• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα

Status
Not open for further replies.
Jasemeister είπε:
Δηλαδή το εξουσιοδοτημένο σέρβις για μια κιθάρα είναι Πάτρα και Θεσσαλονίκη στα Λιανικής του Στόλλα. Αν είναι δυνατόν στη χώρα που η πρωτεύουσα φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της χώρας να μην υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για 2 απ'τους πιο δημοφιλείς τύπους κιθάρας (στρατ και τέλε). Οι περισσότεροι έχουμε και παραπάνω από μια.
Δεν ειναι δυνατον να υποδεικνυεις σε εναν ιδιωτη-επιχειρηματια το μερος που θα ανοιξει την επιχειρηση του!

Και μια που ΟΛΟΙ πλεον φερνουν παραδειγμα το thomann, γαι ψαξε να δεις σε ποιο μερος ειναι! Στο Treppendorf ειναι! Δεν ειναι στο Bayern, ουτε στο Μοναχο ουτε πουθενα κεντρικα! Αυτο λεγεται αποκεντρωση και λειτουργει στη Γερμανια εδω και μια δεκαετια σε μεγαλο βαθμο!

ΕΛΕΟΣ! Δηλαδη εμεις που ειμαστε απο Θεσσαλονικη και αλλοι στην υπολοιπη Ελλαδα τι πρεπει να κανουμε? Στην Αθηνα εισαι, οχι στο Καστελοριζο!

 
spy είπε:
Τέλος, πιστεύω ότι ο βασικός λόγος για τον οποίο ψωνίζουμε από το Θωμά και τον κάθε Θωμά δεν είναι ότι δεν μπορούμε να βρούμε την ίδια τιμή στην Ελλάδα. Είναι ότι πλέον ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ τη διαδικασία της αναζήτησης, όπως κάνουμε με τόσα άλλα προϊόντα. Για ένα αυτοκίνητο, αξίζει τον κόπο. Για μία κιθάρα 500-1500 ευρώ, αμφιβάλλω.
Εν μέρη ναι, αλλά εμένα έχει αρχίσει να μου λείπει πολύ ένα μεγάλο μαγαζί με μεγάλη ποικιλία και ελευθερία να χαζεύεις και να παίζεις! Ειδικά αν έχεις πάει 4-5 φορές σε μαγαζιά έξω...

@ fleamailΣωστά... φαντάζομαι ότι όμως τα μαγαζιά - dealers θα κάνουν ένα 25-30% έκπτωση. Ή τέλος πάντων σίγουρα κάτι καλύτερο.
Σίγουρα! Ειδικά αν μάθεις και σε μερικά προιόντα το πόσο περιθόριο κέρδους τους δίνει ο Στόλλας πχ μετά είναι να τα πέρνεις μαζί τους και όχι με τους αντιπροσώπους!

Όσον αφορά αυτό που λές με τον νόμο κλπ... είναι αυτό που λέω και γω... είναι μία εποχή "ζύμωσης" νέων εξελίξεων, και επανατοποθέτησης πολλών συνισταμμένων..... όσοι το αντιοληφθούν γρήγορα, τόσο το καλύτερο γι αυτούς... ποτέ η "αγορά" δεν θα είναι ίδια με αυτή του '80 ή '90.... σαφώς ....
+100000

 
yannis_stollas είπε:
Κακά τα ψέματα. Το μουσικό όργανο είναι «αντικείμενο πόθου» και το μουσικό κατάστημα είναι ανάμεσα σε μας και το αντικείμενο του πόθου μας.

Κανείς δεν ερωτεύθηκε ποτέ ένα fax machine, ένα air condition ή ένα σκληρό δίσκο.

Ακόμα κι ένας έρωτας με ένα super duper κινητό γρήγορα ξεθωριάζει με την παρουσίαση του πιο εξελιγμένου μοντέλου.

Όμως με κιθάρα πχ. ξέρω αρκετούς που είναι πραγματικά ερωτευμένοι για χρόνια.
Τόσο οι πελάτες, όσο και οι έμποροι οφείλουν να ξεφύγουν από αυτή τη συναισθηματική κατάσταση και να αρχίσουν να συναλλάσονται σε μία περισσότερο ορθολογιστική βάση. Διότι ακριβώς σε αυτό το συναισθηματικό υπέδαφος της υπέρμετρης ερωτικής επιθυμίας έχουν φωλιάσει πολλοί κακοί έμποροι και πολλοί επιπόλαιοι πελάτες.

Βέβαια, υπάρχει και μία άλλη πιο δυσάρεστη διάσταση: ότι ναι μεν δεν ξέρω κανέναν που να έχει ερωτευθεί το φαξ του, αλλά ξέρω πάρα πολλούς που έχουν ερωτευθεί (πάλι και πάλι) το αυτοκίνητό τους - αν η εκτίμηση του κ.Στόλλα είναι σωστή, τότε η αγορά αυτοκινήτων θα ήταν ένα καθημερινό πεδίο μάχης, αλλά κάτι τέτοιο ΔΕ συμβαίνει καθόλου. Άρα (και λυπάμαι να το λέω) μάλλον ο σύγχρονος έλλην μουσικός έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα καταναλωτικής ανωριμότητας - είναι κάτω από το μέσο όρο του απαραίτητου επιπέδου πληροφόρησης που οφείλει να έχει ένας σύγχρονος καταναλωτής. Ας μη γελιόμαστε με τη πρόσφατη (σχετικά) τάση των αγορών από το εξωτερικό: ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα συνειδητής καταναλωτικής στάσης αλλά φαινόμενο που σχετίζεται με την "εξυπνακιδισμό" που υπάρχει στους νεοέλληνες και τίποτε περισσότερο.

 
Να κάνω μία αναφορά για το συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο διατηρεί και στην Θεσσαλονίκη κατάστημα λιανικής.

Μάλιστα βρίσκεται στην έξοδο της πόλης.

Σε επίσκεψή μου εκεί λοιπόν,με σκοπό την αγορά ακριβής ακουστικής κιθάρας-την πρώτη φορά-, ενώ για αγορά ηλεκτρικής -την δεύτερη-, ρώτησα για τα αντίστοιχα διαθέσιμα όργανα τα οποία και βρίσκονταν στη βιτρίνα του καταστήματος.Ο πωλητής, μου μίλησε σχετικά και μου ανέφερε τιμές.Να αναφέρω πως στο κατάστημα και τις δύο φορές έτυχε και ήμουν ο μόνος καταναλωτής-επισκέπτης.

Περνώντας στην ουσία λοιπόν,ζήτησα να παίξω δύο από τα όργανα που μ'ενδιέφεραν.

Μπορείτε να φανταστείτε την απάντηση;Για να παίξετε κάποιο όργανο πρέπει να μας τηλεφωνήσετε,να κλείσετε ραντεβού και να ξαναέρθετε από το κατάστημα.Φυσικά δεν ενέδωσε στις αιτιάσεις μου πως χρειάζομαι 40 λεπτά για να φτάσω στο μαγαζί,πως έχω διαθέσει πολλά παραπάνω για να έρθω κλπ. λέγοντάς μου πως αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος.

Τα σχόλια δικά σας.Το αστείο είναι πως πράγματι λειτουργούν παγίως έτσι πράγμα που διαπίστωσα επισκεπτόμενος το κατάστημα για δεύτερη φορά όταν και βρέθηκα για άλλο λόγο κοντά.

 
  Nai, ontws etsi leitourgoun. Isws to kanoun gia na mporesoun na sou sthsoun organa - enisxytes kai oti xreiasteis, alla oti kai na leme exeis dikio. Einai apisteyto to taksidi mexri to stolla gia na sou poun na ksanaer8eis afou...kleiseis rantebou! Pragmatika osoi eimaste ellada thn exoume bammenh oikonomika. Elpizw toulaxiston me auth thn istoria me ta online shops na baloun oloi myalo (pwlhtes kai pelates) gia na bgei toulaxiston se kalo. (krinontas omws apo thn nootropia tou neoellhna tpt tetoio den prokeitai na symbei! lol)

  PS: fantazeste na 8esei o LAOS aithma sth boulh gia apagoreysh online agorwn? XAXAXAXx

 
fleamail είπε:
Κακά τα ψέματα όμως κι εμείς οι Έλληνες όπως και οι Τούρκοι αλλά και πολλοί Βαλκάνιοι λαοί είμαστε εξαρτημένοι στο παζάρι! Γιατί είμαι σίγουρος πως αν βγεί αύριο ο Χ μαγαζάτορας και βγάλει έναν κατάλογο με πραγματικές και χαμηλές τιμές πάλι ο καταναλωτής θα πεί "κόψε κάτι" και αν δεν κόψει θα λέει μετά στον φίλο του "έσταξα 2000 ευρώ και δεν έκοψε τίποτα"  :) Δεν λέω ότι αποτελεί τον κανόνα αλλά είναι ένα συχνό φαινόμενο!

Όποιος έχει βρεθεί στη Πόλη θα έχει παρατηρήσει στα μαγαζιά τους Ιταλούς πχ να πέρνουν από τον πάγκο και να πάνε κατευθίαν ταμείο και να πληρώνουν και δίπλα ο Έλληνας να το έχει ρίξει στο σκληρό παζάρι με τον Τούρκο! Μάλιστα την τελευταία φορά που είμουν εκεί πρόσεξα ότι πολλοί Τούρκοι δεν δίνουν σημασία στους Έλληνες και πάνε κατευθίαν στα θήματα τους "Ευρωπαίους"!



Σε αυτό φταίμε εμεις..πολύ..Να αναφέρω το παρακάτω περιστατικό,χάριν εμπλουτισμου του thread

Βρισκομουν σε μαγαζί μια μέρα,χάζευα δοκίμαζα κλπ,και μπαινει άλλος ένας πελάτης ο οποιος ήθελε μια καλή θήκη για την κιθάρα του.του δίνει λοιπον ο καταστηματάρχης μία πολύ καλή σκληρή θήκη ,απο ξύλο επενδυμένη με ύφασμα.Του λέει (ειλικρινέστατα) κοίτα στη Γερμανία κάνει 150,εγώ στη δίνω 120.Και φαγώθηκε ο πελάτης μισή ώρα παζάρια να τη κατεβάσει στα 100.Τελικά ο μαγαζάτορας δε τη κατέβασε (και πολυ καλά έκανε).Συμβιβάζεται,ο άλλος συμφωνουν 120 και φευγει.Και μου λέει ο καταστηματάρχης ''ρε φίλε,αν του είχα πει 'ότι είναι απο καμουτσικια αφρικής η θήκη,και ότι το γαζί γύρω γύρω το έκανε μια γρια τυφλή στη γερμανία,και ότι κάνει ΄200 ευρώ,για σένα που είσαι φίλος 150 θα τα πλήρωνε και θα έλεγε και ευχαριστώ ,το θέλουμε το παραμύθι''

 
odis13 είπε:
Του λέει (ειλικρινέστατα) κοίτα στη Γερμανία κάνει 150,εγώ στη δίνω 120.Και φαγώθηκε ο πελάτης μισή ώρα παζάρια να τη κατεβάσει στα 100.Τελικά ο μαγαζάτορας δε τη κατέβασε (και πολυ καλά έκανε).Συμβιβάζεται,ο άλλος συμφωνουν 120 και φευγει.Και μου λέει ο καταστηματάρχης ''ρε φίλε,αν του είχα πει 'ότι είναι απο καμουτσικια αφρικής η θήκη,και ότι το γαζί γύρω γύρω το έκανε μια γρια τυφλή στη γερμανία,και ότι κάνει ΄200 ευρώ,για σένα που είσαι φίλος 150 θα τα πλήρωνε και θα έλεγε και ευχαριστώ ,το θέλουμε το παραμύθι''
Ναι, αλλά εγώ τι χρωστάω όταν πηγαίνω σε μαγαζί, ρωτάω την τιμή μιας κιθάρας - από εταιρία που ξέρω όλα τα προϊόντα της απεξω κι ανακατωτά - που κάνει 800 ευρώ στο Θωμά και ο πωλητής μου λέει (ανειλικρινέστατα) "κάνει 1400 ευρώ αλλά εσένα στην αφήνω 1100"; Εσείς τι κάνετε όταν σας δουλεύουν έτσι; Εγώ είπα "άντε γειά" και όταν γύρισα σπίτι πάτησα www.thomann.de για τα δέοντα. Σιγά μην αλωνίσω την Αθήνα για να παζαρεύω με τέτοιους τύπους.

 
Μόνο που ο συγκεκριμένος τύπος ΄πουλάει πιο φθηνα απο το thomann.Και η θήκη που κάνει 160 ευρώ την εδινε 120.

Να φανταστεις ότι όταν τηλεφώνησα για να ρωτησω πόσο κάνει η prs se singlecut μου είπε ''μπά άσε αμα τη πάρεις απο thomann θα γλιτώσεις κανα κατοσταευρο''

 
odis13 είπε:
Μόνο που ο συγκεκριμένος τύπος ΄πουλάει πιο φθηνα απο το thomann.Και η θήκη που κάνει 160 ευρώ την εδινε 120.

Να φανταστεις ότι όταν τηλεφώνησα για να ρωτησω πόσο κάνει η prs se singlecut μου είπε ''μπά άσε αμα τη πάρεις απο thomann θα γλιτώσεις κανα κατοσταευρο''
Και μένα μου έχει τύχει να αγοράσω πολλά πράγματα από Ελλάδα (κυρίως αξεσουάρ) σε τιμές φτηνότερες του Thomann, ακόμα και από αντιπροσωπείες. Μόνο που αυτό είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...

 
papaki μπορει κ να εχεις δικιο.παλια το καταστημα στη θεσσαλονικη δουλευε ετσι.ο μονος λογος που γινοταν αυτο ομως ηταν για να κατσει ο υπευθυνος στο τμημα με τις κιθαρες να σεταρει το οργανο να το δοκιμασεις κ να σου αρεσει.το να δοκιμασεις 3 καλες κιθαρες που ειναι ασεταριστες δεν λεει κατι...να πω κ κατι για πλακα?σκαει ενα παληκαρι σε μαγαζι μουσικων οργανων με το ακριβο του μπασσακι για σερβις.παει στον μαστορα κ του λεει.θελω να μου το φτιαξεις...δεν κανει καλο "σλαλομ" αυτα γινονται αν αγοραζεις απ το thomman αγαπητοι μου.

αληθεια,σανιδα του σνοουμπορντ εχει στο θωμα?

 
Θέλω να αναφέρω ένα πρόσφατο περιστατικό που, για μένα, έριξε λίγο φως και στην...αντίπερα όχθη. Οι εγχώριοι έχουν πλέον πλήρη συναίσθηση του πως διαμορφώνεται το παιχνίδι, αλλά πιθανώς δεν περνούν τα πάντα από το δικό τους χέρι. Περνάω στο ζουμί και τα συμπεράσματα δικά σας:

Ήμουν προ ημερών στον Τρίμη με τον Μητσάκο a.k.a. Pastelius, προς άγραν μικρού combo μπάσου. Έχοντας αφήσει τον Παστέλαρο να επιδίδεται στις τεμέκ δεξιοτεχνικές του καγκουριές ( ;D), χάζευα τον χώρο, και είδα μπόλικο πράμα από Hughes & Kettner. "Μπα", σκέφτηκα, "γιατί τότε στο site δεν αναφέρουν αντιπρόσωπο για Ελλάδα;" . Περνάω άμεσα στο ψητό και ρωτάω αν θα έρθει κάποια στιγμή ο Statesman Dual, ενισχυτής της εν λόγω εταιρίας. Ο πατήρ Τρίμης αναστενάζει βαθιά και μου απαντά "Όχι. Κατηγορηματικά".

???

Ανοίγουμε κουβέντα. Μου δίνει το παράδειγμα κάποιου μηχανήματος απο H & K (δεν συγκράτησα ποιό), το οποίο η εταιρία του το διαθέτει για € 270 το κομμάτι. Την ίδια στιγμή ο Thomann το πουλάει € 299. Και λέει ο άνθρωπος: "Πώς να κοντράρω τον Γερμανό, όταν η τιμολογιακή πολιτική της Χ εταιρίας με στέλνει αδιάβαστο; Χωρίς να υπολογίζει τις (περιορισμένες) δυνατότητες της ελληνικής αγοράς; Πώς να δώσω ανταγωνιστική τιμή;". Έτσι, Τρίμης και Hughes & Kettner χωρισαν...

(ο Pastelius τον πήρε τον ενισχυτή πάντως. Ibanez, βρωμοshredder ;))

Δεν προσπαθώ να αγιοποιήσω αντιπροσώπους και πωλητές, ούτε συνδέομαι με το εν λόγω κατάστημα (Ibanez; Φύλαγε με Θεέ μου), απλά σκεφτόμουν με αφορμή αυτή την πολύ ντόμπρα εξήγηση, ότι δεν αποκλείεται σε κάποιες περιπτώσεις να γίνεται στραβά η δουλειά πολύ πριν ο Χ, Ψ πωλητής μας υποδεχθεί στο μαγαζί του... ::)

 
Κακά τα ψέματα. Το μουσικό όργανο είναι «αντικείμενο πόθου» και το μουσικό κατάστημα είναι ανάμεσα σε μας και το αντικείμενο του πόθου μας.Κανείς δεν ερωτεύθηκε ποτέ ένα fax machine, ένα air condition ή ένα σκληρό δίσκο.

Ακόμα κι ένας έρωτας με ένα super duper κινητό γρήγορα ξεθωριάζει με την παρουσίαση του πιο εξελιγμένου μοντέλου.

Όμως με κιθάρα πχ. ξέρω αρκετούς που είναι πραγματικά ερωτευμένοι για χρόνια.

Λόγω και  αυτής τη συναισθηματικής φόρτισης ο μουσικός είναι πάντα αυστηρός κριτής του εκάστοτε καταστήματος και τελικά μπορεί να επιλέξει να αγοράσει από κάποιον στην Γερμανία, εκθειάζοντας μια απρόσωπη αγορά και βέβαια διακινδυνεύοντας αρκετά…

Χάνει όμως έτσι τα σημαντικότερα: α) την χαρά και την ευχαρίστηση να έχει επιλέξει το όργανό που θέλει με τις ίδιες του τις αισθήσεις (όραση, ακοή αλλά προ πάντων αφή…)

β) να έχει κάποιον απέναντί του με σάρκα και οστά (με ότι καλό ή κακό αυτό συνεπάγεται).

Για να αστειευτώ και να το δούμε και λίγο πατριωτικά, στο μέλλον σε όλα πρέπει να είμαστε αυτάρκεις αλλιώς επίσημη γλώσσα της Ελλάδας θα γίνουν τα …γερμανικά.

...για να συνελθουν ορισμενοι.

ολοι ξερουμε πολυ καλα πως με το που εμφανιστηκε η εναλλακτικη Thomann τα πραγματα μονο προς το καλυτερο εχουν αλλαξει για τον καταναλωτη.

Η παραπανω επιχειρηματολογια ειναι επιεικως προσβλητικη τη στιγμη που μεχρι πριν ελαχιστα χρονια το εμποριο μουσικου εξοπλισμου ηταν μαυρη αγορα στην Ελλαδα!!

Αρα καταληγουμε στο εξης: χτηπυστε τις τιμες και την εξυπηρετηση του thomann ή αλλαξτε επαγγελμα! (δυστυχως ετσι ειναι...)

ΥΓ:για να μην νομιζουν ορισμενοι οτι ειμαι στραβωμενος λογω καποιας μικρης χρηματικης διαφορας (που μονο μικρη δεν ειναι τις περισσοτερες φορες!) θα αναφερω ενα απο τα πολλα (παρα πολλα!) περιστατικα που δεν εχω ξεχασει και ουτε προκειται:

μετα απο πολυ κοπο μαζευω λεφτα για την πρωτη καλη κιθαρα.Ετσι περνω καραβια,τρενα, λεωφορεια και ανεβαινω καβλωμενος στη πρωτευουσα με μοναδικο σκοπο να την αγορα της καινουργιας μου κιθαρας.(περιτο να σας πω πως ενιωθα...)

Φτανω λοιπον στου ΚΑΓΜΑΚΗ μετα απο 2 ωρες ψαξιμο στα εξαρχεια :) μπαινω μεσα,τους καλημεριζω και τους εξηγω πως ηρθα στην Αθηνα με αυτοσκοπο να αγορασω κιθαρα και για την ακριβεια ενα συγκεκριμενο μοντελο.

Ομως δεν ειχα αποφασισει αν θελω maple ή rosewood! Μεγαλο σφαλμα!

Μετα που δοκιμασα το μοντελο με το rosewood ειπα στον πωλητη οτι θα ηθελα να δοκιμασω και το maple για να αποφασισω.(υπ οψην: το μοντελο με το maple δεν ηταν στην αποθηκη αλλα σε σταντ μεσα στο μαγαζι)

Δεν ξερω γιατι, μαλλον διοτι ημουν αρκετα μικρος και ντροπαλος ή γιατι εκεινη τη στιγμη ειχε πλακωσει πελατεια, παντως η απαντηση ηταν η εξης:

"... κοιτα αγορι μου, εδω δεν ειμαστε Καλιφορνια να κατεβαζουμε δεκα κιθαρες στον καθενα να τις δοκιμαζει!Αποφασισε ποια θελεις να αγορασεις και μετα μπορεις να τη δοκιμασεις οσο θελεις!"

Χωρις να μιλησω εφυγα.(βεβαια μετανιωσα που δεν τον αρχισα στα μπινελικια αλλα πιτσιρικας βλεπετε...).Το μονο που ειχα αποκομισει απο το ταξιδι ηταν οχι μια ολοκαινουργια κιθαρα αλλα ενα συγκαμα απο τα πανω κατω στους δρομους της Αθηνας.

Γυρνοντας παραγγειλα τη κιθαρα που ηθελα απο το ebay οπως μου εδειξε ενας φιλος μου και λιγο καιρο αργοτερα μου ηρθε σχεδον στη μιση τιμη!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
si_rah είπε:
Δηλαδή το εξουσιοδοτημένο σέρβις για μια κιθάρα είναι Πάτρα και Θεσσαλονίκη στα Λιανικής του Στόλλα. Αν είναι δυνατόν στη χώρα που η πρωτεύουσα φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της χώρας να μην υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για 2 απ'τους πιο δημοφιλείς τύπους κιθάρας (στρατ και τέλε). Οι περισσότεροι έχουμε και παραπάνω από μια.
Δεν ειναι δυνατον να υποδεικνυεις σε εναν ιδιωτη-επιχειρηματια το μερος που θα ανοιξει την επιχειρηση του!

Και μια που ΟΛΟΙ πλεον φερνουν παραδειγμα το thomann, γαι ψαξε να δεις σε ποιο μερος ειναι! Στο Treppendorf ειναι! Δεν ειναι στο Bayern, ουτε στο Μοναχο ουτε πουθενα κεντρικα! Αυτο λεγεται αποκεντρωση και λειτουργει στη Γερμανια εδω και μια δεκαετια σε μεγαλο βαθμο!

ΕΛΕΟΣ! Δηλαδη εμεις που ειμαστε απο Θεσσαλονικη και αλλοι στην υπολοιπη Ελλαδα τι πρεπει να κανουμε? Στην Αθηνα εισαι, οχι στο Καστελοριζο!
Κατ'αρχάς πάρτο αλλιώς δεν έχεις καταλάβει καν τι γράφω. Κάνε μου highlight όπου πιστεύεις ότι λέω κακώς έχει μαγαζί στη Θεσσαλονίκη και συνεχίζουμε την κουβέντα αν θες.

Απλά είναι αβάσιμο να μας λέει ο Γιάννης να πηγαίνουμε τα Φεντερόνια μας σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα για σέρβις, ενώ η γεωγραφική ομάδα που εκπροσωπεί τουλάχιστον το 50% της πελατείας του (λεκανοπέδιο Αττικής) δεν καλύπτεται από έστω και ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Όπως και να το δεις είναι άτοπο.

Αυτά.

 
Με πολύ ενδιαφέρον σας διάβασα τους περισσότερους.

Θ σας πρότεινα να ρίξετε μια ματιά στα κάτωθι.

Έχετε σκεφτεί τις ποσότητες που πουλάει ο Thomann σε σχέση με αυτές που πουλάει ο Στόλλας?Εν ολίγοις το αγοραστικό δυναμικο του Thomann ανέρχεται σε εκατομμύρια ενώ του Στόλλα σε κάποιες χιλιάδες.

Αυτό είναι κάτι το οποίο επιτρέπει στον Τhomann να είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του σε βαθμό που ο οποιοσδήποτε Στόλλας δεν είναι σε θέση να αντικρούσει.

Παρ'όλα αυτά οι τιμές συνεχίζουν να μαίνονται μιας κ η γενικότερη ντόπια θεώρηση θέλει τον έμπορο να πουλαει αέρα κοπανιστό έναντι αδρού οικονομικού αντικρύσματος (σινεμά,καφέδες,τουρισμός,ένδυση κτλ κ διάφορες αλλες παρασιτικές κ  ποσος παραγωγικές δραστηριότητες).

Όταν έχεις λοιπόν μια χώρα της οποίας το Α.Ε.Π. επι χρόνια αποτελείται σε μεγάααααααλο μέρος του απο επιτυχή πώληση αέρα κοπανιστού μετά φυκίων ως μεταξωτές κορδέλες, ξαφνικά έρχεται ένας κύριος Thomann κ σου χαλάει τη πιάτσα γιατί δεν έχει τη διάθεση σου απέναντι στη τσέπη μου κ τιμαέι τα χρήματα που ένας τουτατις ξέρει πως τα βγάζει ο καθείς εδώ μέσα, βγαίνει αναίσχυντα σε forum σα κ τούτο κ φαμφαρίζει ουσιαστικά γκρινιάζοντας επειδη εσύ κ γω δεν είμαστε σα τα air condition στα οποία αναφέρθηκε.

Εξουσιοδοτημένος, μη εξουσιοδοτημένος, dealers, κ οι νταβατζήδες για τους οποίους φωνάζoυν μερικοί στη Βουλή.

Βλέπω ότι τα μοντέλα B2B k B2C μάλλον τα έχετε μελετήσει.Τα C2C κ το e-commerce δεν ήταν στην εξεταστέα ύλη?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
chickittypok είπε:
Βλέπω ότι τα μοντέλα B2B k B2C μάλλον τα έχετε μελετήσει.Τα C2C κ το e-commerce δεν ήταν στην εξεταστέα ύλη?
Three guys from Volos...

Είναι φανερό ότι η συζήτηση δεν μπορεί να ξεφύγει από το πλαίσιο της διαρκούς αναφοράς περιστατικών όπου κάτι βρέθηκε στο εξωτερικό λίγο φθηνότερο από την Ελλάδα. Άντε... και καμιάς καταγγελίας για κάποιον αήθη μαγαζάτορα που είχε το θράσος να θέλει να έχει προηγηθεί τηλεφωνικό ραντεβού ώστε να διαθέσει χώρο και χρόνο για να δοκιμάσει κάποιος υποψήφιος πελάτης το μουσικο όργανο που τον ενδιαφέρει (ισχύει ακόμη και στα κουρεία φίλε).

Εγώ πάντως δηλώνω ευτυχής που δεν δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στο χώρο της εμπορίας μουσικών οργάνων... πραγματικά δε θα άντεχα τέτοια clueless καχυποψία εκ' μέρους των πελατών. Ίσως γι' αυτό δεν έχουμε ανανέωση της αγοράς με νέα ονόματα - ποιος νέος έμπορος θα κάτσει να μπλέξει με αυτά τα πράγματα, όταν έχουμε δηλώσεις του στυλ "εγώ θα δοκμάχω στην Ελλάδα, αλλά θα αγοράζω από το εξωτερικό".. Μέχρι και ο Στόλλας βγήκε και σας εξηγεί πέντε πράγματα, αλλά εσείς ρε παιδιά.. το χαβά σας..

Υπομονή και επιμονή πάντως... Με λίγη προσπάθεια μπορεί να καταφέρουμε να έρθει και εκπρόσωπος του Νάκα να ξεδώσετε ακόμη περισσότερο...

 
Wow! είπε:
πραγματικά δε θα άντεχα τέτοια clueless καχυποψία εκ' μέρους των πελατών.
Αν θεωρείς clueless την καχυποψία, τότε ή γεννήθηκες και ζεις σε άλλη χώρα ή δεν βλέπεις τί γίνεται γύρω σου.

Κατάλαβε, ότι το φιλαράκι σου που σε εξυπηρετεί στο x-y μαγαζί που το ξέρεις από τότε που βγήκαν οι πάστες, ΔΕ θα εξυπηρετήσει όλους το ίδιο.

Και δε νομίζω ότι διακατέχει όλο τον κόσμο "εξυπναδικισμός", όπως είπες, όταν παραγγέλνει απ'έξω.

Αν το να παίρνεις κάτι φτηνότερα, με εγγύηση κ με δικαίωμα επιστροφής χωρίς εξηγήσεις, θεωρείται "εξυπναδικισμός", τότε δηλώνω ότι πάσχω από αυτή την ασθένεια. Όπως και εκατομμύρια Ευρωπαίοι πελάτες των cyberstores άλλωστε.

 
zelur_zenabi είπε:
Κατάλαβε, ότι το φιλαράκι σου που σε εξυπηρετεί στο x-y μαγαζί που το ξέρεις από τότε που βγήκαν οι πάστες, ΔΕ θα εξυπηρετήσει όλους το ίδιο.
Μισό λεπτό.

- Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός και (το εννοώ) δεν έχω ποτέ αγοράσει δύο φορές από το ίδιο μαγαζί (εκτός από το Νάκα και την Ελίνα όπου αγοράζω software, αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα). Συνεπώς δεν ποντάρω στο "φιλαράκι" που είπες.

- Τα καταναλωτικά μου δικαιώματα τα καθορίζει η νομολογία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι το κάθε κατάστημα. Συνεπώς δε με ενδιαφέρει καθόλου ποιο πρόσωπο αναλαμβάνει να με εξυπηρετήσει κάθε φορά.

Εκ' των παραπάνω, προκύπτει ότι εγώ ζω στην Ελλάδα του 2007. Εσύ (τρόπος του λέγειν, δεν αναφέρομαι προσωπικά) μήπως ζεις στο Κακοσάλεσι της δεκαετίας του 50 όπου τα πάντα ήταν θέμα προσωπικών παζαριών και γνωριμιών και όπου οι ζωοκλέφτες καθόρισαν τη τιμή του κρέατος;

Μια και το έθιξες πάντως, πραγματικά θα ήθελα να μάθω ποια ποσόστωση πελατών (ανά χώρα) έχει ο Τόμαν. Σύμφωνα με όσα λες, το μεγαλύτερο ποσοστό θα πρέπει να το έχει η Ελλάδα. Αν όχι όμως.. τότε θα έχει ενδιαφέρον η συζήτηση...

-

 
Βρε παιδάκια μου καλα. Πότε υπήρξε έλληνας που να μην ενδιαφερθεί για την απλη λιτή κονόμα? Μου έχει δημιουργήσει η εγχώρια μουσική αγορά την εντύπωση οτι βλέπει τον μουσικό σαν τον γαμπρό και την νύφη. Έχουν δει το πάθος τους για μία συγκεκριμένη αγορά και σκοπεύουν να τους πάρουν ότι έχουν και δεν έχουν. Δεν έχω συναντήσει έλληνα έμπορο που να βάλει πάνω απο όλα την αξιοπιστία του με καλό after sale. Ειναι η νοοτροπία τέτοια και σε τόσο μεγάλο ποσοστό αναμεσα στους έλληνες, που μονο με απειλές απο τον Νομο συμμορφωνόμαστε. Ρωτήστε την άποψη που έχουν οι ευρωπαίοι και οι αμερικάνοι για τον έλληνα έμπορο. Οι μεν αμερικάνοι μας ξέρουν σαν 'ψέυτες' οι δε ευρωπαίοι σαν 'κλέφτες'. Θα συνεχίζουμε να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας? Δε με νοιάζει ποιός φταίει και γιατι. Μια ζωή σε αυτη τη χώρα,ο μόνος που κάθεται να ασχοληθεί με τα προβλήματα της ειναι ο καταναλωτής. Αυτος τα 'δίνει' , αυτός συναντά τα προβλήματα, αυτός πρεπει και να συμμορφώσει με ενδείξεις του την εγχώρια αγορα. Ε λοιπόν, ας γίνει δευτερη γλώσσα η γερμανική. Δεν είμαστε σε ρόδινη εποχή. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να το δουμε εθνικιστικά το θέμα. Προκειμένου να πεινάσω, θα την μάθω την γερμανική εδω που ζώ και θα ελπίζω οτι έτσι θα μεινει κανα φράγκο στην τσέπη  μου, διοτι αλλιώς θα χρειαστεί να μάθω την γερμανική  ως μετανάστης εργάτης κάπου σε κάποια φάμπρικα.

 
Tthawth είπε:
Βρε παιδάκια μου καλα. Πότε υπήρξε έλληνας που να μην ενδιαφερθεί για την απλη λιτή κονόμα?
O Νακας. Οσον αφορά τις τιμές του είναι απόλυτα λογικός (τουλάχιστον στα προϊόντα που έχω αγοράσει) και δίνει 2 χρόνια εγγύηση για ορισμένα προϊόντα του. Η αντιμετώπιση που είχα απο τους πωλητές στην Ιπποκράτους ηταν πάρα πολυ καλή εκτός μια φορά που ψιλο-διστάσαν να μου αντικαταστήσουν ενα ελλωτιματικό μιντι κεϊμποαρντ (έτσι το πήρα) με ενα κουμπί που έβγαινε και θέλαν να με στείλουν στο σερβις , φυσικά τους είπα οτι κάτι τέτοιο είναι ανήκουστο και δεχτήκαν να το αλλάξουν με καινούργιο. Η ενημέρωση σχετικά με το μοτίφ και το Βαϊρους (ήμουν μεταξύ των δύο στην αρχή) ήταν επαρκής. Και δεν ένιωσα ποτέ ότι κοιτούσαν την τσέπη μου.  

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top