- Πόντοι
- 198
Κουβέντα κάνουμε μην το γυρίσουμε σε μπόξ πλιζ ?
για την συγκεκριμενη ρατσα συγνωμη αλλα θα διαφωνησω..Το σκυλί για εμένα εκτός εξαιρέσεων που πάντα υπάρχουν δεν πρόκειται να σε πειράξει αν το μεγαλώσεις σωστά.
Αν εγω που είμαι άσχετος πάρω ένα τσιουάουα και το μεγαλώσω να είναι νευρικό,ακόμα και αν επιτεθεί σε κάποιον δεν θα του κάνει ζημιά.Αν τώρα πάλι σαν άσχετος πάρω ενα ροτβάιλερ,θα κάνει ζημιά σε κάποιον.
Για τα μεγάλα σκυλιά θα έπρεπε να υπάρχει έλεγχος και να περνάνε και οι ιδιοκτήτες εκπαιδευση πως να τα μεγαλώνουν.
Καμία διάθεση για κάτι τέτοιο. Το θέμα του yameth ήταν άλλο και φτάσαμε στο στο ότι τα pit bull είναι δολοφόνοι.Κουβέντα κάνουμε μην το γυρίσουμε σε μπόξ πλιζ ?
ΤΑ ΣΑΓΟΝΙΑ ΤΩΝ PITBULL ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ!!!! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΑΣΑΡΟΝΤΑΙ... ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΙΟ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΡΑΤΣΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ "ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ" ΔΑΓΚΩΜΑ!!!!για την συγκεκριμενη ρατσα συγνωμη αλλα θα διαφωνησω..
Παρα πολλες φορες εχουμε δει οικοσιτα Pitbull να γυρνανε κατα των αφεντικων τους, ατομα μεσα στο σπιτι η αλλα σκυλια
Σε προσωπικο επιπεδο - σε σπιτι μαθητη που μεγαλωσαν Pitbull μεσα στο σπιτι- καποια στιγμη επιτεθηκε στον πατερα - 80 ραμματα στην κλειδα και το σκυλι για να ξεκλειδωσει το δαγκωμα το πνιξανε!!!
Δεν ειναι ολοι ασχετοι με τασεις αυτοκτονιας που τα παιρνουν - το σκυλι ειναι για αλλη χρηση απο σκυλος συντροφιας.
Δεν είμαι κανάς ειδήμων στα σκυλιά απλά και εγώ απο προσωπικές εμπειρίες βγάζω συμπεράσματα.για την συγκεκριμενη ρατσα συγνωμη αλλα θα διαφωνησω..
Παρα πολλες φορες εχουμε δει οικοσιτα Pitbull να γυρνανε κατα των αφεντικων τους, ατομα μεσα στο σπιτι η αλλα σκυλια
Σε προσωπικο επιπεδο - σε σπιτι μαθητη που μεγαλωσαν Pitbull μεσα στο σπιτι- καποια στιγμη επιτεθηκε στον πατερα - 80 ραμματα στην κλειδα και το σκυλι για να ξεκλειδωσει το δαγκωμα το πνιξανε!!!
Δεν ειναι ολοι ασχετοι με τασεις αυτοκτονιας που τα παιρνουν - το σκυλι ειναι για αλλη χρηση απο σκυλος συντροφιας.