Dream Theater lovin'

mentalvortex είπε:
πριν κάμποσα χρονάκια θεωρούσα τους theater ως μία από τις αγαπημένες μου μπάντες (ακόμη θεωρώ τα images and words και το awake δισκάρες, κυρίως το πρώτο), δυστυχώς ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΠΕΙΝΗ ΑΠΟΨΗ, από τότε που έφυγε ο moore άρχισε και η μουσική κατηφόρα....όχι πως δε βγάζουν μερικά ενδιαφέροντα τραγούδια αλλά χάθηκε η 'μαγεία'....ακόμη και ο petrucci ώρες ώρες (αν όχι πάντα) αναλώνεται στο να επιδυκνείει την τεχνική του κατάρτιση, ενώ στο images πχ τα σόλο του ήταν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του εκάστοτε τραγουδιού και όχι ένα "κατεβατό από νότες"
+10000000

Και η εποχή Sherinian ήταν καλή (και τα Falling into Infinity και Change of Seasons είναι δισκάρες, ειδικά το πρώτο και πολύ αδικημένο....) και με τον Rudess έχουν να δείξουν τη δισκάρα Scenes From a Memory... Ως εκεί όμως... Μετά ξεκίνησαν τα μυστήρια... Το πάντρεμα μελωδίας , λυρισμού , groove και metal riffing έγυρε μονόπατα προς λιγότερο μελωδικές και περισσότερο 'κάφρικες' καταστάσεις...

Τα κομμάτια έγινα σκόρπια συνοθυλεύματα ιδεών που παρακαλάς να περάσουν για αν οδηγηθούμε στα solo όπου βλέπεις με λύπη έναν Petrucci  να 'αγνοεί' τις φρασάρες και το modal παίξιμο που είχε κάποτε και να αναλώνεται σε βαρετά κατά τη γνώμη μου και ανέμπνευστα solo...Θυμάστε πόσο όμορφα έπαιζε την εποχή του Live in Tokyo που ήταν πιτσιρικάς ακόμα, λίγο μετά το Images....?

Η ομάδα έγινε πολυεθνική.... κολοσσός... επιχείρηση. Οι 2 μεγάλοι τα καβαλήσανε το καλάμι... Εχετε δει το DVD με το making of του Systematic Chaos? Του τα πρήξανε κυριολεκτικά του Labrie.... Απορώ πως τους αντέχει... Και να λέγαμε για στίχους με μέτρο, να πω οκ, έχουν δίκιο!!!! Μιλάμε για στίχους που ΔΕΝ τραγουδιούνται εκτός αν το γυρίσουν σε Rap..... παράδειγμα το τραγικό Τhe Dark Eternal Night...

O Portnoy με το φανελάκι των Knicks και το 7/8 +3/8+12/8+10/8 = 32/8 δηλαδή 4 μέτρα των 4/4 παίξιμο συνεχίζει να είναι παιχταράς αλλά πολύ ύφος ρε παιδιά.... Πολύ ύφος...

Ο Labrie μπορεί να μην μου αρέσει (φαντάζεσται Theater με  Daniel Gildenlow στα φωνητικά?) αλλά κάπου τον καταλαβαίνω....

Γενικά τους Theater τους έχω αγαπήσει ΠΟΛΥ, έχω ακούσει πολύ αλλά πλέον με έχουν ξενερώσει αφάνταστα.... Μακάρι να βγάλουν AOR album αλά Journey για να ισορροπήσουν λίγο αλλά δεν το βλέπω... Πάλι πέτσιασμα θα πέσει μάλλον...

ΥΓ Προφανώς και είναι περιττό να πω ότι είναι μουσικάρες... Είναι μουσικάρες όντως...

 
manosx είπε:
Υπάρχει μόνο ένα πράγμα πιο αστείο από το να απαξιώνεις μουσικούς επιπέδου dream theater: Τα fanboys που δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους και απαιτούν πτυχίο berklee για τη διατύπωση μιας γνώμης.  ::)

....Ετσι, για να φανεί περισσότερο..

 
animae είπε:
Aν ρωτάς εμένα προσωπικά για το αν ο ζαπα είναι τσίρκο, ε έπεσες στην περίπτωση, δεν μου αρέσει ο ζαπας.
Απαιτώ ban εδώ και τώραααααα!!!!!!!!!

Theater θεοί

χαχαχαχαχαχαχα.

Δεν τους μπορώ αλλά καταλαβαίνω γιατί μποτεί να αρέσουν σε κάποιους

 
Κανείς δεν απαξιώνει τους Dream Theater , ούτε απαιτείται πτυχίο Berklee για να εκφράσεις  την αποψή σου όχι μόνο για τους Theater αλλά για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!!!!! Οπότε δεν ξέρω τι είναι πιο αστείο από το πρώτο....

Αυτό που ξέρω είναι ότι από αυτή την υπερμπάντα περιμένω πολλά και είμαι αυστηρός ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!! Γιατί δεν μπορώ να ελπίζω από τους Kreator πχ (σε αυτό που κάνουν καλοί είναι...) να βγάλουν CDάρα... Από τους Dream Theater ελπίζω.... Και ρωτάω απλά ...

Το Formless των Aghora ή το Isolate των Circus Maximus για παράδειγμα, πόσο καλύτερα albums είναι στον progressive χώρο?

ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!!! Και συνθετικά και στα solo και στα riffs.... Και μιλάμε επίσης για παιχταράδες ( Ο Dobles είναι και Berklee man, o Matts Haugen δεν γνωρίζω αλλά είναι ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ...)....

Πόσα χρόνια έχουμε να ακούσουμε έμπνευση όπως στα:

Conspiracy - King diamond

Rust in Peace - Megadeth

Images and Words - Dream Theater

The Divine Wings Of Tragedy - Symphony X

Transedence - Crimson Glory

Από ποιούς να περιμένω δισκάρες? Από metalcore μπάντες πχ Gojira - As i Lat Dying - Chimaira και τα κακό συναπάντημα που ΑΠΟΘΕΩΝΟΝΤΑΙ από όλο τον μουσικό τύπο και προσωπικά θεωρώ τραγικούς? (Έλεος με τα βωθρέ φωνητικά και την τσαντίλα... έλεος πια...)

Όχι... Από τους Dream Theater περιμένω.... Γιατί αυτοί μπορούν να με ανεβάσουν, μπορούν να με στείλουν αδιάβαστο και να με γεμίσουν χαρά!!! Αλλά δυστυχώς προτιμούν να γράφουν ότι τυχαίο jam κάνουν ... Μιλάμε όχι για jam ιδέες αλλά για jam δίσκους.... Θα μου πεις κακό είναι αυτό? Άν ακούω Allan Holdsworth ή Frank Gambale ή Scott Henderson να κάνουν improvise κανένα πρόβλημα ... Ίσα ίσα είναι ότι καλύτερο... Αλλά για Dream Theater είναι κακό ...

 
μπορει να ειναι μουσικαρες αλλα ειναι και πολυ βαρετοι πλεον στα αυτια μου .χωσιμο για το χωσιμο και τπτ αλλο...........

 
Το ότι οι Dream Theater ΗΤΑΝ εξαιρετικοί μουσικοί δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς και ο LaBrie είναι καταπληκτική φωνή, αφήστε τώρα τα περί χροιάς και φάλτσων γιατί δε στρέχουν με τίποτα, απλά όλοι οι τραγουδιστές έχουν κακές μέρες, κατά τη γνώμη μου βέβαια ο συγκεκριμένος είναι καλύτερος στις AOR απόπειρές του. Τα δείγματα της δουλειάς του συγκροτήματος ως το 1997 (εντελώς προσωπική μου άποψη αυτή) είναι αριστουργηματικά μολονότι εμπεριέχουν άπειρα clopyright από YES, RUSH, MARILLION, JETHRO TULL και πολλούς άλλους progressive γίγαντες των 70's, ωστόσο έχουν την προσωπική τους σφραγίδα καθώς και ΥΠΕΡΟΧΕΣ συνθέσεις. Αποκορύφωμα της έμπνευσής τους θεωρώ το "AWAKE" του 1994 και τελευταίo καλό άλμπουμ το "FALLING INTO INFINITY" του 1997, μάλιστα θεωρώ τη συνεργασία με τον Desmond "κλάνω και βγάζω top-ten hits" Child καταπληκτική σε αντίθεση με τους ορκισμένους "μεταλλάδες" fans και την ίδια τη μπάντα που και καλά τους ανάγκασε η εταιρία τους καημένους (τραβάτε με κι ας κλαίω). Κορυφαία η σύνθεση της μπάντας με τον Kevin Moore (χαλαρά ο αρτιότερος και ουσιαστικότερος πληκτράς των Theater). Πολύ καλός και ο Sherinian, ΑΛΛΑ από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του ο Ruddess (ο καλύτερος τεχνικά όμως κατά τα άλλα άστα-βράστα...), άρχισε ο μουσικός αυνανισμός με τις ατέλειωτες ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΘΡΕΣ και ο συνθετικός κατήφορος... Δε λέω καλό το "SCENES..." (η τελευταία συνθετική αναλαμπή τους) αλλά αν και έχει μερικά καταπληκτικά τραγούδια (Home=SUPERB!) δεν αντέχω να το ακούσω ολόκληρο, είναι το πρώτο άλμπουμ τους που πρήζει ούμπαλα και τα clopyright πλέον είναι τόσο ξεδιάντροπα που δεν αντέχονται! Από 'κει και πέρα άρχισαν τα άλμπουμ-παρωδίες-μουσικές ασκήσεις του Berklee, όπου πλέον ψάχναμε 1-2 καλά τραγούδια με το ζόρι. Ας αποδεχτούμε λοιπόν ότι η έμπνευση τους έχει από καιρό εγκαταλείψει και πλέον επιδίδονται σε ανούσια ποζεριλίκια τύπου "κοιτάξτε με τι γρήγορα και τεχνικά (τον) παίζω" και για να μη το ξεχνάτε κυκλοφορώ κι ένα DVD κάθε μήνα. Για μένα είναι τελειωμένοι καραγκιόζηδες...

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον gonvanmaniac για τη Σάρα, τη Μάρα και το κακό συναπάντημα του "ακραίου ήχου" που εγκωμιάζεται από τα μουσικά έντυπα ΔΙΟΤΙ αποτελεί το αποκορύφωμα της κακογουστιάς και της απουσίας μουσικότητας καθώς και την κύρια αιτία της μουσικής κατάντιας που όλοι ξέραμε ως "σκληρή μουσική". Ήμαρτον όχι άλλο κρύο, πάγο, θάνατο, σκοτάδι, μίσος και ΟΧΙ στην αηδιαστικά πλέον mainstream "σατανο-αντιχριστο-λατρεία"...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επιστρέφω μετά από ένα καλύτερο άκουσμα των δύο τραγουδιών και θα επιμείνω στην αρχική μου άποψη.

Το Nightmare to Remember είναι τραγουδάρα ενώ το Rite of passages πατάτα. Bέβαια tbh το nightmare to remember μ'αρέσει κυρίως λόγω του ''σκληρού metal'' παρελθόντος μου :P Σίγουρα σε κάποιον ''typical DT fan'' δεν θ'αρέσει με τίποτα.

Για τον ίδιο λόγω μ'αρέσει και το Train of Thought. Θεωρώ και το SDOIT αλλά και το 8V πολύ καλό. Το Systematic Chaos δεν μ'άρεσε καθόλου. Δυστυχώς  και το νέο άλμπουμ συνεχίζει στο στυλ του SC και προβλέπω πολλές αντιπαραθέσεις για το νέο αλμπουμ

 
govanmaniac είπε:
Αυτό που ξέρω είναι ότι από αυτή την υπερμπάντα περιμένω πολλά και είμαι αυστηρός ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!! Γιατί δεν μπορώ να ελπίζω από τους Kreator πχ (σε αυτό που κάνουν καλοί είναι...) να βγάλουν CDάρα... Από τους Dream Theater ελπίζω.... Και ρωτάω απλά ...

Το Formless των Aghora ή το Isolate των Circus Maximus για παράδειγμα, πόσο καλύτερα albums είναι στον progressive χώρο?

ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!!! Και συνθετικά και στα solo και στα riffs.... Και μιλάμε επίσης για παιχταράδες ( Ο Dobles είναι και Berklee man, o Matts Haugen δεν γνωρίζω αλλά είναι ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ...)....

Πόσα χρόνια έχουμε να ακούσουμε έμπνευση όπως στα:

Conspiracy - King diamond

Rust in Peace - Megadeth

Images and Words - Dream Theater

The Divine Wings Of Tragedy - Symphony X

Transedence - Crimson Glory

Από ποιούς να περιμένω δισκάρες? Από metalcore μπάντες πχ Gojira - As i Lat Dying - Chimaira και τα κακό συναπάντημα που ΑΠΟΘΕΩΝΟΝΤΑΙ από όλο τον μουσικό τύπο και προσωπικά θεωρώ τραγικούς? (Έλεος με τα βωθρέ φωνητικά και την τσαντίλα... έλεος πια...)

Όχι... Από τους Dream Theater περιμένω.... Γιατί αυτοί μπορούν να με ανεβάσουν, μπορούν να με στείλουν αδιάβαστο και να με γεμίσουν χαρά!!! Αλλά δυστυχώς προτιμούν να γράφουν ότι τυχαίο jam κάνουν ... Μιλάμε όχι για jam ιδέες αλλά για jam δίσκους.... Θα μου πεις κακό είναι αυτό? Άν ακούω Allan Holdsworth ή Frank Gambale ή Scott Henderson να κάνουν improvise κανένα πρόβλημα ... Ίσα ίσα είναι ότι καλύτερο... Αλλά για Dream Theater είναι κακό ...
Σε αρκετά που λες συμφωνώ, αλλά προσωπικά δεν περιμένω κάτι καλό απ' τους Theater πλέον. Η τελευταία τους αξιόλογη δουλειά κατ' εμέ ήταν το Six Degrees (αν και μ' αρέσει και το train of thoughts λίγο για αντελώς άσχετους λόγους) με τους προηγούμενους -καθώς και οι LTE δίσκοι- να είναι όλοι τους ένας κι ένας για μένα.

Από τότε δείχνουν να μην μπορούν να επανακτήσουν την παλιά τους αίγλη και φρεσκάδα. Δεν ξέρω...πολύ πιθανό να φταίει και ο Rudess σ' αυτό.

Καλές δουλειές από συγκροτήματα του είδους, είμαι πεπεισμένος ότι δε θ' ακούσω πλέον απ' τους DT, αλλά από γκρουπ όπως Circus Maximus (που ανέφερες πολύ σωστά), Shadow Gallery (οι οποίοι btw είπαν ότι θα συνεχίσουν και χωρίς τον υπερδιπλάσιο Baker), Mastodon, Riverside, Vanden Plas κλπ.

πάω να βάλω When dream and day unite να τα σπάσω... :)

 
panagiotis είπε:
Καλές δουλειές από συγκροτήματα του είδους, είμαι πεπεισμένος ότι δε θ' ακούσω πλέον απ' τους DT, αλλά από γκρουπ όπως Circus Maximus (που ανέφερες πολύ σωστά), Shadow Gallery (οι οποίοι btw είπαν ότι θα συνεχίσουν και χωρίς τον υπερδιπλάσιο Baker), Mastodon, Riverside, Vanden Plas κλπ.

πάω να βάλω When dream and day unite να τα σπάσω... :)
Οι Vanden Plas είναι γκρουπάρα τεράστια.....Μου αρέσουν πολύ!!!!

Οι Shadow Gallery είναι από τις αγαπημένες μου μπάντες και το Room V από τα CD που κυριολεκτικά έλιωσα τα τελευταία χρόνια...

Όσο για τον Baker που ήταν ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ τραγουδιστής (καμία σχέση με Labrie, σαφώς καλύτερος....) θα σου πω ότι όταν έμαθα ότι μας άφησε... ένιωσα σαν να έχανα δικό μου άνθρωπο... Κρίμα και ήταν μόλις 45... RIP

ΥΓ Mike με συγκλόνισες με τη θεική φωνή σου, όπως ελάχιστοι....

 
panagiotis είπε:
Σε αρκετά που λες συμφωνώ, αλλά προσωπικά δεν περιμένω κάτι καλό απ' τους Theater πλέον. Η τελευταία τους αξιόλογη δουλειά κατ' εμέ ήταν το Six Degrees (αν και μ' αρέσει και το train of thoughts λίγο για αντελώς άσχετους λόγους) με τους προηγούμενους -καθώς και οι LTE δίσκοι- να είναι όλοι τους ένας κι ένας για μένα.

Από τότε δείχνουν να μην μπορούν να επανακτήσουν την παλιά τους αίγλη και φρεσκάδα. Δεν ξέρω...πολύ πιθανό να φταίει και ο Rudess σ' αυτό.
Έτσι..είναι παραγνωρισμένος ο Six Degrees. Ίσως γιατί βγήκε μετά το Scenes...Και ο Rudess σίγουρα έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, ακόμα θυμάμαι εκείνο το note στο δεύτερο LTE που έλεγε 'Keeping Up With Jordan'. Σαφώς και τους επηρέασε ο καθαρά ακαδημαικός τρόπος γραφής του. [

+10000000

Θυμάστε πόσο όμορφα έπαιζε την εποχή του Live in Tokyo που ήταν πιτσιρικάς ακόμα, λίγο μετά το Images....?

.

.

.

Εχετε δει το DVD με το making of του Systematic Chaos? Του τα πρήξανε κυριολεκτικά του Labrie.... Απορώ πως τους αντέχει...
Κρίμα. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο και με τα 2 points.

 
Πολλές φορές σκέφτομαι το πόσο περισσότερο θα μέτραγαν οι DT με έναν τραγουδιστή όπως o Baker (ανεπανάληπτη φωνή...), o Khan (των Conception κάποτε, τώρα έχει τους Kamelot), τον Gildenlow ή τον Allen των Symphony-X....

Πάντως για να μείνω σε αυτά που λέγαμε προηγουμένως, κατ' εμέ οι Theater έχουν φάει τα ψωμιά τους και καλό θα ήταν να μας αδειάσουν τη γωνιά....αμαυρώνουν το αριστουργηματικό τους (ω, ναι) παρελθόν...

πλέον τα συγκροτήματα που προανέφερα (πρόσθεσε και Mars Volta και POS φυσικά), είναι φρέσκα γκρουπ που έχουν να δώσουν πράγματα, έχουν να πουν κάτι στον ακροατή....και απ' αυτούς έχω απαιτήσεις για κάτι πραγματικά καλό.

 
govanmaniac είπε:
Πόσα χρόνια έχουμε να ακούσουμε έμπνευση όπως στα:

..................
αν μιλάμε για progressive (και όχι απαραίτητα metal, ή τουλάχιστον όχι όσο metal ορίζουν κάποιοι metalάδες), τίποτα δεν είναι το ίδιο μετά τους

2918.jpg


Σε ποιό δίσκο κλέβουν οι DT το 46&two, στο falling into infinity?  ;D

(Οι Mars Volta είναι ότι καλύτερο ενεργό αυτήν τη στιγμή)

 
darshan είπε:
Σε ποιό δίσκο κλέβουν οι DT το 46&two, στο falling into infinity?  ;D

...το The Great Debate από το Six Degrees λες?

 
sepsis είπε:
μάλλον το Home από το  SFAM εννοεί
ναι σωστά, αλλά και το great debate δεν παει πίσω (ειδικά τα φωνητικά)

είναι μεγάλοι παίχτες όμως (για cover band  ;D)

 
Ε ναι, το great debate περισσότερο θα έλεγα εγώ, κυρίως γιατί ο δίσκος είχε βγει μετά το Lateralus όπου και έγινε το μεγαλύτερο μπαμ με τους Tool.

Σορυ αλλά στοιχεία Τool δεν πολυβρίσκω στο Home..αλλά δεν είναι και αυτό το θέμα μας!

 
darshan είπε:
αν μιλάμε για progressive (και όχι απαραίτητα metal, ή τουλάχιστον όχι όσο metal ορίζουν κάποιοι metalάδες), τίποτα δεν είναι το ίδιο μετά τους

2918.jpg


Σε ποιό δίσκο κλέβουν οι DT το 46&two, στο falling into infinity?  ;D

(Οι Mars Volta είναι ότι καλύτερο ενεργό αυτήν τη στιγμή)
Για τους Tool όντως θα σου πω ότι είναι μπαντάρα, ότι έχουν σαφώς δικό τους μουσικό στίγμα και έχουν επηρεάσει τον μισό μουσικό πλανήτη!!!! Κορυφαίο για μένα το Lateralus αλλά και το 10000 days (ειδικά τα Vicarious και The Pot είναι από τα καλύτερα τραγούδια που άκουσα τα τελευαία χρόνια....) είναι τρελό album... O Danney Carey παιχταράς επίσης... Δεν θα σταθώ στο Home για να μιλήσω για τις κλεψιές των DT, εδώ οι άνθρωποι έχουν ξεσκίσει στο κλέψιμο Pink Floyd, Rush κλπ κλπ που θα γεμίζαμε πολλά topics με τα 'κατορθώματά' τους... Η πλάκα είναι ότι δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα πλέον, κλέβουν ξεδιάντροπα...

Για τους Tool, μου έκανε εντύπωση ότι επηρρέασαν μέχρι και τον Michael Romeo.... Για ακούστε πάλι την τρελή κομματάρα The Sherpent's kiss!!!!!!!!!! Μήπως θυμίζει λίγο Tool? Λέω, μήπως θυμίζει λιγάκι..?

Για τους The Mars Volta δυστυχώς θα διαφωνήσω μαζί σου και τους θεωρώ μεγάλο πέτσιασμα.... Οι τύποι δεν ακούγονται...Οκ, πολλές ιδέες, πολλές αλλαγές αλλά και μεγάλος πονοκέφαλος και στην τελική στο τέλος των CD δεν σου μένει τίποτα (έχω τα Frances the mute και amputechture...)...

Αντίθετα ΜΠΑΝΤΑΡΑ που κάπου μοιάζει με τους The Mars Volta αλλά θεωρώ πολύ μεγαλύτερη μουσική αξία είναι οι Coheed and Cambria!!! Αυτοι μάλιστα...Και progressive στοιχεία έχουν και ουσία και καταπληκτικά φωνητικά...

 
Πάλι ξέφυγε το θέμα δεν πειράζει πλάκα έχει...

Διαφωνώ για το ROOM V των SHADOW GALLERY το βρίσκω εντελώς νερόβραστο και μέτριο συνθετικά σε σχέση με την ιερή τριάδα S/T, CARVED IN STONE & TYRANNY.

Αλλά και οι SYMPHONY X πέρα από τα DIVINE WINGS... και THE ODDYSEY που ξεχωρίζουν δημιουργικά απλά καλοί και τίποτα άλλο (το PARADISE LOST με αηδίασε...)

Οι κύριοι RUSELL ALLEN, ΜΙΚΕ BAKER, ROY KHAN & DANIEL GILDENLOW μολονότι είναι SUPER ΦΩΝΑΡΕΣ θα ήταν για γέλια στους Theater και ειδικά στα IMAGES AND WORDS, AWAKE και CHANGE OF SEASONS.

Οι MARS VOLTA μουσικάρες, υπερτεχνικάρες αλλά πολύ, πολύ, πολύ κουραστικοί ειδικά το τελευταίο τους δεν παλεύεται με τίποτα...

ΕΛΕΟΣ και με τους TOOL ρε μάγκες καρατεχνικοί δε λέω αλλά συνθετικά δε λένε και πολλά... και έχουν ξεπατικώσει και αυτοί πολλές μπάντες ειδικά τους KING CRIMSON και τους SABBATH δεν τους έχουν αφήσει να ντυθούν...

Έλεος και με τους PAIN OF SALVATION οι οποίοι με είχαν αφήσει με το στόμα ανοιχτό με τις ΥΠΕΡΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ του PERFECT ELEMENT και του REMEDY LANE αλλά μετά με ξενέρωσαν απίστευτα με την υπερηλίθια πατάτα BE και το μέτριο έως κακό SCARSICK...

Θα συμφωνήσω απόλυτα (εκτός από την ομοιότητα με τους MARS VOLTA) για τους COHEED & CAMBRIA που μας έχουν δώσει μόνο ΔΙΣΚΑΡΕΣ και που τα clopyright τους από RUSH και IRON MAIDEN δεν με ενοχλούν ούτε στο ελάχιστο...

Κατά τη γνώμη μου PROGRESSIVE δε σημαίνει μόνο τρελές τεχνικές παράξενα μέτρα και υψηλές ταχύτητες πρέπει να μπορείς να γράφεις και καμιά καλή μελωδία αλλιώς δε γράφεις τραγούδι αλλά μουσικές ασκήσεις για τετράγωνους μουσικούς...

Κανείς στο NOIZ δεν ακούει SYLVAN, IQ, PENDRAGON, MARILLION (μέχρι το MARBLES), ARENA, CLEPSYDRA, SPOCK'S BEARD (μέχρι το SNOW) NEAL MORSE, SIEGES EVEN, SATELLITE, RIVERSIDE και λοιπά παρόμοια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ PROGRESSIVE συγκροτήματα???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
relayer είπε:
Διαφωνώ για το ROOM V των SHADOW GALLERY το βρίσκω εντελώς νερόβραστο και μέτριο συνθετικά σε σχέση με την ιερή τριάδα S/T, CARVED IN STONE & TYRANNY.

Και το Legacy και το Tyranny και το Carved in stone ήταν δισκάρες απλά το Room V ήταν καλύτερο και φυσικά ανώτερο συνθετικά....Τι να λέμε τώρα...Διαφωνώ τελείως!!!

Αλλά και οι SYMPHONY X πέρα από τα DIVINE WINGS... και THE ODDYSEY που ξεχωρίζουν δημιουργικά απλά καλοί και τίποτα άλλο (το PARADISE LOST με αηδίασε...)

Οι κύριοι RUSELL ALLEN, ΜΙΚΕ BAKER, ROY KHAN & DANIEL GILDENLOW μολονότι είναι SUPER ΦΩΝΑΡΕΣ θα ήταν για γέλια στους Theater και ειδικά στα IMAGES AND WORDS, AWAKE και CHANGE OF SEASONS.
Το Paradise Lost σε αηδίασε? .... μάλιστα, ότι πεις....

Οι 4 τραγουδιστές που ανέφερες  RUSELL ALLEN, ΜΙΚΕ BAKER, ROY KHAN & DANIEL GILDENLOW είναι απλά ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΦΩΝΑΡΕΣ !!!!!! και συνδιάζουν δυνατότητες τεχνικές με το χάρισμα του να ανεβάζουν ένα κομμάτι ακόμα περισσότερο βάζοντας το στίγμα τους, σε αντίθεση με τον Labrie που είναι για μένα εντελώς ΑΨΥΧΟΣ και όλη την ώρα σκούζει σαν γατί ανεξαρτήτος κομματιού, όλα ίσιωμα δηλαδή... Τώρα για γέλια που λες, προφανώς δεν το εννοείς....

Οι MARS VOLTA μουσικάρες, υπερτεχνικάρες αλλά πολύ, πολύ, πολύ κουραστικοί ειδικά το τελευταίο τους δεν παλεύεται με τίποτα...
+1 εδώ, εδώ συμφωνούμε...

ΕΛΕΟΣ και με τους TOOL ρε μάγκες καρατεχνικοί δε λέω αλλά συνθετικά δε λένε και πολλά... και έχουν ξεπατικώσει και αυτοί πολλές μπάντες ειδικά τους KING CRIMSON και τους SABBATH δεν τους έχουν αφήσει να ντυθούν...
δεν υπάρχει παρθενογέννεση.... οπότε για το στυλ τους είναι κορυφαίοι τι να κάνουμε τώρα...Και εγώ στην αρχή είχα αντιρρήσεις... Τι ούτε ένα σόλο? Κατάλαβα.... κλπ κλπ Πλέον όμως δεν το συζητώ είναι μπαντάρα...

Έλεος και με τους PAIN OF SALVATION οι οποίοι με είχαν αφήσει με το στόμα ανοιχτό με τις ΥΠΕΡΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ του PERFECT ELEMENT και του REMEDY LANE αλλά μετά με ξενέρωσαν απίστευτα με την υπερηλίθια πατάτα BE και το μέτριο έως κακό SCARSICK...
Το Βe είναι μυστήριο album και δεν μου άρεσε ούτε εμένα, συμφωνώ ότι και το Scarsick είναι κατώτερο από αυτό που μας είχαν συνηθίσει... Αλλά μπάντα που έχει γράψει albums όπως τα One hour by the concrete lake - Perfect element - Remedy Lane, αν σου αρέσει η εγκεφαλική σκληρή μουσική τα έχεις για ευαγγέλιο και την έχεις πολύ ψηλά στην υπόληψή σου!!!!!

Θα συμφωνήσω απόλυτα (εκτός από την ομοιότητα με τους MARS VOLTA) για τους COHEED & CAMBRIA που μας έχουν δώσει μόνο ΔΙΣΚΑΡΕΣ και που τα clopyright τους από RUSH και IRON MAIDEN δεν με ενοχλούν ούτε στο ελάχιστο...
χαίρομαι που σου αρέσουν οι Coheed.....

Κανείς στο NOIZ δεν ακούει SYLVAN, IQ, PENDRAGON, MARILLION (μέχρι το MARBLES), ARENA, CLEPSYDRA, SPOCK'S BEARD (μέχρι το SNOW) NEAL MORSE, SIEGES EVEN, SATELLITE, RIVERSIDE και λοιπά παρόμοια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ PROGRESSIVE συγκροτήματα???
εκτός από ΙQ, PENDRAGON και CLEPSYDRA σε όλες τις υπόλοιπες μπάντες έχω την πλειοψηφία της δισκογραφίας τους. Θα σου πω λοιπόν ότι οι Sieges Even είναι ΠΟΛΥ κουραστικοί  αν και έχουν κάποια ωραία σημεία το παραδέχομαι....Το The art of navigating by the stars ήταν συμπαθητικό...Οι Spock's Beard πολύ καλοί μουσικοί αλλά βαλτωμένοι... να μη σου πω ότι εδώ θα ταίριαζε ο χαρακτηρισμός νερόβραστοι ... Οι Riverside με ενθουσίασαν με το Second Life Syndrome, τρομερή δουλειά, αλλά με απογοήτεψαν με το rapid eye movement... Οι υπόλοιποι που ανέφερες για μένα τουλάχιστον είναι Β' εθνική.....

 
NoIzY είπε:
Ίσως προκαλέσω αντιδράσεις αλλά... θεωρώ τον LaBrie έναν από τους χειρότερους frontman ever (μιλώντας για μεγάλες μπάντες πάντα)... Ποτέ δε συμπάθησα το πλατύ vibrato του και τη χροιά της φωνής του, ενώ ποτέ δε με συγκίνησαν οι οκτάβες που πιάνει... Θαρρώ πως είναι απλά ένας τεχνικός τραγουδιστής και μόνο... Τέλος, σε πολλά μη-theater κομμάτια είναι για κλάματα, πραγματικά...

Όσο για τους υπόλοιπους theater...

Αυτός που πραγματικά αξίζει και με το παραπάνω είναι ο John Myung, εξαιρετικός μπασίστας...

Ανέκαθεν μου την έδινε ο υπέρτατος ποζεράς Portnoy που όσο και να το κατέχει το θέμα, το είμαι-γαμάουα-γιατί-έχω-24-πιατίνια-43-toms-86-κουδούνες-και-2-καθίσματα-για-να-μετακινούμαι στιλάκι είναι αποκρουστικό.. Υπάρχουν σαφώς καλύτεροι drummers εκεί έξω...

Ο Petrucci είναι πολύ καλός αλλά τον προτιμώ εκτός theater...

O Rudes καλός αλλά δε συγκρίνεται με τον προηγούμενο πληκτρά...

Τέλος, με δίσκους όπως το TOT, μόνο proggressive δε χαρακτηρίζονται... :P

Αυτά... 8)
Πέστα ρε φίλε γιατί άμα εκφέρεις άποψη για Dream Theater ζηλεύεις και πετάς λάσπη γιατί δεν μπορείς να δημιουργήσεις και να κανεισ οτι κανουν αυτοι και μπλα μπλα μπλα..... Ελεος. Οκ καλά παίζουν αλλά είναι άδικο εγώ να κανω 2 δουλειές να ζήσω και ο Petrucci μολις έμαθε να κουρδίζει την ρε και την σολ ο Μπαμπάς του του πήρε όλη την σειρά Mesa Boogie να παίζει και (να τα παιζει @@) όλη μέρα..... Άμα πας στην N.york φιλε μου σε καθε τετράγωνο υπάρχουν 150 μπάντες.... τι μου λες τώρα που και να ψάξεις εδώ ούτε ένα άτομο για jam στο σπίτι δεν μπορείς να βρεις... Μπαμπά του PETRUCCI ΘΕΛΩ ΥΙΟΘΕΣΙΑ!!!! ΚΑΝΕ ΜΕ ΠΑΙΔΊ ΣΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΩ ΚΑΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα