το δυνατον πιστοτερα μπορω (& οσο βεβαια τον θυμαμαι :lol: λογω γηρατος..)

"Γεια σου φιλε μου" μου λεει,"παλι εδω ?τι μπορω να κανω για εσενα?ενταξει η "κουκλα"?"

κοκκινισμενος εγω : "εμ,ξερεις,να σου πω.."

"εχει κανενα προβλημα,χαλασε τιποτα?" με ρωταει εντρομος

"ε,οχι ακριβως, αλλα πως να σου το πω,ε...,ξερεις,..ε... ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ!"

"Α,φιλε μου μη σκας" μου λεει "φερτην πισω & ουτε γατα ούτε ζημια!" μου λεει..

"Μα δεν ξερω αν θα βρω καποια αλλη κιθαρα στο μαγαζι για να την αλλαξω" λεω εγω

"Κοιτα" μου λεει,φερτην εσυ και ψαχνεις με την ησυχια σου μηπως & βρεις καποια που να σου αρεσει.

Πραγματικα τους επιστρεφω την κιθαρα αλλα οσο και να εψαχνα δεν μπορουσα να βρω κατι που να με βολευει.

Ντροπιασμενος και επειδη δεν ηθελα να φυγω με αδεια χερια αγορασα μια πλαστικη Danelectro για 200 λιρες & κατι πενες.

Μολις πηγαινω στο ταμειο ο τυπος μου κοβει μια επιταγη για 2100 λιρες & μου κανει ΔΩΡΟ τις πενες!

Τοτε ομως αντιλαμβανομαι οτι μεσα στη φουρια μου ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΤΑ 10 ΠΑΚΕΤΑ ΧΟΡΔΕΣ που μου ειχαν δωσει μαζι με την 'ακριβη" κιθαρα που επεστρεψα.

"Μεγαλε" του λεω κρατα την Danelectro & την επιταγη πεταγομαι στο ξενοδοχειο να σου φερω τις χορδες γιατι τις ξεχασα!

"Μπα,μου λεει δε βαριεσαι,ΚΡΑΤΑ της για να μας θυμασαι!"

Κοκκαλο εγω!!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ CUSTOMER SERVICE!

 
ενταξει αρκετοι Ελληνες ειναι απαραδεκτοι , η μαλλον λιγοτερο επαγγελματιες απο τους ξενους , παντα ομως με προβληματιζει και η οπτικη που βλεπουμε το καθετι,προσπαθω δηλαδη να μπω και στην θεση του αλλου ,

'μηπως τα Ελλ.μαγαζια ειναι διαμορφωμενα συμφωνα με την πλειοψηφια

των πελατων που εχουν '? δηλαδη οπως και στους πολιτικους ,μηπως

εχουμε τα μαγαζια που μας αρμοζουν ?

σε καμια περιπτωση δεν θελω να υποστηριξω τους Ελληνες , θα σας πω

την εμπειρια μου απο την Ν.Υορκη ,στα 2 μεγαλυτερα μαγαζια , οπου

ισχυει το εξης καθεστως .Κανεις την ερευνα βρισκεις την φθηνοτερη τιμη

του δικτυου ,πας και αν τοχει ακριβοτερα ,του λες να μπει στο σαιτ , και

σου κανει την ιδια τιμη ,χωρις αντιρηση ειναι στανταρτ .

στα μαγαζια αυτα 'τρελαινονται' στην δουλεια , η εξηπηρετηση ειναι πολυ

κακη ,Δεν ασχολειτε κανεις μαζι σου .

Επισης εκει εχουν το καθεστως του 'σκοτωματος' των παλαιοτερων μοντελων .Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να συμφερει ενα επισκεπτη , αλλα

πως αισθανεται ενας σταθερος πελατης τους οταν πληρωσε το ιδιο ειδος πριν καποιους μηνες 2 φορες επανω ?

Και εξω καποια αρνητικα υπαρχουν

σημειωτεον εχω πεσει και εγω θυμα Ελληνικης εξυπηρετησης. Καποτε

ηθελα τα 'φτιαξώ' μια κιθαρα σε γνωστο μαστορα . Πηγα 1 φορα ,τον

απασχολησα περιπου 10 λεπτα . Αποφασισα να την παρει αυτος την

δουλεια , πηγα μετα απο μια βδομαδα με τα λεφτα στην τσεπη , και

βλεποντας να μπαινω μεσα μου ειπε - εχω δουλεια σημερα ,μην ξαναπουμε τα ιδια ...

Του ζητησα συγγνωμη για την ενοχληση , και πηγα σε αλλου ,ετσι απλα..

Αλλα καπου θα εχουν καποιο δικαιο και τα μαγαζια η οι εισαγωγεις ,

 
Παιδιά συγγνώμη θα το γενικεύσω λίγο σε σχέση με τα μουσικά όργανα, αλλά είναι θέμα νοοτροπίας. Και πως να μη συμβαίνει αυτό όταν, τη στιγμή που όλες οι χώρες δημιουργούσαν παράδοση στο εμπόριο, εμεις δημιουργούσαμε παράδοση στην κατσικοκλοπή.

Αλήθεια θυμάται κανεις πως ξεκινά ο "γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες"; Είναι απόλυτα διαφωτιστικό.

ΥΓ Στην Κολωνία έχω επιστρέψει παπούτσια από Σάββατο Δευτέρα, και επειδή με τη νεα βδομάδα ανεβήκαν οι τιμές, πήρα περισσότερα μάρκα...

 
Βασικά όσον αφορά τις επιστροφές, τις τιμές κτλ, όλα είναι υπολογισμένα, δεν είναι θέμα ήθους που έχουν στο εξωτερικό ή customer service λόγω τιμιότητος... Τελικά πιο πολλά κερδίζουνε να το πω έτσι. Αλλά ξέρουνε, πόσες επιστροφες θα τους γίνουνε, πόσο απόθεμα πρέπει να έχουνε, τι θα φέρουνε, σε τι τιμή θα το δίνουνε κάθε μέρα, ποσο μερίδιο αγοράς έχουνε και πως θα το κρατήσουνε, τι πελάτες έχουνε, πως θα δημιουργήσουνε "κλείδωμα" στον πελάτη, και ειδικά στα ηλεκτρονικά μαγαζιά κάνουνε versioning, γκρουπ προσφορές (και τα δύο άμα δείτε υπολογισμούς αυξάνουν πολύ τα κέρδη όταν οι εκάστοτε τιμές υπολογίζονται έτσι που να τα παίρνουν απο όλους), εκμεταλεύονται τα πλεονεκτήματα τους (πχ μείωση υποδομών και αποθέμτος) και ρίχνουν λεφτά στο να εξαλείψουν τα μειονεκτήματα τους (αργή παράδοση, επιστροφές και ελλατωματικά προιόντα) κτλ κτλ.... Με λίγα λόγια έχουνε βασικές οικονομικές γνώσεις και κεφάλαιο.... Τεσπα...

 
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ CUSTOMER SERVICE!
8O Έτσι όπως πήγαινε η ιστορία περίμενα να σου χαρίσουν και την κιθάρα... :lol:

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top