Ανέκαθεν υπήρχε θέμα με τις μεταφορικές στην Ελλάδα. Εμπειρίες άσχημες, είτε προσωπικές είτε γνωστών παρά πολλές: Προϊόντα να φτάνουν διαλυμένα (δε θα ξεχάσω τη τηλεόραση που είχα παραγγείλει πριν δύο χρόνια, όταν την άνοιξα ρώτησα το μεταφορέα πως ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ να τη διαλύσουν τόσο ευρηματικά),
Οι ίδιοι οι υπάλληλοι που είναι εκ των αγενεστερων επαγγελματιών που έχω συναναστραφεί,
Οι ημερομηνίες και ώρες παραδόσης που είναι θαύμα αν θα ανταποκριθούν στη πραγματικότητα και η λίστα δεν έχει τελειωμο.
Με τα δεδομένα που έχει θέσει το λοκνταουν όμως, πρέπει να ανοίξει μια νέα συζήτηση για τις εν λόγω εταιρείες. Επειδή από το πουθενά έχουν καταφέρει να στήσουν ένα ολιγοπώλιο, όλα τα προαναφερθέντα άσχημα έχουν οξυνθεί τραγικα. Δεν είναι δυνατόν δέμα που βρίσκεται στο δίκτυο τους εδώ και μια εβδομάδα να μην έχει ακόμη παραδοθεί, ή να μην έχουν επαρκές προσωπικό στα κέντρα παραλαβής, ενώ θησαυριζουν εν μέσω πανδημίας. Προσωπικά έχω σταματήσει να αγοράζω από καταστήματα που συνεργάζονται με acs, προτιμώ αυτά που στέλνουν με γενική ταχυδρομική.
Οι ίδιοι οι υπάλληλοι που είναι εκ των αγενεστερων επαγγελματιών που έχω συναναστραφεί,
Οι ημερομηνίες και ώρες παραδόσης που είναι θαύμα αν θα ανταποκριθούν στη πραγματικότητα και η λίστα δεν έχει τελειωμο.
Με τα δεδομένα που έχει θέσει το λοκνταουν όμως, πρέπει να ανοίξει μια νέα συζήτηση για τις εν λόγω εταιρείες. Επειδή από το πουθενά έχουν καταφέρει να στήσουν ένα ολιγοπώλιο, όλα τα προαναφερθέντα άσχημα έχουν οξυνθεί τραγικα. Δεν είναι δυνατόν δέμα που βρίσκεται στο δίκτυο τους εδώ και μια εβδομάδα να μην έχει ακόμη παραδοθεί, ή να μην έχουν επαρκές προσωπικό στα κέντρα παραλαβής, ενώ θησαυριζουν εν μέσω πανδημίας. Προσωπικά έχω σταματήσει να αγοράζω από καταστήματα που συνεργάζονται με acs, προτιμώ αυτά που στέλνουν με γενική ταχυδρομική.