dhl vs speedex ποιά είναι χειρότερη

dhl or speedex


  • Σύνολο ψηφοφόρων
    9

sultan of string

Noiz addict
Μηνύματα
22,137
Πόντοι
393
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
  2. Μπάσο
  3. Πλήκτρα
  4. Κρουστά
  5. Παραδοσιακό Όργανο
  6. Ηχολήπτης
  7. Παραγωγός
Κάνω παραγγελιά από Θωμά.

Λόγω όγκου το σπάνε σε δυό αποστολές.

14/10 φεύγουν κι οι δυο με dhl γερμανίας.

20/10 μεσημέρι περνάει το πρώτο Ελλάδα 22/10 7.30 βγάζει ότι είναι στο δρόμο και 11.00 παραλαμβάνω με Speedex.

Ευχαριστημένος... Γιατί όχι. Ούτε χρειάστηκε να τηλεφωνήσω ή να σκεφτώ ο,τιδήποτε.

Το 2ο πακέτο.....

22/10 μεσημέρι περνάει Ελλάδα (άγνωστο γιατί δυό μέρες μετά) και βγάζει στις 23/10 16.50 (10 λεπτά πριν τις 5 που κλείνουν) ότι είναι στο δρόμο.

23/10 είναι Παρασκευή και την Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη είναι ΑΓ. Δημητρίου.....

Προφανώς ...κάτσε και περίμενε.

Στο ενδιάμεσο κοιτάζω τα υποκαταστήματα speedex και βλέπω ότι αυτό που με εξυπηρετεί που είναι εκτός Θεσσαλονίκης (και εορτής) θα ΑΝΟΙΞΕΙ την Τρίτη 27/10, ενώ παραδόξως όλα τα speedex εντός Θεσσαλονίκης με επίσημη αργία θα ανοίξουν και Σάββατο 24 και Δευτέρα 26/10....

Ερχεται η Τρίτη. Μπαίνω στον Θωμά και η ένδειξη έχει αλλάξει, και λέει 26/10 8.00 βγήκε στο δρόμο....!!!!

Αρχίζω να προβληματίζομαι και ψάχνω τηλέφωνα.

Παίρνω speedex 3 φορές, η κλήση προωθείται και η γραμμή κλείνει.

Παίρνω dhl express. Βγαίνει αυτόματος με γερμανίδα που μου λέει ότι καταγράφεται για δική μου εμπιστοσυνή και μου ζητάει αριθμό. Δίνω αυτόν του Θωμά. CC....DE. Ο κωδικός δεν υπάρχει. παίρνω άλλο νούμερο. Τα ίδια. Μετά απο διάφορες δοκιμές βρίσκω στην άλλη μεριά ΑΝΘΡΩΠΟ. (!!!!!ζήτω!!!!). Μου λένε πρέπει να έχεις 10ψήφιο αριθμό. Δεν έχω λέω. Δώσε τον CC λέει. Τον δίνω και παίρνω 10ψήφιο, φυσικά δεν μπαίνει στον κόπο να μου πεί πού βρίσκεται.

Παίρνω πάλι στα άλλα τηλέφωνα, πληκτρολογήστε λεει. Το βάζω. Μου λέει έχει προωθηθεί σε συνεργάτη και ...τέλος.

Παίρνω την speedex της περιοχής μου. Με βάζει αναμονή και με κλείνει.

Παίρνω την speedex στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Λέω ψάχνω ένα πακέτο. Δώσε λέει....12ψήφιο. Λεω δεν έχω 12ψήφιο, έχω 10ψήφιο. Δεν γίνεται μου λέει. Πρέπει να έχεις 12ψήφιο. Μα λέω η Dhl μου τον έδωσε. Πάρε λέει την dhl να σου δώσουν τον 12ψήφιο που αντιστοιχεί στον 10ψήφιο.......

Παίρνω ξανά dhl....βγαίνει η αχώνευτη κασέτα με την εμπιστοσυνή και ζητάει να πληκτρολογήσω τον 10ψήφιο.....Τον πληκτρολογώ και φυσικά παίρνω απάντηση ότι έχει προωθηθεί σε συνεργάτη. Ξαναπαίρνω την speedex και τους λέω είναι δυνατόν να έχετε τον 12ψήφιό σας και να μην ξέρετε από πού στο διάολο προήλθε? Ναι μου λενει, μόνο αυτόν έχουμε. Τον άλλον τον έχει η dhl. και γιατί δεν μου τον δίνει ρωτάω? Ξαναπροσπαθήστε μου λεει. Μα λέω βγαίνει μηχανή. Με τα πολλά μου δίνουν ένα άλλο τηλέφωνο.

Παίρνω εκεί, λεω έχω ένα 10ψήφιο δώστε μου τον 12ψήφιο. Μου λένε πάρτε στο τάδε (στη μηχανή). Ρε γμ το κέρατό σας λεω, εκεί βγαίνει μηχανή και δέχονται 10ψήφιο. Πού στο διάολο θα βρώ το 12ψήφιο. Το έχει λέει.....η Speedex. Ρε μλκς λεω το έχει, αλλά δεν ξέρει ποιός είμαι και που αντιστοιχεί και εγω έχω 10ψήφιο.

Καλά λεει θα σας το .....δώσω εγώ. Μου το δίνει.

Ξαναπαίρνω την speedex λέω έχω έναν 12ψήφιο θέλω να μάθω πού είναι. Είναι λέει έξω στο δρόμο. Γμ την αδικία μου λεω, αυτό το ξέρω, πού είναι και πότε θα έρθει λέω ξέρετε? Θα πάρετε λέει στο υποκατάστημά σας. Εκεί λέω πέφτει η γραμμή, δεν έχετε ΕΝΑ σύστημα ? Ναι, αλλά πρέπει να εξυπηρετηθείτε από το δικό σας.

Ξαναπαίρνω το υποκατάστημα όπου κανονικά μπαίνω σε αναμονή και κλείνει η γραμμή.

Ξαναπαίρνω τον άλλο, του λεω γμ το κερατό μου θα μου πεις πού στο διάολο είναι το πακέτο. Καλά λεει μη φωνάζετε θα σας το πω. Θα παραδοθεί εντός της ημέρας. 

Ρε δεν θέλω εντός της ημέρας, πιό συγκεκριμένα δεν έχετε. Στις 13.00

Όσο και να φαίνεται παράξενο, 12.59 είχε τηλεφώνημα από τον κουριερ............

Όσον αφορά το πακέτο, αυτό ήταν ανοιγμένο και ξανακολλημένο με ταινίες της Speedex. Τα πράγματα μέσα ήταν ευτυχώς όλα και σωστά και αρτιμελή....

Θα ήθελα να πω, ποτέ πιά dhl και speedex, αλλά δυστυχώς δεν εξαρτάται από μένα προφανώς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η τελευταία κουβέντα που ειχα με τον ,Βερολινεζο, "εκπροσωπο" της DHL (στο εδω υποκαταστημα απλα...δεν υπηρχε κανεις και δεν σηκωνε κανεις τα τηλεφωνα)  ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ,τον περασμενο Μάιο  ηταν η παρακατω:

"το πακετο σας δεν υπαρχει στο συστημα,δεν εχει καταχωρηθεί και θα πρεπει να κάνετε insurance claim στο οποιο θα σας απαντησουμε σε 4-6 ΜΗΝΕΣ (!) "

Μετα απο 2 ΗΜΕΡΕΣ μου το εφεραν στην πορτα μου τα....ΕΛΤΑ ....

NEVER/EVER AGAIN 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: rgxinap
Η τελευταία κουβέντα που ειχα με τον ,Βερολινεζο, "εκπροσωπο" της DHL (στο εδω υποκαταστημα απλα...δεν υπηρχε κανεις και δεν σηκωνε κανεις τα τηλεφωνα)  ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ,τον περασμενο Μάιο  ηταν η παρακατω:

"το πακετο σας δεν υπαρχει στο συστημα,δεν εχει καταχωρηθεί και θα πρεπει να κάνετε insurance claim στο οποιο θα σας απαντησουμε σε 4-6 ΜΗΝΕΣ (!) "

Μετα απο 2 ΗΜΕΡΕΣ μου το εφεραν στην πορτα μου τα....ΕΛΤΑ ....

NEVER/EVER AGAIN 
Το ότι  στην εν λόγω εταιρεία κάποιους δεν τους τσάκισα στο ξύλο, να ευχαριστούν το θεό που σκέφτηκα το ανήλικο παιδί μου εκείνη τη στιγμή. Ήταν θεϊκή παρέμβαση το ότι σηκώθηκα και έφυγα. Φανταστείτε όπως έφευγα κάτι άσχημο μουρμούριζα στα γερμανικά παρόλο που δεν ξέρω γρι. Τόσο είχα εξοργιστεί.  Όχι ψήφος. Ψόφος.

 Τώρα το αν την ξαναχρησιμοποιούσα ποτέ...................... μάλλον όχι.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Μεχρι στιγμης δεν ειχα ποτε κακη εμπειρια με dhl, σε αντιθεση με speedex που ειναι μακραν η χειροτερη απο τις 2

 
μια φορα είχα εμπειρία με DHL, εισαγωγη ανταλλακτικου αυτοκινητου απο αραβικα εμιράτα..... ο εκτελωνισμός ήταν ένα σοκ. Ποτές πΧιά κΣανά!

 
Third world problems?

(Δεν ειχα ποτέ προβλημα με courier, παρόλο που συνηθως δεν τις χρησιμοποιώ για προσωπικές αγορές, dhl παμπολλες φορές, ups, ελτα, elta courier, κινεζικα ταχυδρομεια, δεν μου εχασαν ποτέ αντικείμενο, δεν άργησε ποτέ υπέρ του δέοντος αντικείμενο, πέραν λογικών αιτιών. Πρόσφατη κακή εμπειρία από customer service και delivery Fedex/TNT, παλαιότερα από μια τοπική. Μάλλον ο καθένας από εμας εχει από μια διαφορετική ιστορία  και με διαφορετικά standards να διηγηθεί.)

 
  • Like
Reactions: ez and Yameth
Δεν ειχα ποτέ προβλημα με courier δεν μου εχασαν ποτέ αντικείμενο, δεν άργησε ποτέ υπέρ του δέοντος αντικείμενο, πέραν λογικών αιτιών


Τα βλέπεις dim?

Από εδώ και πέρα λοιπόν, θα στέλνεις τις αγορές σου στην διεύθυνση του Φάνη, και θα πηγαίνεις από εκεί να παραλάβεις.

 
Πριν 2 χρόνια δεν ήταν έτσι. Με τίποτα.

 
  • Like
Reactions: TamTam Radio
Τα έχω γράψει και σε άλλο ποστ, η DHL με το που μπαίνει το δέμα Ελλάδα χάνει τα ίχνη του (ή χρειάζεται υπερ του δέοντος επίκληση στα θεία για να βρεθεί ο μαγικός 10ψήφιος)

Πάντα μα πάντα όμως φτάνει.

Speedex ποτέ και για κανένα λόγο, ούτε δωρεάν!

 
  • Like
Reactions: TamTam Radio
Τα έχω γράψει και σε άλλο ποστ, η DHL με το που μπαίνει το δέμα Ελλάδα χάνει τα ίχνη του (ή χρειάζεται υπερ του δέοντος επίκληση στα θεία για να βρεθεί ο μαγικός 10ψήφιος)

Πάντα μα πάντα όμως φτάνει.

Speedex ποτέ και για κανένα λόγο, ούτε δωρεάν!
Μα δεν την διαλέξουμε εμεις...

 
Ναι το ξέρω αυτο.... αν και υποθετω οτι στα εντος Ελλαδος δεματα θα ειναι οκ, γιατι θα εχουν εξαρχης 10ψηφιο κωδικο!

 
το θέμα είναι γιατί τον αλλάζουν.

ή γιατί τον αλλάζουν όταν το κάνουν πάσα σε άλλον.

 
το θέμα είναι γιατί τον αλλάζουν.


Είναι αυτονόητο ότι θα αλλάξει.

Αν είχες κάποια σχέση με logistics θα το καταλάβαινες εύκολα.

Μπαίνει το αντικείμενο σε άλλο ERP σύστημα, και κατά συνέπεια, θα πρέπει να πάρει κωδικό του συγκεκριμένου συστήματος, αλλιώς δεν θα υπάρχει σ' αυτό.

 
Ας εχουν ιδιο συστημα.

Ή ας κανουν referencing


Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες.

Δεν γίνεται αυτό.

Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service.

Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό.

Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η Speedex αυτή τη στιγμή είναι η μακράν χειρότερη μεταφορική εταιρία και φυσικά η φθηνότερη. Την προσλαμβάνουν ως υπεργολάβο άλλες μεταφορικές που αναλαμβάνουν να παραδώσουν για eshops λόγω κόστους αλλά και λόγω του ότι έχει πολλά υποκαταστήματα στην επαρχία.

Δεν είναι σπάνιο να μην κάνουν καν προσπάθεια παράδοσης και να μην αφήνουν καμία ειδοποίηση και ενώ περιμένεις το πακέτο σου, αυτό να έχει φύγει ήδη για πίσω από εκεί που ήρθε.

Γενική συμβουλή για όλες τις ελληνικές μεταφορικές: ΠΑΝΤΑ δίνετε κινητό τηλέφωνο στις παραγγελίες σας, ακόμα κι αν δεν είναι υποχρεωτικό. Είναι πολύ συχνό να σας πάρει ο οδηγός λίγο πριν την παράδοση για να επιβεβαιώσει ότι είστε σπίτι. Αν δεν υπάρχει τηλέφωνο ή δεν απαντήσετε, πιθανότατα δε θα έρθει.

 
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες.

Δεν γίνεται αυτό.

Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service.

Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό.

Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί.


εγω λέω κάτι απλό (κι ας μην έχω ιδέα απο logistics)

Αφ ενός η dhl ήξερε όλους τους κωδικούς και την αντιστοιχία τους και ποιός ήταν ο συνεργάτης στον οποίο προώθησαν το πακέτο και δεν τους έλεγαν. Εξ αρχής θα μπορούσαν να μου πουν το πακέτο που έφυγε με τον τάδε κωδικό της γερμανίας, στην ελλάδα πήρε τον τάδε 10ψήφιο και προωθήθηκε στην speedex με τον τάδε 12ψήφιο. Αν αυτου με άφησαν να κάνω 10άδες τηλεφωνήματα.

Η speedex θα μπορούσε κάλλιστα στο excel που κρατάει ή στη βάση της μια αναφορά στον 10ψήφιο της προέλευσης ώστε να μπορεί ο πελάτης να βγάλει άκρη.

αλλα φυσικά όλα αυτά είναι χρόνος και χρήμα γι αυτούς, και δεν τα κάνουν, και αναγκάζονται να τα κάνουν αφού χάσει ο πελάτης τον χρόνο του, την υπομονή του και την διάθεσή του.

Φυσικά δεν έμαθα, ούτε πρόκειται να μάθω, ούτε να ασχοληθώ περαιτέρω γιατι ανοίχτηκε το πακέτο από την speedex.

Το αρνητικό feedback θα το φάνε όλοι τους και ιδίως ο θωμάς γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι δεν συνεργάζεται με αξιόπιστες υπηρεσίες.

 
Οταν το πακετο φτανει Ελλαδα, παντα τηλεφωνω στα κεντρικα της dhl ωστε να μου δωσουν τον νεο 10ψηφιο της speedex.

Τσεκαρω, τον 10ψηφιο αριθμο σε μια σελιδα με tracking, και γνωριζω ακριβως τη μερα που θα παει στο τοπικο καταστημα speedex. Συνηθως, την εχω στημενη απεξω την ωρα που τα ξεφορτωνουν (12.00 συνηθως) και τσιμπαω το δεμα μου. Εαν δεν παω για παραλαβη ο ιδιος, μπορει να περασουν και δυο μερες για να μου το παραδωσουν.

Διαχειρισιμη κατασταση σε γενικες γραμμες. 

Δεν συναντω προβληματα διοτι εχω μαθει τα κουσουρια τους και εχω προσαρμοστει, προκειμενου να παραλαμβανω asap.

 
δεν γίνεται το ίδιο πάντα.

Αλλες φορές τα έδωσαν σε ελτα πορτα πόρτα άλλες φορές τα έφεραν με δικό τους φορτηγό dhl.

Δεν μπορείς πάντα να ξέρεις.

Ακόμα και το tracking τους μπάζει.

Πχ δώσανε on its way στις 5 παρα δέκα όταν 5 κλείνουν ή δεν θα βγεί αυτοκίνητο έξω.

Και το διόρθωσαν με άλλο 3 μέρες μετά.

Επίσης θα μπορούσαν να δίνουν στο on its way τον καινούργιο κωδικό ή την συνεργαζόμενη εταιρεία.

Και πάλι άχρηστο βέβαια θα ήταν εφ όσο η συνεργαζόμενη εταιρεία δίνει νέο κωδικό αλλά δεν μπορεί να τον συσχετίσει προς τα πίσω.

Γενικά δεν θέλουν. Διότι κοστίζει. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα