• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα

Status
Not open for further replies.
kilon είπε:
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο , είμαστε σπάταλοι και ας μην μας περισεύει το χρήμα. Ο έλληνας αν δεν καταχρεωθει δεν νιώθει οτι ζεί. Κάνει και ποίημα.  ;D

Είναι και αυτό.

Και επαναλαμβάνω,και βέβαια είναι μπουρδες αυτα του στυλ ''ολα στον thomann είναι πιο φθηνά '' κλπ.Το κάθε αντικείμενο το ψάχνεις να δεις που είναι η οικονομικότερη (όχι φτηνότερη) προσφορά.

Στα προινόντα που ανέφερε ο kilon όπως είπα δε γνωρίζω,δεν ασχολουμαι με αυτά,σε αυτά που ασχολουμαι το συγκεκριμένο μαγαζί είναι ...αστα καλύτερα.

Ενα μεγάλο +1 στον flea για το σχόλιο του.Καλή η γκρίνια,αλλά ο καθένας θα πρέπει να κάνει τις επιλογές του σαν ώριμος καταναλωτης,είτε αυτες είναι απο την εγχώρια αγορά είτε απο έξω

 
το θεμα οντως πηρε αλλες διαστασεις αλλα:

OK. Όντως το θέμα έχει ξεφύγει λίγο από τον τίτλο, αλλά η τοποθέτηση του κ. Στόλλα δεν αναφέρεται μόνο στο περιστατικό με το ελαττωματικό όργανο αλλά σε πολύ γενικά θέματα που σχετίζονται με την αγορά και μας αφορούν όλους.

+1000

δεν νομιζω οτι μετα απο τοσα χρονια κοροιδιας ειναι σωστο να δεχομαστε διδαχες περι της "απροσωπης" αγοροπωλησιακης σχεσης με το καθε Thomann!

...και μην ξεγελιεστε.

Την παραπανω επωνυμη τοποθετηση εγω προσωπικα δεν την αντιλαμβανομαι ως μια απαντηση προκειμενου να αποκαταστησει την τιμη της επιχειρησης αλλα ως μια κραυγη πανικου στην οψη της διαδικτιακης αγορας και των cyberstores.

 
fenderiarhs είπε:
        Μου κανουν εντυπωση οι τοποθετησεις ορισμενων μελων, στη παγια ελληνικη τακτικη της κλαψας και της δικαιολογιας.  Κλαψα κ μουρμουρα για την εγχωρια αγορα και τις δυσκολιες του Ελληνα επιχειρηματια (μηπως να ξαναπροβαλλουμε στη TV το αξεχαστο σποτακι "ο επιμενων Ελληνικα?"). Λες και οσοι απο εμας αποφασισαν καποια στιγμη να παψουν να αγοραζουν απο εδω, το εκαναν απο ξενομανια, απο εκδικητικη συμπεριφορα και οχι επειδη υπαρχει σοβαρος και εμπεριστατωμενος λογος. 

      Σαν πελατης δεν με ενδιαφερει ποσως και ουτε πρεπει να με ενδιαφερει τι προβληματα αντιμετωπιζει ο εγχωριος εισαγωγεας η εν πασει περιπτωσει καταστηματαρχης με την τιμολογιακη του πολιτικη, με το service που προσφερει, με τον κεντρικο του εισαγωγεα,με τον προμηθευτη του, με τον βαριεστημενο υπαλληλο του, η με τον ανταγωνισμο του. Ουτε ολα αυτα τα προβληματα ειναι δικαιολογια για τα κακως κειμενα της ελληνικης αγορας. Στο κατω κατω της γραφης ας παραδειγματιστουν απο τα ευρωπαικα μαγαζια που ειτε ειναι μικρες ατομικες επιχειρησεις ειτε μεγαλυτερες, τα προβληματα αυτα τα εχουν λυσει προ καιρου. Παρομοιως τον μαγαζατορα δεν τον ενδιαφερει αν εχω πλυνει τα δοντια μου, αν πληρωθηκα αυτο το μηνα η οχι, η εαν θα τρωω γαλετα τον υπολοιπο μηνα προκειμενου να αγορασω την υπερτιμολογημενη custom shop ασυδοσια του. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΛΑΤΗΣ, οι ρολοι μας διακριτοι και οι υποχρεωσεις του ενος προς τον αλλον συγκεκριμενες. Τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιες κλαψες και κρεββατομουρμουρες τα οποια προσωπικα τα ακουω βερεσε.

      Και κατι ακομα που με εκνευριζει. Μολις καποια επαγγελματικη ομαδα διαπιστωσει οτι θιγονται τα συμφεροντα της προβαλλει αμεσως ως συγκριτικο πλεονεκτημα τη προσωπικη επαφη και τη σχεση με τον πελατη ( τον ιδιο πελατη που επι χρονια ταλαιπωρουν)  (παρατηρηστε το, συμβαινει συνηθως σε πολλα κλειστα επαγγελματα και συντεχνιες) σε αντιθεση με την απροσωπη αγορα απο το πολυκαταστημα η το ιντερνετ. Sorry αλλα ειμαι λιγο δυσπιστος μεχρις οτου αποδειξουν οτι σεβονται αυτη τη σχεση με τον πελατη εμπρακτως και οτι το ενδιαφερον τους για αυτην δεν ειναι οψιμο. Μεχρι τοτε ευχαριστω δεν θα παρω.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου ;)

 
Ξέρετε που είναι τό θέμα?

Στο ότι ο -κάθε- Thomann δίνει τη δυνατότητα στον Έλληνα να φερθεί με τον τρόπο που χαρακτηρίζει αυτή τη σπάνια φυλή και ταυτόχρονα να απολαύσει -ασυζητητί- δικαιώματα κανονικού Ευρωπαίου. Αυτό έχει λειτουργήσει για πολλούς σαν υποκατάστατο ευφυίας. (Ξέρετε.... το γνωστό...."Μα για χαζούς μας περνάνε?"   :D :D )

Θα συμφωνήσω με όσους προανέφεραν ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης δεν είναι το "ισχυρό χαρτί" της εγχώριας αγοράς, ιδιαίτερα σε επαρχιακές πόλεις όπου κάποια καταστήματα ακόμη λειτουργούν με τη λογική του μονοπωλίου.

Κρατήστε όμως κατα νού το ακόλουθο: Πολλοί άνθρωποι (ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ) δεν πραγματοποιούν αγορές από το δίκτυο γιατί φοβούνται ή γιατί δεν ξέρουν πως γίνεται. Ο "ανταγωνισμός" στην πραγματικότητα είναι ίσως κάπως μικρότερος από ότι φανταζόμαστε.

Σημαντικό : Έχω μάθει ενδιαφέροντα πράγματα από πωλητή σε μαγαζί και άλλες φορές έχω ακούσει απίστευτες κοτσάνες.

+ 137 λοιπόν στο αυτονόητο. Στην -κατά περίπτωση- αξιολόγηση υπηρεσιών / αγορών.

 
αλλα +1000 fenderiarh μου...

πολυ καλο που εκανε τοποθετηση και ο κ.στολλας;-) αλλα ελπιζω αυτη τη φορα  να απαντησει σε καποιον και οχι να πει οπως τοτε..:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=8051.msg109734#msg109734

...οτι θα απαντησει στα σχολια σε μια εβδομαδα και μετα να χαθει...καλυτερα ας μην πει τιποτα αν δεν εχει προθεση να απαντησει;-)

εγω παντως ενας λογος που δεν ψωνιζω ποια απο στολλα εδω θεσσαλονικη ειναι ο εξης:

ηθελα να παρω μια Highway telecaster η οποια εκανε στον thomann 600€ μαζι με τα μεταφορικα αν θυμαμαι καλα..αλλα θελωντας να υποστηριξω το ελληνικο μαγαζι ειπα να παω απο το καταστημα να δω αν μπορω να την παρω απο εκει εστω και αν εχανα..50€-70€..

παω λοιπον πιανω τον υπευθυνο και του λεω οτι εχω μετρητα πανω μου με σκοπο να τους τα δωσω για να παρω την Highway tele...η τιμη της μου ειπε οτι ηταν 850€ περιπου..ισως και λιγο παραπανω...του λεω  οτι δεν εχω σκοπο να χασω πολλα λεφτα καθως την εχω βρει απο γερμανια με 300€ λιγοτερα και αν μου εκαναν καποια καλυτερη τιμη θα την επαιρνα απο το καταστημα τους,επισημαινοντας οτι κριμα ειναι αυτα τα λεφτα να μην τα δωσω σε αυτους απο την στιγμη που θα τα ..σκασω...

