Εγώ θέλω και υποστήριξη και ακόμη δεν έχω καταλάβει πως προσφέρεται αυτή η υποστήριξη όταν έχεις αγοράσει από το εξωτερικό. Πρόσεξε' date=' δε λέω ότι δεν υπάρχει, λέω ότι εγώ δεν έχω καταλάβει πως γίνεται.. θα χαρώ να μου το εξηγήσει κάποιος. Όλη η ιδέα του να αγοράζουμε από το εξωτερικό στηρίζεται στην προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα έρθει θα είναι άψογο, αλλά μερικές φορές δεν είναι.[/quote']
Λοιπόν eyprotocol θα σου πω 2 παραδείγματα (που τα έχω ξαναγράψει παλιότερα):
Α) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πριν 1 χρόνο περίπου αγόρασα από Γιαννιώτικο γνωστό και μεγάλο μαγαζί (ο νοών νοείτω...) μπασοενισχυτή Behringer ULTRABASS BX600 γύρω στα 230¤ αν θυμάμαι καλά...
Με το που τον πάω στο στούντιο και τον δοκιμάζω, καταλαβαίνω ότι έχει πρόβλημα. Το ηχείο του έτριζε απίστευτα πολύ σαν να ήταν ξεκολλημένο.
Το πάω επιτόπου πίσω και οι πωλητές (που τους γνωρίζω και προσωπικά) αφού με κοίταξαν με μισό μάτι, με ύφος "μάλλον κάποια μ-----α έκανες και τον χάλασες" αποφασίζουν ότι θα το στείλουν για επισκευή.
Για αντικατάσταση ΟΥΤΕ που το συζητούσαν, παρόλο που τον είχα αγοράσει πρίν από 30'!!!
Τον στέλνουν στον Στόλλα στην Πάτρα (για την ακρίβεια μέσω Αθήνας...γιατί "έτσι πάει η μεταφορική" μου είπανε) και αφού επέστρεψε μετά από
1 μήνα μου τον δίνουν υποτίθεται φτιαγμένο. Τον παίρνω χαρούμενος, πάω ξανά στουντιο, δοκιμάζω και προς έκπληξή μου ο ενισχυτής δεν είχε ΑΓΓΙΧΤΕΙ από τα μαστόρια του Στόλλα!!! :twisted: :twisted:
Τα παίρνω, πάω στο μαγαζί, τους τα ψέλνω κανονικά (τι μου έφτιαγαν και οι υπάλληλοι...) και προσπαθούσα να μιλήσω στον μαγαζάτορα, (που μέχρι εκείνη τη στιγμή τον θεωρούσα φίλο) αλλά αυτός ήταν κλεισμένος στα "ιδιαίτερα δωμάτιά" του και ασχολούταν με πιο ...σοβαρές υποθέσεις (τα έξυνε κανονικότατα δηλαδή!).
Με τα πολλά μου λένε ότι "δεν έχουμε και πολύ καλές σχέσεις με τον Στόλλα" και ατάκες του στυλ "...και να τους τον ξαναστείλουμε για επισκευή μπορεί πάλι να μη ασχοληθούν μαζί του", "συμβαίνουν αυτά", "πάρτους κι εσύ κανά τηλέφωνο", "έλα μωρέ μια χαρά παίζει...", "Behringer πήρες, τι περίμενες" και άλλα τέτοια που με έβγαλαν ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ!
Τους λέω : "Αγόρασα κάτι, το οποίο ασχέτου τιμής και φίρμας, είναι καινούριο και ΟΦΕΙΛΕΙ και ΑΠΑΙΤΩ να λειτουργει 1000% σωστά βγάζοντάς το από το κουτί"
Αφού έγιναν κάποιες διαβουλεύσεις με τον κ.κ. μαγαζάτορα (ο οποίος εξακολουθούσε να μην έρχεται έξω να με δει), και αφού πήραν κάποια τηλέφωνα στο Στόλλα, βάζοντας "μέσο" να τον προσέξουν τον ενισχυτή αυτή τη φορά που θα τους τον ξαναστείλουν, τον έστειλα πάλι Πάτρα (μέσω Αθήνας...)....
Μετά από ΑΛΛΟ 1 ΜΗΝΑ, τον πήρα διορθωμένο ευτυχώς...
Αυτό το "ευτυχώς" όμως, το πλήρωσα 30¤, γιατί όπως μου είπαν "εεε...τον στείλαμε 2 φορές Πάτρα, δε θα χρεωθούμε τα μεταφορικά..."
Οπως καταλαβαίνετε, ΔΕΝ ξαναπάτησα το πόδι μου εκεί ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ και με την πρώτη ευκαιρία κάνω ωραιότατη ..."διαφήμιση" του μαγαζιού σε φίλους Γιαννιώτες μουσικούς...
Β) ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αγόρασα από τον Thomann για ένα φίλο ένα Behringer εφέ XV Amp αξίας 69¤. (Επιμένω στην Behringer... :lol: )
Με το που ήρθε, αφού το χρησιμοποιήσαμε για 5', έβγαλε πρόβλημα! ¶ρχισε να κάνει reset μόνο του....
Αφού κατέβασα...καντήλια για την γκαντεμιά μου, επικοινώνησα με τους Γερμανούς και μου είπαν να το στείλω πίσω.
Πλήρωσα νομίζ 15¤ περίπου για την αποστολή και τους έστειλα με φαξ την απόδειξη του ταχυδρομείου. Σε λίγες μέρες, με πήρε ο Γιώργος που δουλεύει εκεί και μου λέει:
"Έχεις τις εξήε 3 επίλογές:
1) Να σου το διορθώσουμε και να στο ξαναστείλουμε, επιστρέφοντας σου και τα 15¤ των εξόδων αποστολής,
2) Να σου στείλουμε ένα καινούριο + 15¤
3) να βάλουμε στην κάρτα σου 69+15¤ (αξία +μεταφορικά)
Διάλεξα τη 2η λύση, και μέσα σε 2-3 εβδομάδες είχα ένα ΝΕΟ XV amp στα χέρια μου...
ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ eyprotocol??? :roll: :roll: