Διάβασα με προσοχή όσα γράφτηκαν και θα ήθελα να κάνω μερικά σχόλια:
1) Φίλε NoIzY, η άποψή σου για τον Portnoy είναι πολύ "μπακαλίστικη" Χωρίς επιχειρήματα, χωρίς ούτε μία σοβαρή άποψη. Το τι έχει στο σετ του δε θεωρείται επιχείρημα. Επιχείρημα είναι το εξής: έχει συνεργαστεί με μια πλειάδα από μουσικούς (ενδεικτικά αναφέρω μερικούς: Neir Morse, Paul Gilbert, Jim Matheos, Matt Bissonette, John Arch, Ray Alder, Tony Levin και πολλούς άλλους), έχει κάνει ένα σωρό project εκτός Theater και αυτό δείχνει πολλά. Δείχνει ότι διευρημένους τους μουσικούς του ορίζοντες και ότι έχει πολλά πράγματα να δείξει. Το θεωρώ μεγάλο κυρίως γι' αυτό. Παρά ταύτα, συμφωνώ εν μέρη ότι υπάρχουν πολλοί καλύτεροι εκεί έξω. Αμφιβάλω όμως αν έχουν τόσο "ανοικτά" μυαλά αυτοί εκεί έξω. Το να παίζεις μία Theater, μετά Beatles, μετά Rush, μετά The Who, μετά Zeppelin, μετά Transatlantic, μετά metalιές σε συνεργασίες με John Arch και λοιπά, είναι μεγάλο προσών του συγκεκριμένου ΜΟΥΣΙΚΟΥ. Γιατί είναι μουσικός με τα όλα του....
2) Φίλε ignatie, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ότι οι Theater δε γράφουν μελωδική μουσική. Είσαι εντελώς λάθος κατά την προσωπική μου εκτίμηση. Πρέπει επιτέλους να ξεχωρίσουμε το δε μ' αρέσει από το δεν είναι καλοί ή ότι δεν γράφουν μελωδικά πράγματα... Στο youtube δόξα τω Θεώ υπάρχει μια πλειάδα εμφανίσεων των Theater. Θα σου πρότεινα να δεις το jamming Που κάνει στη μέση του To live forever στο Τόκιο το 93 και ίσως να αναθεωρήσεις!
Κατα τ' άλλα, τη θεωρώ μεγάλη μπάντα και το Labrie έναν αξιόλογο τραγουδιστή ειδικά πιο παλιά!