Βασικά όσον αφορά τις επιστροφές' date=' τις τιμές κτλ, όλα είναι υπολογισμένα, δεν είναι θέμα ήθους που έχουν στο εξωτερικό ή customer service λόγω τιμιότητος... Τελικά πιο πολλά κερδίζουνε να το πω έτσι. Αλλά ξέρουνε, πόσες επιστροφες θα τους γίνουνε, πόσο απόθεμα πρέπει να έχουνε, τι θα φέρουνε, σε τι τιμή θα το δίνουνε κάθε μέρα, ποσο μερίδιο αγοράς έχουνε και πως θα το κρατήσουνε, τι πελάτες έχουνε, πως θα δημιουργήσουνε "κλείδωμα" στον πελάτη, και ειδικά στα ηλεκτρονικά μαγαζιά κάνουνε versioning, γκρουπ προσφορές (και τα δύο άμα δείτε υπολογισμούς αυξάνουν πολύ τα κέρδη όταν οι εκάστοτε τιμές υπολογίζονται έτσι που να τα παίρνουν απο όλους), εκμεταλεύονται τα πλεονεκτήματα τους (πχ μείωση υποδομών και αποθέμτος) και ρίχνουν λεφτά στο να εξαλείψουν τα μειονεκτήματα τους (αργή παράδοση, επιστροφές και ελλατωματικά προιόντα) κτλ κτλ.... Με λίγα λόγια έχουνε βασικές οικονομικές γνώσεις και κεφάλαιο.... Τεσπα...[/quote']
ε αυτο ειναι ολο , δε χρειαζομαι τιποτα παραπανω σαν πελατης για οποιο λογο και αν γινεται