και χωρις πολλα πολλα μου λεει...αφου την βρηκες με 600€ απο εκει παρτην απο εκει...οποτε δεν με εβαλε καν στην διαδικασια να εχω τον οποιονδηποτε ενδοιασμο σε μελλοντικες αγορες μου απο εξωτερικο..;-)

 
Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

Ή

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

 
Wow! είπε:
Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

Ή

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;
Μιας και μιλάμε για Στόλλα και κατ' επέκτασιν "FENDER", η απάντηση είναι πολύ απλή Wow!:

Με τις υπάρχουσες συνθήκες, αν θες Fender πολύ απλά ΔΕΝ παίρνεις από Ελλάδα.

Ψάξε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ προϊόν Fender στην Ελλάδα και στην Γερμανία, και μόλις βρεις κάτι φθηνότερο εδώ, το ξανασυζητάμε ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Wow! είπε:
Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

Ή

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

Πλάκα πλάκα πολλοι το κάνουν αυτο.Εγώ έκανα το αντιθετο.Η κιθαρα μου είναι πιο ακριβη στον thomann.

ΥΓ Σε μαγαζί της θεσσαλονίκης βρήκα πολλά προιόντα fender σε τιμές thomann

 
Έχω ξαναπεί η τιμή είναι κάτι σχετικό..... ή σου κάνει το "εργαλείο" ή δεν σου κάνει....

Άλλο μαγαζί το ένα άλλο το άλλο...

Παρεπιπτώντος στο Αμέρικα ούτε τα τσιγάρα δεν έχουν ίδια τιμή και ας είναι τα μαγαζιά που τα πουλάνε δίπλα το ένα στο άλλο....

Ελεύθερη αγορά .... ίσως απαιτεί και πιό ώριμους καταναλωτές... 3η φορά που το λέμε...

η τιμή είναι π.χ αυτή... πάρτο ή άστο!

Η σχέση όμως after sales care or support υποστιρίζεται από δικαιώματα και υποχρεώσεις και των πωλητών και των πελατών.

Ο μεν πελάτης να αποδείξει σε κάποιο ελλατωματικό προιόν ότι δεν έβαλε το χεράκι του, και ο πωλητής να προβεί σε αντικατάσταση αν η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη. (εύλογα σε σύντομο πολύ χρονικό διάστημα απο την ημερομηνία πώλησης.)

Ε! το τελευταίο νομίζω ότι καλύπτεται.... ας μην μεμψημηρούμε άλλο

 
Wow! είπε:
Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

Ή

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;
Η κιθάρα και ο ενισχυτης που έχω αποφασίσει να πάρω ειναι τραγικά φθηνότερα απο Θωμά ειδικά ο ενισχυτής.Την κιθάρα την βρήκα και εδώ ίδια τιμή αλλά όχι στο χρώμα που θέλω

 
Κοινώς, αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα δυο - τρία παρόμοια θέματα που έχει το φόρουμ πρέπει χαλαρά να έχουν συγκεντρωμένες πέντε με έξι χιλιάδες αναγνώσεις... και καταλήγουμε πάλι στο μηδέν, δλδ σαν να μην διδαχθήκαμε τίποτα. Τα περισσότερα από δω τα είχα πει κι εγώ στο παρελθόν - δεν θέλω να γίνω κασσέτα.

ΥΓ. Βασικά αν προσθέσει κάποιος κι άλλο θρεντ πάει στις δώδεκα χιλιάδες... Τεσπα, κακές διαπιστώσεις μετά από δύσκολη μέρα - όλο και κάποιος θα έχει μάθει να μην σνομπάρει τους εγχώριους πωλητές, ειδικά στην αγορά ενός αγαθού τόσο προσωπικού και ιδιαίτερου όσο ένα μουσικό όργανο (έγχορδο, πνευστό κλπ. εκτός από synths που ως ηλεκτρονικές κατασκευές ακούγονται όλες ίδιες - μιλάω βέβαια για τα ίδια μοντέλα).

 


Όταν αγόρασα το φλάουτό μου πριν από πολλά χρόνια (δεν λέω πόσα γιατί αρχίζω να αντιπαθώ βαθύτατα τα "I was a mod before you was a mod" ποστ - ναι, καλά το'γραψα κύριε διορθωτά), έπαιζα επί τουλάχιστον 3μισι ώρες σε κλειστό μαγαζί για να διαλέξω αυτό που ήθελα, έχοντας καταλήξει σε τρία ίδιας μάρκας, ίδιου μοντέλου, ίδιας τιμής.


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
elavd είπε:
Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

Ή

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;
Μιας και μιλάμε για Στόλλα και κατ' επέκτασιν "FENDER", η απάντηση είναι πολύ απλή Wow!:

Με τις υπάρχουσες συνθήκες, αν θες Fender πολύ απλά ΔΕΝ παίρνεις από Ελλάδα.

Ψάξε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ προϊόν Fender στην Ελλάδα και στην Γερμανία, και μόλις βρεις κάτι φθηνότερο εδώ, το ξανασυζητάμε ;)
Φιλε,δεν εχεις δικιο...πριν λιγες μερες παρελαβα μια καινουργια fender american series,αγορασμενη απο τον Ντουκα,στα Γιαννενα.Την εστειλε στην πορτα μου και η τιμη ηταν ιδια με του Thomann ;)...θελει λιγο ψαξιμο η αγορα...και πια,οποια μαγαζια δεν εχουν αντιληφθει την νεα κατασταση πραγματων,απλα θα κλεισουν...ειναι θεμα χρονου

 
επειδη λεμε διαφορα για τιμες thomann υπαρχουν εννοειται καποια ελληνικα μαγαζια με ιδιες τιμες με τον θωμα αλλα και καλυτερες οπως:

guitar store στα εξαρχεια,ριχαρδος εδω θεσσαλονικη(αυτος μονο ομως αν δει οτι ξερεις για Thomann Κτλ),σταυρος ντουκας στα γιαννενα!

 
Σωστός ο takis. Ειδικά για το guitar store (που έχω πάει 3-4 φορές) αλλά ποτέ δεν έχω αγοράσει ακόμη, μπορώ να πω ότι ανήκει στα μαγαζιά, που με έχουν κάνει να πω (εδώ και κάμποσο καιρό), ότι κάτι καινούριο και ωραίο παίζει στην ελληνική αγορά. Μαζί με τον Καγμάκη, τόσο με τις "ψαγμένες" του μάρκες, τις φιλικές τιμές την εξυπηρέτηση και την αντιμετώπιση προς τον πελάτη (2 φορές που πέρασα από κει για να ρωτήσω κάτι και έφτασα να μιλώ για 40 ολόκληρα λέπτα, για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς), με έχουν πείσει πλέον, πρώτα να κοιτάξω προς αυτούς τους 2, και μετά να παίρνω σβάρνα τα ιντερνετομάγαζα. Και μια διαφορά λογική στην τιμή την δέχομαι (πχ 70 euro για κάτι που κάνει 500 ναι, 70 για κάτι που κάνει 300 μάλλον όχι).

Και μπορεί να φαίνεται σαν διαφήμιση, αλλά αφού το βλέπω θα το πω. Τόσα και τόσα έχω πει για τους ξένους, ήρθε η ώρα να πω και για κανά Έλληνα. Τουλάχιστον ας ακολουθήσουν και άλλοι

 
fleamail είπε:
Όμως υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα στο "παράπονο" σας περί μπερδέματος Στόλλα και dealer κ. Γιάννη. Εσείς είσαστε αυτοί που διαμορφώσατε αυτή την εικόνα στην αγορά και εσείς έχετε διαμορφώσει το πως βλέπει και συγκρίνει ο καταναλωτής τον Στόλλα γιατί πολύ απλά πουλάτε και Λιανική. Ξέρω πολλά άτομα που πιστεύουν ότι πχ το κατάστημα σας στην Θεσσαλονίκη είναι απλά ένα μουσικό πολυκατάστημα και τίποτε άλλο. Δεν μπορείτε να ζητάτε από τον καταναλωτή να μην σας συγκρίνει με άλλα μεγάλα πολυκαταστήματα του εξωτερικού όταν εσείς δεν έχετε αποφασίσει ακόμη ποιός θα είναι ακρβώς ο ρόλος σας στην αλυσίδα.
Αγαπητέ fleamail και σε όσους ενδιαφέρονται για το after sales που έτσι κι αλλιώς είναι το θέμα:

Το θέμα της τροφοδοτικής αλυσίδας το ανέφερα λόγω σύγχυσης που γίνεται συνεχώς. Όπου και να αγοράσει ο καταναλωτής όργανο (συνεργαζόμαστε με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα) και υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα φταίει ο Στόλλας. Αυτό έγινε και στη συγκεκριμένη περίπτωση: ενώ το μπάσο αγοράστηκε από το Midi Club, ο Στόλλας αναφέρθηκε ως πωλητής άρα και ως φταίχτης (στην συγκεκριμένη περίπτωση ούτε το Midi Club έφταιγε). Και για να το διαχωρίσουμε σωστά (όπως σε όλο τον κόσμο) οι ευθύνες του setup του οργάνου είναι καθαρά του dealer (η τελευταίου πωλητή αν πρόκειται για showroom δικό μας) , η ευθύνη της εγγύησης είναι του αντιπροσώπου (εντός των ορίων που θέτει ο κατασκευαστής).

Τώρα σε αυτή τη σύγχυση βοηθούν και οι dealer καμιά φορά γιατί δεν ξέρουν όλοι από όργανα (και μάλιστα από όλα τα όργανα). Εκεί είναι εύκολο αν ο πελάτης ξέρει περισσότερα και αρχίσει να κάνει ενοχλητικές ερωτήσεις, ή εμφανιστεί ένα μανίκι με δύστροπο truss rod να παραπέμψουν το φταίξιμο στον Στόλλα.

Κι εδώ γεννάται το ερώτημα: η προστιθέμενη αξία του dealer που είναι ? Που είναι η παρεχόμενη υπηρεσία, το setup, το service, η γνώση και to know how που πρέπει ένας dealer να προσθέσει (μαζί με τα κεφάλαια και τα καθημερινά έξοδα) για να δικαιολογήσει την ύπαρξη του, το κέρδος του και τη διαφορά του από τον Thomann? Και επαναλαμβάνω, δεν μπορούν να τα ξέρουν όλοι όλα, ας τα κάνουν outsourcing από εξωτερικές πηγές, αρκεί να τα παρέχουν στον πελάτη τους. Έτσι κι αλλιώς υποστηρίζοντας στο προηγούμενο post μου ότι βλέπω τους έλληνες dealer να αλλάζουν προς το καλύτερο, αυτό εννοούσα: την προστιθέμενη αξία που βάζουν στο όργανο. Αν υπάρχει αυτό, ο Στόλλας δεν φταίει (όχι τουλάχιστον πάντα). Όταν δεν υπάρχει αυτό φταίει ο καιρός, ο Στόλλας, η άτιμη κοινωνία…. Εσείς ως μουσικοί-καταναλωτές αναζητήστε το. Έτσι θα καλυτερέψουμε όλοι!

Όπου λοιπόν εμείς πουλάμε λιανική αναλαμβάνουμε και τις ανάλογες ευθύνες του dealer. Όμως για να σου απαντήσω σχετικά με τα λεγόμενα σου για τη Θεσσαλονίκη, ο ρόλος μας στην αλυσίδα είναι ξεκαθαρισμένος με μία έννοια: Η κατεύθυνση της εταιρείας μας ήταν πάντα να τροφοδοτεί καταστήματα. Πως αλλιώς εξάλλου θα ξεκίναγε να αντιπροσωπεύει  τις εταιρείες που αντιπροσωπεύει από την Πάτρα ? Το 92% των πωλήσεων μας παραμένει ως «χονδρική πώληση». Αυτό κατά κύριο λόγο ζητούν και τα εργοστάσια. Όπου εμείς κάνουμε λιανική γίνεται με σεβασμό στους dealers-πελάτες μας και με ένα κύριο μέλημα: Να δείξουμε τα προϊόντα στην αγορά! Δεν ξέρω αγαπητέ fleamail πόσο «παλιός» είσαι, αλλά πριν ανοίξουμε το υποκατάστημα στην Θεσσαλονίκη, η ακριβότερη κιθάρα της Fender που είχε δει Θεσσαλονικιός ήταν η American Standard Strat (και όχι tele γιατί ήταν παρακινδυνευμένο να στοκαριστεί από dealer εκείνη την εποχή…) κι αυτή μόνο σε μαύρο (μιλάμε για το 2000!). Ο μέσος dealer λοιπόν δεν «στόκαρε» πάνω του μέσου όρου προϊόντα και κατά μία έννοια αυτό συνεχίζεται. Απόδειξη ότι το showroom το δικό μας δεν έβλαψε αλλά ωφέλησε την αγορά, είναι ότι από το άνοιγμα του η χονδρική της Θεσσαλονίκης τριπλασιάστηκε και ο πλουραλισμός στην αγορά των καταναλωτών μόνο ωφελήθηκε.

+100000000000 στον fleamail. Νομίζω ότι πουθενά (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) δεν ισχύει η πολιτική που εφαρμόζει η εταιρεία σας, το να εισάγει δηλαδή αλλά να πουλάει ΚΑΙ λιανικής... 
Στον αγαπητό elavd,

Εταιρείες που κατά κύριο λόγο κάνουν χονδρική έχουν και υποκαταστήματα λιανικής και σε άλλες χώρες ή όπως προτιμούμε εμείς να τα λέμε ‘‘showroom’’ γιατί αν ήταν καθαρά σημεία λιανικής θα ήταν πιο επιθετικά στην αγορά. Αλλά γιατί δικαζόμαστε εμείς για το αν κάνουμε και λίγη λιανική τι στιγμή που α) αυτό ωφελεί τον καταναλωτή και β) είμαστε οι μόνοι στην Ελλάδα που από την αρχή είχαμε τέτοια κατεύθυνση (όλοι μα όλοι οι ανταγωνιστές μας αντιπρόσωποι ήταν και είναι λιανομάγαζα με εξαίρεση ενός που έχει αλλάξει ρότα τα 2-3 τελευταία χρόνια).

Ουπς.  :o Ξεκίνησα να απαντώ στον fleamail και στο συμπλήρωμα του elavd και έφτασε το forum στις 8 σελίδες. Ελπίζω κάποιους να κάλυψα με τα παραπάνω. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους όσους μου απευθύνουν ερώτηση ή περιμένουν απάντηση άλλα καθώς ο χρόνος μου είναι σφιχτός αυτό θα γίνει μόλις μπορέσω…Ευχαριστώ για την κατανόηση σας (αν και το θέμα των τιμών δεν αφορά το συγκεκριμένο φόρουμ, θα απαντήσω και σε αυτό).

 
Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση, αν και όσον αφορά εμένα, το "ζουμί της ερώτησής μου ήταν αλλού.

Όταν βρείτε χρόνο, ξαναδιαβάστε παρακαλώ τι είχα γράψει:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=151948.msg159750#msg159750

 
Κ.Στολλα, ωραία όλα αυτά που λέτε και σας τιμά που συνεχίζεται και ασχολείστε με το θέμα, αλλά δεν απαντάτε επί της ουσίας:

-To παράπονο του κόσμου είναι η after sales συμπεριφορά του κάθε μαγαζιού ( γενικά και αόριστα). Δηλαδή: παίρνεις μια κιθάρα με ελαττωματικά ποτενσιόμετρα για παράδειγμα. Θεωρώ απαράδεκτο να υπάρχει κάτι λιγότερο από κατευθείαν αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊοντος (της κιθάρας και όχι μόνο του ποτενσιομέτρου σε αυτή την περίπτωση), αφού αγοράστηκε ένα προιον καινούργιο και δεν νοείται να έχει το παραμικρό τέτοιου είδους ψεγάδι.

-Ή ας πούμε στην αγορά ενός πολυεφε να μην λειτουργεί σωστά κάτι και να υπάρξει η περίπτωση του "θα το κοιτάξουμε στο σερβις και θα δούμε".  Καινούργιο προιον και παραμικρο πρόβλημα δεν συμβαδίζουν σαν έννοιες και η μόνη λύση πρέπει να είναι η αντικατάσταση.

 
Αγαπητοί Elavd, Spy, Kosh και όλοι όσοι στη συνέχεια παραπονιούνται για τις τιμές της Fender ή άλλων εταιριών που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα.

Χωρίς να υποτιμώ κανένα (γιατί είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζουν αρκετοί) πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε ότι οι τιμές τιμοκαταλόγου στο site μας είναι list price ή επί το αγγλικότερον MSRP (Maximum Suggested Retail Price) Ανώτατη Προτεινόμενη Λιανική Τιμή ενώ οι τιμές των cyberstore είναι street price (Οριστική και Τελική Τιμή κατόπιν εκπτώσεων, επιβαρύνσεων κλπ).

Αυτό σημαίνει δύο πράγματα :

α) η δική μας τιμή είναι μια τιμή-οδηγός (reference) και ταυτόχρονα η ανώτατη που θα πρέπει κάποιος να βρει για το συγκεκριμένο προϊόν και

β) ότι άμεσα συγκρίσιμες τιμές μεταξύ ημών και του Thomann δεν υπάρχουν.

Χρησιμοποιώ ξενόφερτους όρους γιατί δυστυχώς ξένα προϊόντα είναι όσα διαθέτουμε στην αγορά και με ξενόφερτους τρόπους διανέμονται…

Η ελληνική street price (ας την λέμε τελική τιμή από εδώ και πέρα), πράγματι διαμορφώνεται σε σχέση με την δική μας τιμή αλλά αυτή η τελική τιμή παίζει πάρα πολύ και παίζει ανάλογα με τουλάχιστον 10 παράγοντες από τον κατασκευαστή σε μας και από εμάς στα καταστήματα.

Θα αναφέρω μερικούς γιατί αλλιώς θα πλατειάσουμε: ποσοτικές αγορές, τελικά μπόνους, πάσης φύσεως προσφορές, τρόποι πληρωμής, ΦΠΑ (από μειωμένο στα ακριτικά νησιά μέχρι καθόλου γιατί κάποιοι μπορεί να μην κόβουν και απόδειξη –στην Ελλάδα ζούμε-), μοντέλα που πρόκειται να καταργηθούν, ακόμα και πιθανή οικονομική ανάγκη του μαγαζάτορα, you name it….

Όλα αυτά και άλλα πολλά διαμορφώνουν την τελική τιμή ενός προϊόντος και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον taq (στο μακροσκελές post του της 2ης σελίδας) όπου δίνει μια πραγματική διάσταση της ελληνικής αγοράς του μουσικού χώρου.

Συμφωνώ επίσης με όσα λέχθηκαν από τον fleamail για το παζάρι (δεν αλλάζεις μια αγορά και μια νοοτροπία έτσι εύκολα) που πρέπει πάντα να συνυπολογίζεται από τον μαγαζάτορα (γι’ αυτό και πουθενά στα μουσικά όργανα δεν υπάρχουν fix τιμές).

Μεγάλος Παράγοντας είναι πάλι η εκάστοτε πολιτική του ίδιου του κατασκευαστή.

Αν δηλαδή επιδοτεί ή όχι το ηλεκτρονικό εμπόριο έναντι των παραδοσιακών μορφών διακίνησης. Γι’ αυτό και δεν έχουμε σε όλα τα εργοστάσια τις ίδιες αποκλίσεις με το εξωτερικό αλλά και αυτό μπορεί να αλλάξει εν μια νυκτί καθώς οι διαπραγματεύσεις είναι μόνιμες... Και βέβαια αν τύχει με εργοστάσιο τέτοιο πρόβλημα, θα είναι πρόσκαιρο και πανευρωπαϊκό. Δηλαδή η τιμή θα έχει δοθεί σε κάποιο site «χώμα» από το ίδιο το εργοστάσιο

Το πρόβλημα τότε είναι όλης της Ευρώπης και δεν είναι ακριβή εταιρεία η Βενέδικτος Στόλλας. 

Last but not least.

Άλλο σημαντικό πρόβλημα στις τιμές είναι η ισοτιμία ξένου νομίσματος με το €. Δεν έρχονται όλα τα προϊόντα στην ίδια φόρτωση και άρα δεν κοστολογούνται με την ίδια ισοτιμία. Ειδικά τώρα τελευταία η συνεχή πτώση του δολαρίου βγάζει κάθε προηγούμενη εισαγωγή ακριβή και δεν μπορείς 100% να παρακολουθείς όλα τα προϊόντα σε σχέση με όλα τα cyberstore ανά πάσα στιγμή.

Σε κάποια θα είσαι ακριβός και σε κάποια φθηνός…

Σε γενικές γραμμές όμως πιστεύω ότι είμαστε κοντά ακόμα και κατώτεροι καμία φορά (μιλώ πάντα για την τελική τιμή).

Άσχετα λοιπόν αν σας κάλυψα ή όχι (γιατί και εγώ είμαι καταναλωτής σε άλλα προϊόντα και αυτό που με «καίει», με καίει ότι κι αν μου λέει ο άλλος) το απόσταγμα αυτών που γράφω είναι ότι η τιμολογιακή πολιτική μας παραμένει πάντα στα πλαίσια της λογικής αντιπαράθεσης με τα cyberstore που επηρεάζεται όμως από χίλιες μύριες παραμέτρους.

Συστήνω να βρείτε ψύχραιμα το κατάστημα που θα σας κερδίσει με μια καλύτερη ή κοντινή τιμή αλλά προπάντων με την ευγένεια/προθυμία και την προστιθέμενη παρεχόμενη υπηρεσία του (όποια κι αν είναι αυτή). Αυτό ως καταναλωτές είναι δική σας ευθύνη!

Στα υπόλοιπα θέματα που ανοίχτηκαν (και στον forensick για τις αντικαταστάσεις) θα απαντήσω σύντομα….

ΥΓ. Food for thought για τους ψαγμένους!

Μήπως τελικά ο Thomann έκανε καλό στην αγορά (έμμεσα και στους ανταγωνιστές του)?

Καθόρισε τι είναι και τι δεν είναι «καλή τιμή»? Τι εννοώ?

Πρώτα ο Χ μαγαζάτορας έκανε μια καλή έκπτωση και ο Χ πελάτης αναρωτιόταν αν τελικά τον ξεγέλασαν ή όχι.

Τώρα o πελάτης βλέπει την τιμή Thomann και τη θεωρεί άμεσα καλή. Εκεί θέλει «μαρκετινίστικα» να φτάσει ο Thomann.

Συνεχίστε να ψάχνετε… και όχι μόνο στο διαδύκτιο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yannis_stollas είπε:
Αγαπητοί Elavd, Spy, Kosh και όλοι όσοι στη συνέχεια παραπονιούνται για τις τιμές της Fender ή άλλων εταιριών που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα.
Τι δουλειά έχω εγώ; Απ' όσο θυμάμαι, ούτε έχω εκφράσει δογματικές απόψεις κατά ΟΛΩΝ των Ελλήνων αντιπροσώπων/εμπόρων ούτε έχω παραπονεθεί ποτέ για τις τιμές των εταιριών που αντιπροσωπεύει συγκεκριμένα η "Β. Στόλλας". Εξάλλου δεν έχω ιδία πείρα: ότι υπάρχει σπίτι μου και γράφει Fender το έχω λάβει ως δώρο! Επίσης, μία ηλεκτρακουστική Takamine που σκοπεύω να πάρω θα την αγοράσω από Ελλάδα γιατί οι τιμές κάποιων καταστημάτων είναι απόλυτα ικανοποιητικές...

Όμως, θέλετε δεν θέλετε, η πλειοψηφία των αντιπροσώπων για τους οποίους έχω άποψη ακολουθεί μία εμπορική τακτική η οποία ανήκει σε προηγούμενες δεκαετίες και στρέφει τον αγοραστή στους διάφορους Thomann, ακόμα και για περιπτώσεις όπου κάτι τέτοιο δεν τον συμφέρει.

 
μια και θιχτηκε το θεμα της ισοτιμιας €/$ θα ηθελα να κανω μια ισως αφελη ερωτηση (οχι αποκλειστικα στον Κο Στολλα):

      Πως ενω η ανοδος ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ της τιμης του πετρελαιου (η και αλλων αγαθων που αποτιμωνται σε $) περναει αμεσα και ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ στην αγορα, σε καποιες εισαγωγες, οπως αυτες των μουσικων οργανων εξ Αμερικης δεν λαμβανεται υποψιν στη διαμορφωση της τιμης εισαγωγης (και κατα συνεπεια της τελικης τιμης προς τον καταναλωτη) η τρεχουσα νομισματικη ισοτιμια (ενας λογος παραπανω οταν η τιμη της κιθαρας δεν διαπραγματευεται καθημερινα)? Μηπως ο εισαγωγεας βγαζει ενα επιπλεον 30% κερδος (οση ειναι περιπου η ανατιμηση του € εναντι του $ μεσα σε ενα χρονο, διορθωστε με αν κανω λαθος στο ποσοστο.....) και αν ναι ειναι θεμιτο αυτο η θα επρεπε να περναει στον τελικο καταναλωτη?

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top