dhl vs speedex ποιά είναι χειρότερη

dhl or speedex


  • Σύνολο ψηφοφόρων
    9
Ανέκαθεν υπήρχε θέμα με τις μεταφορικές στην Ελλάδα. Εμπειρίες άσχημες, είτε προσωπικές είτε γνωστών παρά πολλές: Προϊόντα να φτάνουν διαλυμένα (δε θα ξεχάσω τη τηλεόραση που είχα παραγγείλει πριν δύο χρόνια, όταν την άνοιξα ρώτησα το μεταφορέα πως ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ να τη διαλύσουν τόσο ευρηματικά),

Οι ίδιοι οι υπάλληλοι που είναι εκ των αγενεστερων επαγγελματιών που έχω συναναστραφεί, 

Οι ημερομηνίες και ώρες παραδόσης που είναι θαύμα αν θα ανταποκριθούν στη πραγματικότητα και η λίστα δεν έχει τελειωμο.

Με τα δεδομένα που έχει θέσει το λοκνταουν όμως, πρέπει να ανοίξει μια νέα συζήτηση για τις εν λόγω εταιρείες. Επειδή από το πουθενά έχουν καταφέρει να στήσουν ένα ολιγοπώλιο, όλα τα προαναφερθέντα άσχημα έχουν οξυνθεί τραγικα. Δεν είναι δυνατόν δέμα που βρίσκεται στο δίκτυο τους εδώ και μια εβδομάδα να μην έχει ακόμη παραδοθεί, ή να μην έχουν επαρκές προσωπικό στα κέντρα παραλαβής, ενώ θησαυριζουν εν μέσω πανδημίας. Προσωπικά έχω σταματήσει να αγοράζω από καταστήματα που συνεργάζονται με acs, προτιμώ αυτά που στέλνουν με γενική ταχυδρομική.

 
Και μέσα σε όλα η ΑΠΌΛΥΤΗ ψυχεδέλεια...

Παραγγέλνω την ΤΕΤΆΡΤΗ ένα pickguard από το Hong Kong ,9 ευρώ ΜΕ τα μεταφορικά.

ΧΘΕΣ χτυπάει το κουδούνι και ο κούριερ της ACS μου το παραδίδει..

Τι διάολο με FANTOM το έστειλαν;

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr
Εγώ η μόνη εταιρεία με την οποία είχα θέμα ήταν η Speedex. Όχι τόσο για την καθυστέρηση (λογικό με κορωνοϊο) όσο για το γεγονός ότι είχα μιλήσει με πέντε άτομα στο τηλέφωνο για να γίνει αλλαγή του σημείου παράδοσης, όλοι με δια βεβαιώσανε ότι θα φέρουν το πακέτο αλλού (φυσικά ποτέ δεν έγινε) και σε δύο e-mail που έστειλα μέσω της επίσημης φόρμας επικοινωνίας στην σελίδα δεν μου απάντησε κανείς. Τελικά έκανα καταγγελία στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και το θέμα λύθηκε (πήρα αποζημίωση).

Γενικά πάντως με Ελτά Κούριερ και ACS είμαι ευχαριστημένος αν και προτιμώ παραλαβή από το χώρο τους και όχι να περιμένω σπίτι.

fun fact: 9/10 κούριερ μου αφήνουν μήνυμα. Η μόνη περίπτωση που κάποιος έφερε πράγμα και δεν ήμουν εκεί ήταν όταν έφεραν ολόκληρη κιθάρα.

 
  • Like
Reactions: TamTam Radio
Η οποια μολις ανακοινωσε οτι κλαταρησε


κλασικ πατερν στο ελλαδισταν, οπως παλια ειχε κλεισει η NET-one η μόνη σοβαρη εταιρία τηλ/κοινωνιών.

Γενικά εννοείται ΕΛΤΑ, δεν νομίζω να επιδέχεται κουβέντα αυτό!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: TamTam Radio
οι ουρές έξω από elta courier, e-shop, acs, γενική κλπ φτάνει στο δίπλα τετράγωνο

 
129956531_1706293139552079_3027918405123055751_n.jpg

 
Επειδή λέμε τα κακά, να λέμε και τα καλά.

Μπράβο στην ACS για την τόσο γρήγορη αποστολή.

Παρέλαβα μέσα σε 4 εργάσιμες ημέρες έναν δονητή που ουδέποτε παρήγγειλα.

(από τοίχο φίλου)

 
οι εταιρείες κάνουν τη δουλειά τους όπως περίπου το ΕΣΥ. Υπολογίζουν στατιστικά τον φόρτο εργασίας τους στην συγκεκριμένη ή επόμενη χρονική στιγμή και προσλαμβάνουν πχ ένα κλάσμα του αναλογούντος προσωπικού (όχι φυσικά το αναλογούν).

Αστάθμητοι παράγοντες (=black Friday, White Sunday, Bloody stupid Monday) δεν λαμβάνονται υπόψη.

και φυσικά στα ζόρια, (αν θέλεις σώνει και καλά να εξυπηρετηθείς) αυξάνουν τον τιμοκατάλογο όπως έκανε προχτές η γενική και όπως κάνουν τα ιδιωτικά νοσοκομεία.

 
Εγινε (προ)Χριστουγεννιατικο θαυμα

Το προιον ελεγε παραδοση σε 1-3 εργασιμες.
Το παρελαβα την 8η εργασιμη ή 10η ημερολογιακη (7/12 η παραγγελια, 17/12 η παραλαβη).

Κι αυτο θαυμα ειναι.
Στο tracking φαινεται καθαρα οτι το φταιξιμο ειναι της ACS.
Το καταστημα ηταν αψογο, παρεδωσε την επομενη μερα της παραγγελιας το δεμα στην acs.

Στα συν της ACS ομως, ειναι οτι οχι μονο χτυπησε το κουδουνι ο μεταφορεας και δεν αφησε απλα χαρτακι, αλλα με πηρε και τηλεφωνο (το ειχα βαλει στις σημειωσεις) επειδη δεν ανοιξα (ειχα βγει για λιγο εξω), και ετσι εγινε η παραδοση κανονικα.

Πρεπει ομως  και τα καταστηματα να αναλαβουν δραση και να πιεσουν για το προβλημα με τις εταιρειες κουριερ,
Στο τελος στα καταστηματα θα μετακυλισει το προβλημα με μειωμενες πωλησεις, αρνηση παραλαβης κλπ.

Ηδη εχω κανει μια ακυρωση (για καθυστερηση απο ΕΛΤΑ κουριερ) και μου εγινε αμεσα ολικη επιστρoφη χρηματων απο το καταστημα.

Και λεω ολικη γιατι ενημερωσα δευτερο καταστημα οτι αν δεν παραλαβω (παλι με ΕΛΤΑ) μεχρι Παρασκευη 18/12 την παραγγελια που εγινε στις 5/12, θα ζητησω ακυρωση και επιστροφη μου το επαιξε δυσκολο και οτι δεν θα γινει επιστροφη των μεταφορικων.

Δεν ειναι το θεμα τα 7-8 ευρω, ισως και τα διπλα αν υπολογιζουν και τα μεταφορικα επιστροφης, αλλα το νταβαντζιλικι.

Εγω φταιω που δεν μου παρεδωσαν εγκαιρα για να πληρωσω τις οποιες ζημιες?

Μολις ειπα οτι θα κανω "αρνηση παραλαβης" το γυρισαν στο θα δουμε.

Εδω πληροφοριες δικαιωματα κλπ
https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-ΟΡΟΙ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.pdf
https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html

κλπ

 
  • Like
Reactions: gkourmoul1
2 παραγγελίες από 27/11 αναμενονται ακομα. Ευτυχως ειναι αντικαταβολες.

 


Ω, ρε φίλε, μου άνοιξες τα μάτια.

Πάω να ψωνίσω της Παναγιάς τα μάτια, όλα με αντικαταβολή.

Δεν θα πληρώσω κανένα αν αργήσουν μερικές μέρες (με 6 ευρώ την ημέρα).

Αν το πάρουν πίσω το δέμα  .... θα βγάλω και λεφτά.

 
  • Haha
Reactions: gkourmoul1
18.Σε περίπτωση καθυστερημένης επίδοσης, που οφείλεται αποδεδειγμένα και αποκλειστικά σε υπαιτιότητα της Εταιρίας, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και, σε περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή,υπό την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει όσων προβλέπονται ανωτέρω (όρος14 α & β) για τις περιπτώσεις απωλειών και σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνά το ποσό των100€.
19. Η αίτηση για την άσκηση κάθε σχετικού δικαιώματος από τοχρήστη πρέπει να υποβληθεί εγγράφως στην Εταιρία μέσα στην αποκλειστική προθεσμία των έξι (6) μηνών από την επομένη της ημερομηνίας κατάθεσης του αντικειμένου για αποστολή. Απαραίτητη είναι η προσκόμιση του πρωτότυπου ΣΥΔΕΤΑ.
20.Σε πολλαπλή αποστολή, όπου αποστέλλονται πολλά αντικείμεναταχυμεταφοράςπρος έναν παραλήπτη και που εμπίπτει στις ανωτέρω περιπτώσεις, κάθε ταχυδρομικό αντικείμενο τυγχάνει διαφορετικής αντιμετώπισης και αποζημιώνεται χωριστά.
21.Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεωνκαταβάλλονται στον αποστολέα ή, αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του, στον παραλήπτη των ταχυδρομικών αντικειμένων.Η αποζημίωση για ηθική βλάβη συμπεριλαμβάνεται στα προαναφερθέντα ποσά, ενώ η συνεπαγόμενη απώλεια κέρδους δεν αποζημιώνεται.

https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-ΟΡΟΙ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.pdf
 

 
σε περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης


Ποιος ειναι, αραγε, ο συμφωνημενος χρονος επιδοσης? Προκυπτει απο καπου γραπτως?

 
Ποιος ειναι, αραγε, ο συμφωνημενος χρονος επιδοσης? Προκυπτει απο καπου γραπτως?
Εκει ειναι το θεμα.

Ειναι γραμμενος μονο στη σελιδα του σκρουτζ ας πουμε που λεει πχ αμεσα διαθεσιμο - παραδοση 1-3 εργασιμες.

Αυτο πρεπει να το εχεις κανει print screen (και δεν ξερω αν περναει κιολας νομικα αυτο) γιατι πχ το προιον που παρηγγειλα εγω πλεον δεν υπαρχει (μαλλον ηταν το τελευταιο κομματι στο καταστημα) και δεν φαινεται ο χρονος παραδοσης.

Απο εκει και μετα ομως η εταιρεια κουριερ, εχει πληρωθει για συγκεκριμενο χρονο παραδοσης. Πχ σε 1-2 εργασιμες μερες.

Και οπως ειδες η αποζημίωση, αφορα αρχικα αυτον που παραδιδει το δεμα και αν παραιτηθει

των δικαιωματων του, τοτε περναει στον παραληπτη.
Και στην αναζητηση αποστολης (tracking) φαινονται ολα.
Οταν λοιπον λεει 26/11 παραλαβη απο reception σταθμου και εσυ παραλαβεις ας πουμε 11/12 , ειναι 11 εργασιμες.

11-3 = 8

8χ6 = 48 ευρω αποζημιωση
Κανω λαθος?

988335899_.png.d9a15d546d41dd86506b5623ab57be74.png

Οπως και να εχει, υπαρχουν τροποι καταγγελιας
http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

και http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/

Μονο ετσι θα σφιξουν οι κωλοι.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η συμφωνια για τον χρονο παραδοσης, λογικα, γινεται με την κουριερ. Εκεινοι "πληρωνουν" αποζημιωση βασει το χρονου που εκεινοι οριζουν. Ισως πρεπει να ξεκινησουμε να ζηταμε γραπτως τη συμφωνια για τον ανωτατο χρονο επιδοσης. Και βασει αυτης της συμφωνιας, να τους πιεζουμε για αποζημιωσεις, σε περιπτωση καθυστερησης.

 

Trending...

Νέα θέματα