Ελεύθερος αυτοκινήτου

Superfunk

Guitar Tech
Μηνύματα
47,831
Πόντοι
2,368
Για 40 σχεδόν χρόνια είχα αυτοκίνητο.
ΟΚ τα τελευταία 25 εταιρικό, οπότε είχα τζάμπα αυτοκίνητο, και βενζίνες.
Το καλοκαίρι αποφάσισα να αλλάξω δουλειά και πλέον δεν έχω αυτοκίνητο τζάμπα...
Σκεπτόμενος ότι στις διάφορες πόλεις που έχω ζήσει κατά καιρούς (κυρίως Λονδίνο, Βερολίνο και νέα Υόρκη) ποτέ δεν χρειάστηκε να έχω αυτοκίνητο και οτι κάνεις φίλος μου δεν είχε αποφάσισα να δοκιμάσω αν θα μπορούσα να...ζήσω χωρίς αυτό...στην Αθήνα, στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Αθήνα εννοώ δηλ.στον ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ όπου και ζω ,όχι τα....glorified χωριά (δηλαδή προάστια που την περιτριγυριζουν).
Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι μου είναι παντελώς ΑΧΡΗΣΤΟ.
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς με πάνε παντού....ακόμα και στα...χωριά, πολύ πιο γρήγορα.
Το ταξί είναι ΠΑΜΦΘΗΝΟ και μέσω του UBER που το καλώ πάντα διαθέσιμο, καινούργιο και πεντακάθαρο με ευγενέστατο οδηγό .
Ακόμα και καθημερινά να το έπαιρνα, σίγουρα θα κόστιζε σχεδόν το ίδιο ανά έτος με το ΠΑΡΚΙΝΓΚ που πλήρωνα (1500 το έτος).
Βασικά όμως κινούμαι με τα ΠΟΔΙΑ.
Αυτό φυσικά εκτός ότι με έχει κάνει super fit ,με ΗΡΕΜΕΙ και το ευχαριστίεμαι ...κάνω τουλάχιστον 7 χιλιόμετρα την ημέρα...
διακοπές κάνω πάντα στα νησιά οπότε αν χρειαστεί αυτοκίνητο νοικιάζω αλλά και για εξορμήσεις στην επαρχία οδικώς που σπάνια κάνω η ενοικίαση αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά συμφέρουσα σε σχέση με την απόκτηση του σε σχέση με το ποσό λίγο το χρειάζομαι πραγματικά.

Πάνω από όλα όμως ΑΠΑΛΑΧΤΗΚΑ από το μεγαλύτερο ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ και βραχνά της ζωής μου: την ΚΑΦΡΙΛΑ της κυκλοφορίας και τον κάθε 4τροχο και,ακόμα περισσότερα 2τροχο ΠΑΠΑΡΑ που μου έκανε ΚΟΛΑΣΗ τη ζωή τόσα χρόνια...

Κανεις άλλος που ΓΛΥΤΩΣΕ εδώ μέσα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Reported.?

Πέρα από την πλάκα, στον πυκνό αστικό ιστό απορώ γιατί δε δίνεται ΜΕΓΑΛΗ βάση στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω 2 αυτοκίνητα.

Ένα ιστορικό και ένα άλλο για πιο glam εμφανίσεις.?.

Και τα δύο φυλάσσονται σε κλειστό γκαράζ.

Και τα δύο είναι σε κατάσταση βιτρίνας - αντιπροσωπείας....με ελάχιστα χιλιόμετρα.

Αξίζει να σημειώσω ότι η fiva ((the Fédération Internationale des Véhicules Anciens), που μου  χορήγησε τα πιστοποιητικά ιστορικότητας, το έβγαλε κατηγορία Α2 (Α1 είναι το απόλυτο εργοστασιακό , Ε είναι το χειρότερο) , έχασα δηλαδή έναν βαθμό, γιατί άλλαξα ....... τα λάστιχα ........τα μαμά ?.

Τα τελευταία 20 χρόνια + ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο.

Μένω καράκεντρο και σε έναν δρόμο που έχει τα πάντα, άρα για τις καθημερινές μου ανάγκες το πολύ να περπατήσω 50 μέτρα.

Το γραφείο μου είναι κάτω από το σπίτι μου, και τα studios μου , πάνω από το σπίτι μου.

Τα δικαστήρια σε απόσταση 600 μέτρων και η πιο μακρινή υπηρεσία στα 3 χιλιόμετρα.

Πάω παντού με τα πόδια, ό,τι καιρό και να έχει.

Όταν έμενα και Θεσσαλονική, τότε χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο , απλά για να μεταβώ εκεί και μετά έμπαινε στο γκαραζ.

Θεσσαλονίκη (και έμενα Χαριλάου) πάντα με τα πόδια κέντρο, ή αν είχε κακό καιρό, ταξί ή και λεωφορείο .

Τα αυτοκίνητα μου τα κρατάω γιατί μου αρέσουν, τα βγάζω μια φορά τους 2 μήνες εναλλάξ για συντήρηση και καμία κοντινή Κυριακάτικη βόλτα.

Θεωρώ τη χρήση αυτοκινήτου για δουλειές εντελώς άκυρη και με καταπιέζει.

Προτιμώ να ξεκινήσω νωρίτερα και να περπατήσω και 6 χιλιόμετρα (πήγαινε - έλα)......μου αρέσει πολύ το περπάτημα.

Υ.Γ., Είχα και μηχανή , επίσης για βόλτες, αλλά την πούλησα το 2014 .....γιατί πλέον τις φοβάμαι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει?

Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?

 
Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Εκτός αν πηγαίνεις κάθε μέρα σουπερ μαρκετ και αγοράζεις 1-1 τα πράγματα που σου λείπουν. Αλλά αυτό με τις μπύρες είναι πρόβλημα. Γιατί σε μία μέρα φεύγει ένα κιβώτιο εύκολα νομίζω. Άρα; Ποτς κουμπαλάν;

 
Κι επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι.

Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο.

Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων.

Πίκρα.

Και αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά.

Ας το να πάει στο διάολα.

 
Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο.

Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων.
Αν και έχω καιρό να ανέβω Αθήνα και να θυμηθώ πάλι τα ένδοξα κωλοτριψίματα που διεξάγονταν στο λεωφορείο με το οποίο ανέβαινα μαρούσι, είναι γεγονός ότι γίνεται σφαγή τις ώρες αιχμής. Το ερώτημα είναι, έκανε η κότα το αυγό, ή το αυγό την κότα; Δηλαδή ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο γιατί τα μέσα είναι κορεσμένα, ή τα μέσα δεν αναπτύσσονται περισσότερο επειδή δεν υπάρχει ζήτηση/είναι ασύμφορο αφού ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο;

Δηλαδής αν αύριο δεν έπαιρνε κανείς αυτοκίνητο, τα μέσα θα έφταναν να εξυπηρετήσουν ανθρώπινα το κοινό σε ώρες αιχμής; (Ανθρώπινα, όχι Βομβάη να κρέμονται οι μισοί από τα ανοιχτά παράθυρα) Κι αν όλοι αγοράσουν τελικά αυτοκίνητο, το πήξιμο στους δρόμους θα επιτρέπει στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινηθούν αποτελεσματικά; (υποτίθεται ότι υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, αλλά άμα γίνει έμφραγμα, έγινε)

 
Δηλαδής αν αύριο δεν έπαιρνε κανείς αυτοκίνητο, τα μέσα θα έφταναν να εξυπηρετήσουν ανθρώπινα το κοινό σε ώρες αιχμής; (Ανθρώπινα, όχι Βομβάη να κρέμονται οι μισοί από τα ανοιχτά παράθυρα) Κι αν όλοι αγοράσουν τελικά αυτοκίνητο, το πήξιμο στους δρόμους θα επιτρέπει στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινηθούν αποτελεσματικά; (υποτίθεται ότι υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, αλλά άμα γίνει έμφραγμα, έγινε)


Όχι και στα δύο σου ερωτήματα κυρ Αλή μου.

Μιλάμε για υποδομές Τ.Κ.

 
Όχι και στα δύο σου ερωτήματα κυρ Αλή μου.

Μιλάμε για υποδομές Τ.Κ.
Οπότε πού καταλήγουμε; Άλλο ένα πράγμα που πρέπει να διορθώσει ο @cos_drόταν βγει...?? Πολλή κούραση αυτή η πολιτική, εγώ νόμιζα ότι μόνο θα τρώγαμε.

 
Οπότε πού καταλήγουμε; 
Πολύ πολύ μικρά ηλ. αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις στην πόλη... Επιδοτούμενα φυσικά από το κράτος?

_w8a0658.jpg


 Για τις μετακινήσεις έξω από το κλεινόν άστυ, σε μεγάλα κάθετα γκαράζ με λογικές τιμές, τα άλλα τα κανονικά, όταν δεν τα χρησιμοποιούμε.

 Λέω εγώ τώρα....

 
Άλλο πάλι αυτό με τα κουβαδοηλεκτρικά. 5.000 δηνάρια. Δια 365, = 13.70 στρογγυλοποιημένο. Δια 10 = 1,37.

Ήγουν, το κόστος κτήσης ενός τέτοιου κουβά επιτρέπει την απόκτηση ενός εισιτηρίου των 1,37 ημερησίως, για 10 έτη αδιάλλειπτα. Τιμή λιανικής, με δίχως εκπτώσεις και (μ)πόνους πιστότητας/επιβράβευσης κ.ά. τέτοια αεριτζήδικα προϊόντα.

Οπότε αν το δούμε σοσιαλιστικά, γιατί να μην γεμίσει ο τόποτς λεωφοργεία ελεχτρικά, και οι σύντροφοι να παίρνουμε τα μέσα, ξοδεύοντας το ίδιο κεφάλαιο που θα ξοδεύαμε -αν το βλέπαμε καπιταλσιτικά- για να αποκτήσουμε ΟΛΟΙ από ένα τέτοιο κουβαδάκι και να καθόμαστε να κορνάρουμε με τις ψιλούλες ψιλούλες κόρνες μας ο ένας στον άλλον μέσα στο μποτιλιάρισμα, ιδρωμένοι και μπαϊλντισμένοι γιατί ερκοντισίον δεν έχουν, αφού; (κυρφιουζιονάρειος σύνταξις)

Για να μην πω για το θέμα της φόρτισης, που θα χύνονται τα καλώδια από τα μπαλκόνια σαν τα φίδια, σαν παραφορτωμένη κονσόλα ΜΟΝΤΑΡΜΠΟ σε πανηγύρι. (γιατί από πεζοδρόμια - οπου θα μπορούσαν να γίνουν εγκαταστάσεις... δεν.)

 
Εγώ τόσο που πήγαν τα ανταλλακτικά, τόσο που πήγε η βενζίνη, τα τέλη κλπ. το σκέφτομαι να το δώσω γιατί έχω και τη μηχανή που θέλει και αυτή και θα μπορούσα να βολεύομαι με τα μέσα αλλά προτιμώ να φέρω το σοσιαλισμό για να έχουμε το αμάξι μας να γουστάρουμε και να πηγαίνουμε ανεξάρτητα και άνετα στα απαλλαγμένα από τον ΕΝΦΙΑ εξοχικά μας.

 Το χρειαζόμαστε το αμάξι και θα ωφελήσουμε και την αγορά άμα υπάρξει πολιτική που να μας δίνει σε όλους τη δυνατότητα να συντηρούμε όπως πρέπει και να αγοράζουμε και να αλλάζουμε τακτικά ένα αμάξι.

 Με το ταξί θα πηγαίνεις για ψάρεμα αμα το έχεις χόμπι και θες να βγεις από την πόλη?

 Λοιπόν αυτές με τα μέσα συγκοινωνίας σε αντικατάσταση των ΙΧ αυτοκινήτων δεν μου αρέσουν.

 Εκτός και αν φέρουμε ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ και είναι ΚΡΑΤΙΚΑ και φέρουν θέσεις εργασίας με σταθερό μισθό και 8 ωρο και έλεγχο να μην μας κλέβουν στο ταξίμετρο και να μην υπερτιμολογούνται οι αγορές και τα ανταλλακτικά τους και οι φθορές στα κτίρια που τα στεγάζουν κλπ.

 Δεν ξέρω στην τελική.

 Πάντως είναι εφικτό ιδιαίτερα άμα μένεις π.χ. στο κέντρο της Αθήνας όπως και εγώ να κάνεις δουλειά με τα μέσα μεταφοράς. Τα σουπερμάρκετ π.χ. σε εμένα και το μετρό και οι στάσεις λεωφορείων είναι όλα με τα πόδια κάτω από 5 λεπτά, η δουλειά είναι 20 λεπτά περίπου με τα πόδια, γεμάτο το κέντρο μπαρ καφετεριες και οτι άλλο θέλει η ψυχή σου θέατρα, στη θάλασσα μπορείς να πας με τη συγκοινωνία  οπότε ναι, εγώ ψηφίζω ναι και για τον μικρό στις προπονήσεις π.χ. που πρέπει να πηγαίνει και τους αγώνες θα μπορούσα να βολευτώ με τα μέσα μεταφοράς και να πληρώνω το κόστος τους που σε βάθος χρόνου θα είναι μικρότερο από την συντήρηση και μάλιστα σε καλή κατάσταση με όλα τα έξοδα  χωρίς συμβιβασμούς δηλαδή ενός αυτοκινήτου 1600 κυβικών και μιας μηχανής 500 κυβικων αυτά τα δύσκολα οικονομικά έτη

Γίνεται.

 Και ίσως πρέπει να το κάνω επιτέλους για ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΩΝΤΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ.

 Ψηφίζω ναι, μπορεί κάποιος εύκολα να την γλυτώσει.

 Δώστε μου και 1300 ευρώ να πάρω το YAMAXA το ΜΟDX και είμαστε μια χαρά?

Πολύ πολύ μικρά ηλ. αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις στην πόλη... Επιδοτούμενα φυσικά από το κράτος?



 Για τις μετακινήσεις έξω από το κλεινόν άστυ, σε μεγάλα κάθετα γκαράζ με λογικές τιμές, τα άλλα τα κανονικά, όταν δεν τα χρησιμοποιούμε.

 Λέω εγώ τώρα....
Με το ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ θα μπορούσαν να το κάνουν έτσι που ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ και να δώσουν κάθε οικογένεια ένα τέτοιο ΑΜΑΞΙ για να κινείται και να συντηρείται με κρατικά έξοδα.

 Και θα κάνουμε γι αυτό τώρα που ερχόμαστε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ έτσι για να τους μπούμε στο μάτι αχχαχαχαχαχαχαχα?

 
Ήγουν, το κόστος κτήσης ενός τέτοιου κουβά επιτρέπει την απόκτηση ενός εισιτηρίου των 1,37 ημερησίως, για 10 έτη αδιάλλειπτα.


Και σε καμιά 10αριά χρόνια, να χρειάζεσαι καινούρια μπαταρία που κάνει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο.

Άρα δεν συμφέρει.

Το πετάς και παίρνεις άλλο φθηνότερα.

Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα?

Στο περιβάλλον που υποτίθεται ότι προστατεύεις.

Εκτός και αν τα παίρνουν κοψοχρονιά για ανακύκλωση.

 
Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα?
Να αγιάσει το στόμα σου!

Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί ότι όλο αυτό το παραγωγικό θαύμα που ζούμε θα είχε φάει μεγάλη ξενέρα και βλοσυρότητα, αν ο κάθε παραγωγός δεσμευόταν για τη διαχείριση ΟΛΟΥ του κύκλου ζωής του προϊόντος του; Οκ, πήραμε το Α+++ να αντικαταστήσει το Α+, το ανακυκλώσαμε τάχα, και όλα αυτά ξεβράζονται με κοντέινερ στην Αφρική. Εμείς πάντως το προστατέψαμε το περιβάλλον. Ας κάτσουν οι Αφρικάνοι με το καμινέτο να βγάζουνε το χρυσάφι από τις πλακέτες.

 
να έχουμε το αμάξι μας να γουστάρουμε και να πηγαίνουμε ανεξάρτητα και άνετα στα απαλλαγμένα από τον ΕΝΦΙΑ εξοχικά μας.


Εσύ δεν χρειάζεσαι αμάξι γι' αυτό.

Έχεις εξοχικό στο Κολωνάκι αφού.

 
Δώστε μου και 1300 ευρώ να πάρω το YAMAXA το ΜΟDX και είμαστε μια χαρά?
Βρε πουλί μου, δε θες τούτο που είναι πιο φθηνό;

https://smart.noiz.gr/details.php?id=534584&search_id=4173224

Δεν ξέρω, ρωτάω. (Όπως λένε τα μικρά θέλω πλειστέισο, και τους παίρνουν απομίμηση ατάρι και πάει το δάκρυ κορόμηλο μετά)

 
Το αυτοκίνητο από την άλλη το θεωρώ ως επέκταση του ζωτικου μου χώρου. Και αν αφήσουμε όλοι το αυτοκίνητο για τσ μέσα τότε θα φανεί η ανεπάρκεια των υποδομών ΜΜΕ να καλύψουν τους πολίτες. 

 Φανταστείτε να αφήσουν όλοι τα μηχανάκια τι θσ γίνει που θα γεμίσουμε και αλλα αυτοκίνητα. 

 Υπάρχουν καταγγελίες ήδη για την ανεπάρκεια του ΜΕΤΡΌ να καλύψει τις ώρες αιχμής. 

 Θα χάσει δε το κράτος και οι κουμπάροι από τα τέλη κυκλοφορίας και τσ διόδια και υπό αυτό το πρίσμα το κράτος μας ιδιαίτερα αυτό θσ αναγκαστεί να φορολογησει περισσότερο τα ΜΜΕ και να βάλει και τέλη κυκλοφορίας σε κάθε φυσικό πρόσωπο πλέον ???Χαχαχαχα 

 Κλείνεται ο κόσμος μέσα από την ακρίβεια και το έριξε στο φαΐ και είδατε τι γίνεται με τα τρόφιμα. 

 Το νεο δόγμα του φιλελευθερισμου είναι πως ότι χρησιμοποιείται περισσότερο θα το κοπανάμε περισσότερο και ιδιώτες και το κράτος που βλέπει φορολογικό ψωμί και θεωρεί το αυτοκίνητο ενώ είναι είδος ανάγκης λόγω της ανεπάρκειας των ΔΜΜΜ και των ΙΜΜΜ ως είδος πολυτελείας ?χαχαχσχαχαχα??

 
Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει?

Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?
το supermarket είναι 19 μέτρα από το σπίτι μου και η κάβα 26,

παίρνω δε μονο 6αδες (αγοράζω ΜΟΝΟ τα ημερήσια τρόφιμα)

Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι


δεν πηγαίνω ποτέ στον τρίτο κοΖμο ,φοβάμαι. 

μόνο Αθήνα κυκλοφορώ και τα ΜΜΜ με υπερκαλύπτουν έχω το μέτρο στα 10 λεπτά από την πόρτα μου και 60 τρόλεϊ, λεωφορεία την ώρα στα 3 λεπτά. Μπρούκλης...ενταξει δεν είναι και Βερολίνο αλλά μια χαρά είναι στην Αθήνα, την ΚΑΝΟΝΙΚΗ κσαναλεω,τα ΜΜΜ ,ούτε τόσο πήχτρα είναι ...

αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά.


όλα μου τα αγαπημένα μπαρ και εστιατόρια είναι max 10 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι μου αλλά και οπουδήποτε αλλού βγω στην Αθήνα max ένα 10αρικο είναι το μεταμεσονυχτιο ταξί,μιλάμε για την ΚΑΝΟΝΙΚΗ Αθήνα φυσικά όχι τα γύρω χωρΓια

επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι


20 λεπτά με τα πόδια είναι το Σύνταγμα από την πόρτα μου εκ των οποίων τα 10 είναι μέσω του ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ κηπου  :) ,ωραίος ο βασιλικός κήπος της Φρειδερίκης:) 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top