Wow!
Δηλαδή αν πάρεις έναν ενισχυτή κιθάρας και τον πετάξεις σε μία πισίνα, δεν δικαιούσαι μετά να λες ότι ήταν ελαττωματικός. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, το πιθανότερο είναι ότι αν κάποιος έχει "πιαστεί κορόιδο" από κάποιον έμπορο, θα βρει το δίκιο του και μάλιστα εύκολα. Αν όμως πραγματικά έχει κάνει κάποια πατάτα, τότε δεν θα το βρει.
Αν τον πετάξεις στην πισίνα και μετά τον στεγνώσεις και τον καθαρίσεις
δεν θα φαίνεται ότι τον έβρεξες.
Εσύ μετά θα κάνεις τον ανήξερο και το «θύμα»….
Όμως κι αν ακόμα δεν έκανες καμία «πατάτα»
αλλά ο τεχνικός της εταιρείας …. «αποφανθεί» ότι φταις εσύ,
τράβα μετά και βρές δίκιο…. :?
Menelaos
Έλα μωρέ ιχνηλάτη τώρα... Σωστοί άνθρωποι υπάρχουνε παντού, και καραγκιόζηδες επίσης παντού υπάρχουνε. Τι "αυτό σημαίνει έλληνας;",
Εντάξει, σωστά μιλάς αλλά σε τι ποσοστό όμως; Αυτό είναι που κάνει την διαφορά.
Δεν είναι τυχαίο που ο μέγας θεός των Ελλήνων, Ζευς,
ήταν ταυτόχρονα και θεός της φιλοξενίας.
Οι άλλοι λαοί έφτιαξαν θεό φιλοξενίας, και αν ναι από πότε;
Τέςπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας !
boody
στην αμερικη παντως ισχυει 100% και σε ρουχα και σε κιθαρες κλπ κλπ κλπ . βεβαια εκει αν σε δουν να το γυριζεις το προιον πισω δε τους καιγεται καρφι γιατι πληρωνουν υποχρεωτικα ασφαλειες οι οποιες σε καθε τετοια περιπτωση τους αποζημιωνουν για το προιον . και γιαυτο παιρνεις τα λεφτα σου πισω μεσα σε 5 λεπτα. το εχω κανει κι εγω και δε μου ζητησαν την παραμικρη εξηγηση.
Φίλε boody εδώ δεν έχουμε τέτοιες ασφάλειες …
Και γιατί να έχουμε δηλαδή;
ιχνηλατη τωρα τι λες για τον αντιστοιχο αμεριικανο ιχνηλατη που πουλαει γυναικεια φορεματα? εκει γιατι δε κανουν αυτα που λες?
Εσύ πως το γνωρίζεις ότι δεν τα κάνουν;
Αν δεν τα έκαναν δεν θα υπήρχε και η ανάγκη
να ασφαλίζονται σε αυτό το θέμα οι μαγαζάτορες.
Δεν γνωρίζουμε επίσης αν τα ονόματα όσων επιστρέφουν προϊόντα,
καταγράφονται στην βάση δεδομένων της Ασφαλιστικής
και όταν δούνε πως κάποιος τα κάνει σύστημα,
τον περιλάβουν οι δικηγόροι της και του «εξηγήσουν».
Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αμερική.
¶λλη οικονομία αυτή!
Arpegios
Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια, με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...
Ναι, εκεί όμως υπάρχει συμβόλαιο… με όρους.
Abraxas
Για τα ρούχα σίγουρα ισχύουν, φαντάσου το παράδειγμα να πάρεις κάτι δώρο στη φιλενάδα σου και να μην της αρέσει.
Λές πως το θές για δώρο και μαζί σου δίνουν μια κάρτα αλλαγής με τους ανάλογους όρους. :wink:
Και τελικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς χάνεις εσύ; Το ρούχο που σου επιστρέφουν δεν μπορείς να το ξαναπουλήσεις; Έχει πρόβλημα; Και αν ναι γιατί κάνεις δεκτή την επιστροφή; Και, τελικά, τα χρήματά σου δεν τα παίρνεις; (αφού είπες ότι τελικά οι πελάτισσες αγοράζουν κάτι άλλο...). Δηλαδή το μόνο που μόνο που θίγεται μου φαίνεται πως είναι το 'περί δικαίου' αίσθημά σου
Δεν το πιστεύω αυτό που ακούω εδώ μέσα! 8O 8O 8O
1. Ένα ένδυμα που θα επιστραφεί μπορεί να μην έχει τίποτα που να δηλώνει μεταχείριση. Αλλά όταν αυτό επιστραφή πχ 3 ή 5 φορές, που σημαίνει ότι έχει φάει 5 φορές καθαριστήριο, η κάθε φορά θα το επηρεάζει (φθείρει) ελάχιστα. Στο τέλος όμως θα δείχνει κάπως παλιό. Στην γλώσσα μας το λέμε «
θαμπωμένο».
Δεν θα πουλιέται μετά.
2. Αν ένα ένδυμα αν το πάρει κάποια και κάνει την δουλειά της και σε 5 μέρες το φέρει πίσω, μετά από 10 μέρες το πάρει άλλη και πάλι το φέρει πίσω κλπ, στο τέλος θα περάσει η σεζόν του και η μόδα του, και εμένα θα μου μείνει να κρέμεται.
Σιγά σιγά το μαγαζί μου θα μεταμορφωθεί σε «σκουπιδοντουλάπα».
3. Υπάρχουν καταστήματα που ενοικιάζουν επίσημα ενδύματα. Είναι αυτά που ενοικιάζουν και νυφικά. Όποια θέλει τουαλέτα επίσημη, να πάει εκεί και να νοικιάσει μία, να πληρώσει και το νοίκι της σαν κυρία, και να κάνει την δουλειά της.
Όχι να έρθει με πονηρία πως δήθεν ενδιαφέρεται να αγοράσει, να δοκιμάζει μία μέρα ολόκληρη όλο μου το μαγαζί, να με έχει και δίπλα της στο «ένα πόδι», και μετά αφού κάνει την δουλειά της να μου την φέρει πίσω και να θέλει και τα λεφτά της. Για μάλθακες μας περνάει;
math2014
Παω εγω να παρω εναν ενισχυτη, τον δοκιμαζω στο μαγαζι, μου αρεσει, αλλα μολις τον παω στον χωρο μου ξενερωνω γιατι η ακουστικη του μαγαζιου μου εδωσε τελειως διαφορετικη εντυπωση για τον ηχο. Θα πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?
Ένα σοβαρό κατάστημα ηχητικών σαφώς και έχει μεριμνήσει ώστε το demo room να έχει και την ανάλογη ακουστική, ενώ ο χώρος σου ίσως όχι! ¶λλωστε αν είσαι σοβαρός με τον ήχο, την διαφορά της ακουστικής του χώρου την έχεις υπ όψιν σου.
Αγόρασες το μηχάνημα, όχι την ακουστική του δωματίου! Φτιάξε λοιπόν το δωμάτιό σου. ( και πίστεψέ με δεν κοστίζει και … αξίζει! :wink: )
Παιρνω ενα πεταλι εφφε, και επισης παω σπιτι το δοκιμαζω με το δικο μου ριγκ και δε μου κανει. Δεν πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?
Όχι! Δεν τα παίρνεις.
Το βάζεις αγγελία στό Noiz και το πουλάς 20% φθηνότερα, και παίρνεις άλλο. Εγώ αυτό κάνω!
Εκτώς και αν το είχες αγοράσει με αυτή την συμγωνία.
Για παράδειγμα αν σε κάποιο κατάστημα με HI END μηχανήματα ζητήσεις για ένα χρονικό διάστημα ένα μηχάνημα
να το ακούσεις αν συνεργεί με τα υπόλοιπά σου, και σε γνωρίζουν (τους έχεις ακουμπήσει πολύ χρήμα)
και ξέρουν ότι είσαι σοβαρός, τότε σου λένε εντάξει.
Κοίταξε να δείς.
Την ψυχολογία του αγοραστή την γνωρίζεις: «Πληρώνω καινούργια θέλω καινούργιο»!
Όταν εσύ επιστρέψεις το μηχάνημα πίσω, τότε το πως είναι ανοιγμένο και παιγμένο φαίνεται από το κουτί του, τη σκισμένη σακούλα από το μανιουαλ, το άταχτα τυλιγμένο καλώδιο κλπ. Εσύ θα το αγόραζες αυτό μετά για καινούργιο; Τι θα σκεπτόσουν μόλις το έβλεπες; Ότι ήταν χαλασμένο, το ψιλοφτιάξανε και προσπαθούνε να μου το «φορτώσουν». Ναι;
Παιρνω οποιοδιποτε κιθαριστικο προιον το οποιο μου βγαζει προβλημα μεσα στην εγγυηση. Δεν θα πρεπει ή να μου το αντικαταστησουν, ή να μου το επισκευασουν "ωστε ΕΓΩ να ειμαι ικανοποιημενος" ή να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω?
Να το επισκευάσουν ΝΑΙ.
Το να είσαι εσύ ικανοποιημένος θέλει συζήτηση …
Καινούργιο ή τα χρήματά σου πίσω, θα πάρεις μόνον αν δεν είναι ικανοί να το επισκευάσουν, ή δεν τους συμφέρει.
Fleamail
Όπως είπε και ο Abraxas δεν έχω ακούσει ποτέ κανένας να δίνει χρήματα πίσω. Όλοι λένε πάρτε κάτι άλλο....
Αν επέστρεψες ένα προϊόν λόγω προβλήματος, είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει ή επισκευάσει ανάλογα την περίπτωση. Αν δεν γίνεται αυτό, σε «προτρέπει» να πέρεις κάτι άλλο για να μην χάσει την πώληση. Αν δεν θέλεις κάτι άλλο, τότε θα σου δώσει πίσω τα χρήματα.
Παιδιά κοιτάξτε, μία αγοραπωλησία θεωρείται από τον νόμο ως «αμφοτεροβαρή» σύμβαση.
Για να αποχωρήσει κάποιος από αυτήν,
θα πρέπει να υπάρχει «
πραγματικό» ελάττωμα.
Αστικός Κώδικας Αρθρα 513, 514, 534, 540 και βάλε …
Ούφ, πιάστηκε το χέρι μου Κυργιακάτικα!
:lol: :lol: :lol: